Wat er nou weer voor een pand te koop staat... Jaargang 2023 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 69 ... 103 Laatste
Acties:
  • 1.730.680 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leto001
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-09 09:35
Bezulba schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 13:58:
[...]

Maar worden die 3 logeerkamers dan ook fatsoenlijk gebruikt? Of staat dat stof te vangen 362 dagen per jaar? Daar doel ik meer op. Dat je het een functie kan geven en vol krijgt geloof ik best, maar ik kom nu al (met 100m2) zaken tegen waarvan ik denk "huh, had ik die ook nog" met een hus 7x zo groot kan je dus gewoon spullen 10 jaar kwijt zijn voordat je ze weer een keer tegen komt omdat de opslagkamer 10 jaar niet betreden is.
Bij ons worden ze veel gebruikt. Denk toch wel minstens elke maand. Ik kom er zelf zelden net als onze thuis bios en dat is best gek inderdaad… wel lekker. Grote probleem komt pas als je ooit weer kleiner wil gaan wonen 😇

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Rubbergrover1
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 03:57
Nog iemand met twee rechterhanden aanwezig? Er staat weer een leuke "uitdaging" te koop.
https://www.funda.nl/koop...298-alexanderstraat-5-5a/
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GUzxfUMdiBrwnoIG4V_tfCho1V4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/i8XTBuH9mNnvcIEY6cp2cgk7.jpg?f=fotoalbum_large
225k is voor een woning in deze buurt erg goedkoop, je kunt er na het opknappen zo het dubbele of meer voor vragen. Maar je moet er eerst ook wel een hoop geld in steken.

Of als je glas half vol is, je hebt een mooi leeg canvas volop mogelijkheden om het naar je eigen wens te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Capitan
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-09 21:01
Rubbergrover1 schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 07:05:
Nog iemand met twee rechterhanden aanwezig? Er staat weer een leuke "uitdaging" te koop.
[Afbeelding]
225k is voor een woning in deze buurt erg goedkoop, je kunt er na het opknappen zo het dubbele of meer voor vragen. Maar je moet er eerst ook wel een hoop geld in steken.

Of als je glas half vol is, je hebt een mooi leeg canvas volop mogelijkheden om het naar je eigen wens te maken.
voormalig studentenhuis?
Daar moet je echt nog flink aan de slag om een beetje geld aan over te houden als je het gaat opknappen.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01:43
Op het huis niet zoveel aan te merken, maar ze zijn flink wezen photoshoppen met diverse foto's.
Als je door de foto's bladert dan zie je best vaak dat het gras hetzelfde is, maar het huis of bosjes e.d. verspringen :? Als je het zo onder elkaar ziet valt het wel mee, maar ik zou zeggen ga eens alle foto's achter elkaar bekijken...

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/179/554/060_2160.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/179/554/065_2160.jpg

https://www.funda.nl/koop...227454-brandenborchweg-5/

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Het is dat ik op een droomplek woon, maar dit pand in de Ooijpolder is wel echt fantastisch O+

Maar dan zou ik het geheel ook willen hebben en niet eenderde, vrijstaand went :X

[ Voor 9% gewijzigd door pagani op 02-09-2023 10:14 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Rubbergrover1 schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 07:05:
[Afbeelding]

Daar gaat zeker 250-300k aan verbouwing in zitten (de helft als je alles zelf doet). Dit moet je niet kopen voor de winst maar om lang in te wonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:20
Remy!!!! schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 10:03:
Op het huis niet zoveel aan te merken, maar ze zijn flink wezen photoshoppen met diverse foto's.
Als je door de foto's bladert dan zie je best vaak dat het gras hetzelfde is, maar het huis of bosjes e.d. verspringen :? Als je het zo onder elkaar ziet valt het wel mee, maar ik zou zeggen ga eens alle foto's achter elkaar bekijken...

[Afbeelding]
[Afbeelding]

Ziet er idd raar uit! Elke keer hetzelfde gras alleen de rest verspringt. Ziet er echt raar uit. Wat zou de reden erachter zijn? :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thof
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20-09 01:15

thof

FP ProMod
chim0 schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 10:22:
[...]

Ziet er idd raar uit! Elke keer hetzelfde gras alleen de rest verspringt. Ziet er echt raar uit. Wat zou de reden erachter zijn? :?
Als je de video bekijkt, lijkt het niet geshopt te zijn. Het gras is wat dor en heeft wat kale plekken, maar dat is het ook wel. Snap dat het huis mooier lijkt als het er groener omheen is, maar zoals het nu gedaan is :/

Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:20
thof schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 10:25:
[...]

Als je de video bekijkt, lijkt het niet geshopt te zijn. Het gras is wat dor en heeft wat kale plekken, maar dat is het ook wel. Snap dat het huis mooier lijkt als het er groener omheen is, maar zoals het nu gedaan is :/
Ja nu snap ik hem. De makelaar wilde dat niet laten zien en wou een mooi grasveldje laten zien. Lekker boeien, die dorre plekken zijn gemaaide stukjes gras die verbrand zijn door de zon en die kale plekken tja, zo is dat gras gewoon. Degene die dit koopt zal daar echt niet over vallen. Is gewoon een wild stukje grastuin. Als je dat koopt en je wilt het fixen, zal het je niet boeien. Het is een boerderij met een wilde grastuin. Dat weet je als je dit koopt, dus dat zal diegene ook opknappen neem ik aan of het boeit je niet en je laat het zo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• thof

thof

FP ProMod
Zou mij ook eerder druk maken dat er nog een klein stukje inpandig bestemd is voor de buren op nummer 3...

Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Truus01
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 20:45
thof schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 10:50:
Zou mij ook eerder druk maken dat er nog een klein stukje inpandig bestemd is voor de buren op nummer 3...
Maar daar wordt je dus handig van afgeleid, door de truc met het gras...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauldaytona
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 17:34
Truus01 schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 11:28:
[...]

Maar daar wordt je dus handig van afgeleid, door de truc met het gras...
En ook dat je in 30 jaar nog 3 ton erfpacht betaalt. Voor een huis wat je als monument helemaal opnieuw kan opbouwen om het modern bewoonbaar te maken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03:51

Fiber

Beaches are for storming.

[Afbeelding]
[Afbeelding]

Erg leuk pand, maar zo jammer dat je de rest van perceel 978 en het huis van de buren er niet bij krijgt. Om nog maar te zwijgen over bijna 10k erfpacht aftikken elk jaar... ;w

Het eerlijke plaatje zit er gelukkig wel bij:
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/179/554/101_2160.jpg

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bitfreakie
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-09 14:42
Rubbergrover1 schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 09:39:
Ik vind "vlakbij recreatiegebied Kardinge en natuurgebied Kardingebos;" overigens wel erg optimistisch gesteld.
Relatief dichtbij ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• nokiaan958GB
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Fiber schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 14:36:
[...]

Erg leuk pand, maar zo jammer dat je de rest van perceel 978 en het huis van de buren er niet bij krijgt. Om nog maar te zwijgen over bijna 10k erfpacht aftikken elk jaar... ;w

Het eerlijke plaatje zit er gelukkig wel bij:
[Afbeelding]
Blijkbaar vindt iedereen de aangrenzende spoorlijn een ondergeschikt probleem :+

Alles overziende zou zoiets niet meer dan 1 euro mogen kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitfreakie
Kalentum schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 10:11:
Juist in de buitengebieden is veel glasvezel aangelegd. Er lag daar alleen koper. Vaak lukt het dan wel om op coöperatieve basis zelfs het meest afgelegen huisje van glasvezel te voorzien.
Nou... dat valt best wel tegen en is hier in Groningen niet echt een succesverhaal. Rodin is zelfs failliet verklaard: https://www.snelinternetgroningen.nl/
Veel woningen in het buitengebied zijn niet via glasvezel aangesloten maar met een straalverbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

nokiaan958GB schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 22:46:
[...]

Blijkbaar vindt iedereen de aangrenzende spoorlijn een ondergeschikt probleem :+

[...]
Ach, het lijntje Zutphen - Winterswijk, daar zou ik persoonlijk niet wakker van liggen... :7

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• Phr34k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-09 10:47
Even een quote uit Ervaring met huis kopen - Deel 8:
Luco schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 12:41:
[...]
Zo staat er in Zwolle een huis te koop wat opgeknapt is. Ziet er goed uit, maar de vraagprijs is zo 50K-75K boven de gangbare prijzen in die straat. Daar gaat nooit een biedoorlog met overbiedingen op komen.
Daar vallen mij toch wel een aantal dingetjes op:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4YZfBr3aQQ1vGBrdl5cuZ7AD_OU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fZcKQ3kl8U1ZiUWcOozqBwAr.jpg?f=fotoalbum_large
Als je goed kijkt, zie je: Het luik naar je kelder midden in de woonkamer, de scheve radiator met bijpassende flexibele buizen, scheve wandcontactdozen, de trap die door het plafond heen komt en het missende deurbeslag. En als klap op de vuurpijl nog de (niet aangesloten) buizen van de radiator op de overloop!

En dit alles op 1 foto...

5520 Wp op WZW PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online

Oon

[Afbeelding]
[Afbeelding]

Voor die prijs toch zeker wel een bezichtiging waard, en dan maken de foto's niet meer zoveel uit.

Je hebt hier bij mij in het dorp voor 3,5 ton een tussenwoning van 110m2 waar nog eens een ton in moet aan verbouwing, als ik moet kiezen tussen dat of een mooie vrijstaande woning met flink wat grond eromheen in nog best wel prima staat met al dan niet gephotoshopte tuin dan zou ik het wel weten :o

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Laatst online: 01:43
Oon schreef op zondag 3 september 2023 @ 11:59:
[...]

Voor die prijs toch zeker wel een bezichtiging waard, en dan maken de foto's niet meer zoveel uit.

Je hebt hier bij mij in het dorp voor 3,5 ton een tussenwoning van 110m2 waar nog eens een ton in moet aan verbouwing, als ik moet kiezen tussen dat of een mooie vrijstaande woning met flink wat grond eromheen in nog best wel prima staat met al dan niet gephotoshopte tuin dan zou ik het wel weten :o
Zo goedkoop en vrijstaand is het helaas niet.
Goed om te weten: de schuur, die grenst aan de deel van de woning, is in de jaren ’70 verbouwd tot woning, nummer 3. Dit huis is verhuurd. De tuinen en leefruimtes zijn zorgvuldig van elkaar gescheiden, waardoor de privacy en het woongenot optimaal zijn gewaarborgd.
Canon: De jaarlijkse canon bedraagt € 9.700,00

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online

Oon

Remy!!!! schreef op zondag 3 september 2023 @ 12:01:
[...]

Zo goedkoop en vrijstaand is het helaas niet.

[...]

[...]
Ai, dat is dan wel meteen weer een dealbreaker..

Maar goed, een huurcontract is ook op te zeggen, en misschien zijn die mensen helemaal niet zo verkeerd. 9700 per jaar is dan wel weer flink, dan ben je bijna gewoon zelf huur aan 't betalen bovenop je hypotheek :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauldaytona
Oon schreef op zondag 3 september 2023 @ 12:03:
[...]

Ai, dat is dan wel meteen weer een dealbreaker..

Maar goed, een huurcontract is ook op te zeggen, en misschien zijn die mensen helemaal niet zo verkeerd. 9700 per jaar is dan wel weer flink, dan ben je bijna gewoon zelf huur aan 't betalen bovenop je hypotheek :+
Dat huurcontract heb je niet op te zeggen, dat is van de eigenaren van die kavel, die dus en die huur en jou 9700 euro binnenkrijgen, aardige pensioenaanvulling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:18

ralpje

Deugpopje

Napo schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 08:39:
[...]

De woning is wel tof alleen ja, daar zit wel een gigantische * aan vast, als Tatasteel weg gaat én er niets in dezelfde vorm terugkomt is dat wel een meer dan prima locatie, al helemaal als je een strandpersoon bent.
En vergis je ook niet in het dorpse karakter van Wijk aan Zee. Als je daar als 'import' komt wonen val je snel buiten de boot....

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Phr34k schreef op zondag 3 september 2023 @ 11:51:

[...]

[Afbeelding]
Als je goed kijkt, zie je: Het luik naar je kelder midden in de woonkamer, de scheve radiator met bijpassende flexibele buizen, scheve wandcontactdozen, de trap die door het plafond heen komt en het missende deurbeslag. En als klap op de vuurpijl nog de (niet aangesloten) buizen van de radiator op de overloop!

Die deur is ook suboptimaal als je van de trap af komt, de klink zit dan dus ook gewoon zo'n 19cm lager dan "normaal" en dan moet je dus ook gewoon al op de 1ste trede staan waardoor je eigenlijk tegen de deur aan komt te staan. Hoe die deur praktisch en prettig bruikbaar gaat zijn is mij een vraag.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Voor wie met zn tweeën leeft en nog een kleine 2 mil over heeft.... :9

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/179/402/379_1080x720.jpg

Ik zou het alleen al willen vanwege de tuin! O+

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/179/402/383_1080x720.jpg

https://www.funda.nl/koop...uis-42213023-herenweg-79/

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jellybrah
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 21:57
Phr34k schreef op zondag 3 september 2023 @ 11:51:

[...]

[Afbeelding]

Dit is bij mij om de hoek. Monumentaal pand, gewilde straat (vlakbij centrum).

Ik vraag mij wel af wat men als 100% "mooi" opgeknapt beschouwd zonder een fortuin kwijt te zijn. Zoveel is er niet mis mee, behalve de trap die erdoorheen komt. Als je ergens woont leer je ook ergens mee leven ook al is het niet helemaal perfect. Perfectie zie ik bij geen enkel huis terug. Net zoals men vaak de keuken vervangt, pakt men dit soort dingen ook aan als ze verhuizen. Die radiator is prima zelf op te lossen, de kelder zit daar nu eenmaal.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• hfolkers
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 20:41
Napo schreef op zondag 3 september 2023 @ 12:24:
[...]

Die deur is ook suboptimaal als je van de trap af komt, de klink zit dan dus ook gewoon zo'n 19cm lager dan "normaal" en dan moet je dus ook gewoon al op de 1ste trede staan waardoor je eigenlijk tegen de deur aan komt te staan. Hoe die deur praktisch en prettig bruikbaar gaat zijn is mij een vraag.
Mwa, dat valt wel mee, uit ervaring weet ik dat je heel snel leert om de deur met je voet te openen tijdens het afdalen van de trap :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rubbergrover1
jellybrah schreef op zondag 3 september 2023 @ 15:10:
[...]

Dit is bij mij om de hoek. Monumentaal pand, gewilde straat (vlakbij centrum).

Ik vraag mij wel af wat men als 100% "mooi" opgeknapt beschouwd zonder een fortuin kwijt te zijn. Zoveel is er niet mis mee, behalve de trap die erdoorheen komt.
Ik denk dat het vooral is dat het een minder "betrouwbare" indruk geeft. Op het eerste gezicht een leuk opgeknapte woning in een zeer gewilde buurt. Maar als je dan preciezer kijkt, dan komt toch de twijfel. De verwarmingen kun je bijvoorbeeld prima zo met flexibele buis aanleggen. Tegelijk straalt de manier waarop het hier is aangelegd eerder goedwillende klusser uit dan professionele installateur. Dan kun je toch gaan twijfelen over de algehele kwaliteit van het installatiewerk.

Ook als je naar de afwerking kijkt. Het is natuurlijk nog niet helemaal af (zie bv. de plinten in de keuken). Dat is op zich niet erg. Maar kijk je naar de vensterbank in die zelfde keuken, dan is de zijkant daarvan gewoon onafgewerkt spaanplaat. Dat zal vast nog wel afgewerkt worden, maar straalt geen hoge kwaliteit uit.

Het is allemaal iets te veel klusser en iets te weinig professional.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
pjot1 schreef op zondag 3 september 2023 @ 15:10:
Voor wie met zn tweeën leeft en nog een kleine 2 mil over heeft.... :9

[Afbeelding]

Ik zou het alleen al willen vanwege de tuin! O+

[Afbeelding]

https://www.funda.nl/koop...uis-42213023-herenweg-79/
Het bijgebouw heeft ook een slaapkamer en keuken, dus een gezin met een ouder kind bijvoorbeeld of een mantelzorgoptie zou ook prima kunnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RonnieKo
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 22:19
pagani schreef op maandag 4 september 2023 @ 13:08:
[...]
Het bijgebouw heeft ook een slaapkamer en keuken, dus een gezin met een ouder kind bijvoorbeeld of een mantelzorgoptie zou ook prima kunnen.
Ja, een heel mooi pand / kavel. Het bijgebouw: Interessant maar ik zou wel aan het verbouwen gaan. Met iets van 60 - 80 m2 vloeroppervlakte is het een mooie grootte voor een mantelzorgwoning / B&B. Nu is het een beetje onlogisch om de badkamer / wc semi-apart te hebben. Het lijkt erop dat het echt een logeerkamer was. Een beetje herindelen en je hebt een mooie B&B of juist inderdaad iets van mantelzorgoptie / kangoeroewoning. Een leuke uitdaging om daar iets Interessant van te maken. Een aparte slaapkamer en woonkamer moet mogelijk zijn.

[ Voor 14% gewijzigd door RonnieKo op 04-09-2023 13:43 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Zartos
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:16

[Afbeelding]
[Afbeelding]

Fascinerend, die geshopte gazons. Ik heb er ooit eerder een post aan gewijd, en ik heb eens teruggekeken om te vergelijken:
https://gathering.tweaker...message/75363944#75363944
Het patroon van het erin geshopte gras is hetzelfde (hoewel er bij de laatste meer is ingezoomd). Zou dit een standaard patroon zijn in een fotobewerkingsprogramma wat makelaars gebruiken...?

You are not a beautiful and unique snowflake.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• vliegenmepper
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 07-09 14:50
Zit er nou een gat in het dak en ligt het raam er onder?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZzyeXzi9NV5qz2oD8hrEhMLcSL8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/7BMGJzAZ01tBI85INjB3smh7.png?f=fotoalbum_large

Neen! Ze hebben het gewoon bewaard... (voor het geval dat? :? )
Het raam staat namelijk gewoon open.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qU8wA1PfEAqsUbb4qGaz2Bh5lA4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/KeWXgn5kOurUC6lUFffWM5Ic.png?f=fotoalbum_large

Verder niet een heel bijzonder huis. Wel duur.

Funda link:
https://www.funda.nl/koop...s-42228874-brederolaan-7/

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• andre metz
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19-09 23:42
vliegenmepper schreef op maandag 4 september 2023 @ 17:27:
Zit er nou een gat in het dak en ligt het raam er onder?

[Afbeelding]

Neen! Ze hebben het gewoon bewaard... (voor het geval dat? :? )
Het raam staat namelijk gewoon open.

[Afbeelding]

Verder niet een heel bijzonder huis. Wel duur.

Funda link:
https://www.funda.nl/koop...s-42228874-brederolaan-7/
Ik denk dat dat een nieuw raam is wat de oude die er nu nog inzit moet vervangen. Dat is nog een oud stalen raam.

[ Voor 10% gewijzigd door andre metz op 04-09-2023 17:40 ]

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Kalentum
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:50
Vrijstaand wonen in een klein huisje (69 m2) maar wel een lekker ruim perceel (1000m2). Het kan in Wapse.

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/179/603/352_1440x960.jpg

https://www.funda.nl/koop/wapse/huis-42228435-nieuwland-28/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keeperson
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20:20
Kalentum schreef op maandag 4 september 2023 @ 19:42:
Vrijstaand wonen in een klein huisje (69 m2) maar wel een lekker ruim perceel (1000m2). Het kan in Wapse.

[Afbeelding]

Schitterend, ik zou hier echt verliefd op worden. <3 Is 305k k.k. alleen niet wat aan de hoge kant voor die kant van het land (praktisch middle of nowhere), ook al krijg je 1000 m² aan grond?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:47

paQ

Het kost geen drol, staat wel in een van de meest onaantrekkelijke plaatsen van het land als je het mij vraagt. Het ontbreken van een plattegrond is hier wel echt onhandig. Wat is die aanbouw nou :?
En waarom zitten er pashokjes in de slaapkamer?
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/179/644/115_2160.jpg

Verder mooie trap wel, gedeeltelijk dubbel glas en spaarlampen :+
https://www.funda.nl/koop...s-42229492-akerstraat-74/

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kalentum
keeperson schreef op maandag 4 september 2023 @ 20:42:
[...]

Schitterend, ik zou hier echt verliefd op worden. <3 Is 305k k.k. alleen niet wat aan de hoge kant voor die kant van het land (praktisch middle of nowhere), ook al krijg je 1000 m² aan grond?
Ik denk dat het wel iets scherper had gekund qua prijs maar op zich niet heel gek.

Ik dacht, laten we eens kijken wat je dan betaalt in een ander deel van land... kwam ik dit pareltje tegen. Ja het kan ook in Westzaan, en ook voor 300k en dan krijg je meer grond ook.

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/176/233/772_1440x960.jpg

Aarzel niet, grijp deze unieke kans en maak van deze woning jouw droomhuis!

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/176/233/828_2160.jpg

https://www.funda.nl/koop...s-42146159-zuideinde-274/

[ Voor 9% gewijzigd door Kalentum op 04-09-2023 21:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Kalentum schreef op maandag 4 september 2023 @ 21:00:
[...]

Ik denk dat het wel iets scherper had gekund qua prijs maar op zich niet heel gek.

Ik dacht, laten we eens kijken wat je dan betaalt in een ander deel van land... kwam ik dit pareltje tegen. Ja het kan ook in Westzaan, en ook voor 300k en dan krijg je meer grond ook.

[Afbeelding]

Aarzel niet, grijp deze unieke kans en maak van deze woning jouw droomhuis!

[Afbeelding]

https://www.funda.nl/koop...s-42146159-zuideinde-274/
Gaat voorlopig niet lukken, hij is verhuurd...

Aan een smid zo te zien.

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/176/233/829_2160.jpg

Geweldig! _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Willboirdt
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 23:28
paQ schreef op maandag 4 september 2023 @ 20:57:
Het kost geen drol, staat wel in een van de meest onaantrekkelijke plaatsen van het land als je het mij vraagt. Het ontbreken van een plattegrond is hier wel echt onhandig. Wat is die aanbouw nou :?
[Afbeelding]

Souterrain: Provisieruimte (er is water in de kelder)
Wat voor water? Grondwater, regenwater of leidingwater in de leiding of los op de vloer? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jellybrah
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 21:57
https://www.funda.nl/koop...865-wipstrikkerallee-161/

Ennn daar issie weer! Spot de geheime garage en verborgen auto. Dit huis heb ik al wel 3 of 4 keer in een jaar voorbij zien komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

jellybrah schreef op maandag 4 september 2023 @ 22:17:

Ennn daar issie weer! Spot de geheime garage en verborgen auto. Dit huis heb ik al wel 3 of 4 keer in een jaar voorbij zien komen.
Dat kan kloppen :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HmuchkWZ6wUESkdUkd3TnouJ0Ro=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Sl2pjC9gMVhkQY5Y513luswO.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leto001
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-09 09:35
keeperson schreef op maandag 4 september 2023 @ 20:42:
[...]
Ik vond het eerlijk gezegd nogal stevig aan de prijs. Je koopt hier in de buurt voor dat geld een iets groter huis, niet op een parkje en met een grotere tuin (2x):
https://www.funda.nl/koop...s-42274321-drentseweg-23/

Of 3,25 keer:
https://www.funda.nl/koop...8668758-lukster-heawei-4/

Wel allebei iets meer werk aan O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herremolog
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19-09 16:47
Snelle google levert winkel van sinkel op (https://allekringloopwink...heerlen/winkel-van-sinkel)

[ Voor 0% gewijzigd door herremolog op 05-09-2023 07:24 . Reden: grammatica ]

I support anyone's right to be who they want to be. My question is: to what extent do I have to participate in your self-image? -Dave Chapelle-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ

paQ

Dat is Heerlen

[ Voor 6% gewijzigd door paQ op 05-09-2023 07:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTMachine
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:11

En mijn gevoel klopt dus wel redelijk, want ik vind de vraagprijs hoog ... en gezien de duur van te koop staan en verlagingen ... :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Phr34k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-09 10:47
[Afbeelding]

En waarom zit er een plastic zeil tegen het plafond??
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yS2k4_7xapC_wORwQA7ecSfpcoY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6cyRiUEVnrXdX73FySvyMULt.jpg?f=fotoalbum_large

5520 Wp op WZW PVOutput

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• paQ

paQ

Phr34k schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 09:13:
[...]

En waarom zit er een plastic zeil tegen het plafond??
[Afbeelding]
spanplafond :+

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Bitfreakie
Dit heeft zeker wat! En de huidige bewoner is een liefhebber van CorelDRAW :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fZNtcFR6Z-zLdB0Mbmt3MofMAto=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cTdAU7vKnAiNCMSGad8CElQp.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:33
UTMachine schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 08:19:
[...]

En mijn gevoel klopt dus wel redelijk, want ik vind de vraagprijs hoog ... en gezien de duur van te koop staan en verlagingen ... :+
Klopt, hij staat niet ideaal want hij zit vrij dicht op de "grote" kruising en de Centuurbaan. Voor dat geld kun je beter iets noordelijker gaan zitten in de bossen of richting de Engelse Werken.

Elke keer zeg ik tegen mijn vriendin dat ik wel mijn racefiets in die garage zet, mocht het ooit tot een koop komen :+

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herremolog
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19-09 16:47
OOPS my bad!

I support anyone's right to be who they want to be. My question is: to what extent do I have to participate in your self-image? -Dave Chapelle-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Wat een hoop geld voor niet iets heel groot of bijzonders. Komt het door de locatie ofzo?

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joarie
  • Laatst online: 23:33
Gekkenhuis schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 10:33:
[...]

Wat een hoop geld voor niet iets heel groot of bijzonders. Komt het door de locatie ofzo?
Yep, Zwolle is al aardig aan de prijs en dit is een vrijstaand huis aan een bekende oude straat met stature. Het helpt ook enorm dat je dichtbij alle voorzieningen bent (scholen, winkels, binnenstad, uitvalswegen, ziekenhuis, stadspark).

Het is geen rare prijs want andere vrijstaande woningen in die straat gaan ook allemaal voor boven het miljoen inmiddels van de hand.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Gekkenhuis schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 10:33:
[...]

Het is wel 277 m² woonoppervlak, dat is volgens mij wel bovengemiddeld.

Ik vind de indeling wel wat onlogisch, met bv. veel 'loze' ruimte (overlopen) en bv een relatief smalle 'woonkeuken'. Omdat er maar 1 deur is voor keuken en woonkamer samen, zul je die ruimte ook als looproute naar de woonkamer moeten gebruiken en staat bv. een eventuele eettafel daar al gauw in de weg.

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• disbehave
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Kalentum schreef op maandag 4 september 2023 @ 19:42:

[Afbeelding]

Dikke waggie onder de carport ook

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/179/603/371_2160.jpg

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• disbehave
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

Deze versie van 'Meisje met de parel':

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/179/522/518_2160.jpg

doet me denken aan deze geslaagde restauratie:

Afbeeldingslocatie: https://blog.artsper.com/wp-content/uploads/2022/04/LEcce-Homo-Photo-%C2%A9Centro-de-Estudios-BorjanosDR-mettre-peintre-de-base-et-restauratrice-1.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door disbehave op 05-09-2023 17:08 ]

Acties:
  • +24 Henk 'm!

• nooberke
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:05
https://www.funda.nl/koop...oningin-wilhelminaweg-86/

Had nog wat OSB plaatjes over:
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/179/658/453_2160.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/179/658/462_2160.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/179/658/469_2160.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/179/658/475_2160.jpg

Wat is er gebeurd met die achterdeur? Verrot en daarom maar ingekort? Had er dan op zijn minst nog een OSB plaatje voor gedaan :+

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/179/658/463_2160.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door nooberke op 05-09-2023 14:23 ]

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• -Jaap-io
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:20
Ik heb weer een mooie jaren 70 parel :)
De buitenkant is wel netjes opgeknapt, maar van binnen is het authentiek jaren 70

https://www.funda.nl/koop...42201299-wijde-omloop-50/

laat je niet misleiden door de buitenkant:
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/178/863/216_2160.jpg

van binnen is het een pareltje, met de klassieke stenen muur en als kers op de taart ingebouwde speakers!
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/178/863/182_2160.jpg

ik heb wel het idee dat de keuken ergens eind 80 begin 90 is vervangen:
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/178/863/185_2160.jpg

uiteraard we met verschillende halve lagen en lage plafonds:
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/178/863/194_2160.jpg

en natuurlijk kunnen de schrootjes niet ontbreken, helaas niet houtkleurig :(
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/178/863/190_2160.jpg

gelukkig wel houtkleurige schrootjes in de sauna 8)
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/178/863/193_2160.jpg

/me doet van alles: werken, bieren, BBQ-en, Pizza bakken en zwemmen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

nooberke schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 14:21:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Wat is er gebeurd met die achterdeur? Verrot en daarom maar ingekort? Had er dan op zijn minst nog een OSB plaatje voor gedaan :+

[Afbeelding]
Wat zou dat kastje aan die deur zijn...? O-)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/camo/a4a268646a3d88f807a3f2e36ee4beb98015f2a5/?url=https%3A%2F%2Fcloud.funda.nl%2Fvalentina_media%2F179%2F658%2F475_2160.jpg

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• robbre
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 00:26
Fiber schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 15:42:
[...]

Wat zou dat kastje aan die deur zijn...? O-)
Een Nedair Advance muur wtw unit.

https://www.deventilatiek...ance-muur-wtw-unit-150m3h

Blijkbaar zitten er dus ook nog 2 grote gaten in die deur.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nooberke
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:05
robbre schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 15:48:
[...]

Een Nedair Advance muur wtw unit.

https://www.deventilatiek...ance-muur-wtw-unit-150m3h

Blijkbaar zitten er dus ook nog 2 grote gaten in die deur.
Zo te zien zitten er roostertjes over die gaten:
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/179/658/487_2160.jpg

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:25

breinonline

Are you afraid to be known?

https://www.funda.nl/koop...oningin-wilhelminaweg-86/[...]

[Afbeelding]
@nooberke Er zit gewoon een metalen plaat over, zie je wel vaker bij achterdeuren. Dat het niet lijkt te kloppen is door de reflectie van de hordeur ervoor. Daardoor lijkt het alsof er diepte in die plaat zit maar hij is gewoon vlak.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-09 18:32
<dubbelpost> Excuus.

[ Voor 95% gewijzigd door Napsju op 05-09-2023 20:57 ]

Lekker!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Nice!

Maar laat maar zitten, ik denk dat ik leeg loop op de personeels- en onderhoudskosten. Om over de energierekening nog maar te zwijgen. Maar een paar weken logeren daar zou ik niet afslaan... :7

https://www.quotenet.nl/v...rland-willem-willemstein/

https://vastgoedjournaal....40-miljoen-euro-opbrengen

O-)

[ Voor 4% gewijzigd door Fiber op 05-09-2023 20:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leipo
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Woz waarde van net geen 18,3mil…..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• micky_
  • Registratie: Juni 2017
  • Niet online
-Jaap-io schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 15:27:
Ik heb weer een mooie jaren 70 parel :)
De buitenkant is wel netjes opgeknapt, maar van binnen is het authentiek jaren 70

https://www.funda.nl/koop...42201299-wijde-omloop-50/

laat je niet misleiden door de buitenkant:
[Afbeelding]

van binnen is het een pareltje, met de klassieke stenen muur en als kers op de taart ingebouwde speakers!
[Afbeelding]

ik heb wel het idee dat de keuken ergens eind 80 begin 90 is vervangen:
[Afbeelding]

uiteraard we met verschillende halve lagen en lage plafonds:
[Afbeelding]

en natuurlijk kunnen de schrootjes niet ontbreken, helaas niet houtkleurig :(
[Afbeelding]

gelukkig wel houtkleurige schrootjes in de sauna 8)
[Afbeelding]
Ik mis de bruinoranje e/of roodpaarse tegels ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Laatst online: 18-09 14:26
Leipo schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 20:53:
Woz waarde van net geen 18,3mil…..
Echt belachelijk, haha. Artikel uit 2009:
Kostprijs: 22 miljoen euro. Willemstein betaalde al 7,5 miljoen euro voor de grond waarop het staat.
Maar nee, de WOZ anno 2023 mag voor de helft :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Sodeju, daar zou ik best kunnen wonen. Nu alleen nog even twee keer de staatsloterij winnen, want ik heb geen 30-40 miljoen in mijn achterzak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubbergrover1
micky_ schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 21:18:
[...]

Ik mis de bruinoranje e/of roodpaarse tegels ....
Ja, die zijn waarschijnlijk gelijk met de keuken in de jaren '80-'90 vervangen door "stijlvolle" grijze plavuizen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nokiaan958GB
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Aan de buitenkant ook de uitstraling van een tot woning omgebouwde garage :X

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• martyw
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 01:11
Rubbergrover1 schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 22:16:
[...]

Sodeju, daar zou ik best kunnen wonen. Nu alleen nog even twee keer de staatsloterij winnen, want ik heb geen 30-40 miljoen in mijn achterzak.
Waarom woont de noveau riche in boutique hotelbars? Zelfs als ik twee keer de staatsloterij zou winnen is dit niet aan mij besteed ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ

paQ

martyw schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 23:47:
[...]

Waarom woont de noveau riche in boutique hotelbars? Zelfs als ik twee keer de staatsloterij zou winnen is dit niet aan mij besteed ....
de 'woonkamer' is idd net een sjieke hotellobby
desalniettemin übervet

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Kalentum
* Kalentum zoekt iets om over te zeuren... ja gevonden:

Nog geen 400m van de A1... Nee ik laat 'm gaan

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kalentum
Twee woningen voor de prijs van 2. Twee schoolgebouwen verbouwd tot twee woningen. Verbonden door een soort kas-achtige ruimte waar je pizza's kan bakken.

Vraag me af wie dit koopt...

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/179/684/343_2160.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/179/684/355_2160.jpg

https://www.funda.nl/koop/hijken/huis-42229399-drift-7-7-a/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pauldaytona
Kalentum schreef op woensdag 6 september 2023 @ 14:04:
Twee woningen voor de prijs van 2. Twee schoolgebouwen verbouwd tot twee woningen. Verbonden door een soort kas-achtige ruimte waar je pizza's kan bakken.

Ik ook, als ik bijna een miljoen uitgeef ergens in Drenthe verwacht ik wel een hoger afwerkingsniveau. En niet iets wat eruit ziet als een verbouwd schoolgebouw. Dat kan ik in Lopik voor minder kopen, zit je dichter bij de bewoonde wereld:
https://www.funda.nl/koop...navigateSource=resultlist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTMachine
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:11
Kalentum schreef op woensdag 6 september 2023 @ 14:04:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

https://www.funda.nl/koop/hijken/huis-42229399-drift-7-7-a/
Je hebt wel de 2 slechtste foto’s uitgekozen :+ maar de afwerking/kwaliteit is laag voor de vraagprijs van 1M

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• No Hands
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 22:25
UTMachine schreef op woensdag 6 september 2023 @ 15:02:
[...]

Je hebt wel de 2 slechtste foto’s uitgekozen :+ maar de afwerking/kwaliteit is laag voor de vraagprijs van 1M
Ik heb er even snel doorheen gescrolld. Wat zijn de voorbeelden van slechte afwerking? het is toch gewoon een huis waarin gewoond is? Het is niet nieuw opgeleverd ofzo.
Het meest storende zijn de wit geschilderde schrootjesplafonds. Die passen totaal niet bij de strakke boel.
Voor dat bijna miljoen heb je twee woningen van om en nabij 150m2 per stuk en een een flinke tuin, voor elke woning ruim 900m2. Dat kost toch normaal ook 450.000/500.000?

Veroordeel niet, verwonder u slechts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalentum
pauldaytona schreef op woensdag 6 september 2023 @ 14:56:
[...]

Ik ook, als ik bijna een miljoen uitgeef ergens in Drenthe verwacht ik wel een hoger afwerkingsniveau. En niet iets wat eruit ziet als een verbouwd schoolgebouw. Dat kan ik in Lopik voor minder kopen, zit je dichter bij de bewoonde wereld:
https://www.funda.nl/koop...navigateSource=resultlist
Ik bedoelde eigenlijk, hoe groot is de doelgroep voor mensen die graag 2 woningen op 1 perceel willen hebben. Dan zit je toch al snel aan inwonende ouders te denken ofzo. Ik zou zelf zo snel niet weten wat ik met twee huizen moet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thof

thof

FP ProMod
Het is wat met de wilheminaweg vandaag, eerder al een post in Gouda en vandaag ook nog eentje in Apeldoorn.
https://www.funda.nl/koop...2229146-wilhelminaweg-1-b

Maare, alleen maar op Funda plaatsen voor de statistieken? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leipo
  • Niet online
edit geqoute die niet nodig was...

of gevalletje: klant betaald extra voor Funda listing dus hij zal hem krijgen ook zodat er geen achteraf gezeur over is :P

[ Voor 36% gewijzigd door Leipo op 06-09-2023 17:36 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Kalentum schreef op woensdag 6 september 2023 @ 16:04:
[...]

Ik bedoelde eigenlijk, hoe groot is de doelgroep voor mensen die graag 2 woningen op 1 perceel willen hebben. Dan zit je toch al snel aan inwonende ouders te denken ofzo. Ik zou zelf zo snel niet weten wat ik met twee huizen moet.
In die situatie zou dit inderdaad zeer geschikt zijn. Of twee gezinnen (bv. broers/zussen) die wel afzonderlijk willen wonen maar toch dicht bij elkaar willen of moeten wonen (bv. vanwege zorg voor een van de familieleden).

ik denk dat er toch best wel een groep potentiële kopers is voor wie het behoorlijk lastig is om een geschikte "tweegezinswoning" te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HvdBent
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-09 11:48
Rubbergrover1 schreef op woensdag 6 september 2023 @ 17:37:
[...]

In die situatie zou dit inderdaad zeer geschikt zijn. Of twee gezinnen (bv. broers/zussen) die wel afzonderlijk willen wonen maar toch dicht bij elkaar willen of moeten wonen (bv. vanwege zorg voor een van de familieleden).

ik denk dat er toch best wel een groep potentiële kopers is voor wie het behoorlijk lastig is om een geschikte "tweegezinswoning" te vinden.
Zeker, ik ben al aan het kijken, heb 3 jongvolwassenen in huis die ik graag iets meer op afstand heb ;)
Alle gekheid op een stokje, ik verwacht niet dat ze snel uit huis zullen gaan, en wil graag wat meer rust af en toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Truus01
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 20:45
supersoco80 schreef op woensdag 6 september 2023 @ 14:09:
*offtopic
Ik denk dat het heel erg moeilijk is om op een 'eerlijke' manier dit soort rijkdom te vergaren. Met eerlijk bedoel ik: Zonder misbruik van mensen of systemen.
offtopic:
Ik meen in een van de artikelen gelezen te hebben over iets van olie en investments, dan kan het heel hard gaan.
Kalentum schreef op woensdag 6 september 2023 @ 16:04:
Ik dacht ook wel aan familie. Of twee vriendenstellen.
Of een voor jezelf en een flippen? Of is splitsen in deze echt onmogelijk?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Koekfabriek
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:48

Koekfabriek

King Billy on the wall

Oven op een heel bijzondere plaats:
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/179/721/991_1440.jpg
Verder leuk huis in mooie wijk. Funda

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Koekfabriek schreef op woensdag 6 september 2023 @ 21:20:
Oven op een heel bijzondere plaats:
[Afbeelding]
Verder leuk huis in mooie wijk. Funda
Leuk bedacht, maar niet zo doordacht. Lijkt me erg onhandig om daar een hete lasagneschaal uit te moeten halen.

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• paQ

paQ

hey en in die aanbouw.. keuken of badkamer?
- ja
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/179/724/554_2160.jpg

een op zijn best matig afgewerkte keuken:
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/179/724/540_2160.jpg
(dat blad gaat vanzelf een keer doorhangen)
Is er nou mat en glans door elkaar gebruikt :?
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/179/724/556_2160.jpg

:F
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/179/724/588_2160.jpg

duidelijk iemand alleen, want hoe kijk je anders zittend tv?
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/179/724/545_2160.jpg

3 jaar geleden gekocht voor een habbekrats en niet meteen de beste volwassenen-keuzes gemaakt.
https://www.funda.nl/koop...84916-gladiolensingel-49/

[ Voor 22% gewijzigd door paQ op 06-09-2023 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauldaytona
Rubbergrover1 schreef op woensdag 6 september 2023 @ 21:34:
[...]

Leuk bedacht, maar niet zo doordacht. Lijkt me erg onhandig om daar een hete lasagneschaal uit te moeten halen.
Als er in de oven van die rails inzit waardoor je een rek zo naar voren trekt zie ik niet zo'n probleem.. Hooguit dat je boven je macht tilt. Maar dat heb je ook bij ovens ergens in een kastenwand bij de populaire kookeiland keuken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spherix
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-09 10:04
Rubbergrover1 schreef op woensdag 6 september 2023 @ 21:34:
[...]

Schoonmaken gaat al helemaal acrobatisch...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• paQ

paQ

Spherix schreef op woensdag 6 september 2023 @ 22:17:
[...]

Schoonmaken gaat al helemaal acrobatisch...
een beetje oven heeft een pyrolyse stand he ;) kom kom

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meloenen
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-09 09:02
paQ schreef op woensdag 6 september 2023 @ 21:36:
- ja
[Afbeelding]

[Afbeelding]
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

3 jaar geleden gekocht voor een habbekrats en niet meteen de beste volwassenen-keuzes gemaakt.
Waarom dit is v.o.n. en niet gewoon k.k.?

• Leipo
  • Niet online
Meloenen schreef op donderdag 7 september 2023 @ 08:47:
[...]

Waarom dit is v.o.n. en niet gewoon k.k.?
De kosten worden door de verkopers betaald via de vrij op naam (v.o.n.) constructie i.p.v. de kosten koper (k.k.) verkoop.
keuze van de verkoper dus

• Meloenen
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-09 09:02
Leipo schreef op donderdag 7 september 2023 @ 08:53:
[...]

[...]

keuze van de verkoper dus
Ik dacht de omschrijving wel goed gescant te hebben 8)7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• REDN4S
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 23:36
- ja
[Afbeelding]

[Afbeelding]
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Bad in de keuken?? 8)7

Verder belabberde afwerking, dat is al te zien op de foto`s dus ben benieuwd hoe het in het echt is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• keeperson
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20:20
- ja
[Afbeelding]

[Afbeelding]
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Overigens wel een hele nette prijs voor zo'n woning. Maar echt, wat gebeurt er in dit huis... :') Het voelt aan als een soort koortsdroom.

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/179/724/543_1440.jpg

Is dit nou een UTP-aansluiting boven het toilet? En waarom een nis maken als je ook een blok kunt maken waar je 20 keer je teen aan gaat stoten.

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/179/724/574_1440.jpg

Het was een goed idee om die lichtstraat erin te jassen, maar het lijkt erop alsof de dakconstructie niet helemaal in orde is als ik zie hoe scheef het loopt.

Lijkt mij dat flippers hier aan de slag zijn gegaan, maar totaal geen rekening gehouden hebben met dat je het uiteindelijk nog een keer moet verkopen.

• Csotranme
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19-09 21:43
Rubbergrover1 schreef op woensdag 6 september 2023 @ 17:37:
[...]

Of een situatie waar je een zoon hebt die Kees heet :9 :
https://www.npostart.nl/2doc/29-12-2014/KN_1665310
- ja
[Afbeelding]

[Afbeelding]
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Pff gevalletje bel John Williams maar vast...

Iemand had blijkbaar hele "mooie" ideeën in zijn hoofd alleen de uitwerking is laten we zeggen eh.. niet echt geslaagd 8)7
En bij de keuken halverwege maar opgehouden lijkt het en wil er nu graag vanaf want waarom zou je het anders in hemelsnaam als v.o.n. aanbieden?

'16 Peugeot 208 GTI By Peugeot Sport | '23 Mazda CX-60 Homura PHEV | Design junkie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Csotranme
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19-09 21:43
keeperson schreef op donderdag 7 september 2023 @ 09:00:
[...]

Overigens wel een hele nette prijs voor zo'n woning. Maar echt, wat gebeurt er in dit huis... :') Het voelt aan als een soort koortsdroom.

[Afbeelding]

Is dit nou een UTP-aansluiting boven het toilet? En waarom een nis maken als je ook een blok kunt maken waar je 20 keer je teen aan gaat stoten.

[Afbeelding]

Het was een goed idee om die lichtstraat erin te jassen, maar het lijkt erop alsof de dakconstructie niet helemaal in orde is als ik zie hoe scheef het loopt.

Lijkt mij dat flippers hier aan de slag zijn gegaan, maar totaal geen rekening gehouden hebben met dat je het uiteindelijk nog een keer moet verkopen.
Afschot heb je in ieder geval wel met zo'n dakraam :+

En er was nog wat marmer van de badkeuken over dus zonde als je daar geen knullige koofjes mee maakt in je badkamer he :P

'16 Peugeot 208 GTI By Peugeot Sport | '23 Mazda CX-60 Homura PHEV | Design junkie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paQ

paQ

Sowieso dat dakraam is 1 grote glasplaat. Iets in me zegt dat dat niet een geschikte ruit is, maar ik kan het mis hebben.
Maar er is wel meer zo, net als de kabelgoot naar de afzuiging in de keuken. Die zorgt er weer voor dat die keukenkasten van de muur moesten.
De dakkapel op de bergzolder is ook een bedenkelijke, want ik vraag me ten zeerste af of je daar wel kunt staan.

Er is daar zoveel net-niet gedaan, dan alles wat gedaan is ook weer weg gehaald kan worden door de volgende bewoner om het opnieuw te doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobNemoo
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 00:06
paQ schreef op donderdag 7 september 2023 @ 09:20:
Sowieso dat dakraam is 1 grote glasplaat. Iets in me zegt dat dat niet een geschikte ruit is, maar ik kan het mis hebben.
Maar er is wel meer zo, net als de kabelgoot naar de afzuiging in de keuken. Die zorgt er weer voor dat die keukenkasten van de muur moesten.
De dakkapel op de bergzolder is ook een bedenkelijke, want ik vraag me ten zeerste af of je daar wel kunt staan.

Er is daar zoveel net-niet gedaan, dan alles wat gedaan is ook weer weg gehaald kan worden door de volgende bewoner om het opnieuw te doen.
Geloof het of niet, er zit/zat een glas bedrijfje. :o

https://www.oozo.nl/bedri...el/2088134/city-glas-zuyd

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 15:10
Posts verwijderd. Wie of wat een paleisje voor zichzelf bouwt mag in AWM bediscussieert worden over de wenselijkheid ervan.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Pagina: 1 ... 69 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Neem aub ook de moeite om tenminste een foto bij jouw link te plaatsen. We plaatsen anders eenvoudige linkdumps en bij dit onderwerp horen nu eenmaal foto's.

Er zijn legio topics over nieuwe huizen kopen, bouwen, verbouwen, verkopen en de algehele staat van de woningmarkt. Bespreek dit dan ook daar en niet in dit topic. Er is ook Het Show your Home topic & De duurzame kroeg deel 5 & De energierekening - kroegtopic
Doorzoek het topic op de straatnaam van wat je wil posten, goede kans dat iets al eens gespot is. :) Ben je je bericht kwijt? Dan was het waarschijnlijk te offtopic. Daar is inmiddels vaak genoeg voor gewaarschuwd.