Dat is vast om Toto'tje in het gareel te houden!basvn schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 13:02:
[Twitter]
[Afbeelding]
Susie Wolff zullen we dus meer gaan zien in de Paddock
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/zqbPbUgsqBigQ0k8juaBjKXS.jpg?f=user_large)
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Dat is vast om Toto'tje in het gareel te houden!basvn schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 13:02:
[Twitter]
[Afbeelding]
Susie Wolff zullen we dus meer gaan zien in de Paddock
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Over een paar weken dus de bevestiging van de verkoop van het team.basvn schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 12:51:
Statement van AT over de verkoop van het team
[Afbeelding]
[Twitter]
[Twitter]
Het is geen voetbal.TinusXIII schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 14:28:
[...]
Over een paar weken dus de bevestiging van de verkoop van het team.
"When you grow up your heart dies"
Nee, wel dit artikel.himlims_ schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 10:15:
iemand iets van ted zijn notebook gezien? meeste wat ik tegen kom jankt over locatie/land resitricties
Wat is het toch een sneu mannetje, ik hoef die notebook van hem niet meer te kijken.In 2021 en 2022 wist Max Verstappen tweemaal het Formule 1-kampioenschap te winnen, met dank aan de FIA. Dat gevoel heeft Ted Kravitz. De reporter van Sky Sports F1 laat in de season preview van de Britse zender weten dat Verstappen de kans heeft gekregen om kampioen te worden, door een regelwijziging van de FIA.
[ Voor 15% gewijzigd door Biggg op 02-03-2023 10:38 ]
Ben het 100% eens met Ted/Mercedes als gaat om masi-verhaalBiggg schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 10:33:
[...]
Nee, wel dit artikel.
https://gp33.nl/max-verst...a-om-mercedes-te-stoppen/
Wat is het toch een sneu mannetje, ik hoef die notebook van hem niet meer te kijken.
Over 2021 kan je nog discussiëren, maar van 2022 snap ik niet hoe je die recht kan lullen.Biggg schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 10:33:
[...]
Wat is het toch een sneu mannetje, ik hoef die notebook van hem niet meer te kijken.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Ik vind dat iedereen recht heeft op zijn mening, maar het begint nu inderdaad een beetje sneu te worden.Biggg schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 10:33:
[...]
Nee, wel dit artikel.
[...]
Dat klopt, maar wat wél kwalijk is is dat ook ze types als Ted ook op de officiele F1 kanalen uitzenden, zoals F1tv pro. Zo'n platform, dat internationaal beschikbaar is voor een internationaal platform, moet je echt objectief houden.himlims_ schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 10:50:
[...]
...
Van praktisch iedere media valt wel iets te zeggen als gaat om partijdigheid. Zo vind ik de nederlandse media zo overdreven pro max, dat ik het bij voorhand oversla.
...
[ Voor 14% gewijzigd door CousinBoneless op 02-03-2023 10:54 ]
Oh jee, 2021 belde, of ie zijn koe weer in de sloot kan krijgen... als Lewis in Baku niet rechtdoor was gereden bij de herstart nadat Max een plofband had, was die hele spanning er niet geweest. Conclusie: zelf gedaan.Mog schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 10:50:
[...]
Over 2021 kan je nog discussiëren, maar van 2022 snap ik niet hoe je die recht kan lullen.
ping 127.212.23.124
Biggg schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 10:33:
[...]
Nee, wel dit artikel.
[...]
Dus Ted Kravitz mag geen mening hebben maar een site die gewijd is aan 1 piloot (de naam GP33 en een apart menu), zou wel neutraal zijn?ProudElm schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 10:46:
... Maar helaas blijkt dan onpartijdige verslagvoering momenteel helaas nergens meer te vinden is.. Zelfs niet van F1TV zelf.. Erg jammer.
2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215
Ik heb net z'n hekel aan een website die alleen maar pro Max is hoor.. Ik reageerde meer op het feit dat ik Ted vroeger ook leuker vond dan het gezeur van nu..Kenhas schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 10:56:
[...]
[...]
Dus Ted Kravitz mag geen mening hebben maar een site die gewijd is aan 1 piloot (de naam GP33 en een apart menu), zou wel neutraal zijn?![]()
Wringt een beetje dat bevooroordeelde media wordt aangevoerd als aanklacht dat iemand anders bevooroordeeld is
Als je stelt dat de FIA max in 2022 aan het kampioenschap geholpen heeft door de regelwijzigingen, dan kan je dus ook stellen dat ze Hamilton bij de vorige regelwijzigingen aan z’n kampioenschappen geholpen hebben.Mog schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 10:50:
[...]
Over 2021 kan je nog discussiëren, maar van 2022 snap ik niet hoe je die recht kan lullen.
Tja, als het andersom was geweest, dan had jij waarschijnlijk ook geloofd dat Masi dit had gedaan zodat Ham zijn 8ste wereldtitel kon binnen halen en daarmee het record van Schumacher kon verbeteren.himlims_ schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 10:50:
[...]
Ben het 100% eens met Ted/Mercedes als gaat om masi-verhaal
Fantastisch en mijn complimenten! Dit is werkelijk oprecht het eerste zinnige en verstandige opmerking die ik over dit onderwerp heb gehoord!!Biggg schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 11:08:
[...]
De simpele verklaring dat Masi de regels wat gebogen heeft om te zorgen dat het kampioenschap niet onder de safety car zou finishen - verder volstrekt onpartijdig was en Ver daar gewoon een keertje mazzel had - is kennelijk geen reële optie.
De DBX die in gedurende de laatste seizoenen al werd ingezet is vervangen door de opgepompte versie van diezelfde auto, de DBX707, de krachtigste SUV ter wereld. Onder de motorkap ligt een krachtbron die goed is voor 707pk met 900Nm koppel. In 3.5 seconden tikt hij daardoor de 100 km/u aan.
De Aston Martin safety car blijft onveranderd, dat is en blijft de Vantage.
[ Voor 117% gewijzigd door G_Dragon op 02-03-2023 11:28 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
al dat oud zeer zal me een reet roestenKenhas schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 11:15:
Ook wel beetje jammer dat we nu bezig zijn over een Ted's Notebook die blijkbaar nog niemand gezien heeft. Veel hangt af van de manier van vertalen. Je kunt alles correct vertalen maar de klemtoon anders leggen. Hoewel ik eigenlijk niet echt twijfel dat hij dit gezegd heeft.
Ik wil gewoon F1 zien, zonder alle controverse er rondhimlims_ schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 11:17:
[...]
al dat oud zeer zal me een reet roestenik wil gewoon notebook zien
Wat heel veel mensen ook vergeten is dat die 4 ton grotendeels ook is gaan zitten in de volledige afschriving van de RB16 bij Silverstone. Wat had dat ook alweer gekost? 2 mln? Als die nu door Merc betaald zouden worden wil ik hun plaatje nog wel is zien...albino71 schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 11:14:
De hegemonie van Mercedes is eindelijk doorbroken, en hoe. Naar mijn mening is dat positief voor F1.
Mooi voor ons (de meeste van ons) is dat het Max is gelukt met RBR.
Dat er gezeurd wordt over 400.000 overschreiding, de laatste race van '21 en de verandering van de regels is logisch, maar er zijn diverse zaken in het recente verleden die net zo goed als discutabel gezien kunnen worden. Start hybride motoren en later het verhaal van extra olie verbranden door Mercedes en het sensor verhaal van de Ferrari PU bijvoorbeeld.
Zo is er altijd wel wat te zeuren en dat Ted het allemaal niet kan verkroppen na de dominantie van 'zijn' Mercedes en Sir Lewis is ergens begrijpelijk, maar eigenlijk alleen maar mooi.
Voor mij heeft de ontknoping van '21 net zo goed te maken met de verkeerde strategische beslissingen van Mercedes. Verder heeft de 4 ton overschrijding van het budget natuurlijk niet gezorgd voor de dominantie van RBR, maar is het koren op de molen voor de concurrenten.
Kijken wat er dit jaar voor discussies loskomen. Hopelijk wat nieuws, want de punten waar het nu over gaat is geweest en afgehandeld.
https://www.youtube.com/watch?v=yEoO4TIoBJIhimlims_ schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 11:17:
[...]
al dat oud zeer zal me een reet roestenik wil gewoon notebook zien
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Hier ben ik zelf ook heel blij om en het is zeker heel positief voor de Formule 1 en fans dat er verandering in is gekomen, alleen nu hopen dat Red Bull het niet ook zoveel jaar gaat doen en er wel wisselende / verrassende kampioenen zullen gaan zijn de de aankomende jaren.albino71 schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 11:14:
De hegemonie van Mercedes is eindelijk doorbroken, en hoe. Naar mijn mening is dat positief voor F1.
Mooi voor ons (de meeste van ons) is dat het Max is gelukt met RBR.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
ik wist dat deze zou komen nadat op submit gedrukt hadcrzyhiphopazn schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 11:20:
[...]
https://www.youtube.com/watch?v=yEoO4TIoBJI![]()
![]()
On-topic:
Ben zeer benieuwd wat de daadwerkelijke auto's laten zien dit weekend.
Wie de beste mazen in de sportregelementen heeft ontdekt en toegepast.
Is het al vrijdag
Ik weet niet of ik het persoonlijk eens ben met het laatste deel, maar als er een paar tussen zitten waarbij Max pas in de laatste ronde de titel veilig stelt, dan is dat ook primaG_Dragon schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 11:22:
[...]
Hier ben ik zelf ook heel blij om en het is zeker heel positief voor de Formule 1 en fans dat er verandering in is gekomen, alleen nu hopen dat Red Bull het niet ook zoveel jaar gaat doen en er wel wisselende / verrassende kampioenen zullen gaan zijn de de aankomende jaren.
Ja zolang het seizoen maar wel ontzettend spannend blijft, maar persoonlijk hoef ik geen 6 jaar lang dezelfde kampioen zoals Mercedes een tijd heeft gedaan. Maar daar hebben we helaas geen controle overalbino71 schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 11:28:
[...]
Ik weet niet of ik het persoonlijk eens ben met het laatste deel, maar als er een paar tussen zitten waarbij Max pas in de laatste ronde de titel veilig stelt, dan is dat ook prima
Komt de schade veroorzaakt door Bottas in Hongarije bij Perez en max en het puntenverlies daardoor nog bij.sinasappel schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 11:18:
[...]
Wat heel veel mensen ook vergeten is dat die 4 ton grotendeels ook is gaan zitten in de volledige afschriving van de RB16 bij Silverstone. Wat had dat ook alweer gekost? 2 mln? Als die nu door Merc betaald zouden worden wil ik hun plaatje nog wel is zien...
heb zo'n vermoede dat dit exact is wat er staat te gebeurenG_Dragon schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 11:30:
[...]
Ja zolang het seizoen maar wel ontzettend spannend blijft, maar persoonlijk hoef ik geen 6 jaar lang dezelfde kampioen zoals Mercedes een tijd heeft gedaan. Maar daar hebben we helaas geen controle over
Ik wil eigenlijk helemaal niet meedoen aan de discussie maar dit is eigenlijk net zo'n non statistiek als balbezit bij voetbal. En dan zeggen: ja maar we waren beterJeweetje schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 11:30:
[...]
De vraag die ik meestal aan de Max haters stel, hoeveel ronden heeft Max in 2021 op kop gereden?
Een groot verschil met de Merc dominatie is dat er niet echt een red bull dominatie is maar een Max dominantie. En het is geen dominatie waarbij de auto tijdens kwali 1 seconden per ronde sneller kan rijden en tijdens de race dat de party mode aangezet kan worden.himlims_ schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 11:39:
[...]
heb zo'n vermoede dat dit exact is wat er staat te gebeuren
Verkeerde statistiek? Balbezit zegt niet iets over winkansen. Als je nu zegt "maar we hadden veel meer schoten op doel" snijdt de vergelijking wel hout.JEightyFive schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 11:45:
[...]
Ik wil eigenlijk helemaal niet meedoen aan de discussie maar dit is eigenlijk net zo'n non statistiek als balbezit bij voetbal. En dan zeggen: ja maar we waren beter
Uiteindelijk telt de uitslag.
Heb je deels gelijk in, hoewel de vergelijking met voetbal altijd wat mank gaat.JEightyFive schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 11:45:
[...]
Ik wil eigenlijk helemaal niet meedoen aan de discussie maar dit is eigenlijk net zo'n non statistiek als balbezit bij voetbal. En dan zeggen: ja maar we waren beter
Uiteindelijk telt de uitslag.
Anderzijds kun je ook stellen dat Red Bull dat jaar weinig issues heeft gehad en ze, als dat ze over de limiet heeft gebracht, te weinig gebudgetteerd hadden voor crashes.sinasappel schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 11:18:
[...]
Wat heel veel mensen ook vergeten is dat die 4 ton grotendeels ook is gaan zitten in de volledige afschriving van de RB16 bij Silverstone. Wat had dat ook alweer gekost? 2 mln? Als die nu door Merc betaald zouden worden wil ik hun plaatje nog wel is zien...
Ik kan mij helaas nog wat Frank de Boer jaren voor de geest halen waarin balbezit wel degelijk heilig verklaard was en zogenaamd iets zei over de winkansenRobertMe schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 11:50:
[...]
Verkeerde statistiek? Balbezit zegt niet iets over winkansen.
Er zijn achteraf gezien geen opgeblazen cijfers gelekt? De gelekte cijfers gingen over een overschrijding van 1,x miljoen. Red Bull is beboet voor een overschrijding van 1,x miljoen.flessuh schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 11:53:
[...]
Anderzijds kun je ook stellen dat Red Bull dat jaar weinig issues heeft gehad en ze, als dat ze over de limiet heeft gebracht, te weinig gebudgetteerd had voor crashes.
Het blijft gewoon jammer dat het is gebeurd, en het meest erge is nog de enorme ophef en opgeblazen cijfers die andere teams eerst naar buiten "lekten". Dat in combinatie met het moment van bekendmaken is gewoon slecht van de FIA.
Die hadden direct geruchten de kop in moeten drukken, en uiteraard op tijd de gegevens naar buiten brengen.
Zoiets heb ik tegenwoordig ook op mijn oprit staan....G_Dragon schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 11:16:
Formule 1 introduceert nieuwe medical car:
[...]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Testing, one, two ...
Huh, F1 _is_ toch controverse?Kenhas schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 11:18:
[...]
Ik wil gewoon F1 zien, zonder alle controverse er rond
Bla bla bla...
How about no?pjottum schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 10:53:
[...]
Oh jee, 2021 belde, of ie zijn koe weer in de sloot kan krijgen... als Lewis in Baku niet rechtdoor was gereden bij de herstart nadat Max een plofband had, was die hele spanning er niet geweest. Conclusie: zelf gedaan.
Oh, als Max die plofband niet had gehad .. etc.
Misschien kan @DaniëlWW2 het [F1] Seizoen 2021 topic weer openen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Volledig mee eens. Het zou prachtig zijn als er zelfs 3 teams (of meer, maar dat lijkt me een volledige utopie) kunnen vechten en ik zou het leuk vinden als komende jaren bijvoorbeeld Leclerc, Sainz, Russell en/of Norris kampioen zouden worden. Perez zou ook prima zijn, maar die heeft naar mijn idee het intrinsieke talent niet.G_Dragon schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 11:22:
[...]
Hier ben ik zelf ook heel blij om en het is zeker heel positief voor de Formule 1 en fans dat er verandering in is gekomen, alleen nu hopen dat Red Bull het niet ook zoveel jaar gaat doen en er wel wisselende / verrassende kampioenen zullen gaan zijn de de aankomende jaren.
Onderschat ALO niet in zijn Aston MartinParaDroid2 schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 12:33:
[...]
Volledig mee eens. Het zou prachtig zijn als er zelfs 3 teams (of meer, maar dat lijkt me een volledige utopie) kunnen vechten en ik zou het leuk vinden als komende jaren bijvoorbeeld Leclerc, Sainz, Russell en/of Norris kampioen zouden worden. Perez zou ook prima zijn, maar die heeft naar mijn idee het intrinsieke talent niet.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
ik hoop zooooo dat hij nog een 1e plek pakt ergens dit seizoen
De wagen heeft de potentie om dit te kunnen doen. Wat dat betreft hebben ze een goede slag geslagen met Dan Fellows.himlims_ schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 13:26:
[...]
ik hoop zooooo dat hij nog een 1e plek pakt ergens dit seizoen
https://www.formule1.nl/n...leine-polsoperatie-gehad/Hij baalde van de gemiste testdagen, maar de opluchting en blijdschap overheerste donderdag bij Lance Stroll. De Canadese coureur blijkt na een operatie aan zijn pols fit genoeg om dit weekend in actie te komen voor Aston Martin. “Ik heb hard gewerkt om op tijd hersteld te zijn.”
[ Voor 64% gewijzigd door U123456 op 02-03-2023 13:55 ]
Bij dezealbino71 schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 12:32:
@DaniëlWW2 FYI Ik mis de racetopic link in de warning.
Zou iemand dit in zijn ééntje voor elkaar kunnen krijgen? Denk dat daar wel meer bij komt kijken..sjaool schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 13:49:
[...]
De wagen heeft de potentie om dit te kunnen doen. Wat dat betreft hebben ze een goede slag geslagen met Dan Fellows.
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Hij heeft genoeg kennis meegenomen om die kopie die ze al hadden te tweaken.Gekkenhuis schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 14:45:
[...]
Zou iemand dit in zijn ééntje voor elkaar kunnen krijgen? Denk dat daar wel meer bij komt kijken..
Wat maakt die volgorde? Moet ik daar verwachtingen in lezen? Helemaal random voelt het niet.jaapstobbe schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 15:03:
Introducing Our New 2023 F1 Opening Titles!
[YouTube: Introducing Our New 2023 F1 Opening Titles!]
De nieuwe openings video is er!
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Dit topic Niet bezoeken, geen nieuws volgen, en alleen op f1tv de race bekijken. Dan lukt dat aardig.Kenhas schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 11:18:
[...]
Ik wil gewoon F1 zien, zonder alle controverse er rond
WDC Stand 2022, minus diegene die vetrokken is uiteraardMog schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 15:14:
[...]
Wat maakt die volgorde? Moet ik daar verwachtingen in lezen? Helemaal random voelt het niet.
[ Voor 3% gewijzigd door RiCk op 02-03-2023 15:18 ]
Mensen lijken de volledige eerste helft van 2022 vergeten te zijnArgantosNL schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 11:46:
[...]
Zelfs vorigjaar hebben we zat interessante races gehad ook al was de kampioen strijd niet echt aanwezig.
Proberen sommige coureurs Magic Mike te zijn ofzo?jaapstobbe schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 15:03:
Introducing Our New 2023 F1 Opening Titles!
[YouTube: Introducing Our New 2023 F1 Opening Titles!]
De nieuwe openings video is er!
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
bronEsteban Ocon en Pierre Gasly waren vrienden in hun kartingjaren, tot ze eens botsten. Al acht jaar niet meer ‘on speaking terms’. Het gaat zo ver dat Alpine al besliste dat hun ouders niet op hetzelfde moment naar de paddock mogen komen, vernamen we uit goede bron. Want bij Alpine willen ze de oude vete niet zien ontvlammen. Zowel Gasly als Ocon beloven dat het allemaal vergeten en vergeven is. Tot ze straks duelleren voor een plaats in de punten. Meer zal niet nodig zijn om van een grote vete een heel klein beetje oorlog te maken.
Dat is nu toch iets dat ik moeilijk te geloven vind. Mercedes die een loophole mistMad-Matt schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 15:20:
https://www.planetf1.com/...ower-unit-paddock-theory/
Interessant stukje over Mercedes die mogelijk de boot heeft gemist.
In het kort:
Mercedes heeft een betrouwbare motor willen bouwen en erin geslaagd.
Anderen hebben een snelle motor gebouwd en met toegestane "betrouwbaarheids"updates de motor betrouwbaarder gemaakt en stiekem ook een beetje sneller. (Loophole)
Mercedes kan deze updates niet toepassen omdat de motor al betrouwbaar is, dus geen updates = geen extra vermogen snoepen.
Het zijn ook paddock geruchtenKenhas schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 15:25:
[...]
Dat is nu toch iets dat ik moeilijk te geloven vind. Mercedes die een loophole mist
na 3 races stond max is van 40+ punten achter, toen waren er al mensen die zijden dat max het nooit meer zou inhalen. grappig genoeg is dat de grootste punten achterstand die een kampioenschap winner ooit heeft overwonnen.Waah schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 15:19:
[...]
Mensen lijken de volledige eerste helft van 2022 vergeten te zijnzonder Ferrari fuck ups had Max waarschijnlijk niet eens voor Leclerc gestaan
Ach je kan proberen je auto sneller te maken of je besteed je resources aan je auto een nog beter rijdend reclamebord te maken. Voor iemand als Zak Brown is die keuze dan snel gemaakt als marketingmannetjeChocoball schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 15:41:
McLaren heeft groen licht gekregen om aan weerskanten van de cockpit met dynamische digitale panelen te rijden waarop wisselende sponsoren of reclameboodschappen kunnen verschijnen. 1 paneel weegt 200 gram dus wie weet moet McLaren nog wat meer lak weglaten straks.
[Afbeelding]
https://www.motorsport.co...-sponsor-panels/10438354/
Waren zij niet ook als eerste met het idee om zoiets op de wieldoppen te doen?Chocoball schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 15:41:
McLaren heeft groen licht gekregen om aan weerskanten van de cockpit met dynamische digitale panelen te rijden waarop wisselende sponsoren of reclameboodschappen kunnen verschijnen. 1 paneel weegt 200 gram dus wie weet moet McLaren nog wat meer lak weglaten straks.
[Afbeelding]
[ Voor 7% gewijzigd door YoupS op 02-03-2023 15:47 ]
Ik vind het ook zo moeilijk om Norris fan te zijn. Vind het een geweldig ventje, maar dat team.. man man man, wat is die Zak Brown frustrerend.Turralyon schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 15:45:
[...]
Ach je kan proberen je auto sneller te maken of je besteed je resources aan je auto een nog beter rijdend reclamebord te maken. Voor iemand als Zak Brown is die keuze dan snel gemaakt als marketingmannetje
In ieder geval fijn voor dat ze deze designdoelstelling wél behaald hebben... (in tegenstelling tot alle andere doelstellingen)Turralyon schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 15:45:
[...]
Ach je kan proberen je auto sneller te maken of je besteed je resources aan je auto een nog beter rijdend reclamebord te maken. Voor iemand als Zak Brown is die keuze dan snel gemaakt als marketingmannetje
200G? Het plaatje zeg 5G?Chocoball schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 15:41:
[Afbeelding]
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
zeker, dat zal ongetwijfeld nog wat headlines opleverenbeOnt schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 15:25:
Ik las dit vandaag in de krant:
[...]
bron
Zou wel eens gezellig kunnen worden
Volgens mij was hij toen ook twee keer uitgevallen.ArgantosNL schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 15:32:
[...]
na 3 races stond max is van 40+ punten achter, toen waren er al mensen die zijden dat max het nooit meer zou inhalen. grappig genoeg is dat de grootste punten achterstand die een kampioenschap winner ooit heeft overwonnen.
Ocon heeft met zo'n beetje met het grootse deel van de grid al gezeik gehad in het verleden...beOnt schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 15:25:
Ik las dit vandaag in de krant:
[...]
bron
Zou wel eens gezellig kunnen worden
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Layout van dit jaar is naar mijn mening wel beter. Heb beide interviews (part 1 & part 2) gezien via F1TVIllegal_Alien schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 17:35:
[YouTube: Max Verstappen: RB19 is better 'everywhere' over last years car]
Relaxte Max op de bank bij Sky, met wat overige gasten.
Nieuwe format van de interviews voor het weekend ?Illegal_Alien schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 17:35:
Mercedes kan de motor toch ook betrouwbaarder maken. Net als de rest van de teams.Mad-Matt schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 15:20:
https://www.planetf1.com/...ower-unit-paddock-theory/
Interessant stukje over Mercedes die mogelijk de boot heeft gemist.
In het kort:
Mercedes heeft een betrouwbare motor willen bouwen en erin geslaagd.
Anderen hebben een snelle motor gebouwd en met toegestane "betrouwbaarheids"updates de motor betrouwbaarder gemaakt en stiekem ook een beetje sneller. (Loophole)
Mercedes kan deze updates niet toepassen omdat de motor al betrouwbaar is, dus geen updates = geen extra vermogen snoepen.
Dit is de donderdag persco. Welke Sky toevallig op youtube zetIllegal_Alien schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 17:35:
En welke invloed heeft E10 hierop (gehad)?Plenkske schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 19:11:
[...]
Mercedes kan de motor toch ook betrouwbaarder maken. Net als de rest van de teams.
Mijn boefje is liev!
Vorig jaar begreep ik ook dat dat vooral de boosdoener was. Dat Mercedes de boot naar de E10 overgang heeft gemist.
C. HornerI'd rather fix a fast car than try and make a reliable, slow one fast,
[ Voor 35% gewijzigd door Chocoball op 02-03-2023 20:29 ]
Een betrouwbare motor maak je niet sneller door hem betrouwbaarder te makenPlenkske schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 19:11:
[...]
Mercedes kan de motor toch ook betrouwbaarder maken. Net als de rest van de teams.
Mijn boefje is liev!
Mercedes die dacht dat ze wel veilig daten met hun party-motor denk ik eerder. Die zullen vooral op Aero hebben gericht aangezien die ook wel wisten dat Newey voor Red Bull werktKenhas schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 15:25:
[...]
Dat is nu toch iets dat ik moeilijk te geloven vind. Mercedes die een loophole mist
Op voorwaarde dat het geen nieuwe discussies opleverthimlims_ schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 11:28:
[...]
ik wist dat deze zou komen nadat op submit gedrukt had![]()
iemand TED's notebook gezien?zo dan
Hier een iets grotere versie.
[ Voor 3% gewijzigd door sjaool op 03-03-2023 00:15 ]
En weer dat er maar 19 coureurs op staansjaool schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 00:14:
[...]
[Afbeelding]
Alleen jammer dat die hele foto onscherp is.
Ja dat is heel jammer, maar die van jou heeft in ieder geval al een betere resolutiesjaool schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 00:14:
[...]
[Afbeelding]
Alleen jammer dat die hele foto onscherp is.
Op zich geen grote ramp dat Stroll er niet op staat toch?RobertMe schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 07:57:
[...]
En weer dat er maar 19 coureurs op staanVorig jaar natuurlijk ook al. Was die van 2021 wel compleet of hoe lang loopt dit al?
[ Voor 8% gewijzigd door MarvinJames op 03-03-2023 08:16 ]
[ Voor 95% gewijzigd door Extigo op 03-03-2023 10:27 ]
[ Voor 96% gewijzigd door Blik1984 op 03-03-2023 10:28 ]
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq