Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Radio niet gehoord?stekkiekiller schreef op zondag 24 juli 2022 @ 15:39:
Hij zat daar veel te wijd. Gaspedaal die bleef hangen klinkt plausibel

erutangiS
Als het zijn gaspedaal is niet zijn schuld. Itsjaool schreef op zondag 24 juli 2022 @ 15:38:
[...]
Ik snap hem wel. Het is niet voor het eerste dat hij zo'n positie uitvalt door een fout van hem zelf. Stupid Charles is nog steeds aanwezig. Helaas...
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
As is tradition..DaniëlWW2 schreef op zondag 24 juli 2022 @ 15:36:
We zijn nog niet eens halverwege de race en Ferrari heeft het compleet vergooid...
Leclerc eruit en Sainz unsafe release...
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Je hoorde hem echt stoom afblazen in zijn mic. Wow....
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Helemaal vergeten inderdaad, toen bleeft die ook steken.soulcrusher schreef op zondag 24 juli 2022 @ 15:39:
2 weken geleden riep de helft nog dat het geen safety issue was dat zijn gaspedaal niet goed werkte. Zie nu wat er kan gebeuren.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Mwoa, of het nou een fout van hemzelf is of niet, het is een beetje kinderachtig vind ik. Het is zo up en down met hem, ook met dit soort dingen. Soms reageert ie 'volwassen' of professioneel, en dan ook regelmatig dit soort uitspattingen.sjaool schreef op zondag 24 juli 2022 @ 15:38:
[...]
Ik snap hem wel. Het is niet voor het eerst dat hij op zo'n positie uitvalt door een fout van hem zelf. Stupid Charles is nog steeds aanwezig. Helaas...
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Gevaarlijk zo'n gaspedaal.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
https://streamja.com/62jgy
https://www.reddit.com/r/...leclerc_crash_with_radio/
Kans bestaat dat Sai uitvalt. Het is 50 50.Yonix schreef op zondag 24 juli 2022 @ 15:40:
De vraag is: gaat SAI dan ook nog uitvallen?
Place your bets!
De hards tot het einde is ook wel erg lang denk ik.soulcrusher schreef op zondag 24 juli 2022 @ 15:41:
Sainz op Medium, die gaat nog eens stoppen denk ik. Is anders wel erg ver op een setje
SAI heeft wel een nieuwe motor, dus ik denk dat de kans klein isYonix schreef op zondag 24 juli 2022 @ 15:40:
De vraag is: gaat SAI dan ook nog uitvallen?
Place your bets!
Maar heeft hij ook een nieuw gaspedaal? 🤔Silent Thunder schreef op zondag 24 juli 2022 @ 15:42:
[...]
SAI heeft wel een nieuwe motor, dus ik denk dat de kans klein is
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Kunnen wij dat ook zien?
achteraan gestart op hards.Krukar schreef op zondag 24 juli 2022 @ 15:43:
Sainz ook als enige in de top 10 op meds, wat is Ferrari weer aan het doen....
Is die al ui?KrazyJay schreef op zondag 24 juli 2022 @ 15:42:
SAI zal nog wel een penalty krijgen met zijn unsafe release, gaat sowieso nog eens moeten pitten met zijn mediumbanden, en pitten hier kost meer tijd dan ergens anders. Die zal niet echt heel veel punten krijgen vandaag denk ik.
DUGG
Edit: Oh, niks gezegd.
[ Voor 16% gewijzigd door Ypuh op 24-07-2022 15:44 ]
Linksbovenin in beeldHollowGamer schreef op zondag 24 juli 2022 @ 15:43:
Stomme vraag - maar zien die gasten van ViaPlay waar precies code geel vandaan komt?
Kunnen wij dat ook zien?
https://f1manager.info/ranking/4605
Ook vreemd dat Verstappen zo gemakkelijk weg rijdt terwijl Perez nog geen deuk in een pakje boter lijkt te kunnen slaan deze race.
PSN: xMaurice93
Kapotte sidepodViperTim schreef op zondag 24 juli 2022 @ 15:43:
TSu ook out zie ik
"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko
Misschien moet FER er ook maar een lobby jaar van gaan maken dan…soulcrusher schreef op zondag 24 juli 2022 @ 15:39:
2 weken geleden riep de helft nog dat het geen safety issue was dat zijn gaspedaal niet goed werkte. Zie nu wat er kan gebeuren.
Mijn boefje is liev!
Ja had schade aan de auto links.ViperTim schreef op zondag 24 juli 2022 @ 15:43:
TSu ook out zie ik
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/JSVHppKiohSvtJXZyzMjLr0O.jpg?f=user_large)
Gewoon een 2 stopper inversedKrukar schreef op zondag 24 juli 2022 @ 15:43:
Sainz ook als enige in de top 10 op meds, wat is Ferrari weer aan het doen....
Start op hard -> medium -> hard
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Was toch juist LEC die daar last van had? Ook al in Oostenrijk?
Wel apart dat SAI daar niet over klaagde?
Klopt ja, maar je verwacht toch gewoon weer hards en dan softs? Op mediums rijdt je m niet uit vanaf hier.
24 Jul 2022, 15:43:51, Lap 23
hard --> medium --> medium?Krukar schreef op zondag 24 juli 2022 @ 15:44:
[...]
Klopt ja, maar je verwacht toch gewoon weer hards en dan softs? Op mediums rijdt je m niet uit vanaf hier.
Ik denk dat Leclerc zijn koppeling kapot is gegaan. Want hij spinde opeens, in de muur en toen probeerde hij nog iets van 30s in zijn achteruit te komen om weg te rijden. Je zag de auto bewegen met de motor, maar dat ding reed niet meer.
En Leclerc was echt ziedend.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
24 Jul 2022, 15:44:17, Lap 24
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
En waarom dat weer x ronden moet duren voordat ie die oenalty krijgt.....
[ Voor 16% gewijzigd door siggy op 24-07-2022 15:46 ]
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Dan komt ie nog goed weg want dat was best een gevaarlijke situatie.StefanVerkerk schreef op zondag 24 juli 2022 @ 15:45:
FIA STEWARDS: 5 SECOND TIME PENALTY FOR CAR 55 (SAI) - UNSAFE RELEASE
24 Jul 2022, 15:44:17, Lap 24
Voor een veiligheids issue....
Ja klopt.renegrunn schreef op zondag 24 juli 2022 @ 15:38:
[...]
Was 2 weken geleden toch ook aan het einde van de race?
Hmm dat zou kunnen inderdaad, vind het wel een bijzondere strategie, nu kan ie 2 keer een inhaalrace doen...
Net de herhaling gezien. Dat was tamelijk bizarSomerenV schreef op zondag 24 juli 2022 @ 15:45:
[...]
Dan komt ie nog goed weg want dat was best een gevaarlijke situatie.
DUGG
Naja, mee rijdt… De Merc heeft de pace niet van Maxplizz schreef op zondag 24 juli 2022 @ 15:45:
Zo, het is weer tijdje geleden dat MERC met RB strijdt.
Die heeft zijn weekend niet zo..HollowGamer schreef op zondag 24 juli 2022 @ 15:46:
Komop PER, hou vol!
Leclerc had het over stuck gas pedal, net als vorige race. Misschien dat hij daarom ook niet in de achteruit kwam. Plus misschien vast komen te zitten.DaniëlWW2 schreef op zondag 24 juli 2022 @ 15:45:
Ik heb net teruggekeken.
Ik denk dat Leclerc zijn koppeling kapot is gegaan. Want hij spinde opeens, in de muur en toen probeerde hij nog iets van 30s in zijn achteruit te komen om weg te rijden. Je zag de auto bewegen met de motor, maar dat ding reed niet meer.
Wel jammer want ik had gehoopt op een mooi gevecht tussen de twee giganten
[ Voor 45% gewijzigd door Silent Thunder op 24-07-2022 15:48 ]
Gaspedaal lijkt me. Z’n engineer zegt na opmerkingen van LEC ook opeens ‘zero %’.DaniëlWW2 schreef op zondag 24 juli 2022 @ 15:45:
Ik heb net teruggekeken.
Monaco 2019 kreeg Verstappen ook 5s voor unsafe release, op Bottas.dawg schreef op zondag 24 juli 2022 @ 15:46:
5s is echt een lachertje.
Tekenend voor het teamG_Dragon schreef op zondag 24 juli 2022 @ 15:48:
Haha word Sainz even verkeerd geinformeerd..
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Dat was toen een te milde straf en nu nog steeds..RedHat schreef op zondag 24 juli 2022 @ 15:48:
[...]
Monaco 2019 kreeg Verstappen ook 5s voor unsafe release, op Bottas.
Bovendien was het in dit geval extra voordelig, want anders had hij op een hele zwik auto's moeten wachten.
Was toen ook al een lachertje. Gezien de focus op safety is een unsafe release wel wat hogere straf waard.RedHat schreef op zondag 24 juli 2022 @ 15:48:
[...]
Monaco 2019 kreeg Verstappen ook 5s voor unsafe release, op Bottas.
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |