[F1 2022] Race 13 GP van Hongarije Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 28 29 Laatste
Acties:
  • 111.167 views

Onderwerpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-06 15:40

pro_6or

amateur_60r

StefanVerkerk schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:04:
Potjandorie die harde banden van Leclerc moeten wel heel slecht zijn wil Max er nu alweer achter zitten met banden met flatspots.
Die heeft hij niet omdat hij vol op het gas ging tijdens de spin, de banden draaiden als een malle.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasvanS
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:34
Gewoon_Jansen schreef op zondag 31 juli 2022 @ 23:27:
Ferrari is altijd van het (slecht) reageren in plaats van anticiperen. Binotto die tegen Sky tijdens de race aan de pitmuur zegt dat ze zich geen zorgen maken om Verstappen maar 10 ronden later wel Leclerc naar binnen halen (naar hard) om die strategie te blokken. Geloof je toch niet.

Ferrari moet uitgaan van eigen race pace, zien dat die mediums het makkelijk 2 x 25 ronden uithouden en die laatste 20 ronden op soft uitrijden. Dan pakken ze minimaal 1 podiumplek zo niet 2. Maar als je alleen maar reageert vanuit reactie naar een ander handel je nooit naar eigen kunnen.
Als je wil reageren kan dat best, maar dan moet je op de zachste band starten, niet op een hardere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

StefanVerkerk schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:14:
FIA STEWARDS: 5 SECOND TIME PENALTY FOR CAR 3 (RIC) - CAUSING A COLLISION
31 Jul 2022, 16:13:25, Lap 50
Nou Riccy, middelvinger!

een treffende spreuk

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
pro_6or schreef op zondag 31 juli 2022 @ 23:30:
[...]

Die heeft hij niet omdat hij vol op het gas ging tijdens de spin, de banden draaiden als een malle.
De controle bij die spin was echt geweldig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

GovertNL schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:22:
Lec kan zich weer opsluiten komende dagen!
Hij heeft even de tijd. Lewis weet wel een leuk adresje schijnt het.

een treffende spreuk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Maurice079 schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:25:
Op sky denken ze dat Hamilton kan winnen. Het zal erom gaan hoe snel hij Sainz voorbij kan.
Hahahahaaaa. :*) :) Dat heb zelfs ik niet gedacht (en ik zit altijd te bidderen en te seven). The Sky is the limit.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

pro_6or schreef op zondag 31 juli 2022 @ 23:47:
[...]

Hij heeft even de tijd. Lewis weet wel een leuk adresje schijnt het.
Care to explain?

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

DutchOwnage schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:26:
Heeft Ferrari ook 50 man in de fabriek zitten om de tactiek uit te stippelen zoals Red Bull in Milton Keys? Zo ja, collectief ontslag aanvragen dan. Ongehoorde puinhoop daar.
Ja, dat hebben ze wel ja, maar die staan doordeweeks aan de productielijn 296 GTB te bouwen dus sja, ik ben ook liever vrij in het weekend.

een treffende spreuk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

DaniëlWW2 schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:34:
Ik weet gewoon niet meer of ik moet lachen of huilen.

Ik bedoel, ik heb helemaal geen zin in totale Verstappen dominantie en ik wil graag wat spanning in de races zien. Maar Ferrari, echt Ferrari. Dit is gewoon treurig. Ze hadden hier makkelijk een 1-2 moeten scoren en nu halen ze niet eens het podium. En Max van P10 naar de winst en Hamilton op P7 is ze ook voorbij. :F
Ik denk dat ik 1 seizoen Max in een totaal dominante wagen wel trek. Gewoon om een punt te maken. Maar toch geen 8-9 a la Hamilton.

een treffende spreuk

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
pro_6or schreef op zondag 31 juli 2022 @ 23:59:
[...]

Ik denk dat ik 1 seizoen Max in een totaal dominante wagen wel trek.
Dan moet RBR voor volgend seizoen nog aardig aan de bak :P

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:16
pro_6or schreef op zondag 31 juli 2022 @ 23:52:
[...]

Ja, dat hebben ze wel ja, maar die staan doordeweeks aan de productielijn 296 GTB te bouwen dus sja, ik ben ook liever vrij in het weekend.
Die mag je even onderbouwen. Ik denk niet dat het team op de fabriek door de week aan de lijn staat. Daarnaast is het voor Italianen een eer om voor Ferrari te mogen werken dus die houding zal er niet zijn. Dan heb je er niks te zoeken.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Dido schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:44:
De Sky-commentatoren hadden tot en met ronde 70 nog hoop dat Hamilton ging winnen 8)7
Ze zitten nu nog te hopen.

Bij Abu Dhabi duurde dat ook al zo lang

een treffende spreuk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

FabianGTI schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:45:
Brrr, wat een draak van een race weer. :X
Hopelijk pakken Mercedes en Ferrari weer snel de draad op, want het begint echt een doodsaai seizoen te worden naar mijn mening.
“Can we do this for 15 more years”?

Wacht maar tot Max een Mercedes style dominante wagen heeft. 1 jaartje graag.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

dutchgio schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:48:
[...]

Sky zijn net als Mercedes nogal slechte verliezers
Ja, maar ze sturen altijd van die leuke kerstkaarten.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

SuBBaSS schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:52:
Laatste keer dat Max een caravan achter z'n auto had reed hij hem aan stukken. :+
Ja, dus nu moet hij wel met zijn eigen jet naar Brazilië en omstreken. Er zit niks anders op.

En ik moet zeggen, elke avond alleen dat gelul over racen wordt je ook snel zat, al hadden ze altijd lekkere chips.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Transportman schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:59:
[...]

Mogelijk wel, het gras van de Hungaroring ziet er niet zo groen uit momenteel.
Terwijl het er toch de hele tijd regent.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Anoniem: 499527 schreef op zondag 31 juli 2022 @ 17:07:
Nou....

Twee treurige constateringen.

1. Het is zomerstop

2. GOATifi heeft het kampioenschap verloren. Hij kan niet meer 1e worden :+
Jammer, mijn hoop leefde juist weer wat op na FP3.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

pro_6or schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 00:17:
[...]

Ja, dus nu moet hij wel met zijn eigen jet naar Brazilië en omstreken. Er zit niks anders op.

En ik moet zeggen, elke avond alleen dat gelul over racen wordt je ook snel zat, al hadden ze altijd lekkere chips.
WTF? Wat bedoel je? Je lult zelf alleen maar...

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

pro_6or schreef op zondag 31 juli 2022 @ 23:50:
[...]
Hahahahaaaa. :*) :) Dat heb zelfs ik niet gedacht (en ik zit altijd te bidderen en te seven). The Sky is the limit.
Heel vreemd is dat niet, hij heeft het daar in het verleden al een paar keer succesvol geflikt met dezelfde strategie. Toen de vaart er een beetje uitging nadat ie Russell voorbij ging zag ik dat ook niet meer gebeuren, zonder safetycar.

Ferrari kwam vandaag 20⁰C te kort als racetemperatuur, en dat heeft ze de das omgedaan en andere teams meer kansen geboden.

Ik ben er niet werkelijk heel rouwig om als ik eerlijk ben, maar ze zullen het daar ook niet meer weten ben ik bang.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Help!!!! schreef op zondag 31 juli 2022 @ 17:35:
FER moet Hanna Schmitz een paar miljoen bieden denk ik.
Ik vrees dat ze dan Hannalore Schimtzerloot halen.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Help!!!! schreef op zondag 31 juli 2022 @ 17:48:
[...]

Veel geld maakt dingen vloeibaar....
Pun intended? :(:)

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Chevy454 schreef op zondag 31 juli 2022 @ 17:48:
Ik ben blij dat de zomerstop er nu is. Perez is sinds Monaco, en dat filmpje van de after party, niet meer in zijn flow.

Hopenlijk komt hij straks er weer fris en met goede moed aan de start. Ze halen samen wel genoeg punten voor RB binnen maar toch meer rugdekking is altijd wel goed.
Zou zijn vrouw (en kind) hem willen vergeven? En betert hij zijn leven dan. Het is nogal wat.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Harrie schreef op zondag 31 juli 2022 @ 18:01:
Zo'n Binotto die 10 ronden voor het einde wegloopt van de pit wall, dat kan je toch niet maken? Wat voor een indruk geeft dat dan, naar buiten en naar de medewerkers.

De coureurs mogen geen kritiek op het team hebben, maar dit kan wel? Wat een figuur.

Mercedes profiteert weer maximaal van de fuckups van Ferrari. Blijkt wel weer dat Perez niet sneller is dan de Mercedessen..
De een startte op 7 en de ander op 1. Plus, hij moest (terecht hoor) Max ook voorbij laten in lap 1. Max werd ingesloten bij de start en moest vooral heel blijven.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

DarkSide schreef op zondag 31 juli 2022 @ 18:31:
Ik vind het gewoon doodzonde om te zien hoe FER bezig is.
We hebben een dominante periode van MER gehad. Waarbij FER en RB gewoon te kort kwamen op snelheid.

Dan hebben we eindelijk een RB die om het kampioenschap kan vechten en wint.
En hebben we dit jaar ook een FER die echt snel is en om het kampioenschap zou moeten kunnen vechten.

Tot (denk ik) ieders verrassing is het MER die achter de feiten loopt en daar zou FER gewoon maximaal van moeten profiteren. Als er een jaar is met kansen is het nu.

Nu voor de zomerstop ziet het er toch niet goed uit. Als ze niet oppassen is het gewoon P3 einde seizoen. Echt jammer.
2023 kan weer heel anders zijn. Maar er moet echt iets veranderen in het team.

Zowel SAI als LEC moeten in staat zijn om podiums te rijden en goed punten te scoren.
Hoop toch echt dat ze wakker worden. Zou persoonlijk wel weer een FER het kampioenschap willen zien winnen.
Ferrari heeft nog steeds een bloedsnelle bolide. 80 punten is echt nog niet zo veel en een paar tikjes tegen een wiel of een mooie carambole en het is weer open. Ik hoop dat Max lekker zo door gaat.

een treffende spreuk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Rene44 schreef op zondag 31 juli 2022 @ 18:42:
De superbig PLUS voor mij is dat deze baan, deze race echt een supertest voor de nieuwe regels was. Eindelijk kunnen ze inhalen. Ik kijk F1 nog steeds een beetje met half oog en geluid op bijna uit maar ik vind het wel weer spectaculair, zeker op zon iconische baan als de Hungaroring.

OFF TOPIC Jos The Boss haalde hier zn eerste (en enige echte) podium in de Benetton. Michael Schumacher had hem net op een ronde achterstand gezet geloof ik en liet hem weer inhalen zodat hij in de laatste ronde die 3e paats kon pakken nadat ik geloof Martin Brundle op het laatste moment was uitgevallen. Max is next level maar zn vader Jos was ook echt een ge-wel-dig talent.
Die aan de kant werd gezet voor nietskunner Herbert die nu nog wekelijks zijn gal mag spuwen over Verstappen junior.

Die pijn zit bij mij diep. Jos was ook echt zo goed. Ik voelde Abu Dhabi ook diep en dat eeuwig gezeik daarover doet ook pijn. Gelukkig gaat Max gewoon rustig door op de ingeslagen weg.

een treffende spreuk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Racing_Reporter schreef op zondag 31 juli 2022 @ 18:45:
[...]

Niet te doen hoe ze daar omgaan met fouten. Het is niet geloofwaardig meer. Het is het sluiten van de gelederen door stoicijns gewenste antwoorden te geven voor de camera, maar niets veranderen. Wedden dat de Italiaanse pers hiermee aan de haal gaat? En dan is het cirkeltje weer rond: er rollen een paar koppen, team opnieuw in de lift, hoop op een kampioenschap, tot de volgende implosie. Ook vandaag was een weggegooide kans. De enige reden waarom Leclerc niet kon ontploffen vanmiddag na de finish, was zijn eigen fout vorige week.

YouTube: Charles Leclerc Team Radio After P6 in Hungarian Grand Prix
En zijn eigen rol hierin? Max zegt direct na de lap naar de grid “geen wit vandaag”. Evenals Sainz.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Hippocampus schreef op zondag 31 juli 2022 @ 19:22:
[...]

Nah, dat is te makkelijk. Olav liep al een tijdje mee voordat Allard kwam als pitsreporter.

En toen bleek dat Allard ook nog wat moest leren over het reilen en zeilen binnen de F1.
B.v. toen hij Jos Verstappen bij Ferrari langs zag gaan was hij er 100% zeker van dat Jos bij Ferrari ging rijden...

Maar waarom ie niet gebleven is weet ik niet. Misschien was de samenwerking tussen die twee gewoon niet fijn.
Olav vind ik een fijne commentator, maar hij duld eenvoudigweg niemand naast zich.

een treffende spreuk

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

hoevenpe schreef op zondag 31 juli 2022 @ 19:35:
Als Max een baas is betaald hij de rekening van Charles in de plaatselijke bar en regelt hij een taxi om hem veilig thuis te brengen...
Goed idee, maar waarom nou weer die sneer naar Mercedes.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

cheiron schreef op zondag 31 juli 2022 @ 20:31:
Natuurlijk een hoop te doen om de harde band bij Ferrari, maar ik was oprecht verbaasd over hun gebrek aan snelheid op de rode band. Zeker tegenover de mediums van Russel en Perez viel het tegen.
Omdat Perez toen ook ging pushen en er echt nog wel leven in de gele band zat. Die rode waren ook niet nieuw. Maar was Idd wel opvallend, voor mijn gevoel gaf Leclerc het op. Geen idee of dat waar is hoor.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

AvK schreef op zondag 31 juli 2022 @ 22:11:
Hoeveel Tweakers zaten op de bank toen FER de witte band bij LEC er op zette en begonnen toen te schreeuwen van: Neeeeehhhh. Dat gaat em niet worden. Jullie gooien het weer weg. Gotver de gotver, zijn jullie blind? Alonso en Magnussen gaan totaal niet op wit.... Sukkels! Jeetje jullie vragen erom. Zien jullie dat dan niet?????

;w

|:(
Kerel, ik zit dit topic terug te lezen en het staat er letterlijk meerdere keren in op dat moment. ;w

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Die moest ook een paar maanden in retraite nadat Max hem versloeg.*

* nietes, eigenlijk heb ik er 8. :'(

een treffende spreuk

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

pro_6or schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 01:34:
[...]

Die moest ook een paar maanden in retraite nadat Max hem versloeg.*

* nietes, eigenlijk heb ik er 8. :'(
Ik weet niet wat je genomen hebt vandaag maar ik snap er niks van :+

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
RobertMe schreef op zondag 31 juli 2022 @ 21:58:
Met 20 punten uitlopen is die er natuurlijk nog niet. Of beter gezegd, dat ligt er aan wanneer die dat doet.
Uitlopen met 75 punten in de komende 3 races is theoretisch mogelijk maar zeer onwaarschijnlijk. Maar 20 punten uitlopen in 4 races is wel mogelijk zonder dat er een gridstraf aan te pas komt.

Het ging om de gridstraf voor Max als hij PU4 en Gearbox 5 moet nemen. (Ik zie dat ik iets te veel heb gewist in de vorige Quote waar het ging over straffen dan wel uitvallen) Door 20 punten uit te lopen in de komende 4 races is het kwestie om steeds binnen de punten te eindigen in de resterende 5 races wanneer deze straf gepakt moet worden zonder dat het catastrofale impact heeft.

