Latifi staat al op de grid. Die gaat dus gewoon starten of crashen tijdens formation lap.
Zo, da's nog is vroeg opstaan op de zondag. VER is mooi het circuit aan het laten zien
Welke Sim rijdt Verstappen bij Viaplay? rFactor?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Mogguh
Hoe denken jullie dat de top 3 gaat worden vandaag?
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Forza Ferraaaariiiiiiii 
Gaaf die supporters...
Gaaf die supporters...
"When you grow up your heart dies"
Die fans in Japan echt heerlijk om te zien
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
1. VERFranko P. schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 06:30:
Mogguh![]()
2. SAI
3. PER
Denk dat Ferrari wel weer iets weet te vernaggelen voor LEC
[ Voor 13% gewijzigd door Krukar op 09-10-2022 06:32 ]
Goedemorgen

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Het is nog rustig hier, iedereen nog onder de klamme lappen?
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Deze kende ik nog niet.
:strip_exif()/f/image/Cz16JRyCm4DPCoYXjJCW0egq.jpg?f=fotoalbum_large)
https://www.redbull.com/i...stian-vettel-comic-sebman
:strip_exif()/f/image/Cz16JRyCm4DPCoYXjJCW0egq.jpg?f=fotoalbum_large)
https://www.redbull.com/i...stian-vettel-comic-sebman
[ Voor 8% gewijzigd door sjaool op 09-10-2022 06:34 ]
SkyF1 zojuist met Jean Alesi:
"Denk je dat Verstappen kampioen kan worden deze race, ondanks de weersomstandigheden?"
Jean Alesi: "Ik denk dat Verstappen zelfs kampioen kan worden als hij in de pits blijft"
Die heeft veel vertrouwen in Perez en Leclerc.
Verstappen net met de oefenstart weer een poepstart. "What a disaster start" aldus Max.
"Denk je dat Verstappen kampioen kan worden deze race, ondanks de weersomstandigheden?"
Jean Alesi: "Ik denk dat Verstappen zelfs kampioen kan worden als hij in de pits blijft"

Verstappen net met de oefenstart weer een poepstart. "What a disaster start" aldus Max.
Sam Collins is ook nog niet wakker? Heeft het over (bij droog) DRS onderweg naar 130R
Volgens mij moet Verstappen nog steeds 8 punten scoren om WDC te worden? Ook al vallen Leclerc & Perez uit?StefanVerkerk schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 06:35:
SkyF1 zojuist met Jean Alesi:
![]()
VERFranko P. schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 06:30:
Mogguh![]()
PER
LEC
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ook goedemorgen, ik was nog even bij de drivers parade voordat ik hier kwam.Pierre schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 06:32:
Het is nog rustig hier, iedereen nog onder de klamme lappen?

Volgens mij zij hij het goed hoor, door de klemtoon op dry bedoelde hij (m.i. duidelijk) dat het er nu niet is.RobertMe schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 06:35:
Sam Collins is ook nog niet wakker? Heeft het over (bij droog) DRS onderweg naar 130R
Maar er is geen DRS naar 130R, uberhaupt niet. Alleen op start/finish is een DRS zone.Jake schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 06:41:
[...]
Volgens mij zij hij het goed hoor, door de klemtoon op dry bedoelde hij (m.i. duidelijk) dat het er nu niet is.
Elk weekend heeft ie briljante momentjesRobertMe schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 06:35:
Vond het grappiger dat Andreas Seidl als Seadle werd uitgesproken

Regen leuk, krijgen we full wets te zien eindelijk?
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Ik ga aan de koffie, vrienden hier bij Tweakers allemaal een fijne race. En dat de snelste mag winnen vandaag. Tot na de race

morgen!
VER
LEC
HAM
Latifi met FL om het heelal weer te balanceren
VER
LEC
HAM
Latifi met FL om het heelal weer te balanceren
Ja dat dachten we in België ook.
Ik heb de fp's niet gezien, maar hoezo hebben ham en rus zoveel gebruikte nat-weer-banden? Is de rest binnengebleven?
Strategisch voordeel heb je er niet mee toch? itt ingereden slicks.
Als het zo nat blijft al nu dan wordt het een interessante race. Halverwege even wat natter en dan richting een opdrogende baan... Dat zou wel leuk zijn...
Ik vind het bijzonder dat ze het systeem van Merc nog steeds niet gekopieerd hebben om het ideale koppelingsmoment beter te kunnen 'pakken'. Want de starts van de Red Bull zijn all over the place.Exocet schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 06:33:
Hopelijk gaat de start van Max beter dan vorige week in de regen
Poeh, katertje hier maar we zijn er!
Mijn boefje is liev!
Ah ok, dat heb ik niet gehoord (ik had hem alleen over DRS naar de chicane gehoord en ben beroerd is bocht/sectie-nummers, -namen, etc.).RobertMe schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 06:42:
Maar er is geen DRS naar 130R, uberhaupt niet. Alleen op start/finish is een DRS zone.
Laten we hopen op een betere start in het nat voor Verstappen dan vorige week 🤞
Breaking news. Je verwacht het niet.
RISK OF RAIN FOR F1 RACE IS 100%
9 Oct 2022, 06:45:03, Lap 1
RISK OF RAIN FOR F1 RACE IS 100%
9 Oct 2022, 06:45:03, Lap 1
Radar shows steady rain around for a while, but for now nothing too heavy. Could be a bit changeable through the race though, which is always fun #F1 #JapaneseGP
— Chris Medland (@ChrisMedlandF1) 9 oktober 2022
Mooi... Ik begrijp er geen woord van maar mooi...
Hopelijk gaan we niet weer uitstellen en zijn we allemaal voor niks vroeg opgestaan
Regen gaat harder zometeen daar.
Regen gaat harder zometeen daar.
Goedemorgen
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
dat de regen blijft komen, maar niet harder gaat nu, maar kan wel veranderen gedurende de race wat leuk issjaool schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 06:46:
Mooi... Ik begrijp er geen woord van maar mooi...
Horner zij dat Mercedes hun wet/inter banden had 'gescrubt', dus zal voor die Merc wel iets uitmaken als ze ingereden zijn.LA-384 schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 06:44:
[...]
Ik heb de fp's niet gezien, maar hoezo hebben ham en rus zoveel gebruikte nat-weer-banden? Is de rest binnengebleven?
Strategisch voordeel heb je er niet mee toch? itt ingereden slicks.
Eén ding is wel zeker. De bandenstrategie is overboord.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 13:20
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Goedemorgen, zolang er maar niet teveel water op de baan blijft staan dan komt het wel goed en krijgen we een regenrace
Ik denk dat ze op inters starten. En later switchen naar inters.sjaool schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 06:49:
Eén ding is wel zeker. De bandenstrategie is overboord.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Zo kan je het ook noemen als je er per ongeluk teveel hebt gebruikt. In fp2 waren ze ook gewoon snel omdat ze er veel hadden gebruikt, en niet 1 rondeKrukar schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 06:48:
[...]
Horner zij dat Mercedes hun wet/inter banden had 'gescrubt', dus zal voor die Merc wel iets uitmaken als ze ingereden zijn.
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
Bijzonder slechte morgen mensen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Wens je ons dat toe? Ik wens iedereen een fijne morgen toe iig.
[ Voor 11% gewijzigd door Snowhite0901 op 09-10-2022 06:51 ]
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
Mooi accent met een rollende R heeft Mario Isola...
Rollende start? Meh.
[ Voor 5% gewijzigd door siggy op 09-10-2022 06:51 ]
Begint dat nu al? We gedragen ons toch?tweakduke schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 06:49:
Goedemorgen, zolang er maar niet teveel water op de ban blijft staan dan komt het wel goed en krijgen we een regenrace
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Nee ik ben een anti ochtendmens.Snowhite0901 schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 06:50:
[...]
Wens je ons dat toe? Ik wens iedereen een fijne morgen toe iig.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Tsja, het lijkt me dat dat toch wel bewust is. Mercedes zijn geen pannenkoeken en ik mag hopen dat Horner toch ook wel een klein beetje weet wat ie zegtSnowhite0901 schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 06:50:
[...]
Zo kan je het ook noemen als je er per ongeluk teveel hebt gebruikt. In fp2 waren ze ook gewoon snel omdat ze er veel hadden gebruikt, en niet 1 ronde
Gelukkig is het voor Max al middag
Goedemorgen, de wekker op 6u45 vandaag, 't is gelukt..

Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ben benieuwd wat Mercedes gaat laten zien, it lijkt wel waar ze op gehoopt hebben, ook met de grotere achtervleugel.Krukar schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 06:48:
[...]
Horner zij dat Mercedes hun wet/inter banden had 'gescrubt', dus zal voor die Merc wel iets uitmaken als ze ingereden zijn.
Meteen een domper op deze race... Wanneer leren ze het eens bij de raceleiding... Maar ik begrijp dat dit een F1TV/Sky dingetje is tot nu toe.siggy schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 06:51:
Rollende start. Meh.
Môgge. Koffie?
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 13:20
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
De eerste bak koffie staat ondertussen voor me
Al op. Tijd voor thee ofzo...Cass Casey schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 06:52:
Môgge. Koffie?
Goedemorgen, lekker!Cass Casey schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 06:52:
Môgge. Koffie?
Bijna iedereen komt last-minute binnen.
Goede race allemaal!
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Ik kon uitslapen normaal de wekker om 01:15 of 3:15Quad schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 06:52:
Bij een race hoort een biertje.... maar vandaag sla ik even over 
Verder een slecht voorgevoel over het kampioenschap. Zegt niks natuurlijk, maar het gevoel is er wel. Een goede start zou dat wel weg halen denk ik
Verder een slecht voorgevoel over het kampioenschap. Zegt niks natuurlijk, maar het gevoel is er wel. Een goede start zou dat wel weg halen denk ik
[ Voor 3% gewijzigd door ArthurMorgan op 09-10-2022 06:54 ]
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Bier, zoutjes en bitterballen staan klaar.
Blijft tenslotte gewoon een race.
Veel plezier allemaal
Ver, Per, Sai
Msc 1st out
Veel plezier allemaal
Ver, Per, Sai
Msc 1st out
Bla Bla Bla
Gelukkig was MvG snel klaar gisteravond!Quad schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 06:52:
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Hm... race stream is al live bij F1TV maar nog niet in Multiviewer for F1...
Ja klopt. Ze stelden het eerst vrij stellen en toen was het weer 'we gaan het zien'.sjaool schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 06:52:
[...]
Meteen een domper op deze race... Wanneer leren ze het eens bij de raceleiding... Maar ik begrijp dat dit een F1TV/Sky dingetje is tot nu toe.
Maar gezien de mening van de stewards dat racen imet blauwe bandjes not done is, is de kans wel erg groot op een rollende start of zelfs een paar rondjes achter de SC.
Lijkt toch weer iets harder te regenen nu
Hmmm, ik zit erbij, maar wakker is een ander verhaal...
Ik zie dit dan ook maar als oefenen voor als morgen de wekker weer gaat, na drie weken vakantie.
Oh, en fijne race allemaal!
Ik zie dit dan ook maar als oefenen voor als morgen de wekker weer gaat, na drie weken vakantie.
Oh, en fijne race allemaal!
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Pff bier en bitterballen op dit tijdstip. Ik had al moeite om een peukie weg te werkenMarchelHoek schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 06:54:
Bier, zoutjes en bitterballen staan klaar.
Veel plezier allemaal
Ver, Per, Sai
Msc 1st out
Fijne race iedereen. 
Het lijkt ook meer te gaan regenen.
Het lijkt ook meer te gaan regenen.
Nou, dit wordt interessant met de natte baan. Ben benieuwd. Veel plezier allemaal.
Flickr PSN ID= cheironnl
Regen yes, rollende start FIA waarom? We willen spektakel bij de start.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Zo lekker LAN game weekend.
En nu F1 kijken.
Goede morgen en goede race iedereen
En nu F1 kijken.
Goede morgen en goede race iedereen
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Veel plezier!
Morge allemaal, laten we er eens een gekke voorspelling tegenaan gooien.
1. VER
2. HAM
3. PER
Helaas kan ik de race vandaag niet afkijken, iets met kinderen en mini marathon ofzo.
Normaal kijk ik de race dan op mijn gemak terug, maar ik ben bang dat ik vandaag niet aan de uitslag kan ontsnappen tussen alle mensen.
1. VER
2. HAM
3. PER
Helaas kan ik de race vandaag niet afkijken, iets met kinderen en mini marathon ofzo.
Normaal kijk ik de race dan op mijn gemak terug, maar ik ben bang dat ik vandaag niet aan de uitslag kan ontsnappen tussen alle mensen.
ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346
Iedereen veel plezier!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
U bent aangenomen als Ferrari strategist!streamnl schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 06:55:
[Afbeelding]
Ik wist dat we croissantjes hadden, allen niet dat het diepvries croissantjes waren.
Verkeerd getimed. Lijkt Ferrari wel.
Afijn, smakelijk, en heel veel plezier tijdens de race.
Goedemorgen vroege vogels, dat het een boeiende race mag worden met deze omstandigheden! Have fun
Goedemorgen en fijne race!
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Toch meer actie in het topic dan verwacht. Allemaal een applausje voor onszelf dat we er zo vroeg bij zijn 
Fijne race allemaal
Fijne race allemaal
Leuke race allemaal. Helaas rollende start lees ik, kan t iig geen poepstart zijn voor Max. Moge het een mooie race worden en het WDC binnen zijn. Kom op Max!!
DRS DISABLED
9 Oct 2022, 06:57:05, Lap 1
Ter info
9 Oct 2022, 06:57:05, Lap 1
Ter info
Fijne race allemaal!
Als de start maar niet uitgesteld werd, na al onze inspanningen om voor 7:00 al klaar te zittensiggy schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 06:55:
[...]
Ja klopt. Ze stelden het eerst vrij stellen en toen was het weer 'we gaan het zien'.
Maar gezien de mening van de stewards dat racen imet blauwe bandjes not done is, is de kans wel erg groot op een rollende start of zelfs een paar rondjes achter de SC.
Een rollende start lees ik? Hmm.. snap het wel en ben blij dat ze in ieder geval wel gaan rijden met regen
[ Voor 3% gewijzigd door G_Dragon op 09-10-2022 06:58 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |