4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
En gelukkig geen regen, dus de kans is ook nog eens groot dat ze op een schappelijk tijdstip klaar zijn.TinusXIII schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 11:09:
Ik ben wel blij dat de race vanavond op een beetje een schappelijk tijdstip is, niet zoals de kwalificatie
Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023
Gelijk naar bed na afloop want net als velen morgen werken. Hoef pas 7.15 op want werk is op ongeveer 15m rijden en begint 8uTransportman schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 11:11:
[...]
En gelukkig geen regen, dus de kans is ook nog eens groot dat ze op een schappelijk tijdstip klaar zijn.
Ja, ik zat hem toen wel ff te kniep'nInspired schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 11:14:
Ik vind ook dat ze gewoon een regel moeten instellen dat er binnen 1 minuut oid na de lap een track limit beslissing moet komen. Mag zat nog ff te hopen na Q1 dat iemand het bokje zou zijn. Max had dat kunnen zijn terwijl hij nog tijd zat had gehad anders. Het is 2022, zo moeilijk moet het allemaal niet zijn.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Ja met gras. Van de baan af is de borden in. Heel dat gezwets met die track limits is totaal onnodig.Dadona schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 11:33:
Het moet gewoon automatisch geregistreerd worden. Niet afhankelijk zijn van beelden bekijken.
Succes in Amerika, daar is het de bedoeling in veel klasses om met vier auto’s minimaal, dwars, de bocht door te komen. Lijnen niet relevantMikeyMan schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 11:42:
[...]
Ja met gras. Van de baan af is de borden in. Heel dat gezwets met die track limits is totaal onnodig.

Een paar jaar terug met Indy op COTA. Hoe wijd die gingen in die laatste bochten__fred__ schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 11:55:
[...]
Succes in Amerika, daar is het de bedoeling in veel klasses om met vier auto’s minimaal, dwars, de bocht door te komen. Lijnen niet relevant
/f/image/tJwvnAX4iZbbibi6EWZF3TTh.webp?f=fotoalbum_large)
Eigenlijk ben ik voor maar veiligheidstechnisch kan het niet overal zo werken.MikeyMan schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 11:42:
Ja met gras. Van de baan af is de borden in. Heel dat gezwets met die track limits is totaal onnodig.
Als ik de hele sport nu vanuit het niets zou mogen opzetten dan zou ik zeggen dat de regel is dat je de witte lijnen helemaal niet mag raken (laatstaan er over heen gaan). Dan wordt het een stuk makkelijker om de tracklimits te controleren. Je tekent de lijnen met langzaam opdrogende verf. Als iemand verf op z'n banden heeft dan is de ronde afgekeurd. Of natuurlijk een elektronische oplossing.
Maar ja, we komen niet uit niets. Die racebanen liggen er en zijn ontworpen met bepaalde regels en "gebruiken" in het achterhoofd en ze moeten ook rekening houden met andere soorten van motorsport.
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
Zie alleen op F1pace.com FP2 en de Q van USAGP.
Vanavond lekker genieten van hopelijk een leuke race
Max zei zelf dat het er goed uitziet voor ze. Red Bull is ook beter voor de banden en dat kan vandaag weer belangrijk zijn. Tevens lijkt de winst van Ferrari vooral in S3 te liggen. Als Max geen kopstart pakt, dan denk ik dat hij er vrij eenvoudig voorbij moet kunnen op het lange rechte stuk wanneer hij in S1 goed kan bijblijven.scrappy.doo schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 12:51:
Hoe zagen de long runs van Sainz eruit tov Max?
Ik heb dan ook goede hoop op een VER, SAI, PER podium. Al kan P3 ook zomaar een Mercedes zijn. Maar voor PER tegen een Mercedes geldt ook dat de Red Bull véél meer topsnelheid heeft. DRS inhalen moet met dit lange rechte stuk goed mogelijk zijn.
Dit is misinformatie, dit is niet de ronde van Zhou waarvan de tijd is ingetrokken. Voor aardige tegenpartij fans die dit verspreid hebben is het bewuste desinformatie.JvS schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 10:37:
[...]
Klopt ook gewoon. Viel mij tijdens het kijken ook al op. Hier max (links) vergeleken met Zhou (rechts) die z'n ronde kwijtraakte:
[Afbeelding] [Afbeelding]
Hij heeft hier gewoon mazzel gehad. Het viel me tijdens Q1 al op dat ze niet een 2e ronde gingen doen (en ik was bang dat-ie heel laat zn ronde kwijt zou raken, dat zou echt heel naatje geweest zijn. Zo laat beslissen, zodat je niet kan herstellen, terwijl dat wel had gekund).
Alleen moet PER er dan wel snel voorbij, en juist dat lijkt hij nogal eens afweten, ik verwacht P3 een Mercedes. Verder wel eens met jouw voorspelling, ook op basis van eerdere races dit seizoen, SAI heeft gewoon de pace niet t.o.v. VER.TheBrut3 schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 14:42:
[...]
Max zei zelf dat het er goed uitziet voor ze. Red Bull is ook beter voor de banden en dat kan vandaag weer belangrijk zijn. Tevens lijkt de winst van Ferrari vooral in S3 te liggen. Als Max geen kopstart pakt, dan denk ik dat hij er vrij eenvoudig voorbij moet kunnen op het lange rechte stuk wanneer hij in S1 goed kan bijblijven.
Ik heb dan ook goede hoop op een VER, SAI, PER podium. Al kan P3 ook zomaar een Mercedes zijn. Maar voor PER tegen een Mercedes geldt ook dat de Red Bull véél meer topsnelheid heeft. DRS inhalen moet met dit lange rechte stuk goed mogelijk zijn.
Ik blijf erbij dat de techniek tegenwoordig voor niets staat. Leg een ring langs het circuit en bouw een sensor onder de auto. "Raakt" de sensor de ring, dan verlies je vermogen of iets dergelijks. Het hoeft niet eens de wereld te kosten. Desnoods een optische sensor onder de auto en een gekleurde verfbaan langs elk circuit.CAPSLOCK2000 schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 13:47:
[...]
Eigenlijk ben ik voor maar veiligheidstechnisch kan het niet overal zo werken.
Als ik de hele sport nu vanuit het niets zou mogen opzetten dan zou ik zeggen dat de regel is dat je de witte lijnen helemaal niet mag raken (laatstaan er over heen gaan). Dan wordt het een stuk makkelijker om de tracklimits te controleren. Je tekent de lijnen met langzaam opdrogende verf. Als iemand verf op z'n banden heeft dan is de ronde afgekeurd. Of natuurlijk een elektronische oplossing.
Maar ja, we komen niet uit niets. Die racebanen liggen er en zijn ontworpen met bepaalde regels en "gebruiken" in het achterhoofd en ze moeten ook rekening houden met andere soorten van motorsport.
Dat is met alle flexi onderdelen wel een gevaarlijke oplossing. Die sensor wijst op hoge snelheid vrijwel zeker een andere kant op.KlaasjeNL schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 15:23:
[...]
Ik blijf erbij dat de techniek tegenwoordig voor niets staat. Leg een ring langs het circuit en bouw een sensor onder de auto. "Raakt" de sensor de ring, dan verlies je vermogen of iets dergelijks. Het hoeft niet eens de wereld te kosten. Desnoods een optische sensor onder de auto en een gekleurde verfbaan langs elk circuit.
Ben het wat dat dan gaat wel met Vettel Senior eens, gewoon de tracklimits afschaffen. Laat ze de circuits maar aanpassen. Zo veel bochten zijn het ook niet waar er (na kleine aanpassingen) voordeel uitgehaald kan worden.
Tijdens de race is het een ander verhaal, daar blijven de stewards verandwoordelijk.
Dus Vestappen op Raikonnen in 2017? Mocht dan wel? Immers ligt daar gras, naast de curbstone. Dus dat was dan een geldige inhaalactie?stekkiekiller schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 15:39:
[...]
Dat is met alle flexi onderdelen wel een gevaarlijke oplossing. Die sensor wijst op hoge snelheid vrijwel zeker een andere kant op.
Ben het wat dat dan gaat wel met Vettel Senior eens, gewoon de tracklimits afschaffen. Laat ze de circuits maar aanpassen. Zo veel bochten zijn het ook niet waar er (na kleine aanpassingen) voordeel uitgehaald kan worden.
Tijdens de race is het een ander verhaal, daar blijven de stewards verandwoordelijk.
Opzetten uit het niets en dan nog uitkomen op witte kunnen en niemand die erop maar komen? Of een elektronische oplossing?CAPSLOCK2000 schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 13:47:
[...]
Eigenlijk ben ik voor maar veiligheidstechnisch kan het niet overal zo werken.
Wat mij betreft niks van dit alles. Zorgen dat elke uitstap buiten het asfalt gewoon vertraging oplevert. Dan wel een grindbak, grasstrook, vertragend rubber of iets in die richting. Dan krijgt de coureur direct in zijn cockpit feedback van het circuit.
Lijnen in de gaten houden werkt niet, omdat ze niet precies zien waar de band over die streep heengaat.
Zou ook wel meer proportioneel zijn qua 'straf'. Nu is het rondjes afpakken feest.... en kan iemand die een mega rondje maakt, maar in de verkeerde bocht buiten de lijnen raakt daarvan zijn halve weekend naar de klote zien gaan.StealthyPeanut schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 16:14:
[...]
Opzetten uit het niets en dan nog uitkomen op witte kunnen en niemand die erop maar komen? Of een elektronische oplossing?
Wat mij betreft niks van dit alles. Zorgen dat elke uitstap buiten het asfalt gewoon vertraging oplevert. Dan wel een grindbak, grasstrook, vertragend rubber of iets in die richting. Dan krijgt de coureur direct in zijn cockpit feedback van het circuit.
Lijnen in de gaten houden werkt niet, omdat ze niet precies zien waar de band over die streep heengaat.
Want op een millimeter langs gras of grind kunnen ze wel zien? Dat zien ze net zo goed niet, maar daar willen ze sowieso niet op komen dus blijven ze er uit de buurt. Waarom dus wel tot de laatste millimeter de lijn op willen zoeken?StealthyPeanut schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 16:14:
Je beantwoort je eigen vraag die je niet snapt. Gras/grind track limits betekent geen track limits meer. Het betekent gras of grind aanraken en je race is over. Kom je er toch mee weg, dan heb je gewoon mazzel.RobertMe schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 16:55:
[...]
Want op een millimeter langs gras of grind kunnen ze wel zien? Dat zien ze net zo goed niet, maar daar willen ze sowieso niet op komen dus blijven ze er uit de buurt. Waarom dus wel tot de laatste millimeter de lijn op willen zoeken?
RobertMe schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 15:55:
[...]
Dus Vestappen op Raikonnen in 2017? Mocht dan wel? Immers ligt daar gras, naast de curbstone. Dus dat was dan een geldige inhaalactie?
Mijn betoog ging vooral over de q. Leaving the track and gaining an advantage blijft bij de stewards. Zonder strijd om plaatsen laat ze maar rijden.stekkiekiller schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 15:39:
[...]
In zoverre ik weet hadden ze dit tot en met vorig jaar ook. Bochten met tracklimits kregen een lint erin gelegd en als de sensor van de auto hier over heen ging, kreeg de wedstrijdleiding gewoon direct een melding.Dadona schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 11:33:
Het moet gewoon automatisch geregistreerd worden. Niet afhankelijk zijn van beelden bekijken.
Dit deden ze niet bij het hele circuit omdat het gewoon teveel geld kostte, dus alleen de noodzakelijke bochten waarbij wijd gaan zeer waarschijnlijk was en het een voordeel opleverde, kregen zo'n lint. Sinds de nieuwe wedstrijdleiders de regel hanteren dit jaar dat alles buiten de witte lijntjes niet goed is, maar ze nog steeds niet langs het hele circuit zo'n lint willen leggen, moeten ze het dus met de camera in de gaten houden.
Het zero-tolerance (tenminste het idee) van buiten de lijntjes vind ik goed, maar het systeem van de afgelopen jaren (mits het klopt wat ik zeg) is wel makkelijker uit te voeren.
Precies wat @Erazzzer zegt. Niet meten, maar gewoon ervaren. Geen limits meer.RobertMe schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 16:55:
[...]
Want op een millimeter langs gras of grind kunnen ze wel zien? Dat zien ze net zo goed niet, maar daar willen ze sowieso niet op komen dus blijven ze er uit de buurt. Waarom dus wel tot de laatste millimeter de lijn op willen zoeken?
Er wordt voor aanvang van de race, voor het volkslied, stilgestaan bij het overlijden van Dietrich Mateschitz.
— Erik van Haren (@ErikvHaren) 23 oktober 2022
Veel werknemers van Red Bull dragen vandaag niet hun gebruikelijke kleding op het circuit, maar een spijkerbroek, altijd onderdeel van de outfit van Mateschitz. #F1
In de garage en hospitality-ruimte wordt ook alleen maar muziek van The Rolling Stones gedraaid, de favoriete band van Mateschitz.
— Erik van Haren (@ErikvHaren) 23 oktober 2022
-
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Nee totaal geen spanning. Wel zin in, maar gewoon als afsluiter van dit weekend. Gisteren wel de kwalificatie toevallig gekeken, maar de trainingen allemaal overgeslagen.Jasphur schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 18:11:
Zijn er al personen hier die een beetje in de mood komen? Merk dat, omdat ik alleen maar highlights heb gekeken dit weekend, ik niet echt die pre-race spanning heb ofzo.
Net terug uit Londen en niks gezien nog, dus nee leeft nog niet echt.Jasphur schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 18:11:
Zijn er al personen hier die een beetje in de mood komen? Merk dat, omdat ik alleen maar highlights heb gekeken dit weekend, ik niet echt die pre-race spanning heb ofzo.

Jasphur schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 18:11:
Totaal niet. Ik heb wel de Q's en de FP's gekeken... maar kon mijn aandacht er niet echt bijhouden. Maar dat ligt hoogstwaarschijnlijk aan het feit dat ik morgen bij een nieuw bedrijf aan de slag ga.DoeEensGek schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 18:16:
Nee totaal geen spanning. Wel zin in, maar gewoon als afsluiter van dit weekend. Gisteren wel de kwalificatie toevallig gekeken, maar de trainingen allemaal overgeslagen.
Heb alle sessie's (Q live) gekeken en nee ik kan er ook niet echt in komen. Zal grotendeels wel komen door het tijdstip denk ik. Ook is COTA niet echt een evenement waar ik erg warm voor loop. De baan is fantastisch maar alles eromheen doet mij niks.Jasphur schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 18:11:
Dat er een dikke 2 uur voor de race nog maar 19 pagina's vol zijn gekliederd in dit racetopic doet me denken dat er best veel mensen zijn die deze race wat minder intensief aan het volgen zijn.
[ Voor 15% gewijzigd door AtlAntA op 23-10-2022 18:36 ]
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Kampioenschap is ook over, en het is qua tijden helemaal ruk geweest dit weekend om te kijken. dus niet echt.Jasphur schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 18:11:
voorlopige startgrid. Ocon pitlane start met nieuwe onderdelen, Tsunoda nog 5 plekken naar achter vanwege gearbox
bandjes voor de race
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
De meeste circuits in Amerika hebben anders geen run off en is er meteen gras of een muur langs de baan.__fred__ schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 11:55:
[...]
Succes in Amerika, daar is het de bedoeling in veel klasses om met vier auto’s minimaal, dwars, de bocht door te komen. Lijnen niet relevant
jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio
Klopt die startgrid wel? Tsunoda heeft een 5 straf penalty opgelopen, zoals je aangeeft (staat trouwens geen +5 mist bij, maar ze hebben hem wel verplaatst van 13 naar 18.) Echter in qualy was Tsunoda 15e en Zhou 14e, dus zou Zhou voor Tsunoda moeten staan lijkt mij.basvn schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 18:37:
[...]
Kampioenschap is ook over, en het is qua tijden helemaal ruk geweest dit weekend om te kijken. dus niet echt.
[Afbeelding]
voorlopige startgrid. Ocon pitlane start met nieuwe onderdelen, Tsunoda nog 5 plekken naar achter vanwege gearbox
Dan denk ik Latifi 17, Zhou 18 en Tsunoda 19
Maar gaat om plek 17 tot 19, dus who cares.
[ Voor 11% gewijzigd door MrOleo op 23-10-2022 18:50 ]
erutangiS
Vind het oprecht nog wel spannend voor de overige top 5 in zowel WDC als WCC. Maar op de een of andere manier voelt dit weekend qua F1 ‘leeg’ aan voor mij. Hopelijk brengt de race wat spanning. Het circuit is fantastisch!
Stroll alleen nog maar gebruikte banden. Jammer na zon sterke kwalibasvn schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 18:37:
[...]
Kampioenschap is ook over, en het is qua tijden helemaal ruk geweest dit weekend om te kijken. dus niet echt.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
bandjes voor de race
[Afbeelding]
Dit is de eerste en nog enige grid die ik tegengekomen ben, is nog even wachten op die van de FIA zelf. misschien zit er wel een foutje in deze hoor.MrOleo schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 18:50:
[...]
Klopt die startgrid wel? Tsunoda heeft een 5 straf penalty opgelopen, zoals je aangeeft (staat trouwens geen +5 mist bij, maar ze hebben hem wel verplaatst van 13 naar 18.) Echter in qualy was Tsunoda 15e en Zhou 14e, dus zou Zhou voor Tsunoda moeten staan lijkt mij.
Dan denk ik Latifi 17, Zhou 18 en Tsunoda 19
Maar gaat om plek 17 tot 19, dus who cares.
het kampioenschap in het middenveld en voor P2 blijft wel spannend ja!Jasphur schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 18:51:
@basvn zal aan mij liggen maar voor mij is het kampioen pas over als er met de laatste geblokte vlag van het seizoen is gezwaaid(en de FIA alle straffen heeft gegeven)
Vind het oprecht nog wel spannend voor de overige top 5 in zowel WDC als WCC. Maar op de een of andere manier voelt dit weekend qua F1 ‘leeg’ aan voor mij. Hopelijk brengt de race wat spanning. Het circuit is fantastisch!
Normaal is het lekker op vrijdag&zaterdag middag f1 kijken, maar helaas gewoon weer moeten werken vrijdagmiddag
Ben wel benieuwd naar de race zo, en heb er wel weer zin in!
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Zo'n sensor zou je bijvoorbeeld gewoon midden onder de auto, vast in de bodemplaat kunnen plaatsen. De auto's zijn 2 meter breed, dus trek je een streep op 1 meter van de rand van het circuit.stekkiekiller schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 15:39:
[...]
Dat is met alle flexi onderdelen wel een gevaarlijke oplossing. Die sensor wijst op hoge snelheid vrijwel zeker een andere kant op.
Gebruikt kan ook 3 rondes mee gereden zijn(of zelfs 1)stylezzz schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 18:52:
[...]
Stroll alleen nog maar gebruikte banden. Jammer na zon sterke kwali
vaak starten er meerdere rijders wel op banden die alleen een heatcycle hebben gehad. en dus nog zo goed als nieuw zijn verder
erutangiS
Rond een uur of 11 zullen we weten of ze echt nog zo goed als nieuw waren.MrOleo schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 18:57:
Yep doet Aston Martin het hele seizoen al, ff één rondje op de banden, dat schijnt beter te werken bij hun auto's ofzo. Die banden zijn gewoon nieuw.
Het is toch minder makkelijk dan het lijkt.KlaasjeNL schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 18:54:
Zo'n sensor zou je bijvoorbeeld gewoon midden onder de auto, vast in de bodemplaat kunnen plaatsen. De auto's zijn 2 meter breed, dus trek je een streep op 1 meter van de rand van het circuit.
De auto's zijn niet precies even breed, voor de ene auto ligt de limiet dus verder van de witte lijn dan de andere. Dat is opzich wel op losbaar met twee sensoren.
Lastiger is dat auto's niet altijd keurig recht rijden maar soms ook schuin door de bocht glijden.
Zolang 1 wiel op de baan is mag dat, de afstand tot de witte lijn is dan veel groter dan wanneer de auto netjes rechtdoor gaat.
Dat is dan wel op te lossen door de regels te veranderen en te zeggen dat de sensor telt en niet de witte lijn. Dan moeten we ook accepteren dat auto's mogelijk met 4 wielen buiten de baan gaan omdat de sensor iets te ver is gelegd. (Het wordt helemaal interessant als de sensorstreep stuk gaat of verschuift al kunnen ze dan altijd nog een rode vlag uithalen en de streep laten repareren.).
Een ander probleem is dat het moeilijker met het blote oog te zien is of er sprake is van een overtreding. En al helemaal om te zien of de sensor wel werkt
Ook maakt het de oplossing heel erg gebonden aan F1. Andere auto's/voertuigen die breder of smaller zijn hebben dan een eigen sensorlijn nodig.
Ik denk dat vasthouden aan de witte streep die er toch al ligt de toch de beste oplossing is. Die is met het blote oog zichtbaar en voor alle sporten hetzelfde.
Misschien met een sensor in ieder wiel?
[ Voor 6% gewijzigd door CAPSLOCK2000 op 23-10-2022 19:15 ]
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
Owja, klik want FOM..
[ Voor 4% gewijzigd door Gekkenhuis op 23-10-2022 19:14 ]
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
@Gekkenhuis Viel mij ook gelijk op, heerlijk.
[ Voor 27% gewijzigd door Humma Kavula op 23-10-2022 19:15 ]
Na twee races eindelijk weer eens een droge start zal Verstappen ook blij mee zijn.
[ Voor 95% gewijzigd door AtlAntA op 23-10-2022 19:35 ]
Wie goed doet, die goed ontmoet.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Cheerleaders. Worden altijd bij elk evenement ingehuurd. Zelfs bij de meest saaie conferenties.Gekkenhuis schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 19:14:
Hierbij de build-up. Krijgt Amerika het toch weer voor elkaar om er pitspoezen neer te zetten
Pak je Dodge Ram of de Ford F150?Humma Kavula schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 19:46:
Ik ga zo maar even wat McDonalds ( of is het Bin Donalds? ) halen om beter in de sfeer te komen.
Okay.
Ja, en?Justevo schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 19:53:
Martin Brundle krijgt de vraag of Verstappen nu de beste coureur is maar hij krijgt het niet over z'n lippen. "I don't know. Er zijn er meerdere nu.. Hamilton, Russell, Sainz, Leclerc".
Okay.
Beetje dezelfde vibe als dat Ted een soort ‘PTSS’ heeft overgehouden aan de saftey car.
'Made for British audience'Justevo schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 19:53:
Martin Brundle krijgt de vraag of Verstappen nu de beste coureur is maar hij krijgt het niet over z'n lippen. "I don't know. Er zijn er meerdere nu.. Hamilton, Russell, Sainz, Leclerc".
Okay.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
3 van die 4 hebben nog niets bewezen. Sainz en Russell in een adem noemen met Hamilton en Verstappen
geheel offtopic maar toch wel leuk dat er weer (soort van) gridgirls zijn
Ik zou het doen!
Dan merk je echt het voordeel van deze technische vooruitgang, na NLZiet nu ook beschikbaar bij VIAplay!
Ik ben dus net klaar met kijken van de race, voor een ieder die het straks nog live gaat kijken: veel plezier!
Natuurlijk zal ik nog geen spoilers plaatsen.
Wacht maar tot de GP van Thailand. Dan heb je letterlijk (soort van) gridgirls.rammes schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 20:07:geheel offtopic maar toch wel leuk dat er weer (soort van) gridgirls zijn
![]()
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
LOL blikken Singha bier frisdrank bij de 2 presentatoren.
LOL 2 Kimmi die bij de reclame Singha aanprijst
[ Voor 61% gewijzigd door Chocoball op 26-10-2022 09:58 ]
Thailand en girls. Dan moet je dus echt op je hoede zijn hesiggy schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 20:09:
[...]
Wacht maar tot de GP van Thailand. Dan heb je letterlijk (soort van) gridgirls.
Daily driver; MB R171 SLK280
Ik heb geen medelijden met jeChocoball schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 20:13:
Zo eindelijk ook in het topic aangehaakr. Wordt een nachtrace voor mij, is hier net 1 uur ''s nachts. Via F1 TV kon ik alleen de samenvattingen van vrije trainingen en de kwalificatie zien. Zal even wennen worden als de race met Thaïs commentaar wordt uitgezonden
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Zet hem opChocoball schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 20:13:
Zo eindelijk ook in het topic aangehaakr. Wordt een nachtrace voor mij, is hier net 1 uur ''s nachts. Via F1 TV kon ik alleen de samenvattingen van vrije trainingen en de kwalificatie zien. Zal even wennen worden als de race met Thaïs commentaar wordt uitgezonden
als dat je ding issiggy schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 20:09:
[...]
Wacht maar tot de GP van Thailand. Dan heb je letterlijk (soort van) gridgirls.
Ik zou het doen!

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Brundle heeft vanuit zijn eigen race-ervaring nu eenmaal sympathie voor 2e rijders die geen potten breken?Justevo schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 20:07:
[...]
3 van die 4 hebben nog niets bewezen. Sainz en Russell in een adem noemen met Hamilton en Verstappen
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik dacht dat Jack een knurft was als ie dit deed maar Brundle kan er inderdaad ook wat van.gambieter schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 20:37:
De Brundle gridwalk is intussen beschamend aan het worden...
What happend? Buxton is met zn grid walk redelijk rustig voor zijn doen.gambieter schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 20:37:
De Brundle gridwalk is intussen beschamend aan het worden...
Niemand van belang wil met hem praten, behalve de drummer van Green Day die al zeer beschonken overkomt.Jasphur schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 20:39:
What happend? Buxton is met zn grid walk redelijk rustig voor zijn doen.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dat mag toch niet meer na die farce van vorig jaar?gambieter schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 20:40:
[...]
Niemand van belang wil met hem praten, behalve de drummer van Green Day die al zeer beschonken overkomt.
Als je als VIP op de grid bent moet je ook meedoen aan de interviewtjes, en anders moet je opbokken.
[ Voor 25% gewijzigd door Illegal_Alien op 23-10-2022 20:43 ]
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Brad Pitt en Ed Sheeran haasten zich voorbij met een paar woorden, en bij de Green Day drummer was Brundle "grappig" met songtitles van Green Day.RobertMe schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 20:42:
Dat mag toch niet meer na die farce van vorig jaar?
Als je als VIP op de grid bent moet je ook meedoen aan de interviewtjes, en anders moet je opbokken.
Ik zou het doen!
Schiet tussen de palen en je scoort!
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
(Moet erbij zeggen dat ik dit soort zang sowieso niet trek)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |