There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/CbDe2NYrmO9kBXpnP6n1ieZK.jpg?f=user_large)
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Je kan ook Ferrari's kopen waar je alleen op verzoek van de fabriek in mag rijden op een racebaan (die je ook moet huren). Misschien is dat wat voor je? Krijg je in ieder geval geen boetes.Will_M schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 16:38:
[...]
Ik kijk wel uit.... Krijg je alleen maar verbalen in de '60 Zône'
"When you grow up your heart dies"
[ Voor 6% gewijzigd door talkatoo op 28-08-2022 16:46 ]
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
ik vraag wel een keer of ik niet een keer met zo'n F1 wagentje mag komen spelen tijdens een F1 race... Erger dan dít kan 't niet worden, toch?computerjunky schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 16:45:
[...]
Je kan ook Ferrari's kopen waar je alleen op verzoek van de fabriek in mag rijden op een racebaan (die je ook moet huren). Misschien is dat wat voor je? Krijg je in ieder geval geen boetes.
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Insert meme 'that's racist'sjaool schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 16:46:
Wie is er mee naar het podium voor Red Bull? Het lijkt mij iemand van (ex)Honda.
Too soon?
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
98Chevy454 schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 16:46:
Hoeveel is de punten delta nu tussen max vs Checo vs Charles?
Als ik er een vatsige kerel met bierbuik had zien staan had ik gevraagd of ze iemand van Mercedes hadden meegestuurd het podium op. Dus tja...
De Race niet bijzonder spannend, wel mooi om die snelheid van MAX en RBR te zien.
Ferrari lijkt wel wat in te zakken.
LEC met softs niet de snelste ronde?!
Dikke pluim voor honda PU .... wat een raket.
Volgend weekend weer graag!!
https://f1manager.info/ranking/4605
https://www.formula1.com/en/results.html/2022/drivers.html
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Max +93 vs Checo. Checo +5 vs Charles.Chevy454 schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 16:46:
Hoeveel is de punten delta nu tussen max vs Checo vs Charles?
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Marko: Ik geloof dat het nog beter word.
Bron sky DE
[ Voor 8% gewijzigd door stekkiekiller op 28-08-2022 16:49 ]
Jos mag mee in de heli...dglavimans schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 16:49:
Nou Jos is blij, dus Max mag vandaag gewoon met de bus mee terug
Hij had wel "Honda" op zijn kraag staan. Weet niet of iedereen dat heeft?
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Men zag er in het Red Bull kamp wel heeeeel happy uit. Not. De enige die echt happy lijkt is Horner altijddglavimans schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 16:49:
Nou Jos is blij, dus Max mag vandaag gewoon met de bus mee terug
Snelste ronde wordt lastig als je ook eerst nog Alonso moet inhalen.powah33 schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 16:48:
Lekker hoor !!
De Race niet bijzonder spannend, wel mooi om die snelheid van MAX en RBR te zien.
Ferrari lijkt wel wat in te zakken.
LEC met softs niet de snelste ronde?!
Dikke pluim voor honda PU .... wat een raket.
Volgend weekend weer graag!!
Getting bored from winningsiggy schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 16:49:
[...]
Men zag er in het Red Bull kamp wel heeeeel happy uit. Not. De enige die echt happy lijkt is Horner altijd
The Mercedes way
https://nl.motorsport.com...appen-gp-belgie/10359298/
Hij had toch wel weer enorm gelijk
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Omdat hij 2 races heeft uitgereden?Mel33 schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 16:50:
Hoezo staat Hulkenberg nog in de standen voor het wk?
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Och ja hij heeft geracet dit jaar.
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Gisteren stond ie naar zijn voorhoofd te wijzen toen ze Leclerc per ongeluk op nieuwe banden naar buiten stuurden. Hij heeft schijnbaar geen controle meer over "zijn" team.
Testing, one, two ...
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Nieuwe had hij niet meer, maar oud zijn ze niet geweest.StefanVerkerk schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 16:31:
Leclerc 0,6s langzamer op nieuwe softs ten opzichte van de FL van Max.
Ja? Pics? Video?hardware-lover schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 16:53:
[...]
Gisteren stond ie naar zijn voorhoofd te wijzen toen ze Leclerc per ongeluk op nieuwe banden naar buiten stuurden. Hij heeft schijnbaar geen controle meer over "zijn" team.
Fp1Maarten_E schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 16:54:
Max heeft geen Grand Chelem gehaald dit weekend toch? Er was een FP sessie dat Ferrari sneller was geloof ik.
Waar doelt ie op?
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
SkyF1 staat nu onder het podium interviewtjes te doen, o.a. net met Horner. Door de muziek verlies je alle concentratie.
Die krijgt altijd champagne douch.siggy schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 16:49:
[...]
Men zag er in het Red Bull kamp wel heeeeel happy uit. Not. De enige die echt happy lijkt is Horner altijd
Nog een?Pierre schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 16:55:
LeClerc ook nog eens 5 seconden penalty lol wat een drama is dat team ook.
Als Max en Charles geen fouten meer maken in Japan realistischer.
Als een van beide wel fouten maakt, kan het nog van alles worden!
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Franz Tost zei pas geleden dat het beste van Max nog moet komen.stekkiekiller schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 16:49:
Vraag aan Marko: Beste Max aller tijden?
Marko: Ik geloof dat het nog beter word.
Bron sky DE
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Tuurlijk, video beschikbaar > F1TV (de F1live beelden)siggy schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 16:54:
Ja? Pics? Video?
Testing, one, two ...
Je stream loopt wel heel ver achter.Pierre schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 16:55:
LeClerc ook nog eens 5 seconden penalty lol wat een drama is dat team ook.
Haha nee dat dan ook weer niet.stekkiekiller schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 16:56:
[...]
Je stream loopt wel heel ver achter.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Fijn jijhardware-lover schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 16:56:
[...]
Tuurlijk, video beschikbaar > F1TV (de F1live beelden)
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Merc is business. Als je daar neutraal bent kun je het shaken denk ik. Zie hoe Russel verandert is. Het zijn gewoon spreekbuizen voor Wolff.AtlAntA schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 16:58:
Tjonge had een neutralere reactie van Stoffel verwacht op het HAM ALO incident.
Na Alonso had hij nog een hele ronde...Sempy schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 16:50:
[...]
Snelste ronde wordt lastig als je ook eerst nog Alonso moet inhalen.
Lege tank en setje softs moet dat normaal piece of cake zijn.
https://f1manager.info/ranking/4605
FP maakt niet uit, je moet wel elke ronde aan de leiding liggen.Maarten_E schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 16:54:
Max heeft geen Grand Chelem gehaald dit weekend toch? Er was een FP sessie dat Ferrari sneller was geloof ik.
Dat is toch, elke ronde aan de leiding, snelste ronde en pole position?Maarten_E schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 16:54:
Vrije trainingen hebben daar niks mee te maken.
Ja ik krijg steeds vaker een nare nasmaak als 1 van hun aan het woord is geweest. Nyck valt gelukkig tot nu toe nog wel mee.siggy schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 16:58:
[...]
Merc is business. Als je daar neutraal bent kun je het shaken denk ik. Zie hoe Russel verandert is. Het zijn gewoon spreekbuizen voor Wolff.
Hamilton geeft (gelukkig) toe dat het zijn eigen schuld was tijdens een post race interview.
Best triest helaas... het is te formeel geworden, zelfs de Merc fans beginnen er een beetje klaar mee te worden. Emotie spreekt maar dit niet...siggy schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 16:58:
[...]
Merc is business. Als je daar neutraal bent kun je het shaken denk ik. Zie hoe Russel verandert is. Het zijn gewoon spreekbuizen voor Wolff.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Jawel!Maarten_E schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 16:54:
Grandslam is polepostion, snelste ronde in de race en als 1e eindigen.
Nee je moet ook elke ronde aan de leiding hebben gereden.ChiMan schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 17:02:
[...]
Jawel!
Net op Sky nog niet (tijdens de race) toen zat ALO nog in z'n dode hoek (tijdens het afsnijdenAtlAntA schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 17:00:
[...]
Ja ik krijg steeds vaker een nare nasmaak als 1 van hun aan het woord is geweest. Nyck valt gelukkig tot nu toe nog wel mee.
Hamilton geeft (gelukkig) toe dat het zijn eigen schuld was tijdens een post race interview.
Wat zei hij dan?AtlAntA schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 16:58:
Tjonge had een neutralere reactie van Stoffel verwacht op het HAM ALO incident.
erutangiS
A Grand Chelem (preferred term) or Grand Slam (alternative term) is scored in motor racing if a driver scores pole position in qualifying, the fastest lap in the race and then winning while leading every lap of the race in the same weekendChiMan schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 17:02:
[...]
Jawel!
bron wiki?
Volgens de FIA had hij ook geen pole. Heeft motorsport.nl nagevraagd.TinusXIII schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 17:03:
[...]
Nee je moet ook elke ronde aan de leiding hebben gereden.
https://nl.motorsport.com...s-pole-red-bull/10358952/
[ Voor 19% gewijzigd door ArthurMorgan op 28-08-2022 17:05 ]
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Nyck de Vries zit ook onder de MERC/Wolff plak.siggy schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 16:58:
[...]
plizz schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 17:03:
Als het zo door gaat strijd Sainz ipv Lec voor kampioenschap 3e plaats.
https://f1stats.fandom.com/wiki/Grand_SlamChiMan schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 17:02:
[...]
Jawel!
Waarom kreeg hij die pole position award danArthurMorgan schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 17:04:
[...]
Volgens de FIA had hij ook geen pole. Heeft motorsport.nl nagevraagd.
Snelste kwalificatie maybe?TinusXIII schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 17:05:
[...]
Waarom kreeg hij die pole position award dan
Dat is me ook nog steeds niet helder. Fastest lap quali filmpje op JoeTjoep is ook niet van Max.TinusXIII schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 17:05:
[...]
Waarom kreeg hij die pole position award dan
Mijn boefje is liev!
[ Voor 97% gewijzigd door AtlAntA op 28-08-2022 17:07 ]
Helaas blijft deze van toepassing. En zal Charles zijn gehele Ferrari loopbaan volgen.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Waarmee heb je dat gefilmd? Een aardappel of een Raboreader?

Ja direct aangepast.
hardware-lover schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 17:07:
[...]
Vooruit dan, statisch
[Afbeelding]
[Afbeelding]

Mama mia. Quanta fucka?
Tsja, Binotto heeft de touwtjes in handen. Maar op dit moment lijkt het op de spaghetti van mamma dat ie in zijn handen heeft.
Nee daar is ook niet iedereen het mee eens als je die reacties zietJB schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 17:06:
[...]
Dat is me ook nog steeds niet helder. Fastest lap quali filmpje op JoeTjoep is ook niet van Max.
Het is (ook) gewoon werk voor die mannen, logisch dat er neutraal gereageerd wordt. Als mij onder werktijd om een reactie wordt gevraagd over iets werkgerelateerds, dan zal ook ik rekening houden met mijn werkgever en de vuile was binnen houden.siggy schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 16:58:
[...]
Spreekbuis voor het teamstandpunt is part of the job, niks ergs aan.
erutangiS
Max vliegt over het circuit en Hamilton door de lucht.
[ Voor 5% gewijzigd door G_Dragon op 28-08-2022 17:11 ]
Die app is gewoon stuk. Misschien moeten ze die eerst aanpakken... 🤔
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Uiteraard, maar bij Merc is de verandering wel erg extreem. Nog meer corporate dan een Mclaren onder Ron Dennis. Het haalt de sport uit de sport als je niet eens eerlijk meer kunt of wilt reageren op vrij eenvoudige vragen zonder dat het enigzins in de buurt komt van het bedrijf te schaden.Bundin schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 17:09:
[...]
Het is (ook) gewoon werk voor die mannen, logisch dat er neutraal gereageerd wordt. Als mij onder werktijd om een reactie wordt gevraagd over iets werkgerelateerds, dan zal ook ik rekening houden met mijn werkgever en de vuile was binnen houden.
Spreekbuis voor het teamstandpunt is part of the job, niks ergs aan.
Nee, nee. Ze hebben een 'no-blame' cultuur. Dus ze doen niet aan schuld geven he. De app kan er ook niks aan doen. En dan doet men er ook niks aan.Gé Brander schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 17:13:
[...]
Over lag gesproken.TinusXIII schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 17:14:
[Afbeelding]
Lewis een waarschuwing omdat hij niet naar het medical centre is gegaan.
Reactie op die stomme actie van Lewis in de 1e ronde.
apollo13
Tja met zoveel plannen werkt de app niet meer, ik hoorde overigens net plan G op F1 TV.Gé Brander schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 17:13:
[...]
Valt wel mee, vanuit de stewards gezien is dat tijdens de race niet het belangrijkste om mee bezig te zijn, dat is iets dat tot na de race kan wachten.
Zojuist bij Sky vlakte ie wat af icm dat ie blij was dat HAM schuld op zich had genomen.apollo13 schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 17:16:
Mooie quote van Alonso: "Deze man weet alleen hoe hij moet rijden als hij van P1 begint".
FL moment kwam ook even voorbij. Begint ie te lachen icm “Mja FER…”
Mijn boefje is liev!
Het is letterlijk een volledig uur eerder gepost.Transportman schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 17:17:
[...]
Valt wel mee, vanuit de stewards gezien is dat tijdens de race niet het belangrijkste om mee bezig te zijn, dat is iets dat tot na de race kan wachten.
Lewis leeft al jaren rent free in Alonso zijn hoofd volgens mijapollo13 schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 17:16:
Mooie quote van Alonso: "Deze man weet alleen hoe hij moet rijden als hij van P1 begint".
Tja die gaan al een tijdje terugdglavimans schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 17:19:
[...]
Lewis leeft al jaren rent free in Alonso zijn hoofd volgens mij
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |