Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
[ Voor 4% gewijzigd door Jasphur op 24-07-2022 15:37 ]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
"When you grow up your heart dies"
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Hoezo?siggy schreef op zondag 24 juli 2022 @ 15:34:
Max genaait met de pitstop.....
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Het talent van Leclerc kent geen limieten.Ypuh schreef op zondag 24 juli 2022 @ 15:34:
Hoe kan je ooit de muur raken op dit circuit?! Ook nog vanaf P1 zonder druk van achteren.
[ Voor 25% gewijzigd door Kenny_026 op 24-07-2022 15:35 ]
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Misschien juist op tijd gepit. Met weinig grip had ie er af kunnen schieten.siggy schreef op zondag 24 juli 2022 @ 15:34:
Max genaait met de pitstop.....
ZekerYonix schreef op zondag 24 juli 2022 @ 15:35:
SAI penalty voor die unsafe release. Of niet?
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
wordt sowieso een team penaltyYonix schreef op zondag 24 juli 2022 @ 15:35:
SAI penalty voor die unsafe release. Of niet?
Vind het eigenlijk altijd dik sneu bij crashes, of dat nu een concurrent is of niet.
[ Voor 6% gewijzigd door Outerspace op 24-07-2022 15:45 . Reden: Quote aangepast ]
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Alsnog aan de leiding gelukkig, en met een SC wordt het gat toch wel gedicht.computerjunky schreef op zondag 24 juli 2022 @ 15:34:
Die sc is wel pijnlijk....
Of juist niet en hebben ze LEC hiermee in een fout gedwongen. LEC moest nu natuurlijk extra pushen om nog verder los te komen. En dat heeft misschien tot deze crash geleid. We weten het niet.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:02
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Ja, maar ik verwacht dat Verstappen Hamilton wel achter zich kan houdencomputerjunky schreef op zondag 24 juli 2022 @ 15:34:
Die sc is wel pijnlijk....
Nou de banden dus op, hij raakt hem simpelweg kwijt. Geen grip meer in de bocht.
Prima stop toch? 2 rondjes extra op hard en track positie P1.
Voor het kampioenschap wel een aderlating.
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Leclerc eruit en Sainz unsafe release...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
---RAWE CEEK!!!---
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Volgens mij lieten de achterbanden het afweten? Ze hadden al iets aan slijtage en in die bocht werd dat fataal?spartacusNLD schreef op zondag 24 juli 2022 @ 15:36:
Rijders fout van LEC?
Iets met Ferrari..siggy schreef op zondag 24 juli 2022 @ 15:37:
Huh Max op P1. Wut. Ik heb wat gemist.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Schijnbaar een pedal-issuespartacusNLD schreef op zondag 24 juli 2022 @ 15:36:
Rijders fout van LEC?
I hide at work because good employees are hard to find.
Gaspedaal schijntspartacusNLD schreef op zondag 24 juli 2022 @ 15:36:
Rijders fout van LEC?
Niet voor VER. Ik bekijk de races per race. Het kampioenschap is voor mij bijzaak.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Twente komt eraan!
Ja brain fade van mij? Normaal gesproken hebben diegene die pitten onder de SC vet voordeel. Heb het ff gemist.pietr schreef op zondag 24 juli 2022 @ 15:35:
[...]
Misschien juist op tijd gepit. Met weinig grip had ie er af kunnen schieten.
Het gaat meer erom dat hij eruit ligt en niet zozeer de crash zelf.HollowGamer schreef op zondag 24 juli 2022 @ 15:35:
[...]
Vind het eigenlijk altijd dik sneu bij crashes, of dat nu een concurrent is of niet.
Holy crap inderdaad... Nouja, ik snap het ook wel. Besef dat het kampioenschap hier wegloopt voor mspartacusNLD schreef op zondag 24 juli 2022 @ 15:37:
zoo.. die schreeuw van lec..

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Haha ja mooi shotJoteW schreef op zondag 24 juli 2022 @ 15:37:
Hahahaha geniaal beeld die jonge knaapjes! In t rode shirtje kwaad, in ‘t mercedes shirtje maar lachen
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Ik voel hem. Dit is toch ruk voor LEC. Had dit voorkomen kunnen worden als hij eerder naar binnen was gekomen?spartacusNLD schreef op zondag 24 juli 2022 @ 15:37:
Was 2 weken geleden toch ook aan het einde van de race?xNikobellicx schreef op zondag 24 juli 2022 @ 15:37:
Ja gaspedaal bleef weer hangen lekker slecht van Ferrari weer.
Ik snap hem wel. Het is niet voor het eerst dat hij op zo'n positie uitvalt door een fout van hem zelf. Stupid Charles is nog steeds aanwezig. Helaas...spartacusNLD schreef op zondag 24 juli 2022 @ 15:37:
Moet Hamilton dat nog wel klaarspelen in de Merc…Chevy454 schreef op zondag 24 juli 2022 @ 15:38:
To finish first you need to finish. Max moet nu oppassen voor Hamilton en gewoon die 18 punten pakken ( laat Hamilton maar voorbij)
Chevy454 schreef op zondag 24 juli 2022 @ 15:38:
To finish first you need to finish. Max moet nu oppassen voor Hamilton en gewoon die 18 punten pakken ( laat Hamilton maar voorbij)
Zou nog even met die conclusie wachten....sjaool schreef op zondag 24 juli 2022 @ 15:38:
[...]
Ik snap hem wel. Het is niet voor het eerste dat hij zo'n positie uitvalt door een fout van hem zelf. Stupid Charles is nog steeds aanwezig. Helaas...
Uh nee.Chevy454 schreef op zondag 24 juli 2022 @ 15:38:
25 punten en Perez en Sainz moeten Hamilton voorbij.
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |