[F1 2023] Race 3 GP van Australië Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 26 ... 28 Laatste
Acties:
  • 100.240 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:11
Het duurt overigens wel lang voor er een beslissing komt voor Alpine, en eventuele raceban voor Gasly. Die uitslag had ik inmiddels toch wel verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

TheBrut3 schreef op zondag 2 april 2023 @ 14:20:
Het duurt overigens wel lang voor er een beslissing komt voor Alpine, en eventuele raceban voor Gasly. Die uitslag had ik inmiddels toch wel verwacht.
Ze zijn vast keihard bezig om te kijken of ze met een reprimand weg kunnen komen.
(Omdat het zijn teamgenoot was of welke andere willekeurige reden :))

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EDIT

Excusez moi.
Was reeds gepost.

[ Voor 103% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2023 16:20 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• werphengel
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-09-2024
Als Alonso wel z'n podium krijgt omdat er naar de positie van vóór de rode vlag wordt gekeken is het toch raar dat Sainz wèl een 5 sec penalty krijgt en die straf blijft staan voor wat er na de start gebeurde?

Of zie ik nu wat over het hoofd? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:18
DaniëlWW2 schreef op zondag 2 april 2023 @ 13:34:
[...]

Max werd wat wijd geduwd bij de start. Maar zo ernstig was het ook weer niet.
Die twee hebben veel erger gedaan. En dat is misschien het probleem ook. Ze gunnen elkaar geen millimeter meer. :P
Het gaat er vooral om dat de FIA de regels aanscherpt/verduidelijkt en bij de 1e keer dat hij toegepast moet worden er niets mee doet. Oftewel ook met de nieuwe regels wordt er weer inconsequent of niet gehandhaafd. En daar zit iedere keer het probleem, want Max vind zo racen echt niet erg, maar als de regels zeggen dat het niet mag en het wel wordt toegestaan wordt het gewoon weer een zooitje.

[removed]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

werphengel schreef op zondag 2 april 2023 @ 14:33:
Als Alonso wel z'n podium krijgt omdat er naar de positie van vóór de rode vlag wordt gekeken is het toch raar dat Sainz wèl een 5 sec penalty krijgt en die straf blijft staan voor wat er na de start gebeurde?

Gevaarzetting is nooit goed. Je krijgt straf voor je actie, niet voor de gevolgen. Het is niet alsof dan die ronde opeens niet meer plaatsgevonden heeft.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• werphengel
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-09-2024
Gevaarzetting vind ik wel een groot woord, ik vond het meer een race-incident. De rode vlag die daarna kwam was ook voor de Alpines.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:28

Edd

Gasly komt iig goed weg, No further action.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FstdIWuXgAEoIfL?format=jpg&name=4096x4096

En hetzelfde geldt dan natuurlijk ook voor Ocon.
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FstdQeTXoAEKoEJ?format=jpg&name=4096x4096

[ Voor 34% gewijzigd door Edd op 02-04-2023 14:54 ]

-

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• aveenhuysen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:55
Edd schreef op zondag 2 april 2023 @ 14:53:
Gasly komt iig goed weg, No further action.

[Afbeelding]

En hetzelfde geldt dan natuurlijk ook voor Ocon.
[Afbeelding]
Waarschijnlijk omdat het team maten zijn. Als het Max en Ham waren geweest waren de rapen gaar................

Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:27
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wcAe9UtuCBW58jYDizokDZ8HqHc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/O23d2QmmI8gy78i29Mbhf8Cp.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F5PN8OipQNgeddqG-f4G-_ooWkU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4lJXxQM8OVKUU0mFDLyifqsp.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-2Op_bPLZHzu7Uyq31IoDn65QMI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1Alk5lBSGqAoydZsaXaeCyQn.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:53

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Want, Sainz heeft ineens niet een ongeluk veroorzaakt?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Fstipr3WwAE8CuZ?format=jpg&name=4096x4096
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Fstip9cX0AEd9vI?format=jpg&name=4096x4096

[ Voor 55% gewijzigd door DaniëlWW2 op 02-04-2023 15:13 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 22:00
Bvanham schreef op zondag 2 april 2023 @ 13:08:
[...]

De race zelf was prima aan te zien tussen de SC door. Werd op een aantal plaatsen mooi gevochten om baanposities.
Zeker, maar het was wel makkelijk om door de SC/rode vlag heen te scrollen :P

Het was absoluut geen vervelende race verder tussen de neutralisaties door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-09 13:27

DataGhost

iPL dev

Alonso had bijvoorbeeld schade kunnen hebben en niet meer verder kunnen rijden, dat is dan "niet gebeurd" maar op de een of andere vage manier zal je hem dan toch niet bij de start zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:37
Jasphur schreef op zondag 2 april 2023 @ 10:23:
Mooie foto waarop je goed kan zien dat het een stratencircuit is :)

[Afbeelding]
Eigenlijk zie je aan elk shot dat het een stratencircuit is. Echte circuits hebben namelijk geen belijning buiten de lijnen aan de buitenkanten :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
HollowGamer schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 20:10:
Hoe kan ik morgenvroeg fit opstaan voor de GP?
Ik ga niet de voorbeschouwing kijken, dus wil om 7.00u de stream starten.

Altijd moeite met opstaan, vooral zondag. Ga wel op tijd naar bed vanavond.
Beetje meh om jezelf te quoten, maar ik heb het dus niet gered. Ben niet zo lekker dit weekend helaas, dus vanochtend werd ik niet op tijd wakker.

Uiteindelijk heb ik de hele race teruggekeken zonder eerst naar site als NU.nl, etc. te gaan.
Dus was totaal verrast van de rode vlaggen en de chaos op het einde lol. :D

Natuurlijk is live kijken een mooiere ervaring, maar dit was wel een goed alternatief (zo zonder spoilers).

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
RobertMe schreef op zondag 2 april 2023 @ 15:38:
[...]

Eigenlijk zie je aan elk shot dat het een stratencircuit is. Echte circuits hebben namelijk geen belijning buiten de lijnen aan de buitenkanten :+
Ik vond de fietslogo's op de baan een dead giveaway :D

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrOleo
  • Laatst online: 22:55
Hulkenberg ging dus kapot tussen bocht 11 en 12, zijn auto maakt een enorme zwieper doordat de motor raar doet. Met geluk blijft ie toch nog genoeg aan de praat om over de finishlijn te accelereren.

Zou nog leuk zijn geweest als hij minder vaart had kunnen maken en hem had kunnen laten uitrollen, dan was de vraag of men hem had mogen inhalen (dat mag als "If any car slows with an obvious problem.", maar wanneer is het obvious...).
Was Sainz nog bijna 7e geworden ook :). Maar ja als..

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Ik dacht dat wij Nederlands de enige waren die ons niet konden gedragen, maar deze fans dus ook. :F

Hoe dom kan je zijn om een track op te willen gaan (zeker tijdens een race)?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe

Nee, ja. De start is niet ongedaan gemaakt en die is en blijft onderdeel van de race. Waar het om gaat is dat de raceleiding een betrouwbare volgorde moet kunnen vaststellen. Daarom dat ze de doorkomst aan het einde van die sectoren als leidraad gebruiken. Alleen was de rode vlag er al op het moment dat ze het meetpunt van sector 1 passeerden. Dus sector 1 geeft geen volgorde (want rode vlag). Eerst volgende meetpunt daarvoor was start/finish / einde derde sector. Alleen was het een staande start, dus gelden de posities van de herstart. Als de crash in sector 2 gebeurde en iedereen de eerste sector door was gekomen golden dus de posities aan het einde van de eerste sector. Had Sainz dan nog steeds Alonso in de rondte getikt in T1 was Alonso nog steeds voorlaatste geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Heeft iemand het gehad over het grapje van Max over zijn grasmaaien na de race?
Ik vond het wel grappig, maar de rest reageerde er niet op. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
HollowGamer schreef op zondag 2 april 2023 @ 16:20:
[...]

Ik dacht dat wij Nederlands de enige waren die ons niet konden gedragen, maar deze fans dus ook. :F

Hoe dom kan je zijn om een track op te willen gaan (zeker tijdens een race)?
Het was niet tijdens de race, en de hekken zullen geopend worden door personeel van het circuit. Dus het zijn niet de fans die zelfstandig het circuit op gaan
Maar (beveiligings)personeel van het circuit die de deur "alvast open zetten", tijdens de uitloopronde. Ik zie ook niemand echt op het circuit, alleen de openstaande deur en mensen die daar staan te wachten.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
RobertMe schreef op zondag 2 april 2023 @ 16:23:
[...]

Het was niet tijdens de race, en de hekken zullen geopend worden door personeel van het circuit. Dus het zijn niet de fans die zelfstandig het circuit op gaan
Maar (beveiligings)personeel van het circuit die de deur "alvast open zetten", tijdens de uitloopronde. Ik zie ook niemand echt op het circuit, alleen de openstaande deur en mensen die daar staan te wachten.
Ah, dat verklaart wel een hoop. :)

Normaal zijn het ook nette fans daar, tenminste kan mij niet echt een voorval herinneren?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• murphydrz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-09 09:15
HollowGamer schreef op zondag 2 april 2023 @ 16:24:
[...]

Ben ik de enige die hem irritant vind?
Vast niet. Ik vind hem persoonlijk wel grappig. Hij is best goed.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Toke_gt
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 23:34
[...]

Niet per se irritant, en zijn stemimitaties zijn echt wel knap. Maar na een paar keer is de lol er wel wat af (voor mij) en wordt het heel voorspelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Toke_gt schreef op zondag 2 april 2023 @ 16:45:
[...]

Niet per se irritant, en zijn stemimitaties zijn echt wel knap. Maar na een paar keer is de lol er wel wat af (voor mij) en wordt het heel voorspelbaar.
Ja, hij doet het ook voor voetballers, etc. Vond het niet zo grappig, maar het is ook niet zo mijn humor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

[...]

Alles en iedereen is irritant, ik geef alleen mar de keuze, je hoeft het niet af te spelen. ;)

Plus dat Lollipop Comic ook irritant is....

(En eigenlijk alles is wel een herhaling met een ander sausje; net als het F1 seizoen. :P)

[ Voor 14% gewijzigd door Illegal_Alien op 02-04-2023 16:53 ]

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• computerjunky
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:20
Net pas gekeken en alles wat ik kan zeggen is dat ze terug zouden moeten naar de score van ronde 56... De rest gewoon negeren. Er worden een paar mensen die echt een uitstekende race gereden hebben echt keihard afgestraft nu. Niet alleen in score/punten maar ook materiaal. Echt de FIA mag van mij in zijn geheel opgeheven worden. Ze ver@#$& het steeds weer met rare keuzes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

computerjunky schreef op zondag 2 april 2023 @ 16:57:
Net pas gekeken en alles wat ik kan zeggen is dat ze terug zouden moeten naar de score van ronde 56... De rest gewoon negeren. Er worden een paar mensen die echt een uitstekende race gereden hebben echt keihard afgestraft nu. Niet alleen in score/punten maar ook materiaal. Echt de FIA mag van mij in zijn geheel opgeheven worden. Ze ver@#$& het steeds weer met rare keuzes.
Hmm, kiezen tussen een zooi Fransen of Amerikanen..... Dan toch liever de Fransen. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:02

AvK

Ready Set Go

computerjunky schreef op zondag 2 april 2023 @ 16:57:
Dat deden de meeste toch echt zelf.....
Velen hadden een NU of NOOIT instelling en dan krijg je dat.
Meest sneu was De Vries, die had echt alles tegen.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• computerjunky
Illegal_Alien schreef op zondag 2 april 2023 @ 17:05:
[...]

Hmm, kiezen tussen een zooi Fransen of Amerikanen..... Dan toch liever de Fransen. :P
Gezien de beslissingen die genomen worden zou je bijna denken dat het Italianen van Ferrari zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:17

JB

Cédric roelt!

AvK schreef op zondag 2 april 2023 @ 17:09:
[...]

Die herstarts geven zo goed als altijd ellende. Wederom puin ruimen.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Laatst online: 07-09 18:45
AvK schreef op zondag 2 april 2023 @ 17:09:
[...]

Moaw, velen gaven aan dat ook de banden een stuk kouder waren. Dit valt echt niet helemaal in de schoenen van die coureurs te schuiven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• J-M-T
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22:39
DoeEensGek schreef op zondag 2 april 2023 @ 17:20:
[...]

Moaw, velen gaven aan dat ook de banden een stuk kouder waren. Dit valt echt niet helemaal in de schoenen van die coureurs te schuiven.
Dit kun je alleen in de schoenen van de coureurs schuiven.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• AvK

AvK

Ready Set Go

DoeEensGek schreef op zondag 2 april 2023 @ 17:20:
[...]

Dat wisten ze van te voren toch al????? Geen argument vind ik.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 21:37
JB schreef op zondag 2 april 2023 @ 17:19:
[...]

Maar wat is het alternatief? Niet meer herstarten omdat een paar coureurs er dan een zooitje van maken? En waar ga je dan de grens leggen van niet meer herstarten in de race? Er was geen enkele reden om niet te herstarten (tijdslimiet nog niet bereikt en de oorzaak van de rode vlag kon ook opgelost worden binnen de tijdslimiet).

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• MrOleo
Rollende start net als bij sc, super simpel op te lossen.

erutangiS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

JB schreef op zondag 2 april 2023 @ 17:19:
[...]

Ja.
En het hele publiek vind het prachtig! :)

PSN

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Theswitch
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:53
Ted's race notebook kan je hier vinden
*knip*
Geen illegale links delen aub.

[ Voor 63% gewijzigd door tweakduke op 02-04-2023 21:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
AvK schreef op zondag 2 april 2023 @ 17:26:
Dat wisten ze van te voren toch al????? Geen argument vind ik.
Je vergeet dat dit een race is, geen parade. Die vindt namelijk een paar uur voor de race plaats. Bij de race rijden ze op de limiet en maken ze een inschatting van waar dat die limiet ligt.

De beeldvorming van die limiet kan je doen bij een formation lap waarbij je stelselmatig de belasting kunt voelen en de band kan opwarmen. Bij een SC begeleiding naar de grid kan je dat niet doen dus doe je wat je denkt waar de limiet ligt.

Als je nog steeds denkt dat de driver het moet weten, welke van die 16 was jij? (Stuurlui en wal).

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
Transportman schreef op zondag 2 april 2023 @ 17:35:
Maar wat is het alternatief? Niet meer herstarten omdat een paar coureurs er dan een zooitje van maken? En waar ga je dan de grens leggen van niet meer herstarten in de race? Er was geen enkele reden om niet te herstarten (tijdslimiet nog niet bereikt en de oorzaak van de rode vlag kon ook opgelost worden binnen de tijdslimiet).
Wanneer 85% (of nog 5 tot 8 ronden van het einde afhankelijk van het circuit) van de race gereden is enkel nog maar rollende starts.

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RobertMe
Chevy454 schreef op zondag 2 april 2023 @ 17:46:
[...]

Je vergeet dat dit een race is, geen parade. Die vindt namelijk een paar uur voor de race plaats. Bij de race rijden ze op de limiet en maken ze een inschatting van waar dat die limiet ligt.

De beeldvorming van die limiet kan je doen bij een formation lap waarbij je stelselmatig de belasting kunt voelen en de band kan opwarmen. Bij een SC begeleiding naar de grid kan je dat niet doen dus doe je wat je denkt waar de limiet ligt.

Als je nog steeds denkt dat de driver het moet weten, welke van die 16 was jij? (Stuurlui en wal).
Onder het argument van niet weten waar de grens ligt kun je natuurlijk elke aanrijding goed praten. Dit behoren de 20 beste coureurs te zijn. Als ze vervolgens ook nog eens vooraf inzien dat het lastig kan zijn (koude banden etc) dan moeten ze dat gewoon meenemen in hun "beslissing" waar te remmen. En als ze dat niet doen moeten ze daar ook de consequenties van ondervinden. Anders kun je Albon ook een nieuwe auto geven en opnieuw laten deelnemen omdat die nu eenmaal een inschattingsfoutje maakte. En bv Bottas is in Hongarije 2021 ook gestraft voor zijn (domme) inschattingsfout door niet voldoende rekening te houden met de omstandigheden.

Edit:
Overigens, in het algemeen, wel eens dat de FIA ook moet inzien dat dit soort herstarts aan het einde van de race alleen maar kan leiden tot "de dood of de gladiolen" situaties, en dus een X aantal rondes voor het eind geen staande herstart meer zou moeten doen.

[ Voor 9% gewijzigd door RobertMe op 02-04-2023 17:57 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• computerjunky
MrOleo schreef op zondag 2 april 2023 @ 17:41:
Idd starten achter aan sc voor minder als 1 ronde had al deze ongein voorkomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• computerjunky
RobertMe schreef op zondag 2 april 2023 @ 17:53:
Dit behoren de 20 beste coureurs te zijn.
Bijna goed. Het zijn de 20 coureurs die het meeste geld meebrengen. Er zijn echt wel betere te vinden dan het halve huidige veld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochpatje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-09 19:00
[...]

Keer op /r Formula1 gelezen dat het schijnbaar ook nog eens een behoorlijk eikel is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
computerjunky schreef op zondag 2 april 2023 @ 18:00:
[...]

Bijna goed. Het zijn de 20 coureurs die het meeste geld meebrengen. Er zijn echt wel betere te vinden dan het halve huidige veld.
Maar ze brengen ook weer niet allemaal veel geld mee. Kijk naar Haas, Magnussen & Hulkenberg zijn potentieel niet onderdeel van de 20 beste, en ze zullen zeker niet veel geld meenemen, daarvoor hadden ze een Mazepin nodig.
Mogelijk zijn het dan weer wel de coureurs die aan het eind van het seizoen het meeste geld opbrengen. Zij het door race kwaliteiten, en dus WK punten = o.a. sponsoren, zij het door een zak geld om te mogen rijden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• AvK

AvK

Ready Set Go

Chevy454 schreef op zondag 2 april 2023 @ 17:46:
[...]

Wat een rare reactie van je. Ik geef gewoon mijn zienswijze en nu ben ik een Stuurman aan wal? 8)7

Maar goed. Al je wilt weten wat mijn oplossing zou zijn na die 2e rode vlag die gegeven werd en die dus niet meer terug te draaien was: Doe dan in ieder geval een rollende start om de boven genoemde narigheid te voorkomen. Fijne avond verder!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
Ding in deze was natuurlijk ook nog eens dat formeel na een rode vlag er een SC is en na een of meerdere ronden er een staande of rollende start. Maar in deze wisten ze al dat er maar 1 ronde SC zou zijn én het een staande start zou worden. Maar laat die hele SC dan weg zodat de coureurs zonder gedoe een normale formation lap kunnen rijden. Zonder "een oud omaatje opaatje" dat ervoor rijdt op een slakkengangetje waardoor ze dus ook weer niet de banden en remmen op temperatuur kunnen krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:42
RobertMe schreef op zondag 2 april 2023 @ 17:53:
[...]

Edit:
Overigens, in het algemeen, wel eens dat de FIA ook moet inzien dat dit soort herstarts aan het einde van de race alleen maar kan leiden tot "de dood of de gladiolen" situaties, en dus een X aantal rondes voor het eind geen staande herstart meer zou moeten doen.
* klopt op borst

Ik zei letterlijk in de whatsapp groep van vrienden dat het me een slecht idee leek omdat iedereen een dood of de gladiolen instelling zou hebben voor bocht 1. En zo geschiedde…

* borst kloppen afgelopen

ik zou persoonlijk zeggen, als restant van de race minder dan x% van de race is, dan een rollende start. Wat mij betreft 25%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 22:00
Sowieso wordt met een staande start na x-aantal ronden de helft van de grid normaal gesproken benadeeld door het vuil en de marbles die op de baan naast de racelijn liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-09 19:57
Theswitch schreef op zondag 2 april 2023 @ 17:44:
Ted's race notebook kan je hier vinden
*knip*
Hij is behoorlijk lang van stof, ook al duurt de video niet zo lang. Soms wel wat interessante weetjes erdoorheen

[ Voor 27% gewijzigd door tweakduke op 02-04-2023 21:37 . Reden: Quote aangepast ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrOleo
RobertMe schreef op zondag 2 april 2023 @ 18:29:
Ding in deze was natuurlijk ook nog eens dat formeel na een rode vlag er een SC is en na een of meerdere ronden er een staande of rollende start. Maar in deze wisten ze al dat er maar 1 ronde SC zou zijn én het een staande start zou worden. Maar laat die hele SC dan weg zodat de coureurs zonder gedoe een normale formation lap kunnen rijden. Zonder "een oud omaatje opaatje" dat ervoor rijdt op een slakkengangetje waardoor ze dus ook weer niet de banden en remmen op temperatuur kunnen krijgen.
De auto's staan niet op de grid, maar in een smalle drukke gang, de pitlane, waar ze een voor een wegrijden, wat tijd kost. De sc rijdt ervoor op laag tempo tot die auto's de baan hebben bereikt, zodat het gat niet te groot wordt. Die sc kan je niet echt weglaten.

erutangiS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 16:19

alienfruit

the alien you never expected

Ik zat toch elke keer wel een beetje gespannen te kijken bij elke nieuwe start hoor. Vooral nadat Verstappen slecht was bij de aanvang van de race. Maar goed, veel drama deze race. Gelukkig is het nog redelijk goed afgelopen. Ik ben blij voor Alonso hij gaat wel lekker tot nu toe.

Over een maand weer een nieuwe race. Ik vraag mij af met welke updates de teams komen en hoeverre Red Bull met updates komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

lochpatje schreef op zondag 2 april 2023 @ 18:08:
[...]
Keer op /r Formula1 gelezen dat het schijnbaar ook nog eens een behoorlijk eikel is
Dan zou ik er maar niet te veel waarde aan hechten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sito
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:07
computerjunky schreef op zondag 2 april 2023 @ 17:58:
Idd starten achter aan sc voor minder als 1 ronde had al deze ongein voorkomen.
En dan hadden mensen gezeurd waarom het geen standing start was. Het is ook nooit goed…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
MrOleo schreef op zondag 2 april 2023 @ 18:55:
[...]

De auto's staan niet op de grid, maar in een smalle drukke gang, de pitlane, waar ze een voor een wegrijden, wat tijd kost. De sc rijdt ervoor op laag tempo tot die auto's de baan hebben bereikt, zodat het gat niet te groot wordt. Die sc kan je niet echt weglaten.
Bij de formation lap is dat niet veel anders. Ook dan moeten alle coureurs op de pit limitter rijden totdat ze de startline gepasseerd zijn. En ook dan zie je dat als ze vooraan redelijk doorrijden dat de laatste plankgas rijden en geen mogelijkheid hebben om zich echt voor te bereiden. Staat mij bij dat (een van) de topteam(s) dat wel eens gedaan heeft toen een concurrent ver achteraan startte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
MrOleo schreef op zondag 2 april 2023 @ 17:41:
Of gewoon zonder SC naar de grid rijden. Ze moesten nu eerst langzaam rijden en pas als de SC weg is kunnen ze zelf het tempo bepalen.
Hamilton maakte er overigens ook een puinhoop van met z'n onnodig langzaam rijden tijdens die 1e herstart. Hadden serieuze ongelukken kunnen gebeuren daardoor.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pauillac
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 23:19
WWE gehalte neemt ernstige vormen aan. Absurde beslissingen van de FIA wederom. Misschien iets minder naar Liberty luisteren, dit is gekunstelde sensatie, wat mij betreft een verkeerde route. Het werd ook terecht afgestraft.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Weet niet of het al voorbijgekomen is maar PW geeft aan met twee RB engineers gesproken te hebben en die gaven aan dat er niks mis was met PER zijn auto in Quali. Video start iets voor dat hij dat punt maakt.

[ Voor 7% gewijzigd door Help!!!! op 02-04-2023 19:38 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stekkiekiller
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-06 17:22
Help!!!! schreef op zondag 2 april 2023 @ 19:37:
Weet niet of het al voorbijgekomen is maar PW geeft aan met twee RB engineers gesproken te hebben en die gaven aan dat er niks mis was met PER zijn auto in Quali. Video start iets voor dat hij dat punt maakt.

[YouTube: 2023 F1 Australian GP race analysis by Peter Windsor]
Daar was iedereen bij RB wel duidelijk over, behalve Perez dan....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
stekkiekiller schreef op zondag 2 april 2023 @ 19:40:
[...]

Daar was iedereen bij RB wel duidelijk over, behalve Perez dan....
Was ook mooi met Buxton in de nabeschouwing. Eerst interview met Perez die weer klaagt over de auto en dat dit niet meer voor mag komen. En daarna praat Buxton met Fitipaldi verder en zegt ineens iets van "wat ik begrepen heb remde Perez veel later dan andere coureurs (incl. Verstappen)".

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
RobertMe schreef op zondag 2 april 2023 @ 19:43:
[...]

Was ook mooi met Buxton in de nabeschouwing. Eerst interview met Perez die weer klaagt over de auto en dat dit niet meer voor mag komen. En daarna praat Buxton met Fitipaldi verder en zegt ineens iets van "wat ik begrepheb remde Perez veel later dan andere coureurs (incl. Verstappen)".
Op F1TV zeiden ze vanmorgen dat Perez ca. 20 meter te laat had geremd.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:25

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lOeWbCLukKokQg7NiwpbmfSqQsE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5zeTuh339iQhi0KRA9DxY1R4.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Help!!!! schreef op zondag 2 april 2023 @ 19:37:

[YouTube: 2023 F1 Australian GP race analysis by Peter Windsor]
Dr. Helmut Marko liet zich daar al vrij snel over uit ja :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stekkiekiller
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-06 17:22
[...]

Was ook mooi met Buxton in de nabeschouwing. Eerst interview met Perez die weer klaagt over de auto en dat dit niet meer voor mag komen. En daarna praat Buxton met Fitipaldi verder en zegt ineens iets van "wat ik begrepheb remde Perez veel later dan andere coureurs (incl. Verstappen)".
Dat in combinatie met de banden die niet optimaal waren qua temperatuur.

Dat was eigenlijk ook het grootste minpunt van de Red Bull dit weekend. Omdat hij zo bandensparend is krijg je als neveneffect er bij dat hij ook moeilijker opwarmt. Dat verklaart ook de "moeizame" Q en de slechte starten, op de laatste na. De laatste start was op gebruikte rode, waar je makkelijker temperatuur in krijgt.
warp schreef op zondag 2 april 2023 @ 19:49:
[...]

Dr. Helmut Marko liet zich daar al vrij snel over uit ja :+
Ja, die was wel weer duidelijk :+

[ Voor 11% gewijzigd door stekkiekiller op 02-04-2023 19:51 ]

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19:08
Wat beeldmateriaal van Perez erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thinlanet
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20:07
Ik zou het niet erg vinden om na 1/3 van de race afstand enkel Sc starts toe te laten. Deze uitslag met een paar ronden te gaan en zo’n flessenhals als eerste bocht is vragen om problemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

[...]

Was ook mooi met Buxton in de nabeschouwing. Eerst interview met Perez die weer klaagt over de auto en dat dit niet meer voor mag komen. En daarna praat Buxton met Fitipaldi verder en zegt ineens iets van "wat ik begrepen heb remde Perez veel later dan andere coureurs (incl. Verstappen)".
Verstappen remt sowieso vroeg.
Dus dat is niet heel raar dat hij later remt dan VER.

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

YakuzA schreef op zondag 2 april 2023 @ 20:24:
[...]

Verstappen remt sowieso vroeg.
Dus dat is niet heel raar dat hij later remt dan VER.
Het wordt nu alleen een beetje akward doordat PER een andere versie verkondigd dan zijn team. Heb het idee dat PER de grenzen nogal aan het opzoeken is, in de breedste zin van het woord. Geen idee of RBR dat op den duur pikt...

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

JB schreef op zondag 2 april 2023 @ 13:12:
[...]

Social media gaat anders ook nog steeds compleet los op feit dat Max buiten zijn box zou hebben gestaan waardoor HAM P1 zou moeten hebben…
Ik kwam net deze tegen op YouTube.
De streepregels uitgelegd :)

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

JB schreef op zondag 2 april 2023 @ 20:26:
[...]

Het wordt nu alleen een beetje akward doordat PER een andere versie verkondigd dan zijn team. Heb het idee dat PER de grenzen nogal aan het opzoeken is, in de breedste zin van het woord. Geen idee of RBR dat op den duur pikt...
Ja, hij zal wel op moeten blijven letten, maar de prestaties in de 1e 2 races was goed genoeg voorlopig.

PSN

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 21:36
JB schreef op zondag 2 april 2023 @ 13:12:
[...]

Social media gaat anders ook nog steeds compleet los op feit dat Max buiten zijn box zou hebben gestaan waardoor HAM P1 zou moeten hebben…
#TeamLH waarschijnlijk :+

Op Twitter gaat het altijd los. Ongeacht de situatie is het schreeuwen in de leegte tegen elkaar. O-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stylezzz
  • Laatst online: 22:43
Waah schreef op zondag 2 april 2023 @ 20:38:
[...]

#TeamLH waarschijnlijk :+

Op Twitter gaat het altijd los. Ongeacht de situatie is het schreeuwen in de leegte tegen elkaar. O-)
Over abu dhabi 2021 worden ook nog steeds hele epistels geschreven. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

stylezzz schreef op zondag 2 april 2023 @ 20:46:
[...]

Over abu dhabi 2021 worden ook nog steeds hele epistels geschreven. ;)
Jup.
Bij Windsor ook een frequent terugkerend thema :+

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
RobertMe schreef op zondag 2 april 2023 @ 19:07:
[...]

Bij de formation lap is dat niet veel anders. Ook dan moeten alle coureurs op de pit limitter rijden totdat ze de startline gepasseerd zijn. En ook dan zie je dat als ze vooraan redelijk doorrijden dat de laatste plankgas rijden en geen mogelijkheid hebben om zich echt voor te bereiden. Staat mij bij dat (een van) de topteam(s) dat wel eens gedaan heeft toen een concurrent ver achteraan startte.
Dat is echt wel een redelijk verschillende situatie, op de grid kan je in principe redelijk samen optrekken, doen ze niet omdat alle coureurs constant van die achterlijke gaten laten vallen, daarnaast:
Wat als bijv. nr 10 stil valt?
Wat is dan het verschil tussen de pitlane en de grid? Ruimte om er omheen te rijden. Die SC is gewoon nodig tot iedereen onderweg is.

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
MrOleo schreef op zondag 2 april 2023 @ 20:59:
[...]

Dat is echt wel een redelijk verschillende situatie, op de grid kan je in principe redelijk samen optrekken, doen ze niet omdat alle coureurs constant van die achterlijke gaten laten vallen, daarnaast:
Wat als bijv. nr 10 stil valt?
Wat is dan het verschil tussen de pitlane en de grid? Ruimte om er omheen te rijden. Die SC is gewoon nodig tot iedereen onderweg is.
Maar hoe lost de SC nu dat op? Dan kan net zo goed een groot gat vallen tussen de "geblokkeerden" en die wat al op het circuit zijn. En in die uitzonderlijke situatie kun je de stilgevallen auto ook weer makkelijk aan de kant zetten, monteurs genoeg daar die de auto de slow lane in kunnen duwen. En als nu iemand stilgevallen zou zijn ben ik ook benieuwd of er nog echt opties waren. De onmiddellijke standing start was immers al afgekondigd. Je kunt de SC dan moeilijk een ronde extra laten rijden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:35

Wom

Heb vanochtend een erg leuke en onderhoudende Grand Prix gezien. Blijft toch echt een fraaie sport om te volgen. Zelfs met het vreemde einde wat er nu aan gebreid werd.

Vraag mij alleen af wat er met Bottas aan de hand is. Die is het seizoen wel heel matig begonnen. Nu zal die Alfa een redelijke draak zijn om te rijden, maar zelfs dan is het wel heel kleurloos tot dus ver.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

YakuzA schreef op zondag 2 april 2023 @ 20:58:
[...]

Jup.
Ted kan er ook wat van…

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YakuzA schreef op zondag 2 april 2023 @ 20:58:
[...]

Jup.
is dat ook de reden van al die Britse toeristen die zich komen lam zuipen in Amsterdam?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Verwijderd schreef op zondag 2 april 2023 @ 21:33:
[...]

is dat ook de reden van al die Britse toeristen die zich komen lam zuipen in Amsterdam?
Dat doen ze al sinds Mansell ;)

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
RobertMe schreef op zondag 2 april 2023 @ 21:08:
[...]

Maar hoe lost de SC nu dat op? Dan kan net zo goed een groot gat vallen tussen de "geblokkeerden" en die wat al op het circuit zijn. En in die uitzonderlijke situatie kun je de stilgevallen auto ook weer makkelijk aan de kant zetten, monteurs genoeg daar die de auto de slow lane in kunnen duwen. En als nu iemand stilgevallen zou zijn ben ik ook benieuwd of er nog echt opties waren. De onmiddellijke standing start was immers al afgekondigd. Je kunt de SC dan moeilijk een ronde extra laten rijden.
Dat is dus precies de optie die je wel hebt met SC vs zonder SC, een SC die het tempo bepaalt totdat de auto's allen op de baan zijn, ongeacht hoe lang dat duurt. :Y
Maar laat verder maar, je stelt een vraag, praat 5 regels door en beantwoord hem vervolgens zelf....

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
Een finish achter de safety car beviel de FOM vandaag niet, actie tot de laatste ronde moet het devies zijn. Bij het volgende overleg met de FIA en de teams zullen ze dit onderwerp ter sprake brengen aldus AMuS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball

Ted's Race Notebook from the F1 Australian Grand Prix 2023

*knip*
Helaas zit Ted's Race Notebook achter geografische restricties. Dit omzeilen is niet de bedoeling.

[ Voor 64% gewijzigd door tweakduke op 03-04-2023 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK

AvK

Ready Set Go

Wom schreef op zondag 2 april 2023 @ 21:08:
Heb vanochtend een erg leuke en onderhoudende Grand Prix gezien. Blijft toch echt een fraaie sport om te volgen. Zelfs met het vreemde einde wat er nu aan gebreid werd.

Vraag mij alleen af wat er met Bottas aan de hand is. Die is het seizoen wel heel matig begonnen. Nu zal die Alfa een redelijke draak zijn om te rijden, maar zelfs dan is het wel heel kleurloos tot dus ver.
Kan me niet eens herinneren of Bottas überhaupt wel een keer in beeld is geweest deze wedstrijd.... Ik heb em niet gezien tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
AvK schreef op zondag 2 april 2023 @ 22:01:
[...]

Kan me niet eens herinneren of Bottas überhaupt wel een keer in beeld is geweest deze wedstrijd.... Ik heb em niet gezien tenminste.
De achterkant toen hij in de pitlane aansloot achter Perez. Maar Palmer maakte die opmerking ook al "hebben we Bottas deze race gezien?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
MrOleo schreef op zondag 2 april 2023 @ 21:39:
[...]

Dat is dus precies de optie die je wel hebt met SC vs zonder SC, een SC die het tempo bepaalt totdat de auto's allen op de baan zijn, ongeacht hoe lang dat duurt. :Y
Maar laat verder maar, je stelt een vraag, praat 5 regels door en beantwoord hem vervolgens zelf....
Als een auto echt de pit uitgang blokkeerd is de SC nog steeds geen oplossing IMO. Die kan nog steeds niet even parkeren. En de SC kun je moeilijk een tweede ronde laten rijden terwijl al is afgekondigd dat hij meteen naar binnen zal gaan. Daarnaast creëer je met een tweede ronde mogelijk de situatie dat die wat in de pit achter blijven op een ronde achterstand komen te staan die dan weer moeten unlappen alvorens de grid opgesteld kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• computerjunky
Sito schreef op zondag 2 april 2023 @ 19:03:
[...]

En dan hadden mensen gezeurd waarom het geen standing start was. Het is ook nooit goed…
Ik vind stranding start nooit een goed idee omdat ze de race stand kunnen beïnvloeden. Rolling start is al erg genoeg omdat alle gaten gedicht worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Om nog wat andere mensen te irriteren.:

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:57
Chocoball schreef op zondag 2 april 2023 @ 21:44:
Een finish achter de safety car beviel de FOM vandaag niet, actie tot de laatste ronde moet het devies zijn. Bij het volgende overleg met de FIA en de teams zullen ze dit onderwerp ter sprake brengen aldus AMuS.
De oplossing lijkt mij niet zo moeilijk toch? Je rijdt het aantal rondes om aan die 300(?) km te komen, maar de laatste ronde moet vrij zijn. Je kunt dan maximaal 1 ronde extra moeten rijden. Het is aan de teams hoe ze dat willen doen qua brandstof. Niet genoeg? Jammer dan.

De laatste ronde kan er vanalles gebeuren, zonder dat opnieuw een safety car ingezet moet worden. Zo gauw de coureurs over de finishlijn zijn, kan de rem erop en is er geen gevaar meer.

Enige uitzondering is dan zware regenval, of een zwaar ongeluk waarbij een coureur direct gevaar loopt, zoals grossjean een paar jaar terug of toen die auto gelanceerd werd en tussen een hek en banden in kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Gelukkig gaat de FOM daar niet direct over, maar de FIA :)

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Het sloeg ook helemaal nergens op. De FIA was weer eens lekker inconsistent vandaag.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:25

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/32cZkORkYBRswk7jq9VvOkS7Kyk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vt4wsF088573yClpeHOqOEQ1.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21:59
Als ik Max was dan zou ik Imola volgend jaar maar even verstek laten gaan.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 21:37
computerjunky schreef op zondag 2 april 2023 @ 22:06:
[...]

Ik vind stranding start nooit een goed idee omdat ze de race stand kunnen beïnvloeden. Rolling start is al erg genoeg omdat alle gaten gedicht worden.
Alles beïnvloed de race stand, maar de regels zijn voor iedereen gelijk en iedereen kan er evenveel voordeel/nadeel van ondervinden. Ik vind dat op zich niet erg, zolang voor iedereen duidelijk is hoe de regels toegepast worden en welke situatie welk gevolg gaat hebben, dus wat geeft alleen (dubbel) geel, wat VSC, wat SC en wat een rode vlag, en wanneer Standing en wanneer Rolling start?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scrappy.doo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 15:44
Zijn we voor nu dan ook even klaar met "Misschien wordt Perez wel WDC!!!"???

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stylezzz
  • Laatst online: 22:43
scrappy.doo schreef op zondag 2 april 2023 @ 22:50:
Volgens mij was die hoop gisteren na de kwali alweer vervlogen. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:06
scrappy.doo schreef op zondag 2 april 2023 @ 22:50:
Zeker 3 weken :>

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Pagina: 1 ... 26 ... 28 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Graag de slowchat bewaren tot de vrije trainingen en races.
  • Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
  • Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord