NeverSettle schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 10:51:
Gisterenavond bij Ziggo Race Café had Jack Plooij gemeld dat hij en Günther Steiner, na hun wekelijkse interview (als Race Café wordt uitgezonden), over Richard Verschoor hebben gesproken voor een vrije trainings zitje. Ziggo probeert dit jaar voor Zandvoort GP weer wat leuks te doen met Haas. Volgens Plooij zei Steiner dat ze afwachten wat Ferrari wilt, die hebben de mogelijkheid om in Zandvoort een junior in hun auto te laten testen. Als zij er geen gebruik van maken, dan heeft Verschoor een kans.
[
Twitter]
Persoonlijk vind ik het niet professioneel wat Jack Plooij nu openbaar maakt, wat zij achter de schermen bespreken. Niet voor je beurt spreken tot dat het echt op papier staat

dit was eerste keer dat weer eens ziggo/sport/f1/cafe gezien heb [..] man man wat een trieste bedoeling was dit zeg. Ook direct de laatste keer geweest dat ik ingeschakeld heb. (ik vond het een geslaagd format, zelfs naar de theater show geweest van robert en rob - aanrader!!)
Maar wat een zuur, zeikend en
roze oranje max show zeg ... Olav is behoorlijk verbitterd, jack heb ik nog nooit iets zinnigs horen zeggen.
Wat een aanvallen op de drivers, FIA, en onze koning max kan niets fout doen. Beetje nationaal trost vind ik prima, maar hoe max hier weggezet wordt ... kan me niet anders voorstellen dat de kijkcijfers flink in kakken.
Max is kampioen! top! hij kan racen als een van de beste. Maar de houdign van max (kritiek op team, geneuzel om mechanisch probleem, utieindelijk 2de worden en dan zon zure pruim zijn [..] pappa die nog niet eens een schouderklopje aan 'die mexiaan' kan geven. Ik ben nooit 'fan'van max geweest, maar met zo'n zure bak pis in je bakkes zal ik het ook nooti worden.
Er is zo veel talent en kwaliteit op de grid, persoonlijkheden verschillen. Maar hier liet Max, en Olav zich wel heeeel erg kennen.
Stelletje amateurs Er wordt vaak over lewis gezgt dat hij aan zeuren is, klagen piepen en mauwne [..] lijkt erop dat max ook dit stokje van hem wil overnemen. bah bah
[img="https://www.telegraaf.nl/images/840x473/filters:format(jpeg):quality(50)/cdn-kiosk-api.telegraaf.nl/3127cb82-c6e4-11ed-8a52-0255c322e81b.jpg"[/]
Als ik horner zou zijn geweest, had ik max volgende race lekker op de bank gezet; ga maar pokeren met pappa ofzo
[
Voor 11% gewijzigd door
himlims_ op 20-03-2023 10:49
]