[F1 2022] Race 17 GP van Singapore Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 27 Laatste
Acties:
  • 86.411 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:36
DaniëlWW2 schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 16:49:
[...]

De live timing ging een beetje stuk bij hem. S1 was namelijk met forse marge al paars, maar werd zo niet aangegeven. Het was in ieder geval een forse marge geweest voor pole.
Bedoel je zijn laatste ronde? Want paars moet die natuurlijk sneller zijn dan zijn eerdere afgebroken ronde die nog steeds paars was. Het was sowieso of paars of geel aangezien die de snelste tijd in die sector had staan. En ja, de referentie aan het einde van de sector was dan de P1 tijd van dat moment (Leclerc vermoed ik?). Dus hij kan best langzamer zijn geweest dan zijn vorige ronde, en dus geelz maar nog steeds flink sneller dan de P1 tijd.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• siggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 12:07

siggy

Wait.... what?

lolgast schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 16:52:
[...]

Ik denk dat je de verkeerde quote. Of de verkeerde hebt uitgekozen om wedstrijdje mee te spelen :+
Vooral als het is 'ik kijk al 6 jaar' :+ _O-

Wat voel ik me nu oud -O-

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-09 11:20
Gezien de omstandigheden was het afbreken van die voorlaatste ronde sowieso onbegrijpelijk. Op zo'n stratencircuit met een semi-nat wegdek is de kans op een gele vlag zo gigantisch groot dat ze volgens mij nooit op een laatste ronde hadden mogen gokken. Ook al zaten in de voorlaatste ronde wat fouten, dan nog was hij onderweg naar een verbetering. Mogelijk niet naar pole (achteraf wel), maar in elk geval naar een betere tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

TinusXIII schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 16:34:
Max moet niet teveel punten verliezen morgen. Is het ook weer moeilijker om in Japan kampioen te worden :+
Podium moet wel lukken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:55

charrel

Cortisol4life..

siggy schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 16:55:
[...]

Vooral als het is 'ik kijk al 6 jaar' :+ _O-

Wat voel ik me nu oud -O-
Beter dan het zijn ;)
Nou ja, morgen mooie inhaalrace hopelijk. Mooi foutje!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09 20:45

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

KlaasjeNL schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 16:57:
Gezien de omstandigheden was het afbreken van die voorlaatste ronde sowieso onbegrijpelijk. Op zo'n stratencircuit met een semi-nat wegdek is de kans op een gele vlag zo gigantisch groot dat ze volgens mij nooit op een laatste ronde hadden mogen gokken. Ook al zaten in de voorlaatste ronde wat fouten, dan nog was hij onderweg naar een verbetering. Mogelijk niet naar pole (achteraf wel), maar in elk geval naar een betere tijd.
Misschien is die reactie ingesleten ondertussen. Aanzetten en dan na iets teveel 'kak' en 'oeps' momentjes weet je dat het 'm niet meer gaat worden en dan proberen we het de volgende ronde wel weer.
Of misschien was ie even compleet zijn concentratie kwijt, wie zal het zeggen, uiteindelijk had er gewoon een liter brandstof meer in moeten zitten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
Dit hebben ze vooraf afgesproken, ze willen in Japan WC worden. 🇯🇵🥳

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LA-384
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjottski
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 18:08

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Eerder op de dag ging het ook mis met de informatie voorziening in de pits. Bij Perez dachten ze dat hij de ronde afbrak, terwijl dat niet het geval was. Zou wel sneu zijn als er in de pits gedacht word aan te weinig brandstof, en bij het leeg halen van de tank meer dan voldoende in blijkt te zitten.

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:13

sjaool

Every life should have 9 cats

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 17:21
Ja schadebeperking dan maar. Eerst maar proberen probleemloos door de openingsronde te komen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TinusXIII
DoubleDutch schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 17:05:
Dot hebben ze vooraf afgesproken, ze willen in Japan WC worden. 🇯🇵🥳
Moet ie niet teveel punten verliezen met Leclerc en Perez op 1 en 2. Dan gaan we door naar Austin :P

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• RobertMe
Beetje gepruts allemaal nu ik Q3 in Verstappen zijn onboard terug kijk. Aan het begin begint GP over 2x push, slow, push. Ronde later is push slow push, logischerwijs. En na start/finish krijgt ie pas een "push on" te horen. Daar is die al semi kwaad over want uiteraard te laat. En dan begint GP te speculeren over slow en 2x push dat misschien kan met een seconde of 5 over voor de laatste push. Vervolgens is er daar al wat gestuntel met Gasly. Gat laten vallen maar kan eigenlijk niet want dan lukt 2x push niet. En tijdens de push lap laat GP hem dan afbreken omdat de tijd er is om een nieuw gat te laten vallen.

Oftewel: ze hebben een ronde extra gereden dan vooraf gepland. Lopen vervolgens nog wat met de timing te prutsen, breken de ronde af met alle risicos van dien, en hebben totaal niet op benzine gelet.

100% prutswerk van het team dus door puur naar de klok te kijken en nog proberen die extra ronde toe te voegen. Maar dus niet in de gaten hebbende dat de peut op is. Waarbij Verstappen tijdens de slow lap (wel) vraagt naar de batterij.

Acties:
  • +27 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Mog schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 16:50:
[...]

Ik kijk al Formule 1 sinds Max Verstappen bij Red Bull zit en heb slechts de helft van de races gemist. Sinds de tweede helft van vorig seizoen kijk ik echt élke race en soms zelfs de kwalificatie live. Dus ik durf wel te zeggen dat ik wat in de melk te brokkelen heb.
not sure if serious :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inspired
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 14:31
Vraag me af of Max morgen bij de start weer de tijd neemt. Of dat hij nu toch wat frustie in de auto zit. Kan morgen zomaar wat gaan sputteren of weer een opdrogende baan zijn. Kansen komen wel. En anders gewoon P4/5/6 pakken. Denk dat Hammie ook met het mes tussen de tanden gaat rijden dus T1 kan sowieso wat schade opleveren.

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
DoubleDutch schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 17:05:
Dit hebben ze vooraf afgesproken, ze willen in Japan WC worden. 🇯🇵🥳
Stel, stel dat ze dit serieus van plan zijn dan gaan ze dat risico toch niet op deze manier in de Q nemen? Dan liever tijdens de race een foutje tijdens de pit of weet ik veel wat..

Kunnen we niet eens kappen met overal iets achter te zoeken…? Het begint echt overal de overhand te nemen.. Het is echt steeds minder leuk om nog naar andere meningen te luisteren/lezen…

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17:11
D-Ed schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 17:39:
[...]

Stel, stel dat ze dit serieus van plan zijn dan gaan ze dat risico toch niet op deze manier in de Q nemen? Dan liever tijdens de race een foutje tijdens de pit of weet ik veel wat..

Kunnen we niet eens kappen met overal iets achter te zoeken…? Het begint echt overal de overhand te nemen.. Het is echt steeds minder leuk om nog naar andere meningen te luisteren/lezen…
Dat was sarcasme :>

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

[...]

Ja inderdaad vooral deze mening is is niet leuk om te lezen. :+ ;)

Afbeeldingslocatie: https://media.makeameme.org/created/why-so-serious-hs6dx0.jpg

:P

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Ah, nou dan is het goed en ga ik aan het avondeten beginnen O-)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

25k boete voor Merc:
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/646hlgf0q7r91.jpg

Wear Sunscreen!

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• RobertMe
Gaat die boete nu van de budget cap af? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is een dure neuspiercing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• renzo4000
  • Laatst online: 07:56
Jammer van de qualificatie voor Max, één van de zeldzame fouten van RBR. Het was echter wel een leuke quali om te kijken iig. Morgen worden de punten verdeeld en is alles nog mogelijk. Inhalen is niet makkelijk maar strategisch (en met geluk) is er veel te winnen. De kans dat er één of (virtual)safetycars gaan komen is wel groot.

wat nou als LEC en PER elkaar van de baan rijden in de eerste ronde.... :+

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RobertMe
Nu ik het daadwerkelijke document lees. Sorry voor de... maar"ich habe es nicht gewust" is toch wel een heel slap excuus? En waarom vragen ze dan niet ook eens aan het leidend voorwerp waarom die zijn piercing niet uit heeft gedaan? (In dit geval: waarom staat er geen verklaring van Hamilton in het document van de stewards). En Mercedes ziet toch ook dat die de piercing draagt? Hij is er zelfs voor de Q nog op aangesproken. En gezien onderzoek / team opgeroepen na de Q verwacht ik dat hij tijdens de Q de piercing nog steeds in had? Dan heeft Mercedes zich dus per definitie nergens iets van aan getrokken en kunnen ze ook niet claimen nergens van te weten. Of wist de pers wel dat Hamilton er op was aangesproken maar wist Mercedes dat niet? Had hun oud medewerker die nu bij de FIA zit dat nog niet gelekt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Inspired schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 17:22:
Vraag me af of Max morgen bij de start weer de tijd neemt. Of dat hij nu toch wat frustie in de auto zit. Kan morgen zomaar wat gaan sputteren of weer een opdrogende baan zijn. Kansen komen wel. En anders gewoon P4/5/6 pakken. Denk dat Hammie ook met het mes tussen de tanden gaat rijden dus T1 kan sowieso wat schade opleveren.
Die frustratie is die na vanavond wel kwijt hoor. Het nu niet voor het eerst dat hij verder achteruit moet starten na een tegenslag. Ook is er geen moeten winnen ook al wil hij dat wel. De druk is namelijk veel lager dan vorig jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inspired
sjaool schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 18:07:
[...]

Die frustratie is die na vanavond wel kwijt hoor. Het nu niet voor het eerst dat hij verder achteruit moet starten na een tegenslag. Ook is er geen moeten winnen ook al wil hij dat wel. De druk is namelijk veel lager dan vorig jaar.
Dit is natuurlijk wel wat anders dan een grid penalty door het wisselen van onderdelen. Ook het feit dat hier bijna niet in te halen is zal misschien voor iets meer druk zorgen bij de start. Maar goed, we gaan het zien. Hoop dat hij gewoon de rust bewaard idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Inspired schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 18:09:
[...]

Dit is natuurlijk wel wat anders dan een grid penalty door het wisselen van onderdelen. Ook het feit dat hier bijna niet in te halen is zal misschien voor iets meer druk zorgen bij de start. Maar goed, we gaan het zien. Hoop dat hij gewoon de rust bewaard idd.
Hij is dit jaar sowieso al een stuk berekender dus ik verwacht geen onrustige Verstappen die onnodige risico's gaat nemen. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Morgen gewoon:
VER
SAI
HAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 14:59

d0s

sssst

'Vroegah' (pre 2017) kon je hier nog wel inhalen. Ik denk dat het met deze gen auto's wel meevalt. Het is niet zo erg als Monaco.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Leclerc en Perez morgen in bocht 1 op een hoopje, Verstappen die tweede wordt achter Sainz en dan alsnog de wk titel binnen harken op Singapore terwijl het eigenlijk Japan had moeten worden volgens de marketing afdeling bij RBR :+

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDutch
  • Nu online
[...]

Mijn fout was deze 🤡 vergeten erbij te zetten voor de mensen die het te serieus nemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001

AvK

Ready Set Go

Ik zie het nog wel gebeuren dat Leclerc en Perez elkaar er af rijden in de eerste ronde. Dat de rest om de mêlee heen rijdt en dat Max als 1e finisht. Dat zou wat zijn.....

Hoop het niet hoor. Begrijp me niet verkeerd.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:10
RobertMe schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 18:05:
[...]

Nu ik het daadwerkelijke document lees. Sorry voor de... maar"ich habe es nicht gewust" is toch wel een heel slap excuus? En waarom vragen ze dan niet ook eens aan het leidend voorwerp waarom die zijn piercing niet uit heeft gedaan? (In dit geval: waarom staat er geen verklaring van Hamilton in het document van de stewards). En Mercedes ziet toch ook dat die de piercing draagt? Hij is er zelfs voor de Q nog op aangesproken. En gezien onderzoek / team opgeroepen na de Q verwacht ik dat hij tijdens de Q de piercing nog steeds in had? Dan heeft Mercedes zich dus per definitie nergens iets van aan getrokken en kunnen ze ook niet claimen nergens van te weten. Of wist de pers wel dat Hamilton er op was aangesproken maar wist Mercedes dat niet? Had hun oud medewerker die nu bij de FIA zit dat nog niet gelekt?
De reactie van HAM: https://www.motorsport.co...rcedes-f1-fined/10377729/

Het middel is voor hem inmiddels erger dan de kwaal.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:33

JB

Cédric roelt!

Hamilton was cleared after the stewards' accepted his explanation that medical staff involved in treating a nose infection he had picked up as part of his efforts to make his piercing regularly removable insisted the metal stud stay in until the infection had cleared up.
Oké…

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 13:01
Hij had hem ook gewoon uit kunnen laten, dan was er niks aan de hand geweest. Maar nee, hij is eigenwijs en doet het lekker alsnog. Dit terwijl hij al maandenlang wist dat het niet meer mag.
Hij verdient bakken met geld in deze sport en heeft zich dan ook gewoon aan de regels te houden. Is hij klaar met F1, dan mag hij weer lekker zoveel piercings nemen als hij wil. Nu mag het niet. Maar uiteraard komt hij er wel weer mee weg. Die boete voor het team gaat precies niks doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
R2D2 schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 18:36:
Leclerc en Perez morgen in bocht 1 op een hoopje, Verstappen die tweede wordt achter Sainz en dan alsnog de wk titel binnen harken op Singapore terwijl het eigenlijk Japan had moeten worden volgens de marketing afdeling bij RBR :+
Als Max 2de wordt, wordt die sowieso geen WDC in Singapore. Toch?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RobertMe
Jorick schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 18:44:
[...]

De reactie van HAM: https://www.motorsport.co...rcedes-f1-fined/10377729/

Het middel is voor hem inmiddels erger dan de kwaal.
Nouja, als er serieus naar de situatie rondom Hamiltons piercing gekeken is. De documenten van de dokter langs de FIA arts zijn gegaan en die de "verklaring" accepteert kan ik er nog wel in komen dat het (nog maar eens) gedoogd wordt voor een bepaalde periode (onder best effort om er wel voor te zorgen dat die piercing alsnog zo snel mogelijk gewoon uit kan/is).

Maar als er omheen zoveel gebeurd is, met de infectie, de schriftelijke verklaring van dokter / doktoren, het "accepteren" van de documenten/verklaring door Ian Roberts, .... Dan maak je mij niet wijs dat Mercedes hier niks van wist, zoals in de verklaring van het team staat, en hebben ze gewoon doelbewust dat document verkeerd ingevuld. Of Hamilton doet heel goed zijn best om dit verborgen te houden voor het team, maar dan zouden er lijkt mij meer dingen moeten spelen, als hij hierover geen open zaken kan spelen.

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Mooi om te zien, Rus en Ric kijken de laatste ronde van Max:

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16:19
Blik1984 schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 18:54:
[...]

Als Max 2de wordt, wordt die sowieso geen WDC in Singapore. Toch?
Ja.

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

-tom-562

Oliesjeik

Jammer van de vern**kte kwalificatie. Maar het maakt de race wss wel een stuk spannender.
In Japan WDC kampioen worden is natuurlijk wel tof 8) alleen hoop ik stiekem dat het USA wordt, dat is namelijk een perfecte race om in de kroeg/met je maten met een potje bier erbij te kijken

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Waarom schrappen ze die regel niet als ze toch geen behoefte hebben om de regels te hanteren? Dan is die hele discussie in een klap ook weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-09 19:13
...
PER
...
...
...
LEC
...
etc.

Of klappen LEC en PER elkaar er morgen af in de eerste ronde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Laatst online: 14:35
Ach ja fuck it. Met de snelheid die hij vandaag liet zien rijdt hij morgen in no time weer top 3.

Ferrari voelt dan de druk weer en verneukt de strategie.

Oh Hamilton wint maar dat lijkt me onwaarschijnlijk.

[ Voor 37% gewijzigd door De_Bastaard op 01-10-2022 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusXIII
De_Bastaard schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 19:38:
Ach ja fuck it. Met de snelheid die hij vandaag liet zien rijdt hij morgen in no time weer top 3.

Ferrari voelt dan de druk weer en verneukt de strategie.

Oh Hamilton wint maar dat lijkt me onwaarschijnlijk.
Kwalificatie, zeker met die opdrogende baan vandaag, is natuurlijk wat anders dan een volle race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
TinusXIII schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 19:47:
[...]

Kwalificatie, zeker met die opdrogende baan vandaag, is natuurlijk wat anders dan een volle race.
Daarom. Ik was eigenlijk al verbaast dat Max al zo hard ging hier. Morgen wordt t gewoon een goede uitslag :-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TinusXIII
Hij is/was behoorlijk gefrustreerd zo te zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianGTI
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 14:10
Dat zou toch wel echt bewijzen dat de F1 voor dit seizoen dood is, als ze op zo'n lastige band zo makkelijk naar voren zou rijden. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusXIII
FabianGTI schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 20:24:
[...]

Dat zou toch wel echt bewijzen dat de F1 voor dit seizoen dood is, als ze op zo'n lastige band zo makkelijk naar voren zou rijden. :/
Dat zie ik morgen ook niet zo 1,2,3 gebeuren.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

TinusXIII schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 19:58:

[Embed]
En gelijk heeft ie. Dit is geen Spa of Hungaroring, je komt er hier niet zomaar voorbij, dat is pure realiteit. Hij wil hier gewoon winnen, niet perse al kampioen worden, gewoon winnen.

Als ie de top 3 haalt maak ik een diepe buiging, onder droge omstandigheden welteverstaan. Onder natte omstandigheden weet ik niet wat te verwachten, niet op deze baan.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• stekkiekiller
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-06 17:22

[Embed]
Dit na 1 foute berekening dit seizoen. Tis maar goed dat hij niet bij Ferrari rijd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joach1m
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Zou Red Bull afgeleid zijn door de beschuldigingen aan hun adres dit weekend? Ik vond het een erg zeldzaam foutje van het team.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:31
Joach1m schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 20:35:
Zou Red Bull afgeleid zijn door de beschuldigingen aan hun adres dit weekend? Ik vond het een erg zeldzaam foutje van het team.
Met de huidige brandstofprijzen namen ze maar het zekere voor het onzekere. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TinusXIII
hardware-lover schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 20:32:
[...]

En gelijk heeft ie. Dit is geen Spa of Hungaroring, je komt er hier niet zomaar voorbij, dat is pure realiteit. Hij wil hier gewoon winnen, niet perse al kampioen worden, gewoon winnen.

Als ie de top 3 haalt maak ik een diepe buiging, onder droge omstandigheden welteverstaan. Onder natte omstandigheden weet ik niet wat te verwachten, niet op deze baan.
Met een natte baan hier ben ik al blij als hij dan de eerste ronde door komt in het middenveld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• computerjunky
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:20
Ik snap überhaupt niet waarom max die 1 na laatste rond afbrak hij has 7 tiende voor en verloor door die laatste bochten hoogstens 3 tiende. hij had gewoon eerste geweest of in ieder geval geen 8ste...

Wie heeft ze betaald om niet nu al kampioen te worden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 16:26
Joach1m schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 20:35:
Nee, ze gaan tot het uiterste door minimale brandstof erin te doen, vervolgens rijgt Verstappen de ronde niet aan elkaar tot de laatste, en gaat het fout.

En daarnaast, ze willen liever het kampioenschap in Japan winnen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BeaM-R
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:20

BeaM-R

Powerrrrr

computerjunky schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 21:01:

Wie heeft ze betaald om niet nu al kampioen te worden?
Honda? 😉

Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RobertMe
computerjunky schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 21:01:
Ik snap überhaupt niet waarom max die 1 na laatste rond afbrak hij has 7 tiende voor en verloor door die laatste bochten hoogstens 3 tiende. hij had gewoon eerste geweest of in ieder geval geen 8ste...
Omdat ze dachten dat ze in die laatste ronde nog sneller konden zijn (en dat nodig zou zijn?). Maar Verstappen in die voorlaatste ronde te hard op Gasly voor hem was ingelopen. Daardoor hebben ze hem opgedragen die ronde af te breken en een gat te laten vallen. Alleen namen ze daarmee een enorm risico. Verstappen kan een foutje maken en die laatste ronde niet sneller zijn, hij kan een gele vlag tegen komen, er kan een rode vlag komen, .... Ze hadden hem die ronde gewoon af moeten laten maken en dan maar voor lief nemen dat die laatste ronde wellicht niet goed is doordat die achter Gasly beland.
En die laatste ronde was nooit de planning. Zoals ik tich posts terug al schreef. Op een gegeven moment komt GP op de radio met 2 push, slow, push. Ronde later push, slow, push. En tijdens de slow lap begint die over het mogelijk redden van 2 push laps. Vervolgens komen ze achter Gasly in de knoop en kunnen ze het gat niet groot genoeg laten vallen voor 2 push laps (+ dan over de streep zijn). Met dan ook de voorspelling dat ze als laatste over de lijn zullen gaan met ong 5 seconden op de klok. In S3 van die "eerste" ronde komt GP vervolgens op de radio dat ze nog een seconde of 20 hebben tot de vlag en om het gat te laten vallen ten opzichte van Gasly zodat hij de laatste ronde ook vrije lucht heeft. En die ronde extra is ook wat Verstappen in de interviews aangeeft "plan was 5, het werden er 6, we hadden moeten zien/ze hadden moeten aangeven dat dat met benzine niet kon".
Transportman schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 21:02:
[...]

Nee, ze gaan tot het uiterste door minimale brandstof erin te doen, vervolgens rijgt Verstappen de ronde niet aan elkaar tot de laatste, en gaat het fout.
Zie hierboven. Verstappen rijgde beide ronden aan elkaar. Alleen moest hij die voorlaatste afbreken van het team om een gat naar Gasly te laten vallen. En de laatste dan de tank leeg.

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7l5nBKxz-xee7Y4-IysfvRIwU9Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iHtkN8rC6NV0kmQ8g7a1NsmB.jpg?f=fotoalbum_large

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meenkdrie
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 06:53
stekkiekiller schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 20:33:
[...]

Dit na 1 foute berekening dit seizoen. Tis maar goed dat hij niet bij Ferrari rijd :+
Vergeten dat het jaren lang spannend is geweest of die knakenbak überhaupt de finish zou halen? Hij heeft genoeg tegenslagen gehad en is altijd gebleven. Juist dit maakt het team waar ze nu staan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:47

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

[Embed]
Hij kon de lol nog wel vinden in de 'you start in top 10' :D

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
-tom-562 schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 19:11:
Jammer van de vern**kte kwalificatie. Maar het maakt de race wss wel een stuk spannender.
In Japan WDC kampioen worden is natuurlijk wel tof 8) alleen hoop ik stiekem dat het USA wordt, dat is namelijk een perfecte race om in de kroeg/met je maten met een potje bier erbij te kijken
of op COTA zelf :) Mijn Verstappen nr1 polo is binnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.K.
  • Laatst online: 11-09 22:43
Transportman schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 21:02:
[...]

En daarnaast, ze willen liever het kampioenschap in Japan winnen ;)
Om het in Suzuka te doen moet je hier geen bak met punten inleveren. Dus kunnen we deze onzin ook in het rijk der fabelen laten? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:18
In ieder geval voor Perez en LeClerc eindigen dan kan ie het in Japan afmaken.

Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:52

Mystikal

It never hurts to help!

Ik denk dat Max ook pissig is omdat hij ook nog de aaneen gesloten reeks overwinningen heeft en daar nu een eind aan komt.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• RobertMe
Mystikal schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 07:31:
Ik denk dat Max ook pissig is omdat hij ook nog de aaneen gesloten reeks overwinningen heeft en daar nu een eind aan komt.
Jij hebt de uitslag van de race al gezien? :+

In deze streak is hij natuurlijk al een aantal races verder naar achteren gestart. En Hamilton heeft deze race ook al gewonnen vanaf ik meen P7.
spoiler:
2017, waarbij 3 uit de top 4 wipeout speelden in de eerste bocht. Alonso weet ik niet meer of die voor Hamilton startte of een goede / nog betere start had

Overigens gaf Buxton gisteren aan dat hier nog niemand vanaf een even plek gewonnen heeft. Dus dat mag ook wel eens verbroken worden en P8 is daar de ideale startplek voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Laatst online: 06:52

Mystikal

It never hurts to help!

RobertMe schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 07:37:
[...]

In deze streak is hij natuurlijk al een aantal races verder naar achteren gestart. En Hamilton heeft deze race ook al gewonnen vanaf ik meen P7.
spoiler:
2017, waarbij 3 uit de top 4 wipeout speelden in de eerste bocht. Alonso weet ik niet meer of die voor Hamilton startte of een goede / nog betere start had

Overigens gaf Buxton gisteren aan dat hier nog niemand vanaf een even plek gewonnen heeft. Dus dat mag ook wel eens verbroken worden en P8 is daar de ideale startplek voor.
Ik verwacht inderdaad niet dat hij hem wint. Tenzij er regen komt. Dan is alles mogelijk.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Als Max binnen 10 rondjes achter Sainz zou kunnen zitten en Leclerc marcheert niet weg? Als Perez een goede start zou hebben en de leiding pakt n een mooi treintje gaat maken (omdat ie de snelheid niet heeft).

Genoeg mogelijkheden dat het goed kan lopen. Uiteraard hetzelfde geld voor de andere kant van dat muntje, Max kan en slechte start hebben, geramd worden door een Magnussen die denkt dat ie de wedstrijd kan winnen en een Alonso die nu lastig is ipv meewerkend, etc etc.

Als ik de weerberichten mag geloven is het de hele dag regen. Hopelijk niet regen genoeg dat ze bij voorbaat de start al uitstellen, safety car 100 rondjes laten rijden en dan erachter komen dat ze, as per usual, al direct op de inters weg hadden kunnen rijden omdat ze toch geen enkel race rondje meer op de full wets (mogen) rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Laatst online: 11-09 22:43
RobertMe schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 07:37:
[...]

spoiler:

Bovendien, voor wat het waard is; er komt weer een gebied met regen deze kant op, het zal waarschijnlijk geen droge race worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Chaos in de eerste ronde, gegarandeerde safety car, regen. Max staat binnen no-time op P1.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kraanwagen
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 21-12-2023
Mog schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 07:51:
Chaos in de eerste ronde, gegarandeerde safety car, regen. Max staat binnen no-time op P1.
Wensdenken?

[ Voor 13% gewijzigd door kraanwagen op 03-10-2022 08:53 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Cass Casey
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17:09
Voor mij hoeft Max hem niet te winnen. Kampioen wordt hij toch wel. Daarvoor is het niet nodig. Lijkt me veel mooier als er een verrassende uitslag is. Een podium met compleet andere namen.

The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cass Casey
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17:09
kraanwagen schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 08:21:
[...]

Wensdenken? Ik voorspel helaas een uitvalbeurt voor Max (geen wensdenken…).
Doomdenken? Welke aanwijzing heb je om een uitval beurt te voorspellen? Auto is betrouwbaar. Max een prima coureur voor dit circuit.

The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-09 07:41

TrekDr0p

QR niet scannen

Weet iemand trouwens nog waarom LEC klaagde over geluid? Is daar al meer nieuws over?
Zal FER en LEC geluk zijn dat hij met een engine failure eruit gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Cass Casey schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 08:26:
[...]

Doomdenken? Welke aanwijzing heb je om een uitval beurt te voorspellen? Auto is betrouwbaar. Max een prima coureur voor dit circuit.
Misschien doen ze er wel te weinig energiedrank in :+ Kan de auto wel betrouwbaar zijn, maar daarmee haal je de finish alsnog niet. Hebben we gisteren al de tweede keer kunnen zien dit seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Ik denk dat Max ook pissig is omdat hij ook nog de aaneen gesloten reeks overwinningen heeft en daar nu een eind aan kan komen.
ftfy ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• De_Bastaard
Gewoon lekker vanaf p8 winnen :-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Verstappen wil gewoon de eerste coureur ooit worden die vanaf elke startpositie een keer gewonnen heeft. *O*

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17:11
Ik hoop vooral gewoon op een spannende wedstrijd. Het is in mijn ogen redelijk onrealistisch om te denken dat Max voor Leclerc gaat eindigen, maar als dat betekent dat de race leuk wordt om naar te kijken laat ik me graag verrassen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

TrekDr0p schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 08:28:
Weet iemand trouwens nog waarom LEC klaagde over geluid? Is daar al meer nieuws over?
Zal FER en LEC geluk zijn dat hij met een engine failure eruit gaat.
Dat was FP3 toch? Dan ligt de “goede motor” er al in lijkt me?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKever
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 15:56
Ze willen gewoon in Japan kampioen worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 82e3
  • Registratie: Mei 2016
  • Niet online
Kan nog wel eens een erg verrassende race worden, benieuwd of Max P1 gaat halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Verstappen ziet zichzelf geen podiumplek pakken in GP van Singapore

Dat geeft niet, dat zullen wij wel doen :D

[ Voor 21% gewijzigd door ArthurMorgan op 02-10-2022 09:32 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +23 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Toch als kritiekpunt op Verstappen: Hij had hier anders moeten reageren. Hij was veel te boos en kritisch naar het team. "Winnaarsmentaliteit" bla bla.

Hij had moeten zeggen: Het team heeft al het hele seizoen de juiste keuzes gemaakt en daar ben ik dankbaar voor. Jammer dat het hier een keer mis ging.

Intern kan je dan moeilijk doen, maar voor de camera's verdient het team meer credits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

PWM schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 09:32:
Toch als kritiekpunt op Verstappen: Hij had hier anders moeten reageren. Hij was veel te boos en kritisch naar het team. "Winnaarsmentaliteit" bla bla.

Hij had moeten zeggen: Het team heeft al het hele seizoen de juiste keuzes gemaakt en daar ben ik dankbaar voor. Jammer dat het hier een keer mis ging.

Intern kan je dan moeilijk doen, maar voor de camera's verdient het team meer credits.
Het is/was wel wat aan de extreme kant ja. Kritiek is het punt niet, hij flipt helemaal uit. Ja het was extreem zuur en ja het was compleet dom en onnodig.

Misschien dat hem eens een psycholoog kan bijstaan. Het is bizar om te zeggen, maar er valt nog genoeg te verbeteren bij Max ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-09 14:43
When the flag drops, the bullshit stops.....

Max tempert nu de verwachtingen, maar ik zie hem best naar het podium rijden en zelfs met wat geluk (SC, VSC, regen) gewoon met de winst aan de haal te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin013
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:51
siggy schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 09:46:
[...]

Het is/was wel wat aan de extreme kant ja. Kritiek is het punt niet, hij flipt helemaal uit. Ja het was extreem zuur en ja het was compleet dom en onnodig.

Misschien dat hem eens een psycholoog kan bijstaan. Het is bizar om te zeggen, maar er valt nog genoeg te verbeteren bij Max ;)
Het is een reactie uit emotie, zodra die uit de wagen stapt en zijn rust vind komt het allemaal wel goed. Stoom afblazen en doorgaan. (RedBull)sh*t happens. Kan gebeuren. 5 pushlaps ofzo ingecalculeert, het werden er 5 en een ruime halve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:08

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Dat gaat ie vast ook doen. Maar na twee pole rondes op p8 starten is wel extreem zuur. Zeker omdat dit al eerder duidelijk had moeten zijn. Het kan geen verrassing zijn dat als je een ronde extra rijdt, je benzine tekort gaat komen. Vijf fouten op rij zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 10:34
RobertMe schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 21:13:
[...]

Omdat ze dachten dat ze in die laatste ronde nog sneller konden zijn (en dat nodig zou zijn?). Maar Verstappen in die voorlaatste ronde te hard op Gasly voor hem was ingelopen. Daardoor hebben ze hem opgedragen die ronde af te breken en een gat te laten vallen.
Was het niet een geval van, de laatste over de lijn heeft de optimale condities. Twee snelle ronden achter elkaar lukt niet (toch?) omdat je batterij niet vol is. Dus laten lopen in sector drie, alles volladen en dan de laatste ronde maximaal profiteren?

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Inspired

Allemaal makkelijk praten achteraf. Die lui zitten vol in de adrenaline en moeten binnen x minuten interviews geven. Een 99,9% zekere pole word je even afgenomen door een domme fout van een ander. Na een uurtje zal hij best zo reageren richting het team. Als hij meteen zo zou reageren zou ik het pas vreemd vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Sorry als dit al besproken is eerder, maar wat ik niet snap, in principe hoefde Verstappen nog maar 1,5 bocht tot aan de finish lijn, en toch werd er afgebroken vanwege te weinig (controle)benzine.

Was er dan echt niet genoeg benzine om die 1,5 bocht te rijden? En daarna meteen de auto stil te zetten? Was er nu dan wel genoeg controle benzine over zonder die 1,5 bocht?

Luisterd allemaal wel erg nauw dan :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inspired
TripleQ schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 10:20:
Sorry als dit al besproken is eerder, maar wat ik niet snap, in principe hoefde Verstappen nog maar 1,5 bocht tot aan de finish lijn, en toch werd er afgebroken vanwege te weinig (controle)benzine.

Was er dan echt niet genoeg benzine om die 1,5 bocht te rijden? En daarna meteen de auto stil te zetten? Was er nu dan wel genoeg controle benzine over zonder die 1,5 bocht?

Je mag de auto niet zomaar na start/finish parkeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:32

Je hebt ook nog een uitloop ronde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
Ja maar dus niet als je de auto stil zet.
Ok, daar zitten ook consequenties aan vast, maar het gebeurd toch wel vaker dat iemand pech heeft?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• stekkiekiller
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-06 17:22

Outlap is er ook nog. En als je hem stil zet dan berekenden ze nog de extra benodigde brandstof om naar de pits te komen.
After a session, if a car has not been driven back to the pits under its own power, it will be required to supply the above mentioned sample plus the amount of fuel that would have been consumed to drive back to the pits. The additional amount of fuel will be determined by the FIA."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sloth
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Een tekort aan brandstof in de F1 is echt geen 'pech'. Daar krijg je gewoon sancties voor omdat het te voorkomen is. Vandaar ook de frustratie van Max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
stekkiekiller schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 10:26:
[...]

Outlap is er ook nog. En als je hem stil zet dan berekenden ze nog de extra benodigde brandstof om naar de pits te komen.

[...]
Ah kijk dat laatste wist ik niet

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FeDSSeRXkAAunSK?format=jpg&name=largeAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FeDSSwiXkAAZkSJ?format=jpg&name=large

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thinlanet
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-09 00:53
Ik denk dat het wel extra gevoelig ligt als je het idee hebt dat je je auto twee keer op pole jan zetten met flinke/declasserende marge en het niet lukt. 2x ronde afbreken geeft wel maximaal vraagtekens naar deze poging de grens op te zoeken met minimale brandstof. RB zit er vaak strak in, juist aan die grens, en dan kan het natuurlijk eens iets te ver zijn gegaan. Ik begrijp de frustratie wel, al had hem gesierd als hij zich verontschuldigd had voor zijn “temper” over de boardradio

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Toke_gt
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 17:20

siggy schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 09:46:
[...]

Ik heb eerlijk gezegd liever niet dat iemand van net 25 keurig afgepaste, politiek verantwoorde en goed voorbereide reacties geeft. Als je met waanzinnig hoge snelheid een winnend rondje moet afbreken en daardoor pole mist, dan doet dat op dat moment vanalles met je en dat moet er ook uit. Adrenaline, teleurstelling, boosheid, spanning. De een smijt een tafel doormidden, de ander uit dat verbaal. Dat wij daar dan getuige van zijn door boordradio en camera’s die direct daarna alles vastleggen, het zij zo.
Ik vind Max meestal heel rustige, doordachte reacties geven. Verstandiger en eerlijker dan vele anderen op de grid. Dus laat hem op zo’n moment gewoon door het lint gaan. Dat doen we allemaal wel eens en dan is er niet meteen psychologische hulp nodig.

[ Voor 15% gewijzigd door Toke_gt op 02-10-2022 11:06 . Reden: Tweede quote goegevoegd ]

Pagina: 1 ... 7 ... 27 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
  • Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
  • Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord