Lucht/lucht warmtepomp om mee te verwarmen en te koelen - #2 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 167 168 Laatste
Acties:

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:42

icecreamfarmer

en het is

MotorBeast schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 16:43:
[...]

Nee hoor. Service is ook slecht van Daikin. Hier nooit meer Daikin. Installateur failliet, een ander begint er niet aan en Daikin zegt zoek het maar uit. Tikkend lammel bij swing na 3 jaar nog niet opgelost. Dus geen swingfunctie meer. Mijn L/W is daarom Vaillant geworden, die hebben een eigen servicedienst die ik als particulier gewoon kan inschakelen mocht installateur er niet meer zijn. Staan me ook gewoon te woord. Had ik de units van MHI binnen mooi gevonden was het destijds ook MHI geworden.
Kijk hier kan ik iets mee. Mijn ouders hebben Daikin end acht altijd dat dat het merk zou zijn maar na gedoe met de app en deze verhalen twijfel ik wel.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:58
Inderdaad heavy of electric doen. Daikin teveel slechte verhalen over service gehoord bij problemen.

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Pagina: 1 ... 167 168 Laatste

Let op:
Een vraag over offerte, plaatsing of uitzoeken van L/L WP hoort in een nieuw, eigen topic. Drop hier dan een linkje :)

We respecteren elkaars keuzes over energiegebruik en verschillen in comfort.
Laat bij een 'snelle vraag' wel even weten wat je al gevonden hebt, dat voorkomt herhaling van zetten.
Veel relevante informatie en principes zijn ook te vinden in het Het ik-wil-een-warmtepomp FAQ topic , waar je ook een template kan vinden voor een nieuw adviestopic.
Voor MHI vind je veel tips en tweaks in Het MHI L/L warmtepomp/airco topic