Woon- en perceeloppervlak zijn volgens de gegevens 280m2 en 1020m2, waarbij vervolgens in de omschrijving wordt genoemd dat nr. 6a 162m2 woon- en 590m2 perceeloppervlak heeft, en nr. 6 118m2 woon- en 475m2 perceeloppervlak*. Dat komt bij elkaar dus wel overeen met het genoemde totaal (oké, het bij elkaar getelde perceeloppervlak uit de omschrijving is met 1065m2 iets meer dan het genoemde totaal, maar dat kan een foutje zijn). Verder wordt overal in de omschrijving gesproken over meerdere woningen.
Zeker weten doe ik het niet natuurlijk, tenzij ik de makelaar zou contacteren, maar het lijkt me zeker logisch dat het hier wel om het hele pand gaat (ook gezien er geen aparte advertentie voor 6a is).
Aangezien in de advertentie ook genoemd wordt dat er een vergunning is voor verbouwing tot twee woningen, met enkele ontwerpen toegevoegd ook, zou ik denken dat dit wellicht een ontwikkelingsproject is wat wordt opgegeven (vermoedelijk i.v.m. te hoog oplopende kosten, te lage verwachte opbrengst, of een beetje van allebei).
*Of beter gezegd, volgens ontwerp zou moeten krijgen, denk ik. Gezien de huidige staat van 'verbouwing' hebben beide woningen op dit moment mijns inziens 0m2 woonoppervlak

.
[
Voor 6% gewijzigd door
MDKorpel op 28-08-2023 17:40
]