Hadden ze geen tijd voor, want ze moesten allemaal foto's/video's maken met hun telefoon..
-
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
Mercedes en Ferrari zijn ook zo creatief ja.G_Dragon schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 15:53:
Same old livery, jammer! Was er al bang voor, maar blijf het toch zien als een gemiste kans op iets creatiefs.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
We moeten niet vergeten wat Red Bull wel niet doet voor de populariteit van de F1 in Amerika en de rest van de wereld. Ze hebben de sport populair gemaakt voor iedereen op een manier die Ferrari of Mercedes niet zomaar zou kunnen.NeverSettle schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 15:52:
Best logisch, Red Bull is en blijft een bedrijf dat energie drankjes verkoopt. Een zelfde livery zorgt ervoor dat ze herkenbaar blijven. Wel blij dat beide wagens voor 3 Amerikaanse races een andere livery krijgen.
"When you grow up your heart dies"
Zij hebben tenminste de afgelopen jaren met verschillende liveries gereden.Illegal_Alien schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 15:53:
[...]
Mercedes en Ferrari zijn ook zo creatief ja.
Red Bull ook hoor. Ben je Turkije vorig jaar vergeten?Yonix schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 15:54:
[...]
Zij hebben tenminste de afgelopen jaren met verschillende liveries gereden.
Red Bull ook? (Wit), ander variantje rood, en je wagen donkergrijs maken tellen niet echt.Yonix schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 15:54:
[...]
Zij hebben tenminste de afgelopen jaren met verschillende liveries gereden.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Life is too short to drive boring cars
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Ik bedoel een heel seizoen lang.sjaool schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 15:55:
[...]
Red Bull ook hoor. Ben je Turkije vorig jaar vergeten?
Ja daarom zet je dit soort dingen aan in een hoekje van je scherm zodat je nog nuttig bezig kan blijven.SirLct schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 15:51:
Wasted an hour just to see the same goddamn thing. Ach ja te verwachten idd.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Vergeet de oorbellen nietNeverSettle schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 16:03:
Van Red Bull atleten, dezelfde livery als voorgaande jaren tot aan Ford commercials
FIA bevestigt dat zes motorleveranciers zich hebben ingeschreven voor 2026:
— Erik van Haren (@ErikvHaren) 3 februari 2023
•Alpine Racing
•Audi
•Ferrari S.p.A.
•Honda Racing Corporation
•Mercedes-AMG High Performance Powertrains Ltd.
•Red Bull Ford
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Of een E-Transit!TheBrut3 schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 16:05:
Max gaat er qua bedrijfswagen ook wel snel op achteruit, van Valkyrie naar NSX naar Fiesta.
Ford Gt?TheBrut3 schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 16:05:
Max gaat er qua bedrijfswagen ook wel snel op achteruit, van Valkyrie naar NSX naar Fiesta.
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Ben ik toch benieuwd waar de vrienden van Honda hun PU gaan slijten in 2016. McLaren doet een U-turn ?
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
/Sarcasm?Snowdog schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 16:10:
Wel een mooie nieuwe livery. Stuk beter dan vorig seizoen.
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Ik denk zelf dat Honda, Alpha Tauri met die tijd wel over koopt, om daar mee verder te gaanloekf2 schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 16:09:
[...]
Ben ik toch benieuwd waar de vrienden van Honda hun PU gaan slijten in 2016. McLaren doet een U-turn ?
Mag hopen dat ze het model iets voor 'm upgradenTheBrut3 schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 16:05:
Dan is Red Bull een klant kwijt, krijgen ze nog maar data van 2 ipv 4 motoren, erg verstandig is dat niet voor ze. Volgens mij zit Red Bull ook helemaal niet verlegen om geld. AT zie ik echt niet verkocht worden aan ze.basvn schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 16:11:
[...]
Ik denk zelf dat Honda, Alpha Tauri met die tijd wel over koopt, om daar mee verder te gaan
Inderdaad samen met het feit dan Honda in de USA een grote speler is. Ik snap wel dat Ford nu instapt als Honda eruit stapt.sjaool schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 15:54:
[...]
We moeten niet vergeten wat Red Bull wel niet doet voor de populariteit van de F1 in Amerika en de rest van de wereld. Ze hebben de sport populair gemaakt voor iedereen op een manier die Ferrari of Mercedes niet zomaar zou kunnen.
[ Voor 6% gewijzigd door SniperGuy op 03-02-2023 16:18 ]
The last time Red Bull and Ford appeared on an #F1 livery together was with a different team - Sauber, who were sponsored by Red Bull in 1996 while running Ford's Zetec-R V10 3.0-litre engine. pic.twitter.com/mTmqYOfMqR
— RaceFans (@racefansdotnet) 3 februari 2023
Uit de paddock komt het verhaal nadat er geen overeenkomst kwam tussen Porsche en Red Bull dat AlphaTauri niet te koop is voor Porsche. Voor Honda misschien wel maar ze zouden er niet veel opschieten omdat het een middenveldteam is en zoals net verteld werd in de presentatie zit AlphaTauri vooralsnog in de motordeal met Ford in 2026.basvn schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 16:11:
[...]
Ik denk zelf dat Honda, Alpha Tauri met die tijd wel over koopt, om daar mee verder te gaan
Dat tijdperk zal noooooit meer komenTheBrut3 schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 16:00:
Bah Ford, tijd om fan te worden van een ander teamTenzij ze nu ook gelijk een nieuwe Focus RS aankondigen.
Ik zie het voor me dat Adrian Newey weer een nieuwe projectje begint, dit keer voor Ford.Pendaco schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 16:13:
[...]
Mag hopen dat ze het model iets voor 'm upgradenGT of Mustang bijv
[Afbeelding]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Verwijderd
Niks mis met een Fiesta.TheBrut3 schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 16:05:
Ford Focus RB Limited Edition, met, ik zeg maar wat, 600 PK en vierwiel aandrijving?TheBrut3 schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 16:00:
Bah Ford, tijd om fan te worden van een ander teamTenzij ze nu ook gelijk een nieuwe Focus RS aankondigen.
Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Tomorrow is not today!
Ik dacht wat moet je nou met een tennisracket vergelijking en de RB19Sydney08 schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 17:03:
Lijkt veel hetzelfde, maar zie ook wel veel verschillen. Hopelijk is het een racket die enorm goed te besturen is
Volgens mij is dit niet de daadwerkelijke auto voor volgend jaar (alleen de livery), dus die verschillen zullen niet zoveel uitmakenSydney08 schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 17:03:
Lijkt veel hetzelfde, maar zie ook wel veel verschillen. Hopelijk is het een racket die enorm goed te besturen is
Esso nu weg?
En nu die van 2006? tot 2015.
Het zijn voornamelijk livery reveals he. Niet dat er heel veel veranderd is maar toch houdt iedereen z'n kaarten dicht bij de borst. De reveal vorig jaar was ook bij de meeste teams gewoon het FIA-demomodel (wat toen niet eens meer legaal was volgens de regels) met hun livery erop. Je wilt niet je concurrentie mogelijkerwijs een maand voorsprong geven doordat ze je design hebben kunnen zien. Redelijke kans dat ze daar nog steeds aan aan het werken zijn trouwens, anders moeten ze nu een maand lang duimen draaien ofzo.pilskes schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 16:17:
Heeft iemand stiekem gewoon de RB18 daar neer gezet en heeft niemand dat door?? Of niemand durft het daar te zeggen...
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Je weet dat ze aan de motor gaan werken hè? T’is niet zo dat de Red Bull er ineens als een Mondeo uit gaan zien ofzo in 2026…Help!!!! schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 18:25:
Het huidige Ford heeft voor mij de uitstraling van een dooie mus. RB & Porsche vind ik op dat punt veel beter bij elkaar passen. Ken ook niemand die uit vrije wil en passie een mainstream Ford aanschaft.
Dus tja nog niet heel enthousiast.
[ Voor 8% gewijzigd door Lynx op 03-02-2023 19:02 ]
Ja duhDamian schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 18:54:
[...]
Je weet dat ze aan de motor gaan werken hè? T’is niet zo dat de Red Bull er ineens als een Mondeo uit gaan zien ofzo in 2026…
En wat andere succesvolle Red Bull / Ford samenwerking:
[Afbeelding]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Waarom? De hele presentatie was gewoon dikke brak (as can be expected), maar ik vond hem nou niet echt de standout. Wat mij betreft gewoon z'n job gedaan en met vrijwel geen inhoud nog iets van gemaakt.Rivanov schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 19:21:
Net even de launch teruggekeken. Mijn god wat was die presentator cringe.
"Come here brother" tegen Horner..Snowdog schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 19:29:
[...]
Waarom? De hele presentatie was gewoon dikke brak (as can be expected), maar ik vond hem nou niet echt de standout. Wat mij betreft gewoon z'n job gedaan en met vrijwel geen inhoud nog iets van gemaakt.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Vertelde Google je niet dat het “tweedehandsje” van iemand is die een maand geleden te vroeg is overleden (Ken) en dat dit een tikje ongepast kan zijn?Lynx schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 19:00:
Tweedehandsje voor Max als bedrijfsauto:
[Afbeelding]
Als je twijfelt over Ford en de plek die het merk inneemt zou ik is Gymkhana intypen of zoeken op Travis pastrana en Ken block. En dan dat kleine detail van Monster ipv Red Bull even wegdenken 😂
...nog los van de huidige en historische rally successen en een rijk verleden in F1. Zelfs race of the champions waren fords.
Niet gezien. Maar wat ik wel gezien heb was dat gesprek van die vrouw met grote oorbellen die microfoon verstoorden met die vier Red Bull sporters. Volgens mij was er daarbij maar één die verstaanbaar een samenhangend verhaal sprak (en dat was niet de presentatrice). En een van die sporters die in zijn PR verhaal vast liep en 2, 3 keer aan dezelfde zin begon. Dat hele stuk was echt diep waardeloos.
Zou dat het geweest zijn? Of puur het feit dat die het derde wiel was? (Als in: reserve coureur en zo. En er staat omdat die Ricciardo is. Bij andere teams zie je ook niet snel de reserve / simulator coureurs. Kan me alleen vorig jaar bij Aston Martin herinneren, met Hulkenberg die er bij was).tweakduke schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 20:17:
Deze verplichtingingen zijn de meest vervelende voor de coureurs. Zelfs Ricciardo werd er ongemakkelijk van
Wij zijn helemaal niet belangrijk voor Ford. En in het thuisland hebben ze alles behalve een suffe uitstraling.Help!!!! schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 19:03:
[...]
Ja duh![]()
![]()
Ford gaat niet voor niks in de F1. Ze willen dat gezapige imago opkrikken.
Laten we hopen dat hun motoreninbreng beter is dan hun uitstraling.
En tuurlijk er is een verleden en ook nu doen ze af en toe wel interessante dingen maar het merkt past wat mij betreft niet bij het Red Bull.
Ricciardo levert goede PR dus dat is het lijkt mij. Als het een onbekende coureur is die niet goed een verhaal kan vertellen dan laten ze die doorgaans liever thuis.RobertMe schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 20:20:
[...]
Zou dat het geweest zijn? Of puur het feit dat die het derde wiel was? (Als in: reserve coureur en zo. En er staat omdat die Ricciardo is. Bij andere teams zie je ook niet snel de reserve / simulator coureurs. Kan me alleen vorig jaar bij Aston Martin herinneren, met Hulkenberg die er bij was).
Ford gaat toch helemaal de motor niet bouwen?vhal schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 18:48:
Tja, positief nieuws voor Mercedes/Ferrari wellicht?![]()
[Afbeelding]
Red Bull was sowieso op zoek naar een partner. Een samenwerking met Porsche was AFAIK ook prima. Alleen wilde Porsche niet alleen medezeggenschap hebben over Red Bull Powertrains maar over Red Bull Technology. Dus het moederbedrijf dat o.a. ook het F1 team en Powertrains bevat.JBplap schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 20:54:
[...]
Ford gaat toch helemaal de motor niet bouwen?
RB Powertrains gaat gewoon zelf de motor maken, en dan een badge van Ford erop.
Net zoals toen dat seizoen met de 'Tag Heuer-motor'
Die horlogebouwers hadden ook niet de motor gemaakt.
Volgens onderstaand artikel is dat nou juist ook de reden dat het Ford geworden is ipv Porsche (die wel inspraak wouden)
https://www.nu.nl/formule...t-ford-voor-2026-aan.html
The man is a legend en max in zijn auto lijkt me een passende overgang. Mocht je het ervaren als ongepast kan ik je verzekeren dat het zeker niet zo bedoeld is. In mijn ogen twee grootheden in de evolutie van de autosport. Alleen jammer van de sponsor 😉Holk schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 20:11:
[...]
Vertelde Google je niet dat het “tweedehandsje” van iemand is die een maand geleden te vroeg is overleden (Ken) en dat dit een tikje ongepast kan zijn?
Nou sorry hoor maar er zijn echt wel andere namen die ik als een betere opvolger kan bedenken dan Max Verstappen... Max associeer ik niet direct met gymkhana en driften en stunten eigenlijk.Lynx schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 21:40:
[...]
The man is a legend en max in zijn auto lijkt me een passende overgang. Mocht je het ervaren als ongepast kan ik je verzekeren dat het zeker niet zo bedoeld is. In mijn ogen twee grootheden in de evolutie van de autosport. Alleen jammer van de sponsor 😉
[ Voor 6% gewijzigd door Damian op 03-02-2023 21:56 ]
Dat zou zeer goed kunnen, hij was er namelijk wel. Maar kennelijk dacht hij zelf of werd er tegen hem verteld dat hij niet op het podium moet staan vanwege andere drama's.D-dark schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 16:09:
Stefano moet wat brandjes blussen bij Cadillac
Horner heeft al toegeven dat er tijdens de testdagen In Bahrein een iettwat gewijzigde RB19 staat
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Nee, Ford zal vast geen extra auto's willen verkopen in Europa.AMARONE schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 20:23:
[...]
Wij zijn helemaal niet belangrijk voor Ford. En in het thuisland hebben ze alles behalve een suffe uitstraling.
PC Specs
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
Dit inderdaad, mocht er al een opvolger zijn dan zal die wel een bepaald karakter/uitstraling moeten hebben die er ook bij past (zoals Travis Pastrana) en dat heeft Max absoluut niet, je moet toch een beetje een showman zijn net als Ken Block was, stukje entertainer, en die uitstraling heeft Max niet. Dan nog liever Ricciardo al is dat dan weer meer een clown.Damian schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 21:55:
[...]
Nou sorry hoor maar er zijn echt wel andere namen die ik als een betere opvolger kan bedenken dan Max Verstappen... Max associeer ik niet direct met gymkhana en driften en stunten eigenlijk.
Iets met Travis Pastrana, die eigenlijk al zijn soort van opvolger is.
Volgens mij kijk jij alleen naar de Europese modellen van Ford en niet verder dan dat je neus lang is.Help!!!! schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 19:03:
[...]
Ja duh![]()
![]()
Ford gaat niet voor niks in de F1. Ze willen dat gezapige imago opkrikken.
Laten we hopen dat hun motoreninbreng beter is dan hun uitstraling.
En tuurlijk er is een verleden en ook nu doen ze af en toe wel interessante dingen maar het merkt past wat mij betreft niet bij het Red Bull.
Zoiets als dit dus.Sepp14 schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 09:13:
De cameo livery, die soms worden gebruikt tijdens de shake down, zijn leuk.
Voor mij hoeft er niet steeds een andere livery. De RB livery is toch stilaan iconisch te noemen, imho.
Net als in het verleden de livery van Lotus, de JPS livery, of de Mclaren, marlboro uitvoeringen. Beide iconische livery.
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
RB19 launched ✔️ Here’s to the rest of the weekend 🕺 pic.twitter.com/BCBKW1FJfm
— Oracle Red Bull Racing (@redbullracing) 4 februari 2023
Mijn boefje is liev!
Nou, nou, een beetje onnodig overgevoelig of niet? Celebrate his life, honour his legacy!Holk schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 20:11:
Vertelde Google je niet dat het “tweedehandsje” van iemand is die een maand geleden te vroeg is overleden (Ken) en dat dit een tikje ongepast kan zijn?
Ik voel me keihard aangevallen hier. Maar het klopt wel. Als Red Bull in 2028 met zijn felgroene livery rijdt ga ik zeiken dat de 2015-2024 livery het mooiste was. Een echte classic naast de rood/witte McLaren en de geel/blauw/witte Williams.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Voorlopig niet veel. Daniel komt niet in aanmerking voor de verplichte 1e vrije trainingen voor junioren (hetzelfde geldt voor Mick Schumacher). Waarschijnlijk gaat Daniel wel de Pirelli bandentests doen en in ieder geval simulator- en PR werk.JB schreef op zondag 5 februari 2023 @ 11:33:
Zie Daniel ook overal verschijnen nuKrijg zin in komend seizoen, denk dat Max er ook lekker op gaat dat hij terug is. Wel benieuwd wat het voor Checo gaat betekenen.
[Twitter]
[Afbeelding]
Ik had ook gehoopt op de Cosworth naam (Red Bull Racing Cosworth klinkt stiekem niet eens zo gek...) maar in het kader van duurzaamheid weet ik niet of die naam door Ford gebruikt gaat worden.D.deJong schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 12:50:
[...]
Volgens mij kijk jij alleen naar de Europese modellen van Ford en niet verder dan dat je neus lang is.
Ben je Cosworth vergeten?
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
Ford (autofabrikant) en Cosworth (motorspecialist) zijn twee verschillende onafhankelijke bedrijven, die overigens wel regelmatig samenwerken. Cosworth is dus niet een merknaam van Ford. Geloof niet dat Cosworth bij dit avontuur betrokken is.Stoney3K schreef op zondag 5 februari 2023 @ 15:13:
[...]
Ik had ook gehoopt op de Cosworth naam (Red Bull Racing Cosworth klinkt stiekem niet eens zo gek...) maar in het kader van duurzaamheid weet ik niet of die naam door Ford gebruikt gaat worden.
Er waren al geruchten dat de EcoBoost/Powerboost merknaam voor de F1 ingezet ging worden.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq