yannienl schreef op maandag 3 februari 2025 @ 11:24:
Maar hoeveel gebruik je er effectief?
Ik 2, electroverse voor ac laden 42 cent (jaja incharge 39 cent maar liever zoveel mogelijk bij 1) en dc laden bij 60kw laders voor 54 cent en voor de overige snelladers eindelijk weer ewe go voor 62 cent..
Dat hangt af van het seizoen, stand van de maan, de waan van de dag en welke verrassingen de MSP's en CPO's ons nu weer voorschotelen al dan niet i.c.m. het kabinet.
Wat nutteloze informatie van mijn kant aangaande welke passen ik gebruik, gebruikt heb;
In het begin veel E-Flux, toen Freshmile, ANWB en Shell incidenteel, toen Vattenfall heel lang, daarna Ecotap een aantal maanden, recentelijk weer wat Vattenfall en Electroverse. Voor snelladen vrij veel de Tesla app en heel soms Chargemap.
Oh en laatst nog wat tegoed van de Freshmile pas gebruikt, stond nog steeds iets over de 20 euro op.
Nu nog maar 39 cent.
Maar het meeste gewoon thuis aan de granny.
Maar goed, wat ik zei, nutteloze informatie want mijn post was
VOORAL bedoeld voor @
Nova163 en de passen die hij in zijn bezit heeft en niet werken in Frankrijk. Kan er even met mijn hoofd niet bij dat je 10 a 15 passen hebt en ze allemaal niet werken in Frankrijk. Dan moet je wel hele exotische passen hebben.