PLAn C
En Ferrari is weer bezig met het alfabet.....
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Hij is alweer een ronde op weg hoor
grote gaten tussen iedereen behalve dan LAT die ergens achter schumi kachelt. Voor de rest wat saai ja.NoFearCreations schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 21:28:
Vind dat er meer weinig actie is op de baan.
Ik zat hier te pavlov-en op de boordradio ping.... maar die kwam niet.
[ Voor 16% gewijzigd door Hippocampus op 30-10-2022 21:30 ]
Question?plizz schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 21:29:
Ferrari: Plan C bevestigen?
Mwah. Hij zat er net al bijna 5s voor. Denk dat er weer voor laten meer tijdverlies oplevert dan de straf incasserenQuad schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 21:29:
Bijzonder dat AT Gasly de plek niet aan Stroll terug liet geven.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
VET en ZHO is ook interessant.cy-gor25 schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 21:30:
[...]
grote gaten tussen iedereen behalve dan LAT die ergens achter schumi kachelt. Voor de rest wat saai ja.
"When you grow up your heart dies"
Reed wel makkelijk weg, dan valt die 5s mee als je er anders niet langs komt. Maar v.w.b. penalty punten niet heel handig. Anderzijds, zou Gasly er deze of volgende race nog verzamelen? Anders is het een probleem voor AlpineQuad schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 21:29:
Bijzonder dat AT Gasly de plek niet aan Stroll terug liet geven.
Ferrari: ravioli vanavond. Question?
Maar nee, saaie race tot nu toe. Tijd voor een SC
Toch knap dat je met die enorme rechte stukken nog amper inhaalacties ziet
Top 5 pitstop is niet eens geweest. Wie weet kan Merc's toch uncut doenDe_Bastaard schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 21:30:
Sja, wat zouden ze doen met dat plan C als ze ''nothing to lose'' hebben?
Tijd voor een regenbui.De_Bastaard schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 21:30:
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Snap ik, had ik ook wel bedacht. Maar echt "gentle" is het niet.RobertMe schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 21:30:
[...]
Reed wel makkelijk weg, dan valt die 5s mee als je er anders niet langs komt. Maar v.w.b. penalty punten niet heel handig. Anderzijds, zou Gasly er deze of volgende race nog verzamelen? Anders is het een probleem voor Alpine
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Zo gaat het elke race. Start, actie dan settelen en later in de race wordt het weer spannender (zo rond de pitstops) en aan het einde van de race als de vermoeidheid mee gaat spelen.De_Bastaard schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 21:30:
Wel blij dat Max niet nu al 12 seconde voorsprong heeft, dan zit er nog wat spanning in de race. Ben benieuwd naar de pitstops.
F1TV reactie op plan C, ze bedoelen vast plan DNF 🤣
ICE ICE Baby
Merc kan op hun bandjes net langer door. Undercut doen is dan onlogisch.plizz schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 21:31:
[...]
Top 5 pitstop is niet eens geweest. Wie weet kan Merc's toch uncut doen
Ik zou zeggen dat Drag (rs) de oorzaak hiervoor is. Daarintegen werkt de slipstream hier wel veel beter!dutchgio schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 21:31:
Toch knap dat je met die enorme rechte stukken nog amper inhaalacties ziet
Gasly nu op 11 vd 12 penalty points en eerste 2 punten verlopen pas op 22 mei dus dat wordt gegarandeerd een ban.
Dacht dat de vleugels niet flexibel mochten zijn? Die voorvleugel van Russell zakt centimeters.
Rondetijden voor ronde 21
1 | VER | 1:23.295 |
2 | HAM | 1:23.331 |
3 | PER | 1:23.461 |
4 | RUS | 1:23.415 |
Verstappen rijdt lang door op de Softs..
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Dan zou ik die dit seizoen nog pakken zodat je er volgend jaar vanaf bent.Pushedspore schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 21:33:
Gasly nu op 11 vd 12 penalty points en eerste 2 punten verlopen pas op 22 mei dus dat wordt gegarandeerd een ban.
Bij AT is het toch al einde verhaal.
Max begint ook te klagen over zijn softs.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Max: "Left front doesn't want to turn"
Maar ze zijn nu wel op zo te horenG_Dragon schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 21:33:
Verstappen rijdt lang door op de Softs..
Op zich nog geen gekke rondetijden voor Verstappen.
Rondetijden voor ronde 22
Rondetijden voor ronde 22
1 | VER | 1:23.597 |
2 | HAM | 1:23.496 |
3 | PER | 1:23.566 |
4 | RUS | 1:23.769 |
Ik verwacht tot wel een pitsstop binnen nu en 2 ronden.
Perez pit
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
En stiekem voor AT/RBR ook wel interessant om een rookie alvast ervaring op te laten doendutchgio schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 21:34:
[...]
Dan zou ik die dit seizoen nog pakken zodat je er volgend jaar vanaf bent.
Bij AT is het toch al einde verhaal.
Of De Vries alvast even huren om Latifi even weer op p21 te zetten
[ Voor 9% gewijzigd door GAIAjohan op 30-10-2022 21:37 ]
Linksvoor van Max krijgt een mooie streep.
Lewis zegt dat zijn banden okay zijn.
Lewis zegt dat zijn banden okay zijn.
Weer een wheelgun?!
Nu moet je wel Perez, gas der op..
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Zou Max op soft gestart zijn om de pole te behouden? Ben benieuwd naar de strategie. Vrees dat Mer het voordeel heeft.
De stop wel, de beelden waren niet goed genoeg om te zien wat er met de werkzaamheden fout ging...
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
HAM hengelt hem langzaam binnen…..
I have no special talent. I am only passionately curious.
Achterwiel kwam er een beetje laat opAPClll schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 21:37:
[...]
De stop wel, de beelden waren niet goed genoeg om te zien wat er met de werkzaamheden fout ging...
Linksvoor is dood (Max)
Mercedes gaat P1 en P2 pakken. Alles gaat goed voor hun.
Max pit
Hopelijk gaat deze beter
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Hamilton: "My tires are not gone Bono"
Max box box naar gele wangen. En een goede stop!
Mooie stop, 2.5s.
Dat was een zeer late call.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
PER FL
Rondetijden voor ronde 25
Rondetijden voor ronde 25
1 | HAM | 1:23.626 |
2 | RUS | 1:23.499 |
3 | VER | 1:26.845 |
6 | PER | 1:21.995 |
Nog netjes voor de beide Ferrari's.
Max: Shit shifting again(??) - geen idee of dat correct is, maar hij klaagde wel
Alsof er een seconde of 2 vertraging zit op het commentaar van viaplay. Max allang voor Sainz en dan zitten ze bij Viaplay zich nog af te vragen of Max voor Sainz kan komen.
Ik zie Mercedes nu nog wel té lang buiten blijven en HAM achteraf klagen dat ze hem eerder binnen hadden moeten halen. PER pakt nu bijna 1,5 seconde per ronde op HAM en dat verschil zal alleen groter worden.
Ja iets loopt er niet goed.Robbie T schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 21:39:
Alsof er een seconde of 2 vertraging zit op het commentaar van viaplay. Max allang voor Sainz en dan zitten ze bij Viaplay zich nog af te vragen of Max voor Sainz kan komen.
Dat is een scenario dat wij dit jaar al eerder gezien hebben.KlaasjeNL schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 21:40:
Ik zie Mercedes nu nog wel té lang buiten blijven en HAM achteraf klagen dat ze hem eerder binnen hadden moeten halen. PER pakt nu bijna 1,5 seconde per ronde op HAM en dat verschil zal alleen groter worden.
Mexicaans publiek is wel fanatiek, leuk om te zien
Hij mag van mij winnen maar ik gun het hem niet.
HAM gaat P1 pakken, bij RBR gaat alles mis.
retorische vraag? Nah iedereen zijn favoriet, maar HAM heeft al zoveel gewonnen. Als het RUS was zou ik zeggen ja.
Rondetijden voor ronde 27
1 | HAM | 1:23.346 |
2 | RUS | 1:23.233 |
3 | VER | 1:22.494 |
5 | PER | 1:22.251 |
Ik vind het leuk als iedereen wint behalve HAM. Telt dat ook?
Wat gaat er mis dan? Zie jij iets wat ik niet zie?jaapstobbe schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 21:42:
Wat gaat er precies mis?jaapstobbe schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 21:42:
Als het verdiend is, helemaal prima. Maar iets zegt me dat er zo een SC komt...
Blijft jammer die HAM haat…siggy schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 21:42:
[...]
Ik vind het leuk als iedereen wint behalve HAM. Telt dat ook?
was net bij Olaf. Zou die hier meelezen?Pushedspore schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 21:33:

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
Haat? Dat is wel een heel zwaar woord.
VER kreeg instructies om wat dif settings te wijzigen
Ah het is meteen haat?
Dus als je kippensoep wilt ipv tomatensoep dan is het meteen haat voor de tomatensoep?
Damn, je leeft wel in extremen zeg.
SAI > pit
Hamilton box box
Die is ook niet lang doorgereden…
Ham naar hards
De medium ging dus niet veel langer mee dan de soft.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |