Muzikaal gezien man Perez wel vaker winnen van mij, klinkt leuker dan het volkslied van NL.
-
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
-
Verwijderd
Jij bent een Belg?markje1 schreef op zondag 19 maart 2023 @ 19:41:
Muzikaal gezien man Perez wel vaker winnen van mij, klinkt leuker dan het volkslied van NL.
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2023 19:42 ]
Klopt, dat was wel duidelijk na Brazilie vorig jaar, met gedoe over wat Perez in Monaco deed (toen 'vocht' hij gewoon voor het kampioenschap, ook al was Max duidelijk sneller). Dit gebeurt nu weer, Max is sneller maar Perez gaat er wel vol voor.DaniëlWW2 schreef op zondag 19 maart 2023 @ 19:34:
Als ik zo naar wat radio en gezichten kijk, dan begin ik te vermoeden dat er wat broeit binnen RBR.
[ Voor 7% gewijzigd door Yamotek op 19-03-2023 19:42 ]
Bijna elk folks lied is leuker dan dat van Nederlandmarkje1 schreef op zondag 19 maart 2023 @ 19:41:
Het Nederlandse is eigenlijk nog langer. Maar die korten ze in met 95%…HollowGamer schreef op zondag 19 maart 2023 @ 19:40:
Dat Mexicaans volkslied is niet kort..
En helm bij ALO op de stoel......pietr schreef op zondag 19 maart 2023 @ 19:39:
[Afbeelding]
Max is zo gewend om te winnen, dat hij automatisch in de stoel van de winnaar gaat zitten. 😁
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
Nadat verstappen problemen meldde met mogelijk weer de driveshaft, hebben ze beide rijders gezegd om 1:33 aan te houden (1/10 onder alonso's tijden). Vervolgens trapt verstappen er gewoon 1:32's uit. Ja, dan krijgt perez weer instructie "free to push" en vervolgens ramt verstappen tegen de instructie van het team er alsnog de snelste ronde uit.talkatoo schreef op zondag 19 maart 2023 @ 19:39:
Snap niet waarom Perez net zuur tegen Max zegt: "Maar je mocht toch niet pushen van het team?". Tegen Perez zeiden ze duidelijk in de laatste rondes "you are free to push", waarom zou Max dan niet mogen?
Netflix is that you?Theebag schreef op zondag 19 maart 2023 @ 19:38:
Oef, de spanning was te snijden in het afkoelhok...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Met volledig opgeladen batterij, banden in juiste temperatuur range zetten door de vorige rondes langzamer te gaan etc.Exocet schreef op zondag 19 maart 2023 @ 19:41:
Het feit dat Max in de laatste ronde nog de FL pakt, zegt wel dat ie harder kon. Gat was te groot om dicht te rijden, dus dan maar tweede met FL
[ Voor 4% gewijzigd door GAIAjohan op 19-03-2023 19:43 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
[ Voor 16% gewijzigd door DaniëlWW2 op 19-03-2023 19:43 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Yup..... En Mexicaan met een egoDaniëlWW2 schreef op zondag 19 maart 2023 @ 19:34:
Als ik zo naar wat radio en gezichten kijk, dan begin ik te vermoeden dat er wat broeit binnen RBR.
Cogitationis poenam nemo patitur
Ik maak me nog lang niet druk. Geloof er niks van dat PER de completere rijder is en eind van het seizoen voor Max staat. (Materiaalpech e.d. uitgesloten.)MrOleo schreef op zondag 19 maart 2023 @ 19:40:
[...]
Logisch beide zien een perfecte kans voor een kampioenschap, misschien wel Perez zijn enige kans ooit.
Als ze steeds 1 en 2 kunnen halen blijft het verschil klein is het teamkampioenschap binnen en kunnen ze er voor gaan, zolang Verstappen niet paar races achtereen wint zal Perez hoop houden.
Maar ja als ze P1 en P2 kunnen blijven pakken...
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
Ik heb zondag's ook nog wat anders te doen.markje1 schreef op zondag 19 maart 2023 @ 19:41:
Ik zou het doen!
Perez: today I feel AlonsoSilent Thunder schreef op zondag 19 maart 2023 @ 19:41:
[...]
ALO heeft dan ook zoiets van, dan pak ik ook maar een andere stoel
[Afbeelding]
[ Voor 3% gewijzigd door dglavimans op 19-03-2023 19:44 ]
Weer een race waarbij de uitslag pas lange tijd na de race bekend is. Man man man. FIA.DaniëlWW2 schreef op zondag 19 maart 2023 @ 19:43:
FFS FIA.
Ze zijn dus wel Alonso zijn 5s penalty aan het onderzoeken. Gaan we weer na de race nog de eindstand bepalen.
Mijn trigger was voornamelijk in de originele post de safetycar als onterecht bestempelen.Hippocampus schreef op zondag 19 maart 2023 @ 19:36:
[...]
Het punt was dat VER gewoon veel voordeel kreeg door de sc ten opzichte van PER.
Dan kan je niet zeggen dat ie daar hard voor gevochten heeft om die 20 sec. dicht te rijden, die heeft ie gewoon gekregen. En ja dat is in zo'n situatie voor iedereen gelijk, dat was dan ook het punt niet.
Het is niet negatief, het is gewoon realistische kijk op de zaken.
Die safetycar verneukte die leuke inhaalrace wel een beetje.
I am the great Cornholio!
Er lijkt toch wel iets gebeurt te zijn, ook met dat voorval destijds.sjaool schreef op zondag 19 maart 2023 @ 19:41:
[...]
Je ziet dingen die er niet zijn. Ze waren gewoon met zijn drieën in gesprek.
Ik hou er wel van als coureurs zelf gaan denken. Laat PER en VER het maar lekker uitvechten op het circuit. Strategisch gezien misschien niet het slimste maar wel leuk voor ons als kijkers.__fred__ schreef op zondag 19 maart 2023 @ 19:43:
[...]
Nadat verstappen problemen meldde met mogelijk weer de driveshaft, hebben ze beide rijders gezegd om 1:33 aan te houden (1/10 onder alonso's tijden). Vervolgens trapt verstappen er gewoon 1:32's uit. Ja, dan krijgt perez weer instructie "free to push" en vervolgens ramt verstappen tegen de instructie van het team er alsnog de snelste ronde uit.
Ik denk dat het team met potentieel technische ellende een 1-2 veilig wilde stellen, en Verstappen maakt het toch nog spannend ;-)
"When you grow up your heart dies"
Geen probleem verschil was 5.1.DaniëlWW2 schreef op zondag 19 maart 2023 @ 19:43:
FFS FIA.
Ze zijn dus wel Alonso zijn 5s penalty aan het onderzoeken. Gaan we weer na de race nog de eindstand bepalen.
[ Voor 9% gewijzigd door MrOleo op 19-03-2023 19:46 ]
erutangiS
Ik vind het ook mooi ;-)sjaool schreef op zondag 19 maart 2023 @ 19:45:
[...]
Ik hou er wel van als coureurs zelf gaan denken. Laat PER en VER het maar lekker uitvechten op het circuit. Strategisch gezien misschien niet het slimste maar wel leuk voor ons als kijkers.
bvbal79 schreef op zondag 19 maart 2023 @ 19:44:
De red bulls zijn te snel voor de rest...
enige spanning is nog VER vs PER.
maar zelfs dat is hier niet gegund...lachuh man.
(en maar jaren zeiken op Hamilton)
Die 5s niet goed uitvoeren bekend 10s straf.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dat kan zomaar ja. Maar dat maakt het dus wel deels wat geflatteerd.Transportman schreef op zondag 19 maart 2023 @ 19:40:
[...]
Ik denk dat de SC voor de inhaalrace eigenlijk geen enkel effect heeft gehad, Verstappen reed al redelijk richting Russell en Alonso op het moment van de SC, de SC gaf zorgde er alleen maar voor dat het onvermijdelijke eerder plaats vond.
Daar is die al, 10seconden Alonso stond voor spek en bonen op het podium.DaniëlWW2 schreef op zondag 19 maart 2023 @ 19:43:
FFS FIA.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Wel leuk om te zien hoe de speculaties van 'perez is bagger, <insert driver> moet naast max' gaan naar 'goh, over een paar races op deze manier wellicht wdc'Help!!!! schreef op zondag 19 maart 2023 @ 19:44:
[...]
Ik maak me nog lang niet druk. Geloof er niks van dat PER de completere rijder is en eind van het seizoen voor Max staat. (Materiaalpech e.d. uitgesloten.)
Als PER een behoorlijk aantal races op eigen pace voor Max kan blijven dan gaat dat pas veranderen.
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro AWU3 AirPods Pro
Gewoon opnieuw die ceremonie.tweakduke schreef op zondag 19 maart 2023 @ 19:46:
[...]
Daar is die al, 10seconden Alonso stond voor spek en bonen op het podium.
A yoke!GAIAjohan schreef op zondag 19 maart 2023 @ 19:46:
Wat een grap die penalty van Alonso
Het Wilhelmus is de OG onder de volksliederen en daarom altijd superieur aan al die 19e eeuwse Wagner-esqe hoempa-kitsch.d-vine schreef op zondag 19 maart 2023 @ 19:42:
[...]
Bijna elk folks lied is leuker dan dat van Nederland
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Ach vorig jaar was dat toch ook. Eindstand nog nagekeken?stylezzz schreef op zondag 19 maart 2023 @ 19:47:
[...]
Wel leuk om te zien hoe de speculaties van 'perez is bagger, <insert driver> moet naast max' gaan naar 'goh, over een paar races op deze manier wellicht wdc'
PC Specs
Flickr PSN ID= cheironnl
https://f1manager.info/ranking/4605
Wat is er precies verkeerd gedaan?StefanVerkerk schreef op zondag 19 maart 2023 @ 19:46:
ALO +10 sec tijdstraf!
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
De SC leek mij inderdaad compleet onnodig, Stroll stond bijna volledig achter de barrière, een VSC was voldoende geweest voor die paar meter die de wagen vooruit geduwd moest worden.Hippocampus schreef op zondag 19 maart 2023 @ 19:46:
[...]
Dat kan zomaar ja. Maar dat maakt het dus wel deels wat geflatteerd.
Maargoed, vond jij dat die safetycar nodig was dan?
Ik baalde er wel van iig. Beetje gevoel van competitievervalsing kreeg ik erbij. (ongeacht wie er voordeel had of niet)
Ja ik dacht even niet na, maar had hem al door.DaniëlWW2 schreef op zondag 19 maart 2023 @ 19:46:
[...]
Die 5s niet goed uitvoeren bekend 10s straf.
erutangiS
Zou het aan de bladblazer kunnen liggen? Erg raar allemaal... Zeg dat dan een paar ronden erna dan heeft ALO nog de kans om die 10 seconden er uit te rijden...TheBrut3 schreef op zondag 19 maart 2023 @ 19:48:
Ik zie niemand de auto aanraken hoor.
De manier waarop..
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro AWU3 AirPods Pro
Wat een aanfluitingStefanVerkerk schreef op zondag 19 maart 2023 @ 19:49:
De tandjeskolere... na rondje 18 de pitsstop van Alonso en pas na de podiumceremonie een tijdstaf geven? FIA... foi.
Dat hoop ik niet, er mag wel weer iemand anders als eerste finishen..Bullet NL schreef op zondag 19 maart 2023 @ 19:46:
Afijn, Perez heeft zijn overwinning dit seizoen gehad, nu kan Max weer veder met een nieuwe reeks.....
[ Voor 16% gewijzigd door CodeCaster op 19-03-2023 19:51 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Krik aan de achterkant tikt de auto aanTheBrut3 schreef op zondag 19 maart 2023 @ 19:48:
Ik zie niemand de auto aanraken hoor.
Verdiend niet de schoonheidsprijs nee en had het Alonso wel gegund
rear jack volgens F1TVDoubleDutch schreef op zondag 19 maart 2023 @ 19:49:
Is het nu het aanraken want dat zie ik niet gebeuren, of is het het mannetje dat de nieuwe band aangeeft?
I have no special talent. I am only passionately curious.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
het was de krik (achter) die stond al onder de auto tijdens de 5secDoubleDutch schreef op zondag 19 maart 2023 @ 19:49:
Is het nu het aanraken want dat zie ik niet gebeuren, of is het het mannetje dat de nieuwe band aangeeft?
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Verwijderd
[ Voor 59% gewijzigd door tweakduke op 19-03-2023 19:57 ]
Achterste Jack zat al tegen de bolide aan (conact) mag niet, had ik live al gezien. Maar waarom dit post/race bestraft wordt is toch gewoon een amateuristische aanfluiting.hoevenpe schreef op zondag 19 maart 2023 @ 19:48:
[...]
Wat is er precies verkeerd gedaan?
Mocht de 5s niet in de SC, lees gewoon gelijk de pitstop en dan de straf bij de einduitslag optellen?
Ow ja een Mercedes rijder die op het podium staat met deze auto laat het niet zien en is kadoCrazyFool schreef op zondag 19 maart 2023 @ 19:49:
[...]
Omdat Russel een kadootje krijgt. Want met racecraft heeft hij het niet laten zien…
Ah, welke zender?Bushie schreef op zondag 19 maart 2023 @ 19:48:
nog 10 minuten, Nascar
Ik denk dat Toto meteen de telefoon heeft opgepakt toen hij iets raars zag bij de inlossing van de straf; en is gaan dreigen voor een extra straf ten voordele van zijn racerStefanVerkerk schreef op zondag 19 maart 2023 @ 19:49:
De tandjeskolere... na rondje 18 de pitsstop van Alonso en pas na de podiumceremonie een tijdstaf geven? FIA... foi.
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Don't let perfect be the enemy of good.
Nee, en ja. Want hij stond er wel op dus telt
Maar dankzij de FIA wel letterlijk 100 keer op een trede gestaan
Haha... ja maar het is duidelijk dat de rb19 ook perez verdomd goed bevalt. We gaan het meemaken.Help!!!! schreef op zondag 19 maart 2023 @ 19:48:
[...]
Ach vorig jaar was dat toch ook. Eindstand nog nagekeken?PER kan waarschijnlijk blijven dromen.
Maar ook wel goed dat hij er voor gaat. Zou ook raar zijn als hij dat niet deed.
Omdat toto pas in rondje 45 heeft gezeurd.Bullet NL schreef op zondag 19 maart 2023 @ 19:50:
Waarom moet de FIA weer zo laat zijn, ze hadden veel eerder moeten/kunnen aangeven dat een penalty niet goed is gegaan..... Zo jammer....
Omdat de FIA het waarschijnlijk zelf niet heeft gezien en het ze verteld is door Mercedes. Want die halen hier voordeel uit. Het amateurisme van de FIA zorgt er ook voor dat Alonso geen kans had om het gat naar 10s te rijden...Bullet NL schreef op zondag 19 maart 2023 @ 19:50:
Waarom moet de FIA weer zo laat zijn, ze hadden veel eerder moeten/kunnen aangeven dat een penalty niet goed is gegaan..... Zo jammer....
Ja toch, je zou denken dat ze daar na een paar rondjes alwel een beslissing in hadden kunnen nemen ipv na de podiumceremoniehimlims_ schreef op zondag 19 maart 2023 @ 19:50:
[...]
Achterste Jack zat al tegen de bolide aan (conact) mag niet, had ik live al gezien. Maar waarom dit post/race bestraft wordt is toch gewoon een amateuristische aanfluiting.
Flickr PSN ID= cheironnl
Tja.. regels zijn regels. Vind het ook heel lullig, maar de F1 staat vol van de regels om het eerlijk te houden.G_Dragon schreef op zondag 19 maart 2023 @ 19:50:
Wat slecht en stom dit met die straf van Alonso..
Ach joh, trek het je niet aan, heeft Russel toch nog een podium behaald dit jaar. Geniet er van!dglavimans schreef op zondag 19 maart 2023 @ 19:50:
[...]
Ow ja een Mercedes rijder die op het podium staat met deze auto laat het niet zien en is kado
Verwijderd
O nee?CrazyFool schreef op zondag 19 maart 2023 @ 19:49:
[...]
Omdat Russel een kadootje krijgt. Want met racecraft heeft hij het niet laten zien…
LMAO jullie weten weer Hamilton bij het gesprek te betrekkeniCore schreef op zondag 19 maart 2023 @ 19:51:
Bizar dit. FIA heeft zovaak Mercedes / Hamilton fouten door de fingers gezien...
Maar hij stond 5 seconden still? Wat zien we niet op de beelden?HollowGamer schreef op zondag 19 maart 2023 @ 19:52:
[...]
Tja.. regels zijn regels. Vind het ook heel lullig, maar de F1 staat vol van de regels om het eerlijk te houden.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Er is 1 team dat een hele ploeg in de fabriek heeft zitten die foutjes van concurrenten opzoeken om door te geven aan de wedstrijdleiding. Guess which one.iCore schreef op zondag 19 maart 2023 @ 19:51:
Bizar dit. FIA heeft zovaak Mercedes / Hamilton fouten door de fingers gezien...
Zelfs bij de F2 hadden ze sneller door dat een team in de fout was gegaan tijdens de pit stops (equipment buiten het toegewezen gebied), en dat is een kortere race...Bullet NL schreef op zondag 19 maart 2023 @ 19:50:
Dit topic is gesloten.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq