Nee. Standaard tijden tussen installatierondes, opwarmrondes etc.G_Dragon schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 14:31:
Vraagje: kan de FIA de starttijd nog naar voren halen?
Ik denk dat gros van de mensen gaat starten op inters. Te weinig plekken waar echt nog mega veel water ligt. Maar te tricky om op slicks te beginnen.
Dit is gewoon FP4 voor de meesten.
"When you grow up your heart dies"
Oke iedereen bedankt voor de snelle reacties! Hoop dat we niet op een droge baan gaan starten, als je mij vraagt.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Hopelijk niet zo’n optocht als Spa vorig jaar en dat de kwalificatie dan ook meteen de uitslag is
Ze volgen nu een rondje met een McLaren maar vooral eind sector 2 had nog wel flink wat natte stukken.G_Dragon schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 14:33:
Oke iedereen bedankt voor de snelle reacties! Hoop dat we niet op een droge baan gaan starten, als je mij vraagt.
Ik hoorde dat de teams een compleet lijstje hebben van zaken die in het halve uur moeten gebeuren tussen de tijd dat de pitlane open gaat en het is daarom niet mogelijk om deze tijd korter te maken. Wat deze zaken zijn en welk programma er dan afgewerkt moet worden door de teams zou ik je niet exact kunnen zeggen...G_Dragon schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 14:31:
Vraagje: kan de FIA de starttijd nog naar voren halen?
at your service
* FeaR iets niet snapt:
Er wordt gezegd dat er bepaalde coureurs nog weinig nieuwe inters hebben. Vanwaar dan nu toch rijden? Of zijn dit allemaal gebruikte setjes en/of hopen ze op semi droog rijden zodat ze naar slick kunnen en daardoor geen inters meer nodig hebben?
Er wordt gezegd dat er bepaalde coureurs nog weinig nieuwe inters hebben. Vanwaar dan nu toch rijden? Of zijn dit allemaal gebruikte setjes en/of hopen ze op semi droog rijden zodat ze naar slick kunnen en daardoor geen inters meer nodig hebben?
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Ja klopt maar dat maakt het allemaal wel wat leuker als het niet te nat is.Robkazoe schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 14:34:
[...]
Ze volgen nu een rondje met een McLaren maar vooral eind sector 2 had nog wel flink wat natte stukken.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
GP: okay, to the grid. Leave the engine running when you get there...
PIT EXIT CLOSED
2 Oct 2022, 14:35:04, Lap 1
2 Oct 2022, 14:35:04, Lap 1
Max is tevreden met de wagen "This definitely felt better".
Gewoon pitlane open, geen andere regels. Dit is elke race zo, alleen nu komt het wat meer in beeld, ze moeten toch de tijd vullen.aegis3d schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 14:31:
Ik heb het even gemist, onder welke regels/schema zijn ze nu aan het rijden?
Zo van jullie mogen even proberen voor de race?
Toch wel mooi dat F1TV de voorbeschouwing gewoon door laat lopen.
Beide streams zijn nu live.
Beide streams zijn nu live.
[ Voor 19% gewijzigd door sjaool op 02-10-2022 14:38 ]
Perez vind het nog te nat voor inters. Die wil dus voor full wet gaan. (Teamradio)
Inderdaad, was toestraks al gewisseld naar de race stream maar toen was nog niet bekend dat ie een uur was uitgesteldsjaool schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 14:37:
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Hier in elke taal behalve het Engelse commentaar.sjaool schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 14:37:
Nevermind, het is een aparte stream. #handig
[ Voor 10% gewijzigd door Robkazoe op 02-10-2022 14:39 ]
PER: it seems to be to wet for this tires
Ik schakelde ook pas om 13:55 in voor de voorbeschouwing op ZiggoTuupie schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 14:26:
[...]
Bedankt Fia, net als een gek vanuit de bouwmarkt naar huis omdat ik dacht dat de race om 15.00 uur begon

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Dat komt omdat de voorbeschouwing stream nog loopt.Robkazoe schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 14:38:
[...]
Hier in elke taal behalve het Engelse commentaar.
Verwijderd
Ik meende net toch inters te zienStefanVerkerk schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 14:37:
Perez vind het nog te nat voor inters. Die wil dus voor full wet gaan. (Teamradio)
Hij vond het te nat maar reed op inters. Dus dat suggereert dat hij full wets wil.
Ja, hij stond op inters. En hij deelde mee dat hij de baan te nat vond voor die banden.
Wat heeft MAG om zn duimen zitten?
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Verwijderd
Robkazoe schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 14:41:
[...]
Hij vond het te nat maar reed op inters. Dus dat suggereert dat hij full wets wil.
Maar hij staat al op de grid (met wat ik dacht toch inters)...Dido schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 14:41:
[...]
Ja, hij stond op inters. En hij deelde mee dat hij de baan te nat vond voor die banden.
Will Buxton: Je kan nu beter over de gele verf rijden. Heeft meer grip.
Goede demonstratie ookRobkazoe schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 14:42:
Will Buxton: Je kan nu beter over de gele verf rijden. Heeft meer grip.
Massa: intermediates.
Interessanter dan een interview met Will.I.Am.
Interessanter dan een interview met Will.I.Am.
Ik heb de aanloop naar de race vandaag gemist, maar heeft het nou zo hard geregend dat ze zelfs op wet tires niet konden racen of wordt het steeds “truttiger” ?
Singapore heeft bij mij altijd het gevoel van een race in een sporthal. Zal kwa temperatuur ook wel zo aanvoel nu.🥴
Ze kunnen de banden nog altijd wijzigen tot 5 minuten voor de start.Verwijderd schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 14:42:
Maar hij staat al op de grid (met wat ik dacht toch inters)...
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Als ze maar wel blijven rijden als er nog wel regen komt die niet zo hard gaat
Het was flink nat, maar daarna besloten ze het zo lang uit te stellen, dat het "truttiger" wel van toepassing lijkt te zijn...Cowamundo schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 14:45:
Ik heb de aanloop naar de race vandaag gemist, maar heeft het nou zo hard geregend dat ze zelfs op wet tires niet konden racen of wordt het steeds “truttiger” ?
Een jetski was handig op sommige punten.Cowamundo schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 14:45:
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
14:00 was het echt te nat. Half uur later was het vergelijkbaar met start Q1, aldus Maylander. Dus half truttigCowamundo schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 14:45:
Toch wel een leuk deuntjerenegrunn schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 14:50:
Hee de SA stewardessen klussen wat bij?
Max draagt een icepack of is dat een voorraad drugs?
Viaplay dus begrijp ik.
Let u op? De dichstbijzijnde nooduitgang kan zich ook achter u bevinden… latifi…renegrunn schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 14:50:
Hee de SA stewardessen klussen wat bij?
Daar loopt hij het hele weekend al mee rond. Private stash...cy-gor25 schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 14:51:
Max draagt een icepack of is dat een voorraad drugs?
Zal ook last hebben van de inflatie. Toch wat bijverdienen.sjaool schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 14:52:
[...]
Daar loopt hij het hele weekend al mee rond. Private stash...
Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023
Poah, da's mien markloewie1984 schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 14:14:
Ik snap dat niet he,
[Afbeelding]
voor iedere marchal zo'n ding ff 5 minuten in de weer en racen....
Ham strak vd pillen haha
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Nu weten we ook de reden van uitstel
Anders komt er water in die trompetten (kom niet op de naam.....)
Anders komt er water in die trompetten (kom niet op de naam.....)
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Iedereen heel veel plezier met de race!!
Begint de race nog altijd om 15:00 ?
15.05Silent Thunder schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 14:54:
Begint de race nog altijd om 15:00 ?
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Iedereen veel plezier met deze bijzondere race. En zoals gewoonlijk, hou leuk en gezellig.
1 VER
2 LEC
3 PER
2 LEC
3 PER
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Ham heeft goede kansen denk ik.
Per valt tegen denk ik.
HAM
LEC
SAI
VER
Per valt tegen denk ik.
HAM
LEC
SAI
VER
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Hoeveel rondjes tot er iemand naar slicks gaat?
Uitslag voorspelling (geen wens):
HAM
VER
ALO
Liever dat ALO wint
HAM
VER
ALO
Liever dat ALO wint
Ik ben offline hier iedereen een fijne race.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Fijne race allemaal!
ALOJake schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 14:55:
Hoeveel rondjes tot er iemand naar slicks gaat?
HAM
VER
ALO
Liever dat ALO wint
VER
PER
Toch mooi. Ik zou het uitgesteld kijken omdat ik niet op tijd thuis zou zijn. Nu hebben de weergoden mij een handje geholpen 😀
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Hopelijk eindelijk weer eens een spannende race, daar ben ik wel aan toe.
En een andere racewinnaar, mooiste is dan iemand buiten de topteams.
En een andere racewinnaar, mooiste is dan iemand buiten de topteams.
Op de race stream van F1TV lijkt het weer te regenen, of zijn dat oude beelden?
Ik dacht altijd dat die Angela de fysio van HAM was
Maar nu staat ze ook al de slurf te bedienen

Probeer het een beetje te volgen zo, zit in München...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Have fun!
Ook mercedes heeft last van de recessie. (budget cap)Silent Thunder schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 14:59:
[Afbeelding]
Kosten besparen
Zijn spieren koelenSilent Thunder schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 14:59:
[Afbeelding]
Te makkelijk om hier iets op te zeggen...Silent Thunder schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 14:59:
[Afbeelding]
Fijne race iedereen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
De chips en nootjes zijn al bijna op

Snel bijvullen dan tijdens formation!
Fijne race allemaal!
Safety car inzetten als Chips-haal-car

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Iedereen op inters.
Pitstip binnen 5 ronden… verwacht ik.
Bbq klaar, bier erbij. Let's go!
Zo, ook maar is 2 gulden draken koudgezet en snacks in de airfryer. Goede race allemaal!
Hopelijk niet zo’n hele dure eerste bocht voor alle teams…
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 01:20
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Geduld wordt dit keer beloond, daar gaan we dan. Voldoende spray de eerste ronden dus spannend
Dit is echt survival voor Max de eerste ronde.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Hoe dan? De Exit inrijden?Jasphur schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 15:05:
Pitstip binnen 5 ronden… verwacht ik.

Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |