WK 2026: Scoor de beste deals! Stel jouw winnende opstelling samen met behulp van ons advies.

[EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 3 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 255 256 Laatste
Acties:

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

@Wesco Deze morgen rustig opstarten en bedacht me net dat ik de auto nog wel even twee uurtjes kan aansluiten op dezelfde paal. Dat moet zonder parkeer tarief lukken lijkt me (60% vol), ben benieuwd :)

[edit]

En ik kwam op Linkedin een post van @Hachy tegen, als Electroverse op woensdag nog niet gereageerd heeft ga ik hem maar aan het werk zetten ;)
https://laadpastop10.nl/betwiste-factuur/

[edit2]
13,35 kWh in ongeveer twee uur geladen, niks geks verder.

[ Voor 46% gewijzigd door hjs op 06-06-2026 11:15 ]

• Scharkby
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 12:28
Ha allemaal, zijn er mensen hier met BMW charging met een active abbo die ineens ook 30 cent startkosten betalen bij Greenflux palen? Ik gebruik die het meeste, dus heb BMW charging even gebeld. Ik kreeg van een medewerker een heel boze reactie over de vraag waar die kosten vandaan kwamen en van een andere medewerker iets van informatie, maar heel summier. Zijn er meer mensen die deze startkosten nu betalen? En maakt dat een andere laadpas misschien interessanter voor mij? Welke passen gebruiken jullie als je voornamenlijk via Greenflux laadt?
Pagina: 1 ... 255 256 Laatste

Let op:
Voor alle vragen, ervaringen én opmerkingen voor het gratis EV laden (en parkeren) in de EU, kan je hier terecht: [EV] Gratis laden (en parkeren) in Europa

Omdat het als storend werd ervaren, is het niet meer de bedoeling om in dit topic het (heel lang) over laadpaaletiquette, laadpaalklevers of onduidelijkheden omtrent tarieven en/of dergelijke frustraties te hebben. Per juli 2024 hoort hier ook het benoemen van de bijzonderheden, strategie mbt toelaten overige merken en uitdagingen die dat oplevert voor (specifiek) Tesla laadzuilen.
Uiteraard is er ruimte voor het delen van ervaringen, maar probeer dit ook zo constructief mogelijk te houden, zonder alleen maar een rant te deponeren. Laatstgenoemde komt de sfeer namelijk niet ten goede.

Update Jan 2025: in toevoeging tot bovenstaande, is de discussie omtrent het vergelijken van de laadpaal met een conventionele benzinepomp (en dus hoe deze prijzen weergeeft etc.) ook een discussiepunt wat we niet meer willen zien.

Wil je toch even los gaan (note: niet over de prijs/passen!)? Post dan hier:
Het grote (on)genoegen van laad-infrastructuur topic

Voor vragen over het thuisladen, kan je híer terecht: Thuisladen van je EV deel 2