[F1] Seizoen 2023 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 21 ... 80 Laatste
Acties:
  • 899.184 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Toto kan dan mooi met HAM mee naar Ferrari.
HAM gaat plan a t/m k in een wedstrijd nooit trekken, die wil Duitse duidelijkheid.

Maar ik geloof er niet veel van. Het is een beetje een logische gedachte tussen twee partijen waar het niet loopt, maar of er ook maar een kern van waarheid in zit ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Krijg nu beetje dit gevoel. :p

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 14-05 20:41
sambalbaj schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 21:21:
Toto kan dan mooi met HAM mee naar Ferrari.
HAM gaat plan a t/m k in een wedstrijd nooit trekken, die wil Duitse duidelijkheid.
Voor Duitse duidelijkheid moet je vooral Toto meenemen! Dat is namelijk een Oostenrijker net als Helmut Marko trouwens.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:48
U123456 schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 07:42:
[...]
Voor Duitse duidelijkheid moet je vooral Toto meenemen! Dat is namelijk een Oostenrijker net als Helmut Marko trouwens.
Hamilton naar Audi confirmed. You read it here first.

spoiler:
Andreas Seidl is dan weer wel een Duitser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
https://www.theguardian.c...egitimises-heinous-crimes

Flink artikel van The Guardian over F1 in Saudi Arabie. Reactie vanuit de F1 is erg zwak, ze geven echt helemaal niets om mensenrechten, cash is nog altijd king.
When asked to comment on the letter an F1 spokesperson responded: “We take our responsibilities very seriously and have made our position on human rights and other issues clear to all our partners and host countries who commit to respect human rights in the way their events are hosted and delivered. We are proud of all our partnerships and look forward to building on those in the years ahead.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 00:38
U123456 schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 07:42:
[...]
Poteto, potato, de bekendste Duitser van de 20e eeuw was ook een Oostenrijker :+

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoupS
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-05 20:53
Wild Chocolate schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 12:11:
[...]

Poteto, potato, de bekendste Duitser van de 20e eeuw was ook een Oostenrijker :+
Arnold Schwarzenegger? :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 00:38
Nee, de Governator is nooit Duitser geweest, wel al heel lang Amerikaan...
Aanrader trouwens, het Arnold Schwarzenegger museum in Thal, bij Graz. Goed te combineren met een bezoek aan de Grand Prix op de Red Bull Ring, klein uurtje met de auto (om niet al te ver Off-topic te gaan O-) )

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10:02
Gedurende het raceweekend in Bahrein is er een brief uitgegaan dat de track walk voortaan een wandeling moet zijn en mag niet meer per vervoersmiddel zoals een fiets of (e-)step gedaan worden.
“To clarify and to avoid future misunderstanding, the use of any means of transport (bicycles, e-bikes, scooters, e-scooters, etc) is forbidden during the time window stated as ‘Team Track Walks’ on the Event Timetable. No exceptions will be allowed. This decision has been agreed with the FIA.”
De brief is van de FOM en niet de FIA dit keer. Eventuele straffen op overtreding zijn niet bekend.

https://www.motorsport.co...k-walk-bike-ban/10444503/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17-05 08:30

-tom-562

Oliesjeik

Chocoball schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 09:39:
Gedurende het raceweekend in Bahrein is er een brief uitgegaan dat de track walk voortaan een wandeling moet zijn en mag niet meer per vervoersmiddel zoals een fiets of (e-)step gedaan worden.

[...]

De brief is van de FOM en niet de FIA dit keer. Eventuele straffen op overtreding zijn niet bekend.

Waarom 8)7
Een rondje Spa kost lopend best wat tijd zo 8)7

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10:02
-tom-562 schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 10:54:
[...]

Waarom 8)7
Te druk, te gevaarlijk, omdat het woord lopen in de naam staat, wie zal het zeggen? ;)

Sommige coureurs slaan de track walk op Jeddah nu ook over (het langste circuit na Spa).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02:14

sjaool

Every life should have 9 cats

-tom-562 schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 10:54:
[...]

Waarom 8)7
Als je een beetje doorloopt iets van een uur en 10 minuten, uiterlijk anderhalf uur als je het wat rustiger aan doet. Dus valt best wel mee. Het zijn allemaal superfitte sportlui dus kleine moeite. ;)

[ Voor 8% gewijzigd door sjaool op 17-03-2023 11:50 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01:45

[...]

Dus als ik het goed begrijp is omdat er zoveel om de race gepland wordt dat de track walk time te kort werd, iedereen daarom maar op de fiets ging omdat het minder tijd kostte, en dat werd weer te hectisch voor de FOM?

Nee, dan moet je nu lopen, dan sta je effectief nog meer minuten op de baan zodat de track walk time sloten weer langer moet worden… die ze zelf inkorten!

Deel dan gewoon Time slots in, dat elke 2 minuten een ploeg op de fiets kan vertrekken.

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17-05 17:43
Exactly 7 yrs ago on this day I was standing in the F1 paddock for the first time at the Australian GP. Today I’m excited to share I’m off on my next adventure.
I am so grateful and blessed to have had this incredible journey in F1 and I know my story will continue.
Thanks to the MB team, who have been my family for the past 7 years.
And @lewishamilton you GOAT !! It’s been such an honour and pleasure to stand along side you I’m so proud of you and everything you have achieved.
Thank you for supporting me, believing in me and showing me the limitless potential we all have within us.
I am so excited to watch the next chapter for you. There’s nothing you can’t do.
Don’t stop believing…
Lives journey is one big wave ,
Keep riding
Dream big
As Dreams do come true
Forever by your side
STILL WE RISE✌🏽💫🌊
van haar insta af

[ Voor 81% gewijzigd door basvn op 17-03-2023 13:15 ]

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toke_gt
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 09:40
Uit alles lijkt het haar eigen keuze te zijn, maar dat is toch best een gek moment, na race 1. Speculeren is misschien niet zo gewenst, maar ik denk dat het met de budgtecap te maken heeft. Mercedes moet toch ergens het geld vandaan halen om mensen terug te halen uit de zeildivisie en een nieuwe auto te ontwikkelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saitama
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 10-04 11:33
Toke_gt schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 13:30:
[...]

Uit alles lijkt het haar eigen keuze te zijn, maar dat is toch best een gek moment, na race 1. Speculeren is misschien niet zo gewenst, maar ik denk dat het met de budgtecap te maken heeft. Mercedes moet toch ergens het geld vandaan halen om mensen terug te halen uit de zeildivisie en een nieuwe auto te ontwikkelen.
Ik dacht dat Hamilton haar salaris betaalde? Of is dat dan ook onderdeel van de budgetcap?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• scrappy.doo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-05 19:56
Saitama schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 13:32:
[...]

Ik dacht dat Hamilton haar salaris betaalde? Of is dat dan ook onderdeel van de budgetcap?
Dat zou wel een heel eenvoudig boekhoudkundig trucje zijn.
- Salaris van Hamilton valt buiten de budget cap.
- Geef Hamilton X miljoen meer salaris
- Hamilton betaald X miljoen voor windtunnel/aero-engineer/noem-maar-op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07:43
scrappy.doo schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 13:37:
[...]

Maar het is wel zijn personal trainer. Volgens mij heeft hij geen personal engineers ;)

Ik ben benieuwd wat voor effect dit op Hamilton gaat hebben.
Of zou hij op basis van 1 race nu al besloten hebben om einde dit seizoen zijn helm aan de wilgen te hangen..?

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scrappy.doo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-05 19:56
alesandro_46 schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 13:39:
[...]

Maar het is wel zijn personal trainer. Volgens mij heeft hij geen personal engineers ;)

Ik ben benieuwd wat voor effect dit op Hamilton gaat hebben.
Of zou hij op basis van 1 race nu al besloten hebben om einde dit seizoen zijn helm aan de wilgen te hangen..?
Dan neemt hij toch tig personal engineers aan.
Punt is dat het niet eens zozeer zaak is wie haar salaris betaald. In de (waarschijnlijk onmogelijk ingewikkelde) regels van de budget cap staat precies beschreven wat wel en niet onder die budget cap valt. Los van of Hamilton het salaris van zijn personal trainer betaald of dat Verstappen zijn eigen lunch broodjes betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:29
Chocoball schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 11:17:
[...]

Te druk, te gevaarlijk, omdat het woord lopen in de naam staat, wie zal het zeggen? ;)

Sommige coureurs slaan de track walk op Jeddah nu ook over (het langste circuit na Spa).
Kost je bij een dergelijk circuit ook rustig 1.5u. En ik vraag me ook af wat de toegevoegde waarde is van een track walk a 5km per uur terwijl ze er vervolgens met 200-300 km/u overheen knallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-05 11:18

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

scrappy.doo schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 13:37:
[...]

"Boekhouding" is wel wat meer dan welke factuur boek ik op welke kostenplaats, je moet het ook onderbouwen en verantwoorden he... en daar zal de FIA echt wel wat van vinden.

In de 'grotemensenwereld' kom je ook niet weg met 'hee Belastingdienst, dit is onze jaarrekening en kijk ik heb meer kosten dan baten dus wil je alsjeblieft even de vpb van de afgelopen 3 jaar terugbetalen?'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfruit
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Sam Collins hoopt in de session warm-up dat de windtunnel restrictions Red Bull flink pijn zullen doen voor het seizoen voorbij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

drfruit schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 14:04:
Sam Collins hoopt in de session warm-up dat de windtunnel restrictions Red Bull flink pijn zullen doen voor het seizoen voorbij is.
Waarom/Met welk doel hoopt hij dat?

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Gekkenhuis schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 14:06:
[...]

Omdat hij enorm pro Mercedes en anti Red Bull is

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Racing-Paradise
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 01:37
Gekkenhuis schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 14:06:
[...]

In de hoop dat het seizoen nog enigszins spannend kan gaan worden :z

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Exocet schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 14:07:
[...]

Omdat hij enorm pro Mercedes en anti Red Bull is
Racing-Paradise schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 14:08:
[...]

In de hoop dat het seizoen nog enigszins spannend kan gaan worden :z
Om deze 2 redenen vroeg ik het dus. Als hij dit roept om het seizoen spannender te maken prima. Roept hij dit in de hoop dat Mercedes kampioen wordt had hij zijn mond mogen houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07-05 09:33
Weet iemand een goede F1 kalender die je kan syncen met iOS?
Ik had de officiële, maar nu zag ik dat op alles 2 reminders zitten, wat ik niet wil. Ga niet 100+ x handmatig alle reminders uit lopen zetten en zag geen optie om in 1x alle reminders uit te zetten.

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

VincentG schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 14:09:
Ik had de officiële, maar nu zag ik dat op alles 2 reminders zitten, wat ik niet wil. Ga niet 100+ x handmatig alle reminders uit lopen zetten en zag geen optie om in 1x alle reminders uit te zetten.
Ik heb de ook de officiële en nergens reminders?

Anders bij iOS de "event alerts" van de kalender gewoon uitzetten.
Open kalenders, ga naar het menu waar je ze aan/uitvinkt, druk rechts op de "i" en zet de "event alerts" uit.

[ Voor 17% gewijzigd door Gekkenhuis op 17-03-2023 14:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• drfruit
  • Niet online
Gekkenhuis schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 14:09:
[...]

[...]

Om deze 2 redenen vroeg ik het dus. Als hij dit roept om het seizoen spannender te maken prima. Roept hij dit in de hoop dat Mercedes kampioen wordt had hij zijn mond mogen houden.
Hij legt het niet uit, maar de talloze commentaren die hij al eerder heeft gegeven zijn altijd in het voordeel van Hamilton en Mercedes en alleen als het niet anders kan zegt hij iets positiefs over RB en Max.

[ Voor 2% gewijzigd door drfruit op 17-03-2023 14:14 . Reden: persoonlijke indruk ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpeedfreakR
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-05 07:31

SpeedfreakR

Zoeffff.....

Ik gebruik zelf die van RN365 (racingnews365) Is altijd up to date en elk jaar weer opnieuw toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

drfruit schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 14:11:
[...]

Hij legt het niet uit, maar de talloze commentaren die hij al eerder heeft gegeven zijn altijd in het voordeel van Hamilton en Mercedes en alleen als het niet anders kan zegt hij iets positiefs over RB en Max.
De neutraliteit als presentator zijnde wordt dus netjes voortgezet. Wat je privé vindt en doet mag je lekker zelf weten maar als presentator moet je gewoon onpartijdig zijn vind ik.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17-05 20:41
Gekkenhuis schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 14:11:
[...]

Open kalenders, ga naar het menu waar je ze aan/uitvinkt, druk rechts op de "i" en zet de "event alerts" uit.
https://f1calendar.com/nl

Ik gebruik al enkele jaren deze. Ooit eens toegevoegd aan mijn kalender en daarna geen omkijken meer naar. (ook niet elk seizoen opnieuw toevoegen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Toke_gt schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 13:30:
[...]

So it begins..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17-05 20:41

[...]

Waarvoor is die track walk eigenlijk? Nagaan of het asfalt glad is is niet de taak van de coureurs en de layout kunnen ze wel van de sim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox-Racing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-05 14:00
Blik1984 schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 13:50:
[...]

Kost je bij een dergelijk circuit ook rustig 1.5u. En ik vraag me ook af wat de toegevoegde waarde is van een track walk a 5km per uur terwijl ze er vervolgens met 200-300 km/u overheen knallen
De ene Coureur (Max bijv.) heeft er niets mee.
Die zegt ik rij eerste rondje wel wat rustiger kijk ik ff.

Andere willen kijken naar Curbstones, Hobbels enz. samen met Engineer bespreken over hoe en wat in de auto.

RichardVos.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zilver7
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 23-03 14:03
drfruit schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 14:04:
Ik hoorde hem dat ook zeggen in de Weekend Warm-up. In de jaren dat Mercedes de motor moest terugschroeven was dat allemaal geen enkel probleem dus ik betwijfel dat hij het alleen maar zei omdat hij hoopt dat het seizoen spannender wordt.

Ze hebben als F1-team van verslaggevers blijkbaar ook een Fantasy F1 dit jaar, waarin Collins flink wat punten verloor voor Bahrein omdat hij geen enkele Red Bull rijder had opgenomen in zijn team. Die man laat zich zo kennen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fyodor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17-05 20:14
Blik1984 schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 13:50:
[...]

Ricciardo ging ooit bij de openingsrace in Australië bij de start iemand via het gras inhalen. Daar zat alleen een putdeksel, gevolg voorvleugel stuk. Met een track walk kan je dat soort dingen opmerken. Specifieke bochten schijnen de coureurs ook nog wel eens bij stil te gaan staan om e.e.a. nader te bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Robbie T schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 14:17:
[...]

Waarvoor is die track walk eigenlijk? Nagaan of het asfalt glad is is niet de taak van de coureurs en de layout kunnen ze wel van de sim.
Van origine is het volgens mij om de baan te verkennen en het controleren op rotzooi en rommel wat er niet thuishoort. Liever ogen teveel die er overheen kijken dan één te weinig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DRaakje
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
https://calendar.google.c...om&ctz=Europe%2FAmsterdam

Al de afgelopen 6 jaar en nooit hoeven updaten, of incorrect geweest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07-05 09:33
Gekkenhuis schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 14:11:
[...]

Thanks voor de suggesties. Had voorheen nooit problemen, maar nu ineens begonnen de reminders, alsof het 'extern' is aangezet.

Heb de kalender opnieuw toegevoegd en zag de optie om alerts uit te vinken. Lijkt weer goed te gaan.

[ Voor 17% gewijzigd door VincentG op 17-03-2023 14:28 ]

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-05 19:48
Gekkenhuis schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 14:16:
[...]

De neutraliteit als presentator zijnde wordt dus netjes voortgezet. Wat je privé vindt en doet mag je lekker zelf weten maar als presentator moet je gewoon onpartijdig zijn vind ik.
Dus voor de gemakkelijkheid vergeten we maar even dat dit volledig uit de lucht gegrepen is en de overtuiging is van iemand hier op het forum.

Ik hoop ook dat Red Bull hier een nadeel van ondervindt maar dat is niet anti Red Bull bedoelt. Als Red Bull het niet voelt, wat is dan het nu van een straf opleggen? Dat beetje zakgeld zal het verschil niet maken, ontwikkelingstijd (hopelijk) wel

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-05 11:30

DataGhost

iPL dev

Kenhas schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 14:37:
[...]

Dus voor de gemakkelijkheid vergeten we maar even dat dit volledig uit de lucht gegrepen is en de overtuiging is van iemand hier op het forum.
Dan trek ik hier de voorzichtige conclusie uit dat je hem nooit hebt gezien of hebt horen praten.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Ik ben ervan overtuigd dat Ted Kravitz een van de meest neutrale verslaggevers is. Heb hem nog geen ander team zien voortrekken. Beter dan Collins. :+

spoiler:
Voor als je detector vastzit: Is sarcastisch bedoelt. :P)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-05 19:48
DataGhost schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 14:44:
[...]

Dan trek ik hier de voorzichtige conclusie uit dat je hem nooit hebt gezien of hebt horen praten.
Tuurlijk niet. Het is de presentator met, wat mj betreft, het minste kennis over F1. Waarom zou ik dan luisteren? Als je een Red Bull fan bent en hij is anti Red Bull, waarom luister je dan?

Ik reageer meer op het feit dat het eigenlijk weer een pure aanname/veronderstelling is. Ik ga misschien beetje uit van de meest positieve manier maar "om het seizoen spannend te houden" lijkt me een zeer plausibel. Onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Heeft hij gezegd dat hij hoopt dat Red Bull tijd verliest ten voordele van Mercedes? Zoals ik het hier lees, niet. Dus ook geen woorden in zijn mond leggen

Zoals vele aannames/veronderstelling hier gaat dit dan zijn eigen leventje leiden

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GertjanO
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
DataGhost schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 14:44:
[...]

Er zit een verschil tussen voorkeur en partijdigheid. Dat Sam Collins een (hele grote) voorkeur heeft voor Lewis Hamilton maakt hem nog niet partijdig. Hij maakt er geen geheim van dat hij hoopt dat Lewis elke race gaat winnen en weet het vaak spannender te vertellen dan dat het daadwerkelijk is maar ik heb hem,de afgelopen jaren, nog niet partijdig horen praten (in tegenstelling tot bepaalde Sky medewerkers).

Ik ga er van uit dat ook deze uitspraak vooral bedoeld is om het spannend te houden voor de kijker.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DeKaerften
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 00:16

DDX

Wel gek dat dit bij 2e race is, waarom dan niet direct aan begin van seizoen.

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• AvK
  • Laatst online: 09:59

AvK

Ready Set Go

DDX schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 17:39:
[...]

Wel gek dat dit bij 2e race is, waarom dan niet direct aan begin van seizoen.
Klopt.... Het is vreemd.

Maybe she went over his helmet? (Spaceballs punn Intended) :+

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
Bij Mercedes dus al snijden in het personeelsbestand. Angela was natuurlijk wel een herkenbaar gezicht maar binnenkort dus ook een smalle pitwall zoals Haas om 250k te besparen en die W14b te bouwen?

Nu het geldkraantje niet meer open staat moet je talenten hebben.

We zijn nog geen 2 races ver maar Charles maakt een vertwijfelde indruk in de auto. Was 2022 zijn beste kans voor het kampioenschap en is 2023 de doodsteek voor zijn ambities? Ik hoop dat hij zich kan herpakken maar hij heeft het niet zelf in de hand met die wagen.

Bij Mercedes wil je op het moment niet zijn want ze weten niet welke richting ze uit moeten met de wagen. En als ze het weten dan zal het pas in 2025 competitief zijn. (2023 is met de W14 verloren als ze nu omschakelen, 2024 met ander concept en weer leren..).

Zowel RB als Alpine zit goed met hun rijders.
McLaren wil je niet zitten (arme Lando ;()
Haas, AT, Williams zijn stap achteruit.
Audi is een vraag.

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinji
  • Laatst online: 09:34
Chevy454 schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 19:12:
Bij Mercedes dus al snijden in het personeelsbestand. Angela was natuurlijk wel een herkenbaar gezicht maar binnenkort dus ook een smalle pitwall zoals Haas om 250k te besparen en die W14b te bouwen?

Nu het geldkraantje niet meer open staat moet je talenten hebben.

We zijn nog geen 2 races ver maar Charles maakt een vertwijfelde indruk in de auto. Was 2022 zijn beste kans voor het kampioenschap en is 2023 de doodsteek voor zijn ambities? Ik hoop dat hij zich kan herpakken maar hij heeft het niet zelf in de hand met die wagen.

Bij Mercedes wil je op het moment niet zijn want ze weten niet welke richting ze uit moeten met de wagen. En als ze het weten dan zal het pas in 2025 competitief zijn. (2023 is met de W14 verloren als ze nu omschakelen, 2024 met ander concept en weer leren..).

Zowel RB als Alpine zit goed met hun rijders.
McLaren wil je niet zitten (arme Lando ;()
Haas, AT, Williams zijn stap achteruit.
Audi is een vraag.
Angela zit als het goed is niet in de budget cap. Werd door Lewis zelf betaald lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online
Chevy454 schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 19:12:

Vooral dat laatste heb ik het idee. Hij vertrouwt de wagen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
Shinji schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 19:32:
[...]

Angela zit als het goed is niet in de budget cap. Werd door Lewis zelf betaald lijkt me.
Wie betaald maalt niet uit, het gaat om de werkzaamheden. De secretaresse die aan de ingang van het bedrijf zit wordt wel door het team betaald maar valt ook niet onder de budget cap. Sterker nog, je kunt zelfs semi engineers hebben die niet onder de budget cap vallen. Teams moeten namelijk een hele administratie bijhouden over hoe een onderdeel is ontwikkeld (wanneee er aan gewerkt is etc). En het doen van die administratie mag door iemand anders worden gedaan en dat werk valt dus niet onder de budget cap.

In ieder geval, een personal trainer hoort bij de coureur, en de coureur valt niet onder de budget cap dus de personal trainer ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:20
Plenkske schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 19:37:
[...]

Vooral dat laatste heb ik het idee. Hij vertrouwt de wagen niet.
Bij Studio F1 hadden de broertjes Coronel het erover; schijnt dat die wagen op snelheid minder stabiel wordt. Niet bepaald lekker met al die blinde snelle bochten.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 17-05 21:45
Gisterenavond bij Ziggo Race Café had Jack Plooij gemeld dat hij en Günther Steiner, na hun wekelijkse interview (als Race Café wordt uitgezonden), over Richard Verschoor hebben gesproken voor een vrije trainings zitje. Ziggo probeert dit jaar voor Zandvoort GP weer wat leuks te doen met Haas. Volgens Plooij zei Steiner dat ze afwachten wat Ferrari wilt, die hebben de mogelijkheid om in Zandvoort een junior in hun auto te laten testen. Als zij er geen gebruik van maken, dan heeft Verschoor een kans.

Persoonlijk vind ik het niet professioneel wat Jack Plooij nu openbaar maakt, wat zij achter de schermen bespreken. Niet voor je beurt spreken tot dat het echt op papier staat :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
NeverSettle schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 10:51:
Gisterenavond bij Ziggo Race Café had Jack Plooij gemeld dat hij en Günther Steiner, na hun wekelijkse interview (als Race Café wordt uitgezonden), over Richard Verschoor hebben gesproken voor een vrije trainings zitje. Ziggo probeert dit jaar voor Zandvoort GP weer wat leuks te doen met Haas. Volgens Plooij zei Steiner dat ze afwachten wat Ferrari wilt, die hebben de mogelijkheid om in Zandvoort een junior in hun auto te laten testen. Als zij er geen gebruik van maken, dan heeft Verschoor een kans.

[Twitter]

Persoonlijk vind ik het niet professioneel wat Jack Plooij nu openbaar maakt, wat zij achter de schermen bespreken. Niet voor je beurt spreken tot dat het echt op papier staat :P
Dat doe je nu dus ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Het is toch door Ziggo zelf openbaar gemaakt? Dan mag hij er toch ook over lullen? Wrong place, wrong time... maar goed, Jack moet ergens scoops naar buiten brengen zodat hij toch denkt dat hij nog 'relevant' is...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Nu online

[Twitter]

Ik geloof er vrij weinig van, waarom zou Haas dat doen? Verschoor is middelmatig wat betreft resultaten en zie ik het niet tot de F1 schoppen (niet het talent en niet de sponsoren voor een betaald zitje), dus dan moet ergens een flinke zak geld vandaan komen, en ik geloof niet dat Ziggo of andere sponsoren dat op tafel willen leggen om Verschoor een vrije training te laten doen.

Nu moeten teams wel 2 juniors laten rijden in vrije trainingen, maar ik zie Verschoor die plek niet nemen. Ik denk dat de discussie tussen Steiner en Plooij meer eentje was van:
P: Wie gaan jullie als junior laten rijden tijdens de vrije trainingen dit jaar?
S: We weten het nog niet.
P: Maakt Verschoor een kans om te rijden?
S: Ferrari heeft eerste keus, als zijn een junior willen laten rijden laten we die rijden, anders weten we het nog niet en zou ook Verschoor een optie zijn.

Z: Grote kans dat Verschoor een vrije training mag rijden als Ferrari geen junior laat rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptainSkiddow
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 28-03 18:37
Gekkenhuis schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 14:19:
[...]

Van origine is het volgens mij om de baan te verkennen en het controleren op rotzooi en rommel wat er niet thuishoort. Liever ogen teveel die er overheen kijken dan één te weinig.
Via GPFans is er ook een Agenda beschikbaar, maar ik heb zo snel geen linkje voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Volgens diverse bronnen, gaat er in september een Rooie Stier een rondje Nordschleife doen. Vanwege een RedBull Event.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Illegal_Alien schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 17:07:
Volgens diverse bronnen, gaat er in september een Rooie Stier een rondje Nordschleife doen. Vanwege een RedBull Event.
Ben heel benieuwd of het in de buurt van de Porsche 919 gaat komend maar daar heb ik mijn twijfels over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

Als ik het me goed herinner ging dat om een RB9 en die zal natuurlijk wel gewoon op de kneiterharde showbanden moeten rijden dus ik verwacht het ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-05 21:25

Martinspire

Awesomeness

Dan zal het wel geen Max of andere grote naam zijn lijkt mij, want zo'n ritje is, zeker in de oudere auto's, vrij dodelijk als het mis gaat.

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Martinspire schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 22:30:
[...]

Dan zal het wel geen Max of andere grote naam zijn lijkt mij, want zo'n ritje is, zeker in de oudere auto's, vrij dodelijk als het mis gaat.
Hij/Zij kan ook zijn/haar nek breken door over een grassprietje te vallen. :p Ze hebben extremere dingen uitgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

Dit is precies waar ze DC of DR voor hebben. Max is dan waarschijnlijk gewoon met andere dingen bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Iedereen kan een rustig rondje rijdennop de Nordschleife, als ze een enigszins competitieve tijd neer willen zetten dan zijn ze een stuk beperkter qua coureurs. Een DC of DR zal dan eerst 100+ rondes mogen oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Voor een promotiefilmpje van Redbull hoef je toch ook geen record tijd neer te zetten, dat gaat vooral om de spectaculaire beelden.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-05 21:25

Martinspire

Awesomeness

Over promotie gesproken, er is blijkbaar een oosterse versie van het F1 Theme gemaakt:

[Twitter: https://twitter.com/FM1_3316/status/1637327412357636096]

Ik weet niet waar Matt hem vandaan heeft, maar ik denk dat ie binnenkort ook wel op andere plekken beschikbaar komt. STC, de sponsor van de race, heeft dit blijkbaar met het Saudi Orkest geregeld als ik deze bron mag geloven. Dus ik verwacht dat ze hem ook wel bij het begin van de race gaan laten horen.

[ Voor 56% gewijzigd door Martinspire op 19-03-2023 10:41 ]

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Aangezien ze met de “Mexico theme” veel positief feedback kregen, had ik een stille hoop dat we dit seizoen bij elk land een eigen theme zouden krijgen.

Ik kan zoiets wel waarderen.

Hopelijk volgen langzaamaan meer landen.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

streamnl schreef op zondag 19 maart 2023 @ 16:41:
Aangezien ze met de “Mexico theme” veel positief feedback kregen, had ik een stille hoop dat we dit seizoen bij elk land een eigen theme zouden krijgen.

Ik kan zoiets wel waarderen.

Hopelijk volgen langzaamaan meer landen.
En dan bij ons een Draaiorgel, of anders een van de beroemde DJ`s ofzo? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Red Bull Formula Nürburgring meets 12h Nürburgring Formula 1 cars return to the legendary Nordschleife

Motorsport fans should mark 9 and 10 September 2023 very thickly in their calendars. Formula 1 cars will return to the legendary Nordschleife as part of the 12h Nürburgring. The Red Bull Formula Nürburgring brings young motorsport talent and legendary drivers from various racing series to the season highlight of the Nürburgring Endurance Series. The ticket contingent is limited and advance sales are now open.

This means that the weekend of the motorsport highlight is available in a double pack. Exciting races at the 12h Nürburgring of the Nürburgring Endurance Series and breathtaking show runs by well-known motorsport greats from the world of Red Bull. Visitors can look forward to racing cars and impressive bolides on the legendary Nordschleife and the Grand Prix Track. On the open grandstands, in the paddock and in the event zones, fans will be up close and personal.

Further details will be announced shortly.
Lijkt ontzettend logisch als daar een RB tussenzit :)

[ Voor 3% gewijzigd door CreativeS op 19-03-2023 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Illegal_Alien schreef op zondag 19 maart 2023 @ 16:46:
Liever de Metropole orkest.
Misschien icm een bekende DJ.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

streamnl schreef op zondag 19 maart 2023 @ 17:43:
[...]

Liever de Metropole orkest.
Misschien icm een bekende DJ.
André Rieu? Moet wel beetje swingen zijn he. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-05 17:28

Bloodclot

Jawier!

Max heeft nu een redelijke streak aan champoinship leader. Wat is daar het record van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killjoy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-05 21:29

Killjoy

Klingon lawn products

Illegal_Alien schreef op zondag 19 maart 2023 @ 19:54:
[...]

André Rieu? Moet wel beetje swingen zijn he. :p
Die staat internationaal wel goed aangeschreven. Maar wellicht niet helemaal het juiste genre ;)

Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK
  • Laatst online: 09:59

AvK

Ready Set Go

[...]

Je vergist je in wat een draaiorgel aan muziek kan produceren..........
Je zal versteld staan van wat die dingen kunnen.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

AvK schreef op zondag 19 maart 2023 @ 21:13:
[...]

Je vergist je in wat een draaiorgel aan muziek kan produceren..........
Je zal versteld staan van wat die dingen kunnen.
Dit kan ook:

Offuh lekker hakken en zagen.

:p

[ Voor 16% gewijzigd door Illegal_Alien op 20-03-2023 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02:14

sjaool

Every life should have 9 cats

[...]

Het draaiorgel hebben we verleden jaar al gehoord en dat klonk niet verkeerd. :)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17-05 17:43
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FrpYYAxWcAATjfe?format=png&name=large

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

[Twitter]

dit was eerste keer dat weer eens ziggo/sport/f1/cafe gezien heb [..] man man wat een trieste bedoeling was dit zeg. Ook direct de laatste keer geweest dat ik ingeschakeld heb. (ik vond het een geslaagd format, zelfs naar de theater show geweest van robert en rob - aanrader!!)

Maar wat een zuur, zeikend en roze oranje max show zeg ... Olav is behoorlijk verbitterd, jack heb ik nog nooit iets zinnigs horen zeggen.

Wat een aanvallen op de drivers, FIA, en onze koning max kan niets fout doen. Beetje nationaal trost vind ik prima, maar hoe max hier weggezet wordt ... kan me niet anders voorstellen dat de kijkcijfers flink in kakken.

Max is kampioen! top! hij kan racen als een van de beste. Maar de houdign van max (kritiek op team, geneuzel om mechanisch probleem, utieindelijk 2de worden en dan zon zure pruim zijn [..] pappa die nog niet eens een schouderklopje aan 'die mexiaan' kan geven. Ik ben nooit 'fan'van max geweest, maar met zo'n zure bak pis in je bakkes zal ik het ook nooti worden.

Er is zo veel talent en kwaliteit op de grid, persoonlijkheden verschillen. Maar hier liet Max, en Olav zich wel heeeel erg kennen. Stelletje amateurs Er wordt vaak over lewis gezgt dat hij aan zeuren is, klagen piepen en mauwne [..] lijkt erop dat max ook dit stokje van hem wil overnemen. bah bah
[img="https://www.telegraaf.nl/images/840x473/filters:format(jpeg):quality(50)/cdn-kiosk-api.telegraaf.nl/3127cb82-c6e4-11ed-8a52-0255c322e81b.jpg"[/]

Als ik horner zou zijn geweest, had ik max volgende race lekker op de bank gezet; ga maar pokeren met pappa ofzo

[ Voor 11% gewijzigd door himlims_ op 20-03-2023 10:49 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 09:53

Player1S

Probably out in the dark

Transportman schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 15:08:
[...]

Ik geloof er vrij weinig van, waarom zou Haas dat doen? Verschoor is middelmatig wat betreft resultaten en zie ik het niet tot de F1 schoppen (niet het talent en niet de sponsoren voor een betaald zitje), dus dan moet ergens een flinke zak geld vandaan komen, en ik geloof niet dat Ziggo of andere sponsoren dat op tafel willen leggen om Verschoor een vrije training te laten doen.
publicity. Een Nederlander die in Nederland zijn eerste meters in een F1 auto mag maken. Dat levert paar extra centen op en extra camera tijd.

Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JEightyFive
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 16-05 08:25
himlims_ schreef op maandag 20 maart 2023 @ 08:55:
[...]
Er is zo veel talent en kwaliteit op de grid, persoonlijkheden verschillen. Maar hier liet Max, en Olav zich wel heeeel erg kennen. Stelletje amateurs Er wordt vaak over lewis gezgt dat hij aan zeuren is, klagen piepen en mauwne [..] lijkt erop dat max ook dit stokje van hem wil overnemen. bah bah
Nu kijk ik zelden tot nooit nabeschouwingen dus ik heb denk ik iets gemist. Wat heeft Max gezegd?
Tijdens de race (die ik ook maar half mee heb gekregen wegens 1 jarige zoon die nogal wat aandacht vereist rond dat tijdstip) kreeg ik wel iets mee dat ie iets gevraagd zou hebben over positie wisselen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Graft
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:22
Zoals het nu lijkt is dit seizoen DE kans voor Checo om het WDC een keer binnen te slepen. Zelfs Checo rijdt met deze Redbull namelijk onbedreigd naar een 2e stek. Als Max dan 1 of 2 keer uitvalt door technische malheur of een aanrijding met een andere coureur kost dat Max weer een x aantal wedstrijden om dicht te rijden. Dan kan het er echt om gaan spannen.

Ik ben heel benieuwd of de frictie van gisteren tussen Checo & Max een voorbode gaat zijn voor de rest v/h seizoen.

[ Voor 3% gewijzigd door Graft op 20-03-2023 09:57 ]

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-05 18:25

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Ik ben normaal niet van slow chatting in F1 topics, maar ik wil nu wel een klein duitje in de zak doen. Ik hoop echt dat Perez dit seizoen gaat redden door Verstappen flink dwars te zitten. Ik ben Verstappen fan, maar meer F1 fan. En ik hoop dan dus ook dus Perez hem het vuur aan de schenen legt om zodoende dit seizoen te redden. En van wat ik kon zien gisteren is de strijd losgebarsten. May the best driver win.

Het ouderwetse Lauda/Prost fight. Smullen

[ Voor 5% gewijzigd door Yzord op 20-03-2023 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Yzord schreef op maandag 20 maart 2023 @ 09:58:
Ik ben normaal niet van slow chatting in F1 topics, maar ik wil nu wel een klein duitje in de zak doen. Ik hoop echt dat Perez dit seizoen gaat redden door Verstappen flink dwars te zitten. Ik ben Verstappen fan, maar meer F1 fan. En ik hoop dan dus ook dus Perez hem het vuur aan de schenen legt om zodoende dit seizoen te redden. En van wat ik kon zien gisteren is de strijd losgebarsten. May the best driver win.
Dan wint Max, als het spannend moet worden, moet er nog meer technisch mis gaan bij Max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-05 18:25

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Exocet schreef op maandag 20 maart 2023 @ 10:01:
[...]

Dan wint Max, als het spannend moet worden, moet er nog meer technisch mis gaan bij Max.
Dat Max dan wint is zeker als beide auto's equal zijn. Maar dat zijn ze niet voorlopig. Ik gun het Perez, want het is een goede rijder en het zal het beste uit Max naar voren gaan halen.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-05 11:26

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

himlims_ schreef op maandag 20 maart 2023 @ 08:55:
[...]

dit was eerste keer dat weer eens ziggo/sport/f1/cafe gezien heb [..] man man wat een trieste bedoeling was dit zeg. Ook direct de laatste keer geweest dat ik ingeschakeld heb. (ik vond het een geslaagd format, zelfs naar de theater show geweest van robert en rob - aanrader!!)

Maar wat een zuur, zeikend en roze oranje max show zeg ... Olav is behoorlijk verbitterd, jack heb ik nog nooit iets zinnigs horen zeggen.

Wat een aanvallen op de drivers, FIA, en onze koning max kan niets fout doen. Beetje nationaal trost vind ik prima, maar hoe max hier weggezet wordt ... kan me niet anders voorstellen dat de kijkcijfers flink in kakken.

Max is kampioen! top! hij kan racen als een van de beste. Maar de houdign van max (kritiek op team, geneuzel om mechanisch probleem, utieindelijk 2de worden en dan zon zure pruim zijn [..] pappa die nog niet eens een schouderklopje aan 'die mexiaan' kan geven. Ik ben nooit 'fan'van max geweest, maar met zo'n zure bak pis in je bakkes zal ik het ook nooti worden.

Als ik horner zou zijn geweest, had ik max volgende race lekker op de bank gezet; ga maar pokeren met pappa ofzo
Wat was er mis met de houding? Max heeft Perez gewoon gefeliciteerd. Wat mij betreft kan Max veel fout doen, want ik ben geen blinde fan, maar wat ik juist mooi vond is dat hij gewoon niet even settled voor 2e plaats. Hij wilde weten wat de snelste ronde was en zn engineer wilde het niet zeggen. Max stond er op. Dat is toch prachtig? Winnaarsmentaliteit.

Engineer heeft wel 10 keer geroepen dat de target lap time een 33.0 was en hij deed het niet. Ik houd daar wel van. Want een zakelijke 1-2 is niets aan.

Een rijder mag toch wel balen dat de auto hem in de steek liet? Hij liet het team niet vallen.

Ik deel je mening verder wel over Ziggo, Olav en het kan nog erger: Jack volledig! Ik trek liever mn teennagels er uit dan dat ik naar hen luister. Doornbos vind ik dan nog wel redelijk.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JEightyFive
Graft schreef op maandag 20 maart 2023 @ 09:56:
Zoals het nu lijkt is dit seizoen DE kans voor Checo om het WDC een keer binnen te slepen. Zelfs Checo rijdt met deze Redbull namelijk onbedreigd naar een 2e stek. Als Max dan 1 of 2 keer uitvalt door technische malheur of een aanrijding met een andere coureur kost dat Max weer een x aantal wedstrijden om dicht te rijden. Dan kan het er echt om gaan spannen.

Ik ben heel benieuwd of de frictie van gisteren tussen Checo & Max een voorbode gaat zijn voor de rest v/h seizoen.
Ik krijg een flashback naar vorig jaar toen na een paar races Checo als mogelijke WDC werd bestempeld. De eindstand spreekt voor zich.
Hij moet op héél veel pech bij Max gaan hopen als ie echt een serieuze gooi wil doen anders zie ik hem niet boven Max eindigen. Ook Checo zal zijn portie bad luck nog gaan krijgen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

Ik houd ook van racespanning, dus ik ben helemaal voor een gevecht op de baan en eventueel buiten de baan. Ik zet de popcorn vast klaar :D

Ik denk wel dat 1 zwaluw nog geen zomer maakt. Dit is een baan die checo heel erg ligt. Het was duidelijk dat ze met absolute race pace gisteren heel erg aan elkaar gewaagd waren. Max kwam niet zomaar dichterbij.
Maar wat als Max geen technische problemen heeft en het zijn andere banen?
Uiteindelijk denk ik dan toch dat Max het red, maar uiteraard kan toch technische problemen het alsnog de kant van Checo op vallen. Alleen hoop ik dat technische problemen niet gaan uitmaken wie er wint.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
JEightyFive schreef op maandag 20 maart 2023 @ 10:08:
Ik krijg een flashback naar vorig jaar toen na een paar races Checo als mogelijke WDC werd bestempeld. De eindstand spreekt voor zich.
Hij moet op héél veel pech bij Max gaan hopen als ie echt een serieuze gooi wil doen anders zie ik hem niet boven Max eindigen. Ook Checo zal zijn portie bad luck nog gaan krijgen.
Inderdaad. Eén zwaluw maakt nog geen zomer. Als Max dat akkefietje met zijn aandrijfas niet had in de kwali was Max gewoon fluitend eerste geworden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Yzord schreef op maandag 20 maart 2023 @ 10:03:
[...]

Dat Max dan wint is zeker als beide auto's equal zijn. Maar dat zijn ze niet voorlopig. Ik gun het Perez, want het is een goede rijder en het zal het beste uit Max naar voren gaan halen.
Perez is een middelmatige coureur die zo af en toe een uitschieter omhoog heeft maar niet meer dan dat, als hij de centen van Telmex niet in de zak had gehad dan was hij al lang F1 coureur af geweest.

Uit niets blijkt dat Perez de strijd echt aan zou kunnen gaan als het er op aan komt, in de quali laat ie het af weten, in de races laat hij het vaak afweten en ondanks dat zijn vader er nog steeds van overtuigd is dat hij de eerste Mexicaan gaat zijn die een WDC binnen gaat slepen weet iedereen dat dat echt niet gaat gebeuren tenzij er hele gekke dingen gebeuren.

Laten we even niet vergeten dat Perez vorig jaar op een behoorlijke achterstand eindigde achter Verstappen en zelfs Leclerc niet achter hem wist te houden in het kampioenschap ondanks dat hij over beter materiaal beschikte als je het hele seizoen in ogenschouw neemt.

Nu hoop ik van ganser harte dat Verstappen dit jaar niet op zijn sloffen kampioen gaat worden en van mijn part is het Hamilton die uiteindelijk zijn 8e titel binnen harkt aan het einde van het jaar maar ik zou m'n hoop toch niet op Perez vestigen als het gaat om serieuze tegenstand in het WK.
Verstappen is de golden boy van Horner en Marco, als het puntje bij paaltje komt dan gaat Perez gewoon teruggefloten worden door die 2. Perez heeft in het verleden al meermaals laten zien dat als het aankomt op spanning binnen het team hij niet heel sterk in de schoenen staat en ik denk dat Verstappen nog wel een grotere bloedzuiger kan zijn dan Ocon was in zijn tijd bij Force India ;)

[ Voor 17% gewijzigd door R2D2 op 20-03-2023 10:24 ]

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjufke
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-05 10:56
Hann1BaL schreef op maandag 20 maart 2023 @ 10:05:
[...]

Wat was er mis met de houding? Max heeft Perez gewoon gefeliciteerd. Wat mij betreft kan Max veel fout doen, want ik ben geen blinde fan, maar wat ik juist mooi vond is dat hij gewoon niet even settled voor 2e plaats. Hij wilde weten wat de snelste ronde was en zn engineer wilde het niet zeggen. Max stond er op. Dat is toch prachtig? Winnaarsmentaliteit.

Engineer heeft wel 10 keer geroepen dat de target lap time een 33.0 was en hij deed het niet. Ik houd daar wel van. Want een zakelijke 1-2 is niets aan.

Een rijder mag toch wel balen dat de auto hem in de steek liet? Hij liet het team niet vallen.

Ik deel je mening verder wel over Ziggo, Olav en het kan nog erger: Jack volledig! Ik trek liever mn teennagels er uit dan dat ik naar hen luister. Doornbos vind ik dan nog wel redelijk.
Er zijn gewoon wat toevalligheden die de wenkbrauwen doen fronsen. Perez wint en Max parkeert zijn bolide in de pits, vervolgens gaat hij in de cooldown room op Perez zijn stoel zitten. Daar zou je wat achter kunnen zoeken :+

Van de ene kant hou ik er ook van dat Max zijn eigen plan trekt, van de andere kant… Je denk problemen te hebben met je auto, meld dit ook en krijgt meerdere keren van GP een rondetijd door die ze willen zien. Luister dan en breng dat ding heelhuids thuis.

PSN: bollsie

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

sjufke schreef op maandag 20 maart 2023 @ 10:22:
[...]

Er zijn gewoon wat toevalligheden die de wenkbrauwen doen fronsen. Perez wint en Max parkeert zijn bolide in de pits, vervolgens gaat hij in de cooldown room op Perez zijn stoel zitten. Daar zou je wat achter kunnen zoeken :+

Van de ene kant hou ik er ook van dat Max zijn eigen plan trekt, van de andere kant… Je denk problemen te hebben met je auto, meld dit ook en krijgt meerdere keren van GP een rondetijd door die ze willen zien. Luister dan en breng dat ding heelhuids thuis.
Ja deels wel mee eens.
Wat ik het meest vervelend vond was de houding van Jos Verstappen. Die moet daar neutraler in staan en Perez gewoon zijn overwinning gunnen. Dat heb ik even terug gekeken en dat sloeg echt nergens op.

Daar heb ik meer problemen mee.

Ik weet niet waarom Max zijn auto in de pots heet gezet, dus daar wil ik geen conclusies aan trekken.

Max is verteld door het team dat er met de auto niets mis was, dus kon hij door racen en voor de snelste ronde gaan. Hij was niet meer in de aanval voor plek 1. Want hij liet Perez in de laatste 6-8 rondjes wel lopen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
[...]
Luister dan en breng dat ding heelhuids thuis.
En dat is nou net het verschil tussen de middelmaat en de beste coureurs als je de historie bekijkt. Een Hamilton, Schumacher, Alonso, Senna e.d. hebben / hadden allemaal 1 ding gemeen, het zijn de slechtste verliezers op aarde en daarom behoren ze tot de beste coureurs uit de F1 historie.

Mika Häkkinen bijvoorbeeld, aardige vent, goede coureur maar nou niet de eerste naam die bij mij boven komt drijven als een van de groten binnen de F1 ;)

[ Voor 14% gewijzigd door R2D2 op 20-03-2023 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-05 11:33

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

[...]

Ik heb er ook geen probleem mee als Max zijn eigen plan trekt. Wat ik slecht zou trekken is als Checo dingen verteld wordt om hem langzamer te krijgen en Max daarmee voordeel te geven om WDC te laten worden.
Ik heb daar ook geen aanwijzingen voor, maar ik denk dat Checo er wel een mening over heeft (gezien wat er over de radio gezegd werd).

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Maasluip schreef op maandag 20 maart 2023 @ 10:29:
[...]

Ik heb er ook geen probleem mee als Max zijn eigen plan trekt. Wat ik slecht zou trekken is als Checo dingen verteld wordt om hem langzamer te krijgen en Max daarmee voordeel te geven om WDC te laten worden.
Ik heb daar ook geen aanwijzingen voor, maar ik denk dat Checo er wel een mening over heeft (gezien wat er over de radio gezegd werd).
Perez kreeg uiteindelijk ook de vrijheid om te pushen, wat Verstappen slim deed was om het in de laatste ronde te doen, die zag iedereen al van mijlenver aankomen behalve Perez.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BasvanS
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-05 16:36
R2D2 schreef op maandag 20 maart 2023 @ 10:31:
[...]

Perez kreeg uiteindelijk ook de vrijheid om te pushen, wat Verstappen slim deed was om het in de laatste ronde te doen, die zag iedereen al van mijlenver aankomen behalve Perez.
Vreemd, ik meende te horen dat ze beide op 33.0 moesten mikken en volgens mij is door ook herhaalt. Max verloor 2/3 ronden in totaal een seconde per ronde om de banden in de juiste window te krijgen en de batterij te laden, vervolgens reed hij .2 sneller dan Checo. Ik denk dat Checo ook nog wel in de buurt van de 31.9 had kunnen komen, maar het laatste bericht dat ik hoorde was dat hij op 33.0 moest blijven mikken als rondetijd.

Overigens reed Checo wel de snelste ronde toen zowel Max als hij ook al 33.0 moesten rijden..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JEightyFive
R2D2 schreef op maandag 20 maart 2023 @ 10:27:
[...]
Mika Häkkinen bijvoorbeeld, aardige vent, goede coureur maar nou niet de eerste naam die bij mij boven komt drijven als een van de groten binnen de F1 ;)
Maar wel mijn favoriet :P Die inhaalactie op Spa zal mij voor altijd bij blijven O+
Was toen ook wel wat jonger dus dat heeft extra indruk gemaakt denk ik ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23:49
JEightyFive schreef op maandag 20 maart 2023 @ 10:40:
[...]

Maar wel mijn favoriet :P Die inhaalactie op Spa zal mij voor altijd bij blijven O+
Was toen ook wel wat jonger dus dat heeft extra indruk gemaakt denk ik ;)
Hier ook, zelfs mijn zoon vernoemd naar Mika. :)
Mooie coureur vaak erop/eronder en altijd respect naar zijn concurrent toendertijd Schumacher, en dat respect was wederzijds terwijl het niet de meest gemakkelijke coureur was.

[ Voor 20% gewijzigd door Hari-Bo op 20-03-2023 10:43 ]

Bos Stern Service Mercedes diagnose, coding, navigatie update, ECU/instrumentenpaneel reparatie, sleutel service, km check en Airmatic tuning ook op locatie. Interesse stuur een DM.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

@himlims_ , ik heb op basis van jouw reactie toch even mezelf gepijnigd en Race Cafe aangezet. Jack en Olav zijn boven zichzelf uitgestegen door nog meer onzin te lullen dan ik van ze gewend ben.

Ik snap jouw reactie van eerder wel beter nu, al blijf ik er bij dat het weinig met Max zelf te maken heeft. Maar waarom heeft die tandarts nog een podium om zijn mening te verkondigen? Niet alleen over Max, maar bijv ook over Stroll, want die zou het slecht gedaan hebben want 0 punten. Zijn auto was notabene defect zonder toedoen van Stroll zelf.

Die gasten zijn compleet van het padje af.
Pagina: 1 ... 21 ... 80 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Ook het bedelen naar het delen naar streams wordt niet toegestaan
Verder is dit een meer serieus gericht topic voor inhoudelijke discussie. Handel daar dan ook naar.

Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 3
Randzaken: [F1] Randzaken

Alle racetopics:
Topicreeks: [F1 2023] Racetopics