[F1 2023] Race 2 GP van Saoedi-Arabië Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 24 Laatste
Acties:
  • 99.044 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:27
hopelijk heeft de rest van Max z'n bolide geen schade opgelopen en kan die morgen een mooie inhaal race rijden.

Het heeft de potentie om morgen een mooie race te worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Bullet NL schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 19:40:
tja, dat was een beetje klote voor Max, aandrijfas die niet meer deed was hij moest doen. Aan de andere kant, P15 top 3 moet mogelijk zijn. Het seizoen is overigens nog lang!

Tis alleen jammer dat hij het hele weekend tot nu toe het snelste was, met kop een schouders boven de rest, maar goed.... Morgen weten we meer! ;)
  • Als iemand naar voren kan rijden (zeker met deze auto) dan is het Max.
  • Denk niet dat volgende wedstrijd, technische issues daargelaten, de andere teams miraculeus ineens extra snelheid vinden die Max kan bedreigen.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:55
Na weer een hoop blabla over seizoen voorbij want dominantie Red Bull bevestigt dit mn gedachte “wacht nou dat tweede weekend maar af” :+ Ga maar weer wat minder nieuws tussen de werkenden door volgen. Hopelijk een leuke inhaalrace morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

sjaool schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 19:17:
Christian Horner: "It's not Monaco"
Maar het "is not Spa also" 😏

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-06 19:15

Bullet NL

Eigen Wijs

hardware-lover schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 19:45:
[...]

Maar het "is not Spa also" 😏
Denk dat P2 het doel is..... Laat Perez blij zijn met z'n P1 ;)

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 24-06 09:11
tweakduke schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 19:14:
[...]

Laat dat soort opmerkingen nou eens. Die oude koe mag wat mij betreft eens diep in de sloot blijven.

Het is anders wel opvallend dat Russel steeds sneller is dan Hamilton.
Russel doet het echt leuk, jammer dat hij niet vanaf het begin een competitieve auto krijgt bij Mercedes, gun ik hem eigenlijk wel.. Maar is nog jong die heeft nog een tijd

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:03

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hr6wlIgrWWhVfsklWZosq_hE85A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SlKhsxc8J1MThRseX3nC5qpu.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18:18
RobertMe schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 19:31:
[...]

Context was dan ook belangrijk. De opmerking werd gemaakt dat Verstappen vorig jaar ook won vanaf P14 in Spa. Horner antwoordde daarop dat dit geen Spa is. Waarop de reply weer was dat het wel een stratencircuit is waar inhalen makkelijk(er) v.w.b. stratencircuits. En daarop zei Horner dan weer dat het geen Monaco is.
Horner zei dus zeker niet dat het een makkelijke race / overwinning wordt.
FTFY :) P15 was Leclerc.

Enige die ooit van P15 gestart is en gewonnen heeft was een ene F. Alonso in Singapore in 2008 (crashgate).
ik hoorde het ook maar tijdens de kwalificatie bij F! TV International

[ Voor 7% gewijzigd door Chocoball op 18-03-2023 20:10 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OrkveBoQwULLSBC5U198DtDt23Q=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ppRLTOhMnBuYISgNYW6YAYLV.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +33 Henk 'm!

• CrazyFool
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:25
Sjonge wat is Gordon Ramsey veranderd in een jaar zeg! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Sparco weg als sponsor op de overall van Perez?
Of is dat slijtage?

Want je ziet nog waar de letters gezeten hebben, op de schouders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:24

epo

tweakduke schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 19:14:
[...]

Laat dat soort opmerkingen nou eens. Die oude koe mag wat mij betreft eens diep in de sloot blijven.

Het is anders wel opvallend dat Russel steeds sneller is dan Hamilton.
Hoezo is dat opvallend? Hamilton is gewoon een oude kerel die het niet meer kan bijbenen met de jonkies.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
epo schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 21:13:
Hoezo is dat opvallend? Hamilton is gewoon een oude kerel die het niet meer kan bijbenen met de jonkies.
Alonso: "Hold my beer..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Hebben we nu toch die 1.27.xxx niet gekregen 🤔😏

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 24-06 09:11
warp schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 21:16:
[...]

Alonso: "Hold my beer..."
Meh.. Hamilton legt het af tegen Russel en Alonso doet het voorlopig beter dan Stroll

Toch denk ik dat er tussen Stroll en Russel nog een aardig gat aan persoonlijke kwaliteit is

Appels en peren :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Bullet NL schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 19:40:
tja, dat was een beetje klote voor Max, aandrijfas die niet meer deed was hij moest doen. Aan de andere kant, P15 top 3 moet mogelijk zijn. Het seizoen is overigens nog lang!

Tis alleen jammer dat hij het hele weekend tot nu toe het snelste was, met kop een schouders boven de rest, maar goed.... Morgen weten we meer! ;)
Als hij een beetje gefrustreerd is, tijd hij meestal een goede wedstrijd.
Wel leuk dat hij zo aan de fans denkt.

Vooral op een circuit met 100% kans op safety car moet er wel wat mogelijk zijn.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:26
Kijk er niet raar van op als Max morgen gewoon wint, denk dat Perez de race niet uitrijdt.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:23
Amaze86 schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 21:59:
Kijk er niet raar van op als Max morgen gewoon wint, denk dat Perez de race niet uitrijdt.
Totaal ongefundeerde speculatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Miki schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 19:27:
[...]

Ik snap dat hij het roept maar in mijn ogen is hij iets te overmoedig. Het is helemaal geen makkelijk circuit om even vanuit het achterveld iedereen in te halen. Verder ben ik benieuwd hoeveel RPT‘s morgen heel blijven.
Het rechte stuk is toch makkelijk zat met de power van de RBR?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:59
PWM schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 22:34:
[...]

Volgens mij hadden ze veruit de hoogste topsnelheid op het rechte stuk, 338 of 339 km/h en de nummer 2 iets van 332 km/h

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:40
PWM schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 22:34:
[...]

Het is niet onmogelijk, zeker niet met zijn capaciteiten en snelle wagen maar “even” van p15 naar top 3 rijden zoals velen hier doen blijken vind ik wat overtrokken.
Dat hij meer snelheid heeft is overduidelijk maar ik vrees dat hij echt wel last gaat krijgen van oponthoud vanaf bocht 1 tot bocht 12 en 14 t/m 18 zal hij er ook lastig voorbij kunnen. Daarbij zal de DRS trein hier en daar ook nog wel gaan opspelen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:20
Playa del C. schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 22:22:
[...]

Is toch gewoon een voorspelling voor de race, heeft toch niks met speculatie te maken (in de negatieve zin dan).

Of mogen de lijstjes “ik denk BOT-VER-HAM” ook niet meer want totaal ongefundeerde speculatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ik zie net dat KMag voor Max staat. Ik hoop dat hij hem zo snel mogelijk op het rechte eind voorbij is.

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-06 20:24

Franko P.

Hit it.

Persoonlijk vind ik dit echt een rot baan. Het is wachten tot het een keer goed fout gaat met vervelende afloop als gevolg.
Morgen gaat een interessante race worden, dat dan weer wel.

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:18
Tot zover in ieder geval de door Merc gecreëerde mythe dat Max alle races gaat winnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PP_Sound
  • Registratie: Januari 2021
  • Niet online
De start ergens achter het midden is veruit het lastigste probleem, hoeveel schade en achterstand loop je op in de 1e ronde, daarna wordt het zo snel mogelijk veel plekken winnen, een safetycar na het inhalen van het grootste deel van het veld wil ook wel helpen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17:25
Blik1984 schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 23:53:
Tot zover in ieder geval de door Merc gecreëerde mythe dat Max alle races gaat winnen
Dat maak jij ervan. Russell had het over Red Bull, niet Verstappen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17:16

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Max heeft een paar goede ronden nodig, van P15 naar P12 in lap 1, dan elke lap 1 plekje door naar voren tot aan HAM en RUS, tegen ronde 10 ligt 'ie 5e of zelfs 4e maar wel op 20+ seconden achterstand op nr 1. Dan komt er een Safety Car, en ligt meneer ineens op P4 op slechts 3 seconden achterstand. In de volgende 35 rondjes lukt 't 'm echt wel om P1 te pakken hoor.

Maar zonder SC, vergeet een overwinning van Max dan maar gerust.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
NotSoSteady schreef op zondag 19 maart 2023 @ 00:06:
[...]

Dat maak jij ervan. Russell had het over Red Bull, niet Verstappen.
Omdat media training bij Mercedes: “Don’t mention (the) war Verstappen :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01:02

JB

Cédric roelt!

D-Ed schreef op zondag 19 maart 2023 @ 01:07:
[...]

Omdat media training bij Mercedes: “Don’t mention (the) war Verstappen :(
That guy, toch?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:37

Bloodclot

Jawier!

Icephase schreef op zondag 19 maart 2023 @ 00:14:
Max heeft een paar goede ronden nodig, van P15 naar P12 in lap 1, dan elke lap 1 plekje door naar voren tot aan HAM en RUS, tegen ronde 10 ligt 'ie 5e of zelfs 4e maar wel op 20+ seconden achterstand op nr 1. Dan komt er een Safety Car, en ligt meneer ineens op P4 op slechts 3 seconden achterstand. In de volgende 35 rondjes lukt 't 'm echt wel om P1 te pakken hoor.

Maar zonder SC, vergeet een overwinning van Max dan maar gerust.
Max lag in spa2022 in 12 rondjes aan kop (p14).

Met de overspeed en twee rechte stukken voor inhalen kan dat ook hier.

De auto is dit jaar nog sneller dan de rest.
Ik denk ronde 20 zit hij de versnellingsbak van perez te kietelen.

Grootste risico is lap 1, ik hoop dat hij wat geduld en geluk heeft.

[ Voor 4% gewijzigd door Bloodclot op 19-03-2023 07:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:19

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
epo schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 21:13:
[...]

Hamilton heeft meer moeite met de auto dan Russel.
Waar afgelopen seizoen Hamilton uiteindelijk meestal wel voor Russel eindigde, valt dat nu tegen. Toegegeven het seizoen is net pas begonnen en Russel moet ook nu maar eens laten zien dat hij zijn positie kan behouden. Ook ten opzichte van de rest van het veld.

Tweakers Discord

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:37
Leclerc had wel een goede slag om de arm met betrekking tot inhalen van hem en Max.
Omdat het middenveld dicht op elkaar zit kan er een DRS trein ontstaan en dat zou inhalen lastiger kunnen maken.

Verder blijft het Jedah en kan het zo in nadeel eindigen voor Max of als hij niet lekker naar voren kan komen met een SC alle kansen kan krijgen.

We gaan het meemaken maar het even naar voren rijden is net zo onzeker als dat hij even pole ging pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
Shinji schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 23:00:
[...]

Is toch gewoon een voorspelling voor de race, heeft toch niks met speculatie te maken (in de negatieve zin dan).

Of mogen de lijstjes “ik denk BOT-VER-HAM” ook niet meer want totaal ongefundeerde speculatie?
Een regel uit de topicwaarschuwing:
Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
denk dat Perez de race niet uitrijdt.
Ik stel alleen dat het ongefundeerde speculatie is. Leg bij zo'n claim dan uit waarom Perez deze race niet zou uitrijden?

Als dat trouwens alleen maar is, zodat Max kan winnen, dan is het totaal niet chique. Als dat is, omdat iemand inside informatie heeft over de staat van de motor/versnellingsbak die elk moment kan falen, dan horen we het graag.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 22:04
PER vs ALO
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FrhxTwxWwAQyDR8?format=jpg&name=medium

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Jasphur
Het is dat ik de context van deze foto snap :D
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Frh4jXeWAAAikwm?format=jpg&name=900x900
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Frh11G2WwAIiemc?format=jpg&name=4096x4096Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FriBMUOWcAE2YeZ?format=jpg&name=4096x4096Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FriFmTvX0AIwDE6?format=jpg&name=largeAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FriFmTkWIAAwsKK?format=jpg&name=largeAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FriLH1zWwAI-69D?format=jpg&name=4096x4096Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FriLH11WIAcqBFk?format=jpg&name=4096x4096Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FrifRtjXgAAiM4Z?format=jpg&name=4096x4096

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16-06 08:20
YakuzA schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 21:51:
[...]

Als hij een beetje gefrustreerd is, tijd hij meestal een goede wedstrijd.
Wel leuk dat hij zo aan de fans denkt.

Vooral op een circuit met 100% kans op safety car moet er wel wat mogelijk zijn.
Meestal, echter Singapore vorig jaar was niet geweldig..

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Playa del C. schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 22:22:
[...]

Topic dan maar dichtgooien tot 1min voor aanvang van de training/kwali/race? 90%+ van de posts hier (niet tijdens race/kwali/training) zijn pure speculatie.

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:20
Playa del C. schreef op zondag 19 maart 2023 @ 08:33:
[...]

Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.

[...]

Ik stel alleen dat het ongefundeerde speculatie is. Leg bij zo'n claim dan uit waarom Perez deze race niet zou uitrijden?

Als dat trouwens alleen maar is, zodat Max kan winnen, dan is het totaal niet chique. Als dat is, omdat iemand inside informatie heeft over de staat van de motor/versnellingsbak die elk moment kan falen, dan horen we het graag.
Sorry hoor, volgens mij neem je het allemaal veel te serieus, het is gewoon iemand die zijn voorspelling voor de race doet. Daar hoeft die helemaal geen bronnen voor te geven. Dat is gewoon onderbuik gevoel, net als de lijstjes BOT-VER-HAM.

Nergens in de post staat een verwensing, alleen dat hij denkt dat Perez de race niet uit rijdt, of dat is omdat hij crasht, motorpech heeft of ineens aan de diarree is maakt totaal niet uit.

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Playa del C. schreef op zondag 19 maart 2023 @ 08:33:
[...]

[...]

Want hij kan niet gewoon uitvallen? Kanonnen zeg

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:48

sjaool

Every life should have 9 cats

Shinji schreef op zondag 19 maart 2023 @ 08:59:
[...]

Sorry hoor, volgens mij neem je het allemaal veel te serieus, het is gewoon iemand die zijn voorspelling voor de race doet. Daar hoeft die helemaal geen bronnen voor te geven. Dat is gewoon onderbuik gevoel, net als de lijstjes BOT-VER-HAM.

Nergens in de post staat een verwensing, alleen dat hij denkt dat Perez de race niet uit rijdt, of dat is omdat hij crasht, motorpech heeft of ineens aan de diarree is maakt totaal niet uit.
Misschien maar een poll met voorspelling wie de race niet uitkijkt. :+

Net zo ongefundeerd trouwens. ;)

Trouwens het is vandaag Race Day! Ik heb er weer zin in want deze heeft alles in zich om toch een leuk spektakel op te leveren. Of het stopt voor een aantal mensen in de eerste rond want die kans acht ik ook aanwezig.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-06 08:31
Wat zal de strategische keuze worden voor RBR en Max vandaag? Misschien wel starten op de harde band en minder agressief aanvallen maar lekker lang doorrijden (en daardoor dus vooraan terecht komen) en dan pitten voor mediums? Of toch op rood en vol in de aanval?

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-vine
renzo4000 schreef op zondag 19 maart 2023 @ 09:14:
Wat zal de strategische keuze worden voor RBR en Max vandaag? Misschien wel starten op de harde band en minder agressief aanvallen maar lekker lang doorrijden (en daardoor dus vooraan terecht komen) en dan pitten voor mediums? Of toch op rood en vol in de aanval?
Volgens mij had Max maar 1 setje H en die al gebruikt in de VT3.

Medium en soft is normaal hier, weinig banden slijtage.
Denk dat het starten wordt op M en dan naar S.

Heb de banden overzicht niet paraat per coureurs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:45
Rood-rood-rood-DSQ

Gewoon om vanuit p15 iedereen op een +1 lap te zetten. :+

[ Voor 6% gewijzigd door LA-384 op 19-03-2023 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:10
tweakduke schreef op zondag 19 maart 2023 @ 08:27:
[...]

Hamilton heeft meer moeite met de auto dan Russel.
Waar afgelopen seizoen Hamilton uiteindelijk meestal wel voor Russel eindigde, valt dat nu tegen. Toegegeven het seizoen is net pas begonnen en Russel moet ook nu maar eens laten zien dat hij zijn positie kan behouden. Ook ten opzichte van de rest van het veld.
Vorig jaar had ik het idee dat het aardig 50/50 was tussen russell en hamilton. Maar in de kwali battle is het nog 13-9 geworden voor hamilton..... ben benieuwd waar het dit jaar gaat eindigen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrOleo
  • Laatst online: 23:24
d-vine schreef op zondag 19 maart 2023 @ 09:17:
[...]

Vorig jaar 0x rode banden, 2021 1x rode banden bij start, 1x einde reis. Rood werd tot nu toe "nooit" gebruikt.
Vorig jaar pakte starten op hard slecht uit, de mediums deden hun pitstop tijdens de sc en reden uit op hard, waarna de hard starters nog een keer moesten pitten, maar dat is allemaal afh van wanneer een sc komt. Gezien hoe veel sneller RB is is het wellicht gewoon verstandig om hetzelfde te doen als de rest en vertrouwen op je snelheid en niet te veel gokken.

erutangiS

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:13
Ergens wel lekker dat Max vanaf P15 start, anders hadden we 'm alleen bij de start en finish even in beeld gezien :9 . P3 of P2 moet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17:53

DataGhost

iPL dev

d-vine schreef op zondag 19 maart 2023 @ 09:17:
[...]

Iedereen heeft dezelfde hoeveelheid banden van elk compound. Alle rijders hebben twee setjes H, daarnaast drie setjes M en acht setjes S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RCBL
  • Registratie: Januari 2023
  • Niet online
sjaool schreef op zondag 19 maart 2023 @ 09:12:
[...]

Misschien maar een poll met voorspelling wie de race niet uitkijkt. :+
Nah, als VER uit mocht vallen, kijk ik de race sowieso niet uit. Wil VER weer eens lang in beeld zien met inhaalakties..

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01:11
Moet zeggen dat ik me voor het eerst in tijden weer verheug op de race: Max en Charles door het middenveld, Checo en Fernando voor de leiding, Lewis aan het mopperen op de auto...

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MC_Sparkles
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 19:21
Wat duurt het nog lang tot de start! Ben eeg benieuwd of Perez het vol kan houden vooraan of dat Alonso iets heel moois kan doen. Max gaat wel vermaak op leveren vanaf P15, hopelijk niet teveel klappers. Bij F2 gebeurde genoeg in de sprint race

iRacing Profiel

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 24-06 09:56

Fab1Man

Live life to the fullest

RCBL schreef op zondag 19 maart 2023 @ 10:11:
[...]

Nah, als VER uit mocht vallen, kijk ik de race sowieso niet uit. Wil VER weer eens lang in beeld zien met inhaalakties..
Waarom kijk je alleen voor VER? Er zijn nog 19 andere coureurs en het kan in een dergelijke situatie nog steeds spannend zijn, ook zonder VER.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blik1984
Ik verwacht PER - ALO - VER als podium. Wordt een mooie race.

Perez doet het altijd goed op dit soort circuits, dus verwacht eigenlijk wel dat hij vooraan blijft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Verstappen starten vanaf 15de plek belooft een mooie inhaalrace te worden. Ben benieuwd! Een beetje spanning erin weer.

[ Voor 14% gewijzigd door darkdesign op 19-03-2023 11:13 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• PaulBloem
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:39
Fab1Man schreef op zondag 19 maart 2023 @ 10:48:
[...]

Waarom kijk je alleen voor VER? Er zijn nog 19 andere coureurs en het kan in een dergelijke situatie nog steeds spannend zijn, ook zonder VER.
Pcies, genoeg om de hele race met spanning te kijken:
- kan Perez z’n ambitie waarmaken?
- kunnen Stroll en Alonso de pace in de race volhouden?
- kan Sainz in de buurt van z’n team maat komen?
- kunnen de Mercedes Sainz pakken in de race?
- kan Russel voor Hamilton komen of vice versa?
- kan Norris enigszins naar voren komen?
- kan DeVries voor de Mclaren blijven?
- kan die z’n teamgenoot bijhalen?
- zijn de beide Haas weer rap? Worden die het team na de nieuwe ‘grote’ vier?
- etc etc etc
- oja en of Ver naar voren kan komen en of die mooi gevecht met Lec kan hebben

Zo zijn de races altijd heel leuk om te zien!
Probeer altijd overal de spanningen terug te zien in de race.

Have fun!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• d-vine
[...]

Tja alleen Max en anders ga ik weg is in mijn ogen niet een F1 fan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulBloem
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:39
d-vine schreef op zondag 19 maart 2023 @ 11:20:
[...]

Das een beetje hoe ik naar het WK of EK voetbal kijk met NL 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toke_gt
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 20:46
[...]

Je hebt de tikfout in de post waarop @Fab1Man reageerde gemist (en iedereen na jou ook) ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 22:44
Blik1984 schreef op zondag 19 maart 2023 @ 11:01:
Ik verwacht PER - ALO - VER als podium. Wordt een mooie race.

Perez doet het altijd goed op dit soort circuits, dus verwacht eigenlijk wel dat hij vooraan blijft.
Verstappen z'n streak als leider van het WK gaat wel eindigen vandaag gok ik, met Alonso en Perez vooraan. Of die twee moeten echt pech hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Chefbierrr schreef op zondag 19 maart 2023 @ 08:54:
[...]

Meestal, echter Singapore vorig jaar was niet geweldig..
True, maar in Singapore is het wel een stuk moeilijker inhalen iig.

PSN

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

TinusXIII schreef op zondag 19 maart 2023 @ 11:33:
[...]

Verstappen z'n streak als leider van het WK gaat wel eindigen vandaag gok ik, met Alonso en Perez vooraan. Of die twee moeten echt pech hebben.
Na 10 rondjes rijdt VER alweer in de top 5, bij de start pakt hij er al een aantal en vervolgens blaast hij met DRS zo langs iedereen. Ik verwacht weinig spannende inhaalacties.

De RB19 is de snelste auto en niet zo’n beetje ook, zelfs PER haalt met gemak pole.

[ Voor 9% gewijzigd door Dj-sannieboy op 19-03-2023 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 23:08
TinusXIII schreef op zondag 19 maart 2023 @ 11:33:
[...]

Mwa, kans dat Alonso wint acht ik vrij klein, en al helemaal dat Verstappen dan niet op het podium staat (want winst Alonso geeft dan ook nog extra kans op gekke race van Perez, dus ongeluk / uitvalbeurt, waardoor Verstappen weer een plekje opschuift). En met Alonso op P1 en Verstappen op P3 staan ze gedeeld eerste. Perez heeft uiteraard wel een kans op winst en dan moet Verstappen al P2 worden. Die kans is weer wat kleiner.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-06 14:55

pro_6or

amateur_60r

d-vine schreef op zondag 19 maart 2023 @ 11:20:
[...]

Je hebt nog een slag ergere geen F1 fans, de “als Max voorop rijd zet ik hem uit”. Daarbij is de Max aversie dus nog hoger dan de F1 liefde.

Overigens, dit is een spiegel. Nu zie je hoe belachelijk dit soort comments zijn, iedereen mag kijken uit zijn eigen motivatie, toch?

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
Dj-sannieboy schreef op zondag 19 maart 2023 @ 11:54:
[...]

Na 10 rondjes rijdt VER alweer in de top 5, bij de start pakt hij er al een aantal en vervolgens blaast hij met DRS zo langs iedereen. Ik verwacht weinig spannende inhaalacties.

De RB19 is de snelste auto en niet zo’n beetje ook, zelfs PER haalt met gemak pole.
Volgens mij is het verschil in topsnelheid dit jaar kleiner. En er is grote kans op DRS-treintjes en dan is inhalen wel lastiger

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:53
Ik denk dat het podium PER, ALO en STR wordt. Heb het gevoel dat Max er samen met iemand af gaat die hij wil inhalen. Of dat door een inschattingsfout of door te agressief verdedigen of aanvallen komt laat ik in het midden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 21:46
Feit blijft dat bijna alle coureurs weten dat tegen max vechten ze enkel tijd gaat kosten. En dat is dit jaar belangrijker dan ooit, want de onderlinge verschillen zijn kleiner dan ooit. Dus we zien hetzelfde als de afgelopen 2 jaar met max en de voorgaande 8 jaar met Hamilton: bijna niemand gaat de ellebogen gebruiken om tegen Max te verdedigen verwacht ik.

De enige die ik dat zie doen is Hamilton, maar die heeft de pace niet zagen we gisteren. En de after qualifying reactie zegt me genoeg over zijn state of mind momenteel... Alonso gaat wel verdedigen, dus dat zal lastiger zijn, maar tegen de tijd dat die daar is zal de drs train geen issue zijn.

En Checo gaat niet vol verdedigen. Daar geloof ik niets van. Zie het verschil in Racepace vorig jaar en dit jaar tot nu toe, en de contractduur van Max en de contractduur van Perez. Zeker nu piastri er is, Sargeant een snelle qualyronde in zich had (al mocht die hem niet houden) zullen andere teams echt niet in de rij staan voor Perez verwacht ik.

Zonder safety car zie ik Max niet winnen. Met een safetycar waarbij die al relatief ver vooraan zit zie ik hem eigenlijk niet verliezen.

[ Voor 4% gewijzigd door Waah op 19-03-2023 12:15 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

TheBrut3 schreef op zondag 19 maart 2023 @ 12:13:
Ik denk dat het podium PER, ALO en STR wordt. Heb het gevoel dat Max er samen met iemand af gaat die hij wil inhalen. Of dat door een inschattingsfout of door te agressief verdedigen of aanvallen komt laat ik in het midden.
Ah gelukkig, ik dacht, hij gaat alles al verklappen :+

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Blik1984 schreef op zondag 19 maart 2023 @ 12:09:
[...]

Volgens mij is het verschil in topsnelheid dit jaar kleiner. En er is grote kans op DRS-treintjes en dan is inhalen wel lastiger
De RB19 is minimaal 2 km/u sneller volgens de speed trap informatie, met DRS zal dat denk minimaal 5 km/u zijn.

https://www.fia.com/sites...sionmaximumspeeds_v01.pdf

[ Voor 6% gewijzigd door Dj-sannieboy op 19-03-2023 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:53
hardware-lover schreef op zondag 19 maart 2023 @ 12:14:
Ah gelukkig, ik dacht, hij gaat alles al verklappen :+
Nee, ik laat nog wat aan de verbeelding over. Maar hij moet o.a. Magnussen, Hulkenberg, Hamilton en Ocon inhalen, genoeg potentiële gevaren!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Dj-sannieboy schreef op zondag 19 maart 2023 @ 11:54:
[...]

Max staat er inderdaad wel om bekend alleen in te halen met DRS, boring racer dus ik ga ook niet kijken m’n..

_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

TheBrut3 schreef op zondag 19 maart 2023 @ 12:18:
[...]

Nee, ik laat nog wat aan de verbeelding over. Maar hij moet o.a. Magnussen, Hulkenberg, Hamilton en Ocon inhalen, genoeg potentiële gevaren!
Enige nieuwe waarvan hij niet weet hoe die reageert is Piastri :)

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

D-Ed schreef op zondag 19 maart 2023 @ 12:18:
[...]

Max staat er inderdaad wel om bekend alleen in te halen met DRS, boring racer dus ik ga ook niet kijken m’n..

_O-
Dat maak jij er van, maar de meeste inhaalacties zijn sinds de invoering van DRS nu eenmaal in de DRS zones. Zeker op circuits zoals Jeddah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-vine
pro_6or schreef op zondag 19 maart 2023 @ 12:07:
[...]

Je hebt nog een slag ergere geen F1 fans, de “als Max voorop rijd zet ik hem uit”. Daarbij is de Max aversie dus nog hoger dan de F1 liefde.

Overigens, dit is een spiegel. Nu zie je hoe belachelijk dit soort comments zijn, iedereen mag kijken uit zijn eigen motivatie, toch?
Niet van die lange tenen hebben joh...
Ik zeg geen echte F1 fan niets dat iemand niet mag kijken etc.

Ik kijk andere sporten ook bv. van olympische spelen omdat er Nederlanders meedoen maar dat wil niet zeggen dat ik een echte fan van een bepaalde sport ben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
Liefhebbers voor een Pirelli P Zero sound system bandje?
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Frk2SGxX0AEefjU?format=jpg&name=900x900

Afbeeldingslocatie: https://psi-oracle-wcs-pirelli-design-prd.s3-eu-west-1.amazonaws.com/new/assets/img/2022Version/ixoost/info-gallery-02.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaDroid2
  • Laatst online: 20:13
Chocoball schreef op zondag 19 maart 2023 @ 12:26:
Liefhebbers voor een Pirelli P Zero sound system bandje?
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Twitter]
Geweldig! Uiteraard weer verschrikkelijk duur en ik vermoed dat de vorm niet de meest ideale klankkast is, maar het idee vind ik leuk.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OwgbwVD3U6J7e8MeOm1Zul8oa9M=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/P2B0cvyHo0fSb6IztJGWpw6r.jpg?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:52

DarkSide

theres no place like ::1

@hamsteg volgens mij ben je nog moe.
Een film review in het F1 topic voor Race 2 :9

*benieuwd of je in het welke films je gezien hebt topic een post PER-ALO-VER gemaakt hebt 8)
kon het niet laten
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e_rvY92ETx0BIWYApu-8IH21A4g=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Kqva67xqqDTTrHgr7lT7g4kH.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 50% gewijzigd door DarkSide op 19-03-2023 13:46 ]

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 24-06 11:46

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FrlYrYJWYAEQifv?format=jpg&name=large

auto van Max

[ Voor 8% gewijzigd door basvn op 19-03-2023 13:56 ]

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Ze hebben nog even tijd :>

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

over 30 min is de F2 race voor de liefhebbers.
duurt de middag niet zo lang meer!

Algemeen race topic Deel 3

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RCBL
  • Registratie: Januari 2023
  • Niet online
RobertMe schreef op zondag 19 maart 2023 @ 12:00:
[...]

Mwa, kans dat Alonso wint acht ik vrij klein, en al helemaal dat Verstappen dan niet op het podium staat (want winst Alonso geeft dan ook nog extra kans op gekke race van Perez, dus ongeluk / uitvalbeurt, waardoor Verstappen weer een plekje opschuift). En met Alonso op P1 en Verstappen op P3 staan ze gedeeld eerste. Perez heeft uiteraard wel een kans op winst en dan moet Verstappen al P2 worden. Die kans is weer wat kleiner.
Een hoop variabelen..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BlauweFles
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Je bent de NSFW tag vergeten 😉

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Chocoball
Mogelijke strategieën voor vandaag.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FrlZuL2XwAA2usV?format=jpg&name=900x900

Aantal bandensets nieuw en gebruikt.
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FrlaxaWWcAUEnKu?format=jpg&name=900x900

[ Voor 23% gewijzigd door Chocoball op 19-03-2023 14:44 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• werphengel
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-09-2024
Benieuwd waar Max op start. Z'n pace op de soft was volgens mij wel erg goed in de VT. Vraag me alleen af wat nou verstandig is; starten- of eindigen op de soft.

[ Voor 70% gewijzigd door werphengel op 19-03-2023 14:16 . Reden: Één maal is wel genoeg ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

werphengel schreef op zondag 19 maart 2023 @ 14:14:
Benieuwd waar Max op start. Z'n pace op de soft was volgens mij wel erg goed in de VT. Vraag me alleen af wat nou verstandig is; starten- of eindigen op de soft.
Met 2 setjes nieuwe softs is misschien de soft medium soft nog wel te doen. Met hoop op een sc binnen het window

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Playa del C.
werphengel schreef op zondag 19 maart 2023 @ 14:14:
Ik zou starten op soft. Dan kan hij makkelijker en veiliger inhalen in het eerste deel van de race. Dan met een vroege stop proberen uit traffic te raken. Daarna met wit de race uitrijden en hopen op een top 3 finish.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• werphengel
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-09-2024
Het zou misschien niet eens slecht zijn om op de medium te starten en dan langer door te rijden en zo langs het achterveld te gaan. Die softs kan hij dan bewaren voor een eventuele safetycar en het uiteindelijke gevecht met de top vijf.

Wel mooi om te zien wat voor racestrategie Red Bull nou altijd bedenkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Was er een SC vorig jaar? Wel toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:36
Jasphur schreef op zondag 19 maart 2023 @ 14:41:
Was er een SC vorig jaar? Wel toch?
Vraag Perez anders even, misschien weet hij het nog :+

Edit:
spoiler:
Het antwoord is ja :)

[ Voor 9% gewijzigd door alesandro_46 op 19-03-2023 14:43 ]

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Jasphur
Dus historisch gezien 100% kans op een saftey car :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Als er geen gekke dingen gebeuren wordt het PER-VER-ALO of VER-PER-ALO.

Verstappen blijft dan gewoon leider in het WK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22:57
Is het bij de banden van alo weer alleen een heatcycle is heeft hij echt zoveel gebruikten

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:42
Snowhite0901 schreef op zondag 19 maart 2023 @ 15:13:
Is het bij de banden van alo weer alleen een heatcycle is heeft hij echt zoveel gebruikten
Heat cycle.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Let's go racing under the lights! ✨

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rf9GnjoxFw6sHXjC5qGX_vC89p8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8pTjqL2wuXOYQnkGsz6pON8s.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QnME0gzMEbgENX65tlZfASkCD_Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ere4EPvYoeIcOWpMSzx7tWMA.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 22:44
Chocoball schreef op zondag 19 maart 2023 @ 14:09:
Mogelijke strategieën voor vandaag.
[Twitter]
[Afbeelding]

Aantal bandensets nieuw en gebruikt.
[Afbeelding]
Met een late SC heeft Verstappen in ieder geval nog verse sorry over voor het geval dat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Frlxi7OXoAMpa5-?format=jpg&name=large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:06

AvK

Ready Set Go

Dat zijn geen geruststellende foto's van beide RB's...... :X

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• d-vine
Officiële start grid

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7I15E-iLjzqtXtg--0abPZW_v5E=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CfhubBtqKgbmYM96WVnamFi1.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
AvK schreef op zondag 19 maart 2023 @ 16:02:
Dat zijn geen geruststellende foto's van beide RB's...... :X
Ook wel eens leuk als er een ander wint toch?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• epo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:24

epo

pjlgt schreef op zondag 19 maart 2023 @ 16:06:
[...]

Ook wel eens leuk als er een ander wint toch?
Zeker, Alonso die vecht met Hamilton voor de overwinning zou epic zijn!
Pagina: 1 ... 8 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
  • Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
  • Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord