Ik wil voorstellen om de F1-equivalent "Shiny-blacks" te noemen.TheBrut3 schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 00:26:
[...]
Bij IndyCar geeft het aan dat het een nieuw setje banden is. Sticker reds (soft) en sticker blacks (hard).
-
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ik wil voorstellen om de F1-equivalent "Shiny-blacks" te noemen.TheBrut3 schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 00:26:
[...]
Bij IndyCar geeft het aan dat het een nieuw setje banden is. Sticker reds (soft) en sticker blacks (hard).
-
Hopenlijk neemt hij ook Nycks functie bij F1TV over. DannyRic bij pre en after show zou geweldig zijn.StefanVerkerk schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 00:28:
Semi off-topic hier, maar Ted bij SkyF1 meldt dat Ricciardo mogelijk volgend jaar Red Bull reserve rijder zal zijn.
Ik weet niet of die door de woke-commissie heen komtEdd schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 00:29:
[...]
Ik wil voorstellen om de F1-equivalent "Shiny-blacks" te noemen.
Dat zou zomaar kunnen. Misschien dat Helmut de deur toch nog op een kier gehouden heeft. De kans dat hij mag instappen lijkt mij trouwens vrij klein.StefanVerkerk schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 00:28:
Semi off-topic hier, maar Ted bij SkyF1 meldt dat Ricciardo mogelijk volgend jaar Red Bull reserve rijder zal zijn.
"When you grow up your heart dies"
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
I have no special talent. I am only passionately curious.
Een oude set softs, 5 rondes oud ten tijde van de start van de hot lap.TheBrut3 schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 00:34:
Had Max nieuwe bandjes of dezelfde set als Q1 en dus een setje uitgespaard?
Tja.. nu ben ik jaloers.. Ik wil ook zo'n spiffy-bril..TheBrut3 schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 00:36:
Oei... Lewis heeft concurrentie op gebied van rare kleding/accessoires zie ik
-
En gelijk ff de auto wegensjaool schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 00:40:
VER naar buiten en ook weer naar binnen.
[ Voor 21% gewijzigd door StefanVerkerk op 23-10-2022 00:42 ]
Dus....sjaool schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 00:42:
Poeh, McLaren er beiden uit.
10, tracklimits tsu zoals jezelf aangaf
u zei ?sjaool schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 00:42:
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
NOR komt weer naar buiten...sjaool schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 00:42:
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Klopt, dat zien we allemaalStefanVerkerk schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 00:42:
CAR 24 (ZHO) TIME 1:36.196 DELETED - TRACK LIMITS AT TURN 12 LAP 15 17:40:28
23 Oct 2022, 00:41:37
Er zijn mensen die geen TV kunnen kijken en hier meelezen.
Die ouwe knar kan nog lekker mee.tweakduke schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 00:44:
Gasly blijft boos op het team met de remmen, met Tsunoda niet door naar q3.
Alonso wel door en Ocon nergens, verschil blijft overduidelijk
Vertrouw je de FIA niet?TheBrut3 schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 00:45:
Ik zou beide wel willen zien van buiten. Vanuit de onboard cam is het heel moeilijk te zien en de achterbanden zijn breder.
-
Je loopt achter.
Je loopt echt 5 minuten achter ofzoWill_M schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 00:47:
Eeeuh... NOR tóch weer terug dankzij wederom tracklimit van Zhou ...
Je loopt een paar uur achter. De zon is hier allang onder!sjaool schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 00:49:
Het wordt nu tricky met de ondergaande zon.
[ Voor 15% gewijzigd door ViperTim op 23-10-2022 00:54 ]
SAI, HAM, LEC op nieuwe banden. (2 rondes)ViperTim schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 00:54:
SAI en HAM sneller dan VER
Dan is het nu tijd voor nieuwe bandjes voor de laatste runStefanVerkerk schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 00:55:
[...]
SAI, HAM, LEC op nieuwe banden. (2 rondes)
Verstappen reed op oude bandjes (4 rondes)
Tomorrow is not today!
P2 is voldoende als LEC pole pakt dan natuurlijk.Sydney08 schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 00:56:
Max heel vroeg naar buiten. Als de baan steeds sneller wordt, dan wordt het voor hem lastig.
[ Voor 6% gewijzigd door sjaool op 23-10-2022 00:57 ]
Baan koelt hard af, nuSydney08 schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 00:56:
Max heel vroeg naar buiten. Als de baan steeds sneller wordt, dan wordt het voor hem lastig.
baan koelt nu toch af ? de zon is aan het ondergaan dus ik denk dat het niet heel veel uitmaakt dan? of denk ik dan verkeerd?Sydney08 schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 00:56:
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Met de banden die schijnbaar nauwlijks een ronde vol houden kant het af en toe ook andersom uitpakkenWognummer schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 00:57:
[...]
baan koelt nu toch af ? de zon is aan het ondergaan dus ik denk dat het niet heel veel uitmaakt dan? of denk ik dan verkeerd?
Track tempDaniëlWW2 schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 00:58:
Twee opwarmronden. Is de baan zo koud aan het worden?
Hopelijk heeft hij genoeg brandstof bij...StefanVerkerk schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 00:57:
GP tegen Max: Back to a standard cool lap
is dit zijn eerste Pole?Hippocampus schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 01:02:
Mooie voor SAI.
Als Ferrari de bandenslijtage nog niet onder controle heeft dan moet het wel goedkomen ja.sjaool schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 01:03:
VER: I was running out of tires... Morgen komt het wel goed volgens hem.
2e, Britse grand prix was de eerste voor hem
Gamertag: timmie271
Sector 1 was net iets minder dan Sainz/Leclerc. Verstappen was veruit de snelste in Sector 2, dat was echt een gigantisch gat. Sector 3 verloor Max veel tijd.sjaool schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 01:03:
VER: I was running out of tires... Morgen komt het wel goed volgens hem.
Yep, zijn banden waren op zoals hij op de boardradio al zei. De wagen was goed en snel dus morgen moet het goed komen volgens hem. Hij is wel tevreden met een P2 startpositie.StefanVerkerk schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 01:05:
[...]
Sector 1 was net iets minder dan Sainz/Leclerc. Verstappen was veruit de snelste in Sector 2, dat was echt een gigantisch gat. Sector 3 verloor Max veel tijd.
Ze gingen beiden naar buiten op nieuwe banden maar Verstappen deed een extra ronde.StefanVerkerk schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 00:55:
[...]
SAI, HAM, LEC op nieuwe banden. (2 rondes)
Verstappen reed op oude bandjes (4 rondes)
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Zo vroeg?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Derde want hij heeft de Belgische GP ook op naam gekregen toch?timmie271 schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 01:04:
[...]
2e, Britse grand prix was de eerste voor hem
Heerlijk toch. Dat getroll een beetje weg.TheBrut3 schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 01:18:
En we gaan af op het kortste racetopic van het jaar
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Hopen op wat meer vuurwerk tijdens de race inderdaad. Wel leuk voor Sai, al vraag ik me ook af of Lec wellicht qua setup wat meer naar de zondag heeft gekeken. In de race is Sai doorgaans toch niet opgewassen tegen Ver en Lec. Zou zo maar eens Ver op P1 kunnen worden met Ham en Rus naast hem op het podium. Dan doet MB goede zaken voor de constructeurs. Als die toch nog tweede worden dan zou dat toch wel een blamage zijn voor Ferrari.Rivanov schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 08:19:
Zojuist even de recap bekeken. Niks spannends. Blij dat ik niet wakker ben gebleven.
Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023
[ Voor 50% gewijzigd door sjaool op 23-10-2022 09:32 ]
Kan ook nog geloof ik ja, maar dat was geen zelf gereden pole dus tel ik niet meeTinusXIII schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 08:47:
[...]
Derde want hij heeft de Belgische GP ook op naam gekregen toch?
Benieuwd wat Mercedes morgen kan in de race. Vaak hebben ze wel een goede racepace ten opzichte van hun kwalificatie.
Zo saai vond ik het vannacht niet. Geen regen of spectaculaire crashes, maar het middenveld zat heel dicht bij elkaar, evenals de top 3. Verstappen die op koers lag voor pole, maar het in S3 liet liggen. Enkele coureurs zoals Tsunoda en Zhou die door waren, maar waarvan de tijd werd afgenomen. Ik vond het redelijk vermakelijk.Rivanov schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 08:19:
Zojuist even de recap bekeken. Niks spannends. Blij dat ik niet wakker ben gebleven.
Maar dan is 0:00 nog steeds geen tijdstip voor mij om een kwalificatie te bekijken.KlaasjeNL schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 10:06:
[...]
Zo saai vond ik het vannacht niet. Geen regen of spectaculaire crashes, maar het middenveld zat heel dicht bij elkaar, evenals de top 3. Verstappen die op koers lag voor pole, maar het in S3 liet liggen. Enkele coureurs zoals Tsunoda en Zhou die door waren, maar waarvan de tijd werd afgenomen. Ik vond het redelijk vermakelijk.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
[ Voor 17% gewijzigd door Outerspace op 24-10-2022 17:47 ]
PSN: Sluuz
Dat kan enkel als het door de stewards is genoteerd. En Russell ging er ook af in 1 van zijn rondjes viel me op.
[ Voor 9% gewijzigd door Chevy454 op 23-10-2022 10:29 ]
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
FTFY.Sluuz schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 10:26:
Mercedes Fanboys die willen stoken https://twitter.com/merce...&t=ra-sCajbWczVqakUw3deLg
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
Raakt ie nu zijn kampioenschap kwijt?
Klopt ook gewoon. Viel mij tijdens het kijken ook al op. Hier max (links) vergeleken met Zhou (rechts) die z'n ronde kwijtraakte:
[ Voor 13% gewijzigd door JvS op 23-10-2022 10:38 ]
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
[ Voor 23% gewijzigd door timmie271 op 23-10-2022 10:40 ]
Dit topic is gesloten.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq