Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Wel in de pits haha... Nee Ferrari.... Hoe dan.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Tijdens trainingen ja, tijdens q en race gewoon tijdstrafStefanVerkerk schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 16:33:
Te hard rijden in de pits is vaak een geldboete.
+5 sec
Dus twee punten verloren om 1 proberen te winnenl XD
[ Voor 12% gewijzigd door mjjveldt op 28-08-2022 16:34 ]
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
28 Aug 2022, 16:33:06, Lap 44
10 seconden toch?StefanVerkerk schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 16:33:
Ook in de race?StefanVerkerk schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 16:33:
5sec dus.
[ Voor 3% gewijzigd door Vos op 28-08-2022 16:34 ]
28 Aug 2022, 16:33:21, Lap 44
En 5 seconden voor Leclerc.StefanVerkerk schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 16:33:

Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nog iets dieper dusArthurMorgan schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 16:28:
Hoe diep is die gifbeker eigenlijk?

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Verwijderd
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Ja precies, gedboete tijdens trainingen, wel tijdstraf tijdens race. Lol +5 sec.
Is daar een filmpje van? Wanneer gebeurde dat dan?Sempy schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 16:34:
Speeding in pitlane lijkt me geen discussie, dat wordt een straf.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 01:20
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
.
Is omdat ze tegengesteld de pitline inrijden na de laatste ronde
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Mijn boefje is liev!
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Ja.JB schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 16:35:
Kost dat LEC nog een plek?
Ja 1 plek gezakt achter Alonso.JB schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 16:35:
EentjeJB schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 16:35:
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Waarom zou dat in vredesnaam een geldboete zijn? Met de bedragen die rondgaan in F1 maakt dat echt geen indruk tijdens een race.TinusXIII schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 16:35:
Ik dacht serieus dat dat een geldboete zou worden.
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
0.6 seconde ervanaf zitten en ook nog 5 sec penalty krijgen zodat je de 5e plaats opgeeft voor de 6e plaats
De Ferrari way
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Als je dat doet, dan kun je het ook tot een kunstje maken. Accepteer de geldstraf, verlies net een paar tienden minder om net voor iemand te komen. Dus niet heel gek dat ze het met een tijdstraf doen in de race.TinusXIII schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 16:35:
Er gaat zo vreselijk veel fout daar in dat team in alle geledingen
Ja Alonso is nu P5.JB schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 16:35:
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Verwijderd
Niet vanzelfjaapstobbe schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 16:35:
Ferrari……het houdt niet op
erutangiS
Omdat het in de race een voordeel heeft?siggy schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 16:34:
[...]
Ja precies, gedboete tijdens trainingen, wel tijdstraf tijdens race. Lol +5 sec.
Vrije training maakt niet zoveel uit.
Het is bizar. Zo incompetent kun je toch niet zijn. Het is bijna express zou je zeggen.dglavimans schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 16:36:
Pitten voor zachte compound om de snelste ronde te willen afpakken.
0.6 seconde ervanaf zitten en ook nog 5 sec penalty krijgen zodat je de 5e plaats opgeeft voor de 6e plaats
De Ferrari way
SarfathDido schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 16:35:
Waar heeft Ferrari die gifbeker laten maken? Ik wil daar een wijnfles, een bierfles en een whiskeyfles bestellen!
(voor de bijbelvaste reageerders
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Het is alleen een geldboete tijdens FP en Q omdat er dan geen sportieve winst gehaald wordt, tijdens de race heeft de coureur er sportief voordeel van en volgt er ook een sportieve straf.TinusXIII schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 16:35:
Dat is in de trainingen. Dat het nu 5s is snap ik niet helemaal, Giovinazzi kreeg vorig jaar 10s stop/go in Hongarije, maar dat is misschien het verschil in overschrijding (Leclerc ging 5 km/u te hard, Giovinazzi 25 km/u).TinusXIII schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 16:35:
Ja dat is ook zo.Dadona schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 16:36:
[...]
Als je dat doet, dan kun je het ook tot een kunstje maken. Accepteer de geldstraf, verlies net een paar tienden minder om net voor iemand te komen. Dus niet heel gek dat ze het met een tijdstraf doen in de race.
In de war met unsafe release.
Vind het wel een gok hoor om nog dat ene puntje te pakken.
Je zag ALO al er voorbij gaan.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Gisteren nog gedaan. Wel schaalmodel 1:28. Telt ie ook?computerjunky schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 16:36:
Allemaal een Ferrari kopen jongens ze hebben het hard nodig.
Verwijderd
Verheug me nu alweer op de memesdglavimans schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 16:36:
Pitten voor zachte compound om de snelste ronde te willen afpakken.
De Ferrari way
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/HzGwvSLrufN0YPlV24qyCNyf.jpg?f=user_large)
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Post of the Day
Ze verdienen dacht ik meer geld aan alle randzaken dan aan de daadwerkelijke wagens (waar je in pastNyazzin schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 16:37:
[...]
Gisteren nog gedaan. Wel schaalmodel 1:28. Telt ie ook?
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Max wil MEER!
Je weet toch dat alles is uitverkocht en dat je minimaal een jaar moet wachten, misschien langer nu.computerjunky schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 16:36:
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Ik kijk wel uit.... Krijg je alleen maar verbalen in de '60 Zône'computerjunky schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 16:36:
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Er zijn 4 races na Japan. Dus als hij na Japan 105 punten voorsprong heeft is hij kampioen. Hij heeft er nu 98G_Dragon schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 16:35:
Maar vraagje kan Max wereldkampioen worden in Japan en hoe?
Instagram | Fujifilm X-T2 Graphite | Fujinon 18-55mm | Fujinon 23mm F/2 WR | DJI Mini 3 Pro | iPhone 14 Pro | BMW X1 F48 ('18)
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Ding in Japan weer wit schilderen en supergroot Honda eropLekker Ventje schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 16:38:
Ondertussen huilen ze in Japan omdat hun naam niet meer op de auto staat.
Oke dank je!RocketKoen schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 16:38:
[...]
Er zijn 4 races na Japan. Dus als hij na Japan 105 punten voorsprong heeft is hij kampioen. Hij heeft er nu 98
Ferrari? 0,1 kmh waarschijnlijkFormula one schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 16:35:
Hoeveel te hard Leclerc?
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Brazilië nog een sprintrace.RocketKoen schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 16:38:
[...]
Er zijn 4 races na Japan. Dus als hij na Japan 105 punten voorsprong heeft is hij kampioen. Hij heeft er nu 98
[ Voor 18% gewijzigd door jaapstobbe op 28-08-2022 16:41 ]
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Mijn boefje is liev!
SAI net in de cool down room: "dat had ik iedere ronde".Jackson6 schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 16:39:
Die powerslide aan het einde is echt een ultimate fuck you aan de concurrentie!
"When you grow up your heart dies"
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
[ Voor 3% gewijzigd door Will_M op 28-08-2022 16:44 ]
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |