Goedemorgen, happy racing allemaal!
Kunnen jullie bij F1TV op de Internationale feed wel Nederlands commentaar selecteren? Bij staat de optie er deze week niet..
Dat Leclerc maar niet weer hier Max eraf tieft in de 2e bocht. Eindelijk weer eens een complete regenrace. Als Max de eerste 2 rondjes goed doorkomt, komt het goed, afgezien van safety cars enzo. Gaat weer een lange race worden.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Nja heb met de buurman nog Glory stukje terug gekeken. Werd alsnog half 2.Pinobigbird schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 06:54:
[...]
Gelukkig was MvG snel klaar gisteravond!

Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dan toch liever bier en bitterballenKrukar schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 06:55:
[...]
Pff bier en bitterballen op dit tijdstip. Ik had al moeite om een peukie weg te werken
Rollende start?! Nog geen Race Control message van. Pure speculatie dus.
Ow, weer geen Brundle, maar Button. Snel switchen naar F1tv
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/y1mTBfYkU6Sx0jTrJ1nfF2CG.jpg?f=user_large)
Wie van ons?
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Iedereen veel plezier en zoals gewoonlijk... hou het gezellig, wat er ook gebeurt.
"When you grow up your heart dies"
hier welMilenco schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 06:58:
Kunnen jullie bij F1TV op de Internationale feed wel Nederlands commentaar selecteren? Bij staat de optie er deze week niet..
Toch een staande start. Yay. Stewards liggen nog in bed zeker
Heel herkenbaar, maar ik ben er gelukkig net op tijd bij.
Aah, we hebben geweldig weer zo te zien...
[ Voor 5% gewijzigd door Silent Thunder op 09-10-2022 07:01 ]
Heerlijk wakker worden zo met een nat circuit. Enjoy!
Goedemorgen allemaal, fijne race. 
Voordeeltje voor Mercedes deze race, had begrepen dat ze met de hoge achtervleugel vanuit gingen dat het ging regenen?

Voordeeltje voor Mercedes deze race, had begrepen dat ze met de hoge achtervleugel vanuit gingen dat het ging regenen?
"Extremely heavy rain on the way to the track in half an hour" F1TV Live channel
10 minuten geleden wel (F1TV app op chromecast with Google TV). Ik ga het nu niet checken omdat ik de vorige keer alleen nog maar Nederlands kon selecteren tijdens de race (en dat wil ik juist nietMilenco schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 06:58:
Vaak bu'j te bang!
Kan iedereen zich die tijd herinneren (afgelopen twee jaar ongeveer) dat er alleen maar races waren op normale tijden ?
* wontcachme does
* wontcachme does

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Moet je denk ik rond 8u50 nogmaals vragen. Nu geen nut natuurlijk.
⏩ PVOutput☀️
Poeh, veel water en toch op inters? Why do blue tires exist....
Goeie
morgen

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Vind het heerlijk zulke vroege races! TV aan in bed, kop koffie er bij. Ultieme zondagochtend
Verwijderd
Vreemd genoeg geen wekker nodig gehad... 6.20u vanzelf wakker gewordenQuad schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 06:52:
Goedemorgen, de wekker op 6u45 vandaag, 't is gelukt..

Fijne race vroege vogels.
Moge we straks de 2022 kampioen kronen

Max heeft altijd van die supersnelle formatie rondjes....... Jezus......
Een hoop spray en meer regen wordt verwacht.
Hier sluit ik mij bij aansjaool schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 07:00:
Iedereen veel plezier en zoals gewoonlijk... hou het gezellig, wat er ook gebeurt.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
GP radio aan, pruttelende koffie, ontbijttafel en dit topic open
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Andere achtervleugel.pilskes schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 07:02:
Waarom start Gasly uit de pits?
O.a. een andere rearwing erop gezet.pilskes schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 07:02:
Veel plezier allemaal
Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.
Hij moest al achteraan beginnen dus hebben ze z'n setup gewijzigt ivm de regen, vgm moet ie daarom in de pits beginnen.pilskes schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 07:02:
Koffie, verse ham/kaas croissantjes en f1. Wat wil een man nog meer op de zondag ochtend.
Nederlander en geduld hebbensiggy schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 07:02:
Max heeft altijd van die supersnelle formatie rondjes....... Jezus......
Zo, billen knijpen in de eerste bocht
Flickr PSN ID= cheironnl
Wow matige start maar hersteld uitstekend!
Genoeg grip op de inters!
⏩ PVOutput☀️
Pfff dat was een close start!
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Boh, start was weer niet geweldig...... Maar wa een risico van Max..... daaaamn..
Gave start zeg...
Max in de eerste bochten had wel ballen van staal.
Wat een recovery van Max!!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
PER > P3
Nonde, was een deftige start van LEC, dan meteen zo hard uitremmen op een natte baan.
Zo dan, vol overtuiging de bocht in.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 21:18
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Net wat minder weg, maar dan toch later durven te remmen om weer voor Leclerc te komen. Sainz er dus af.
CAR 5 (VET) SPUN AND CONTINUED AT TURN 1
9 Oct 2022, 07:04:34, Lap 1
9 Oct 2022, 07:04:34, Lap 1
Wat een start.. ik dacht Max gaat eraf..
En Sainz eruit!!
En Sainz eruit!!
Doei Carlos.
⏩ PVOutput☀️
SC...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Oh, SAI eraf, achtervleugel stuk, jammer, SC
Sainz -> Out
SAI

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dag Sainz.
Dat was een korte race voor SAI.
SC
SC
Vreemde vleugel bij Gasly
Flickr PSN ID= cheironnl
De eerste ronde en iedereen is souvenirs aan het verzamelen om mee naar huis te nemen.
"Ik was erbij toen max voor de 2e keer kampioen werd!"
"Ik was erbij toen max voor de 2e keer kampioen werd!"
Haha Gasly rijdt met extra grote voorvleugel?
Dat is nog eens een flinke neus. Goed buiten spec denk ik
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Er gebeurd iets teveel.
⏩ PVOutput☀️
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
In dit tempo houden we geen auto's over om 't einde te halen
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
GAS heeft zijn afscheidscadeau voor AT ook al opgehaald. Typische toerist in Japan.
Gasly wilt wat Merch mee naar huis nemen
Daar ging mijn hartslag bij de start...pffff
Carnage. Sainz Sainz toch..... Nu heeft ie geen kans meer om Leclerc in te halen..... was zo sterk bezig......
Ok alle geniale Ferrari strategieën kunnen we nu over boord gooien
Vaak bu'j te bang!
Wat zijn jullie traag allemaal, viaplay met 2 minuten vertraging?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |