Cloud ☁️
Alles of niets…DutchCrownNL schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 21:44:
Ham naar hards
"When you grow up your heart dies"
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Rondetijden voor ronde 30
1 | RUS | 1:22.934 |
2 | VER | 1:22.289 |
3 | HAM | 1:43.030 |
4 | PER | 1:21.775 |
Is al sinds 1 of 2 jaar, begonnen bij Alfa meen ik.siggy schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 21:46:
Sinds wanneer zijn die pitsboxen schuin naar binnen? Voordeel voor inrijden, nadeel met wegrijden. Die heb ik gemist. Wat is hier geoptimaliseerd?
Ik zou nu nog niet durven zeggen wie er gaat winnen. De variabelen zijn een beetje te groot.Jackson6 schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 21:46:
Leuke race qua verschillende strategieën, kan echt alle kanten op
Volgens mij kwam Aston Martin/Stroll daarmee 2 seizoenen geleden ofzo. Uiteindelijk bleek dit inderdaad echt sneller dus nu doet iedereen hetsiggy schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 21:46:
Sinds wanneer zijn die pitsboxen schuin naar binnen? Voordeel voor inrijden, nadeel met wegrijden. Die heb ik gemist. Wat is hier geoptimaliseerd?
Klaagde over problemen met versnellingsbakd0s schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 21:46:
Max opvallend langzamer dan Perez. Banden sparen of problemen?
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Hij zij toch duidelijk dat hij shift problems had? Of ben ik de enige die dat gezien heeft?d0s schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 21:46:
Hij is sneller dan PER.d0s schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 21:46:
Of hij is nog bezig met het "warmrijden" en neemt daarvoor de tijd.d0s schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 21:46:
Flickr PSN ID= cheironnl
PSN: xMaurice93
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 01:20
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Hij verliest 1s per ronde op Max.Maurice079 schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 21:48:
RUS z'n pace is behoorlijk. Als hij naar softs kan, dan wordt het nog leuk.
Nee, hoge baan.TinusXIII schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 21:48:
Toch zit Mercedes er weer lekker bij hoor. Lek boven?
Haters everywhere but I don’t really care
"Verstappen is losing heaps of time compared to Perez"
Ruim boven zeeniveau idd.TinusXIII schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 21:48:
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Hopelijk is het al opgelost door een ‘STRAT’..
Rondetijden voor ronde 32
1 | RUS | 1:23.275 |
2 | VER | 1:22.166 |
3 | HAM | 1:22.062 |
4 | PER | 1:21.820 |
Nah, waarschijnlijk allen vanwege de hoogte in Mexico.TinusXIII schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 21:48:
Dan kun je misschien maar beter gas geven en een extra stop maken.
Ah ja. Waar dit destijds een voordeel was van Red Bull
kom op man.
Echt wel. VER 1:22:316 PER: 1:22:437
Dat zou goed kunnen, dan zijn die F1TV commentatoren gewoon niet zo snuggerKlaasjeNL schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 21:50:
Volgens mij verloor VER net wat tijd omdat hij MSC voorbij moest.
Welke ronde is dat? Zie dat berichtje na mij…
ja maar die britten riepen heaps of time....KlaasjeNL schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 21:50:
Volgens mij verloor VER net wat tijd omdat hij MSC voorbij moest.
Live timing op tijd van posten van mijn bericht.renegrunn schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 21:50:
[...]
Welke ronde is dat? Zie dat berichtje na mij…
Ik denk dat HAM gewoon harder wil, en kan. Hij kan ook wel rijden en ik denk dat de Merc op dit circuit hem de overwinning gaat geven, we zullen zien.sly___ schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 21:49:
Tuurlijk is Max aan t sparen... Perez moet Hamilton opjagen. Die moet harder dan hij wil nu ..
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
1 | VER | 1:22.054 |
2 | HAM | 1:22.545 |
3 | PER | 1:22.277 |
4 | RUS | 1:42.467 |
precies - even afwachten maar ik denk dat de race zo gelopen gaat worden (voorbehoud SC etc)PWM schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 21:51:
Volgens mij ziet het er goed uit voor HAM. Als hij hem wint, was het mooie strategie.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
nog 35 rondesjaapstobbe schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 21:52:
Zo voorkomt HAM een record van VER. Vorig jaar was het andersom
HAM moet uitrijden op de hards, Max kan weer terug naar de softs. Dit gaat HAM nooit redden zonder een fuckup bij de stop van Max. Ligt nu 7 Sec achter en is langzamer. Stop is 22 sec. Dat gaat Max met gemak redden zolang er geen sc komt.PWM schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 21:51:
Volgens mij ziet het er goed uit voor HAM. Als hij hem wint, was het mooie strategie.
Hij zit binnen DRS hoor.jaapstobbe schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 21:53:
PER kan gewoon niet in DRS komen
U zei?jaapstobbe schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 21:53:
PER kan gewoon niet in DRS komen
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Rondetijden voor ronde 36
1 | VER | 1:22.046 |
2 | HAM | 1:22.486 |
3 | PER | 1:22.169 |
4 | RUS | 1:21.956 |
valt wel mee toch het is 7,8 dat was een paar rondes 7,1 toch of zie ik dat verkeerd?KlaasjeNL schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 21:54:
Gat tussen VER en HAM begint nu toch wel aardig op te lopen.
Cruciaal dat PER voor HAM komtG_Dragon schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 21:54:
Perez is hier belangrijk voor Verstappen, kom op!
Zou het besmettelijk zijn?sjaool schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 21:55:
Wat nu? Ferrari strategie bij McLaren?
[ Voor 16% gewijzigd door StefanVerkerk op 30-10-2022 21:55 ]
Zou dus 20+ seconden moeten worden als Hamilton niet meer gaat stoppen.KlaasjeNL schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 21:54:
Gat tussen VER en HAM begint nu toch wel aardig op te lopen.
Of het gat na de pitstop weer goed rijden.
Goh, net alsof ie vaker F1 races gereden heeft helolgast schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 21:56:
HAM doet de exits voor de DRS detectie wel goed hoor
dat zie ik niet goedkomen verse softs tegen oude hards dat kan wel eens snel gaan dandutchgio schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 21:56:
[...]
Zou dus 20+ seconden moeten worden als Hamilton niet meer gaat stoppen.
Of het gat na de pitstop weer goed rijden.
Zeker nog op adsl ipv glasvezelStefanVerkerk schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 21:55:
Max: "I have a little bit of lag in turn 2"
/lame jokes....
Ja dat lijkt mij ook, moet er geen tactische safetycar komen natuurlijk.Wognummer schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 21:56:
[...]
dat zie ik niet goedkomen verse softs tegen oude hards dat kan wel eens snel gaan dan
Maar een 1 stopper lijkt wel heel moeilijk.
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Erg teleurstellend vind ik persoonlijkDe_Bastaard schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 21:57:
Nou perez, vamos jongen. Met 1.3s ga je het niet redden..
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Lijkt er wel op alsof LEC totaal geen bedreiging is voor Checo
[ Voor 3% gewijzigd door Silent Thunder op 30-10-2022 21:58 ]
ik zat net te kijken haha WTF een held op bandjesHippocampus schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 21:58:
VET 40 rondjes op rood, nog 31 op geel dus.
Iemand die goed is in zijn werk mag toch ook complimentjes krijgenjaapstobbe schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 21:56:
[...]
Goh, net alsof ie vaker F1 races gereden heeft he
Ik weet even niet of je opmerking belerend was bedoelt..
Rondetijden voor ronde 39
1 | VER | 1:22.382 |
2 | HAM | 1:22.976 |
3 | PER | 1:22.683 |
4 | RUS | 1:23.018 |
Huh. Het verminderen van liften om de banden te koelen? Hoe functioneert dat?sjaool schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 21:57:
GP tegen Max: reduce lift off to cool the tires.
Ik bedoel dus: HAM is gewoon heel erg geslepen.lolgast schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 21:58:
[...]
Iemand die goed is in zijn werk mag toch ook complimentjes krijgen
offtopic:
Ik weet even niet of je opmerking belerend was bedoelt..
Geen idee. Maar zoiets ving ik op.siggy schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 21:59:
[...]
Huh. Het verminderen van liften om de banden te koelen? Hoe functioneert dat?
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |