[F1 2022] Race 13 GP van Hongarije Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 29 Laatste
Acties:
  • 111.315 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:32

Mystikal

It never hurts to help!

Microkid schreef op zondag 31 juli 2022 @ 09:07:
[...]

Misschien leren ze hier eens van om niet steeds tot de laatste 3 minuten te wachten, maar gewoon buiten te blijven en snelle rondjes neer te zetten. Ik blijf me verbazen over deze "last minute" strategie. Gaat er iets fout, ben je een paar seconden te laat, ontstaat er een file, dan ben je het bokje....
Hoe langer ze wachten hoe meer rubber er ligt. Zeker in de situatie van gisteren.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 15:18
1. Lec
2. Sai
3. Rus
4. Ver
5. Ham
Per DNF

Uit mijn glazen bol. Een mindere dag voor RBR. FER is weer terug en strijdt om het WCC.

[ Voor 48% gewijzigd door jaapstobbe op 31-07-2022 09:23 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 01:08
Apart, volgens de Herr Dokter was het het probleem bij Max niet software maar hardwarematig en is er een component zonder verdere gridstraffen vervangen. Alleen zie ik nog niks op de FIA website bij de FIA bot (de laatste documenten zijn nog van 30-7).
Doch keine der Maßnahmen fruchtete. Weil es nicht die Software, sondern die Hardware betraf. "Es war ein mechanisches Problem", referiert Marko. "Wir müssen eine Komponente für das Rennen wechseln, gehen aber straffrei aus."
Even in de gaten houden welk component het geworden is.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:16

codex

Geen OpenAI agent :)

Yr voorspelt toch wel regen. Over het algemeen best accuraat, dus duimen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JHn9HDQLb2dq2c0KFv-K4rcufDo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1ERsA2v3jYlpWAT1n126r2YL.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:27
Ik heb wel weer eens zin in een boze Max die zich terugvecht naar het podium ( dat is lang geleden :+ ), dus ik zit er helemaal klaar voor straks. Het is toch takkeweer vandaag, dus een prima F1 middagje voor de tv _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeroentjuh82
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-09 12:03
codex schreef op zondag 31 juli 2022 @ 09:49:
[Afbeelding]
Wat is Yr?we gaan het zien

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FabianGTI
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 13-09 18:18
Blik1984 schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:30:
[...]

Zeker, maar wel ongeveer de eerste keer dit seizoen dat dat zo was
Dat is niet waar, juist de start gaat vaak wel goed bij Mercedes, alleen missen ze op racepace gewoon snelheid.
Start van bijvoorbeeld Silverstone was ook goed.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 14:21
Jeroentjuh82 schreef op zondag 31 juli 2022 @ 09:59:
[...]

Wat is Yr?we gaan het zien
www.yr.no weersite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroentjuh82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 01:23

rammes

koekebakker 1e klas

codex schreef op zondag 31 juli 2022 @ 09:49:
[Afbeelding]
wat mij opvalt is dat er niet veel wind staat, als het regent dan blijft het regelen.

Ik zou het doen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-09 16:38

basvn

Breezand - NHN

Natte baan nog bij F3 nu

wel veel wind als je de vlaggen ziet

[ Voor 45% gewijzigd door basvn op 31-07-2022 10:05 ]

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 00:13
Chocoball schreef op zondag 31 juli 2022 @ 09:32:
Apart, volgens de Herr Dokter was het het probleem bij Max niet software maar hardwarematig en is er een component zonder verdere gridstraffen vervangen. Alleen zie ik nog niks op de FIA website bij de FIA bot (de laatste documenten zijn nog van 30-7).

[...]

Even in de gaten houden welk component het geworden is.
De FIA publiceert de lijst met alle componenten vaak een paar uur voor de race, omdat er wel meer teams componenten vervangen. Ik verwacht dat de lijst rond 13.00 beschikbaar zal zijn (op basis van publicatietijd in Oostenrijk en Frankrijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Als droge race:
Interessant hoe LEC zich houdt als het spannend wordt? Hoe hard gaat SAI voor eigen gewin? Halen beide (auto's) de finish? (áls SAI P1+FL haalt en LEC DND, dan staan ze gelijk...).
En: hoe gaat RUS om met de kick (of druk) van 1e pole? Wordt het een feestje, respectabel/acceptabel podium of een drama?
Voor VER is het damage-control, alles in top 5 is acceptabel, voor LEC finishen betekent een geslaagd weekend.

Als natte race:
All bets are off: dan zie ik VER nog wel P1 of P2 pakken, maar net zo goed in tranen eindigen (er is namelijk altijd risico als je meerdere moet inhalen).

Leukst lijkt mij:
Start met (klets) natte, maar opdrogende baan; met continu de dreiging van extra regen én die valt dan ook paar ronden voor einde, maar wel zo weinig dat de slicks nog nog nét gaat (en dus doorrijden met risico nét sneller is dan switch naar inters). NOR wint, omdat hij als enige doorrijdt op slicks.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Is wel een cadeau dit. Elke keer als je denkt dat een moment beslissend is in een seizoen, gebeurt er de week erna iets wat de boel weer overhoop gooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 12:07

siggy

Wait.... what?

Nou bij d F3 race is het goed nat :)

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Max o.a. niet happy over wedstrijdleiding (mogelijk paywall):

Max Verstappen haalt uit naar wedstrijdleiding: ‘Alsof we amateurs zijn’

@basvn Zal relevante stukje quoten:
Uitgesproken is Verstappen ook over de nieuwe wedstrijdleiding, die zeker niet vlekkeloos lijkt te functioneren. Dit weekeinde staat Eduardo Freitas aan het roer. Hij wisselt de rol van wedstrijdleider af met Niels Wittich sinds het geruchtmakende ontslag van Michael Masi bij de FIA.

Verstappen is daar van begin af aan al niet blij mee geweest. Er is de laatste tijd bijvoorbeeld gedoe over de baanlimiet, de zogeheten track limits. Op elk circuit is het sinds dit seizoen zo dat een coureur niet in z’n geheel over de witte lijn mag komen, maar op de ene baan is dat eenvoudiger dan op de ander. Zo is er in Hongarije discussie over bocht 13, waar coureurs tot dit jaar de auto wat meer uit lieten rollen om de snelheid te behouden. Dat mag nu dus niet meer op die manier. In die bocht wordt er overigens gebruik gemaakt van een stippellijn, in plaats van een ’volle’ witte lijn.

,,Terwijl je daar een kerbstone en die lijn hebt liggen. Dit soort aanpassingen maakt het ook voor de wedstrijdleiding moeilijker om toezicht te houden. Als coureurs willen we altijd helpen, maar er wordt niet naar ons geluisterd. Dat is extreem frustrerend. Ik wil niet met de wedstrijdleiding strijden, maar ze juist adviseren. Het lijkt alsof het ze niets kan schelen. Het lijkt wel alsof ze ons zien als amateurs. Dat is niet correct.”

Gravel

Zaterdag tijdens de kwalificatie werd een rondetijd van Verstappens teamgenoot Sergio Pérez afgenomen. De Mexicaan – die slechts als elfde begint zondag – kreeg die tijd even later toch weer terug, omdat was gebleken dat hij niet helemaal over de witte lijn was gekomen.

,,Op de on-board-camera’s lijkt het soms alsof je over de lijn bent, maar dan is dat toch niet zo”, weet Verstappen. ,,Het zou veel makkelijker zijn als ze wat gravel bij de exit van de bocht leggen, of iets dergelijks. Als je naar Oostenrijk kijkt bijvoorbeeld: waarom track limits in bocht 4 en 6? Daar ligt al gravel. Als je daar van de baan schiet, straf je jezelf sowieso al. Je verliest rondetijd of beschadigt je vloer. De wedstrijdleiding maakt het heel moeilijk voor zichzelf. Mensen kunnen wel zeggen, blijf binnen de lijnen, maar dat is soms makkelijker gezegd dan gedaan.”

[ Voor 92% gewijzigd door Help!!!! op 31-07-2022 14:20 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Kan je het bericht posten? ik kan het namelijk niet lezen

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
basvn schreef op zondag 31 juli 2022 @ 10:13:
[...]

Kan je het bericht posten? ik kan het namelijk niet lezen
https://nl.motorsport.com...imits-hongarije/10346264/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:38

franssie

Save the albatross

En dit stuk is ook nog eens veel leesbaarder dan dat van de telegraaf.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Baan is alweer drogende. Weerbericht is een beetje mogelijk reden tot de middag, daarna geen regen meer. Dus mja, zal welt ijdens de F2 waarschijnlijk al een droge race zijn en bij de F1 al helemaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
"Vorig jaar hebben coureurs al gezegd dat track limits duidelijker moeten zijn. Maar vrijdagavond begonnen ze tijdens de rijdersbriefing ineens over een stippellijn bij het uitkomen van bocht 13, terwijl daar ook gewoon een witte lijn en kerbstones naast liggen. Persoonlijk vind ik dat het einde van de baan en dus de 'track limits'. Zo hebben we heel veel van die kleine dingen", laat Verstappen na afloop van de kwalificatie aan de schrijvende pers weten. "De stewards maken het op deze manier ook onnodig lastig voor zichzelf, zo is het veel moeilijker om alles goed te controleren."

Dat de stewards in sommige gevallen op de TV-beelden afgaan, helpt ook al niet. "Als je naar de onboardbeelden kijkt, dan zit die camera vaak aan de verkeerde kant. Door de hoek lijkt het misschien alsof je volledig naast de baan zit, maar in werkelijkheid hoeft dat helemaal niet zo te zijn. We kunnen onszelf een plezier doen door gewoon gravel aan de buitenkant van een bocht te leggen. Als je er dan naast zit, ben je automatisch langzamer en kun je de vloer ook nog eens beschadigen. Ik weet dat mensen zeggen 'jullie moeten maar gewoon binnen de lijntjes kleuren', maar dat is echt makkelijker gezegd dan gedaan." Om exact die reden vinden veel coureurs het ook fijner om de kerbstones als track limits te hanteren dan de witte lijn. Die eerstgenoemde afscheiding is namelijk te voelen in de auto, terwijl een witte lijn vanuit de lage zitpositie lastig te zien is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
Heb dit weekend maar zozo meegekregen. Wat zijn de puntjes van aandacht die ik moeten voordat we de race in gaan?

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 04:13
Jasphur schreef op zondag 31 juli 2022 @ 10:32:
Heb dit weekend maar zozo meegekregen. Wat zijn de puntjes van aandacht die ik moeten voordat we de race in gaan?
Russell start niet op een normale plek voor zijn auto en idem dito voor beide Red Bulls. Dat zullen dus coureurs worden om op te letten.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
RobertMe schreef op zondag 31 juli 2022 @ 10:34:
[...]

Russell start niet op een normale plek voor zijn auto en idem dito voor beide Red Bulls. Dat zullen dus coureurs worden om op te letten.
Dat of Mercedes doet gewoon weer mee.
Dat Hamilton 7e is komt namelijk door een DRS probleem.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-08 17:09
Wat denken jullie qua banden voor de start? Rode (C4's) lijken mij in ieder geval voor VER een goede optie op een groene baan (volgens mij net met de F3 ook weer regen) en gezien de korte pitstraat lijkt een 2 stopper een goede strategie te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13-09 16:02
Lol foute link

[ Voor 102% gewijzigd door TheBrut3 op 31-07-2022 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 21:53
Denk dat ik in zijn geval ook rood zou pakken om bij de start zoveel mogelijk plaatsen te winnen. Dan naar geel om door te klappen en hopen op safety car om nog een keer rood of geel te kunnen.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Jasphur
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FY-_HPTWAAApHQE?format=jpg&name=medium
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FY-td-OWAAA7J4v?format=jpg&name=large

[ Voor 18% gewijzigd door Jasphur op 31-07-2022 11:25 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jasphur
Chefbierrr schreef op zondag 31 juli 2022 @ 10:57:
Wat denken jullie qua banden voor de start? Rode (C4's) lijken mij in ieder geval voor VER een goede optie op een groene baan (volgens mij net met de F3 ook weer regen) en gezien de korte pitstraat lijkt een 2 stopper een goede strategie te zijn.
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FY-50QrX0AI-VPg?format=jpg&name=medium of de fancy graphic van Pirelli zelf: Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FY-0BTbXwAENfY9?format=jpg&name=medium

[ Voor 12% gewijzigd door Jasphur op 31-07-2022 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
De regels rondom Parc-ferme blijven mij altijd wat vaag. Hoe ga je als FIA waarborgen dat hier niks aan de setup veranderd?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jasphur
Chefbierrr schreef op zondag 31 juli 2022 @ 11:18:
De regels rondom Parc-ferme blijven mij altijd wat vaag. Hoe ga je als FIA waarborgen dat hier niks aan de setup veranderd?
Een FIA stewerd staat er naast (niet zichtbaar op de foto) plus FIA issued and signed zegels op de onderdelen, dacht ik

[ Voor 5% gewijzigd door Jasphur op 31-07-2022 11:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BasvanS
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:53
We hebben vorig week gezien dat er best wel een groot risico is met het starten op de witte band (Sainz). Als er een vroege Safety car is en je wil daar gebruik van maken door je enige pitstop te doen, dan moet je eigenlijk naar Hard, en kan je dus niet op deze band starten.

Als je 100% zeker bent van een 2 stopper, dan is de witte band nog een optie, maar volgens mij gaat er met dit weer geen team gokken op een 2 stopper.

Met de mogelijk kans op regen wil je zo lang mogelijke op de baan zijn met elke band. Dit om de kans op extra pitstop kort voor de regel begint, zo klein mogelijk te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

BasvanS schreef op zondag 31 juli 2022 @ 11:26:
We hebben vorig week gezien dat er best wel een groot risico is met het starten op de witte band (Sainz). Als er een vroege Safety car is en je wil daar gebruik van maken door je enige pitstop te doen, dan moet je eigenlijk naar Hard, en kan je dus niet op deze band starten.

Als je 100% zeker bent van een 2 stopper, dan is de witte band nog een optie, maar volgens mij gaat er met dit weer geen team gokken op een 2 stopper.

Met de mogelijk kans op regen wil je zo lang mogelijke op de baan zijn met elke band. Dit om de kans op extra pitstop kort voor de regel begint, zo klein mogelijk te maken.
Het is maar de vraag hoeveel grip er nog is na de regen. Zometeen de F2 race, als die op slicks gaan rijden en het gaat niet meer regenen, kan het nog zijn dat het te weinig grip is voor de hards. Lijkt er niet op dat het nog gaat regenen, tenzij Bernie op de camping van Budapest staat met zijn regenmachine :+

Maar voor een Max wordt de start heel belangrijk, maar heel blijven en niet weer betrouwbaarheidsissus krijgn is nog blangrijker. Dan heeft Max nog kans op P3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-09 18:07

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Verwachten we nog regen? De radar lijkt dit wel te tonen. Maar droogde bij F3 snel op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aardappelbakker
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13-09 17:22
MikeyMan schreef op zondag 31 juli 2022 @ 11:30:
Verwachten we nog regen? De radar lijkt dit wel te tonen. Maar droogde bij F3 snel op.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qxGW9ey5dcwqHDgPjLI_1hU5esQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/68VHYrAbJXYf8isaHJg5MDdi.jpg?f=fotoalbum_large
Maar het weer is hier nog veranderlijker dan in Nederland... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vliegnerd
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:46

vliegnerd

Nintendo fan.

De F2 race is een soort live weer kijken… (bij de start F2 droog en slicks)

4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
Hij staat alweer klaar voor 13.00

LIVE: Hungarian Grand Prix Build-Up and Drivers Parade

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• werphengel
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-09-2024
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S1Q75VCoeuo3Dn29UaOR99r0NSw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yAfnTVmxtnnpZY080WhBPaPp.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ld2ePRr99593UGtmnV3uigWk9dU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2VymNdLJi2K3xaPJdiZrmUc0.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
Jasphur schreef op zondag 31 juli 2022 @ 11:21:
[...]

Een FIA stewerd staat er naast (niet zichtbaar op de foto) plus FIA issued and signed zegels op de onderdelen, dacht ik
Hoe groot is de kans dat de FIA ziet dat de hoek van de achtervleugel is aangepast, als het team aan de DRS bezig is. Of soms doen ze (delen van) de ophanging veranderen, hoe garandeert de FIA dan dat niet de toe, camber, of wat dan ook is aangepast?
De FIA kan echt niet elke actie van alle monteurs controleren en bevestigen dat ze of niks gedaan hebben, of het weer volgens specificatie is afgesteld.

Enige wat ik mij kan indenken is dat de teams vooraf de afstelling communiceren naar de FIA en er, al dan niet steekproefsgewijs, controle plaatsvindt na de Q en race. Ook bij steekproeven zullen de teams niet het risico gaan nemen om bv bij aanvang van de Q afstelling A te communiceren maar vervolgens de Q met afstelling B te rijden om na de Q / voor de race de afstelling aan te passen naa A om wel door de keuring na de race te komen (of andersom, A communiceren en gebruiken voor de kwalificatie, maar vervolgens aanpassen naar B voor de race met risico om na de race gepakt te worden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:30

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Wie poste gisteren dat regendans gifje? Heb alles al 3 keer doorgekeken maar kan hem niet meer vinden, want het lijkt erop dat meneer misschien nog wel gelijk heeft gekregen als ik de Formule 3 vanmorgen zag :)

Found it:

[ Voor 36% gewijzigd door G_Dragon op 31-07-2022 12:03 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

G_Dragon schreef op zondag 31 juli 2022 @ 11:59:
Wie poste gisteren dat regendans gifje? Heb alles al 3 keer doorgekeken maar kan hem niet meer vinden, want het lijkt erop dat meneer misschien nog wel gelijk heeft gekregen als ik de Formule 3 vanmorgen zag :)
Tijdens de F2 is het kurkdroog, maar zeggen al enkele rondjes dat er nog regen aan kan komen. Maar lijkt erop dat het niet echt mega veel zal zijn. Lijkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
@RobertMe op goed vertrouwen en sportiviteit dan maar? :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

siggy schreef op zondag 31 juli 2022 @ 12:00:
[...]

Tijdens de F2 is het kurkdroog, maar zeggen al enkele rondjes dat er nog regen aan kan komen. Maar lijkt erop dat het niet echt mega veel zal zijn. Lijkt.
Oh jammer! Had gehoopt dat het door zou zetten :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

G_Dragon schreef op zondag 31 juli 2022 @ 12:01:
[...]

Ja ben wat radarbeelden aan het opzoeken, hier is het dan weer wél zo dat er goede kans is op regen:
https://weather.com/weath...1212831e3112912a7c5fa29c2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-09 18:30
G_Dragon schreef op zondag 31 juli 2022 @ 11:59:
Ik niet.

Maar hier heb je de gif :+

Https://tenor.com/bFBPl.gif

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeroentjuh82
G_Dragon schreef op zondag 31 juli 2022 @ 12:01:
[...]

Verwacht het onverwachte....er komen na de zomerstop nog landen waar het sowieso kan gaan regenen weet je zelf ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scuderia110
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Mijn niet al te betrouwbare weersvoorspelling op mn telefoon geeft aan vanaf 13.00 regen tot 16.00. Gister zou het rond de middag nog ophouden met regenen, lijkt dus verschoven naar achteren, positief als het uitkomt....

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Chocoball
Derde motor, derde turbocompressor, derde MGU-K en zesde uitllaat voor Verstappen en Perez. Reperatie van de motor van Verstappen duurt te lang, met Perez wil men ook geen risico lopen dus beiden hebben onderdelen gewisseld zonder gridstraffen. Gasly is ook onderdelen aan het wisselen en start vanuit de pitstraat.

https://www.fia.com/sites...Ferm%C3%A9%20issues_0.pdf

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FY_MEkVWYAIwXPb?format=jpg&name=small
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FY_ME33XEAEnLfX?format=jpg&name=small
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FY_MFPcXEAIjxLd?format=jpg&name=small
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FY_MFlIXEAESVQ5?format=jpg&name=small

[ Voor 63% gewijzigd door Chocoball op 31-07-2022 12:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Nu druppels bij f2

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jasphur
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FY_Nu-IWAAAEplH?format=jpg&name=largeAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FY_K5daWAAExE-d?format=jpg&name=largeAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FY_MzmpWYAcnHoA?format=jpg&name=large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Keida
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:22

Keida

dr.

Moet ook wel gaan regenen… als je zo de radar ziet:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_AKZE-xtAcbCWBBsnA2sQgURNzs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VKJH7ekWmwQzg4HrmGR6wgTK.jpg?f=fotoalbum_large

IJsdikte op de Elfstedentocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
Chocoball schreef op zondag 31 juli 2022 @ 12:09:
Derde motor, derde turbocompressor, derde MGU-K en zesde uitllaat voor Verstappen en Perez. Reperatie van de motor van Verstappen duurt te lang, met Perez wil men ook geen risico lopen dus beiden hebben onderdelen gewisseld zonder gridstraffen. Gasly is ook onderdelen aan het wisselen.
...
Dan gaat die 4e ook nog wel komen dit seizoen, en die gaan ze tactisch op een fijn circuit willen plaatsen zoals eerder besproken.

edit: ze moeten dan wel echt iets zorgelijks hebben gevonden bij VER dat ze bij iedereen nieuwe onderdelen steken. Ergens wel mazzel dat dit in Q3 gebeurd en niet in de race zelf.

[ Voor 14% gewijzigd door Chefbierrr op 31-07-2022 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Summons voor gasly voor het ongeoorloofd vervangen van PU onderdelen tijdens Parc ferme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:03
Kijk nu vertraagd de F2 maar lijkt best wel een slijtageslag te zijn (doordat alle rubber is weg gespoed?) dus denk dat best wat teams voor een 2 stopper zullen gaan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 07:54
Het regende brokstukken rubber bij de F2. Wat een slijtage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappelbakker
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13-09 17:22
Keida schreef op zondag 31 juli 2022 @ 12:29:
Moet ook wel gaan regenen… als je zo de radar ziet:

[Afbeelding]
Alle regen die tot nu toe (vandaag dan) is voorspeld, is slechts miezer in werkelijkheid. Het waait behoorlijk, dus de wolken waaien snel over.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chefbierrr
Deef_K schreef op zondag 31 juli 2022 @ 12:54:
Het regende brokstukken rubber bij de F2. Wat een slijtage.
Linksvoor hangen de flarden aan na een paar rondes.

Kijkend naar de F2 race lijkt een late dive bomb in bocht 1 een goede manier te zijn om in te halen aangezien je ook de DRS krijgt naar bocht 2 wat je slechte lijn in bocht 1 kan compenseren.

[ Voor 30% gewijzigd door Chefbierrr op 31-07-2022 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

3 totaal verschillende strategieën!
starten op soft/medium zal het wel worden, en vanaf daar verder kijken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Chocoball schreef op zondag 31 juli 2022 @ 12:09:
Derde motor, derde turbocompressor, derde MGU-K en zesde uitllaat voor Verstappen en Perez. Reperatie van de motor van Verstappen duurt te lang, met Perez wil men ook geen risico lopen dus beiden hebben onderdelen gewisseld zonder gridstraffen. Gasly is ook onderdelen aan het wisselen en start vanuit de pitstraat.
Ben ik de enige die wat huivert bij dit soort berichten? Zonder enige kans op track testen straks daarmee de race aanvangen. Nee, ik voel mij hier niet gerust bij, laat ik maar ongelijk krijgen. 🙏

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
hardware-lover schreef op zondag 31 juli 2022 @ 13:18:
[...]

Ben ik de enige die wat huivert bij dit soort berichten? Zonder enige kans op track testen straks daarmee de race aanvangen. Nee, ik voel mij hier niet gerust bij, laat ik maar ongelijk krijgen. 🙏
je mag volgens mij meerdere installatie laps rijden voor de race. Correct me if I'm wrong maar volgens mij is 1 niet de max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyHero
  • Registratie: Juni 2022
  • Niet online
[...]

Nee, ik voel mij hier niet gerust bij, laat ik maar ongelijk krijgen. 🙏
Bij deze krijg je ongelijk! Garantie tot aan de voordeur.. ;)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
[...]

Het is een Honda. Die mogen inmiddels wat vertrouwen genieten. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 19:17
[...]

Verse motor en ze hebben altijd een outlap voordat de race begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Is het grootste probleem niet dat binnenkort de motor ontwikkeling wordt stopgezet en dat je dan de motor er in moet hebben voor de komende jaren? Volgens mij wilde RBR dan een nieuwe motor er in hebben. Als ze dat alsnog willen doen, dan moeten ze een race een straf pakken. Nu hebben ze eenzelfde spec motor er in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:44

Mach

[END]Avengers

Chefbierrr schreef op zondag 31 juli 2022 @ 12:37:
[...]

Dan gaat die 4e ook nog wel komen dit seizoen, en die gaan ze tactisch op een fijn circuit willen plaatsen zoals eerder besproken.

edit: ze moeten dan wel echt iets zorgelijks hebben gevonden bij VER dat ze bij iedereen nieuwe onderdelen steken. Ergens wel mazzel dat dit in Q3 gebeurd en niet in de race zelf.
Dus inderdaad niet zo maar een sensor stuk.

DUGG

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-08 13:05

psy

Hebben julie dat nou ook?

Dat je met je luie reet op de bank blijft zitten en niks gedaan krijgt, want "ja, dadelijk is nu eenmaal de F1 wedstrijd dus ik kan echt niks meer doen nu".

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21:39
Het is nu ruim 15 graden kouder dan op vrijdag. De data wat betreft banden etc. Is weinig waard.

Dreigend regen de hele tijd boven het circuit maar meer dan een paar druppels is het gelukkig nog niet geweest.

Veel plezier!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 23:25
psy schreef op zondag 31 juli 2022 @ 13:25:

Dat je met je luie reet op de bank blijft zitten en niks gedaan krijgt, want "ja, dadelijk is nu eenmaal de F1 wedstrijd dus ik kan echt niks meer doen nu".
Nee…… ik ben met de kids in zo een indoor speelpark. Kunnen ze 3 uur rennen en straks 2 uur op de iPad zitten. Win/win 👍

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FY_bWs3XoAET7lR?format=jpg&name=large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-09 06:52
TheBrut3 schreef op zondag 31 juli 2022 @ 13:24:
Is het grootste probleem niet dat binnenkort de motor ontwikkeling wordt stopgezet en dat je dan de motor er in moet hebben voor de komende jaren? Volgens mij wilde RBR dan een nieuwe motor er in hebben. Als ze dat alsnog willen doen, dan moeten ze een race een straf pakken. Nu hebben ze eenzelfde spec motor er in zitten.
Nee want dit seizoen (en later?) mag je nog betrouwbaarheids uodates uitvoeren. Dat heeft niets te maken met welke motor er op dit moment in hangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:03
basvn schreef op zondag 31 juli 2022 @ 13:10:
[...]

3 totaal verschillende strategieën!
starten op soft/medium zal het wel worden, en vanaf daar verder kijken
Denk dat soft alleen gebruikt gaat worden eventueel als er een late safety car is of bij vrije pitstop voor snelste ronde. Voor de rest verwacht ik dat ze in de kast blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Boinkie schreef op zondag 31 juli 2022 @ 13:28:
Nee want dit seizoen (en later?) mag je nog betrouwbaarheids uodates uitvoeren. Dat heeft niets te maken met welke motor er op dit moment in hangt.
Betrouwbaarheid ja, maar qua performance.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:51

AvK

Ready Set Go

Ja best herkenbaar.... :)
Zelf zit ik een beetje doelloos op mijn Tablet de laatste berichten te volgen op de diverse F1 sites.
Over een half uur begint de voorbeschouwing. Dat is toch wel redelijk leuk bij Viaplay.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
[...]

Volgens mij heeft Red Bull hier ervaring mee op dit circuit? Weet alleen niet meer of het 2021, 2020 was dat ze onder parc ferme een nieuwe motor hebben geplaatst, tussen Q en race dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Laatst online: 13-09 18:04

Spotmatic

Ken sent me

Ja, dat heb ik elke racedag eigenlijk wel Maar ik zorg er ook voor dat ik die ochtend zo'n 10-15 km heb gewandeld voordat de race begint. Vandaag wat minder, 7,5 km omdat ik geen zin had in de regen te lopen. :)

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brakius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 10:23
Mach schreef op zondag 31 juli 2022 @ 13:24:
[...]

Dus inderdaad niet zo maar een sensor stuk.
Of gewoon strategisch. Want aankomende races als ééntje tegen valt, kan je een extra motor in plaatsen en gridstraffen nemen. Dat kon vandaag niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

DaniëlWW2 schreef op zondag 31 juli 2022 @ 13:20:
[...]
Het is een Honda. Die mogen inmiddels wat vertrouwen genieten. ;)
Ik heb het meer over de assemblage zelf, niet over de betrouwbaarheid van Honda zelf, daar maak ik me niet veel zorgen over ;)

Dat van de installatieronden is me wel duidelijk, maar dan moet de handel eigenlijk al 100% in orde zijn.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
Boinkie schreef op zondag 31 juli 2022 @ 13:28:
There are two deadlines for homologation. The first deadline was March 1, 2022, by which time the ICE (V6 engine), turbo, MGU-H (motor generator unit – heat), exhaust system, and fuel specification. And engine oil standards were to be frozen.

They do, however, have some time to work on other power unit parts this season. Because the second deadline of September 1, 2022. For specification upgrades to the control electronics, the energy store (battery), and the MGU-K (motor generator unit – kinetic) remain.

There can be no more upgrades after then, or from 2023 to 2025.
1 september dus de laatste versie van de CE, ES en MGU-K.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Chefbierrr schreef op zondag 31 juli 2022 @ 13:19:
[...]

je mag volgens mij meerdere installatie laps rijden voor de race. Correct me if I'm wrong maar volgens mij is 1 niet de max.
En als je dan een probleem vind het je maximaal iets van 20 minuten om het te fixen, op de grid, met minder mogelijkheden (of in de pits, maar dan is het een pitlane start). Als je een fout maakt met ee installatie kun je die wellicht al opmerkingen bij de ronde(s) naar de grid, maar de kans dat je het gefixt krijgt, tijdig? Het was een wonder dat ze twee jaar terug de ophanging op de grid hebben weten te fixen. Maar no way dat dat met een motor gaat lukken, tenzij een schroefje niet goed aangedraaid zou zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• werphengel
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-09-2024
Drivers parade nu.

Dan leen je je prachtig mooi gerestaureerde auto uit; zitten al die gasten met hun poten op je net nieuw bekleedde achterbank. 😡

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
TheBrut3 schreef op zondag 31 juli 2022 @ 13:24:
De verbrandingsmotor en alles dat daarmee verbonden is is al bevroren (no pun intended), sinds de seizoensstart. Alleen bepaalde onderdelen van het hybride systeem mogen ze nog vrij ontwikkelen, tot Spa of zo? Voor problemen (performance of betrouwbaarheid) aan de ICE en turbo maakt het dus niet uit. Of het probleem nu komt bovendrijven of over een paar maanden. Ontwikkeling is al bevroren, en alleen betrouwbaarheidsupdates mogen onder toezicht van de FIA en andere fabrikanten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
NeverSettle schreef op zondag 31 juli 2022 @ 13:20:
[...]

Verse motor en ze hebben altijd een outlap voordat de race begint.
Eerst zelfs nog een verkenningsronde, dan een formatie ronde en dan de start, dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

RobertMe schreef op zondag 31 juli 2022 @ 13:31:
[...]
Volgens mij heeft Red Bull hier ervaring mee op dit circuit? Weet alleen niet meer of het 2021, 2020 was dat ze onder parc ferme een nieuwe motor hebben geplaatst, tussen Q en race dus.
Vorig jaar idd. Er was twijfel over de krachtbron die daarvoor op Silverstone in de muur had gehangen. Krachtbron heeft het die Hongarije race wel volgehouden, de verpakking had echter wat schade opgelopen met alle gevolgen van dien :+

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stef120
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13-09 17:17

Haha lol, jij hebt een luxe probleem.

M'n vrouw is naar een festival en ik ben lekker met de kids naar jump city geweest.
Nu een broodje eten bij opa en oma en dan om 15.00 uur de schermpjes aan, chips op tafel en mooi de wedstrijd kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

werphengel schreef op zondag 31 juli 2022 @ 13:38:
Drivers parade nu.

Dan leen je je prachtig mooi gerestaureerde auto uit; zitten al die gasten met hun poten op je net nieuw bekleedde achterbank. 😡
Ik zou Max maar wat graag mijn nieuw beklede achterbank laten signeren. Al is het dan met zijn vieze schoenen. ;)

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• Jasphur
Hehe. I ‘member

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FY_dgyfX0AAM-jp?format=jpg&name=large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Zat vanmorgen al om half 7 op de fiets. :P Verder wat huishoudelijke dingen gedaan en nu maar wachten. Wachten duurt inderdaad net wat lang allemaal. Misschien nog maar even een powernap doen. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
Jasphur schreef op zondag 31 juli 2022 @ 13:42:
[...]

Eerst zelfs nog een verkenningsronde, dan een formatie ronde en dan de start, dacht ik
Verkenningsrondes. De pitstraat is 10 minuten geopend, zolang je maar zorgt dat je "buiten" bent als de pit exit sluit kun je zoveel ronden rijden als je wilt. En de formatieronde heb je natuurlijk helemaal niks aan als blijkt dat er dan problemen zijn met een nieuw geplaatste motor. En om het nog erger te maken, tijdens de formatieronde mag het team niet communiceren met de coureur. Dus als de motor dan issues geeft dan mag het team niet eens "fail" standen doorgeven.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Nee nooit last van om eerlijk te zijn, want ik WIL altijd alles gedaan hebben voor de race aan zodat ik me hoofd leef heb en niet tijdens de race nog denk aan de dingen die nog moeten gebeuren :D ..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Scuderia110
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Ik zit div regenradars te bekijken, zou toch echt moeten gaan regenen, zou wel leuk zijn op zo'n baan waar het normaal erg lastig inhalen is.

En dan zo'n eerste ronde van Verstappen zoals in China 2017 of 2018 ofzo.

[ Voor 21% gewijzigd door Scuderia110 op 31-07-2022 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Transportman
RobertMe schreef op zondag 31 juli 2022 @ 13:53:
[...]

Verkenningsrondes. De pitstraat is 10 minuten geopend, zolang je maar zorgt dat je "buiten" bent als de pit exit sluit kun je zoveel ronden rijden als je wilt. En de formatieronde heb je natuurlijk helemaal niks aan als blijkt dat er dan problemen zijn met een nieuw geplaatste motor. En om het nog erger te maken, tijdens de formatieronde mag het team niet communiceren met de coureur. Dus als de motor dan issues geeft dan mag het team niet eens "fail" standen doorgeven.
Maar je kan alleen je verkenningsrondes aanvangen zolang de pit exit open is, want je kan niet over de grid om een nieuwe aan te vangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mir4dor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:56

Ja ! Behalve dan even naar de supermarkt om de benodigde voorraad bier aan te leggen :+

Daily driver; MB R171 SLK280

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

Transportman schreef op zondag 31 juli 2022 @ 13:56:
[...]

Maar je kan alleen je verkenningsrondes aanvangen zolang de pit exit open is, want je kan niet over de grid om een nieuwe aan te vangen.
Dat kan gewoon via de pitstraat, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Spotmatic schreef op zondag 31 juli 2022 @ 13:57:
[...]

Niet als de pit exit gesloten is ;) En die is dus maar 10 minuten geopend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Transportman
Spotmatic schreef op zondag 31 juli 2022 @ 13:57:
[...]

Ja, zolang de pit exit open is.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 09:09

Plannings issue hier... Vorige week belooft om vandaag naar een braderie mee te gaan, is dat kennelijk om 14.00 vertrekken...

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• chevsticks
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 01-09 20:48
Puc van S. schreef op zondag 31 juli 2022 @ 13:58:
[...]

Plannings issue hier... Vorige week belooft om vandaag naar een braderie mee te gaan, is dat kennelijk om 14.00 vertrekken...
Ik zou me ziek melden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-08 13:05

psy

[...]

Ja dat heb ik ook vaker. "Ja, je kan het toch gewoon opnemen...?"
En vervolgens per ongeluk later tussendoor dan de uitslag lezen.
Damn.

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 01:23

rammes

koekebakker 1e klas

[...]

Eerder een prioriteiten issue

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:59

SomerenV

It's something!

[...]

Hier ook een verplicht nummertje vandaag (een bingo vanuit de vriendengroep van m'n vriendin). Vanaf 15.00 zijn we welkom en 'de mannen' wilden graag F1 kijken, maar om 16.00 begint die bingo. Dan krijg ik liever niets mee van de race en kijk ik het vanavond wel in alle rust terug. Nu nog zorgen dat ik niks mee ga krijgen want ik verwacht wel wat gekke dingen deze race :+

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Pagina: 1 ... 10 ... 29 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
  • Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
  • Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord