[F1 2022] Race 14 GP van België Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 25 26 Laatste
Acties:
  • 107.913 views

Onderwerpen

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:28
MyHero schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 12:51:
[...]

Grappig, Brundle in de rol van Guilliani voor HAM en uiteraard lyrisch over RUS. Ik verdenk Brundle ervan brit te zijn...hilarisch zijn comments
Brundle is anders de enige bij Sky die zonder roze bril kijk. Crofty dacht bv dat Hamilton nog even ging winnen in Hongarije na die VSC. Hill is zo ongeveer anti-Verstappen, etc.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

En voor de liefhebbers ook nog even deze:

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• chevsticks
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 14-07 18:05
MyHero schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 12:51:
[...]

Grappig, Brundle in de rol van Guilliani voor HAM en uiteraard lyrisch over RUS. Ik verdenk Brundle ervan brit te zijn...hilarisch zijn comments
Lewis clean noemen is inderdaad wel een beetje vergezocht, als je ziet hoe vaak hij anderen afknijpt waarbij hij dan wonderlijk zelf steeds goed weg komt.
Verder wel met Brundle eens dat Lewis een prima coureur is die in staat is prima racecraft te laten zien. (dankzij snelle auto, maar toch doet hij het wel, waar zijn teamgenoot het niet doet)

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

Damian

Insane Obtrusion

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-07 11:33

Fab1Man

Live life to the fullest

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11:11
Men di de MiniDrivers niet interessant vindt: middelste muisknop een zwieper naar beneden geven. d:)b

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-07 19:28

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

RobertMe schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 13:20:
[...]

Brundle is anders de enige bij Sky die zonder roze bril kijk. Crofty dacht bv dat Hamilton nog even ging winnen in Hongarije na die VSC. Hill is zo ongeveer anti-Verstappen, etc.
Als je bij Sky werkt mag je best partijdig zijn voor de Britten. Het is niet zo dat het Nederlandse commentaar bepaald neutraal is.

Het F1 TV commentaar dient veel neutraler te zijn.
Brundle & Button zijn best redelijk objectief en Crofty praat alles spectaculair, dus dat hij dacht dat HAM nog kon winnen had niet per se met partijdigheid te maken denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-07 11:35
murphydrz schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 20:36:
[...]

Even opletten:

De meeste teams moesten de rijhoogte hoger zetten voor dit circuit, wat downforce kost.
RB en Alpine hebben daar geen last van want die auto's werken ook op een hogere rijhoogte.
Even opletten:

Ik reageerde op iemand die aangaf zijn F1tv abbo op te zeggen omdat RB te dominant is en hij klaar was met het seizoen. Dit kun je niet zeggen na 1 atypisch circuit als Spa met EauRouge.
RobertMe schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 21:03:
[...]

Baku? Waar Sainz en Leclerc al vroeg uitvielen, Verstappen tot dan toe makkelijk Leclerc kon volgen en er met de SC voor een andere strategie werd gekozen? De enige die in the bag leek was Barcelona. De rest valt nog te bezien (Paul Ricard had Verstappen al een hele ruime undercut toen Leclerc er af ging), en Baku valt echt niet over te oordelen.
Ik vind strijden om de overwinning iets compleet anders dan dominant zijn. Op Spa was Max voor het eerst echt dominant in 2022. Net als in Mexico een paar jaar terug met de Renault motoren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeerDitch
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14-07 10:03
Hann1BaL schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 15:59:
[...]

Wellicht even ter verduidelijking: Er zijn 2 live streams met Engels commentaar. De 1e is van F1TV zelf en de 2e is de internationale feed, waar je ook ViaPlay NL commentaar kan kiezen. Op die 2e kan je dus ook de Engelse stream van Sky kiezen (met Brundle en co).

Ik vind de F1TV stream zelf prima te doen. Veel neutraler dan Sky, zoals ook de pre- en post quali/race rapportages

f251a3362191f14872ff368789dd3c1a220782a1c582fbb31fec609763dd2cef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-07 21:13
Hann1BaL schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 15:59:
[...]

Als je bij Sky werkt mag je best partijdig zijn voor de Britten. Het is niet zo dat het Nederlandse commentaar bepaald neutraal is.

Brundle & Button zijn best redelijk objectief en Crofty praat alles spectaculair, dus dat hij dacht dat HAM nog kon winnen had niet per se met partijdigheid te maken denk ik zo.
Mee eens, maar ik vraag me dan af waarom zijn ze dan zo een voorkeur hebben voor de duitsers (mercedes) en veel minder voor de engelsen (mclaren, williams en aston), althans zo lijkt het. (Vanwege hamilton uiteraard, maar toch...) :)

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

MrOleo schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 16:49:
[...]

Mee eens, maar ik vraag me dan af waarom zijn ze dan zo een voorkeur hebben voor de duitsers (mercedes) en veel minder voor de engelsen (mclaren, williams en aston), althans zo lijkt het. (Vanwege hamilton uiteraard, maar toch...) :)
Waar komen de PU's vandaan in die wagens welke je opnoemt? :*)

[ Voor 8% gewijzigd door Will_M op 30-08-2022 17:02 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-07 11:33

Fab1Man

Live life to the fullest

DeerDitch schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 16:48:
[...]

Wellicht even ter verduidelijking: Er zijn 2 live streams met Engels commentaar. De 1e is van F1TV zelf en de 2e is de internationale feed, waar je ook ViaPlay NL commentaar kan kiezen. Op die 2e kan je dus ook de Engelse stream van Sky kiezen (met Brundle en co).

Ik vind de F1TV stream zelf prima te doen. Veel neutraler dan Sky, zoals ook de pre- en post quali/race rapportages
Ik vond Olav Mol niet altijd even scherp en ik mis ‘m hoe dan ook wel, maar het F1 Live commentaar is inderdaad ook heerlijk om naar te luisteren, Palmer heeft heerlijke analyses en het is fijn neutraal met waardering voor elke coureur :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Fab1Man schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 16:59:
[...]

Ik vond Olav Mol niet altijd even scherp en ik mis ‘m hoe dan ook wel, maar het F1 Live commentaar is inderdaad ook heerlijk om naar te luisteren, Palmer heeft heerlijke analyses en het is fijn neutraal met waardering voor elke coureur :-)
Ik vind het persoonlijk altijd wel prettig om een Native NL sprekende commentator te horen tijdens de F1 terwijl ik absoluut geen enkel probleem heb met de Engelse taal.

Live commentaar is vaak meer een beetje (prettige) achtergrond ruis, de race kun je eigenlijk net zo goed gaan volgen met alleen het geluid van F1 (en ook dát kan gewoon bij F1tv). :+

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Er is een heel topic waar jullie het over uitzendingen en commentaar kunnen hebben, en dan doen jullie het in 't België topic..... ;)

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:34
Top 10 Onboards | 2022 Belgian Grand Prix | Emirates

Even klikken want FOM. YouTube: Hamilton And Alonso Collide And The Top 10 Onboards | 2022 Belgian G...

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-07 19:28

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Will_M schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 16:56:
[...]

Waar komen de PU's vandaan in die wagens welke je opnoemt? :*)
Wat dacht je van het team zelf? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
En dicht. Morgen gaan we naar Zandvoort.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Pagina: 1 ... 25 26 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
  • Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
  • Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord