Wat een sport is dit toch geworden, 19 van de beste coureurs die de koning der race sporten moet rijden, zolang het weer maar perfect is..

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
19? Das nog ruimhartig...FabianGTI schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 14:03:
Wat een sport is dit toch geworden, 19 van de beste coureurs die de koning der race sporten moet rijden, zolang het weer maar perfect is..
camera roll find #3:
— Visa Cash App RB F1 Team (@visacashapprb) 2 oktober 2022
yuki gets a hand cramp using chopsticks after a full day of training pic.twitter.com/D6MO1t4e3x
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Was het ook niet zo dat ze de auto niet hoger mogen zetten om dat probleem op te lossen?siggy schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 14:00:
[...]
Yep, ze hebben de auto's de afgelopen 15? jaar zo ontworpen dat er nagenoeg niet in de regen gereden kan worden. Elke keer als er regen is, hetzelfde gedoe. Verhoog die auto, of gewoon zeggen niet racen in de regen. Want dat laatste is er wat er elke keer gebeurd.
De metro rijdt gewoon neem ik aan?bvbal79 schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 14:04:
zijn ze morgen vrij in Singapore? dit eindigt na middernacht daar.
Correctie: Er zitten ook wat rijders tussen met rijke ouders!FabianGTI schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 14:03:
19 van de beste coureurs die de koning der race sporten moet rijden,
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Zie de FIA zomaar wets verplichten. Alles voor de veiligheid.Jasphur schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 14:05:
Op F1TV zei Jacque dat ze mogelijk starten op inters als het zo doorgaat met opdrogen
Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023
Yep, had gewoonmax 30 min uitstel kunnen zijn. Best weer onbegrijpelijk een heel uur. Ben echt benieuwd naar de redenering daarachter.Jasphur schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 14:05:
Op F1TV zei Jacque dat ze mogelijk starten op inters als het zo doorgaat met opdrogen
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Gaat steeds meer de Amerikaanse kant op. Daar rijden ze ook niet meer met drie druppels regenDarkSide schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 14:07:
ipv een safetycar moeten ze misschien denken aan wat safety F1 cars.
Laat ze maar met 3 F1 autos de baan "droog" rijden of zo.
Verder ligt de baan er nu al beter bij.
Vind het jammer dat F1 met full wets verleden tijd lijkt. Tuurlijk moet het veilig zijn. Maar naar mijn gevoel gaat het wel erg ver nu.
Daily driver; MB R171 SLK280
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Best veel volgens mij, in ieder geval 3 die met papa's geld in de F1 zijn gekomen, maar zullen er vast nog meer zijn.BTFD schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 14:07:
[...]
Correctie: Er zitten ook wat rijders tussen met rijke ouders!
Pitstops na 1,2,3 rondes. Dan wachten met naar binnen gaan, wachten tot Latifi 'm in de muur zet en dan gratis banden wisselen tijdens de rode vlag.Inspired schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 14:07:
[...]
Zie de FIA zomaar wets verplichten. Alles voor de veiligheid.
at your service
Of zoiets?FabianGTI schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 14:11:
[...]
Best veel volgens mij, in ieder geval 3 die met papa's geld in de F1 zijn gekomen, maar zullen er vast nog meer zijn.
Misschien kunnen ze beter vanaf volgend jaar alleen nog maar met elkaar de F1 E-sport doen, stuk veiliger..
[ Voor 94% gewijzigd door Remy op 02-10-2022 19:52 ]
Ohja de klok, gegarandeerd geen volledige race? Of is de klok nog niet gestart? Conservatief is nog een veel te lief woord voor de FIA op dit moment.The_Butler schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 14:12:
Ik ben het volledig eens (voor een keer) met de Sky1 commentatoren; de FIA is veels te conservatief - het is gestopt met regenend - we hebben full wet banden - gaan met die race. Want omdat de klok al is gestart zal een incident on track (red flag) al voldoende zijn om niet de volledige race afstand te kunnen doen. Erg lullig voor het publiek en ons als kijkers; en wie wil nu niet een spannende start fase van de race zien waar teams een gigantisch verschil kunnen maken door op het juiste manier naar inters en later naar slicks te gaan.
Deze potentie was er ook in Monaco toen het daar regende - en dat kwam er omdat FIA zijn zaakjes niet op orde had ook niet van.. Jammer...
Die klok is 4 uur toch? Race klok 2.siggy schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 14:13:
[...]
Ohja de klok, gegarandeerd geen volledige race? Of is de klok nog niet gestart? Conservatief is nog een veel te lief woord voor de FIA op dit moment.
Dat is niet helemaal waarMasterMaceMichu schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 14:13:
De toetsenbord raceleiders zijn weer in grote getalen aanwezig... Je bent niet op de lokatie, hebt geen flauw idee hoe glad het is op die nieuw geasfalteerde stukken en nog nooit in iets met meer dan 100pk onder je rechtervoet gereden.
Heb gewoon geduld of ga wat anders doen dan expert spelen...
Daily driver; MB R171 SLK280
Doen ze al, maar een F1 auto, zelfs achter de safety car is 100x effectiever.loewie1984 schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 14:14:
Ik snap dat niet he,
[Afbeelding]
voor iedere marchal zo'n ding ff 5 minuten in de weer en racen....
Dat zijn ze dus druk aan het doen op een circuit van 5km... even geduld dus.loewie1984 schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 14:14:
Ik snap dat niet he,
[Afbeelding]
voor iedere marchal zo'n ding ff 5 minuten in de weer en racen....
per aspera ad astra
Volgens mij was Singapore al een relatief lang circuit qua tijd.siggy schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 14:13:
[...]
Ohja de klok, gegarandeerd geen volledige race? Of is de klok nog niet gestart? Conservatief is nog een veel te lief woord voor de FIA op dit moment.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Tijd dat elk F1 circuit een blower equivalent van een Zamboni krijgttweakduke schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 14:15:
[...]
Dat zijn ze dus druk aan het doen op een circuit van 5km... even geduld dus.
Meningen. Voor mij is het precies andersom. Max is heel sympathiek voor de camera. Nuchter, eerlijk en duidelijk. DEV komt op mij over als een student met gladde praatjes. DEV kan goed rijden verder, daar zal ik niks van zeggen.LAD93 schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 14:15:
Kort interview met DEV bij Viaplay - prettig om naar te luisteren. Noem hem heel correct, maar geeft wel leukere insightful antwoorden dan VER op de meer ‘technische’ vragen. VER doet het vaak teveel af alsof het hem niet interesseert of alsof het allemaal heel simpel is.
Volgens mij zijn ze daar ook wat conservatiever mee geworden. Dus zo snel gaat die tijd niet meer in.siggy schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 14:13:
[...]
"When you grow up your heart dies"
De klokken zijn nog niet gestart dus daar hebben we voor nu geen last van.G_Dragon schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 14:19:
Ze kunnen beter die klok zo lang mogelijk stil laten staan om een halve race te voorkomen.
Klok loopt al toch? Maar goed, hele punten (75%+) gaat wel lukken lijkt me. Tenzij er nog een lange code rood komt.G_Dragon schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 14:19:
Ze kunnen beter die klok zo lang mogelijk stil laten staan om een halve race te voorkomen.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Oh leuk. Hebben we naast Microsoft-tijd, nu ook FIA-tijdsjaool schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 14:20:
[...]
Volgens mij zijn ze daar ook wat conservatiever mee geworden. Dus zo snel gaat die tijd niet meer in.
Nee serieus? Hoe dan..Inspired schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 14:20:
[...]
Klok loopt al toch? Maar goed, hele punten (75%+) gaat wel lukken lijkt me. Tenzij er nog een lange code rood komt.
[ Voor 5% gewijzigd door G_Dragon op 02-10-2022 14:23 ]
De raceklok loopt toch nog niet? De race is immers nog niet gestart?G_Dragon schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 14:19:
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Niks vanuit AT zelf? Dan gerucht en vooral van RN365...
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Nee dat bedoel ik ook, liever in een keer een goede race dan te snel willen racen en dat we daardoor een halve race krijgen.tweakduke schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 14:20:
[...]
De klokken zijn nog niet gestart dus daar hebben we voor nu geen last van.
Eens over het sympathieke van VER en de wat meer ‘sneaky’ houding van DEV. Maar ik vind DEV toch wel leuker antwoord geven op de technischere vragen, geeft iets beter een inkijkje in de gedachtes van een F1 coureur dan de antwoorden van VER. Maar true, meningen en perceptiePlaya del C. schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 14:20:
[...]
Meningen. Voor mij is het precies andersom. Max is heel sympathiek voor de camera. Nuchter, eerlijk en duidelijk. DEV komt op mij over als een student met gladde praatjes. DEV kan goed rijden verder, daar zal ik niks van zeggen.
per aspera ad astra
Bizar inderdaad mooi om te kijken.DarkSide schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 14:21:
Dat media center ziet er wel imposant uit.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Dit gerucht gaat al een tijdje en wordt ook niet ontkend door Dr. Helmut Marko. Die had het over de laatste puntjes op i zetten.Illegal_Alien schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 14:21:
[...]
Daar zit de redactie ook tv te kijken. Op Viaplay zeiden ze net dat de Vries volgende week wordt aangekondigd.Illegal_Alien schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 14:21:
[...]
ja die was echt wauw. Wil daar graag een paar races doorbrengen.Jasphur schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 14:21:
Interessante beelden op F1TV nu. Ze zijn een rondleiding aan het geven in de media center.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Ik denk dat de houding van DEV wel verandert als hij bij het team weg is waar hij nu rijdt.LAD93 schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 14:22:
[...]
Eens over het sympathieke van VER en de wat meer ‘sneaky’ houding van DEV. Maar ik vind DEV toch wel leuker antwoord geven op de technischere vragen, geeft iets beter een inkijkje in de gedachtes van een F1 coureur dan de antwoorden van VER. Maar true, meningen en perceptie
Aantal gaat op inters naar buitenTheBrut3 schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 14:24:
F1TV zegt dat het nu al te droog is voor wets en we moeten nog 40 minuten.
Gaan we gewoon op slicks starten? Zou toch wel een stunt zijn... Een Red Bull met full wets naar buiten iig. Het is Verstappen.TheBrut3 schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 14:24:
Ted zei het gisteren ook in zijn notebookIllegal_Alien schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 14:21:
[...]
Ja. Kan zomaar iemand gokken op rood.TheBrut3 schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 14:24:
Herhaling van Hongarije? Iedereen in de formation lap naar binnen behalve 1?
VER op inters. Maar wat ze er op de grid onder zetten is nog maar de vraag.
Is alleen nog maar voor de rit naar de grid he. Nog onbekend wat ze er daar voor de racestart onder gooien.Jasphur schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 14:25:
[...]
Herhaling van Hongarije? Iedereen in de formation lap naar binnen behalve 1?
Bedankt Fia, net als een gek vanuit de bouwmarkt naar huis omdat ik dacht dat de race om 15.00 uur begonDarkSide schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 14:02:
[...]
Ze houden rekening met de mensen die sowieso dachten dat het om 15:00 zou beginnen
Max is toch wel eens een keer rechtdoor geschoten tijdens de warmup. Dus Max?
Er is voldoende nattigheid op het circuit zelf in ieder gevalsiggy schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 14:26:
Droge lijn in de pitsstraat al. Daaaaaamn... Race had gewoon nú kunnen starten.
Gamertag: timmie271
Laatste bocht voor de pits lukte het Max ook nog bijna
Ik zag al karren met blauw naar buiten komen.werphengel schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 14:29:
De band waarmee ze nu naar de start grid rijden hoeft toch niet ook de band te zijn waarmee ze starten?
Die keuze kunnen ze toch op het allerlaatste moment bepalen?
Klopt. Banden voor de race hoeven er pas op de grid onder.werphengel schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 14:29:
De band waarmee ze nu naar de start grid rijden hoeft toch niet ook de band te zijn waarmee ze starten?
Die keuze kunnen ze toch op het allerlaatste moment bepalen?
Russell
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
[ Voor 5% gewijzigd door Jasphur op 02-10-2022 14:31 ]
Linksvoor is afgeschrevenTheBrut3 schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 14:31:
Max is al lekker bezig met het opzoeken van de grenzen.
In the end it was not guns or bombs that defeated the aliens, but that humblest of all gods creatures, the Tyrannosaurus Rex
Ja, maar dat zorgt echt voor chaos. Het schema naar de start toe bestaat uit meerdere deadlines van verschillende handelingen. Dus dat vervroegen is gewoon niet echt handig.G_Dragon schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 14:31:
Vraagje: kan de FIA de starttijd nog naar voren halen?
Kan, maar gaan ze vast niet doen. De wagen die nu hun rondjes rijden, rijden het circuit mooi droog.G_Dragon schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 14:31:
Vast wel, maar doen ze niet. Teveel gedoe verwacht ik.G_Dragon schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 14:31:
Dit topic is gesloten.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq