Dan is er ook nog het onderscheidt tussen pull rod en push rod..
Redelijk simpel uitgelegd en het zou best eens kunnen kloppen.alexbl69 schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 19:16:
Poging om Red Bulls DRS 'truc' te verklaren...
[YouTube: Red Bull's genius 'triple DRS' F1 trick explained]

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
Super leuk filmpje waarvan we allemaal weten dat het 100% fake is. Maar o zo mooi gefilmd en gescript. En vooral vermakelijk. Zoiets kost ook een duit centen natuurlijk. Andere teams hebben dit nog niet nageaapt....Illegal_Alien schreef op maandag 27 maart 2023 @ 18:08:
Een Aussie in een Rooie Stier in Aussieland:
[YouTube: F1 Car vs Outback | Daniel Ricciardo's Great Aussie Road Trip]
En indien dubbel boeiuh
Dat verbaasd me. RB doet dit goed.
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
Volgens D. Hill in F1 Nation podcast kon deze blik ook betekenen; “wat zou het een waanzinnige uitdaging en eer zijn om deze wagen te (her)ontwerpen”jan390 schreef op zondag 26 maart 2023 @ 12:19:
[...]
Hij loopt altijd de grid af om de auto's te bekijken:
[Afbeelding]
Toby Price, een Red Bull KTM Rally Racer, deed er aan mee. Alle stunts zijn echt, alleen de radioberichten zijn opgenomen neem ik aan.AvK schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 20:23:
[...]
Super leuk filmpje waarvan we allemaal weten dat het 100% fake is. Maar o zo mooi gefilmd en gescript. En vooral vermakelijk. Zoiets kost ook een duit centen natuurlijk. Andere teams hebben dit nog niet nageaapt....
En of alles door Ricciardo gereden is is ook nog maar de vraag. Kans is groot natuurlijk, aangezien ze hem hiervoor hebben aangetrokken. Maar 2020 Zandvoort (niet doorgegaan dan) had Red Bull toch ook een flink filmpje voor gemaakt, en dat was toch zeer zeker niet door Verstappen gereden zoals ze het wel in het filmpje neer zetten. Alleen het stuk op Zandvoort had die gereden, de rest was allemaal met een/meerdere junior(en).NeverSettle schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 21:03:
[...]
Toby Price, een Red Bull KTM Rally Racer, deed er aan mee. Alle stunts zijn echt, alleen de radioberichten zijn opgenomen neem ik aan.
Als iemand ‘dat het 100% fake is’ zegt, ga ik er vanuit dat het op de stunts slaat, niet zozeer op dat er een ander poppetje in de auto zat?RobertMe schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 21:26:
[...]
En of alles door Ricciardo gereden is is ook nog maar de vraag. Kans is groot natuurlijk, aangezien ze hem hiervoor hebben aangetrokken. Maar 2020 Zandvoort (niet doorgegaan dan) had Red Bull toch ook een flink filmpje voor gemaakt, en dat was toch zeer zeker niet door Verstappen gereden zoals ze het wel in het filmpje neer zetten. Alleen het stuk op Zandvoort had die gereden, de rest was allemaal met een/meerdere junior(en).
Death smiles upon us all, all a man can do is smile back.
PSN
In de auto zat als het goed is Liam Lawson. Die was rond de periode van de opnames ook in Australië en heeft met de RB7 op Bathurst rondgereden.
Klopt, "Sergio Perez" of "Max Verstappen" in de videos zijn vaak niet de echte coureurs. Volgens mij Patrick Friesacher, hij doet soms ook de demo's, afwisselend met David Coulthard.RobertMe schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 21:26:
[...]
En of alles door Ricciardo gereden is is ook nog maar de vraag. Kans is groot natuurlijk, aangezien ze hem hiervoor hebben aangetrokken. Maar 2020 Zandvoort (niet doorgegaan dan) had Red Bull toch ook een flink filmpje voor gemaakt, en dat was toch zeer zeker niet door Verstappen gereden zoals ze het wel in het filmpje neer zetten. Alleen het stuk op Zandvoort had die gereden, de rest was allemaal met een/meerdere junior(en).
Edit: Liam Lawson kan ook nog, als hij niet bezig is met Super Formula

[Voor 4% gewijzigd door NeverSettle op 28-03-2023 22:35]
Nog een F1 auto kopen?
https://rmsothebys.com/en...0-ferrari-f1-2000/1344570
https://rmsothebys.com/en...0-ferrari-f1-2000/1344570
2000 Ferrari F1-2000
On Display at Sotheby’s Luxury Week | Hong Kong | 1-5 April 2023
$7,500,000 - $9,500,000 USD
Hong Kong | Hong Kong, Hong Kong
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Waarom zou dit fake zijn? Daniel is juist aangenomen om dit te doen en het is in zijn thuisland. Ik heb geen enkele reden om aan te nemen dat dit fake zou zijn. Zeker ook omdat de andere Red Bull coureurs en piloten ook meedoen.AvK schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 20:23:
[...]
Super leuk filmpje waarvan we allemaal weten dat het 100% fake is. Maar o zo mooi gefilmd en gescript. En vooral vermakelijk. Zoiets kost ook een duit centen natuurlijk. Andere teams hebben dit nog niet nageaapt....

"When you grow up your heart dies"
Dat Max die andere dagen niet gereden is op zich logisch, dit zat midden in het kampioenschap en had daarvoor natuurlijk geen tijd in zijn schema. Daniel heeft hier dus juist alle tijd voor.RobertMe schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 21:26:
[...]
Volgens mij doet hij inspiratie op. "Zo moet het dus niet".Thinlanet schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 20:43:
[...]
Volgens D. Hill in F1 Nation podcast kon deze blik ook betekenen; “wat zou het een waanzinnige uitdaging en eer zijn om deze wagen te (her)ontwerpen”
Dat slof sigaretten met de pak melk - D/T-regels
Open Source landkaart
Dit zou dus fake zijn omdat volgens @thesystem in die periode Liam Lawson in Australië zou zijn geweest en o.a. wat rondjes op Bathurst gereden heeft in de RB7. Dus zeg maar het circuit van het filmpje en de auto van het filmpjesjaool schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 08:12:
[...]
Waarom zou dit fake zijn? Daniel is juist aangenomen om dit te doen en het is in zijn thuisland. Ik heb geen enkele reden om aan te nemen dat dit fake zou zijn. Zeker ook omdat de andere Red Bull coureurs en piloten ook meedoen.

Zou het logisch zijn om Daniel dit te laten doen, gezien hij hiervoor is aangenomen? Ja. Maar blijkbaar hebben ze dat toch niet gedaan.
Tja, it's marketing. Maar geen idee of Daniel dit feest zou laten schieten omdat Liam Lawson toevallig ook daar was. Ik zal mijn honeybadger tracker in nazien of hij daar wel in de buurt was.RobertMe schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 09:19:
[...]
Dit zou dus fake zijn omdat volgens @thesystem in die periode Liam Lawson in Australië zou zijn geweest en o.a. wat rondjes op Bathurst gereden heeft in de RB7. Dus zeg maar het circuit van het filmpje en de auto van het filmpje.
Zou het logisch zijn om Daniel dit te laten doen, gezien hij hiervoor is aangenomen? Ja. Maar blijkbaar hebben ze dat toch niet gedaan.

Als ik Daniel was zou ik het feestje wel laten schieten omdat het geen feestje is. Veel te lang reizen en dan wrs. veel te lang wachten tot je ff mag.sjaool schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 10:12:
[...]
Tja, it's marketing. Maar geen idee of Daniel dit feest zou laten schieten omdat Liam Lawson toevallig ook daar was. Ik zal mijn honeybadger tracker in nazien of hij daar wel in de buurt was.
Max reed zelf ook niet door NL voor al die Zandvoort promo's.
I served in a company of heroes.
Inderdaad, dat waren in januari 2020 Jüri Vips en Patrick Friesacher:
https://mobile.twitter.com/PFF1/status/1221868194496962560Patrick Friesacher and Jüri Vips were the guys replacing Max and Alex in the Red Bull promo yesterday and today in Holland. pic.twitter.com/V84V0Ga2mB
— Parc Fermé (@PFF1) 27 januari 2020
[Voor 16% gewijzigd door U123456 op 29-03-2023 16:56]
Met dat verschil dat op dat moment Verstappen en Albon de race coureurs waren. Ricciardo is geen coureur, en is door Red Bull aangenomen voor marketing werk en zo te doen. Dit is dus eigenlijk vrij letterlijk waarom Ricciardo in dienst is bij Red Bull. Maakt het toch raar dat hij dan niet daadwerkelijk die run doet.U123456 schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 16:55:
Inderdaad, dat waren in januari 2020 Jüri Vips en Patrick Friesacher: [Twitter]https://mobile.twitter.com/PFF1/status/1221868194496962560
Derde coureur, dus moet wel als standin beschikbaar zijn om te rijden indien nodig.RobertMe schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 17:22:
[...]
Met dat verschil dat op dat moment Verstappen en Albon de race coureurs waren. Ricciardo is geen coureur, en is door Red Bull aangenomen voor marketing werk en zo te doen. Dit is dus eigenlijk vrij letterlijk waarom Ricciardo in dienst is bij Red Bull. Maakt het toch raar dat hij dan niet daadwerkelijk die run doet.
Ik meen dat Riccardo helemaal niet was "aangemeld" als reserve? En dat waarschijnlijk / meen ik Lawson dat ook is. En Ricciardo wilde volgens mij ook min of meer een jaartje eruit en kijken hoe dat hem bevalt, en niet als De Vries / Vandoorne / Schumacher elke week als schoothondje bij Horner zitten.dutchgio schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 17:28:
[...]
Derde coureur, dus moet wel als standin beschikbaar zijn om te rijden indien nodig.
Ricciardo is niet de reservecoureur van Red Bull Racing. Liam Lawson is de reservecoureur. Net als Dennis Hauger en Zane Maloney.dutchgio schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 17:28:
[...]
Derde coureur, dus moet wel als standin beschikbaar zijn om te rijden indien nodig.
Al zal er misschien ook wel geschoven worden met Alpha Tauri. Dat Lawson het stoeltje van Tsunoda overneemt en Tsunoda in de Red Bull plaatsneemt ofzo.
Nog een radio compilatie van Checo en Max:
Merk eigenlijk niet hele veel bijzonders, behalve dat Max wat harder rijd dan de bedoeling.
Merk eigenlijk niet hele veel bijzonders, behalve dat Max wat harder rijd dan de bedoeling.

echter was uit de data te zien dat Perez wel degelijk een poging deed tot een snelle ronde, maar hij verbeterde niet dus liet de ronde lopen. (analyse stond op Reddit gelinkt, onderhand begraven onder andere reacties)Illegal_Alien schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 00:26:
[YouTube: What Really Happened Between Verstappen and Perez | Saudi Arabian GP 2023]
Wanneer doet Max dat niet? Die wil altijd sneller.Illegal_Alien schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 00:26:
[YouTube: What Really Happened Between Verstappen and Perez | Saudi Arabian GP 2023]

Mijn interesse is gewekt door de opmerking van Hamilton over zijn zitpositie:
https://www.autosport.com...to-front-wheels/10450195/
Blijkbaar zitten ze bij Mercedes dichter bij de vooras wat hij zelf niet fijn vindt qua gedrag van de auto.
Heeft dit dan alleen maar te maken met het 'door' de bocht kijken? Of zit er ook het aspect van gevoel in waarmee ik bedoel, als je dichter bij de voorwielen zit dan voelt de auto meer zenuwachtig aan dan wanneer je op de achterwielen zit? Omdat je achterwielen de voorwielen volgen rijden de achterwielen geleidelijkere bochten dan de voorwielen?
Ben wel benieuwd hoeveel verder ze naar voren zitten t.o.v. andere teams. Staat mij ook bij dat de coureur niet op/tegen de as van de voorwielen mag aanzitten i.v.m. de veiligheid van de coureur bij een crash volgens de regels zoals in de jaren 80 gebruikelijker was.
En het lengteverschil tussen Hamilton en Russel is best veel, wat doet dat dan met Russel?
edit: zie dat the-race net een artikel heeft gemaakt met een provisorisch plaatje https://the-race.com/form...t-of-hamiltons-struggles/
Iemand die hier zijn 2ct aan kwijt wilt?
Blijkbaar zitten ze bij Mercedes dichter bij de vooras wat hij zelf niet fijn vindt qua gedrag van de auto.
Heeft dit dan alleen maar te maken met het 'door' de bocht kijken? Of zit er ook het aspect van gevoel in waarmee ik bedoel, als je dichter bij de voorwielen zit dan voelt de auto meer zenuwachtig aan dan wanneer je op de achterwielen zit? Omdat je achterwielen de voorwielen volgen rijden de achterwielen geleidelijkere bochten dan de voorwielen?
Ben wel benieuwd hoeveel verder ze naar voren zitten t.o.v. andere teams. Staat mij ook bij dat de coureur niet op/tegen de as van de voorwielen mag aanzitten i.v.m. de veiligheid van de coureur bij een crash volgens de regels zoals in de jaren 80 gebruikelijker was.
En het lengteverschil tussen Hamilton en Russel is best veel, wat doet dat dan met Russel?
edit: zie dat the-race net een artikel heeft gemaakt met een provisorisch plaatje https://the-race.com/form...t-of-hamiltons-struggles/
[Voor 6% gewijzigd door Dagg op 30-03-2023 13:44]
Mijn gevoel zegt me dat hoe verder je naar het midden ziet, hoe beter je de wagen aanvoelt.Dagg schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 13:33:
Mijn interesse is gewekt door de opmerking van Hamilton over zijn zitpositie:
[Afbeelding]
Wat je zegt was dat vooral begin jaren '80 vrij extreem:
Had bij dat soort auto's altijd het idee dat als je met je kont zo dicht bij de vooras zit je veel minder informatie van de auto krijgt dan als je wat meer naar het midden zit.
Ik vond het juist tenenkrommend slecht. Alle dialoog is totale crinch. De stunts zijn zo verknipt dat het niet spannend is. Ik voel nergens snelheid.AvK schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 20:23:
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
Schijnbaar zijn Formule 1 en de teams bezig om het format op race weekenden met een sprint aan te passen (en ook de topic start, maar dat terzijde
).
Op de vrijdag blijft alles hetzelfde, 1 vrije training en kwalificatie voor de grand prix. Op de zaterdag wordt de 2e vrije training vervangen door nog een kwalificatie voor de sprint en later op de dag de sprint zelf.
Het plan is om hier in april mee te beginnen bij de 1e sprint race in Azerbeidjan.
https://the-race.com/form...o-separate-sprint-and-gp/

Op de vrijdag blijft alles hetzelfde, 1 vrije training en kwalificatie voor de grand prix. Op de zaterdag wordt de 2e vrije training vervangen door nog een kwalificatie voor de sprint en later op de dag de sprint zelf.
Het plan is om hier in april mee te beginnen bij de 1e sprint race in Azerbeidjan.
Ze maken het er wat dat betreft niet logischer op, nu was die 2e vrije training natuurlijk al vrij onzinnig maar om nu 2 kwalificaties te gaan doen...Chocoball schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 08:53:
Schijnbaar zijn Formule 1 en de teams bezig om het format op race weekenden met een sprint aan te passen (en ook de topic start, maar dat terzijde).
Laat ze nou gewoon een kwalificatie rijden voor de sprint en de top10 van de sprint krijgt punten en start in omgekeerde volgorde aan de race.
Deze al voorbij gekomen? HE IS BACK!
In antwoord op jouw vraag, Ja, hier DaniëlWW2 in "[F1 2023] Race 3 GP van Australië"Illegal_Alien schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 18:01:
Deze al voorbij gekomen? HE IS BACK!
[YouTube: The Cool Down Room - Episode 4 | Formula 1 Animated Comedy]

Maar dit is geen ausie video dus @DaniëlWW2 zit in verkeerde topic.Chocoball schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 18:05:
[...]
In antwoord op jouw vraag, Ja, hier DaniëlWW2 in "[F1 2023] Race 3 GP van Australië"

We zijn er achter waarom Formule 1 in de begin jaren '00 zo saai was...
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
...het doet mij denken aan het Engelse commentaar gisteren op F1-tv.Maarten_E schreef op zondag 2 april 2023 @ 19:43:
We zijn er achter waarom Formule 1 in de begin jaren '00 zo saai was...
[YouTube: F1 Tries To Be Less Boring | Forgotten History]
Die Engelsen kunnen groeiend gras nog spannend verslaan en verzinnen gebeurtenissen ter plekke.
Ik ben maar wat blij dat ik de race later heb teruggekeken. Vond het al verdacht dat ik een paar ronden voor het einde op 2 uur zat maar dat de stream nog een uur zou durenmurphydrz schreef op maandag 3 april 2023 @ 07:27:
[...]
...het doet mij denken aan het Engelse commentaar gisteren op F1-tv.
Die Engelsen kunnen groeiend gras nog spannend verslaan en verzinnen gebeurtenissen ter plekke.

Flink wat op die skip button zitten rammen

Theo Koomen kon daar ook wat van. En als je nu de Tour de France kijkt en het radioverslag hoort denk je dat er heel wat gebeurt terwijl het op de TV doodsaai is.murphydrz schreef op maandag 3 april 2023 @ 07:27:
[...]

Open Source landkaart
Welke van de twee?murphydrz schreef op maandag 3 april 2023 @ 07:27:
[...]

Ik heb de eerste race met Viaplay commentaar gekeken, de tweede met Sky commentaar en de derde met F1TV commentaar zelf. Vond het F1TV commentaar tot nu toe eigenlijk het meest objectief. het zat ook tussen het saaie, kinderachtige Viaplay en het paardenrace-achtige Sky in. Denk dat ik deze de volgende keer weer gebruik.
Het F1TV kanaal of de international feed met Crofty en de zijne als commentatoren? De eerste zijn vrij objectief die 2de kunnen nog wel eens sensatie opwekkend commentaar geven. (met name Crofty en Ted Kravitz)murphydrz schreef op maandag 3 april 2023 @ 07:27:
[...]
Die "2de" is gewoonweg Sky, die hebben een oranje bril met UK glazenTurralyon schreef op maandag 3 april 2023 @ 09:36:
[...]
Het F1TV kanaal of de international feed met Crofty en de zijne als commentatoren? De eerste zijn vrij objectief die 2de kunnen nog wel eens sensatie opwekkend commentaar geven. (met name Crofty en Ted Kravitz)

Mijn boefje is liev!
Gelukkig is er een heel topic, waar over kwaliteit van uitzendingen en commentatoren en dergelijke gepraat kan worden, zodat dat niet eindeloos hier herhaald hoeft te worden. [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Maar dáár waren we er ook al klaar meeDeKaerften schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 12:11:
Gelukkig is er een heel topic, waar over kwaliteit van uitzendingen en commentatoren en dergelijke gepraat kan worden, zodat dat niet eindeloos hier herhaald hoeft te worden. [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4

Voordeel van Sky is wel dat ze, zo nu en dan, teambazen aan de lijn hebben. Altijd leuk die extra info.
Of heeft de international stream dat ook?
De internationale stream heeft dat ja. De F1Live stream heeft dat niet.Magic666 schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 12:37:
Voordeel van Sky is wel dat ze, zo nu en dan, teambazen aan de lijn hebben. Altijd leuk die extra info.
* RobertMe vraagt zich nog maar eens af hoe er zo verschrikkelijk veel onduidelijkheid kan zijn over iets dat zo simpel is
I stand corrected!
Dat vind ik toch wel leuke extraatjes, dat de Engelse bril soms wordt opgezet neem ik voor lief.
Dat vind ik toch wel leuke extraatjes, dat de Engelse bril soms wordt opgezet neem ik voor lief.

De naamgeving is gewoon verschrikkelijk onhandig.
De naam "international" is onhandig omdat daar juist de nationale uitzendingen vindt die nogal eens een nationalistisch tintje hebben.
De naam "F1 Live" is onhandig omdat alle kanalen over F1 gaan en live worden gestreamed.
Nogal wiedes dat het vaak fout gaat.
Wat betreft gasten en contacten is Sky toch wel de beste. Die presentatoren gaan allemaal al zo lang mee dat iedereen in F1 ze kent en respecteert alsof ze deel zijn van de organisatie. Persoonlijk geef ik weinig om interviews met team principles en anecdotes uit de oude doos maar als dat wel je ding is dan is Sky de beste.
De naam "international" is onhandig omdat daar juist de nationale uitzendingen vindt die nogal eens een nationalistisch tintje hebben.
De naam "F1 Live" is onhandig omdat alle kanalen over F1 gaan en live worden gestreamed.
Wat betreft gasten en contacten is Sky toch wel de beste. Die presentatoren gaan allemaal al zo lang mee dat iedereen in F1 ze kent en respecteert alsof ze deel zijn van de organisatie. Persoonlijk geef ik weinig om interviews met team principles en anecdotes uit de oude doos maar als dat wel je ding is dan is Sky de beste.
[Voor 34% gewijzigd door CAPSLOCK2000 op 04-04-2023 13:10]
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
Helemaal mee eens en ik maak die fout qua benaming ook nog wel eens. International is Sky team en F1 Live is het eigen team van F1. Daardoor zou je juist denken dat die laatste de International is, omdat die veel objectiever is.CAPSLOCK2000 schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 13:05:
De naamgeving is gewoon verschrikkelijk onhandig.
Daarnaast vind ik het echt kloten dat die F1 app op iOS qua talen zo brak is. Hoe moeilijk kan het zijn om die juiste audiostream als favoriet op te slaan en deze elke keer meteen te selecteren ipv op basis van devicetaal eerst NL te krijgen en dan op 2 verschillende methoden te moeten selecteren tussen International (via audiotaal) of F1 Live (via sidemenu en dan F1 Live)

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Ook Hamilton's eerste titel is nu toch wel ernstig controversieel aan het worden.
...en binnen 3 comments gaat het daar ook alweer over Masi en Abu Dhabi 2021... zucht...FirePuma142 schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 15:03:
Ook Hamilton's eerste titel is nu toch wel ernstig controversieel aan het worden.
Hier binnen 1 comment door het weer aan te halenIcephase schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 15:05:
[...]
...en binnen 3 comments gaat het daar ook alweer over Masi en Abu Dhabi 2021... zucht...

Samenvattingen van trainingen beginnen hier standaard op "FX". Heel irritantthunder8 schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 14:52:
[...]
Helemaal mee eens en ik maak die fout qua benaming ook nog wel eens. International is Sky team en F1 Live is het eigen team van F1. Daardoor zou je juist denken dat die laatste de International is, omdat die veel objectiever is.
Daarnaast vind ik het echt kloten dat die F1 app op iOS qua talen zo brak is. Hoe moeilijk kan het zijn om die juiste audiostream als favoriet op te slaan en deze elke keer meteen te selecteren ipv op basis van devicetaal eerst NL te krijgen en dan op 2 verschillende methoden te moeten selecteren tussen International (via audiotaal) of F1 Live (via sidemenu en dan F1 Live)

https://www.motorsport.co...illiams-f1-team/10453044/
Oef, dit kan Williams niet gebruiken iig.Former Williams Formula 1 team sponsor ROKiT has launched a $149m legal action against the Grove outfit in a Florida court, claiming compensation for damage to its reputation.
PSN
dit is al even gaande;YakuzA schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 16:51:
https://www.motorsport.co...illiams-f1-team/10453044/
[...]
Oef, dit kan Williams niet gebruiken iig.
https://www.gpfans.com/nl...voormalige-sponsor-rokit/
zo ontving wiliams eerder een flinke bak geld nalv uitspraak rechter
ik heb de inhoud niet gevolgd, of dit vergelijkbaar is met bepaald energie drankje

