Toon posts:

[F1] Seizoen 2023 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 4 ... 36 Laatste
Acties:

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:09
Van de bovenkant gezien vind ik het een mooie auto. Maar vanaf de zijkant is het een anonieme zwarte auto. Zwart is een lastige kleur. De enige twee iconische zwarte auto's die ik me kan herinneren zijn de Sauber C13 (1994) en de Lotus 98T (1986).

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• Marc H
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03:46

Marc H

- Mr. Burstmode -

TrekDr0p schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 21:23:
[...]

..
FER denkt dat ze flink meer motor vermogen hebben.
...
Hoera! Nog meer opgeblazen motoren en vuurwerk tijdens de quali, om over tijdens de race maar niet te spreken :)

• Marc H

Marc H

- Mr. Burstmode -

De stream staat al geplanned op Youtube.

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01-06 23:58
TrekDr0p schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 21:23:
[...]

FER denkt dat ze flink meer motor vermogen hebben.
Al heeft Frederic Vasseur dat nu weer ontkent, en dat ze alleen betrouwbaarheids updates hebben doorgevoerd die misschien iets meer opleveren

• ArjenIsM3
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-06 12:41
Senaxx schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 12:27:
[...]

Al heeft Frederic Vasseur dat nu weer ontkent, en dat ze alleen betrouwbaarheids updates hebben doorgevoerd die misschien iets meer opleveren
Het oorspronkelijke verhaal was volgens mij ook dat ze dankzij deze "betrouwbaarheidsfixes" een aardige performanceboost hadden want ze hoefden de motor niet meer "terug te schroeven" o.i.d.

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Nu online
Beetje het vermogen van de eerste races van vorig seizoen dus.

• Willem30
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 26-05 23:38
https://twitter.com/McLarenF1/status/1620818057387196416

Mick Schumacher zal in 2023 niet alleen testcoureur zijn voor Mercedes, maar ook voor McLaren. Het Britse team heeft op Twitter bekend gemaakt dat het een deal met Mercedes heeft gesloten voor de diensten van Schumacher.
Willem30 schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 17:25:
https://twitter.com/McLarenF1/status/1620818057387196416

Mick Schumacher zal in 2023 niet alleen testcoureur zijn voor Mercedes, maar ook voor McLaren. Het Britse team heeft op Twitter bekend gemaakt dat het een deal met Mercedes heeft gesloten voor de diensten van Schumacher.
Reserve coureur ;) Dat zijn toch wel echt twee verschillende dingen. Een test coureur doet echt meehelpen aan ontwikkeling van auto, tegenwoordig dan voornamelijk simulator werk, vroeger reden die gewoon een hele dag op een eigen of afgehuurd circuit. Een reserve coureur is gewoon een backup / invaller. Hij zal een seat fit doen, wat uitleg krijgen over de auto en een handleiding mee krijgen, en dat zal het zo'n beetje zijn. Als test coureur van Mercedes zal die mogelijk met de testdagen rijden (maar zal wel niet), of een FP, of een Purelli bandentest. Maar als reserve van McLaren zal die wel nooit in een auto rijden, tenzij echt Norris of Piastri niet kunnen rijden.

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13:26
Hoewel we nog moeten beginnen aan het 2023 seizoen hier alvast iets wat ons richting het 2026 seizoen te wachten staat. Naast een nieuw motorregelement in 2026 zullen er ook aanpassingen aan de wagens gemaakt moeten worden. Hierover had ik al iets geschreven Chocoball in "[F1] Seizoen 2022" AMuS vond het weer eens tijd voor een update over dit onderwerp in de samenvatting en vertaling.
  • Het motorregelement voor 2026 is vastgelegd maar vereist wel aanpassingen aan de huidige wagens. 2026 lijkt misschien nog ver maar op dit moment zijn deze aanpassingen niet meer dan ideeën maar het proces om een regelement op te stellen kan veel tijd in beslag nemen. Met de tijd die nog resteert zal het allemaal wel weer aan de krappe kant worden.
  • Wat daarbij ook niet helpt is dat de FIA en de teams het niet eens zijn over de procedure. De FIA wil het liever in alleenregie houden om vertraging te voorkomen, De teams willen echter meepraten, zij moeten de wagens immers bouwen en dat ook nog onder een budgetplafond. Zij willen dat fundamentele beslissingen door de FIA Formula 1 Commission goedgekeurd worden. Alleen heeft die geen mandaat hiervoor.
  • Bij de basis gaat het nu al mis. De teams verwijten de FIA op zoek is naar compromissen in plaats van heldere doelen te stellen als het gaat om de negatieve bijwerkingen van de 2026 motor.
  • "A short view back to the past...". Op wens van de FIA en motorfabrikanten moest er meer elektrificatie komen en meer vermogen uit het hybride deel. Straks moeten zowel de verbrandingsmotor met bio- of synthetische brandstof als het elektrische deel elk 350 kilowatt (475 pk) leveren. De voorgestelde dwarsgeplaatste 4-cilinder motor en bijkomende generator aan de vooras kregen eerder een duidelijk nee van de motorfabrikanten. Door de nu gekozen weg moet er een grotere en zwaardere accu komen. Ook moet het 350 kilowatt aandeel regelmatig gerecupereerd worden. Deze bijwerkingen en geen regelement maken de opdracht nog moeilijker.
  • De teams willen daarom lichtere wagens maar dat punt staat niet eens op de agenda. Minder gewicht kan er voor zorgen dat tijd in bochten teruggewonnen wordt wat men op het rechte stuk verliest. De wagens zullen straks op de rechte stukken eerder beginnen met opladen. Om ervoor te zorgen dat de topsnelheden niet inkakken moet de luchtweerstand van de wagens dratisch naar beneden. Een voorstel daar is om de wagens kleiner te maken naar 1,90 meter breed en een wielbasis van 3,20 meter. Dat maakt het wel compacter maar is geen garantie dat de wagens ook lichter worden. De teams willen hier duidelijkheid over.
  • Met de 4-cilinder motor en vooras generator was een kleinere brandstoftank van 80 liter mogelijk geweest. Met het behoud van de V6 hybride motor en meer brandstof wat nodig is om het elektrisch deel op te laden is dit idee van tafel.
  • Ook is nog niet duidelijk wat de FIA met actieve aerodynamica bedoeld. Is dit alleen het verstellen van de flaps op de voor- en achtervleugel in bochten en rechte stukken? Of valt hier ook actieve ophanging onder die de wagens automatisch in de beste aerodynamische stand zet? Het gaat weer hard tegen hard en gaat de Formule 1 weer een stormachtige tijd tegemoet.

https://www.auto-motor-un...ement-2026-plaene-streit/

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13:41
Chocoball schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 19:20:
Hoewel we nog moeten beginnen aan het 2023 seizoen hier alvast iets wat ons richting het 2026 seizoen te wachten staat. Naast een nieuw motorregelement in 2026 zullen er ook aanpassingen aan de wagens gemaakt moeten worden. Hierover had ik al iets geschreven Chocoball in "[F1] Seizoen 2022" AMuS vond het weer eens tijd voor een update over dit onderwerp in de samenvatting en vertaling.
  • Het motorregelement voor 2026 is vastgelegd maar vereist wel aanpassingen aan de huidige wagens. 2026 lijkt misschien nog ver maar op dit moment zijn deze aanpassingen niet meer dan ideeën en het proces om een regelement op te stellen kan veel tijd in beslag nemen. Met de tijd die nog resteert zal het allemaal wel weer aan de krappe kant worden.
  • Wat daarbij ook niet helpt is dat de FIA en de teams het niet eens zijn over de procedure. De FIA wil het liever in alleenregie houden om vertraging te voorkomen, De teams willen echter meepraten, zij moeten de wagens immers bouwen en dat ook nog onder een budgetplafond. Zij willen dat fundamentele beslissingen door de FIA Formula 1 Commission goedgekeurd worden. Alleen heeft die geen mandaat hiervoor.
  • Bij de basis gaat het nu al mis. De teams verwijten de FIA op zoek is naar compromissen in plaats van heldere doelen te stellen als het gaat om de negatieve bijwerkingen van de 2026 motor.
  • "A short view back to the past...". Op wens van de FIA en motorfabrikanten moest er meer elektrificatie komen en meer vermogen uit het hybride deel. Straks moeten zowel de verbrandingsmotor met bio- of synthetische brandstof als het elektrische deel elk 350 kilowatt (475 pk) leveren. De voorgestelde dwarsgeplaatste 4-cilinder motor en bijkomende generator aan de vooras kregen eerder een duidelijk nee van de motorfabrikanten. Door de nu gekozen weg moet er een grotere en zwaardere accu komen. Ook moet het 350 kilowatt aandeel regelmatig gerecupereerd worden. Deze bijwerkingen en geen regelement maken de opdracht nog moeilijker.
  • De teams willen daarom lichtere wagens maar dat punt staat niet eens op de agenda. Minder gewicht kan er voor zorgen dat tijd in bochten teruggewonnen wordt wat men op het rechte stuk verliest. De wagens zullen straks op de rechte stukken eerder beginnen met opladen. Om ervoor te zorgen dat de topsnelheden niet inkakken moet de luchtweerstand van de wagens dratisch naar beneden. Een voorstel daar is om de wagens kleiner te maken naar 1,90 meter breed en een wielbasis van 3,20 meter. Dat maakt het wel compacter maar is geen garantie dat de wagens ook lichter worden. De teams willen hier duidelijkheid over.
  • Met de 4 cilinder motor en vooras generator was een kleinere brandstoftank van 80 liter mogelijk geweest. Met het behoud van de V6 hybride en meer brandstof wat nodig is om het elektrisch deel op te laden is dit idee van tafel.
  • Ook is nog niet duidelijk wat de FIA met actieve aerodynamica bedoeld. Is dit alleen het verstellen van de flaps op de voor- en achtervleugel in bochten en rechte stukken? Of valt hier ook actieve ophanging onder die de wagens automatisch in de beste aerodynamische stand zet? Het gaat weer hard tegen hard en gaat de Formule 1 weer een stormachtige tijd tegemoet.
[Afbeelding]

https://www.auto-motor-un...ement-2026-plaene-streit/
Smallere auto's met kortere wielbasis ++ voor het inhalen.
Minder topsnelheid en juist meer snelheid in de bochten -- voor het inhalen.

Ik pak vast popcorn voor de rest van de afstemming over het regelement voor 2026.

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 02-06 23:39

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Poeh, dat zijn geen kleine hobbels om te nemen. Benieuwd wat ze er uiteindelijk van gaan bakken. Het blijft lastig, en daar geef ik de teams dan wel een gelijk in, dat het lastig is om een oplossing te zoeken als het doel niet duidelijk voor ogen is.

We shall see.

• SirLct
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 02-06 21:48
Ik denk dat kleinere auto echt welkom is. Op dit moment is het toch echt veels te groot en te lomp.

Life is too short to drive boring cars

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02:42

sjaool

Every life should have 9 cats

SirLct schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 14:18:
Ik denk dat kleinere auto echt welkom is. Op dit moment is het toch echt veels te groot en te lomp.
Gezien de circuits is een compactere wagen echt wel noodzakelijk. De coureurs zijn het daar ook wel over eens.

"When you grow up your heart dies"

• Chocoball
De FIA heeft vanaf nu een formele aanmeldingsprocedure voor mogelijke nieuwe Formule 1 teams.

https://www.fia.com/news/...ospective-formula-1-teams

• basvn
  • Registratie: April 2013

Ford komt terug in F1

[Voor 15% gewijzigd door basvn op 03-02-2023 14:21]

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Nu nog even wachten tot de echte aankondiging i.p.v. de geruchten. die al bijna zeker zijn. :P

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• basvn
Illegal_Alien schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 14:22:
Nu nog even wachten tot de echte aankondiging i.p.v. de geruchten. die al bijna zeker zijn. :P
Komt nu ook van Erik, dus zal wel kloppen

en AMUS

en F1 zelf

[Voor 19% gewijzigd door basvn op 03-02-2023 14:30]

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

• Marc H

Marc H

- Mr. Burstmode -

ik vind de Red Bull launch maar een saaie bedoening tot nu toe... :) :)

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Marc H schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 14:33:
Waar kijk je? :D

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Nu online
Marc H schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 14:33:
Dit is ook een reden waarom Sky Sports haar stream pas om over ene half uurtje start :P

• Chocoball
Red Bull RB19 launch
[VIDEO=,,"Oracle Red Bull Racing’s 2023 Season Launch"]https://www.youtube.com/watch?v=tcYtJlkgKsE[/VIDEO]
Marc H in "[F1] Seizoen 2023"
:)

Ricciardo is al ingeschakeld voor de aankondiging.

[Voor 48% gewijzigd door Chocoball op 03-02-2023 14:44]

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:31

Damian

Insane Obtrusion

Die staat iets naar boven al...

Verder duurt het nog een half uur voordat ie begint....

Ieri ero quiete perché oggi sarò la tempesta

• Marc H

Marc H

- Mr. Burstmode -

Youtube... Naja, kan ik mooi nog even wat anders gaan doen.

PS, ik plaatste het vorige bericht voor de 30 min aftelklok verscheen.

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Marc H schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 14:37:
[...]

Youtube... Naja, kan ik mooi nog even wat anders gaan doen.

PS, ik plaatste het vorige bericht voor de 30 min aftelklok verscheen.
Ja dan kijken we wel naar dezelfde stream, maar omdat je het een saaie bedoeling vind terwijl er alleen nog maar een countdown te zien is. Denk al waar zie jij meer dan mij :D

• Justevo
  • Laatst online: 13:37
Ik zet m'n geld op praktisch dezelfde livery met wat sponsoren op een andere plek dan vorig jaar.

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:18
G_Dragon schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 14:38:
[...]

Ja dan kijken we wel naar dezelfde stream, maar omdat je het een saaie bedoeling vind terwijl er alleen nog maar een countdown te zien is. Denk al waar zie jij meer dan mij :D
Jij vindt een countdown niet saai?

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Shinji schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 14:46:
[...]

Jij vindt een countdown niet saai?
Ik heb hem tijdens mijn werk gewoon opstaan dus vliegt voorbij :P

• Chocoball
Justevo schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 14:43:
Ik zet m'n geld op praktisch dezelfde livery met wat sponsoren op een andere plek dan vorig jaar.
De Honda naam opzij richting de uitlaat en HRC op de neus en 1 crypto sponsor minder. :)

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Had ook een livery gezien met de Bull op de sidepods en Ford op de engine cover, zag er goed uit. mag het best zijn van mij!

rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

• NiaX
  • Niet online
+ een lelijk Ford logo, maar goed, daar kan Red Bull niet veel aan doen.

[Voor 9% gewijzigd door NiaX op 03-02-2023 14:48]

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Damian schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 14:37:
[...]

Die staat iets naar boven al...

Verder duurt het nog een half uur voordat ie begint....
Hier is er 1 met wat oracle prefill stuff. Nu een interview van wat oracle mensen met Horner en Verstappen, over race prep mbv simulaties en andere randzaken, daarvoor een stukje zeilen

• Willem30
De vorige Verstappen - Ford combinatie:

• Erwin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:33
Willem30 schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 14:49:
De vorige Verstappen - Ford combinatie:

[Afbeelding]
Bijna goed maar het jaar erop zat er ook een Ford in de Stewart van Jos :*)

• NeverSettle
  • Nu online

Ik zie geen Ford er tussen staan. Denk dat ze officieel pas in 2026 er bij zullen zijn, Honda pikt dit ook niet neem ik aan.

• basvn

Maar staat nu ook in de lijst met sponsoren

[Voor 23% gewijzigd door basvn op 03-02-2023 14:53]

• Willem30
Erwin schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 14:51:
[...]

Bijna goed maar het jaar erop zat er ook een Ford in de Stewart van Jos :*)
Oja :P
Ik vond deze livery mooier dan de Stewart.

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

NeverSettle schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 14:51:
[Afbeelding]

[Twitter]

Ik zie geen Ford er tussen staan. Denk dat ze officieel pas in 2026 er bij zullen zijn, Honda pikt dit ook niet neem ik aan.
Zie dit bericht:
Het was al een beetje een publiek geheim, maar nu heeft Ford het zelf ook bekend gemaakt: ze keren terug in de Formule 1. Vanaf 2026 zal de Amerikaanse autofabrikant aanwezig zijn in de sport.

Ford geeft aan dat de overgang van de Formule 1 naar een nieuwe, meer geëlektrificeerde toekomst, ervoor zorgt dat dit het perfecte moment is om terug te keren in de sport.

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 02-06 09:23
Telde die stream er nu gewoon even 5 minuten bij op?

• XNL073
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 02-06 14:28
Ooh stiekem ineens de timer met 4 minuten ophogen in de livestream

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Holk schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 15:00:
Ja klopt, lag dus niet aan mij :D

• Willem30
8 minuten

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:44
Lol..countdown timer afgelopen... 'waiting for ESPN' ...
Okay.. dan had je net zo goed geen timer kunnen zetten

• plizz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13:41
yup

• noo
  • Niet online
Classic Reb Bull car launch.

• StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02-06 20:32
Stevig muziekje om mee wakker te worden. Of ik ben niks gewend.

Leuk, weer wat F1 actie. Zal wel weer een hoop geblabla zijn en de laatste 3 minuten de onthulling van de auto.

• Willem30
Via Twitter pagina van RB de stream: https://twitter.com/i/broadcasts/1ypKddAYLEpKW

[Voor 28% gewijzigd door Willem30 op 03-02-2023 15:02]

• D-dark
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 02-06 22:11
DonJunior schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 15:00:
Is Amerika
Dus eerst de reclame

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Nog 5 minuten via Youtube..

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:44

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Wat is er beter aan de ESPN stream dan die van Red bull zelf?

(ook daar moet je nog 5 minuten wachten vanaf nu O-) )

• hansvk
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
NiaX schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 14:48:
[...]

+ een lelijk iconisch Ford logo, maar goed, daar kan Red Bull niet veel aan doen.
FTFY ;)

• Marc H

Marc H

- Mr. Burstmode -

Zou het maar niet te hard roepen. Net sprong hij ook al met vijf minuten terug..

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Marc H schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 15:03:
[...]

Zou het maar niet te hard roepen. Net sprong hij ook al met vijf minuten terug..
Ja dat zou wat zijn zeg, een keer prima maar twee keer ? :9 liever niet haha

[Voor 4% gewijzigd door G_Dragon op 03-02-2023 15:04]

• DonJunior

• Marc H

Marc H

- Mr. Burstmode -

G_Dragon schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 15:04:
[...]

Ja dat zou wat zijn zeg, een keer prima maar twee ? :9
Straks verschijnt: "vanwege een technisch incident wordt de presentatie met een dag uitgesteld..."

• NeverSettle
  • Nu online
Formula 1 stream op Youtube loopt een paar seconde voorop.

• StefanVerkerk
Marc H schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 15:05:
[...]

Straks verschijnt: "vanwege een technisch incident wordt de presentatie met een dag uitgesteld..."
't Is geen Ferrari hè... O-)

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Marc H schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 15:05:
[...]

Ik ben aan het bellen met mijn vriendin, die kijkt nu thuis via Viaplay en daar is de stream net begonnen :D. Via Youtube loop je dus gemiddeld 2 minuten achter lol

• sjaool

sjaool

Voor de muziek. :)

Sounds of Red Bull

• Willem30
Op tiktok is de stream al begonnen.

• Chocoball
Ik heb nu 3 countdown klokken RBR, F1 en Oracle met 3 verschillende tijden :)

• StefanVerkerk
Willem30 schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 15:06:
Geen spoilers dan haha... hier nog 30 seconde!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

nog 10 seconden ... lets gooo!!

• sjaool

sjaool

G_Dragon schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 15:06:
[...]

Ik ben aan het bellen met mijn vriendin, die kijkt nu thuis via Viaplay en daar is de stream net begonnen :D. Via Youtube loop je dus gemiddeld 2 minuten achter lol
Toch leuk voor Viaplay dat ze een keer een primeur hebben. :+

• Holk
Willem30 schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 15:06:
Wij zijn daar te oud voor :+

• D-dark
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 02-06 22:11
We zijn nu live !!!
Stream is begonnen

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

DonJunior schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 15:00:
Jawel, want visibility op YouTube.

Het moment dat je een event plant, word het zichtbaar op YouTube en kun je het ook promoten. Die countdown is van YouTube zelf naar het moment dat je aangeeft te beginnen. Als de zender/creator dan echter nog niet streamt, moeten ze er wel iets mee. Het is nog meer anticlimactisch als de video ineens verdwijnd en je word geredirect naar de homepage. Dus laten ze de tekst "waiting for streamer" zien. ESPN is een beetje aan het falen, maar komt vast wel goed.

• StefanVerkerk
Het kan aan mij liggen, maar ze kijken wel erg langs de camera's heen...

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:34
En de Amerikaanse aardappel is present

• hansvk
  • Nu online
StefanVerkerk schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 15:08:
Het kan aan mij liggen, maar ze kijken wel erg langs de camera's heen...
Viel mij ook op. Ze zullen wel naar een autocue kijken.

[Voor 8% gewijzigd door hansvk op 03-02-2023 15:09]

• Holk
Wie is die Coulthard look-alike?

• StefanVerkerk
hansvk schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 15:09:
[...]

Viel mij ook op. Ze zullen wel naar een autocue kijken.
Autocue zo te zien naast de camera... dit oogt heel erg afstandelijk. :F

• DonJunior
Okee.. ik heb hier geen geduld voor.. ik zie straks de shots van de auto wel.. man wat een geleuter...

"How did I do... I'm working on it" ... kom op man. Sneue bedoeling.

• noo
  • Niet online
Mijn god wat slecht.

• Willem30
Wat een slecht geluid

• d-vine
DonJunior schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 15:10:
Okee.. ik heb hier geen geduld voor.. ik zie straks de shots van de auto wel.. man wat een geleuter...

"How did I do... I'm working on it" ... kom op man. Sneue bedoeling.
En jij denkt we beginnen gelijk met de auto te laten zien op een sponsor event?

• loekf2
Jezus, wat slecht dit interdaad. Geluid is bagger, presentatie bagger. #fail

iMac 24" 2021 | Mac mini (M1, 2020) | iPhone 14 Pro 256GB | iPad Pro 11" 256GB | AW Series 8 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5/PS VR | XSX | Nest Audio | Netatmo | Hue | Harmony Elite | FRITZ!Box 7590 AX (XS4ALL)

• Holk
Ik ga koffie doen, zie de foto's van de RB18 met nieuw kleurtje en sponsors wel verschijnen zo
(Ja, is de RB19, maar de echte gaan we nog niet zien)

• sjaool

sjaool

StefanVerkerk schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 15:10:
[...]

Autocue zo te zien naast de camera... dit oogt heel erg afstandelijk. :F
Ik denk dan ook dat ze inderdaad vooral naar de autocue en het publiek kijken. Dat wij meegluren is bijzaak. ;)

• loekf2
d-vine schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 15:11:
[...]

Ik kijk zeker uit naar een FIA show car met een nieuwe verf laagje |:(

iMac 24" 2021 | Mac mini (M1, 2020) | iPhone 14 Pro 256GB | iPad Pro 11" 256GB | AW Series 8 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5/PS VR | XSX | Nest Audio | Netatmo | Hue | Harmony Elite | FRITZ!Box 7590 AX (XS4ALL)

• Justevo
Ik denk dat die gast uit Texas komt. Mijn hemel.

• hansvk
  • Nu online
Justevo schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 15:12:
Ricciardo had dat ook kunnen doen 8)

• Willem30
Haha lekker Amerikaans dit

• StefanVerkerk
Contruck...construcktion... championship. Juist. Haha.

• StefanVerkerk
Horner 'brother' noemen. Oh jee.

• sjaool

sjaool

Of ze laten die wagen uit het plafond vallen of die videowall gaat omhoog. Ik ben benieuwd naar de standaard F1 wagen. We weten toch inmiddels allemaal wel dat dit een formaliteit is en dat wij de echte wagen pas met de testdagen gaan zien. ;)

• StefanVerkerk

• loekf2
Justevo schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 15:12:
Zowiezo Howdee Doodles en reli-gekkies uit Texas moeten we niet willen. Wel leuk dat iedereen z'n brother is.

• Marc H

Marc H

- Mr. Burstmode -

Zal wel Amish zijn, die kent dat soort moeilijke woorden niet

• hansvk
  • Nu online
sjaool schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 15:14:
Of ze laten die wagen uit het plafond vallen of die videowall gaat omhoog. Ik ben benieuwd naar de standaard F1 wagen. We weten toch inmiddels allemaal wel dat dit een formaliteit is en dat wij de echte wagen pas met de testdagen gaan zien. ;)
Zoals waarschijnlijk bij alle teams.

• d-vine
loekf2 schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 15:12:
[...]

Ik kijk zeker uit naar een FIA show car met een nieuwe verf laagje |:(
Al een tijdje zie je de daadwerkelijke auto's niet meer. Inderdaad ander laagje verf en wat andere stickers. ;)

Testdagen zijn wat dat betreft al leuker.

• DonJunior
d-vine schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 15:11:
[...]

Absoluut niet, maar dit geleuter zit ik ook niet op te wachten. Vooral vanwege de autoque en dan de slechte voorgeschreven 'grappen' en grollen.

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:39

-tom-562

Oliesjeik

Wie is die kerel/presentator? Hij praat zoals Leonardo Dicaprio in Django Unchained :P

Men do not quit playing because they grow old. They grow old because they quit playing.

• Marc H

Marc H

- Mr. Burstmode -

--- ooops, verkeerde gelinkt ---

• basvn

• Damian
  • Laatst online: 12:31

Damian

Insane Obtrusion

Jezus mensen kap eens met het belachelijk maken van accent e.d. Goh, het is een Amerikaan, dus hoe komt ie dan aan een texaans accent, raar zeg...

Ieri ero quiete perché oggi sarò la tempesta

• loekf2
Marc H schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 15:16:
[...]

--- ooops, verkeerde gelinkt ---
Ik ben een keer in Pensylvania op zoek naar Amish geweest, native Amish praten een soort Duits dialect.

• Justevo
Voor mij ziet hij er precies hetzelfde uit als die van vorig jaar.
Pagina: 1 ... 4 ... 36 Laatste

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Verder is dit een meer serieus gericht topic voor inhoudelijke discussie. Handel daar dan ook naar.

Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 3
Randzaken: [F1] Randzaken

Alle racetopics:
Topicreeks: [F1 2023] Racetopics

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee