Q2 Final Update: Driveshaft mechanical failure confirmed for Car 1.
Aldus Red Bull op Twitter.
Aldus Red Bull op Twitter.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Moet Perez maar meer gas geven dan...Krankenhausen schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 18:47:
Ben wel benieuwd of ze Verstappen en Perez laten racen als Verstappen daar vrij laat in de race in de buurt komt
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
[ Voor 7% gewijzigd door G_Dragon op 18-03-2023 18:49 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
[ Voor 88% gewijzigd door tweakduke op 18-03-2023 19:00 ]
Als VER zo naar voren rijdt, dan lijkt hij dat wel de pace heeft.Krankenhausen schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 18:47:
Ben wel benieuwd of ze Verstappen en Perez laten racen als Verstappen daar vrij laat in de race in de buurt komt
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Ja. Dat is wat knaken met Viaplay audio.G_Dragon schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 18:48:
Leuk.. interview met Max horen en zien we niet bij F1TV
Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Met een 100% garantie op een SC kan er inderdaad nog van alles gebeuren. Een grote tombola wat dat betreft. Gewoon uit de problemen blijven in lap 1 en daarna 1 voor 1 inhalen.d-vine schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 18:48:
Max zegt dat het lastiger is dan spa hier inhalen maar niets is onmogelijk.
Ja dat is echt een van de grote minpunten
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Wat hoor je nu? VER op f1tvG_Dragon schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 18:48:
Leuk.. interview met Max horen en zien we niet bij F1TV
I have no special talent. I am only passionately curious.
Met P15 zit je alleen wel midden in de tombolaStefanVerkerk schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 18:49:
[...]
Met een 100% garantie op een SC kan er inderdaad nog van alles gebeuren. Een grote tombola wat dat betreft. Gewoon uit de problemen blijven in lap 1 en daarna 1 voor 1 inhalen.
Wij hadden een lange stilte nadat ze zeiden nu het interview met max
Te snel te snel.Chevy454 schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 18:44:
Maar de koppeling is dus eraan. Denk oliepomp issue.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Engels is het kanaal wat ik beluisterG_Dragon schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 18:50:
[...]
Wij hadden een lange stilte nadat ze zeiden nu het interview met max
I have no special talent. I am only passionately curious.
Beter vandaag als morgen denk ik dan. Hij zal zeker nog wel wat punten pakken....Chevy454 schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 18:50:
[...]
Te snel te snel.
Aandrijfas naar de klote... Dan is die wagen wel enorm snel dat die snapt. Wisselende torsie belastingen op die as doet geen goed. En zeker dat die zo licht mogelijk gemaakt moeten worden.
Shit happens, morgen zijn de punten.
Q2 Final Update: Driveshaft mechanical failure confirmed for Car 1.
— Oracle Red Bull Racing (@redbullracing) 18 maart 2023
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Zo zit ik hier ook
De race is pas morgen.TinusXIII schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 18:53:
Valt me mee, geen grote klappers. Scheelt dat je geen Latifi en Schumacher meer hebt
[ Voor 55% gewijzigd door Inspired op 18-03-2023 18:54 ]
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Dat was een 1.27 voor Verstappen geweest dusJoosie200 schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 18:54:
Alo liet het liggen, Perez doet wat ie moet doen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
"When you grow up your heart dies"
Net als de monteurs van RB
LEC is sowieso +10 hesjaool schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 18:55:
En hierom is PER de perfecte sidekick voor VER.
Probleem is alleen dat hij meestal niet zo best start. Hij mag wel oppassen voor LEC als ALO geen pole of P2 pakt.
Dan moet Perez nog even een flinke penalty pakken aangezien Leclerc op minimaal P12 gaat starten.sjaool schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 18:55:
En hierom is PER de perfecte sidekick voor VER.
Probleem is alleen dat hij meestal niet zo best start. Hij mag wel oppassen voor LEC als ALO geen pole of P2 pakt.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Aandrijfasje? Denk dat die er al onder zit voordat de interviews dadelijk gedaan zijn.
https://f1manager.info/ranking/4605
[ Voor 7% gewijzigd door new_guy op 18-03-2023 19:00 ]
Scheelt hem toch een plekje.Chevy454 schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 18:58:
Waarom LEC? Je hebt 10 plaatsen straf... Bespaar je een verse set voor morgen.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
ALO denk ik. Omdat PER niet de beste starter is.Joosie200 schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 19:02:
Perez vs Alonso op rij 1. Wie heeft de beste positie voor bocht 1 morgen?
Blijft bijzonder om te zien hoe Ferrari met kwalificeren er altijd dicht op zitten..MC_Sparkles schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 19:03:
Leuke qualy. Netjes gedaan van PER, wel benieuwd hoe snel Max had kunnen zijn. LEC toch er dicht op, niet verwacht. RUS ook nette tijd! Kan niet anders dan dat we morgen leuke race krijgen!
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Hoe laat?powah33 schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 19:02:
ok morgen word het spannend. heb er zin in
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Vergooid zijn tweede ronde met een tow van Alonso. Hij had er anders nog wel wat tijd van afgesnoept.Exocet schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 19:04:
Perez haalt het maar net, knap van LEC
Zie topic start
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Ik zou het doen!
6 uur geloof ik
Als Max zover komt gaat hij er op eigen kracht langs.Miki schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 19:05:
Is kijken of Perez nog opzij gaat als Verstappen vanuit het achterveld aansluiting vind. Klein melo-drama als dat plaats gaat vinden.
Los van dit wensbeeld leuk om te zien dat het veld helemaal open ligt met de verschillende teams die elkaar opvolgen.
Van 18:00 tot +- 19:00, dan rijdt Verstappen weer vooraan, daarna is het nog +-30 minuten spannend of de boel heel blijft.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Thanks!
Op de staart van Lewis...uh oh...hoevenpe schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 19:06:
Max binnen een paar ronden op de staart van Charles en even later bij Lewis.
Dit dus.
Hebben ze al jaren. Wordt ook vaak vervangen onder parc fermé.Chevy454 schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 18:50:
[...]
Te snel te snel.
Aandrijfas naar de klote... Dan is die wagen wel enorm snel dat die snapt. Wisselende torsie belastingen op die as doet geen goed. En zeker dat die zo licht mogelijk gemaakt moeten worden.
Shit happens, morgen zijn de punten.
een treffende spreuk
Het wordt gewoon PER-VER-ALODaniëlWW2 schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 19:07:
Alonso die tweede start. Nou hopen dat die wint.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
[ Voor 30% gewijzigd door Chevy454 op 18-03-2023 19:12 ]
Even een klein tikkie tegen het rechter achterwiel van Lewis.
Afhankelijk van hoe de Ferrari strategie uitpakt ...Chevy454 schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 19:11:
Ik moet mijn voorspelling dus aanpassen.
Alonso
Perez
Sainz
Leclerc
Max met snelste ronde
Stroll
Russell
Hamilton
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Laat dat soort opmerkingen nou eens. Die oude koe mag wat mij betreft eens diep in de sloot blijven.sjaool schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 19:12:
[...]
Even een klein tikkie tegen het rechter achterwiel van Lewis.
Dat zal wel meevallen denk ik. Tenzij ze beslissen steeds op rood te staan bij de pitstops.franssie schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 19:12:
Afhankelijk van hoe de Ferrari strategie uitpakt ...
Waar jij aan een oude koe denkt, denk ik aan een vos die zijn streken niet verleert.....tweakduke schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 19:14:
[...]
Laat dat soort opmerkingen nou eens. Die oude koe mag wat mij betreft eens diep in de sloot blijven.
Het is anders wel opvallend dat Russel steeds sneller is dan Hamilton.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Russell is ook echt een snelle rijder, geef hem goed materiaal en hij kan serieus meedoen met het kampioenschap.tweakduke schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 19:14:
[...]
Laat dat soort opmerkingen nou eens. Die oude koe mag wat mij betreft eens diep in de sloot blijven.
Ik snap dat hij het roept maar in mijn ogen is hij iets te overmoedig. Het is helemaal geen makkelijk circuit om even vanuit het achterveld iedereen in te halen. Verder ben ik benieuwd hoeveel RPT‘s morgen heel blijven.sjaool schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 19:17:
Christian Horner: "It's not Monaco"
Hoewel ik ook niet van Destruction Derby praktijken hou, vind ik het niet gek dat mensen dit roepen. Als je samenvatting op YouTube hebt gezien waar LH44 de tikkies op het achterwiel uitdeelt van andere rijders is dit een typisch gevalletje 'wie de bal kaatst....'tweakduke schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 19:14:
[...]
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Het was de aandrijfas die gebroken is. De motor was niks mis mee.Miki schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 19:27:
[...]
Verder ben ik benieuwd hoeveel RPT‘s morgen heel blijven.
Context was dan ook belangrijk. De opmerking werd gemaakt dat Verstappen vorig jaar ook won vanaf P15 in Spa. Horner antwoordde daarop dat dit geen Spa is. Waarop de reply weer was dat het wel een stratencircuit is waar inhalen makkelijk(er) v.w.b. stratencircuits. En daarop zei Horner dan weer dat het geen Monaco is.Miki schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 19:27:
[...]
Ik snap dat hij het roept maar in mijn ogen is hij iets te overmoedig. Het is helemaal geen makkelijk circuit om even vanuit het achterveld iedereen in te halen. Verder ben ik benieuwd hoeveel RPT‘s morgen heel blijven.
Ik zag martins in de F2 in 20 ronden van 10 naar 2 rijden.sjaool schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 19:30:
[...]
Het was de aandrijfas die gebroken is. De motor was niks mis mee.
Inhalen moet je hier gewoon goed plannen en is niet onmogelijk. Zeker niet als je zoveel meer snelheid hebt als de Red Bull in huis heeft.
Ik denk dat de Vries daar anders over denktsjaool schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 19:30:
[...]
Het was de aandrijfas die gebroken is. De motor was niks mis mee.
Inhalen moet je hier gewoon goed plannen en is niet onmogelijk. Zeker niet als je zoveel meer snelheid hebt als de Red Bull in huis heeft.
[ Voor 5% gewijzigd door Miki op 18-03-2023 19:38 ]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Cogitationis poenam nemo patitur
Ja geweldig...... teamgenoot die met het zelfde materiaal ver voor staat, en dan steekt hij ook nog af waardoor hij een track limit aan zijn broek krijgt.
Cogitationis poenam nemo patitur
Dit topic is gesloten.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq