Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
F1 Grid Does Secret Santa 2023!
een van de hoogtepunten van het jaarChocoball schreef op maandag 18 december 2023 @ 19:49:
Tijd voor Kerstcadeaus in de paddock.F1 Grid Does Secret Santa 2023!
[YouTube: F1 Grid Does Secret Santa 2023!]
Lewis is de enige die niet mee doet?Wognummer schreef op maandag 18 december 2023 @ 22:59:
een van de hoogtepunten van het jaarik blijf ze grappig vinden
[ Voor 4% gewijzigd door gambieter op 18-12-2023 23:27 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
volgens mij hit en miss maar idd wel vaker niet mee gedaan of niet in beeld geweest
Wognummer schreef op maandag 18 december 2023 @ 23:28:
[...]
volgens mij hit en miss maar idd wel vaker niet mee gedaan of niet in beeld geweest
In de afleveringen van 2019 en 2021-2023 niet, in 2018 en 2020 was er geen secret Santa maar hij is wel aanwezig in de eerste aflevering van 2017.
Best Of The Max Verstappen Podcast | 2023 Cooldown Room Moments
Wat een contrast dan altijd he; hoe coureurs onderling communiceren, en hoe de media onderwerpen laat overkomen. Als ik dit filmpje zie dan komen de coureurs over als een club mensen die het allemaal prima met elkaar kunnen vinden. Uiteraard mag iemand de één meer dan de ander en worden er in het heetst van de strijd wel dingen geroepen, maar uiteindelijk wordt het allemaal niet zo heet gegeten als het opgediend wordt. Ergens wel zonde dat het vaak anders gebracht wordtChocoball schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 20:16:
Compilatie van de beste momenten van de Cooling down with Max podcast. Kan nu tenminste meelezen wat ze soms tegen elkaar zeggenBest Of The Max Verstappen Podcast | 2023 Cooldown Room Moments
[YouTube: Best Of The Max Verstappen Podcast | 2023 Cooldown Room Moments]
Ze zullen vast niet allemaal bij elkaar op de verjaardag komen, maar coureurs hebben twee standen:Giel schreef op woensdag 20 december 2023 @ 10:27:
[...]
Wat een contrast dan altijd he; hoe coureurs onderling communiceren, en hoe de media onderwerpen laat overkomen.
1) in de auto: kill kill kill
2) uit de auto: hee vriend, hoe gaat het met je?
Signatures zijn voor boomers.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Datum | Team | Type-aanduiding |
?? februari | Red Bull | RB20 |
?? februari | Mercedes | W15 |
di. 13 feb | Ferrari | project 676 |
?? februari | McLaren | ?? |
?? februari | Aston Martin | AMR24? |
?? februari | Alpine | A524? |
ma. 5 feb | Williams | FW46? |
?? februari | AlphaTauri | ?? |
ma. 5 feb | Sauber | C44 |
?? februari | Haas | VF-24? |
[YouTube: F1 Max Verstappen - Forever Redbull]
[ Voor 7% gewijzigd door Help!!!! op 23-12-2023 18:25 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Wat een slechte ondertiteling; Alouda, Jim perrel embasy, pedrogate?Help!!!! schreef op zaterdag 23 december 2023 @ 18:00:
Volgensmij nog niet gedeeld. Leuk interview.
[YouTube: F1 Max Verstappen - Forever Redbull]
Tsja, AID.deJong schreef op zaterdag 23 december 2023 @ 18:25:
[...]
Wat een slechte ondertiteling; Alouda, Jim perrel embasy, pedrogate?
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Ik wens jullie ook namens het team @Pendaco, @G_Dragon en @DaniëlWW2 alvast fijne feestdagen en een goed uiteinde.

:strip_exif()/f/image/skTkLxsqqTEXdgPnQ9IHhfHC.jpg?f=fotoalbum_large)
Wishing you all a very Merry Christmas! 🎄✨#F1 pic.twitter.com/K1xRbE9ScJ
— Formula 1 (@F1) 25 december 2023
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
- Om met de cijfers te beginnen, de stewards hebben afgelopen seizoen 170 straffen uitgedeeld. In 2022 waren het er 140 en in 2021 waren het er 96. Het is geen goed teken als de "scheidsrechters' steeds vaker moeten ingrijpen. Niets is zo vervelend in de motorsport als straffen die na de race uitgedeeld worden en het resultaat beïnvloeden. Dat maakt dat de regels of te comples zijn of de stewards zijn te kleinzielig en tonen te weinig begrip aldus AMuS.
- Van die 170 straffen zijn er 73 tijdstraffen, 44 geldboetes, 16 gridstraffen, 10 parc-fermé overtredingen (met een start vanuit de pitstraat) en 3 diskwalificaties als hoogtepunt. De rest zijn waarschuwingen, reprimandes, afgewezen klachten en 1 straf voor de organisator van de grand prix van Sao Paulo, Brazilië.
- De 44 geldboets hebben de FIA 107.900 euro opgeleverd, Dat is minder dan in 2022 (116.800 euro) en 2021 (113.400 euro). Van die 107.900 euro kwam 76.000 euro van de teams vandaan en 31.900 euro van de coureurs. Williams mochtt het vaakst de beurs trekken, 5 keer afgelopen seizoen voor in totaal 30.000 euro. Bij de coureurs waren het Zhou (1300 euro) en Stroll (900 euro) die het vaakst de beurs mochten trekken met ieder 5 keer. Hamilton kreeg naast een boete van 700 euro voor te hard rijden in de pitstraat ook nog een boete van 25.000 euro voor het te voet oversteken van het circuit in Qatar, de andere 25.000 euro van de geldboete zijn voorwaardelijk gebleven.
- Het grootste aandeel straffen zijn tijdstraffen en die zijn vervelend omdat ze het resultaat beïnvloeden. 38 van tijdstraffen kwam door track limits. In Oostenrijk kregen 20 coureurs tijdstraffen van 5 of 10 seconden, in Qatar waren het er 12. Hier niet in meegenomen zijn de track limit overtredingen tijdens de kwalificatie.
- Op plek 2 van de tijdstraffen staat causing a collision en kregen 14 coureurs hiervoor een straf. De rest betrof snelheidsovertredingen in de pitstraat, verkeerde startposities, niet goed uitgediende straffen, andere coureurs van de baan dwingen en regeloverredingen achter de safety car.
- 16 coureurs kregen te maken met de gridstraf van 2, 3 of 5 plekken door ophouden van een andere coureur tijdens kwalificatie of het negeren van gele vlaggen. 10 keer werd er vanuit de pitstraat gestart maar als de regels over de skidsblocks niet veranderen dan kan het wel eens een tactisch element worden tijdens raceweekenden met een sprint. Voor een coureur die in de 2e helft van de startopstelling staat kan het een voordeel zijn een nieuwe plank onder de wagen te laten monteren. Stroll wist met deze tactiek in Austin punten te behalen.
- Overigens namen de motor- en versnellingsbakstraffen afgelopen seizoen af. De techniek wordt steeds betrouwbaarder en wat ook hielp is dat dit seizoen 4 elementen van de verbrandingsmmotor, MGU-H, MGU-K en turbocompressor ingezet mochten worden. Daardoor hoefde slechts 10 keer een coureur een gridstraf incasseren.
Track limits wil de FIA met de inzet van AI gaan afvangen, de controle wordt dan misschien beter maar kan ook een toename van het aantal tijdstraffen betekenen. Nog voor die beslissing zou FIA president Ben Sulayem hebben gezegd dat bepaalde circuits zoals Spielberg en Qatar maar van de kalender af moeten als het niet beter wordt met de track limits.Martinspire schreef op woensdag 27 december 2023 @ 12:01:
Ik denk dat als ze het straks automatisch gaan doen met die tijdstraffen, het een stuk sneller op gaat houden.
Gewoon asfalt, curb, grind. Maar goed, zij denken daar allemaal anders overChocoball schreef op woensdag 27 december 2023 @ 17:34:
[...]
Track limits wil de FIA met de inzet van AI gaan afvangen, de controle wordt dan misschien beter maar kan ook een toename van het aantal tijdstraffen betekenen. Nog voor die beslissing zou FIA president Ben Sulayem hebben gezegd dat bepaalde circuits zoals Spielberg en Qatar maar van de kalender af moeten als het niet beter wordt met de track limits.
Lalalalala geld.🙉Giel schreef op woensdag 27 december 2023 @ 18:00:
[...]
Gewoon asfalt, curb, grind. Maar goed, zij denken daar allemaal anders overHet zal vast met veiligheid te maken hebben, maar dan begrijp ik niet dat sommige circuit wél grindbakken hebben of direct een muur en dat prima is.
Dat is alles.
ping 127.212.23.124
Wat Ben Sulayem (FIA) betreft is het de verantwoordelijkheid van de circuits zelf om te zorgen dat het track limit probleem wordt weggenomen. De circuits in Spielberg en Qatar moeten voor de races van de FIM (vb, MotoGP) weer voldoen door het hebben van asfalt uitloopsstroken naast snelle bochten. Blijkbaar is er geen goede oplossing om beide te faliciteren.Giel schreef op woensdag 27 december 2023 @ 18:00:
[...]
Gewoon asfalt, curb, grind. Maar goed, zij denken daar allemaal anders overHet zal vast met veiligheid te maken hebben, maar dan begrijp ik niet dat sommige circuit wél grindbakken hebben of direct een muur en dat prima is.
Je weet waarom de motogp niet in Monaco rijd?Giel schreef op woensdag 27 december 2023 @ 18:00:
[...
PSN
't zit lastig in zo'n zadel als je langs het schoon rijdt?YakuzA schreef op woensdag 27 december 2023 @ 19:45:
[...]
Je weet waarom de motogp niet in Monaco rijd?
ping 127.212.23.124
Ik ben het met @Martinspire eens, als de pakkans veel groter (/nagenoeg 100%) wordt en er ook geen ronden tussen zitten voordat de waarschuwing komt, dan zullen de coureurs vanzelf minder de tracklimits opzoeken.Chocoball schreef op woensdag 27 december 2023 @ 17:34:
[...]
Track limits wil de FIA met de inzet van AI gaan afvangen, de controle wordt dan misschien beter maar kan ook een toename van het aantal tijdstraffen betekenen. Nog voor die beslissing zou FIA president Ben Sulayem hebben gezegd dat bepaalde circuits zoals Spielberg en Qatar maar van de kalender af moeten als het niet beter wordt met de track limits.
Het is van de coureurs gewoon berekenend gedrag, je hebt er voordeel van en zolang je geen tijdstraf krijgt, geen nadeel.
Qatar van de kalender, dat is wel het eerste verstandige wat deze flapdrol heeft gezegd.Chocoball schreef op woensdag 27 december 2023 @ 17:34:
[...]
Sowieso!Erazzzer schreef op woensdag 27 december 2023 @ 22:52:
[...]
Qatar van de kalender, dat is wel het eerste verstandige wat deze flapdrol heeft gezegd.
En gewoon weer een strook gras naast de baan... Foutjes moeten gewoon afgestraft worden in plaats van tijdstraffen.
I am the great Cornholio!
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Pas na 2024 dan, ik wil mijn broer bezoeken in Qatar dus dan kan ik gelijk de F1 bijwonen "als ik er toch ben"Erazzzer schreef op woensdag 27 december 2023 @ 22:52:
[...]
Qatar van de kalender, dat is wel het eerste verstandige wat deze flapdrol heeft gezegd.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Gewoon op GoT blijvenwerphengel schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 09:48:
Is er een site waar je het puntenverloop van de rijders kan zien gedurende het seizoen? Soms zag je wel eens van die grafiekjes voorbij komen afgelopen seizoen. Super overzichtelijk.
Of zoek je 1 wat gebundeld overzicht?
[ Voor 11% gewijzigd door Jasphur op 30-12-2023 10:23 ]
Hier bijvoorbeeld:werphengel schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 09:48:
Is er een site waar je het puntenverloop van de rijders kan zien gedurende het seizoen? Soms zag je wel eens van die grafiekjes voorbij komen afgelopen seizoen. Super overzichtelijk.
https://www.formula1points.com/season/season-progression
Deze vind ik persoonlijk ook erg mooi: https://public.tableau.co.../F1ResultsTracker/Resultswerphengel schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 09:48:
Ik zie overal berichten over dat de RB20 de eerste crashtest niet heeft doorstaan, erg clickbait schreeuwerige titels van YouTube filmpjes, maar is er iemand die dat op waarde kan schatten? Gebeurd dat vaker of is het echt zo uniek.
Het gebeurt vaker, met nog 3 maanden te gaan zou ik me er niet al teveel zorgen om maken. En uiteraard gaat alles tegenwoordig met clickbaits, alles voor de views en het geld.Shinji schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 22:51:
Is dit ook de plek om het over 2024 te hebben?
Ik zie overal berichten over dat de RB20 de eerste crashtest niet heeft doorstaan, erg clickbait schreeuwerige titels van YouTube filmpjes, maar is er iemand die dat op waarde kan schatten? Gebeurd dat vaker of is het echt zo uniek.
Edit : in januari 2022 gebeurde het ook al, en ook Mercedes faalde.
[ Voor 5% gewijzigd door asing op 30-12-2023 23:18 ]
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Waarde = 0, alles voor de clicks.Shinji schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 22:51:
motorsport it heeft in het verleden vaker geroepen dat een team een crashtest niet heeft doorstaan. allemaal baitShinji schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 22:51:
Kan hier prima. Zelf ben ik ook melder van 2024 of 2026 nieuws.Shinji schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 22:51:
the 2023 F1 season but it's just the memes
FOM dus klikkie doen.
Misschien moet iemand de FOM uitleggen wat memes zijn. Dit zijn het in ieder geval niet.Illegal_Alien schreef op zondag 31 december 2023 @ 16:43:the 2023 F1 season but it's just the memes
[YouTube: the 2023 F1 season but it's just the memes]
FOM dus klikkie doen.
Ik vind het niet eens grappig.
Er zitten zeker wat momenten in die je als meme kan beschouwen.
Een meme is een stukje inhoud, meestal een afbeelding of video, dat snel wordt gedeeld en verspreid via sociale-mediaplatforms. Ze bevatten vaak humoristische of satirische boodschappen en worden gebruikt om een herkenbare ervaring of emotie over te brengen..
https://www.f1maximaal.nl...t-frontale-crashtest-nietasing schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 23:10:
[...]
Het gebeurt vaker, met nog 3 maanden te gaan zou ik me er niet al teveel zorgen om maken. En uiteraard gaat alles tegenwoordig met clickbaits, alles voor de views en het geld.
Edit : in januari 2022 gebeurde het ook al, en ook Mercedes faalde.
Hier staat in mijn ogen wel een belangrijk puntje tussen. Ook al is het clickbaits. Teams zoeken de grenzen op en mogelijk is de neus iets teveel uitgehold om gewicht te besparen.
Die website staat al helemaal vol met als, en zou en vermoedelijk. De wagen zou zelfs geeneens klaar zijn voor Februari...Gismo1979 schreef op zondag 31 december 2023 @ 19:26:
[...]
https://www.f1maximaal.nl...t-frontale-crashtest-niet
Hier staat in mijn ogen wel een belangrijk puntje tussen. Ook al is het clickbaits. Teams zoeken de grenzen op en mogelijk is de neus iets teveel uitgehold om gewicht te besparen.
De grootste berg zout is nog onvoldoende...
[ Voor 5% gewijzigd door Illegal_Alien op 31-12-2023 19:48 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
44 je bent een minuut te laat.
[ Voor 5% gewijzigd door Jasphur op 01-01-2024 10:19 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Allereerst Gelukkig Nieuwjaar iedereen!scrappy.doo schreef op maandag 1 januari 2024 @ 14:02:
Nieuw topic?
Nog niet en om niet gelijk vervelend te doen in het nieuwe jaar, maar veel meerwaarde heeft een 2024 topic op dit moment nog niet. Simpel gezegd is er nog te weinig over 2024 bekend om de topic start goed te vullen. Het liefste wil ik pas het 2024 topic laten openen als tenminste de tijden definitief zijn wat nu niet het geval is. De teamfoto's komen later wel na de testdagen eind februari.
Tezos and Sparco have been removed from the @McLarenF1 website heading into 2024.
— Decalspotters (@decalspotters) 2 januari 2024
In 2021, @tezos signed a multi-year partnership with the team, and have also previously been partnered with @redbullracing.
Sparco is expected to be replaced by @alpinestars.#F1 pic.twitter.com/wfFZFBTThb
zullen wel meer van dit soort berichten komen komende weken
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Dat was die ook al bij F1 Randzaken afgelopen novemberhimlims_ schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 11:43:
[YouTube: Alex Albon Exclusive: “I’m Ready To Win Championships”]
erg interresant interview met albon (aanrader)
" discussing Max’s abilities… “it’s like setting your mouse to the highest sensitivity and then asking for more in the handling”."
Interessant de GP in Zandvoort is blijkbaar by far the best beoordeelde race van het seizoen met een 7,4! Daarna Melbourne met een 7Fuwor schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 10:46:
[...]
Hier bijvoorbeeld:
https://www.formula1points.com/season/season-progression
[ Voor 84% gewijzigd door Outerspace op 02-01-2024 13:10 ]
[ Voor 96% gewijzigd door Outerspace op 02-01-2024 13:10 . Reden: Voorgaande reactie mag niet volgens policy ]
Mensen houden stiekem van races met rode vlaggen denk ikwalletje-w schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 12:07:
[...]
Interessant de GP in Zandvoort is blijkbaar by far the best beoordeelde race van het seizoen met een 7,4! Daarna Melbourne met een 7
PSN
f1tv is ongeveer 1euro per event, meer dan waard.peterjaap1986 schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 12:25:
[mbr](Be)delen van dit soort streams is niet legaal[/]
65 euro per jaar gedeeld door 23 races is bijna 3 euro per event. Of mis ik nou wat?himlims_ schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 14:08:
[...]
f1tv is ongeveer 1euro per event, meer dan waard.
Hoe dan ook, nog steeds een prima acceptabele prijs.
race + kwalificatie + sprintPannencouque schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 14:37:
[...]
65 euro per jaar gedeeld door 23 races is bijna 3 euro per event. Of mis ik nou wat?
Hoe dan ook, nog steeds een prima acceptabele prijs.
Op naar Seizoen 2024
[ Voor 26% gewijzigd door Bestla op 02-01-2024 15:25 ]
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
En daarna vinden de eeste 2 grand prix races ook nog op zaterdag (2 en 9 maart) plaats.
Daar heb ik niet zoveel moeite mee. Lekker de zondag vrij voor wat anders.Chocoball schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 15:32:
[...]
En daarna vinden de eeste 2 grand prix races ook nog op zaterdag (2 en 9 maart) plaats.
"When you grow up your heart dies"
Misschien ook niet met zoveel races, maar ja traditie.sjaool schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 16:37:
[...]
Daar heb ik niet zoveel moeite mee. Lekker de zondag vrij voor wat anders.
Godnondenju dit meen je niet.. Na veel datumprikker geprik net een etentje weten rond te krijgen op die 9de... Dat word ff flink ongezellig doen en F1 op de achtergrond aanChocoball schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 15:32:
[...]
Aftellen kan nu wel echt beginnen! Zin in!
Dan zou ik toch uitgesteld kijken!Pyr0_ schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 19:14:
[...]
Godnondenju dit meen je niet.. Na veel datumprikker geprik net een etentje weten rond te krijgen op die 9de... Dat word ff flink ongezellig doen en F1 op de achtergrond aan![]()
Aftellen kan nu wel echt beginnen! Zin in!
Iedereen bij het etentje de telefoon weg doen (is ook veel gezelliger) zodat je ook niets meekrijgt van de uitslag.
Vanwege ramadanChocoball schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 15:32:
[...]
Voortaan ook niet meer racen met Pasen en Pinksteren.
Haters everywhere but I don’t really care
Gelukkig hebben wij de Verlichting al een tijdje geleden gehad, en racen we gewoon op zondagmatthijst schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 19:39:
[...]
Vanwege ramadan![]()
Voortaan ook niet meer racen met Pasen en Pinksteren.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
De TT in Assen wordt ook pas sinds 2016 op zondag gehouden………alexbl69 schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 21:39:
[...]
Gelukkig hebben wij de Verlichting al een tijdje geleden gehad, en racen we gewoon op zondag.
De Drentenaren zijn altijd al wat langzamer geweestniki_lauda schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 21:50:
[...]
De TT in Assen wordt ook pas sinds 2016 op zondag gehouden………
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Niks langzamer, een goed voorbeeld van boerenverstand. Op zondag rustig ontnuchteren en maandag weer aan de bakalexbl69 schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 21:53:
[...]
De Drentenaren zijn altijd al wat langzamer geweest.
[ Voor 4% gewijzigd door Trenchdog op 02-01-2024 22:04 ]
Dat is dan toch een gemiste kans.Chocoball schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 23:17:
Aangezien ik met het 2024 topic bezig ben geweest. We hebben straks ongeveer elke 2 weken een race en soms zit er een week tussen. Naast de maand zomerpauze hebben we nog een keer een gat van 4 weken tussen september en oktober. Om het seizoen af te sluiten een triple header op 2 continenten.
Die triple header had makkelijk op 3 continenten gekund!
Dat dus. Ik kijk bijna altijd uitgesteld omdat ik overdag niet kan kijken. Ik benoem dat aan m'n omgeving en die denken daar vaak goed in mee. Heel soms krijg ik weleens wat mee maar meestal gaat het prima.RogerSch schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 19:32:
[...]
Dan zou ik toch uitgesteld kijken!
Iedereen bij het etentje de telefoon weg doen (is ook veel gezelliger) zodat je ook niets meekrijgt van de uitslag.
Tijdens een etentje op je telefoon kijken vind ik echt een no-go. Dan vind je F1 dus belangrijker dan dat gezelschap. Als je bij mij zou zitten zou ik voorstellen dat je dan gewoon lekker naar huis gaat.
Huh? Dit had ik gemist. Is dit een probeersel voor een nieuw weekendformat?Chocoball schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 15:32:
[...]
Nope, heeft met de Ramadan te maken.CousinBoneless schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 09:08:
[...]
Huh? Dit had ik gemist. Is dit een probeersel voor een nieuw weekendformat?
https://racingnews365.nl/...eerdere-races-op-zaterdag
[ Voor 15% gewijzigd door Ryur op 03-01-2024 09:13 ]
Goeie morele bijdrage aan het topic. Beetje tegenwicht tegen al dat sport-hooligan-gajes mag ook wel eens he.Pannencouque schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 08:33:
[...]
Dat dus. Ik kijk bijna altijd uitgesteld omdat ik overdag niet kan kijken. Ik benoem dat aan m'n omgeving en die denken daar vaak goed in mee. Heel soms krijg ik weleens wat mee maar meestal gaat het prima.
Tijdens een etentje op je telefoon kijken vind ik echt een no-go. Dan vind je F1 dus belangrijker dan dat gezelschap. Als je bij mij zou zitten zou ik voorstellen dat je dan gewoon lekker naar huis gaat.
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Verstappen zou van iedere teambaas op 1 na de eerste plek gekregen hebben. van die andere een P3.
[ Voor 20% gewijzigd door basvn op 03-01-2024 10:08 ]
Zouden de meeste fans hem niet neer zetten al die tijd.
Niet echt leuk om PER te zijn als je dit lijstje onder ogen krijgt.......basvn schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 10:08:
[Afbeelding]
Verstappen zou van iedere teambaas op 1 na de eerste plek gekregen hebben. van die andere een P3.

[ Voor 74% gewijzigd door Help!!!! op 03-01-2024 11:23 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Ik denk dat het voor wel meer coureurs deprimerende lijstjes zijn..Help!!!! schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 11:23:
[...]
Niet echt leuk om PER te zijn als je dit lijstje onder ogen krijgt.......
Bottas, Russel & Leclerc om maar wat te noemen.
Opvallend inderdaad dat Verstappen al sinds 2016 zo hoog staat.
[ Voor 9% gewijzigd door RoelandD op 03-01-2024 11:41 ]
RUS zo laag snap ik ook niet helemaal eigenlijk.RoelandD schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 11:40:
[...]
Ik denk dat het voor wel meer coureurs deprimerende lijstjes zijn..
Bottas, Russel & Leclerc om maar wat te noemen.
Opvallend inderdaad dat Verstappen al sinds 2016 zo hoog staat.
Mijn boefje is liev!
Waarom niet? Staat precies waar hij staat in het kampioenschap, potentieel stijgt hij een plaatsje omdat PER zo laag staat maar hij blijft staan omdat PIA wat meer gewaardeerd wordt, 9e in je rookie jaar is niet verkeerd. Deed VER ook niet.JB schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 11:41:
[...]
RUS zo laag snap ik ook niet helemaal eigenlijk.
RUS was echt niet speciaal goed onderweg.
Ik vond hem wel echt tegenvallen afgelopen jaar, maar hoe dan ook kunnen "wij" aan die lijstjes zien hoeveel meer data & gevoel de mensen IN dat wereldje hebben met hoe de kaarten geschud zijn.JB schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 11:41:
[...]
RUS zo laag snap ik ook niet helemaal eigenlijk.
Qua punten niet nee, maar deed ie het zoveel slechter dan HAM?Maasluip schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 11:51:
[...]
Waarom niet? Staat precies waar hij staat in het kampioenschap, potentieel stijgt hij een plaatsje omdat PER zo laag staat maar hij blijft staan omdat PIA wat meer gewaardeerd wordt, 9e in je rookie jaar is niet verkeerd. Deed VER ook niet.
Mijn boefje is liev!
Nee. Maar betekent dat dat RUS hoger moet staan of HAM lager?JB schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 11:52:
[...]
Qua punten niet nee, maar deed ie het zoveel slechter dan HAM?
Ja HAM vind ik zelf erg hoog staan. Hij heeft voor punten gezorgd maar zijn gedrag paste alles behalve bij een 7-time world champion... RUS acteerde daarin een stuk volwassener.Maasluip schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 11:53:
[...]
Nee. Maar betekent dat dat RUS hoger moet staan of HAM lager?
Mijn boefje is liev!
Dat Verne in 2015 zo hoog stond vind ik bijzonder! Hij deed toen niet eens mee. Max was toen nog VES.basvn schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 10:08:
[Afbeelding]
Ik heb het idee dat Max in zijn rookie jaar 4e stond (VER) ondanks dat hij toen VES was. Maar Verne deed toen niet mee dus die kan het eigenlijk niet zijn.Maasluip schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 11:51:
[...]
Waarom niet? Staat precies waar hij staat in het kampioenschap, potentieel stijgt hij een plaatsje omdat PER zo laag staat maar hij blijft staan omdat PIA wat meer gewaardeerd wordt, 9e in je rookie jaar is niet verkeerd. Deed VER ook niet.
Ik bedoel de stand in het kampioenschap. Max was 12e in zijn rookie jaar.Shinji schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 13:28:
[...]
Ik heb het idee dat Max in zijn rookie jaar 4e stond (VER) ondanks dat hij toen VES was. Maar Verne deed toen niet mee dus die kan het eigenlijk niet zijn.
Hmm, welke teambaas zou dat zijn geweest die VER als enige niet op 1, maar 3 heeft gezet? Iemand een idee? Zou diegene HAM op 1 hebben?basvn schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 10:08:
Ik zie dit Zak Brown van McLaren ook nog wel doencordonbleu schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 15:30:
[...]
Hmm, welke teambaas zou dat zijn geweest die VER als enige niet op 1, maar 3 heeft gezet? Iemand een idee? Zou diegene HAM op 1 hebben?
Eigenlijk is het raar dat maar één teambaas zijn eigen rijders beter vindt dan Verstappenbasvn schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 15:45:
[...]
Ik zie dit Zak Brown van McLaren ook nog wel doen
Dat moet Mike Krack zijn, als die niet Stroll op 1 en Alonso op 2 had gezet, stond hij nu op straatcordonbleu schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 15:30:
[...]
Hmm, welke teambaas zou dat zijn geweest die VER als enige niet op 1, maar 3 heeft gezet? Iemand een idee? Zou diegene HAM op 1 hebben?
[ Voor 41% gewijzigd door Wild Chocolate op 03-01-2024 15:53 ]
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Ook het bedelen naar het delen naar streams wordt niet toegestaan
Verder is dit een meer serieus gericht topic voor inhoudelijke discussie. Handel daar dan ook naar.
Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 3
Randzaken: [F1] Randzaken
Alle racetopics:
Topicreeks: [F1 2023] Racetopics