Dan zijn er 4 races over om te zwaaien en uit te cruisen. En na vorig jaar zou dat wel wenselijk zijn voor het RB team (en sommige fans) om de rust te pakken.

[ Voor 15% gewijzigd door Chevy454 op 01-08-2022 02:39 ]

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-06 03:05
pro_6or schreef op zondag 31 juli 2022 @ 23:59:
[...]

Ik denk dat ik 1 seizoen Max in een totaal dominante wagen wel trek. Gewoon om een punt te maken. Maar toch geen 8-9 a la Hamilton.
Zal niet gebeuren.. Als Red Bull met Verstappen al dominant zal zijn de komende jaren zal dat waarschijnlijk hooguit tot 2025 zijn als er nieuwe motoren komen.. Zou mij namelijk verbazen als Porsche meteen een absolute top motor kan bouwen in samenwerking met Red Bull Powertrains.. Dus verwacht hooguit 4 jaar op rij een WK titel voor Max.. 7-8 jaar dominant zijn zoals Mercedes was met Hamilton was echt uitzonderlijk en inderdaad veel te lang.. Ik ben blij dat dat (voorlopig) voorbij is..

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:33

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

@pro_6or het topic wordt er niet perse leesbaarder door als er zes uur na de race nog 50 reacties op oude posts komen eerlijk gezegd.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tleilaxu
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
MikeyMan schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 06:50:
@pro_6or het topic wordt er niet perse leesbaarder door als er zes uur na de race nog 50 reacties op oude posts komen eerlijk gezegd.
Heb het idee dat hij dronken was ofzo, hele wazige reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TIGER1125
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16:03
Chevy454 schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 02:24:
[...]

Uitlopen met 75 punten in de komende 3 races is theoretisch mogelijk maar zeer onwaarschijnlijk. Maar 20 punten uitlopen in 4 races is wel mogelijk zonder dat er een gridstraf aan te pas komt.

Het ging om de gridstraf voor Max als hij PU4 en Gearbox 5 moet nemen. (Ik zie dat ik iets te veel heb gewist in de vorige Quote waar het ging over straffen dan wel uitvallen) Door 20 punten uit te lopen in de komende 4 races is het kwestie om steeds binnen de punten te eindigen in de resterende 5 races wanneer deze straf gepakt moet worden zonder dat het catastrofale impact heeft.

Dan zijn er 4 races over om te zwaaien en uit te cruisen. En na vorig jaar zou dat wel wenselijk zijn voor het RB team (en sommige fans) om de rust te pakken.
Lijkt mij ook niet direct de verwachting, maar goed niets is onmogelijk, het lag na zaterdag ook niet direct in de lijn der verwachting dat VER hier de overwinning zou pakken. Dat biedt ook perspectief voor de komende 3 races, zeker wanneer Mercedes ook steeds verder oprukt en punten komt ophalen daardoor moet Ferrari in beide kampioenschappen ook nog eens achteruit kijken.

Wat misschien wat onderbelicht blijft in de media is dat Mercedes van "profiteur" veranderd is naar een team dat gewoon om de 2e plek mee doet, HAM en RUS zitten ook nog maar (respectievelijk) 32 en 20 punten achter LEC zitten in het kampioenschap (en 30 in WCC achter Ferrari).

Die hete adem van Mercedes zal ook nog wat extra druk op Ferrari gaan leggen, die lijken daar tot nu toe al niet super goed mee om lijken te kunnen gaan, qua strategische keuzes en handelingssnelheid, kun je nagaan wanneer er ineens nog 2 spelers in het spel komen.

[ Voor 9% gewijzigd door TIGER1125 op 01-08-2022 07:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrlten
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:04

Mrlten

Premium Deluxe Plus

pro_6or schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 01:25:
[...]

Kerel, ik zit dit topic terug te lezen en het staat er letterlijk meerdere keren in op dat moment. ;w
Kerel, hij vraagt je om een aantal :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:12
Mrlten schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 07:44:
[...]

Kerel, hij vraagt je om een aantal :+
Nee hoor, er staat geen vraagteken achter zijn eerste zijn. En de andere vragen zijn gericht aan "jullie" en dat is in deze context Ferrari. :+

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Volgens mij heeft sky het afschermen van de video's wat beter onder de knie. Nog geen notebook kunnen vinden helaas.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Anoniem: 377816

FabianGTI schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:47:
[...]

Waarschijnlijk door de racewinnaar, dat is niet bepaald objectief hea. :+
Beetje flauw. Al was Max 5e geworden vond ik het nog steeds een leuke race. Er gebeurde veel; mooie duels, inhaalacties, foutjes, tactische hoogstandjes en blunders. Regen of toch niet? En weinig uitvallers, ook wel eens leuk.
Gewoon een vermakelijke race !

Acties:
  • +48 Henk 'm!

• f1bythenumbers
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 16-06 19:39
Hallo!

I'm back with some charts from the Hungarian GP.

Afbeeldingslocatie: https://f1pace.com/p/2022-hungarian-gp-race-pace/gp_13_2022_top_10.svg
Afbeeldingslocatie: https://f1pace.com/p/2022-hungarian-gp-race-pace/gp_13_2022_bottom_10.svg
Afbeeldingslocatie: https://f1pace.com/p/2022-hungarian-gp-race-pace/gp_13_2022_all.svg

I haven't been very active recently but I will have a good amount of free time during the summer break so I'm planning on running some mid-season analyses.

F1pace

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CousinBoneless
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 20-06 11:24
pro_6or schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 00:44:
[...]

Zou zijn vrouw (en kind) hem willen vergeven? En betert hij zijn leven dan. Het is nogal wat.
? Heeft Perez buiten de pot gepist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
CousinBoneless schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 09:39:
[...]

? Heeft Perez buiten de pot gepist?
iets na Monaco maar teveel OT google is your friend

wat een leuke race weer dit jaar word echt een van de betere van de afgelopen jaren

[ Voor 16% gewijzigd door Wognummer op 01-08-2022 09:43 ]

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:36
LinkedIn van Hannah Schmitz:
I am passionate about understanding and interpreting data and excel in a high pressure, fast paced environment.

As a Senior Strategy Engineer for a championship winning Formula 1 team, I conduct live race strategy and competitor analysis, make quick decisions and communicate those clearly and succinctly to stakeholders. I conduct detailed statistical analysis of large data sets and am very comfortable working autonomously as well as being a keen team player.

Advanced knowledge and experience of MATLAB, Excel and VBA, working knowledge of C++/C#.
Ferrari verslagen door een VBA-macro, er is nog toekomst voor deze IT-boomer... :P

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tomcatter_31
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 19-06 17:08
pro_6or schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 00:58:
[...]

Die aan de kant werd gezet voor nietskunner Herbert die nu nog wekelijks zijn gal mag spuwen over Verstappen junior.

Die pijn zit bij mij diep. Jos was ook echt zo goed. Ik voelde Abu Dhabi ook diep en dat eeuwig gezeik daarover doet ook pijn. Gelukkig gaat Max gewoon rustig door op de ingeslagen weg.
De pijn zit idd zo te zien erg diep bij je. probeer het beetje te relativeren zou ik zeggen... Herbert was geen nietskunner, was gewoon een degelijke en goede coureur. Naar mijn mening had Jos gewoon nooit voor Benetton moeten kiezen en naar McLaren moeten gaan. Misschien had zijn debuut dan later geweest, maar denk dat hij bij McLaren beter af was geweest dan bij Benetton waar alles om Schumacher draaide. Daarbij was Jos wel goed, maar denk niet dat hij bij de absolute top behoorde zoals Max dat wel hoort.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:36
Wognummer schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 09:42:
iets na Monaco maar teveel OT google is your friend
Oeps, nu begrijp ik zijn vormcrisis opeens veel beter. Weken op de spreekwoordelijke bank slapen is niet goed voor de focus.

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dyrc
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
f1bythenumbers schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 09:33:

I haven't been very active recently but I will have a good amount of free time during the summer break so I'm planning on running some mid-season analyses.
Hier kijken we zeker naar uit! (we zitten in de zomerstop in deze thread)

Valt me op dat Sainz een superstabiele race gereden heeft (laptimes), alleen jammer dat z'n racepace dan weer zo laag uitvalt in vergelijking met Leclerc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianGTI
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 22:32
pro_6or schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 00:08:
[...]

“Can we do this for 15 more years”?

Wacht maar tot Max een Mercedes style dominante wagen heeft. 1 jaartje graag.
Gezellig avond gehad? Je komt een beetje dronken over... :+

Maar hij mag best een jaartje dominant zijn, maar dat is dan dit seizoen, die eeuwige dominantie van een team voor tig jaar is echt geen reet aan, of het nou Ferrari is, RBR is of Mercedes is.
Ze moeten gewoon er hard voor vechten, dan is het pas leuk. :)

Ik wist niet dat NOR en ALO ook voor RBR rijden? Zo makkelijk als dat zij aan de kant gingen. :+

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:27

-tom-562

Oliesjeik

Weekend na weekend lijken de Italiaanse engineers steeds inventiever te worden om hun coureurs punten te laten verspelen, met Charles Leclerc als voornaamste slachtoffer. De Monegask deed in zijn eerste stint alles goed en haalde Russell in om de leiding te pakken. Dit was het moment waarop Ferrari besloot om alles in het putje te gooien. Een onbegrijpelijke pitstop voor harde banden bleek niet te werken en zijn race was over. Hij werd gepasseerd door Verstappen en Russell, en als bewijs voor de slechte keuze kwam hij nog binnen voor zachte banden. Dat was een stop te veel, waardoor hij achter Sergio Perez als zesde eindigde. Ver weg van zijn rivaal, die ondanks een spin de race won.”
_O-

Bron:
https://nl.motorsport.com...-max-verstappen/10347046/

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Anoniem: 217290 schreef op zondag 31 juli 2022 @ 22:37:
[...]

Was al toen ze er medium - medium doen toen hebben ze het al weggegooid... toen wist ik al dit wordt weer een siesta momentje van ferrari.
Ik dacht al dat het voorbij was toen Sainz ook zo vroeg stopte voor een tweede set mediums.
Ik had niet eens voorzien wat voor idiote strategie ze met Leclerc zouden gaan doen. Dacht echt dat die twee lange stints op medium zou doen en dan nog softs.

Maar RBR heeft ze er ook volledig in laten tuimelen.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:56

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Anoniem: 217290 schreef op zondag 31 juli 2022 @ 22:37:
[...]

Was al toen ze er medium - medium doen toen hebben ze het al weggegooid... toen wist ik al dit wordt weer een siesta momentje van ferrari.
De 2x medium was nog geen probleem. Maar de stints hadden langer doorgetrokken moeten worden, om dan naar softs te gaan. En dat kon makkelijk, want de snelheid zat er nog in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TIGER1125
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16:03
DaniëlWW2 schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 10:05:
[...]

Ik dacht al dat het voorbij was toen Sainz ook zo vroeg stopte voor een tweede set mediums.
Ik had niet eens voorzien wat voor idiote strategie ze met Leclerc zouden gaan doen. Dacht echt dat die twee lange stints op medium zou doen en dan nog softs.

Snap ook niet helemaal waarom ze zich hebben laten verleiden tot die vroege stops. Het lijkt er in mijn ogen op dat ze zich verrekend hebben op een undercut door de rest en de opmars van VER.

Ik denk persoonlijk, langere stint op die mediums, had ze uiteindelijk alsnog de overwinning opgeleverd, dan had de undercut op Medium voor de Mercedes/Red Bull geweest maar hadden ze de laatste 15 rondes volle bak kunnen jagen op softs. - Zou overigens ook kunnen dat de achtervolging op RUS die eerste set mediums al teveel had gekost, maar ik denk dat de angst voor de undercut door VER ze eigenlijk in dit gekke hoekje hebben gedrukt.

Vraag me overigens af wat het Ferrari gekost zou hebben in om te kiezen voor M>M>S>S of M>M>M>S, dat de Hards niet werken moeten ze toch al gezien hebben (MAG/OCO/ALO) voordat ze die onder de wagen LEC schroefden.

[ Voor 14% gewijzigd door TIGER1125 op 01-08-2022 10:16 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

FabianGTI schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 09:58:
[...]

Gezellig avond gehad? Je komt een beetje dronken over... :+

Maar hij mag best een jaartje dominant zijn, maar dat is dan dit seizoen, die eeuwige dominantie van een team voor tig jaar is echt geen reet aan, of het nou Ferrari is, RBR is of Mercedes is.
Ze moeten gewoon er hard voor vechten, dan is het pas leuk. :)

Ik wist niet dat NOR en ALO ook voor RBR rijden? Zo makkelijk als dat zij aan de kant gingen. :+
Betrapt ;) volgende keer maar niet meer het topic nog doorlezen (of overal op reageren) na avondje BBQ en bier.

Alhoewel mijn gevoel voor humor nu eenmaal zo is, daar kan je verder weinig aan doen.

Was iig een prachtige race, al was het voor Ferrari een hard gelag, er gebeurde veel en het was heel spannend van begin tot einde.

een treffende spreuk

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• JEightyFive
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 19-06 17:04
Excuses voor de link dump maar ik vind 'm zelf hilarisch en het delen waard:
https://www.reddit.com/r/...otage_from_chuck_leclerk/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
TIGER1125 schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 07:33:
Die hete adem van Mercedes zal ook nog wat extra druk op Ferrari gaan leggen, die lijken daar tot nu toe al niet super goed mee om lijken te kunnen gaan, qua strategische keuzes en handelingssnelheid, kun je nagaan wanneer er ineens nog 2 spelers in het spel komen.
Het probleem met Ferrari is dat het Ferrari is. Ze hebben een enorme historie en charme. Menig kind zal hebben gedroomd van een Ferrari. En dat maakt het leven moeilijk voor de Scuderia, ze betalen namelijk niet goed genoeg voor experten want Ferrari. Als Technical Trainer verdiende je bij Hyundai veel meer als bij Ferrari want prestige op je CV.

Maar hierdoor krijg je onbedoeld enorm veel druk mee. En dan slaan ze wild om zich heen, blijven ze stug vasthouden. De beste manier van verdedigen is gewoon finishen op plek 1 zoals RB het niet nalaat.

Nu dat Mercedes in de mix komt (eens zien de komende races, 1 zwaluw maakt nog geen zomer ;)) zal de druk vanuit achteren groter worden en moeten ze straks niet enkel Max coveren maar ook de Merc boys. Geheid dat dit misgaat als ze van hetzelfde vaatje blijven tappen. (Ben het dus met je statement eens)

En dan zal 2024 beslissend zijn voor de carrière van Charles.

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-06 21:33
JEightyFive schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 10:28:
Excuses voor de link dump maar ik vind 'm zelf hilarisch en het delen waard:
https://www.reddit.com/r/...otage_from_chuck_leclerk/
Ik zie nu eigenlijk pas dat Leclerc ook een klein driftje maakt.. Had ook anders af kunnen lopen. Maar het zal de schrikreactie zijn geweest of dat ie ineens moest liften.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:27

-tom-562

Oliesjeik

Chevy454 schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 10:29:
[...]

Het probleem met Ferrari is dat het Ferrari is. Ze hebben een enorme historie en charme. Menig kind zal hebben gedroomd van een Ferrari. En dat maakt het leven moeilijk voor de Scuderia, ze betalen namelijk niet goed genoeg voor experten want Ferrari. Als Technical Trainer verdiende je bij Hyundai veel meer als bij Ferrari want prestige op je CV.

Maar hierdoor krijg je onbedoeld enorm veel druk mee. En dan slaan ze wild om zich heen, blijven ze stug vasthouden. De beste manier van verdedigen is gewoon finishen op plek 1 zoals RB het niet nalaat.

Nu dat Mercedes in de mix komt (eens zien de komende races, 1 zwaluw maakt nog geen zomer ;)) zal de druk vanuit achteren groter worden en moeten ze straks niet enkel Max coveren maar ook de Merc boys. Geheid dat dit misgaat als ze van hetzelfde vaatje blijven tappen. (Ben het dus met je statement eens)

En dan zal 2024 beslissend zijn voor de carrière van Charles.
Offtopic:
Ooit eens gesolliciteerd bij het enige sportwagenmerk van Nederland (wat nu nog bestaat). Goed gesprek gehad, 2e gesprek met meneer de directeur (en naamgever) himself. Ik was (op papier) de perfecte kanditaat, juiste opleiding (automotive engineering/autotechniek), praktijkervaring voor die specifieke functie en ze wilden mij wel graag hebben. Uiteindelijk kwam het contract ter sprake. Het loon was niet wat ik verwacht had, toen ik vroeg of het genoemde bedrag dan toevallig het nettoloon was, begonnen ze te lachen 'Nee, dit is bruto'. Het was toch echt een hele eer om hier te mogen werken, en je moest toch echt wel een liefhebber zijn etc. :') Toen ik vroeg of er nog onderhandelingsruimte was, kwam meneer de directeur met 'Ja, we zoeken iemand met passie, een echte liefhebber. Ik denk dat je dat misschien toch niet bent'. Dat werd hem dus niet (de week er op aangenomen bij een ander bedrijf waar ik als starter bijna 500 euro meer kreeg...)

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:55

JB

Cédric roelt!

@-tom-562 zolang die 500 euro dan maar netto was :+

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:29

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

DaniëlWW2 schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 10:05:
[...]

Dat de mensen op mediums inderdaad niet heel veel langer doorreden dan Max op z'n softs gaf inderdaad al wel goede hoop op een mooie afloop.

Wellicht Ferrari ook gegokt dat er toch nog regen zou komen tijdens de tweede medium stint, dan had een en ander nog behoorlijk anders uit kunnen pakken qua pitstops etc. (los van evt. spins/crashes etc).

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JEightyFive
Justevo schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 10:37:
[...]

Ik zie nu eigenlijk pas dat Leclerc ook een klein driftje maakt.. Had ook anders af kunnen lopen. Maar het zal de schrikreactie zijn geweest of dat ie ineens moest liften.
Of gewoon die harde band ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Racing_Reporter
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 24-05 17:33

Racing_Reporter

Contentmaker

pro_6or schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 01:00:
[...]

En zijn eigen rol hierin? Max zegt direct na de lap naar de grid “geen wit vandaag”. Evenals Sainz.
Hier heb je absoluut gelijk in. De vergelijkingen online dat gisteren de OG villain birth plaatsvond van Leclerc, kunnen zeker waar zijn. De tijd gaat zeggen of hij meer op zijn strepen gaat staan. Ervoor was hij erg volgzaam en terughoudend in kritiek of hard doorduwen over de boordradio ('dit gaan we doen, dat niet' ipv 'I just want to let you know my feelings etc etc').

Als je dit leest, heb je teveel tijd.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Maasluip
  • Laatst online: 20-06 15:56

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

pro_6or schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 00:58:
[...]

Sky is gewoon volstrekt anti Red Bull en anti Max. In de voorbeschouwing hadden ze een plaatje hoe Ferrari eigenlijk eerste had moeten staan omdat ze zoveel punten weggegooid hadden.
Dat heb ik ze vorig jaar met Red Bull versus Mercedes niet zien doen. Als je toen alle punten had opgeteld die Max heeft (moeten) laten liggen was hij met ruime afstand WDC geworden.

Maar als, als, als. Het heeft geen zin om dat te doen en op die manier het andere team af te kraken.

Na een van de trainingen dit weekend vroegen ze dit ook op de man af aan Horner "do you think Ferrari should be number 1".
Dan denk je dat Jack Plooij stomme vragen stelt... |:( Het antwoord van Horner was natuurlijk "of course not".

[ Voor 11% gewijzigd door Maasluip op 01-08-2022 11:11 ]

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
-tom-562 schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 10:40:
Offtopic:
Dat werd hem dus niet (de week er op aangenomen bij een ander bedrijf waar ik als starter bijna 500 euro meer kreeg...)

Ik zou enkel nog voor McLaren willen werken want dat is in Spanje nabij Barcelona in Idiada maar tegen de tijd dat het familiaal lukt bestaat er geen ICE meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zilver7
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 15-06 19:30
:) Treffende beschrijving in The Guardian vandaag:

‘The Dutchman had to make repeated passes but he is so confident, so dominant now, he seemed to almost be toying with the opposition, Leclerc the luckless mouse, allowed out of range of his claws but only for seconds.’

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:21
Maasluip schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 11:01:
[...]

Sky is gewoon volstrekt anti Red Bull en anti Max. In de voorbeschouwing hadden ze een plaatje hoe Ferrari eigenlijk eerste had moeten staan omdat ze zoveel punten weggegooid hadden.
Dat heb ik ze vorig jaar met Red Bull versus Mercedes niet zien doen. Als je toen alle punten had opgeteld die Max heeft (moeten) laten liggen was hij met ruime afstand WDC geworden.

Maar als, als, als. Het heeft geen zin om dat te doen en op die manier het andere team af te kraken.

Na een van de trainingen dit weekend vroegen ze dit ook op de man af aan Horner "do you think Ferrari should be number 1".
Dan denk je dat Jack Plooij stomme vragen stelt... |:( Het antwoord van Horner was natuurlijk "of course not".
Onzin, Sky is wel beetje Hamilton biased maar echt niet zo slecht als je hier afdoet. Beetje jammer dat je rood naampje hebt. Ik kijk vele malen liever naar Sky dan alle NL broadcasters en yea, een beetje bias heb je altijd.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Tomcatter_31
Maasluip schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 11:01:
[...]

Ik kijk nu dit jaar ook de Sky feed via F1tv en vind het allemaal wel meevallen. Als ik opmerkingen zoals "nietskunner Herbert die nu nog wekelijks zijn gal mag spuwen over Verstappen junior" zie, dan denk ik eerder dat mensen allemaal heksenjachten zien die er niet zijn. Ik hoor ze op Sky vaak genoeg ook heel positief zijn over Verstappen en Red Bull.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

zilver7 schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 11:14:
:) Treffende beschrijving in The Guardian vandaag:

‘The Dutchman had to make repeated passes but he is so confident, so dominant now, he seemed to almost be toying with the opposition, Leclerc the luckless mouse, allowed out of range of his claws but only for seconds.’
Het is wel een ander soort dominantie, en dat is mooi. Niet een dominant team dat het hele veld op een minuut rijdt omdat ze het op vermogen niet bij kunnen houden, maar een rijder die gewoon laat zien dat hij sneller is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Laatst online: 00:12

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

AvK schreef op zondag 31 juli 2022 @ 23:23:
Overigens denk ik dat Ferrari anticipeerde op dat er regen zou komen. Dat verklaart ook die rare keuze van Geel Geel Rood. Toen de regen niet kwam (behalve die spetters) zaten ze klem. Toen moesten ze wel naar wit.

Dom dom dom.
Dat is ook mijn uitleg van de Ferrari strategie, bang voor regen op het einde. Als de race een paar minuten langer had geduurd of de regen iets eerder was begonnen dan had het heel anders kunnen eindigen. Rode vs witte banden zou dan het verschil kunnen zijn tussen wel of niet pitten (of crashen).
De laatste ronde begon Hamilton vlot in te lopen op Verstappen, dat had geen drie rondjes langer moeten duren.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:53
Maasluip schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 11:20:
[...]

Het is wel een ander soort dominantie, en dat is mooi. Niet een dominant team dat het hele veld op een minuut rijdt omdat ze het op vermogen niet bij kunnen houden, maar een rijder die gewoon laat zien dat hij sneller is.
Daar waar Hamilton lange tijd (voornamelijk) alleen zijn teamgenoot voor moest blijven. Dat was een dominantie die echt wel ging vervelen op een zeker moment.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

CAPSLOCK2000 schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 11:21:
[...]

Dat is ook mijn uitleg van de Ferrari strategie, bang voor regen op het einde. Als de race een paar minuten langer had geduurd of de regen iets eerder was begonnen dan had het heel anders kunnen eindigen. Rode vs witte banden zou dan het verschil kunnen zijn tussen wel of niet pitten (of crashen).
De laatste ronde begon Hamilton vlot in te lopen op Verstappen, dat had geen drie rondjes langer moeten duren.
Zo hard ging het nieteens. En er was voor max weinig reden om te pushen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Justevo schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 10:37:
[...]

komt door het liften, dan reageert de achterkant, hij moest wel omdat Max spinde idd maar normaal ga je niet abrupt van je gas af in een bocht (als je niet wil crashen) alleen soms moet je wel om een crash te vermijden.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

MikeyMan schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 11:31:
[...]

Ik was er wel bang voor, zelfs 1 lapje harde regen kan alles veranderen. Ik zat al een ronde of 10 te bibberen en net toen het leek te gaan lukken dan ook nog die VSC waardoor die laatste lap pas weer minuten laten plaatsvond.

een treffende spreuk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Sorry, maar nee. En dat vindt Jos zelf ook. Jos had best goede momenten (bijv. Canada 2000, Maleisië 2001, Brazilië 2003 totdat hij er af vloog), maar hij was, zeker ook mentaal, niet zo goed als Max. Hij stond ook niet voor niets bekend (al dan niet helemaal terecht) bekend om zijn uitstapjes in de grindbak.

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Tomcatter_31 schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 11:20:
[...]

Ik kijk nu dit jaar ook de Sky feed via F1tv en vind het allemaal wel meevallen. Als ik opmerkingen zoals "nietskunner Herbert die nu nog wekelijks zijn gal mag spuwen over Verstappen junior" zie, dan denk ik eerder dat mensen allemaal heksenjachten zien die er niet zijn. Ik hoor ze op Sky vaak genoeg ook heel positief zijn over Verstappen en Red Bull.
Natuurlijk, want Max is ook echt heel goed en ja hij is zeer zeker van zichzelf, maar laat anderen meestal in hun waarde, is ook best bescheiden.

Herbert heeft wel echt een paar low balls geplaatst die echt niet fair zijn. Zal ik anders de volgende keer dat ik denk WTF? dat eens posten in het topic? Of evt niet hoor.

een treffende spreuk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Herko_ter_Horst schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 11:39:
[...]

Sorry, maar nee. En dat vindt Jos zelf ook. Jos had best goede momenten (bijv. Canada 2000, Maleisië 2001, Brazilië 2003 totdat hij er af vloog), maar hij was, zeker ook mentaal, niet zo goed als Max. Hij stond ook niet voor niets bekend (al dan niet helemaal terecht) bekend om zijn uitstapjes in de grindbak.
Dat grindbak verhaal is juist een van de pijnpunten. dat was niet terecht.

Plus, als je moet pushen als een madman gaat het eerder mis. Dat werd nog opgevoerd (terecht) als een van de reden voor de Charles crash in France. Maar voor Verstappens geldt dat nooit.

Ik denk dat Jos destijds weldegelijk overtuigd was van zichzelf. Dat hij nu zegt "och" siert hem, en dat Max nog sterker is (vooral in zijn wil, en ook wel zijn koelheid) daar ben ik het zeker mee eens.

[ Voor 12% gewijzigd door pro_6or op 01-08-2022 11:43 ]

een treffende spreuk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomcatter_31
pro_6or schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 11:40:
[...]

Natuurlijk, want Max is ook echt heel goed en ja hij is zeer zeker van zichzelf, maar laat anderen meestal in hun waarde, is ook best bescheiden.

Herbert heeft wel echt een paar low balls geplaatst die echt niet fair zijn. Zal ik anders de volgende keer dat ik denk WTF? dat eens posten in het topic? Of evt niet hoor.
Ja, post maar. Ben wel benieuwd. Ik kijk zelf eigenlijk nooit meer voor of nabeschouwingen. Kijk alleen de trainingen en race zelf nog, want ben niet meer geinteresseerd in al het gepraat. Tijdens de race zijn de verslaggevers naar mijn idee wel ok en vind ik het allemaal wel meevallen.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:33
Snowdog schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 11:15:
[...]

Onzin, Sky is wel beetje Hamilton biased maar echt niet zo slecht als je hier afdoet. Beetje jammer dat je rood naampje hebt. Ik kijk vele malen liever naar Sky dan alle NL broadcasters en yea, een beetje bias heb je altijd.
Het is inderdaad niet zo erg "anti Max" en dergelijke, maar ik vind het soms toch wel wat storend/irritant. Indien b.v. Hamilton of Russell een goede race rijdt en van zeg plek 10 naar plek 5 komt, maar Leclerc/Verstappen/Sainz/Peres in diezelfde race van P15 naar P4 rijdt, dan hoor je vaak alleen het commentaar "oh Lewis/Russell heeft fantastisch gereden", maar die andere niet-Britse rijder die eigenlijk een nog betere prestatie heeft neergezet, hoor je dan niets/weinig van.

En gisteren ook bijvoorbeeld, is hier al eerder genoemd denk ik, dat Max in de laatste 1 a 2 rondes met een enorme voorsprong heel rustig aan deed vanwege de regen, dan de commentatoren van Sky weer horen "oh als de race 2 rondes langer was geweest, had Lewis nog een kans gehad...". Nee... Max wist dat hij 10+ seconden voorsprong had en wilde met de opkomende regen geen risico nemen, dus deed ie bewust
rustiger aan. Had ie maar 2 seconden gehad, had ie vast en zeker gewoon doorgetrapt.

Zulk soortige opmerkingen hoor je 10+ per race. Eerlijk gezegd gaat het bij mij het ene oor in, het andere oor uit. Ik vond het Nederlandse commentaar van Olaf altijd irritanter dan dat van Sky, keer op keer van die opmerkingen in de trend van "ik ben benieuwd wanneer X gaat pitten...", terwijl je 5 seconden ervoor op beeld zag dat die rijder de pits in reed. Of iets van "vraag me af waar X die schade aan de vleugel vandaan heeft" en dat je een halve minuut ervoor duidelijk kon zien dat er een aanrijding was tussen 2 rijders. Ik snapte deels ook wel waarom dit soort opmerkingen zo regelmatig kwamen: Olaf deed vrijwel alles in zijn eentje. Meerdere camera's in de gaten houden, rondetijden, borden met wie in de pits was en wie niet, persinformatie van Pirelli over de banden...kortom bakken met info. Maar uiteindelijks als kijker gaat het mij om het eindresultaat en daar vond (en vind ik) het commentaar van Sky beter dan destijds dat van Olaf. Ook keek ik voorheen wel eens naar de Duitser, dat was wat minder sensatie gericht dan Sky.

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JEightyFive
Moi_in_actie schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 11:53:
[...]

Het is inderdaad niet zo erg "anti Max" en dergelijke, maar ik vind het soms toch wel wat storend/irritant. Indien b.v. Hamilton of Russell een goede race rijdt en van zeg plek 10 naar plek 5 komt, maar Leclerc/Verstappen/Sainz/Peres in diezelfde race van P15 naar P4 rijdt, dan hoor je vaak alleen het commentaar "oh Lewis/Russell heeft fantastisch gereden", maar die andere niet-Britse rijder die eigenlijk een nog betere prestatie heeft neergezet, hoor je dan niets/weinig van.
Nu is het niet Sky die DOTD kiest maar zie gister: Lewis van 7 naar 2, driver of the day.
Geen idee hoeveel mensen Sky kijken en zich laten verleiden tot stemmen maar mijn keuze was het niet :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Toke_gt
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 23:59
JEightyFive schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 11:56:
[...]

Nu is het niet Sky die DOTD kiest maar zie gister: Lewis van 7 naar 2, driver of the day.
Geen idee hoeveel mensen Sky kijken en zich laten verleiden tot stemmen maar mijn keuze was het niet :P
Lewis was niet DotD? Dat was Max met 34% van stemmen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

MikeyMan schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 11:31:

Er was inderdaad geen reden om nog risico's te nemen maar hij verloor toch wel een paar seconde in die ene ronde. Dat geeft mij aan dat Verstappen extra voorzichtig reed omdat hij echt geen grip meer had. Wat ook wel te verwachten was na zo'n lange stint.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JEightyFive
Lol, wat, ik zag rijdens de race toch echt Lewis 8)7

Edit: ik zit whatsapp nog eens na te kijken en ook daar een vraag van iemand hoe Max geen DOTD was geworden. Wellicht de verkeerde getoond? De regie dacht immers ook dat Bottas in een Ferrari reed :P

[ Voor 21% gewijzigd door JEightyFive op 01-08-2022 12:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

[...]

Vaak was dat ofwel omdat het hok waar hij in reed stuk ging, ofwel dusdanig traag was dat hij zich het licht uit de ogen moest rijden.

Die had met een wat gelukkiger carrierepad echt nog wel een stapel race wins op kunnen pakken. Nee, het is geen Max of Hamilton. Maar een subtopper was het echt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvilWhiteDragon
  • Laatst online: 17-06 16:03
Het strategie-team van Ferrari doet er alles aan om SAI voor LEC te krijgen en het pitstop-team doet er alles aan om LEC voor SAI te krijgen zo lijkt het. Gisteren waren de pitstops van SAI allebei rond de 4,6 seconden, waar die van LEC een stuk sneller waren. Het verbaast mij zo dat SAI twee keer een langzame pitstop had, waarna LEC er voorbij kon, dat ik bijna denk dat het expres is om zo geen team calls te hoeven maken.

LinkedIn
BlackIntel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy
  • Laatst online: 27-05 12:07

siggy

Wait.... what?

[...]

Jos had de issue dat ie nogal een 'do or die' coureur leek te zijn. Wat was het, 1996 in de regen op Barcelona. 6 finishers hij lag op P5 in dat Arrows-ding, maar hij moest per se nog Frentzen voor P4 (willen) pakken. Hij spint eraf en zit vast in de grindbak en Diniz kreeg daardoor een P6. Tsja. Jos had uber veel talent, maar een gebrek aan realiteitszin icm een gestoorde manager deden hem de das om. Gelukkig heeft ie al zijn fouten uit Max weten managen.

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DarkFire1985
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-02 07:51
CAPSLOCK2000 schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 12:01:
[...]

Er was inderdaad geen reden om nog risico's te nemen maar hij verloor toch wel een paar seconde in die ene ronde. Dat geeft mij aan dat Verstappen extra voorzichtig reed omdat hij echt geen grip meer had. Wat ook wel te verwachten was na zo'n lange stint.
https://www.racefans.net/...p-charts-times-and-tyres/
1,4 seconde in de laatste ronde (1.26.8 om 1.28.2) verloren dus dat valt wel mee. Ronde ervoor was natuurlijk die VSC wat het lastig maakt om te vergelijken.
In ronde 69 was de achterstand nog 9.24 terwijl voor de VSC de achterstand 10.39 was.
Max deed het gewoon rustig aan en reed natuurlijk nog met dat clutch issue.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:50

CyBeRSPiN

sinds 2001

Maasluip schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 11:20:
[...]

Het blijft een teamsport. Vlak ook de monteurs en vooral de strategische afdeling niet uit. De duizenden doorrekeningen die Red Bull tijdens de race kan doen heeft Ferrari waarschijnlijk niet de middelen voor.
reviews: Op bezoek bij Red Bull Racing - De rol van data en simulaties in For...
Lijkt erop dat Ferrari stil is blijven staan en vertrouwd op ervaring van een paar leamleden die een call maken, waar Red Bull volop gebruik maakt van simulaties om een wetenschappelijk onderbouwde keuze te maken over wanneer te pitten en welke band etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

EvilWhiteDragon schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 12:09:
[...]
Het strategie-team van Ferrari doet er alles aan om SAI voor LEC te krijgen en het pitstop-team doet er alles aan om LEC voor SAI te krijgen zo lijkt het. Gisteren waren de pitstops van SAI allebei rond de 4,6 seconden, waar die van LEC een stuk sneller waren. Het verbaast mij zo dat SAI twee keer een langzame pitstop had, waarna LEC er voorbij kon, dat ik bijna denk dat het expres is om zo geen team calls te hoeven maken.
Gezien hoe Sainz zijn eerste stop in beeld kwam kun je idd bijna niet anders concluderen als dat het opzet was. Die stond al even klaar maar werd maar met zijn wielen van de grond gehouden.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Moi_in_actie schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 11:53:
[...]

En gisteren ook bijvoorbeeld, is hier al eerder genoemd denk ik, dat Max in de laatste 1 a 2 rondes met een enorme voorsprong heel rustig aan deed vanwege de regen, dan de commentatoren van Sky weer horen "oh als de race 2 rondes langer was geweest, had Lewis nog een kans gehad...". Nee... Max wist dat hij 10+ seconden voorsprong had en wilde met de opkomende regen geen risico nemen, dus deed ie bewust
rustiger aan. Had ie maar 2 seconden gehad, had ie vast en zeker gewoon doorgetrapt.
Dat viel mij dus ook op. HAM liep weliswaar 1-1,5 seconden in op de rest, maar zelfs wanneer je dat lineair doortrekt zou hij Verstappen misschien op de finish pas tegenkomen. Die soft banden worden ook snel slechter, dus je kan dit helemaal niet zo bekijken. Daarnaast moest HAM nog 2 coureurs passeren, wat ook weer wat tijd kost.

Ik vind het echt curieus dat de Sky commentatoren het hier zo serieus over hadden. Ze weten zelf ook wel beter, maar laten hun bias veel te hard doorschemeren.

Volgende keer gewoon weer F1TV commentaar. Misschien minder hyped, maar wel serieuzere en realistischere analyses.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:10

dr.lowtune

Deugt niet

hardware-lover schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 12:38:
[...]

Gezien hoe Sainz zijn eerste stop in beeld kwam kun je idd bijna niet anders concluderen als dat het opzet was. Die stond al even klaar maar werd maar met zijn wielen van de grond gehouden.
Ik zei het tegen mijn vrouw: Sainz gaat een slechte stop krijgen om Lec te helpen. Ik werd op mijn wenken bediend.

Maar dan doe je als team dat bij Sainz en geef je vervolgens Lec een harde band 8)7 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• werphengel
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-09-2024
Na de laatste vsc zei GP ook expliciet een paar keer dat hij heel rustig aan moest doen, vooral ook omdat het harder begon te regenen.

Max begon expres langzamer te rijden wetende dat hij toch 10sec voor lag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Tk55 schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 12:41:
Dat viel mij dus ook op. HAM liep weliswaar 1-1,5 seconden in op de rest, maar zelfs wanneer je dat lineair doortrekt zou hij Verstappen misschien op de finish pas tegenkomen. Die soft banden worden ook snel slechter, dus je kan dit helemaal niet zo bekijken. Daarnaast moest HAM nog 2 coureurs passeren, wat ook weer wat tijd kost.
Als het iets eerder of harder was gaan regenen zouden de verschillen snel groter zijn geworden. Verstappen reed al super lang op geel, 32 rondjes iirc, die band kan echt niet veel meer over hebben gehad. En natuurlijk mikken ze het zo uit dat het net goed komt en als de race verandert dan passen zich wel aan zodat die band het alsnog net redt. Maar op en een gegeven moment is het gewoon op.

Het is allemaal goed gegaan voor RedBull/Verstappen maar het had makkelijk anders kunnen gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 338166

Dit is misschien een vreemde vergelijking.

Maar, ik vind Charles Leclerc erg lijken op Raymond van Barneveld, kwa het mentale aspect.

Als het goed gaat, dat is het de meest vrolijke persoon ooit en het zelfvertrouwen straalt er dan ook echt vanaf.
Maar, bij tegenslagen zie je het moraal echt door de grond zakken en kunnen ze heerlijk overdrijven en daarmee hunzelf nog dieper in de grond praten.

Buiten het feit dat ze bij Ferrari de hele tactische afdeling zouden moeten ontslaan.
Zou het misschien ook wel goed zijn om wat mentale hulp voor Charles te zoeken.

Geweldige coureur, ik denk dat we dat allemaal wel weten.
Alleen, telkens als het iets teveel word, gebeuren er vreemde dingen op de circuit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

[...]

Ik vind het echt curieus dat de Sky commentatoren het hier zo serieus over hadden. Ze weten zelf ook wel beter, maar laten hun bias veel te hard doorschemeren.

Volgende keer gewoon weer F1TV commentaar. Misschien minder hyped, maar wel serieuzere en realistischere analyses.
Die zullen 2019 nog wel in gedachten hebben gehad, maar toen Hamilton Russell eenmaal voorbij was bleef de afstand tot Verstappen eigenlijk zowat gelijk (~ 10 - 11 sec.), tot aan ronde 67. Verstappen was onder de omstandigheden veruit de snelste en had zaterdag volgens mij, zonder die problemen, een dikke pole gehaald. Niet dat het allemaal uitmaakt, nu is het alleen maar mooier geworden.

Later vandaag de race nog maar een keer aanslingeren met het "biased" Sky commentaar :+

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• siggy
  • Laatst online: 27-05 12:07

siggy

Wait.... what?

[...]

Sam Collins bij F1TV is de slankere versie van Ted. Hij vindt zichzelf he-le-maal geweldig en is zo pro-Hamilton dat Hamilton er zelfs van kan gaan blozen :+

Brundle en Palmer zou een hele leuke combo zijn. Die kunnen zich tenminste nog professioneel opstellen. F1 eerst, niet Britten eerst.

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

CAPSLOCK2000 schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 12:53:
[...]

Het is allemaal goed gegaan voor RedBull/Verstappen maar het had makkelijk anders kunnen gaan.
Volgens mij was het enige dat mis had kunnen gaan dat het was gaan regenen voordat Hamilton en Sainz hun 2e pitstop hadden gedaan. Dan hadden zij direkt intermediates kunnen steken terwijl Verstappen en de rest nog een keer moest stoppen voor die intermediates. Toen na de laatste pitstop van Verstappen de volgorde
SAI-HAM-LEC-VER-RUS was was wel duidelijk dat er niet veel mis kon gaan, en Leclerc op zijn harde banden werd een ronde daarna door Verstappen ingehaald.
Op het eind van de race was het de balans van "lange VSC is goed voor de banden maar wel meer kans op regen dus meer kans op problemen". Maar 10 seconden voorsprong gaat met wat spatjes regen niet zomaar weg en als het echt was gaan plenzen had Hamilton ook moeten stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:51

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

pro_6or schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 11:35:
[...]

komt door het liften, dan reageert de achterkant, hij moest wel omdat Max spinde idd maar normaal ga je niet abrupt van je gas af in een bocht (als je niet wil crashen) alleen soms moet je wel om een crash te vermijden.
Ook toen Max hem de eerste keer inhaalde stond ie dwars. Die band was gewoon niet goed en Charles reed op ijs. Vorige week voor die crash zag je hem linksachter oprijden (dikke streep op het asfalt) dus echt goed voor de bandjes is de combinatie Charles/Ferrari niet. Ik ben benieuwd wanneer Sainz hem voorbij gaat in de stand. Dan is ie gebroken, ik hoop maar dat het niet gebeurd.

ping 127.212.23.124

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:52
CAPSLOCK2000 schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 11:21:
[...]

Of Verstappen cruisde op een natte baan, onder moeilijke omstandigheden, naar de finish omdat hij toch 10 seconden voor lag. Blijkbaar had hij ook die instructie gekregen van GP. We hebben vaak genoeg kunnen zien wat er gebeurt als je even niet oplet. Zie Norris in Sochi (wel met Hamilton op zijn staart dan) of Vettel die in Hockenheim 2018 riant aan de leiding ging en bij de eerste druppels de muur in schoof.

Hamilton kwam voor de VSC ook niet echt dichterbij aan Verstappen. Dat Verstappen die 1,5e ronde na de VSC op een natte baan laat lopen is dan niet heel gek. Waren er nog 5 ronden geweest had Verstappen echt wel harder gekund.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-06 06:14
Ik blijf het wel grappig vinden dat er wordt geroepen dat bij een paar rondes extra Lewis Max voorbij gegaan zou zijn. Dit waren, in seconden, de rondes nadat Lewis voorbij ging aan Sainz, met de delta tussen beide:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cveLqCCAae8L2blB91cxyg-JBr0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/QTXftQokOEBfog97uzXMdtfs.png?f=user_large

Er is gewoon geen scenario waarin hij Max in had kunnen halen, die was duidelijk bezig met banden sparen toen Lewis ruim een seconde per rondje op hem pakte.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JEightyFive
Anoniem: 338166 schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 12:57:
Dit is misschien een vreemde vergelijking.

Maar, ik vind Charles Leclerc erg lijken op Raymond van Barneveld, kwa het mentale aspect.

Als het goed gaat, dat is het de meest vrolijke persoon ooit en het zelfvertrouwen straalt er dan ook echt vanaf.
Maar, bij tegenslagen zie je het moraal echt door de grond zakken en kunnen ze heerlijk overdrijven en daarmee hunzelf nog dieper in de grond praten.

Buiten het feit dat ze bij Ferrari de hele tactische afdeling zouden moeten ontslaan.
Zou het misschien ook wel goed zijn om wat mentale hulp voor Charles te zoeken.

Geweldige coureur, ik denk dat we dat allemaal wel weten.
Alleen, telkens als het iets teveel word, gebeuren er vreemde dingen op de circuit.
Onlangs werd er in een van de topics een video gedeeld waarin alle coureurs aan het woord kwamen over vroeger. Hierin gaf Leclerc aan dat hij toen al dacht dat als ie won het aan de kart lag en als ie verloor dat het aan hem lag.
Hij lijkt zichzelf dus sowieso al onnodige druk op te leggen. Geen idee of ze met mental coaches werken anders zou dat voor hem wellicht een uitkomst kunnen zijn.
Pagina: 1 ... 28 29 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
  • Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
  • Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord