Aha ok. Had even in het midden van 't land gekeken en vond daar ook het 0,37/kWh tarief. Nu idd bij Amsterdam wel hogere tarieven. Blijft (helaas) altijd nog een kwestie van alle laad apps af om te kijken welke voor jouw regio voor een betreffende paal het goedkoopst is.markjanssen schreef op maandag 17 maart 2025 @ 10:30:
[...]
Zeker niet alle, ik zie wat palen in Leeuwarden waar ze netjes 37ct zijn, maar hier in Den Haag, waar ik normaal voor 33/36/39ct kan laden zie ik vooral prijzen van 95-104ct/kwh. En de Total (DC) palen zie ik rond de 80ct.
Maar op sommige lokaties dus (nog) een goede optie, en idd goedkoper dan alle andere leveranciers daar.
Graag gedaanMeestermaas schreef op maandag 17 maart 2025 @ 22:58:
Vandaag 2x geladen met de Monta Charge app bij Total Energies in Friesland (dank voor de tip!) en 2x gaf de app een storing en kon ik het laden niet stoppen. Even gebeld met Total Energies en die zetten de paal dan uit. Netjes een factuur in de mail en lijkt verder niks verkeerd gegaan.
Meer mensen die dit hebben?
Fijne app verder met veel instellingen!
Hier wel eens een foutmelding gehad in de app, waarna hij de laadsessie alsnog gewoon correct stopte. Tot nu toe gaat het eigenlijk telkens wel goed.
Ik heb in ieder geval nog nooit moeten bellen om mijn laadkabel vrij te geven oid. Verder gebruik ik het puur voor de lage tarieven. Ik vind de app zelf niet echt geweldig. Schermen laden soms vrij traag (lees: soms tien seconden wachten in plaats van instant). Ook zie je bijvoorbeeld niet hoe lang een paal al is bezet, dit zijn dingen die je in vele andere apps wel ziet.
Maar goed, ondanks dat, zolang het gewoon werkt en zolang het tarief laag blijft, zal ik Monta voor nu blijven gebruiken.