"When you grow up your heart dies"
Ja vond 'em ook erg leukG_Dragon schreef op zondag 19 maart 2023 @ 19:26:
Wat een geweldige race!
Laat maar joh, ik wilde zijn opmerking uitleggen maar blijkbaar heb jij je eigen kijk op de zaken.HaterFrame schreef op zondag 19 maart 2023 @ 19:25:
[...]
Overbodig/onnodig, echter voor iedereen hetzelfde.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Problemen en dan toch FL.
Gecondoleerd met dit F1 seizoen.
Perez zijn eigen schuld. Hij drong immers aan op het niet doen van het langzamer rijden voor hem en Max.dglavimans schreef op zondag 19 maart 2023 @ 19:26:
Max gooit nog even wat drama in het Redbull hok
Mogelijk plus nog eens 5 sec (dus 10) voor het verkeerd uitvoeren van de straf. Zoals OCO vorige raceJoosie200 schreef op zondag 19 maart 2023 @ 19:27:
[...]
5,1 is groter dan 5 sec penal. Jammer voor Russel.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
niet heel bijzonder.
Max laat wel zien hoe snel hij is.
Per ook gewoon goed gereden.
ALO weer netjes.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Idd zag er gevaarlijk uit. Pakt daar door 0,1 SecYonix schreef op zondag 19 maart 2023 @ 19:26:
Die ALO ging meteen van z'n gas af, dat had RUS niet voorzien.
Maar gaaf hoor! P3, nice!
Viel mij ook op! Volgens mij mag dat niet meer, dus ben benieuwd of dit ook nog wat gaat uitmakenYonix schreef op zondag 19 maart 2023 @ 19:26:
Die ALO ging meteen van z'n gas af, dat had RUS niet voorzien.
Maar gaaf hoor! P3, nice!
FabianGTI schreef op zondag 19 maart 2023 @ 19:27:
Wat een ongelovelijke show is dat F1 toch ook geworden, Netflix zit waarschijnlijk alweer met een strakke broek mee te kijken.
Problemen en dan toch FL.
Gecondoleerd met dit F1 seizoen.
:strip_exif()/f/image/Zg5KhFJdMVXPK17GuWUF2Smj.jpg?f=fotoalbum_large)
Mijn boefje is liev!
Denk het niet. Hij heeft gewoon 5 seconden extra stilgestaan. Dat is niet fout inlossen.Jasphur schreef op zondag 19 maart 2023 @ 19:27:
[...]
Mogelijk plus nog eens 5 sec (dus 10) voor het verkeerd uitvoeren van de straf. Zoals OCO vorige race
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Je wil nu geen ruzie in het team.meenkdrie schreef op zondag 19 maart 2023 @ 19:28:
Perez heeft deze gekregen, wat dom.
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
erutangiS
Huh? Die snap ik niet. VER kon er gewoon niet bij komen.meenkdrie schreef op zondag 19 maart 2023 @ 19:28:
Perez heeft deze gekregen, wat dom.
Dat is de discussie nu inderdaadOMD schreef op zondag 19 maart 2023 @ 19:28:
[...]
Denk het niet. Hij heeft gewoon 5 seconden extra stilgestaan. Dat is niet fout inlossen.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Wil niet op de foto naast perezStefanVerkerk schreef op zondag 19 maart 2023 @ 19:28:
Max rijdt 'm de pits in ipv op de grid... haha, foutje
Denk geen foutje, die rijdt 'em direct op de brug om te zien wat er aan de hand isStefanVerkerk schreef op zondag 19 maart 2023 @ 19:28:
Hopelijk staat daar geen materiële straf op...StefanVerkerk schreef op zondag 19 maart 2023 @ 19:28:
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
Max heeft geen instructie gekregen via teamradio om op de grid te stoppen. Zou hooguit een boete voor het team worden dan.HollowGamer schreef op zondag 19 maart 2023 @ 19:29:
Max pit in ingereden, zou typisch zijn van de FIA om daar een penalty voor te geven.
Nah, dit is wel eens vaker gebeurd. Is gewoon vage communicatie vanuit de organisatie. Als ze daar nu eens een beetje regelmaat in zouden houden. Maar elk circuit is het weer anders.MrOleo schreef op zondag 19 maart 2023 @ 19:29:
Oei, dat wordt penalty voor Verstappen voor de pit inrijden ipv het rechte stuk.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
klopt, scheel gekeken - teveel schermen, later aangepast maar dat lees niemand
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Blijkbaar....Hippocampus schreef op zondag 19 maart 2023 @ 19:27:
[...]
Laat maar joh, ik wilde zijn opmerking uitleggen maar blijkbaar heb jij je eigen kijk op de zaken.
Vreemd hoor, iemand profiteert van een SC. (Soms valt het dubbeltje je kant op, daar kies je niet voor)
En er dan nog iets negatiefs van willen maken. Vind ik gewoon irritant. Verstappen heeft gewoon een prima race gereden, 14 plekken winnen met mogelijk ook nog problemen met de auto.
En nee, geen fanboy hier.
I am the great Cornholio!
Maar de instructie komt gewoon vanuit de organisatie, die zou Verstappen ook kunnen lezen: https://www.fia.com/sites...Post-Race%20Procedure.pdfStefanVerkerk schreef op zondag 19 maart 2023 @ 19:30:
[...]
Max heeft geen instructie gekregen via teamradio om op de grid te stoppen. Zou hooguit een boete voor het team worden dan.
Na de eerste minuut in slaap gevallen?Woefdram schreef op zondag 19 maart 2023 @ 19:31:
Die 2 bij Viaplay vonden dit wederom een fantastische wedstrijd. Ik vond er eerlijk gezegd weinig aan. Zeer weinig inhaalacties. Ook in het achterveld niet/
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
Omdat Max als 15e startte. Wat als die gewoon 1 of 2 was gestart? Had per dan alsnog gewonnen?Dj-sannieboy schreef op zondag 19 maart 2023 @ 19:31:
PER die zo goed als onbedreigd naar de overwinning kan cruisen, het moet niet gekker worden.
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Lol nee, laatste ronde gemist?sjaool schreef op zondag 19 maart 2023 @ 19:29:
[...]
Huh? Die snap ik niet. VER kon er gewoon niet bij komen.

McLaren was nergens te bekennen deze race...poeh
Perez heeft gewonnen omdat max gisteren pech had. Niets meer niets minder.ZeRoC00L schreef op zondag 19 maart 2023 @ 19:31:
[...]
Omdat Max als 15e startte. Wat als die gewoon 1 of 2 was gestart? Had per dan alsnog gewonnen?
RedBull is echt een maatje groter dan de rest dit seizoen.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Max alleen al heeft er een stuk of 13 ingehaald toch?Woefdram schreef op zondag 19 maart 2023 @ 19:31:
Die 2 bij Viaplay vonden dit wederom een fantastische wedstrijd. Ik vond er eerlijk gezegd weinig aan. Zeer weinig inhaalacties. Ook in het achterveld niet/

En Leclerc ook een stuk of 10
[ Voor 4% gewijzigd door Fiber op 19-03-2023 19:33 ]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Serieus? Heb je gezien hoe hij voorbij iedereen reed alsof ze aan een andere klasse meededen? Geloof dat er niemand serieus een poging tot verdedigen deed.HaterFrame schreef op zondag 19 maart 2023 @ 19:31:
[...]
Blijkbaar....
Vreemd hoor, iemand profiteert van een SC. (Soms valt het dubbeltje je kant op, daar kies je niet voor)
En er dan nog iets negatiefs van willen maken. Vind ik gewoon irritant. Verstappen heeft gewoon een prima race gereden, 14 plekken winnen met mogelijk ook nog problemen met de auto.
[ Voor 5% gewijzigd door Dj-sannieboy op 19-03-2023 19:33 ]
Ligt er natuurlijk ook een beetje aan hoe je kijkt.Woefdram schreef op zondag 19 maart 2023 @ 19:31:
Als je alle rondetijden, de track map, wat onboard camera's er bij hebt, dan is het echt al een stuk leuker om te kijken.
Dus voor iedereen de tip voor de volgende race:
https://multiviewer.app/ (F1TV abo vereist)
Tot de volgende race!

Dank voor je bijdragen aan het topic.Woefdram schreef op zondag 19 maart 2023 @ 19:31:
Face van PER tijdens het horen dat FL van hem is afgenomen.. gaat goed in het team.
Die 2 vinden alles geweldig, nee sorry, ik bedoel: ze vinden alles ge-wel-dig!!1!1!1!Woefdram schreef op zondag 19 maart 2023 @ 19:31:
Snap niet dat ik af en toe nog het NL commentaar aan zet eigenlijk

I haven’t slept for three days, because that would be too long.
PER heeft niks gekregen die heeft er gewoon voor moeten rijden. Of bedoel je dat niet? Ik snap hem dus echt niet.
Dat sowieso niet, daar hebben ze een heel mooi documentje "post-race procedure" voor bij de FIA. Engineer had het even moeten helpen herinneren.sjaool schreef op zondag 19 maart 2023 @ 19:30:
[...]
Nah, dit is wel eens vaker gebeurd. Is gewoon vage communicatie vanuit de organisatie. Als ze daar nu eens een beetje regelmaat in zouden houden. Maar elk circuit is het weer anders.
erutangiS
De resr van het veld heeft net zoveel ingehaald als max in zn eentje 😊Woefdram schreef op zondag 19 maart 2023 @ 19:31:
Perez mag zometeen niet mee terug de bus in!Graft schreef op zondag 19 maart 2023 @ 19:30:
Haha, wat een zure bek van Jos.
Had ie van mij wel mogen doen ... beidde coureurs plek 1 en 2 en max leid nog steeds wk
https://f1manager.info/ranking/4605
Stukje gemist dat z'n auto niet helemaal lekker aanvoelde? Dan verlies je kostbare tijd.
Misschien moet je een raceklasse kijken waar Mercedes wel wintDj-sannieboy schreef op zondag 19 maart 2023 @ 19:31:
PER die zo goed als onbedreigd naar de overwinning kan cruisen, het moet niet gekker worden.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Je denkt serieus dat Ver geen pace had om hem gewoon te pakken? Per heeft deze gekregen.sjaool schreef op zondag 19 maart 2023 @ 19:33:
[...]
PER heeft niks gekregen die heeft er gewoon voor moeten rijden. Of bedoel je dat niet? Ik snap hem dus echt niet.
Ach we hebben 7 seizoenen gehad waarbij dat met een ander team gebeurde... Maar dat was de discussie ook niet geloof ik. Zuurpruim.Dj-sannieboy schreef op zondag 19 maart 2023 @ 19:32:
[...]
Serieus? Heb je gezien hoe hij voorbij iedereen reed alsof ze aan een andere klasse meededen? Geloof dat er niemand serieus een poging tot verdedigen deed.
I am the great Cornholio!
Een blije Alonso is fantastisch
Laatste ronde was met volledig opgeladen batterij door de rondes daarvoor iets meer te coasten etc. Dat gaat je normaal gesproken racend écht niet lukken
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Waarschijnlijk een gevalletje Rosberg en HamiltonDaniëlWW2 schreef op zondag 19 maart 2023 @ 19:34:
Als ik zo naar wat radio en gezichten kijk, dan begin ik te vermoeden dat er wat broeit binnen RBR.
Screens, heb het even gemist.Help!!!! schreef op zondag 19 maart 2023 @ 19:30:
Jos wat ongemakkelijk.... haha
Jos kijkt volgensmij nooit blij, ook toen Max kampioen werd.
geen discussie, 5 seconden straf moet je inlossen op de eerste volgende pitstop, dat heeft Alonso gepoogt bij de pitsstop onder de SC. Dat mag dus niet blijkbaar, maar daarna heeft hij niet meer gepit, dus wordt die 5 seconden gewoon aan het einde bij geteld
Verwijderd
Wat dan, sowieso lijkt mij dit een race cadeau gegeven aan Perez.DaniëlWW2 schreef op zondag 19 maart 2023 @ 19:34:
Als ik zo naar wat radio en gezichten kijk, dan begin ik te vermoeden dat er wat broeit binnen RBR.
edit: laat maar, zo aan die gezichten te zien is het geen fine sfeer tussen Max en Perez.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2023 19:39 ]
Toen zag die zo wit dat ik dacht dat hij een hartaanval hadHollowGamer schreef op zondag 19 maart 2023 @ 19:35:
[...]
Screens, heb het even gemist.
Jos kijkt volgensmij nooit blij, ook toen Max kampioen werd.
Dat denk ik dus ook. Max is beter in acteren dan Jos vandaag. Perez viert overdreven lang, Jos die niet feliciteert. Bijzonder.DaniëlWW2 schreef op zondag 19 maart 2023 @ 19:34:
Mijn boefje is liev!
Volgens meneer kalff mag dat dus wel. Wat is het nou ? HahaBushie schreef op zondag 19 maart 2023 @ 19:35:
[...]
geen discussie, 5 seconden straf moet je inlossen op de eerste volgende pitstop, dat heeft Alonso gepoogt bij de pitsstop onder de SC. Dat mag dus niet, maar daarna heeft hij niet meer gepit, dus wordt die 5 seconden gewoon aan het einde bij geteld
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Het punt was dat VER gewoon veel voordeel kreeg door de sc ten opzichte van PER.HaterFrame schreef op zondag 19 maart 2023 @ 19:31:
[...]
Blijkbaar....
Dan kan je niet zeggen dat ie daar hard voor gevochten heeft om die 20 sec. dicht te rijden, die heeft ie gewoon gekregen. En ja dat is in zo'n situatie voor iedereen gelijk, dat was dan ook het punt niet.
Het is niet negatief, het is gewoon realistische kijk op de zaken.
Die safetycar verneukte die leuke inhaalrace wel een beetje.
VER had geen pace om bij hem te komen. Zeker te weten. Live timing, Max onboard plus teamradio. Lijkt mij genoeg om zeker te weten dat hij er niet bij kon komen.meenkdrie schreef op zondag 19 maart 2023 @ 19:34:
[...]
Je denkt serieus dat Ver geen pace had om hem gewoon te pakken? Per heeft deze gekregen.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Broeien inderdaad, niet bloeien.DaniëlWW2 schreef op zondag 19 maart 2023 @ 19:34:
Je bedoeld dat Max opzettelijk is verteld om achter PER te blijven zodat hij kon winnen vandaag?Verwijderd schreef op zondag 19 maart 2023 @ 19:35:
[...]
Wat dan, sowieso lijkt mij dit een race cadeau gegeven aan Perez.
Waarom zou dat zijn?
En waarom denk je dat?Verwijderd schreef op zondag 19 maart 2023 @ 19:35:
[...]
Wat dan, sowieso lijkt mij dit een race cadeau gegeven aan Perez.
Max heeft het wel degelijk geprobeerd, maar Perez had vandaag een antwoord.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Ik heb niet alles meegekregen maar er broeit natuurlijk altijd iets binnen een team met twee rijders. Ook daar is competitie en dat is voor de sport (en Netflix) goed, voor het team minder. ALO HAM is hier al meerdere keren voorbij gekomen. STR zal ook vast niet blij zijn met ALO, die wordt redelijk weggereden vaak (niet altijd).DaniëlWW2 schreef op zondag 19 maart 2023 @ 19:34:
Dit is denk ik bij elke topsport zo, ook bij teamsporten. Ik reken F1 niet onder de teamsporten.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Inderdaad zo ook gekeken. Als Max volledig had gepushed was het elke ronde 1 of 2 tienden geweest en dat is te weinig met die marge.sjaool schreef op zondag 19 maart 2023 @ 19:37:
[...]
VER had geen pace om bij hem te komen. Zeker te weten. Live timing, Max onboard plus teamradio. Lijkt mij genoeg om zeker te weten dat hij er niet bij kon komen.
Perez gewoon geweldig gereden.
En Max op de radio of don't be concerned about that..
But I Am en dan de snelste ronde pakken is ook weer heerlijk
[ Voor 8% gewijzigd door talkatoo op 19-03-2023 19:40 ]
Dj-sannieboy schreef op zondag 19 maart 2023 @ 19:39:
Beide Mercedessen voor de Ferrari’s, dat geeft de burger Duitser moed!
Ze hebben op één FL na de maximale score, wat een kleuters...DaniëlWW2 schreef op zondag 19 maart 2023 @ 19:34:
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Perez: you are in my spot.pietr schreef op zondag 19 maart 2023 @ 19:39:
[Afbeelding]
Max is zo gewend om te winnen, dat hij automatisch in de stoel van de winnaar gaat zitten. 😁
Max: is that you Sheldon?
Graag gedaan!
For any safety car/penalty serving confusion:
— The Race (@wearetherace) 19 maart 2023
'54.3 of the sporting regs:
"In both of the above cases the driver concerned must carry out the penalty the next time he enters the pit lane and, for the avoidance of doubt...
...this includes any stop the driver makes whilst a VSC or safety car procedure is in use."#SaudiArabianGP | #F1
— The Race (@wearetherace) 19 maart 2023
Logisch beide zien een perfecte kans voor een kampioenschap, misschien wel Perez zijn enige kans ooit.DaniëlWW2 schreef op zondag 19 maart 2023 @ 19:34:
Als ze steeds 1 en 2 kunnen halen blijft het verschil klein is het teamkampioenschap binnen en kunnen ze er voor gaan, zolang Verstappen niet paar races achtereen wint zal Perez hoop houden.
Maar ja als ze P1 en P2 kunnen blijven pakken...
erutangiS
Ik denk dat de SC voor de inhaalrace eigenlijk geen enkel effect heeft gehad, Verstappen reed al redelijk richting Russell en Alonso op het moment van de SC, de SC gaf zorgde er alleen maar voor dat het onvermijdelijke eerder plaats vond.Hippocampus schreef op zondag 19 maart 2023 @ 19:36:
[...]
Het punt was dat VER gewoon veel voordeel kreeg door de sc ten opzichte van PER.
Dan kan je niet zeggen dat ie daar hard voor gevochten heeft om die 20 sec. dicht te rijden, die heeft ie gewoon gekregen. En ja dat is in zo'n situatie voor iedereen gelijk, dat was dan ook het punt niet.
Het is niet negatief, het is gewoon realistische kijk op de zaken.
Die safetycar verneukte die leuke inhaalrace wel een beetje.
Geneuzel. Blijkt maar weer dat de helft alleen kijkt naar hoe mooi die auto wel niet glimekn en hoe hard de wielen draaien.Silent Thunder schreef op zondag 19 maart 2023 @ 19:38:
[...]
Je bedoeld dat Max opzettelijk is verteld om achter PER te blijven zodat hij kon winnen vandaag?
Waarom zou dat zijn?
Dat Max 14 plaatsen opgeschoven is en in de laaste paar rondjes geëmmer had met zijn auto komt helemaal niet binnen.
ChipSkylark schreef op zondag 19 maart 2023 @ 19:39:
Toch een leuker volkslied dan het Wilhelmus 😃
[video]https://www.youtube.com/watch?v=thJgU9jkdU4[/video]
[ Voor 11% gewijzigd door franssie op 19-03-2023 19:42 ]
Ik neem aan dat hij ondertussen ook wel weet dat Max stront eigenwijs is er altijd zoiets zou doen.dglavimans schreef op zondag 19 maart 2023 @ 19:40:
Perez moet in de toekomst gewoon leren dat Max altijd voor snelste ronde zou gaan. Voorkomt verassingen voor hem
Vaak bu'j te bang!
Je ziet dingen die er niet zijn. Ze waren gewoon met zijn drieën in gesprek.Theebag schreef op zondag 19 maart 2023 @ 19:38:
Oef, de spanning was te snijden in het afkoelhok...
ALO heeft dan ook zoiets van, dan pak ik ook maar een andere stoelpietr schreef op zondag 19 maart 2023 @ 19:39:
[Afbeelding]
Max is zo gewend om te winnen, dat hij automatisch in de stoel van de winnaar gaat zitten. 😁

Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2023
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |