Je kan het ook niet zo serieus nemen.Damian schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 15:17:
Jezus mensen kap eens met het belachelijk maken van accent e.d. Goh, het is een Amerikaan, dus hoe komt ie dan aan een texaans accent, raar zeg...
Vreemd gekraak in de mic van die witte dame.....
...sorry, "dame in het wit"
[ Voor 26% gewijzigd door murphydrz op 03-02-2023 15:19 ]
geen last van, ik heb het geluid uitgezet.
Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.
Zie weinig verschil met vorig jaar, hopelijk voorspeld dit geen slecht nieuws voor de livery van de auto's
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
De presentatie van de RB18 vorig jaar was al langdradig maar dit jaar doen ze weer mee voor de meest langdradige car launch van het jaar met de RB19
Is haar oorbel.murphydrz schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 15:18:
Ah, een GoPro RedBull reclame...
Waar.DonJunior schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 15:14:
[...]
Absoluut niet, maar dit geleuter zit ik ook niet op te wachten. Vooral vanwege de autoque en dan de slechte voorgeschreven 'grappen' en grollen.
fake gehalte is hoog, Amerikaanser kan het bijna niet.
Meeste car launch zijn momenteel weinig meer aan.
Het is haar oorbel langs de houder van de mic!!Marc H schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 15:19:
geen last van, ik heb het geluid uitgezet.
Edit: @Yonix was mij voor
[ Voor 8% gewijzigd door murphydrz op 03-02-2023 15:20 ]
Zoiets haal je er toch al uit tijdens de generale repetitie?murphydrz schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 15:19:
[...]
Het is haar oorbel langs de houder van de mic!!![]()

De styling van de athletes .... pfffttt.... Boy-2-men meets De la soul ?
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Jeetje wat langdradig...... dus.... Ford?
Life is too short to drive boring cars
Die joekel van een oorbel zit er dan ook lekker tegenaan te rammelen.murphydrz schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 15:18:
"When you grow up your heart dies"
* gwystyl is out. Ik kijk over een uur ofzo wel naar de plaatjes van de nieuwe auto.... Dit is echt tenenkrommend.
De chat op YouTube is ook van hoog niveau
De helft van de reacties is: Zzzzzzzz
Jeroen Schothorst (Investrand) heeft het aangespannen kort geding tegen Nyck de Vries verloren.
— Erik van Haren (@ErikvHaren) 3 februari 2023
De Vries hoeft overzicht van al zijn inkomsten en contracten van afgelopen jaren niet te overleggen. Daar ging kort geding over, er volgt nog een bodemprocedure over geschil. #F1
Even wat goed nieuws uit het kamp van De Vries.
Het is dat ik toch op me werk ben, maar anders had ik hem zeker al afgezet :D!gwystyl schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 15:21:
* gwystyl is out. Ik kijk over een uur ofzo wel naar de plaatjes van de nieuwe auto.... Dit is echt tenenkrommend.
Want dit is me inderdaad te langdradig..
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ach, we hebben nu tenminste wel een soort van show. De afgelopen paar jaar hebben we het met een filmpje online moeten doen. Nu zitten daar ook wel enige voordelen aan.
Ik kijk al uit naar Max en Checo in een F-150 richting circuit op race dagen.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 22:33
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Bij een livery launch hoort ook veel saai gepraat helaas, zelden dat ze erg boeiend zijn tot de livery zelf.
De lighting is ook zo slecht. Met het petjes zie je de ogen van de gasten niet. Hebben ze geen budget om pro lighting technician in te huren?
Ik heb nog liever de AlphaTauri modeshow dan dit geloof ik
Dat zal eerder een F-150 lighting (of hoe de elektrische uitvoering ook heet) of een Ford GT worden.... ik zou het persoonlijk lekker bij de NSX houden die Max na het winnen van zijn WK gekregen heeftloekf2 schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 15:23:
[...]
Ik kijk al uit naar Max en Checo in een F-150 richting circuit op race dagen.
tjah het blijft een media moment voor voornamelijk sponsoren e.d.
ff slikken en wachten op de renders/showcar
ff slikken en wachten op de renders/showcar
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Over slecht gesprokenChocoball schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 15:23:
Ik heb nog liever de AlphaTauri modeshow dan dit geloof ik

Je zou maar als Red Bull athlete tijdens een live uitzending niet uit je woorden komen.
Nu heeft het ook:
https://www.nu.nl/formule...et-ford-motor-rijden.htmlNa aanhoudende geruchten heeft Ford vandaag officieel aangekondigd per 2026 als motorleverancier terug te keren in de Formule 1. De Amerikaanse autogigant doet dat vlak voor de presentatie van Red Bull in New York. Het team van Max Verstappen wordt de belangrijkste partner van de fabrikant. Ook AlphaTauri zal gebruik gaan maken van de Ford-motoren.
Wel weer geleerd wat een Knuckle Huck is.
Kan iemand een pingetje sturen als de auto er is. Joee
Je zou toch maar dit event hosten en in de chat de volgende 3 dingen genereren:NeverSettle schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 15:24:
Je zou maar als Red Bull athlete tijdens een live uitzending niet uit je woorden komen.
- zzzzzzzzzzz
- Where car
- bruh
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
What is happening...........
Rebadged Red Bull Power Trains dus.Marc H schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 15:25:
Nu heeft het ook:
[...]
https://www.nu.nl/formule...et-ford-motor-rijden.html
Je kijkt naar reclame. Sporten onder aandacht brengen wat nieuwe kijkers nodig heeft, waar Red Bull ook veel geld in stopt.murphydrz schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 15:26:
ongelooflijk..... waar kijk ik naar????
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Nog een half uurtje volhouden :-)
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Toen hij zei dat het een uur ging duren heb ik nog 5 minuten gekeken, maar inmiddels besloten dat ik de samenvatting later wel opzoek

hee, Ford logo op de neus van de auto
En waarom het allemaal zo slecht is...
Red Bull moet aan de budget cap denken
What makes a good #F1 car launch ❓
— The Race (@wearetherace) 3 februari 2023
Well we're probably getting an example of what *doesn't* right now but here are our thoughts on what *does* make a good launch event ⤵️https://t.co/nixw4PLb8M
Is dit je eerste reveal?murphydrz schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 15:26:
ongelooflijk..... waar kijk ik naar????
Ford logo zag ik al op de neus
[ Voor 32% gewijzigd door d-vine op 03-02-2023 15:38 ]
Leuk en aardig, maar als ik de X Games wil kijken (wat ik leuk vind) hoef ik ook geen aankondiging van 23 minuten (want zolang is deze cringeheid al bezig) over wentelteefjes te zien.Hupske schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 15:28:
[...]
Je kijkt naar reclame. Sporten onder aandacht brengen wat nieuwe kijkers nodig heeft, waar Red Bull ook veel geld in stopt.
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
"How cool was that?"
*mild applausje vanuit de achterkant van de zaal*
Man, wat een beschamend spektakel dit.
Marketingkosten vallen niet onder het budgetplafond.d-vine schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 15:30:
En waarom het allemaal zo slecht is...
Ik denk dat ik de RB20 lauch voor volgend jaar maar ga overslaan.
Bij 3 grandprixs een livery gemaakt door fans?
Marc H schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 15:30:
hee, Ford logo op de neus van de auto
d-vine schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 15:32:
/f/image/BhhrAnTXo2zHWZXiusyMmQ4o.png?f=fotoalbum_large)
Heb ik iets gemist of hebben jullie het over dit logo? Want daar staat geen Ford
Was geen ford logo...d-vine schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 15:32:
Leuk manier om fans er bij te betrekkenWillem30 schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 15:33:
Bij 3 grandprixs een livery gemaakt door fans?
Dat milde applausje komt van "de starters".StefanVerkerk schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 15:32:
"How cool was that?"
Dat zijn één of twee mensen die als het ware het applaus "opstarten" en mensen dus het sein geven.
Er is namelijk tijdens een voorstelling oid altijd iemand in de zaal die de eerste klap geeft zodat mensen de que krijgen.
(ik heb ooit iets met toneel gedaan)
Kunnen ze niet iemand anders vinden die iig vloeiend engels kan praten?
Wat schreeuwen die Amerikanen toch. Lijkt m'n buurvrouw wel.
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
Kan ik ergens ondertiteling aanzetten? Dit kan echt niet voor zo'n organisatie.
Daniel zit er uitgerust uit, zo te zien geen zorgen voor 2023
Jack van Daniel lijkt een maatje te groot.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Kledingsponsor logo is niet eens goed te zien op het jasje van Daniel.
Wel een hint naar Ford qua vorm van het logo.DataGhost schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 15:33:
[...]
[...]
[Afbeelding]
Heb ik iets gemist of hebben jullie het over dit logo? Want daar staat geen Ford
Hij heeft zichzelf relevant kunnen houden voor F1. Als hij geen reservedriver had geweest had hij er anders bij gezeten.loekf2 schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 15:37:
Dat ding is altijd al ovaal geweest dacht ik...sjaool schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 15:38:
[...]
Wel een hint naar Ford qua vorm van het logo.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Oeh dit vind ik nou een mooie livery!
Ben ergens bang dat dit hem niet gaat worden...
Ja wel, Castore op z'n rechter schouderWillem30 schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 15:38:
Kledingsponsor logo is niet eens goed te zien op het jasje van Daniel.
En die gekke dame wacht niet te lang om zo'n vage vraag te schieten. "Wat vond je van de back to back kampioenschap"....loekf2 schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 15:37:
En daarna hem forceren om te laten dansen..
Wat heb ik medelijden met Danric
Nou spannend... een launch livery op een RB18 zelfs zonder aero specials (zoals stock voor vleugel zonder foefjes op de end plates)
[ Voor 6% gewijzigd door loekf2 op 03-02-2023 15:40 ]
Ik ben benieuwd wat Daniël bij kan dragen in de simulator. Wat ik begrepen heb is dat Max toch vooral zelf de simulatie wil doen.
Dit is de RB14 Mr. Doodle show car die geveild wordt.loekf2 schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 15:40:
[...]
Nou spannend... een launch livery op een RB18 zelf zonder aero specials.
Vergeet Rudy van Buren niet.sjaool schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 15:40:
Ik ben benieuwd wat Daniël bij kan dragen in de simulator. Wat ik begrepen heb is dat Max toch vooral zelf de simulatie wil doen.
Ah shoot, niet goed gekeken naar de achter vleugel. Wel een gestripte.sjaool schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 15:40:
[...]
Dit is de RB14 Mr. Doodle show car die geveild wordt.
Zoveel "44" comments... FFS.....

Als controle? Misschien voor Perez in de simulator? Hij was vooral aangenomen als demo driver.sjaool schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 15:40:
"Best pairing..." beetje zuur naar Daniël, Seb, Mark.
YouTube comments uitzetten, het zijn vooral jongeren die dat typen...
Als de presentator toch zoveel offside vragen willen schieten, waarom niet "Hey all, have you discussed what happened in Brasil? Will you guys do team orders this year?"
FTFYNeverSettle schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 15:43:
YouTube comments uitzetten, het zijn vooral jongeren Britten die dat typen...
Netflix zal vast wat sponsorgeld leveren.
Este es el auto que se verá en la presentación aquí en NY. Incluye a Rokt, nuevo patrocinador australiano. pic.twitter.com/9Hv5FZYrJR
— Luis Manuel López (@chacho_lml) 3 februari 2023
Wat een prachtige livery. Dat mogen ze vaker zo doen.
/s
/s
Wasted an hour just to see the same goddamn thing. Ach ja te verwachten idd.
Wauw, HEEL erg anders deze livery
.

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Joh... RB18 met ROKiT stickertje
Leuk om Max en Daniel weer naast elkaar te zien.
Veel applaus/reactie ook
Mooi, zo'n anti-climax die je van mijlenver ziet aankomen. Zo, de stream kan weer uit. Groetjes.
WTF! Staan ze in portraid mode foto's en filmpjes te maken met hun telefoontjes.

The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
Best logisch, Red Bull is en blijft een bedrijf dat energie drankjes verkoopt. Een zelfde livery zorgt ervoor dat ze herkenbaar blijven. Wel blij dat beide wagens voor 3 Amerikaanse races een andere livery krijgen.
Ik zag vooral veel smartphones.
Ik zou het nog meer waarderen als ze het luchtig houd, grapje maken van "wow ziet er heel anders uit" ipv deze neppe "beautiful beautiful, i like the matte color" hou toch op.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ur6ZhXBHSAO2SyFaJu4pGdKZ.jpg?f=user_large)
2022 en 2023 auto
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Ook het bedelen naar het delen naar streams wordt niet toegestaan
Verder is dit een meer serieus gericht topic voor inhoudelijke discussie. Handel daar dan ook naar.
Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 3
Randzaken: [F1] Randzaken
Alle racetopics:
Topicreeks: [F1 2023] Racetopics
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Ook het bedelen naar het delen naar streams wordt niet toegestaan
Verder is dit een meer serieus gericht topic voor inhoudelijke discussie. Handel daar dan ook naar.
Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 3
Randzaken: [F1] Randzaken
Alle racetopics:
Topicreeks: [F1 2023] Racetopics