[Voor 20% gewijzigd door himlims_ op 04-04-2023 17:05]
🆂🆃🅴🅰🅼: 🆁🅾🅾🆃🅶🅰🅼🅴🆁_🅲🅾🅼
🅿🆂🅽: 🅷🅾🅻🅻🅰🅽🅳🅷🅰🆁🅳🆂
Voor zover ik begrijp is Rokit wel wat beter dan onze Rich Energy vrind.himlims_ schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 17:03:
[...]
dit is al even gaande;
https://www.gpfans.com/nl...voormalige-sponsor-rokit/
zo ontving wiliams eerder een flinke bak geld nalv uitspraak rechter
ik heb de inhoud niet gevolgd, of dit vergelijkbaar is met bepaald energie drankjemaar de samenwerking tussen deze twee is al een van jaaaaren

Rokit sponsoren Alfa Romeo/Sauber niet. Verwarring met hun hoofdsponsor Kick of titel sponsor Stake?Martinspire schreef op woensdag 5 april 2023 @ 00:38:
Toch opvallend dat Alfa Romeo dan nog steeds met die sponsor rijdt. Die hadden toch ook nooit in zee gegaan als ze met Williams hadden gepraat?
Ten tijde van hun sponsoring van Williams was RoKiT volgens mij ook wel enigszins controversieel. Ze zitten in allerlei branches, maar hun producten zijn toevallig allemaal uitverkocht en niemand heeft er ervaring mee.
Ze hebben allerlei sporten gesponsored, maar er lijken ook overal conflicten te ontstaan.
Zie bv ook https://www.sportico.com/...nfl-nba-deals-1234690627/
Ze hebben allerlei sporten gesponsored, maar er lijken ook overal conflicten te ontstaan.
Zie bv ook https://www.sportico.com/...nfl-nba-deals-1234690627/
https://onzetaal.nl/taaladvies/hij-wil-hij-wilt ("hij wilt"is altijd fout)
Ohw wow, die had ik even niet zien aankomen...FirePuma142 schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 15:03:
Mijn boefje is liev!
Verwacht er niet veel van, ben echter wel benieuwd hoe Mercedes/Hamilton Fans hierop reageren.
Zeker omdat daar sommingen blijven hangen in 2021 en Abu Dhabi, zou het leuk koekje van eigen deeg zijn als dit verhaal net zoveel aandacht zou krijgen als de controverse daar.
En helemaal feest als Massa inderdaad slaagt met zijn aanklacht, is LH ineens 6-voudig kampioen en zullen de tranen rijkelijk vloeien.
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
Pun intended?

Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Als men ervoor kiest om nu nog een uitslag uit 2008 te wijzigen dan stop ik echt per direct met het volgen van deze 'sport'.. 16 jaar na dato nog een zaak willen maken, kom op zeg, zelfs de belastingdienst heeft geen interesse meer in cijfers van 16 jaar oudDarkasantion schreef op woensdag 5 april 2023 @ 09:06:
[...]
Verwacht er niet veel van, ben echter wel benieuwd hoe Mercedes/Hamilton Fans hierop reageren.
Zeker omdat daar sommingen blijven hangen in 2021 en Abu Dhabi, zou het leuk koekje van eigen deeg zijn als dit verhaal net zoveel aandacht zou krijgen als de controverse daar.
En helemaal feest als Massa inderdaad slaagt met zijn aanklacht, is LH ineens 6-voudig kampioen en zullen de tranen rijkelijk vloeien.

Hoeveel weken nog tot we het weer gewoon over een race kunnen hebben?
Veel te snel en te lang al deze break

Ik zie ook kansen om eea eindelijk de mond te snoeren maar dit is natuurlijk een compleet andere situatie dan 2021... #teamLHDarkasantion schreef op woensdag 5 april 2023 @ 09:06:
[...]
Mijn boefje is liev!
Dan krijg je "Massa" berichten #komkommertijdJEightyFive schreef op woensdag 5 april 2023 @ 09:16:
Hoeveel weken nog tot we het weer gewoon over een race kunnen hebben?![]()
Mijn boefje is liev!
Eens, als dit toe wordt gekend, kun je net zo goed heel de sport afschaffen, want dan is alles "Wat als...."JB schreef op woensdag 5 april 2023 @ 09:28:
[...]
Ik zie ook kansen om eea eindelijk de mond te snoeren maar dit is natuurlijk een compleet andere situatie dan 2021... #teamLH
Want stel dat de race niet zou tellen voor het kampioenschap en dit was kort na de race bekend geworden, hoe waren dan de resterende 3 races verlopen? Dat weet niemand en is gissen...
Wat als Hamilton niet Verstappen in Silverstone eraf had geschoten? Of Verstappen niet in Hamilton was gecrasht in Monza?
Of als Senna niet in Prost was gecrasht....
Wat als er nu alweer een race aanstaande was, dan hadden we minder komkommertijd

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
Hoeveel titels van Hamilton zijn controversieel ?FirePuma142 schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 15:03:
Voer voor de Twitteraars om te reageren op al die "8 titles" reacties

Waarschijnlijk is er bij vele titels (over hele F1 geschiedenis) wel iets te vinden...
Leuk om over te hebben, maar er gaat echt niet meer iets mee gebeuren. En dat is wat mij betreft ook prima.
Wat zou dat triest zijn, dat je dan jaren later in een rechtzaal gaat proberen een titel te claimen... Seizoen is afgelopen klaar, zelfde met alle "controversiele" seizoenen. Het heeft toch totaal geen waarde om jaren later nog een titel erbij te krijgen.FirePuma142 schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 15:03:
Dit is een bericht dat je eigenlijk drie dagen eerder verwacht had.FirePuma142 schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 15:03:
Gerechtigheid zoals hij het zelf noemt. Het is natuurlijk wel een beetje gek dat de leiding er vanaf wist maar niks deed om het imago van de sport te behouden. Vervolgens worden er wel personen gestraft maar geen consequentie aan het WC gehangen, daar wringt bij hem de schoen geloof ik.Homeland schreef op woensdag 5 april 2023 @ 10:26:
[...]
Het heeft toch totaal geen waarde om jaren later nog een titel erbij te krijgen.
Ik snap je punt, maar toch snap ik het ook vanuit Massa, in dit geval gaat het niet om een "wat als" van iets wat tijdens een race gebeurd is of zou moeten gebeuren. Het is namelijk gewoon gebeurd, net als dat Hamilton Verstappen er af knikkerde en andersom, dus niet wat als dat niet was gebeurd.Darkasantion schreef op woensdag 5 april 2023 @ 09:39:
[...]
Eens, als dit toe wordt gekend, kun je net zo goed heel de sport afschaffen, want dan is alles "Wat als...."
Want stel dat de race niet zou tellen voor het kampioenschap en dit was kort na de race bekend geworden, hoe waren dan de resterende 3 races verlopen? Dat weet niemand en is gissen...
Wat als Hamilton niet Verstappen in Silverstone eraf had geschoten? Of Verstappen niet in Hamilton was gecrasht in Monza?
Of als Senna niet in Prost was gecrasht....
Wat als er nu alweer een race aanstaande was, dan hadden we minder komkommertijd![]()
De Senna vs Prost is wel vergelijkbaarder wat dat betreft, alleen dat was volgens mij (was er niet bewust bij) tijdens het seizoen bekend, en toen is besloten er niet direct iets aan te doen.
Maar als het volgens de regelementen een legitieme maatregel is dat een race niet mee telt bij zo'n opzettelijke crash en dat bewust onder het tapijt is geveegd vanwege "de goede naam" en pas nadat het in steen geschreven was bekend is gemaakt zodat er niet iets gedaan kan worden is dat toch wel heel erg zuur.
Aan de andere kant, Hamilton profiteerd er wel van, maar hij kan er in die zin ook weer niks aan doen. Was wat anders geweest als de teamgenoot van Hamilton toen die crash had veroorzaakt bijvoorbeeld. Hamilton was in deze de derde hond die er met het been vandoor ging.
[edit]
By the way, kan [F1] Seizoen 2008 - Deel 2 weer open?

Oh wacht, ik verwar het met Alpha Tauri met Orlen. Ook de reden waarom ik telkens denk een Alfa te zien, maar dan is het de AlphaNeverSettle schreef op woensdag 5 april 2023 @ 00:46:
[...]
Rokit sponsoren Alfa Romeo/Sauber niet. Verwarring met hun hoofdsponsor Kick of titel sponsor Stake?
Misschien wel, maar als de grote baas van toen nu verklaart dat niet alles volgens de regels is gegaan dan heeft Massa toch echt wel een punt. Ik ben benieuwd hoe deze soap gaat aflopen.Homeland schreef op woensdag 5 april 2023 @ 10:26:
[...]
Wat zou dat triest zijn, dat je dan jaren later in een rechtzaal gaat proberen een titel te claimen... Seizoen is afgelopen klaar, zelfde met alle "controversiele" seizoenen. Het heeft toch totaal geen waarde om jaren later nog een titel erbij te krijgen.
Nadat de race gedaan is en de officiële uitslag er is valt er nog weinig te veranderen.sjaool schreef op woensdag 5 april 2023 @ 12:00:
[...]
Misschien wel, maar als de grote baas van toen nu verklaart dat niet alles volgens de regels is gegaan dan heeft Massa toch echt wel een punt. Ik ben benieuwd hoe deze soap gaat aflopen.
Het is erg vergezocht dat iets van zo lang geleden nog aangepast zou kunnen worden.
[Voor 9% gewijzigd door YakuzA op 05-04-2023 12:12]
PSN
Misschien hoef je de uitslag niet aan te passen, maar kan je een hoop geld vragen ter compensatie.YakuzA schreef op woensdag 5 april 2023 @ 12:11:
[...]
Nadat de race gedaan is en de officiële uitslag er is valt er nog weinig te veranderen.
Het is erg vergezocht dat iets van zo lang geleden nog aangepast zou kunnen worden.
Hattrick: Thorgal Eagles
Als ze enkel bewijzen dat het verkeerd is afgehandeld toen en dat eigenlijk Massa wereldkampioen had moeten zijn, zou dat in ieder geval een hoop discussie schelen over Max' zijn cost-cap en eventueel Abu Dhabi. Zelfs als ze de officiële uitslag niet aanpassen.YakuzA schreef op woensdag 5 april 2023 @ 12:11:
[...]
Nadat de race gedaan is en de officiële uitslag er is valt er nog weinig te veranderen.
Het is een civiele zaak, Wat de FIA heeft gedaan is volgens hun regels gegaan dus die kun je niet aansprakelijk stellen.
Wel misschien Renault, maar dat is gedaan, daar is een rechtzaak geweest en daar is een uitspraak over geweest.
Ik heb geen idee waar je als Massa zijnde nog denkt geld of punten te kunnen halen.
Wel misschien Renault, maar dat is gedaan, daar is een rechtzaak geweest en daar is een uitspraak over geweest.
Ik heb geen idee waar je als Massa zijnde nog denkt geld of punten te kunnen halen.
Open Source landkaart
Wat is dan de officiële uitslag?YakuzA schreef op woensdag 5 april 2023 @ 12:11:
[...]
Want volgens mij wordt die altijd een uurtje erna bekend gemaakt of iets dergelijks, maar daarna zijn er zeker nog wel wijzigingen mogelijk.
https://nos.nl/artikel/23...egens-illegaal-remsysteem
Dat wil niet zeggen dat ik vind dat dat hier na 15 jaar nog moet gebeuren. En wat in het artikel aangehaald wordt, ook in andere sporten is het ontnemen van titels jaren na dato een optie zoals Lance Armstrong.
Dat is dan echter iets dat hijzelf gedaan heeft (doping) dus in die zin vind ik niet dat je dat bij Hamilton kan doen, want Hamilton is in zekere zin geen partij in deze.
Was er in dat voorbeeld van Japan niet een protest aangetekend binnen de toegestane tijd na de race?Shinji schreef op woensdag 5 april 2023 @ 12:18:
[...]
Wat is dan de officiële uitslag?
Want volgens mij wordt die altijd een uurtje erna bekend gemaakt of iets dergelijks, maar daarna zijn er zeker nog wel wijzigingen mogelijk.
https://nos.nl/artikel/23...egens-illegaal-remsysteem
Dat wil niet zeggen dat ik vind dat dat hier na 15 jaar nog moet gebeuren. En wat in het artikel aangehaald wordt, ook in andere sporten is het ontnemen van titels jaren na dato een optie zoals Lance Armstrong.
Dat is dan echter iets dat hijzelf gedaan heeft (doping) dus in die zin vind ik niet dat je dat bij Hamilton kan doen, want Hamilton is in zekere zin geen partij in deze.

/edit:
https://www.formula1.com/...3DGgYhtM12HMBo49lHMa.html
Daar was idd binnen de officieel toegestane tijdframe na de race een protest van RP ingediend.... But the French marque’s fourth double points finish of the season could be in doubt after rivals Racing Point lodged a protest with the stewards after the race.
Denk dat daar de officiele uitslag hangende dat protest was.
[Voor 21% gewijzigd door YakuzA op 05-04-2023 12:26]
PSN
Van wat ik gisteren las kan dat dus wel? Pas na het FIA prijzengala is alles "set in stone". Tot dat moment kan (/kon? las het alsof de regels veranderd zijn intussen) er dus nog wel iets aan het kampioenschap veranderd worden. Zo las ik het in ieder geval: als Ecclestone & Mosley toen ze er achter kwamen, gedurende het seizoen, ook daadwerkelijk hadden gehandeld zoals volgens de regels had gemoeten dan hadden ze de race moeten schrappen uit het kampioenschap. Dat was op dat moment een maatregel die volledig toegestaan was met het reglement, onafhankelijk van "maar de classificatie is definitief". En daar zit het hem waarschijnlijk ook in: de classificatie van de race kan wel definitief zijn, maar dat betekent niet dat de race ook definitief onderdeel van het kampioenschap moet zijn. Dat kunnen ze blijkbaar nog prima "terugdraaien".YakuzA schreef op woensdag 5 april 2023 @ 12:11:
[...]
Als Senna en Max fan kan ik deze zeer waarderen

[Voor 57% gewijzigd door d-vine op 05-04-2023 12:56]
Je hebt het hier alleen wel over een strafrechtelijk iets waar ook rechtszaken over zijn geweest. Als de organisatie iets in de doofpot heeft gestopt dan is het wel van belang voor Felipe Massa dat het duidelijk wordt dat er niet rechtmatig gehandeld is en dat hij dus wel degelijk recht heeft op de titel.YakuzA schreef op woensdag 5 april 2023 @ 12:11:
[...]
Of hij die dan alsnog krijgt maakt verder niet uit.
Voor mij heeft Lewis in ieder geval een kruisje achter die titel van 2008 staan.

Met de uitspraken van Ecclestone lijkt er dus sprake te zijn van doofpot en onrechtmatig handelen. Dan zijn de woorden "vals spelen" ook niet ver weg natuurlijk.
En dat het lang geleden is, hoeft geen belemmering te zijn. Kijk ook naar andere sporten. Lance Armstrong heeft zijn titels in de tour de france 13 jaar na dato moeten inleveren (in 2012 is zijn overwinning in onder andere 1999 geschrapt).
Dat is natuurlijk wel een andere sport, maar dat betekent niet dat dit niet ook in de F1 kan, als er blijkt dat er mensen bewust zaken hebben achter gehouden en ze hadden moeten ingrijpen.
Dit vlammetje lijkt me voorlopig nog niet uit. Zeker als geld een rol gaat spelen, want ik denk dat Massa hierdoor tonnen is misgelopen (als niet meer), alleen al aan bonussen.
En dat het lang geleden is, hoeft geen belemmering te zijn. Kijk ook naar andere sporten. Lance Armstrong heeft zijn titels in de tour de france 13 jaar na dato moeten inleveren (in 2012 is zijn overwinning in onder andere 1999 geschrapt).
Dat is natuurlijk wel een andere sport, maar dat betekent niet dat dit niet ook in de F1 kan, als er blijkt dat er mensen bewust zaken hebben achter gehouden en ze hadden moeten ingrijpen.
Dit vlammetje lijkt me voorlopig nog niet uit. Zeker als geld een rol gaat spelen, want ik denk dat Massa hierdoor tonnen is misgelopen (als niet meer), alleen al aan bonussen.
Vette shit!
verkeerde topic
[Voor 110% gewijzigd door basvn op 05-04-2023 16:15]
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Op diverse F1-roddelsites komen berichten voor waarin Perez nogal wat commentaar heeft op RedBull en dat hij nogal wat eisen heeft.
Onder andere bij vrienden van GPfans, welke toch al dubieuze berichten deelt..
https://www.gpfans.com/nl...pen-krijgt-meer-aandacht/
De media doet daar dus een schepje bovenop.
Zo langzamerhand heb ik het eigenlijk wel gehad met Perez.. (mits het waar is, want, media)
Zo langzamerhand heb ik het eigenlijk wel gehad met Perez.. (mits het waar is, want, media)
Je hebt het nu juist naar het verkeerde topic verhuisdbasvn schreef op woensdag 5 april 2023 @ 15:45:
verkeerde topic

Ik weet iig niet wat de banden voor Baku te zoeken hebben in het Australie topic

[Voor 18% gewijzigd door YakuzA op 05-04-2023 16:50]
PSN
Perez is gewoon niet goed genoeg en probeert dat zo te verbloemen. Verstappen moest vorige race van plek 15 starten (door problemen met de auto) en wist 2e te worden. Perez kan ondanks meerdere rode vlaggen en gele vlaggen waardoor het hele veld bij elkaar komt geen potten breken en mag van geluk spreken dat er door een tijdstraf en 2x uitvallers nog een 5e plek in zat. Anders was ie niet verder gekomen dan 7.murphydrz schreef op woensdag 5 april 2023 @ 16:30:
Op diverse F1-roddelsites komen berichten voor waarin Perez nogal wat commentaar heeft op RedBull en dat hij nogal wat eisen heeft.
En ik ken de andere berichten niet, maar dit bericht is vooral sensatie inderdaad en onderbuikgevoelens van een "journalist".
[Voor 5% gewijzigd door Robbie T op 05-04-2023 16:41]
Staat het ook op niet 'nl' focused websites?murphydrz schreef op woensdag 5 april 2023 @ 16:30:
Dit is natuurlijk prachtige clickbait voor verstappen fanboys die hun eigen wereldvisie bevestigd willen zien

Enige Perez item op de global motorsport.com voorpagina is dat perez last had van de lage zon iig

[Voor 5% gewijzigd door YakuzA op 05-04-2023 17:13]
PSN
Ze zijn dan de afgelopen GP zeker vergeten toen VER zijn transmissie ermee ophield, want ja dat is natuurlijk voordeel voor Verstappen. Daarnaast is het feitelijk juist dat de auto's niet aan elkaar gelijk zijn, Verstappen rijdt namelijk liever met meer front.murphydrz schreef op woensdag 5 april 2023 @ 16:30:
Maar Perez is sowieso altijd al een heethoofd geweest, het was vaak genoeg raak met Ocon als teamgenoot...
Dit zal wel weer het gestoei zijn van de media dit jaar, Verstappen krijgt altijd al de schuld in zijn schoenen geschoven dat hij geen goede rijder is.
Iets met een korreltje zout.....murphydrz schreef op woensdag 5 april 2023 @ 16:30:

Diverse spaanse f1 sportsites langsgelopen, en wat denk je??YakuzA schreef op woensdag 5 april 2023 @ 16:40:
[...]
Staat het ook op niet 'nl' focused websites?
Dit is natuurlijk prachtige clickbait voor verstappen fanboys die hun eigen wereldvisie bevestigd willen zien
Enige Perez item op de global motorsport.com is dat perez last had van de lage zon iig
...geen letter over dit onderwerp.
Motorsport.com kun je trouwens ook in spaanstalige regio's instellen.
Edit:
ehm... https://www.motorsport.co...ustralian-gp-q1/10451447/
[Voor 11% gewijzigd door murphydrz op 05-04-2023 16:59]
Ik had dit expres in Randzaken gezet, omdat het helemaal niets met dit seizoen te maken heeftFirePuma142 schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 15:03:

++?????++ Out of Cheese. Narf! Poit! Egad! Zort! Error. Redo From Start.
Is het heel controversieel dat een team twee verschillende auto’s heeft en de updates verschillend distribueert? En het is toch niet gek dat de eerste rijder als eerst de nieuwe componenten ontvangt?
Het enige wat je Red Bull kwalijk kan nemen is dat ze niet duidelijk genoeg zijn dat Perez de tweede rijder is.
Het enige wat je Red Bull kwalijk kan nemen is dat ze niet duidelijk genoeg zijn dat Perez de tweede rijder is.
[Voor 22% gewijzigd door Mog op 05-04-2023 17:13]
Voor hen die zich Mark Webber in Silverstone herinneren toen die de pole pakte, en op de boordradio zei "Not bad for a number 2 driver, eh?"Mog schreef op woensdag 5 april 2023 @ 17:12:
Is het heel controversieel dat een team twee verschillende auto’s heeft en de updates verschillend distribueert? En het is toch niet gek dat de eerste rijder als eerst de nieuwe componenten ontvangt?

(Vettel had de nieuwe voorvleugel kapot gereden, het tweede exemplaar was van Webber's auto afgehaald en aan Seb gegeven. Was Webber boos over)
[Voor 11% gewijzigd door gambieter op 05-04-2023 17:18]
++?????++ Out of Cheese. Narf! Poit! Egad! Zort! Error. Redo From Start.
Maar dat wil Massa dan ook helemaal niet. Die wil meer gewoon erkenning dat het gebeurd is. Wellicht nog een paar miljoentjes er uit vanwege gederfde inkomsten. Dat zou ik doen als ik hem was. Ook al is het ver na dato, het moet gewoon afgestraft worden.Homeland schreef op woensdag 5 april 2023 @ 10:26:
[...]
Wat zou dat triest zijn, dat je dan jaren later in een rechtzaal gaat proberen een titel te claimen... Seizoen is afgelopen klaar, zelfde met alle "controversiele" seizoenen. Het heeft toch totaal geen waarde om jaren later nog een titel erbij te krijgen.
Dit dus.
Ik weet niet of het al gedeeld was, maar McLaren had hun unboxed vandaag en ik had daardoor ook nog even een filmpje van Channel 4 gevonden over een interview met Piastri:
Ik denk dat het goed voor Piastri is dat ie nu wat punten haalde en ook zijn thuisrace goed heeft doorstaan. Ik hoop dat ie daardoor wat losser wordt en meer vertrouwen krijgt in zijn eigen kunnen. Het is toch altijd wel wat stress en spanning wat zulke weekenden brengen. Hij moet ook nog wennen aan de aandacht en de camera's volgens mij, maar dat gaat wel goedkomen. Lando lijkt hem goed te begeleiden en ook voor hem zal het wel wennen zijn dat ie nu de oudste rijder is van het F1 team.
Verder vrij nuchtere blik. Wilde F1 bereiken, maar vooral professioneel coureur worden. Leuke gesprekken verder
Ik denk dat het goed voor Piastri is dat ie nu wat punten haalde en ook zijn thuisrace goed heeft doorstaan. Ik hoop dat ie daardoor wat losser wordt en meer vertrouwen krijgt in zijn eigen kunnen. Het is toch altijd wel wat stress en spanning wat zulke weekenden brengen. Hij moet ook nog wennen aan de aandacht en de camera's volgens mij, maar dat gaat wel goedkomen. Lando lijkt hem goed te begeleiden en ook voor hem zal het wel wennen zijn dat ie nu de oudste rijder is van het F1 team.
Verder vrij nuchtere blik. Wilde F1 bereiken, maar vooral professioneel coureur worden. Leuke gesprekken verder
[Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 05-04-2023 18:49]
128 pagina's, amateurs toenShinji schreef op woensdag 5 april 2023 @ 10:53:
[edit]
By the way, kan [F1] Seizoen 2008 - Deel 2 weer open?![]()

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Verder is dit een meer serieus gericht topic voor inhoudelijke discussie. Handel daar dan ook naar.
Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 3
Randzaken: [F1] Randzaken
Alle racetopics:
Topicreeks: [F1 2023] Racetopics
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Verder is dit een meer serieus gericht topic voor inhoudelijke discussie. Handel daar dan ook naar.
Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 3
Randzaken: [F1] Randzaken
Alle racetopics:
Topicreeks: [F1 2023] Racetopics