[F1 2022] Race 13 GP van Hongarije Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 29 Laatste
Acties:
  • 111.314 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

True that. ;)
En vermakelijk vooral tijdens de races! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

pietr schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 17:17:
Max moet morgen voorbij aan Ham…
En nog een paar anderen die toevallig ook een betere Q3 qualification gereden hebben, of tellen die niet meer mee :9

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

Dat is iig niet biased :+ /s

ftfy :+

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
De Q niet gezien maar gehoord dat Q3 een drama was voor Max. Ik zou vooral lering trekken uit vorig jaar en gewoon alternatief gaan doen. Op de plek waar hij staat kan hij misschien beter op hard gaan en lange lange stint doen... (Tenzij regen natuurlijk)

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 21:29
Chevy454 schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 17:21:
De Q niet gezien maar gehoord dat Q3 een drama was voor Max. Ik zou vooral lering trekken uit vorig jaar en gewoon alternatief gaan doen. Op de plek waar hij staat kan hij misschien beter op hard gaan en lange lange stint doen... (Tenzij regen natuurlijk)
Wil je überhaupt op hard? Daar zat zo bizar veel snelheidsverschil tussen. Volgens mij scheelde dat zo twee seconden.

Ik gok op starten op soft. Zeker als het zulk weer is als vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 15:18
alesandro_46 schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 14:16:
[...]

Als het aan Ferrari ligt niet.
:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Chevy454 schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 17:21:
Q1 en Q2 waren gewoon GOED ... Q3 helaas 'ietsje' minder.

Maar ik ga de herhaling niet spoilen voor je, dus have fun met het bekijken als je in de gelegenheid bent (y)

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

siggy schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 17:21:
[...]

Ja, is maar de vraag in hoeverre de rest achter de Red Bulls rood ziet. Kan eerder zijn dat de Red Bulls voorzichtig (moeten) zijn en dat de rest (zinloze) kansen ruikt.

Het enige waar men op kan hopen is dat Russel een goede start heeft en lekker de boel een beetje temporiseert. Dan kan het nog prima aflopen voor Max.
Het is een van de kortere circuits dus veel ronden en veel kansen om een poging tot inhalen te wagen. Ik hoop echt op een mooi gevecht aan de voorkant, in het middenveld en achteraan. Het heeft wel de ingrediënten om er iets moois van te maken.

Ik hoop dat het probleem aan de wagen van Max verder meevalt en makkelijk op te lossen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:58

JB

Cédric roelt!

Deze komt wel echt uit de lucht vallen. Mooi voor RUS om zijn 1e pole te pakken maar waar was FER qua pace? Geen idee of Max ‘m had gepakt maar dat na een “lost power”, FER ‘m niet verzilverd is bijzonder te noemen evenals SAI die veel sneller leek dan LEC.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-09 07:41

TrekDr0p

QR niet scannen

TinusXIII schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 17:17:
[...]

Zou Sainz Leclerc zo voorbij laten gaan dan? Hij zit er het hele weekend al goed/beter bij zo’n beetje.
LEC staat op P2 26 punten voor op SAI die P4 staat. Willen ze VER nog onder druk zetten zullen ze wel moeten anders kan FER het WDC wel gedag zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

TrekDr0p schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 17:25:
[...]

LEC staat op P2 26 punten voor op SAI die P4 staat. Willen ze VER nog onder druk zetten zullen ze wel moeten anders kan FER het WDC wel gedag zetten.
Heerlijk om te volgen wel, dat soort dilemma’s. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:07

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

sjaool schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 17:18:
[...]

Collins is dan ook een grote fantast. Wat die er af en toe uit kraamt is echt ongelofelijk.

Maar om heel eerlijk te zijn stoor ik mij absoluut niet aan het commentaar van Sky F1 of F1Live. Ik vind het prima te doen en voor mij geen reden om Grandprix Radio aan te zetten.
Denk dat dat inderdaad het punt is. De bias trek ik nog wel. De berg onzin niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 20:00
JB schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 17:24:
Deze komt wel echt uit de lucht vallen. Mooi voor RUS om zijn 1e pole te pakken maar waar was FER qua pace? Geen idee of Max ‘m had gepakt maar dat na een “lost power”, FER ‘m niet verzilverd is bijzonder te noemen evenals SAI die veel sneller leek dan LEC.
Ik vind dit een prachtige uitkomst. Gewoon es heel wat anders en we gaan het morgen wel zien. Ik ga rooten voor Max dat hij in ieder geval nog op het podium komt en ik denk dat dat wel moet lukken. Ik verwacht nog wel wat bijzonderheden tijdens de race waarvan Max kan profiteren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaapstobbe
Ik zie ferrari nog wel het wcc pakken. Perez kan beter iets anders gaan doen. Niezen kan ie dan wel weer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietr
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:52
Will_M schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 17:21:
[...]

En nog een paar anderen die toevallig ook een betere Q3 qualification gereden hebben, of tellen die niet meer mee :9
Ham en Max hebben een geschiedenis met elkaar he!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 15:19
Robbie T schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 17:02:
[mbr] Dat gerant hoeft ook niet[/]
Nvm... Anders heb ik kans op een ban.

[ Voor 10% gewijzigd door Robbie T op 30-07-2022 17:31 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:52
We gaan morgen een geweldige race krijgen hoop ik...mijn voorspelling: 1 VER, 2 NOR, 3 ALO 8)

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
jaapstobbe schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 17:27:
Ik zie ferrari nog wel het wcc pakken. Perez kan beter iets anders gaan doen. Niezen kan ie dan wel weer goed.
Alsof het FER zoveel beter afgaat. Die hebben ook omstebeurt individuele foutjes, team fouten of een doorgebrande motor. Dus dat vind ik wel gelijk opgaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dr.lowtune
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

Gaat Max nu trouwens meteen alles nieuw steken? Of je nu van p10 of p20 start maakt ook niet zo heel veel uit…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvw
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:35
dr.lowtune schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 17:30:
Gaat Max nu trouwens meteen alles nieuw steken? Of je nu van p10 of p20 start maakt ook niet zo heel veel uit…
Zeker met regen erbij lijkt het mij een goed idee om te doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Mag dat nu nog zo voor ''5 voor 12''? Zou opzich wel slim zijn aangezien ze aangaven dat deze baan ze toch niet lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Laatst online: 12-09 15:19
Hebben ze normaliter nieuwe motor e.d bij zich dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:25

Vos

AFCA

Silent Thunder schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 17:31:
[...]

Mag dat nu nog zo voor ''5 voor 12''? Zou opzich wel slim zijn aangezien ze aangaven dat deze baan ze toch niet lag.
Natuurlijk mag dat :) je wil het alleen liever doen op een baan waar je makkelijk kan inhalen.

[ Voor 12% gewijzigd door Vos op 30-07-2022 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

[...]

Als er iets kapot is, sowieso. Ben benieuwd wat er volgens GP niet over de radio kon. Verwacht daardoor met name dat er gridstraffen aankomen.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• skreppiedoe
Ik denk dat ze in Monza een gridstraf gaan pakken aangezien de RB een prima topsnelheid heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 00:13
[...]

Ja, dat mag, zolang het dezelfde spec is geeft het alleen gridstraffen en geen pit lane start.
Robbie T schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 17:32:
[...]

Hebben ze normaliter nieuwe motor e.d bij zich dan?
Ja, waarom zouden ze geen nieuwe motor bij zich hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Horner nu bij Sky. Heeft het met name over het mislukken van sensor resets.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Aardappelbakker
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17:22
Heeft geen zin, want ze hebben nog een nieuwe in de poule zitten. Dus krijgt geen gridstraf. Daarnaast is het niet gemakkelijk inhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusXIII
TrekDr0p schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 17:25:
[...]

Het blijft Ferrari hè. :P

Ik weet ook niet of Sainz zich daar zomaar bij neerlegt. Binotto heeft zelf immers gezegd dat er nog geen nr 1 rijder is en ze geen teamorders gaan geven.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:07

Erazzzer

Fear me, I'm German!

skreppiedoe schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 17:30:
We gaan morgen een geweldige race krijgen hoop ik...mijn voorspelling: 1 VER, 2 NOR, 3 ALO 8)
Leuke top3. Maar dan de Xbox uitzetten en de race gaan kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Erazzzer schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 17:42:
[...]

Leuke top3. Maar dan de Xbox uitzetten en de race gaan kijken!
Er zijn gekkere dingen gebeurd in het verleden he :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Nouja, minimaal 2 herstarts en wat druppels gooien de boel altijd lekker om.
Hartstikke leuk dat er coureurs voor de 1e keer op pole staan, die BOT, VER, HAM tombola die we vorig seizoen hadden begon ook wel saai te worden toch?
Nu Mercedes nog een paar succesjes en we houden een gevarieerd seizoen tot het einde, niks zo dodelijk voor de spanning dan poles en wins die alleen maar bij 1 of 2 teams vallen.

Inhalen is hier lastig maar met VER en PER en HAM halverwege het veld, ALO die voorin aardig meeblaast en NOR die hier snel is belooft het wel een leuke race te worden morgen.
Liever zo'n hussel bij de start dan dat ze in pole volgorde finishen.

[ Voor 4% gewijzigd door PalingDrone op 30-07-2022 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-08 13:05

psy

Aardappelbakker schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 17:35:
[...]

Heeft geen zin, want ze hebben nog een nieuwe in de poule zitten. Dus krijgt geen gridstraf. Daarnaast is het niet gemakkelijk inhalen.
Of je besluit het juist wel te doen om een 4e motor in de pool te krijgen.

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online

d0s

sssst

Ik snap de hoop op regen.. maar al mijn regenradars zeggen vooralsnog een droge zondag 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Ik zeg SAI, RUS, LEC. VER 4e. Maar er gebeuren wel vaker gekke dingen op deze baan. In het verleden eerste win OCO, ALO, BUT, KOV, dus dan past NOR wel mooi in dat rijtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Laatst online: 11-09 11:20
Met alle onverwachte wendingen van de laatste races durf ik geen voorspellingen meer te doen. Zeker als het weer ook nog een onzekere factor is. Ik verwacht in elk geval een boeiende race met redelijk wat spectakel. Een optocht wordt het sowieso niet.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
Will_M schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 17:23:
Maar ik ga de herhaling niet spoilen voor je, dus have fun met het bekijken als je in de gelegenheid bent (y)
Na een dagje weg met het gezin gestopt bij de KFC. Je kent het wel: hoge verwachtingen, duur en uiteindelijk is het allemaal net niet en had je beter een grote crouton met tomaten en kaas gehad (pizza, geen salade :+).

De herhaling van de Q gaat me vast hetzelfde KFC gevoel geven maar tegen beter weten toch kijken :)

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

pjlgt schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 17:51:
Ik zeg SAI, RUS, LEC. VER 4e. Maar er gebeuren wel vaker gekke dingen op deze baan. In het verleden eerste win OCO, ALO, BUT, KOV, dus dan past NOR wel mooi in dat rijtje.
Ik zie Russell er nog wel met een rode auto af gaan eerlijk gezegd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• siggy
  • Laatst online: 27-05 12:07

siggy

Wait.... what?

sjaool schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 17:23:
[...]

Het is een van de kortere circuits dus veel ronden en veel kansen om een poging tot inhalen te wagen. Ik hoop echt op een mooi gevecht aan de voorkant, in het middenveld en achteraan. Het heeft wel de ingrediënten om er iets moois van te maken.

Ik hoop dat het probleem aan de wagen van Max verder meevalt en makkelijk op te lossen is.
Dat is ook een manier om naar een mickey mouse circuit te kijken :P rechte stuk is gewoon veel te kort voor deze auto's. Het hangt eigenlijk van de start van Leclerc af. Max moet gewoon punten pakken, kansen zijn er genoeg, maag liever 5 puntjes dan nul puntjes. Als het gek loopt is Leclerc morgen aan het botsen met Sainz of komt gewoon aan de finish in P3. Als Max dan naar een P5 rijdt is er nog vrij weinig aan de hand.

Want Ferrari zal intussen niet ineens alle eieren op Leclerc zetten.

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappelbakker
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17:22
psy schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 17:47:
[...]

Of je besluit het juist wel te doen om een 4e motor in de pool te krijgen.
Dat gaat niet, want je gebruikt eerst je derde motor. En enkel de motor waarmee je racet komt in de poule terecht. Dus ze kunnen er ook niet 2 tegelijk wisselen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• siggy
  • Laatst online: 27-05 12:07

siggy

Wait.... what?

Aardappelbakker schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 17:58:
[...]

Dat gaat niet, want je gebruikt eerst je derde motor. En enkel de motor waarmee je racet komt in de poule terecht. Dus ze kunnen er ook niet 2 tegelijk wisselen.
Ja, is dat zo, in een race? Dus afhankelijk hoe lang het duurt om een motor te wisselen, als een race écht poep gaat, gewoon motoren wisselen, 1 rondje rijden en de volgende erin :+ En dan kijken hoe snel de monteurs zijn. Ideale test als sollicitatiegesprek :+

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LZ86
  • Laatst online: 00:00
MikeyMan schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 17:56:
[...]

Ik zie Russell er nog wel met een rode auto af gaan eerlijk gezegd.
He turned in on me O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Singapore sandwich.....

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• jaapstobbe
Bottas doe je ding morgen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TinusXIII
Heeft ie weer een bowlingdate morgen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• AvK
  • Laatst online: 22:51

AvK

Ready Set Go

Sainz is volgens mij erg gebrand op een overwinning die hij nu voor mogelijk houdt.
Hij zal er vol voor gaan en Lec zeker! niet zomaar voorbij laten gaan. Max moet alles geven maar wel damage control in zijn achterhoofd houden. Dat wordt wat morgen. Heb er vreselijk veel zin in.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:11

DarkSide

theres no place like ::1

Ik heb er morgen ook wel zin in.

Eens kijken hoe RUS het doet op deze baan, waar inhalen moeilijk is.
Heeft hij de pace om er voor te blijven? Hoe gaat de pitstop. Kan hij zijn Pole verzilveren?

Hoe gaat FER het doen.
Met VER nu op P10 is dit eigenlijk het moment voor LEC om in te lopen. Maar SAI laat zich ook niet zomaar voorbij gaan. En FER=FER. Dus.....

Dan benieuwd of VER nog iets kan doen. Gaan ze voor afwijkende bandenstrategie? En hij komt ook HAM tegen. Die heeft denk ik ook best wel een race pace. Dus er zomaar voorbij zal lastig zijn.
En ben ook benieuwd of PER nog iets kan doen. Start nu net achter max. Dus benieuwd of hij aan het einde ook net achter max zit, of dat hij op P10 blijft hangen terwijl max toch een paar plekken pakt.

Als laatste eens kijken wat NOR kan doen.
Er lijkt wel snelheid in te zitten. En Hongarije kan verrassende uitkomsten hebben.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZeromaNoiS
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:12
G_Dragon schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 16:53:
[...]

Ik kijk gewoon via F1TV met Nederlands commentaar, lijkt me dat dit synchroon loopt?
Volgens mij hoor je op f1tv enkel bij de race het NL commentaar van Viaplay.
Al het andere daar geven ze de audiofeed niet door.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

ZeromaNoiS schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 18:37:
[...]

Volgens mij hoor je op f1tv enkel bij de race het NL commentaar van Viaplay.
Al het andere daar geven ze de audiofeed niet door.
Zeker wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-09 06:52
Hoor jij grand prix radio dan?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Boinkie schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 18:54:
[...]

Volgens mij het viaplay commentaar wordt ook bij f1tv uitgezonden.

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
[...]

Nee gewoon de live feed inclusief studio...maar als stephane bv een interview heeft hoor je dat niet, beetje apart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 00:38
Weet iemand hoe de longruns gingen van RB tov de teams die Max morgen moet inhalen?

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CousinBoneless
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-09 16:27
AvK schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 18:26:
Sainz is volgens mij erg gebrand op een overwinning die hij nu voor mogelijk houdt.
Hij zal er vol voor gaan en Lec zeker! niet zomaar voorbij laten gaan. Max moet alles geven maar wel damage control in zijn achterhoofd houden. Dat wordt wat morgen. Heb er vreselijk veel zin in.
Sai zal Rus voor de start voorbij willen/moeten. Anders dikke kans dat hij zijn gehele eerste stint door Rus wordt opgehouden, en bovendien dikke kans dat hij middels teamorder Lec voor zal moeten laten.

Als het hem lukt om Rus voorbij te gaan kan hij wellicht ~10sec op Rus pakken zodat hij enigszins beschermd wordt tegen een teamorder, ook nadat Lec dan via strategie evt voorbij Rus komt.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Jeroenvde89 schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 19:11:
Weet iemand hoe de longruns gingen van RB tov de teams die Max morgen moet inhalen?
@f1bythenumbers heeft al zijn cijfertjes weer paraat:
https://f1pace.com/p/2022-hungarian-gp-fp2-session/

Afbeeldingslocatie: https://f1pace.com/p/2022-hungarian-gp-fp2-session/gp_13_2022_fp2_top_10_huad515b21f711114127b957fbbf026d30_357948_1600x0_resize_q100_h2_box_2.webp

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Dat wordt dus een lastig verhaal.
Hopen op p5/6 en dat Leclerc niet wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
Exocet schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 19:15:
[...]

Volgens mij valt het wel mee, Max vond de auto vandaag beter dan gisteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
Thanks! Maar ik mis Russel & Hamilton.

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK
  • Laatst online: 22:51

AvK

Ready Set Go

CousinBoneless schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 19:12:
[...]

Sai zal Rus voor de start voorbij willen/moeten. Anders dikke kans dat hij zijn gehele eerste stint door Rus wordt opgehouden, en bovendien dikke kans dat hij middels teamorder Lec voor zal moeten laten.

Als het hem lukt om Rus voorbij te gaan kan hij wellicht ~10sec op Rus pakken zodat hij enigszins beschermd wordt tegen een teamorder, ook nadat Lec dan via strategie evt voorbij Rus komt.
Die Ferrari's zijn zo ontzettend snel tijdens de start (lijkt haast wel dat ze traction controll hebben, wat ik overigens niet denk maar het lijkt zo) dat ik de kans groot acht dat SAI er direct voorbij gaat. En aan zijn lichaamstaal te zien is hij nu al zeer vast beraden! Nogmaals.... dat gaat wat worden morgen. :)

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Jeroenvde89 schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 19:17:
[...]

Thanks! Maar ik mis Russel & Hamilton.
Ham deed dus geen:
For this particular plot, a race pace simulation stint was considered as long a driver had a stint of 5 or more laps
De rest kan je via de link vinden maar goed...:

Afbeeldingslocatie: https://f1pace.com/p/2022-hungarian-gp-fp2-session/gp_13_2022_fp2_bottom_10_hu7c76be3a8246f38d47c2c2746556b38b_322588_1600x0_resize_q100_h2_box_2.webp

Gezien de pace vandaag zie ik wel grote veranderingen volgens mij dus deze FP2 lijkt mij niet geheel representatief.

[ Voor 36% gewijzigd door Humma Kavula op 30-07-2022 19:22 ]

Wear Sunscreen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stekkiekiller
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-06 17:22
Exocet schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 19:15:
[...]

Gisteren leek de Q simulatie ook ruk. In Q1 en Q2 leek het al een stuk beter. Ik schat dat de pace van gister niet representatief meer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
Humma Kavula schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 19:19:
[...]

Ham deed dus geen:

[...]

De rest kan je via de link vinden maar goed...:

[Afbeelding]

Gezien de pace vandaag zie ik wel grote veranderingen volgens mij dus deze FP2 lijkt mij niet geheel representatief.
Aha, vandaar. Opvallend die ‘longrun’ van RIC. Die moet Max dan maar bij de start alvast pakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
Drama om weg te komen bij de Hungaroring. Staan sinds 17:50uur in de rij voor een taxi.....
En dan ze raden dit ook nog is aan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:23
AvK schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 19:19:
[...]

Die Ferrari's zijn zo ontzettend snel tijdens de start (lijkt haast wel dat ze traction controll hebben, wat ik overigens niet denk maar het lijkt zo) dat ik de kans groot acht dat SAI er direct voorbij gaat. En aan zijn lichaamstaal te zien is hij nu al zeer vast beraden! Nogmaals.... dat gaat wat worden morgen. :)
Onderschat de Mercedes ook niet, dat ding start ook erg snel.

George wil zijn eerste overwinning en heeft bij Williams leren vechten, Carlos zijn tweede en Charles moet winnen om zijn kampioenschap in leven te houden. Recht erachter staat lando en die zie ik ook nog wel eens naar voren schieten.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
DeBaroN schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 19:24:
Drama om weg te komen bij de Hungaroring. Staan sinds 17:50uur in de rij voor een taxi.....
Was er in 2016 en toen kon je gratis heen en terug met de bus naar een station ergens bij Budapest. Viel qua drukte toen best mee en ging lekker vlot. Maar zijn toen wel even op het circuit blijven hangen om de ergste drukte te vermijden.

En toen stonden er ook mega rijen bij de taxi’s.

[ Voor 5% gewijzigd door pjlgt op 30-07-2022 19:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 21:53
Hoe langer ik er over nadenk hoe vreemder het wordt. MER vind gewoon ruim een seconde ten opzichte van het verschil met FER op vrijdag. Helemaal bizar als je rekent dat ze allemaal serieus sneller zijn gegaan. Bovendien was het verschil vorige week nog 0.5 tot 1s per rondje.

Waar o waar komt dat ineens vandaan? Bruinvissen ook niet te zien. Raadsels dit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Lynx schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 19:39:
Hoe langer ik er over nadenk hoe vreemder het wordt. MER vind gewoon ruim een seconde ten opzichte van het verschil met FER op vrijdag. Helemaal bizar als je rekent dat ze allemaal serieus sneller zijn gegaan. Bovendien was het verschil vorige week nog 0.5 tot 1s per rondje.

Waar o waar komt dat ineens vandaan? Bruinvissen ook niet te zien. Raadsels dit...
We have to be realistic’ – Mercedes predicting Hungary pace deficit as Hamilton says team ‘still have a long way to go

https://amp.formula1.com/...hQu9i4IIYR6hTLz57ae1.html

😏

[ Voor 10% gewijzigd door hardware-lover op 30-07-2022 19:46 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Justevo
  • Laatst online: 19:18
Ik wens Russell veel succes in bocht 1 waar hij al het hele weekend problemen heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:30

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Ik hoop morgen op regen, aangezien regen ervoor kan zorgen dat we een compleet onverwachte uitslag kunnen krijgen.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renegrunn
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23:43
Net pas kunnen kijken, gekke quali. Dacht echt na q1 & q2 dat dit nog wel eens een pole kon worden. Maar wat was Perez aan het doen, en vooral ook, Russell!?

Hopelijk komt Max morgen een beetje ongeschonden door de eerste ronde zo in het midden van het veld...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

De verschillen komen gewoon door het type circuit dat de Hungaroring is. Trackevolutie is bijvoorbeeld heel groot en het circuit is een van de kortste op de kalender. Ik zou er niet teveel achter zoeken. Morgen is alles weer compleet anders.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

DeBaroN schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 19:24:
Taxi? Das natuurlijk nooit een goed idee als er tienduizenden tegelijk ergens heen moeten.

Lekker met de trein, zit je zo in het centrum.

[ Voor 17% gewijzigd door MikeyMan op 30-07-2022 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Hongarije is bij uitstek een circuit waar het lastig is om drie foutloze sectoren te rijden. Lukt het een keer wel pak je zomaar 3 a 4 tienden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

[...]

Ze geven alle sessies het nl commentaar van viaplay door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat mercedes vooral een probleem heeft met drag. Voor rechte stukken moeten ze hun downforce terug schroeven wat ze performance kost in de bochten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

renegrunn schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 19:59:
Net pas kunnen kijken, gekke quali. Dacht echt na q1 & q2 dat dit nog wel eens een pole kon worden. Maar wat was Perez aan het doen, en vooral ook, Russell!?

Hopelijk komt Max morgen een beetje ongeschonden door de eerste ronde zo in het midden van het veld...
Dat had ik ook, ik dacht zeker, onverwacht toch kans op pole.

Ik heb eigenlijk nog steeds niet gehoord of gelezen wat er nu precies aan de hand was en of ze het ook zonder extra "problemen" op kunnen lossen?

Moet zeggen dat ik er ook nog niet werkelijk goed naar heb gezocht, ik krijg dan iets teveel onder ogen wat ik nu liever even niet zie 😉

Testing, one, two ...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Laatst online: 18:04

Spotmatic

Ken sent me

Verlaat de Q gekeken, maar met dit resultaat heb ik er eigenlijk wel zin in. Blijft leuk die onverwachte resultaten! :D

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• werphengel
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-09-2024
Zomaar het idee dat Max Lewis niet voorbij gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

werphengel schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:20:
Dat zal wel een dingetje worden. En dan ook nog de pech om geen bandenkeuze te hebben, Perez kan in ieder geval op geel oid starten.

Wear Sunscreen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:02
werphengel schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:20:
Bij de start al voorbij, start van Mercedes dit jaar zijn dramatisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• screamhouse
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09 11:49
Humma Kavula schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:22:
[...]

Dat zal wel een dingetje worden. En dan ook nog de pech om geen bandenkeuze te hebben, Perez kan in ieder geval op geel oid starten.
Iedereen heeft vrije keuze dit seizoen

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 01:08
Blik1984 schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:22:
[...]

Bij de start al voorbij, start van Mercedes dit jaar zijn dramatisch
Had bijv. Lewis niet vorige week nog een zeer goede start?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
MikeyMan schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 20:16:
[...]
Taxi? Das natuurlijk nooit een goed idee als er tienduizenden tegelijk ergens heen moeten.

Lekker met de trein, zit je zo in het centrum.
Welke trein??! Ooit geweest Hungaroring?

[ Voor 4% gewijzigd door DeBaroN op 30-07-2022 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
Dennism schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:24:
[...]

Had bijv. Lewis niet vorige week nog een zeer goede start?
Zeker, maar wel ongeveer de eerste keer dit seizoen dat dat zo was

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

DeBaroN schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:27:
[...]

Welke trein??! Ooit geweest Hungaroring?
Ja... Twee keer...

Rijdt gewoon een trein naar het centrum.

H8 naar szilazliget/kerepes.

[ Voor 6% gewijzigd door MikeyMan op 30-07-2022 21:47 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nieknikey
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13-09 14:55
G_Dragon schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 19:57:
Ik hoop morgen op regen, aangezien regen ervoor kan zorgen dat we een compleet onverwachte uitslag kunnen krijgen.
Met een start in de regen zit je op P10 nou niet bepaald comfortabel als je kijkt naar lap-1 tumult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 23:03
P10 is ook de vuile kant....

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
Het ging toch nog regenen? Dus dan is alles "schoon"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
Nieknikey schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:49:
[...]

Met een start in de regen zit je op P10 nou niet bepaald comfortabel als je kijkt naar lap-1 tumult.
Gelukkig Perez achter hem, maar wordt zeker billenknijpen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:31

flessuh

Set sail for fail!

Chevy454 schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:53:
[...]

Het ging toch nog regenen? Dus dan is alles "schoon"
en Bottas staat p8, dus de top 7 kunnen we wegstrepen als de baan nog nat is :+

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:21

v8power67

Psn: Mausosaurus

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a8oQJeSWFzfLechVKmq2nSzwg1o=/800x/filters:strip_exif()/f/image/KrdCssmJhAXWm3daA1b7hSuE.webp?f=fotoalbum_large

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

flessuh schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 22:24:
Precies, die P10 is gewoon zelfbescherming ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Transportman
flessuh schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 22:24:
[...]

Alleen vergeet iedereen dat Bottas vorig jaar vanaf P2 het voor elkaar kreeg P4 en P6 uit te schakelen en P3 kreupel te maken, dus achter Bottas starten is volgens die logica gevaarlijker. En aangezien Bottas vorig jaar +2 en +4 uitschakelde, en P8+2=P10, staat Verstappen volgens die logica precies in de vuurlinie.

Maar gelukkig is dit jaar anders.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Maar volgens mij is Max al in geen tijden zo pisnijdig geweest over kwalificatie. Op een gegeven moment was het alleen maar beep, beep, beep. Dus morgen is die in een paar ronden gewoon iedereen buiten de top 3 voorbij. :P

[ Voor 3% gewijzigd door DaniëlWW2 op 30-07-2022 23:45 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lynx
  • Laatst online: 12-09 21:53
Of hij overdrives en knakt in ronde 1 de grindbak in.

Ben benieuwd welke band hij start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:16

codex

Geen OpenAI agent :)

Lynx schreef op zondag 31 juli 2022 @ 08:27:
Of hij overdrives en knakt in ronde 1 de grindbak in.

Ben benieuwd welke band hij start.
Ligt er ergens grind dan? Volgens mij is dit alleen uitloopstroken, gras en steen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:16

codex

Geen OpenAI agent :)

Foutje

[ Voor 97% gewijzigd door codex op 31-07-2022 09:05 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Microkid
  • Laatst online: 23:53

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

DaniëlWW2 schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 23:45:
Maar volgens mij is Max al in geen tijden zo pisnijdig geweest over kwalificatie. Op een gegeven moment was het alleen maar beep, beep, beep. Dus morgen is die in een paar ronden gewoon iedereen buiten de top 3 voorbij. :P
Misschien leren ze hier eens van om niet steeds tot de laatste 3 minuten te wachten, maar gewoon buiten te blijven en snelle rondjes neer te zetten. Ik blijf me verbazen over deze "last minute" strategie. Gaat er iets fout, ben je een paar seconden te laat, ontstaat er een file, dan ben je het bokje....

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Kleine kans op regen tijdens de race zo te zien. Gaat lastig worden ben ik bang. Te weinig inhaalplekken.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Transportman
Microkid schreef op zondag 31 juli 2022 @ 09:07:
[...]

Misschien leren ze hier eens van om niet steeds tot de laatste 3 minuten te wachten, maar gewoon buiten te blijven en snelle rondjes neer te zetten. Ik blijf me verbazen over deze "last minute" strategie. Gaat er iets fout, ben je een paar seconden te laat, ontstaat er een file, dan ben je het bokje....
Maar op het laatst is de baan het snelst, met doorrijden ben je sowieso het bokje omdat de banden de eerste ronde op hun best zijn. In Q1 kom je er als topteam wel mee weg, maar in Q3 als iedere milliseconde telt kan dat niet.
Pagina: 1 ... 9 ... 29 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
  • Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
  • Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord