[F1] Seizoen 2023 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 62 ... 80 Laatste
Acties:
  • 901.160 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bvanham
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 17:47
Amos_x schreef op maandag 25 september 2023 @ 10:10:
[...]

En dan wordt Perez keihard afgefakkeld hier in dit topic, omdat hij in het begin van het seizoen ietwat ambitieus durfde te zijn en beleefd (!) liet horen ook voor z'n WC kansen te gaan.

En waarom ook niet? Hij rijdt dan ook voor RB en in de beste wagen. En z'n seizoenstart was best nog redelijk. Het was natuurlijk te verwachten dat het niets zou worden naast Max, en de tijd leert dat hij volledig is ingezakt onder de druk of wat dan ook.

Maar waarom alle toxische kritiek hier, omdat hij wat ambitie toonde?
Nee vooral omdat hij wel blaat maar niet presteert. Heel af en toe rijdt hij geniaal maar over het algemeen is het vooral de auto die zorgt dat hij mee kan. Kijk maar bv. terug naar singapore. Als gedoodverfde stratencircuitracer was hij amper in staat om autos in te halen met een van de snelste auto's van het veld. Verstappen is op een gegeven moment nog van 15 naar 5 gereden in een paar ronden in datzelfde veld. Hij heeft het gewoonweg niet (meer). Wat zijn vormdip veroorzaakt geen idee maar Perez is het ook niet. Japan bewees dat hij geen overzicht meer heeft in drukke situaties met tonnen aan schade, twee uitgevallen coureurs en een stapeltje strafpunten op zak. je kunt zo'n man niet als Wingman hebben. Verder een kleine seconde later dan Max tijdens Quali is gewoon bedroevend, de auto kan het. Hij niet.

ander erin maar dan wel iemand met genoeg ervaring en realisme om te begrijpen dat Max amper te stoppen is in deze auto. Een rookie erin zitten zou niet verstandig zijn hoe goed ze ook lijken. Ik was en ben een fan van mensen als Albon, Piasteri en Lawson die er gewoon zonder zeuren staan maar niet direct in het diepe gooien. in 2024 Perez terug naar Mexico of AT, ricciardo even stoeien met Max en kijken wat hij kan. Lawson naast Perez en Tsunoda eruit. Die groeit gewoon te weinig. Aardige jongen maar verder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

tlpeter schreef op maandag 25 september 2023 @ 10:16:
Ik vind het vooral heel knap dat iedereen weet dat Ricciardo het niet (meer) kan terwijl Red Bull aan de hand van data hem in het stoeltje heeft gezet. Miljoenen aan apparatuur, mensen en analyses, maar er toch naast zitten. Heel bijzonder weer.
Maar al die middelen had bijv. mcLaren toch ook? Al die middelen zeggen nu eenmaal niet alles. Anders zou Ferrari ook betere strategie hebben lijkt me :)

Desalniettemin verwacht ik dat er een goede kans is dat RIC wel degelijk consistenter zal presteren dan PER omdat de RB auto hem denk ik wel ligt. Maar ik zie hem Max niet meer verslaan in de race om een WDC.

Als ik RB was zou ik in 2024 RIC in de RB zetten en LAW in de AT.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bvanham
ArcticWolf schreef op maandag 25 september 2023 @ 10:27:
[...]

Hij heeft in mijn ogen veel bruggen verbrand en kon bij Renault en McLaren ook niks laten zien en hij is op leeftijd... waarom zou je die nog bij AT of RBR willen hebben?
PR waarde en Fanbase. Ricciardo is een media kanon en kan prima rijden mits de auto voor hem werkt. De RB werkt een stuk beter voor hem dan de toenamlige Renault of vorig jaar McLaren. Norris zegt zelf ook dat de auto veel beter aan het worden is dit jaar en dat het vorig jaar nog een hok was.

Als teammaat voor Verstappen zou ik hem graag een kans geven.

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• Tripl3 D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-10 06:38

Tripl3 D

Brother in Arms

Nieuwe tussenstand:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SR2bwtAa-sdF9FyFrs0JvQeQ6Sc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/8vSfddPeSkw9lfG2aU33Mdds.jpg?f=user_large

Norris/McLaren komen er aan!

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14:01
Wild Chocolate schreef op zondag 24 september 2023 @ 11:31:
[..]

Alleen Checo kan Max nog inhalen, [..]
Godver.. bijna al mijn koffie over mijn toetsenbord geproest :+

*sowieso

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:30
Als je die grafieken zo ziet draait HAM toch een prima seizoen (voor zover de Mercedes dat toelaat). Steady lijn omhoog, zonder grote pieken of dalen. Dat komt voor een deel omdat niemand 25 punten kan halen (door toedoen van een zekere RBR rijder), maar hij sprokkelt vrij constant zijn punten bij elkaar. De lijn van RUS buigt toch iets naar beneden af.

Het meest interessante van de rest van het seizoen is voor mij toch of VER in zijn eentje het constructeurskampioenschap kan winnen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JEightyFive
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 16:34
Tripl3 D schreef op maandag 25 september 2023 @ 10:42:
Nieuwe tussenstand:

[Afbeelding]

Ik zei het gister nog en met deze grafiek wordt het helemaal pijnlijk duidelijk maar Stroll voegt toch serieus geen reet toe aan de F1? Als papa nou echt stappen wil zetten met zijn team zet hij iemand naast Alonso die wel regelmatig punten weet te pakken in een prima auto.

Verder prachtig dat McLaren zich (eindelijk weer) vooraan begint te mengen. Zo'n Piastri laat in zijn debuutseizoen meer zien dan Stroll in al die tijd dat ie meedoet. Dat is echt een aanwinst.

[ Voor 7% gewijzigd door JEightyFive op 25-09-2023 11:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plint
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19:08
JEightyFive schreef op maandag 25 september 2023 @ 10:59:
[...]

Ik zei het gister nog en met deze grafiek wordt het helemaal pijnlijk duidelijk maar Stroll voegt toch serieus geen reet toe aan de F1? Als papa nou echt stappen wil zetten met zijn team zet hij iemand naast Alonso die wel regelmatig punten weet te pakken in een prima auto.

Verder prachtig dat McLaren zich (eindelijk weer) vooraan begint te mengen. Zo'n Piastri laat in zijn debuutseizoen meer zien dan Stroll in al die tijd dat ie meedoet. Dat is echt een aanwinst.
Mister consistent...
Maar elke keer weer pijnlijk om te zien idd.
Kan me goed voorstellen dat hij het zelf ook wel prima vindt na dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amos_x
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-06-2024
Bvanham schreef op maandag 25 september 2023 @ 10:35:
[...]

Nee vooral omdat hij wel blaat maar niet presteert. Heel af en toe rijdt hij geniaal maar over het algemeen is het vooral de auto die zorgt dat hij mee kan. Kijk maar bv. terug naar singapore. Als gedoodverfde stratencircuitracer was hij amper in staat om autos in te halen met een van de snelste auto's van het veld. Verstappen is op een gegeven moment nog van 15 naar 5 gereden in een paar ronden in datzelfde veld. Hij heeft het gewoonweg niet (meer). Wat zijn vormdip veroorzaakt geen idee maar Perez is het ook niet. Japan bewees dat hij geen overzicht meer heeft in drukke situaties met tonnen aan schade, twee uitgevallen coureurs en een stapeltje strafpunten op zak. je kunt zo'n man niet als Wingman hebben. Verder een kleine seconde later dan Max tijdens Quali is gewoon bedroevend, de auto kan het. Hij niet.
Beweer ik iets anders dan? Dit was helemaal de insteek niet van m'n post, maar goed. Inderdaad, druk is hem teveel geworden en zit in een dip waar 'ie niet meer uit geraakt.
in 2024 Perez terug naar Mexico of AT, ricciardo even stoeien met Max en kijken wat hij kan. Lawson naast Perez en Tsunoda eruit. Die groeit gewoon te weinig. Aardige jongen maar verder.
Tsunoda komt het Honda backing. Geen idee hoe met de RB-Honda politiek tegenwoordig zit, en of ze die link willen houden, maar het is een van de redenen voor Tsunoda in F1. Misschien, gezien de link tussen Honda en AM, kan 'ie, als daar plaats vrijkomt (te betwijfelen) naar AM.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickH89
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-10 10:46
[...]

Daniel is een underachiever, die mag voor mij inpakken. Vreemd dat 'ie er voor 2024 nog bij is. Toont ook de armoede in de driver stal bij RB. Geen jeugd, geen doorstroming, geen talent met ervaring (behalve RIC dan zou je kunnen zeggen), en niemand die naast Max wil gaan zitten (begrijpelijk)

Ric heeft veel noten op de zang, en als het er op aankomt ook gewoon teleurstellend. Hoe vaak heeft de beste man ook al van zichzelf gezegd dat 'ie WC wordt, of WC materiaal is. En dan bij McLaren compleet door de mand vallen... Als je goed bent, kan je je aanpassen aan de wagen en rijd je op zijn minst je team mate naar huis.

En dan wordt Perez keihard afgefakkeld hier in dit topic, omdat hij in het begin van het seizoen ietwat ambitieus durfde te zijn en beleefd (!) liet horen ook voor z'n WC kansen te gaan.

En waarom ook niet? Hij rijdt dan ook voor RB en in de beste wagen. En z'n seizoenstart was best nog redelijk. Het was natuurlijk te verwachten dat het niets zou worden naast Max, en de tijd leert dat hij volledig is ingezakt onder de druk of wat dan ook.

Maar waarom alle toxische kritiek hier, omdat hij wat ambitie toonde? Vanop de bank is het natuurlijk gemakkelijk om commentaar te spuien, van mensen die waarschijnlijk nog niet eens een kartje rond een circuit krijgen. Maar goed, het is geweten dat ambitie tonen in Nederland zowat de grootste zonde is. Calvinistische zelfkastijding, dat moet Perez doen. Op dat gebied is de cultuur en ingesteldheid in de America's gewoon helemaal anders (US, Mexico, ...). Daar is het niet gebruikelijk om jezelf steeds te relativeren en kleiner te maken, en al zeker niet als je een van de twintig uitverkorenen bent in de koninginnenklasse van de autosport. Ik weet dat dit in de benelux moeilijk te begrijpen is, maar sommigen lijken wel getraumatiseerd door deze uitspraken.

En trouwens, sinds de zomer hoor je er helemaal niets meer van. Die man weet best ook wel dat 'ie niet goed bezig is, en het wellicht z'n laatste seizoen wordt. Hij heeft z'n 'afstraffing' dus gehad, hij is gebroken tot genoegdoening van velen hier zo blijkt, dus misschien kunnen we die uitspraak van bijna 8 maand geleden ook laten rusten nu. :?

Ik schat hem nog steeds hoog in. Hij heeft jarenlang dat Forza India bootanker boven de capaciteiten van de wagen gereden. En heeft met die Forza India (op een goed, snel circuit met wat geluk, akkoord) toch ook wel een GP gewonnen.

Dit jaar zit het hem inderdaad niet mee. Jammer dan.

Trouwens, de stats tussen publiekslieveling RIC en PER lopen heel gelijkaardig op. 8 versus 6 wins, en podiums bijna gelijk. https://www.formula1point...0Perez/Daniel%20Ricciardo

Toont ook weer aan dat wanneer je je als een clown gedraagt, je blijkbaar toch meer sympathie krijgt. Dat doet blijkbaar toch veel in de perceptie.
Ricciardo in Renault was zeker niet slechter dan bij RB. Hij is alleen in de McLaren jaren door het ijs gezakt. Ik vind het helemaal niet zo gek als Ricciardo veel beter zou zijn naast Max dan Perez omdat ze dezelfde voorkeuren hebben, waar Perez het tegenovergestelde fijn vindt (oversteer vs understeer). Max kan zich beter aanpassen dan Ricc, maar die RB19 is toch wel helemaal zijn stijl. En RB heeft natuurlijk de data, dus ik denk dat ze beter een geinformeerd besluit kan nemen dan F1 fans die na 3 races al vergeten zijn hoe ze voorheen presteerden (Sainz, Leclerc, Ricciardo etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amos_x
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-06-2024
Bvanham schreef op maandag 25 september 2023 @ 10:38:
[...]

PR waarde en Fanbase. Ricciardo is een media kanon en kan prima rijden mits de auto voor hem werkt. De RB werkt een stuk beter voor hem dan de toenamlige Renault of vorig jaar McLaren. Norris zegt zelf ook dat de auto veel beter aan het worden is dit jaar en dat het vorig jaar nog een hok was.

Als teammaat voor Verstappen zou ik hem graag een kans geven.
De laatste keer dat 'ie in een RB zat was 2018. Stel hij komt terug in 2024/2025. In hoeverre is dat nog steeds een gelijkaardige auto? Ik weet het niet. Ter referentie, 2018 is het jaar van de Halo en intussen is er de ground effect era.

De kans is inderdaad groot dat het nog steeds een oversturende auto is, omdat max al sinds 2016 in een RB zit, en je hoe dan ook, gewild of ongewild, een auto zoekt/ontwikkelt die synergie heeft met je beste rijder. Ook al beweren ze van niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Nieuwe tussenstand:

[Afbeelding]

Nog even en McLaren staat #2 in het kampioenschap :+

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Toch nog een record gescoord zondag :P
• Today was the 13th consecutive time Verstappen has won when starting from pole position, beating Michael Schumacher's previous record.

PSN

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15:53
YakuzA schreef op maandag 25 september 2023 @ 13:57:
Toch nog een record gescoord zondag :P

[...]
totaal aantal poles naar wins
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uMrplWSR0u0qZN6Pxz8u2705fmY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/u7lBPIGi1nSUZYFodWcy4Rlo.jpg?f=user_large

en in percentage
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WnU7Sg-DN38BQ-LPrm7eAjj8DrI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/zImjArBi8xjYEFUAE0IkmSRj.jpg?f=user_large

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D
  • Laatst online: 24-10 06:38

Tripl3 D

Brother in Arms

YakuzA schreef op maandag 25 september 2023 @ 13:10:
Als Norris en Piastri 2 en 3 blijven worden en Ferrari en Mercedes onderling blijven worstelen en hier en daar een DNF hebben, wie weet.......

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:55

AvK

Ready Set Go

Tripl3 D schreef op maandag 25 september 2023 @ 15:17:
[...]

Als Norris en Piastri 2 en 3 blijven worden en Ferrari en Mercedes onderling blijven worstelen en hier en daar een DNF hebben, wie weet.......
Iets zegt mij dat we een hele mooie afsluiting van het seizoen gaan meemaken de komende maanden. Allerlei interne team gevechten en toch nog onverwachte stoeltjes wisselingen..... >:)

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qoine
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 09:15
basvn schreef op maandag 25 september 2023 @ 14:33:
[...]

totaal aantal poles naar wins
[Afbeelding]

en in percentage
[Afbeelding]
Misschien lees ik de tabel verkeerd, maar hoe kun je 66,67% van 2 pole positions omzetten in winst?

Edit: nevermind, ze bedoelen natuurlijk 2 van de 3 poles omgezet naar winst.

[ Voor 5% gewijzigd door Qoine op 25-09-2023 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
YakuzA schreef op maandag 25 september 2023 @ 13:10:
[...]

Laten we het hopen O-)

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:09

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Tripl3 D schreef op maandag 25 september 2023 @ 15:17:
[...]

Ze moeten 11 punten per rijder meer halen dan Mercedes. Dat is 2+3 worden en Mercedes 7+8. Tall order maar het is mogelijk natuurlijk.

Theoretisch (met uitsluiting van dat een rijder de race wint) kan Alpine volgens mij ook nog 2e in het WCC worden.

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Maasluip schreef op maandag 25 september 2023 @ 16:12:
[...]

Ze moeten 11 punten per rijder meer halen dan Mercedes. Dat is 2+3 worden en Mercedes 7+8. Tall order maar het is mogelijk natuurlijk.

Theoretisch (met uitsluiting van dat een rijder de race wint) kan Alpine volgens mij ook nog 2e in het WCC worden.
Mercedes had bijna een dubbele DNF afgelopen weekend, dus wie weet ontploft de bom volgende race }:O

5800X3D, MSI X370, MSI 5070Ti

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:36
[...]

Daniel is een underachiever, die mag voor mij inpakken. Vreemd dat 'ie er voor 2024 nog bij is. Toont ook de armoede in de driver stal bij RB. Geen jeugd, geen doorstroming, geen talent met ervaring (behalve RIC dan zou je kunnen zeggen), en niemand die naast Max wil gaan zitten (begrijpelijk)

Ric heeft veel noten op de zang, en als het er op aankomt ook gewoon teleurstellend. Hoe vaak heeft de beste man ook al van zichzelf gezegd dat 'ie WC wordt, of WC materiaal is. En dan bij McLaren compleet door de mand vallen... Als je goed bent, kan je je aanpassen aan de wagen en rijd je op zijn minst je team mate naar huis.

Maar waarom alle toxische kritiek hier, omdat hij wat ambitie toonde? Vanop de bank is het natuurlijk gemakkelijk om commentaar te spuien, van mensen die waarschijnlijk nog niet eens een kartje rond een circuit krijgen. Maar goed, het is geweten dat ambitie tonen in Nederland zowat de grootste zonde is. Calvinistische zelfkastijding, dat moet Perez doen. Op dat gebied is de cultuur en ingesteldheid in de America's gewoon helemaal anders (US, Mexico, ...). Daar is het niet gebruikelijk om jezelf steeds te relativeren en kleiner te maken, en al zeker niet als je een van de twintig uitverkorenen bent in de koninginnenklasse van de autosport. Ik weet dat dit in de benelux moeilijk te begrijpen is, maar sommigen lijken wel getraumatiseerd door deze uitspraken.

En trouwens, sinds de zomer hoor je er helemaal niets meer van. Die man weet best ook wel dat 'ie niet goed bezig is, en het wellicht z'n laatste seizoen wordt. Hij heeft z'n 'afstraffing' dus gehad, hij is gebroken tot genoegdoening van velen hier zo blijkt, dus misschien kunnen we die uitspraak van bijna 8 maand geleden ook laten rusten nu. :?

Ik schat hem nog steeds hoog in. Hij heeft jarenlang dat Forza India bootanker boven de capaciteiten van de wagen gereden. En heeft met die Forza India (op een goed, snel circuit met wat geluk, akkoord) toch ook wel een GP gewonnen.

Dit jaar zit het hem inderdaad niet mee. Jammer dan.

Trouwens, de stats tussen publiekslieveling RIC en PER lopen heel gelijkaardig op. 8 versus 6 wins, en podiums bijna gelijk. https://www.formula1point...0Perez/Daniel%20Ricciardo

Toont ook weer aan dat wanneer je je als een clown gedraagt, je blijkbaar toch meer sympathie krijgt. Dat doet blijkbaar toch veel in de perceptie.
Wat een toxische kritiek op RIC zeg :+

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:48
Ric heeft bij Renault helemaal niet zo dramatisch gepresteerd toch? 2019 hullenberg vrij dik verslagen en in 2020 Ocon zoek gereden. McLaren was, ondanks een GP win, Idd een dieptepunt. Maar RBR heeft data, data die wij niet hebben.

Als Ric zo onder vuur ligt dan denk ik dat we ook moeten praten over Hullenberg, magnussen, bottas, stroll en sargeant. Wil je doorstroming voor drugovich, Lawson, vesti, pourchair, etc. dan moet snelheid prioriteit hebben boven ervaring. Maar de costcap is inclusief schade…dus iemand die de auto heel naar huis kan brengen heeft op lange termijn meer waarde dan een rookie die statistisch meer kans op schade heeft.

Enige wat we kunnen hopen is dat Piastri en Lawson door hun prestaties een kentering brengen.

Dat gezegd hebbende zit het me dwars dat perez al 3 miljoen bij elkaar geprutst heeft. Dat kunnen ze niet gebruiken voor ontwikkeling en we zijn er nog niet .., ik hoop oprecht dat hii P2 snel kwijt raakt en exit is. “We had a bad start” , “we did not have the best race” …ik irriteer me mateloos aan zijn gebruik van “we” ipv “I”.

[ Voor 18% gewijzigd door Lynx op 26-09-2023 06:27 ]

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:22

Magic666

No one's neighbour!

Laatst in Hangar 7 geweest:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yFB0322feNleXvcsmHX1fFUWv9s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eXInmy2Tiv2o70IcLcpYzDLj.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sFu5B0rgLj427G7g0fQAJWWMtoc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/C63RyQnuLbXhUOpP3tqMSjpU.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nI4KbKSqabnLtgATW1kHg9DY_nI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yto2hHRHyH3UIu6aLnjpLsIO.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rwrHxWOecB7alGHYJAwKygCRYw4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HIXQsT48ESPNgoxSoATtoAc6.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bTCTvQE10w-9ik2B0vZngyxn1mQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cdsAeQ6chuoOmxu9qtpo05kD.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-R2KnKe69lMA8pz4awYPb9ZEDM8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uVWtgP7msIlLFo50gtazNYAQ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uN7kplKr8Pj4ktFfhfomvbEwJ4s=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pvLFweQdRyBO8Yg4YTz49DUK.jpg?f=fotoalbum_large

Best leuk om eens geweest te zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fauna
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:45
Lynx schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 06:23:

Dat gezegd hebbende zit het me dwars dat perez al 3 miljoen bij elkaar geprutst heeft. Dat kunnen ze niet gebruiken voor ontwikkeling en we zijn er nog niet .., ik hoop oprecht dat hii P2 snel kwijt raakt en exit is. “We had a bad start” , “we did not have the best race” …ik irriteer me mateloos aan zijn gebruik van “we” ipv “I”.
Helemaal eens met de rest van je verhaal hoor. Maar ik geloof dat bijna alle coureurs "we" gebruiken? :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kezzza
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-10 08:03
Fauna schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 07:27:
[...]

Helemaal eens met de rest van je verhaal hoor. Maar ik geloof dat bijna alle coureurs "we" gebruiken? :?
Ja exact dat, elke coureur heeft het over we als in het team en hij. Lijkt erop dat ze dat allemaal (moeten?) doen om duidelijk te maken dat het een teamsport is en niet enkel de coureur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:50

vhal

ಠ_ಠ

Nieuwe tussenstand:

[Afbeelding]

die update van McLaren in/na Oostenrijk heeft ze goed gedaan (y)

Strava

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
kezzza schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 07:59:
[...]

Ja exact dat, elke coureur heeft het over we als in het team en hij. Lijkt erop dat ze dat allemaal (moeten?) doen om duidelijk te maken dat het een teamsport is en niet enkel de coureur.
Het is toch ook een teamsport?

Alleen anders dan zoals bij voetbal.

Van coureur, monteurs tot aan degene die de feedback moet vertalen naar de aanpassingen op de wagen.
Teamsport.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:18
streamnl schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 08:14:
[...]

Het is toch ook een teamsport?

Alleen anders dan zoals bij voetbal.

Van coureur, monteurs tot aan degene die de feedback moet vertalen naar de aanpassingen op de wagen.
Teamsport.
Dan nog kan je zelf iets fout doen :+ als je hem zelf door een inschattingsfout in de muur plant, kan je daar niet het team de schuld van geven O-)

Maar Perez is wel consistent ja. Niet alle coureurs zijn zo consistent en willen nog wel eens "I" gebruiken als het goed gaat and "we" of "they" als het slecht gaat :+ Wat dat betreft prima om altijd "we" te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:51

pro_6or

amateur_60r

Vuvuzela schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 07:56:
[...]

Ik vind het ze juist wel sieren zo. Begreep er vorig weekend ook maar iemand waarom Max geen straf kreeg voor het Tsunoda moment? Ja, ze hebben daar een onwijze fout gemaakt, maar goed dat ze dat nu erkennen ipv dat je volgend impeding moment nog meer gezeik krijgt "ja maar Max".
Inderdaad, of ja maar Hamilton toen in Djeddah. Oef.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18:47
Magic666 schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 06:58:
Laatst in Hangar 7 geweest:

[Afbeelding]

Best leuk om eens geweest te zijn :)
Wat is die laatste STR lelijk qua voorvleugel!
Volgens mij heeft Indycar ook ooit met zo'n voorvleugel gereden.

Ook een van de redenen dat ik bijvoorbeeld de Acura LMDh en zijn voorganger niet mooi vind. Naast dat het wordt gerund door niet mijn favoriete team!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2rtgs6Uthv_9JlGuhNrRVPriCH0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MppDQ9cltknIr5bjJepB1FVe.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 39% gewijzigd door Ryur op 26-09-2023 12:00 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Ryur schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 11:57:
Wat is die laatste STR lelijk qua voorvleugel!
[knip]
Niets vergeleken met wat menig team voor 2014 als voorzijde van de neus had bedacht voor dat seizoen, miljaar wat een verschrikkingen kwamen er voorbij in dat jaar :r

Testing, one, two ...

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• basvn
Checo has opened up on his mental struggles this season 😢

"Formula 1 is my sport, my life, my passion. If you are having such a hard time at work, it is difficult to be cheerful at home with your wife and children. That's why I hired a mental coach because my family deserves to have that cheerful father at home."

"Together with my coach, I started working on becoming the best version of myself at home, but also as a driver. As a result, I have found positivity again. I am now 33 years old, but I am still learning every day. On the track, but certainly also outside it. Partly because of this, I will never get enough of Formula 1. It is truly amazing what this sport still gives me."

[ Voor 83% gewijzigd door basvn op 26-09-2023 12:48 ]

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• jan390
  • Registratie: Oktober 2007
Het hele interviewAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hFrnktLZcQ2LPPgo-xP04sP_l3w=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/hk5SqQVDg5awLtzowBAAiAzF.webp?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• murphydrz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:01
Perez ook geknakt door Max... :|

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• DeKaerften
  • Niet online
" ... I dare say that I am now 100 percent again ... "

Dat interview zal wel voor zondag gegeven zijn :')

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:20
Prachtig interview. Het laat de hele menselijke en emotionele kant zien van topsport en het keihard continue vergeleken worden. Iedere bocht, stuur, gas en rem- input worden door talloze sensoren en camera's vastgelegd om daarna doodgeanalyseerd te worden.

Ik denk dat dit de kracht van verstappen laat zien hoe consistent hij kan rijden omdat hij het in z'n koppie goed voor elkaar heeft. Dat kan zo veranderen als de omstandigheden veranderen maar Verstappen heeft erg goed laten zien dat hij met extreme druk om kan gaan en dat het z'n prestaties niet verslechterd maar eerder verbeterd. En dat maakt het ontzettend moeilijk voor Perez om echt over een seizoen lang met Verstappen te kunnen vechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn
DeKaerften schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 12:58:
[...]

" ... I dare say that I am now 100 percent again ... "

Dat interview zal wel voor zondag gegeven zijn :')
Ja daar dacht ik dus ook aan. dit zal geen lekker weekend geweest zijn.

Op naar Qatar dan maar

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
Max is hier 0% schuldig aan.

Als je de druk niet aankan moet je iets anders gaan doen. Geen medelijden met de giga-miljonairs die F1 coureurs zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• murphydrz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:01
jaapstobbe schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 14:04:
[...]

Als je de druk niet aankan moet je iets anders gaan doen. Geen medelijden met de giga-miljonairs die F1 coureurs zijn.
Daar heb je ook weer een goed punt in!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hamsteg
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-10 21:56

hamsteg

Species 5618

jaapstobbe schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 14:04:
[...]

Ten eerste dit _/-\o_
Ten tweede, aan begin van het seizoen vond Perez (pa en zoon) dat hij mee kon doen om de wereldtitel. Dit was niet een statement maar werd groots geschreeuwd in een poging om Perez meer macht te geven in de renstal RBR. De eerste 4 races waren okay, de fouten die daarna gemaakt zijn, zijn er echt te veel.
Ten derde, dit deel is mogelijk roddel, maar als er een kern van waarheid in het verhaal van Monaco 2022 zit dan ben je bij Max gewoon aan het foute adres. Het is toch bijzonder hoe hij en bijvoorbeeld LeClerc met elkaar omgaan; die warmte is er niet met Perez, daar is echt wat kapot gegaan. Helaas verdenk ik Perez wel van dat soort truukjes.

... gecensureerd ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Het is echt net Bottas he. Volgend jaar dus Perez 3.0.
De crash in Monza en de interviews in Singapore duidden dat hij nog niet 100% en Suzuka bevestigt dat. Misschien die mental coach nog even aanhouden zou ik zeggen.
Apart om nu al te roepen dat hij volgend jaar voor het wk gaat. Misschien eerst even wachten tot hij ook echt in de auto zit bij de eerste race, ik denk dat dat toch wel afhankelijk is van de resultaten in de aankomende 6 races. :X

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Natuurlijk moet je zo denken als F1 coureur maar toch denk ik dan in zijn geval: Daar gaan we weer.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PkXNkpmlClahGexycZroaUfHs3U=/800x/filters:strip_exif()/f/image/z7CKpz3oIDJU3ACGehX8os5O.png?f=fotoalbum_large

Misschien dat hij er na dit weekend toch weer anders over denkt...... :X

[ Voor 10% gewijzigd door Help!!!! op 26-09-2023 16:30 ]

PC Specs

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• basvn
MrOleo schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 16:07:
[...]

Het scheelde wel dat Bottas wel podiums pakte in die tijd

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:52
[...]

De crash in Monza en de interviews in Singapore duidden dat hij nog niet 100% en Suzuka bevestigt dat. Misschien die mental coach nog even aanhouden zou ik zeggen.
Apart om nu al te roepen dat hij volgend jaar voor het wk gaat. Misschien eerst even wachten tot hij ook echt in de auto zit bij de eerste race, ik denk dat dat toch wel afhankelijk is van de resultaten in de aankomende 6 races. :X
Het is juist totaal geen Bottas. Bottas deed het vaak goed, soms te goed dat Mercedes hem altijd terugfloot in het voordeel van Hamilton. Perez doet het zichzelf helemaal zelf aan.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:03

JB

Cédric roelt!

basvn schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 16:17:
[...]

Het scheelde wel dat Bottas wel podiums pakte in die tijd
Maar HAM had ook betere teamgenoten #howcanImakethisaboutHAM :+

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:30

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

JB schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 17:02:
[...]

Maar HAM had ook betere teamgenoten #howcanImakethisaboutHAM :+
Ik denk dat Bottas echt wel een goeie coureur is, net als die andere gast, die kampioen werd. #thisshouldbeaboutBottas4ever

ping 127.212.23.124

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:34

Edd

Dus volgend jaar Perez met snor?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
ThomasG schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 16:26:
[...]
Het is juist totaal geen Bottas. Bottas deed het vaak goed, soms te goed dat Mercedes hem altijd terugfloot in het voordeel van Hamilton. Perez doet het zichzelf helemaal zelf aan.
Die vergelijking ging niet om prestatie, maar dat bottas ook elk jaar weer kwam dat hij dit jaar voor de titel ging strijden na psychologische hulp etc. Bottas 2.0 en Bottas 3.0. In australie had hij toen ook zo een radio boodschap toen die de eerste race won. Na een 5 tot 10 races was die droom al snel weer geklapt.

Dus dit jaar hadden we Perez 2.0, volgend jaar 3.0 dat hij echt nog een keer voor het wk gaat...

[ Voor 7% gewijzigd door MrOleo op 26-09-2023 18:13 ]

erutangiS

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
Ze moeten denken dat ze elk de beste coureur zijn. Als ze dat niet meer geloven dan verliezen ze die laatste paar tiende op een ronde. DC heeft dat een x uitgelegd in zijn podcast met Eddie Jordan. En dat was voor hem de reden om te stoppen. (Geknakt door the likes of schumi enzo) Perez pept zichzelf op om volgend jaar weer mee te mogen doen om de knikkers. Denk alleen dat in zijn geval een mental coach niet afdoende gaat zijn, misschien een hypnotiseur proberen 😂.

Blijft alleen wel kwalijk dat ze onware redenen in de media deponeren over waarom hij nu niet competitief is. Zou snappen dat je het jezelf moet vertellen, maar breng het niet naar buiten 😞.

Acties:
  • +41 Henk 'm!

• alexbl69
  • Laatst online: 17:02
Dé carrière van de meeste F1 coureurs is wat dat betreft per definitie een continue frustratie.

In de opstapklassen steek je met kop en schouders boven iedereen uit. Je wint alles wat je kunt winnen, zelfs van jongens die veel ouder zijn dan jij.

Zodra je in de F1 komt begin je bij een minder team waar je meestal prima presteert. Alles gaat boven verwachting goed, maar je krijgt al te maken met politiek. Bij betere teams zitten coureurs, met name tweede coureurs, waarvan je weet dat jij beter bent dan zij. En waarom potjandorie krijg jij dan niet die kans?

Voor de meeste F1 coureurs blijft het hierbij. Ze raken een beetje gefrustreerd dat de beste stoeltjes telkens aan ze voorbij gaan en worden in de loop van de jaren bijgehaald door de jongere generatie, die nu the-next-big-thing zijn, iets wat jij in de eerste twee jaar ook was.

Sommigen echter krijgen wel de kans naar een topteam te gaan. Een Barrichello, een Irvine, een Bottas, een Perez. Nu zul je de wereld eens laten zien wat je echt kunt!!!

Maar dan blijken er zowaar coureurs te zijn die beter zijn dan jij. Niet persé over elke ronde, maar wel over een weekend, over een seizoen. Dit heb je nog nooit meegemaakt. Iemand beter dan ik? Dat kan niet! Dat moet aan de auto liggen.

Maar ja, die betere coureurs zijn er. Senna, Schumacher, Alonso, Vettel, Hamilton, Verstappen. Elke generatie krijgt ermee te maken, en elke generatie bijt z'n tanden erop stuk.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:55

AvK

Ready Set Go

alexbl69 schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 20:28:
Dé carrière van de meeste F1 coureurs is wat dat betreft per definitie een continue frustratie.

In de opstapklassen steek je met kop en schouders boven iedereen uit. Je wint alles wat je kunt winnen, zelfs van jongens die veel ouder zijn dan jij.

Zodra je in de F1 komt begin je bij een minder team waar je meestal prima presteert. Alles gaat boven verwachting goed, maar je krijgt al te maken met politiek. Bij betere teams zitten coureurs, met name tweede coureurs, waarvan je weet dat jij beter bent dan zij. En waarom potjandorie krijg jij dan niet die kans?

Voor de meeste F1 coureurs blijft het hierbij. Ze raken een beetje gefrustreerd dat de beste stoeltjes telkens aan ze voorbij gaan en worden in de loop van de jaren bijgehaald door de jongere generatie, die nu the-next-big-thing zijn, iets wat jij in de eerste twee jaar ook was.

Sommigen echter krijgen wel de kans naar een topteam te gaan. Een Barrichello, een Irvine, een Bottas, een Perez. Nu zul je de wereld eens laten zien wat je echt kunt!!!

Maar dan blijken er zowaar coureurs te zijn die beter zijn dan jij. Niet persé over elke ronde, maar wel over een weekend, over een seizoen. Dit heb je nog nooit meegemaakt. Iemand beter dan ik? Dat kan niet! Dat moet aan de auto liggen.

Maar ja, die betere coureurs zijn er. Senna, Schumacher, Alonso, Vettel, Hamilton, Verstappen. Elke generatie krijgt ermee te maken, en elke generatie bijt z'n tanden erop stuk.
Ben geneigd om het hier grotendeels mee eens te zijn.....
Maar wat nu met Perez?? :P

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alexbl69
AvK schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 20:41:
[...]

Ben geneigd om het hier grotendeels mee eens te zijn.....
Maar wat nu met Perez?? :P
Die 'moet' dit onderkennen en accepteren :). Wordt z'n leven (en de weekenden) een stuk prettiger van. En hij zal beter presteren als hij die zelfopgelegde druk loslaat.

Red Bull verwacht (imho) ook helemaal niet dat hij meestrijdt voor het WDC. Ze verwachten van hem data en een acceptabel resultaat. Acceptabel is in de basis een podium, met af en toe een overwinning. Zeker als Verstappen om wat voor reden dan ook geen eerste wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannencouque
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 27-10 23:06
Maar dan moet ie dat wel leveren. Of in elk geval voorin meedoen.
Wat ie nu laat zien is wel belabberd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 26-10 21:21
hamsteg schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 14:18:
[...]
Ten derde, dit deel is mogelijk roddel, maar als er een kern van waarheid in het verhaal van Monaco 2022 zit dan ben je bij Max gewoon aan het foute adres. Het is toch bijzonder hoe hij en bijvoorbeeld LeClerc met elkaar omgaan; die warmte is er niet met Perez, daar is echt wat kapot gegaan. Helaas verdenk ik Perez wel van dat soort truukjes.
De telemetry heeft al aangetoond dat Perez het bewust had gedaan. En inderdaad, reken maar dat Max daar pisnijdig over was. Vandaar ook dat in Brazilië. En Max is het ook nog steeds niet vergeten. Zulke geintjes vergeet hij nooit meer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12:48
Fauna schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 07:27:
[...]

Ik begrijp wel wat @Lynx bedoelt; Perez heb ik nog nooit horen zeggen dat hij iets fout heeft gedaan.

We were slow
We have to analyse and understand how this can be
We have to see where we can find time
We had a bad start

Ik heb hem bij RB nog nooit horen zeggen; I fucked up.

Zou best op z'n plek zijn. Andere coureurs zeggen regelmatig dat ze iets fout hebben gedaan of ze niet goed genoeg waren.

Perez legt dat altijd bij het complete team weg. Alsof hij er maar heel weinig aan kan doen.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:07
Het is in de F1 nooit goed, tenzij je op P1 staat. Bottas bij Mercedes reed vrij stabiel op plek twee, maar die kreeg veel commentaar over zijn saaie rijstijl. Albon kon Max niet bijhouden en kreeg veel kritiek. Nu die twee bij andere teams rijden als eerste coureur, zie je dat ze wel goede coureurs zijn en veel meer complimenten ontvangen.

Het is erg moeilijk om als tweede rijder tegenover iemand als Verstappen of Hamilton een goede indruk te maken. Frustratie en druk stapelen op en het aantal races om het goed te maken nemen af.

Het patroon is meestal dat de tweede coureur het seizoen goed begint, maar wel net iets minder dan de alien in de eerste rijdersstoel. Dan lijkt het alsof ze alleen maar iets harder hoeven te gaan om met wat geluk ook mee te doen voor het WDC. Dat is een illusie en na een tijdje worden er meer fouten gemaakt en komt er een neerwaartse spiraal.

Er spelen nog meer dingen, zoals auto-ontwikkeling en opofferen van de tweede rijder in een race door teamorders, enz.

Hoe dan ook, eens dat het met Perez dit seizoen steeds slechter gaat. Vind het niet altijd chique om hem dan zo af te kraken. Hij heeft in zijn carrière duidelijk laten zien dat hij bij de top hoort. Het is meer een compliment naar Verstappen, die duidelijk is gegroeid de laatste jaren en een klasse hoger rijdt dan iedereen in de F1.

Over Max zelf, hij en o.a. Jos Verstappen en Lando Norris zijn ook actief in iRacing en daar presteren zij ook bijzonder. En toch zijn er andere coureurs die in iRacing Max weten te verslaan. F1 is uiteindelijk niet echt de top 20 van de wereld, maar de top 20 die de kans heeft gekregen om mee te doen. Plus, het is vooral een constructeurs-wedstrijd. De top 20 van de wereld zou qua prestaties rond die van Verstappen, Hamilton, Alonso, Senna, enz. zitten. En mogelijk zou Max dan zelfs regelmatig niet eens P10 halen. Ook al lijkt Max eerlijk gezegd een vrijwel perfecte coureur te zijn geworden.

Er zit soms iemand in de F1 die er duidelijk niet hoort, zoals Mazepin, Latifi, de Vries, enz. Perez is daar niet één van. Kan wel zijn dat hij zijn stoel kwijt raakt, zeker als P2 niet of nauwelijks wordt gehaald.

Lijkt een trend te zijn om erg voor of tegen iemand te zijn. Te zien aan het boe-geroep rond F1. Of bij Amerikaanse en deels Nederlandse verkiezingen waar men de tegenpartij zwart maakt i.p.v. over de belangrijke zaken te debatteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SG
  • Laatst online: 12:06

SG

SG surft naar info hardewaren

Lynx schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 18:26:
Ze moeten denken dat ze elk de beste coureur zijn. Als ze dat niet meer geloven dan verliezen ze die laatste paar tiende op een ronde. DC heeft dat een x uitgelegd in zijn podcast met Eddie Jordan. En dat was voor hem de reden om te stoppen. (Geknakt door the likes of schumi enzo) Perez pept zichzelf op om volgend jaar weer mee te mogen doen om de knikkers. Denk alleen dat in zijn geval een mental coach niet afdoende gaat zijn, misschien een hypnotiseur proberen 😂.

Blijft alleen wel kwalijk dat ze onware redenen in de media deponeren over waarom hij nu niet competitief is. Zou snappen dat je het jezelf moet vertellen, maar breng het niet naar buiten 😞.
Mensen vergeten dat F1 rijder niet gemiddelde mens is. Net als fighterjet piloten val in groep karakter typen die beter bij die taak past.
Een F1 piloot heeft al lange ontwikkeling van races gehad van carten F3 F2 en mentaliteit is dat je iedereen aankan. En hun mening uiteraard op dit karakter trek gebaseerd is. Dus dat Hamilton zich beter waant dan Max is niet zo gek. Dat alonso dat ook vind. Ook niet zo gek ik denk dat elke getalenteerde nieuwkomer en veteraan wel gevoel heeft dat ze Max aankunnen in RB19. Zeker 80%.
Perez zit in die positie en de realiteit is keihard nee hij mist die consistentie race pace skills banden whispering talent van max.
F1 is in zijn core een constructors competitie met daar boven op 2 rijders competitie. Een mindere piloot kan in sterk dominante wagen ook WK worden zij het met minder 1 posities maar mix van podiums en ook soms ernaast. Naast Hamilton opmerking betere nr2 kan kloppen maar andere perspectief is hamilton niet zo sterke nr1 is als hij zelf denk te zijn. Lastig vergelijken Of Max klasse appart is misschien . Alleen te achterhalen als samen 3 verschillende F1 cars 6 GP doen. Waarbij ze direct strijden dus geen tech uitval of door sergant van baan gereden worden .

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Is dat niet bij iedere (team) topsport zo? Ik zit zelf in de paardensport en daar gaat het net zo, misschien zelfs nog wel harder omdat er vaak investeerders achter de top paarden zitten die van het ene op het andere moment het paard bij je weg kunnen trekken als ze dat zouden willen.
Als je niet presteert of geen sponsering meer hebt, dan lig je er binnen no-time uit. Ook daar "dreigt" het mentale aspect van opzien naar Edward Gal of Jeroen Dubbeldam (bijv) om de echte top te breiken, dat mentale aspect is echt lastig om te handelen. Als je dat lukt behoor je tot de top, lukt dat niet... dan heb je pech en dan heb je ook nog eens de mazzel nodig om een top paard te kunnen bemachtigen.

Ben afgelopen mei zelf begonnen met wedstrijden rijden met een jong paard en ben al een paar keer hard op m'n bek gegaan met m'n ego :+ van dat doe ik wel even... (maar goed daar leer ik van, hopgelijk).

5800X3D, MSI X370, MSI 5070Ti

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Playa del C. schreef op woensdag 27 september 2023 @ 07:07:

Over Max zelf, hij en o.a. Jos Verstappen en Lando Norris zijn ook actief in iRacing en daar presteren zij ook bijzonder. En toch zijn er andere coureurs die in iRacing Max weten te verslaan. F1 is uiteindelijk niet echt de top 20 van de wereld, maar de top 20 die de kans heeft gekregen om mee te doen. Plus, het is vooral een constructeurs-wedstrijd. De top 20 van de wereld zou qua prestaties rond die van Verstappen, Hamilton, Alonso, Senna, enz. zitten. En mogelijk zou Max dan zelfs regelmatig niet eens P10 halen. Ook al lijkt Max eerlijk gezegd een vrijwel perfecte coureur te zijn geworden.
Als je Max c.s. in iRacing kunt verslaan ben je waarschijnlijk een betere (F1) coureur irl :?

Tja hooguit beter in een simulator op dat moment. Niet echt appels vs appels.

Daarnaast kun je ook beweren dat mensen rond lopen die beter kunnen tennissen dan Djokovic maar die de kans niet hebben gehad om mee te doen. Ik vind het een nogal nutteloos statement.

PC Specs

• JB

JB

Cédric roelt!

cordonbleu schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 23:42:
[...]

De telemetry heeft al aangetoond dat Perez het bewust had gedaan. En inderdaad, reken maar dat Max daar pisnijdig over was. Vandaar ook dat in Brazilië. En Max is het ook nog steeds niet vergeten. Zulke geintjes vergeet hij nooit meer.
Dat denk ik ook :D Naai 'm niet, want dat komt niet meer goed.

Mijn boefje is liev!

• Tomcatter_31
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 11:47
Help!!!! schreef op woensdag 27 september 2023 @ 08:57:
[...]

Als je Max c.s. in iRacing kunt verslaan ben je waarschijnlijk een betere (F1) coureur irl :?

Daarnaast kun je ook beweren dat mensen rond lopen die beter kunnen tennissen dan Djokovic maar die de kans niet hebben gehad om mee te doen. Ik vind het een nogal nutteloos statement.
Dit idd. Zie ook het youtube kanaal van 'Mover' CW Lemoine. Een jachtvlieger die ook wel af en toe video's van DCS maakt. In tegenstelling tot Verstappen is Mover geen fanatieke simpiloot. Maar Mover zegt ook dat menig DCS simpiloot hem zouden verslaan in dogfights.....in de sim. Maar dat wil niet zeggen dat het zich dan vertaalt dat ze in het echte vliegtuig of (in geval van Verstappen) F1 auto ook betere piloten zouden zijn. Denk wel dat de sim een goede tool kan zijn om te leren. Ik doe zelf ook wel flightsims en merk wel dat je in een echt vliegtuig heel snel het gevoel hebt en ermee kan vliegen. Alleen in een echt vliegtuig komt er nog zoveel meer bij kijken dan in de sim.

Bij vliegers als Mover en anderen met wie hij DCS doet zie je ook dat ze het gevoel missen wat ze in het echte vliegtuig hebben. Daardoor gaat het in de sim vaak niet lekker. Bij Verstappen zal dit minder een factor zijn, gezien hij zelf een fanatieke simracer is. Maar Verstappen heeft wel meer ervaring in de echte wereld die die simpiloten niet hebben. Dus in de sim zullen ze hem mogelijk hier en daar verslaan. Dat zal in de echte wereld niet zomaar lukken zonder heel veel training en ervaring opdoen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

[...]
Als het echt aangetoond was, had dit vast wel geleid tot ‘crashgate’ achtige taferelen.
Of Schumi in Monaco achthoekige taferelen.

Gezien dit niet gebeurd is denk ik niet dat dit ‘aangetoond’ is dat dit ‘bewust’ is gedaan?

[ Voor 3% gewijzigd door YakuzA op 27-09-2023 10:10 ]

PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:40

sjaool

Every life should have 9 cats

YakuzA schreef op woensdag 27 september 2023 @ 09:57:
[...]

Als het echt aangetoond was, had dit vast wel geleid tot ‘crashgate’ achtige taferelen.

Gezien dit niet gebeurd is denk ik niet dat dit ‘aangetoond’ is dat dit ‘bewust’ is gedaan?
Sommige dingen hou je als team binnenskamers dus de echte waarheid zullen wij nooit horen.

"When you grow up your heart dies"

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

sjaool schreef op woensdag 27 september 2023 @ 09:59:
[...]

Sommige dingen hou je als team binnenskamers dus de echte waarheid zullen wij nooit horen.
De FIA heeft gewoon complete toegang tot die telemetrie.

PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:07
Help!!!! schreef op woensdag 27 september 2023 @ 08:57:
[...]

Goed lezen, want dat zei ik nergens.

We zijn het verder eens dat in het echt niet hetzelfde is als sim. Dat maakt dat er in de F1 in de praktijk dus een nog redelijk groot klassenverschil is tussen de coureurs. Van de Vries of Latifi tot Verstappen zeg maar.

Ik zie verder geen coureurs die het in de praktijk beter zouden kunnen doen dan Perez én die tweede coureur bij RBR zouden kunnen en willen worden.

Zijn laatste race was wel een slechte, dat zeker. Ik ben verder niet zo voor het bashen van iemand, zeker als die persoon wel bij de top hoort. Perez is goed, hij zit echter naast de GOAT. Eentje die een bijzondere rijstijl en dus auto-ontwerp met zich meebrengt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cordonbleu
[...]

RB heeft het binnen het team gehouden en de FIA heeft niet binnen afzienbare tijd doorgehad dat het wel eens opzettelijk gebeurd zou kunnen zijn. Dat was pas maanden later.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomcatter_31
cordonbleu schreef op woensdag 27 september 2023 @ 10:54:
[...]

RB heeft het binnen het team gehouden en de FIA heeft niet binnen afzienbare tijd doorgehad dat het wel eens opzettelijk gebeurd zou kunnen zijn. Dat was pas maanden later.
Maar heeft de FIA het ook daadwerkelijk onderzocht? Enige berichten die ik terugvind als ik snel google is dat ze welwillend waren om het te onderzoeken als daar vraag naar was. Niet dat ze het ook daadwerkelijk gedaan hebben. Dus als de FIA nooit onderzocht heeft en RB het binnenskamers gehouden heeft, kan je als buitenstaander dus niet met zekerheid stellen dat telemetrie het heeft aangetoond.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• basvn

Nyck heeft weer een plekje terug in FE

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18:27

DataGhost

iPL dev

[...]

Tomcatter_31 schreef op woensdag 27 september 2023 @ 11:11:
[...]

Maar heeft de FIA het ook daadwerkelijk onderzocht? Enige berichten die ik terugvind als ik snel google is dat ze welwillend waren om het te onderzoeken als daar vraag naar was. Niet dat ze het ook daadwerkelijk gedaan hebben. Dus als de FIA nooit onderzocht heeft en RB het binnenskamers gehouden heeft, kan je als buitenstaander dus niet met zekerheid stellen dat telemetrie het heeft aangetoond.
Geen enkele coureur, helemaal terug tot de amateurs, zou op die manier in die bocht voor de apex al vol gas geven want je weet dat je eraf gaat. Als je er dan toch af gaat is het ondertussen, zeker in de F1, al een automatisme om tegen te sturen, wat Perez ook niet deed. Daar moet dus een bewuste actie achter gezeten hebben, want het is normaal gesproken een reflex. Dat is allemaal zichtbaar in de telemetrie en op de onboard. Het enige wat je daar niet mee kan aantonen is intentie, dus het is enorm lastig om daar iemand voor te bestraffen. Als hij het helemaal in z'n eentje bedacht heeft is er ook niemand die van het plan op de hoogte kon zijn, dus enig bewijs is er ook niet. Het enige wat we weten is dat hij heel snel achter elkaar twee fouten gemaakt heeft die zelfs Mazepin niet op die manier zouden "overkomen". Daarmee blijft het een publiek geheim dat het bewust is geweest.

Het is niet onderzocht omdat het niet om pole position ging, zoals bij Schumacher, maar uiteindelijk was zijn doel (voor Max starten) bereikt en heeft het hem zelfs de winst van de race opgeleverd omdat Ferrari weer eens Ferrari-dingen deed.

[ Voor 16% gewijzigd door DataGhost op 27-09-2023 11:41 ]

• cordonbleu
Tomcatter_31 schreef op woensdag 27 september 2023 @ 11:11:
[...]

Iedereen met kennis van de sport, of je nu buitenstaander bent of niet kan er vrij eenvoudig achter komen dat Perez dit met opzet heeft gedaan. En zoals DataGhost uitlegde heeft de FIA het niet onderzocht, maar was het zeker wel bekend.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:44

Vuvuzela

My spire is forming

[...]
Maar de geintjes die Perez bij Ham in Abu Dhabi flikte (Max helpen) zal ik ook nooit meer vergeten. Streep die 2 weg en ga gewoon door zou ik zeggen..

I served in a company of heroes.

• Tomcatter_31
Daar ben ik het ook mee eens hoor met wat jullie zeggen. Als je de video ziet, ziet het er wel heel vreemd uit en lijkt het idd opzet te zijn. Alleen hebben wij de telemetrie nooit gezien en de FIA heeft dus ook niet onderzocht. Dus je kan niet stellen dat telemetrie heeft aangetoond dat het opzet geweest is. En wat DataGhost ook zegt, we kunnen ook niks zeggen over intentie. Misschien gleed hij ongelukkig weg met z'n voet waardoor hij gas weer indrukte... geen idee. Maar het heeft er idd alle schijn van dat het opzet was. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Willem30
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 09:59
Nyck de Vries terug naar de Formule E en gaat bij Toyota rijden in WEC: https://nl.motorsport.com...nnen-f1-ontslag/10525683/

[ Voor 47% gewijzigd door Willem30 op 27-09-2023 12:10 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cordonbleu
Vuvuzela schreef op woensdag 27 september 2023 @ 11:55:
[...]

Maar de geintjes die Perez bij Ham in Abu Dhabi flikte zal ik ook nooit meer vergeten. Streep die 2 weg en ga gewoon door zou ik zeggen..
De discussie ging over de relatie tussen Max en Perez. En dat het bijvoorbeeld al beter botert tussen Max en Leclerc dan tussen Max en Perez en wat daar aan de grondslag zou kunnen liggen. Zeker omdat hun relatie voorheen beter is geweest.
Wat heeft Lewis daar mee te maken?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• alexbl69
Vuvuzela schreef op woensdag 27 september 2023 @ 11:55:
[...]

Maar de geintjes die Perez bij Ham in Abu Dhabi flikte zal ik ook nooit meer vergeten. Streep die 2 weg en ga gewoon door zou ik zeggen..
Daar was niks smerigs of illegaals aan. De limiet opzoeken in het teambelang is volkomen geaccepteerd, en zeker iets anders dan bewust over de limiet gaan om je team(-genoot) te schaden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:30

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

cordonbleu schreef op woensdag 27 september 2023 @ 12:11:
[...]

De discussie ging over de relatie tussen Max en Perez. En dat het bijvoorbeeld al beter botert tussen Max en Leclerc dan tussen Max en Perez en wat daar aan de grondslag zou kunnen liggen. Zeker omdat hun relatie voorheen beter is geweest.
Omdat we altijd in elke discussie #howcanImakethisaboutLewis spelen. Wel jammer.

Maar het originele punt, de hulp van Checo voor Max bij de titel in 2021, dat blijft staan en is wat mij breft voldoende om na de titel van Max, Checo aan de 2e plek te helpen waar mogelijk.

ping 127.212.23.124

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

Tomcatter_31 schreef op woensdag 27 september 2023 @ 11:57:
Daar ben ik het ook mee eens hoor met wat jullie zeggen. Als je de video ziet, ziet het er wel heel vreemd uit en lijkt het idd opzet te zijn. Alleen hebben wij de telemetrie nooit gezien en de FIA heeft dus ook niet onderzocht. Dus je kan niet stellen dat telemetrie heeft aangetoond dat het opzet geweest is. En wat DataGhost ook zegt, we kunnen ook niks zeggen over intentie. Misschien gleed hij ongelukkig weg met z'n voet waardoor hij gas weer indrukte... geen idee. Maar het heeft er idd alle schijn van dat het opzet was. :)
Mwah, al die telemetrie is gewoon openbaar (met een API!) en ook nu nog steeds opvraagbaar, de onboards zijn terug te kijken en er zijn zat analyses langsgekomen. Volgens mij zelfs van Palmer ook nog. De telemetrie heeft aangetoond dat wat ik in mijn vorige post zei gebeurd is, maar intentie/opzet staat nooit in telemetrie inderdaad, dat zit in iemand's hoofd.

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

cordonbleu schreef op woensdag 27 september 2023 @ 12:11:
[...]

Lewis heeft daar ook helemaal niks mee te maken :? Gaat om Perez als teamplayer, en de credits die hij daarmee bij o.a Max heeft verdiend.
pjottum schreef op woensdag 27 september 2023 @ 12:36:
[...]
Omdat we altijd in elke discussie #howcanImakethisaboutLewis spelen. Wel jammer.
:z Dit is echt 1 van de weinige keren dat dit niet van toepassing is hier.

[ Voor 20% gewijzigd door Vuvuzela op 27-09-2023 13:46 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• basvn

Was ook wel te verwachten

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:52
Maar het maakt het wel steeds vreemder waarom ze Ricciardo een stoeltje hebben gegeven voor 2024, en niet Liam.

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 27-10 21:44
ThomasG schreef op woensdag 27 september 2023 @ 14:02:
[...]
Maar het maakt het wel steeds vreemder waarom ze Ricciardo een stoeltje hebben gegeven voor 2024, en niet Liam.
Marketing waarde? Daarnaast hebben ze bij AlphaTauri een coureur nodig die veel ervaring heeft, zeker voor de nieuwe auto die veel onderdelen bevat van Red Bull.

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

[...]
Waarschijnlijk was dat contract allang getekend.

• DeKaerften
  • Niet online
[...]
Op deze manier houden ze natuurlijk wel het scenario open, mocht Perez geen P2 halen in het WDC, ze hem kunnen vervangen door RIC en alsnog LAW in de AT zetten. Of - ander gerucht - ze verhuren LAW aan Williams volgend jaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meenkdrie
  • Laatst online: 27-10 15:38
Tja leuk van Abu Dhabi 2021 maar met een wat betere teamgenoot waren er al genoeg puntjes bij Mercedes weggehaald en had die hele race nooit zo spannend hoeven zijn.

• cordonbleu
Vuvuzela schreef op woensdag 27 september 2023 @ 13:41:
[...]

Lewis heeft daar ook helemaal niks mee te maken :? Gaat om Perez als teamplayer, en de credits die hij daarmee bij o.a Max heeft verdiend.
Waarom begin jij dan ineens over Lewis? 8)7 Doe dat dan niet.

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

cordonbleu schreef op woensdag 27 september 2023 @ 14:43:
[...]

Ik weet niet goed hoe je die situatie (ter compensatie van Monaco) aan zou kunnen dragen zonder dat het iets met Hamilton te maken heeft, dat was namelijk de benadeelde partij. Verder lag daar de focus volledig niet op maar dat is meer iets wat jij er zelf in zag vind ik.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

cordonbleu schreef op woensdag 27 september 2023 @ 14:43:
[...]

Het ging over Max en Perez. Perez heeft Max genaaid in Monaco. Mijn comment is: "ja maar Perez heeft Max ook heel erg geholpen in Abu Dhabi toen met Ham".

Als je niet begrijpend leest en alleen Ham ziet staan in mijn comment.. tja..

offtopic:
Sorry we vervuilen dit topic.

[ Voor 5% gewijzigd door Vuvuzela op 27-09-2023 14:56 ]

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

meenkdrie schreef op woensdag 27 september 2023 @ 14:42:
Tja leuk van Abu Dhabi 2021 maar met een wat betere teamgenoot waren er al genoeg puntjes bij Mercedes weggehaald en had die hele race nooit zo spannend hoeven zijn.
Ja of er waren juist punten bij Max weggesnoept ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:39
Voor de liefhebbers :)

Adrian Newey: Legendary F1 Designer | F1 Beyond The Grid Podcast

Voor wie het interview liever wil lezen: https://www.formula1.com/...PL9tmUbv82ee9Z9EXQ0z.html

[ Voor 29% gewijzigd door Chocoball op 28-09-2023 21:02 ]

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:18
Dj-sannieboy schreef op woensdag 27 september 2023 @ 15:20:
[...]

Ja of er waren juist punten bij Max weggesnoept ;)
En als dat zo was waren zo óók bij Mercedes weggesnoept :+ want als Perez vaker vóór Max was geeindigd, had Merc dus ook minder punten. En dan zijn er nog altijd team orders :+

Perez heeft slechts 2x punten afgesnoept van Lewis (3 hele punten) door hoger te finishen als Lewis in de punten finishte.

Bottas 8 in één race (door eerste te eindigen vóór Max). Als we het bowling-incident meerekenen nog meer :+

Acties:
  • +24 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17:59
Daar issie weer:

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

• cordonbleu
Vuvuzela schreef op woensdag 27 september 2023 @ 14:54:
[...]

Het ging over Max en Perez. Perez heeft Max genaaid in Monaco. Mijn comment is: "ja maar Perez heeft Max ook heel erg geholpen in Abu Dhabi toen met Ham".

Als je niet begrijpend leest en alleen Ham ziet staan in mijn comment.. tja..

offtopic:
Sorry we vervuilen dit topic.
Hoho. Denk dat je zelf een foutje maakt hier.

Jij zei dit in een qoute waarin ik het had over de relatie tussen Max en Perez, wat niks te maken heeft met Lewis; "Maar de geintjes die Perez bij Ham in Abu Dhabi flikte zal ik ook nooit meer vergeten. Streep die 2 weg en ga gewoon door zou ik zeggen.."

En daar reageerde ik dus op met waarom je Lewis erbij haalde, want dat had helemaal niks te maken met de discussie over de relatie tussen Max en Perez.

[ Voor 9% gewijzigd door cordonbleu op 27-09-2023 18:33 ]

Acties:
  • +27 Henk 'm!

• Chocoball
Daar het race topic al gesloten is.

Afbeeldingslocatie: https://img-9gag-fun.9cache.com/photo/aoKGAeA_700bwp.webp

_O-

• Edd
  • Laatst online: 18:34

Edd

Heeft de FIA al een waarschuwing gegeven? :+

-

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Kies welk kleurtje de Bulls moeten hebben in Vegas:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/F7CJHA_XIAAFu19?format=jpg&name=large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/F7CJG_RXMAADAtP?format=jpg&name=large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/F7CJHBWXIAAbZoF?format=jpg&name=largeAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/F7CJG_-W8AAdPIW?format=jpg&name=large

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online

CreativeS

En #9 en #10 ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NmbY127JZBxhqbFHEaY1UNqL1ho=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/i1r00jVytmF4lfqprX0gMjjd.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chocoball
Mijn gevoel zegt nummer 8 omdat die een soortgelijk lijnenspel heeft als de livery van Miami en minder druk dan andere liveries.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:31
Nog f1 fans hier die iets met 1:2 helmpjes doen?
Zelf pas net ontdekt, een 2021, 2022, 2023 seizoenshelm gekocht (zo kan ik 't bij alle jaren dat Max kampioen werd houden). Vandaag de eerste body gecustomized:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1hCvP3nOkxn-odpam8aPT2P17nk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/K5PScUy0lwse0SODyrwj8Q2p.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rTkEvmxs5uJYxU-9OReNMNzMCAk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EndpOO0p9eINiSTr8N5bzeqS.jpg?f=fotoalbum_large

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Mijn boefje is liev!

Pagina: 1 ... 62 ... 80 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Ook het bedelen naar het delen naar streams wordt niet toegestaan
Verder is dit een meer serieus gericht topic voor inhoudelijke discussie. Handel daar dan ook naar.

Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 3
Randzaken: [F1] Randzaken

Alle racetopics:
Topicreeks: [F1 2023] Racetopics