Maar toen zag die ook nog een kans om WDC te worden. Hij weet dat die kans nu praktisch 0 is. De grootste kans die die heeft is RB, en dat Max een slecht seizoen heeft, zijn hand breekt en zo een aantal wedstrijden misloopt.... Verder mag die in zijn handjes knijpen dat die nog in de F1 meedraait en dat weet die dondersgoed.
Of dat terecht is, en of die zo slecht is als in het McLaren tijdperk die leek.... Daar kan je lang over discussieren. Maar weinig teams zullen nu hém kiezen als driver. Bij RB was die snel, daarna heeft die Renault het prima gedaan maar was die al snel weg tot ongenoegen van het team (dus stempel: onbetrouwbaar) en daarna bij Mclaren.... We weten hoe dat ging.
Dus Ric naast Max zie ik niet meteen als dat het enkel kan eindigen in tranen. Dat is prima in een contract af te vangen bij de F1.
Maar ik weet nog niet of Ric het verschil gaat maken. Ik denk dat RB wel blij is met Ric's blessure. Want nu kunnen ze zien wat Liam doet over meerdere races (tov tsunoda), daarna kijken hoe Ric het doet als die weer terug is (tov tsunoda) en dan een beslissing maken.....
En voor 2024 zal het waarschijnlijk geen ramp zijn als PER er nog even zit. RB heeft al even kunnen werken aan de 2024 wagen, de rest van het veld lijkt de laatste 2 races dichterbij te zijn gekomen maar of dat daadwerkelijk zo is weten we pas als we op een track zijn waar de RB neutraal of goed is. En als VER gewoon weer 30 seconden kan wegrijden zonder moeite, voorzie ik niemand een echte grote stap maken richting RB.... Net zoals niemand een grote stap kon nemen richting MERC in hun dominantie-tijdperk