Mwa, zo heel veel spectaculairs heeft Perez nog niet laten zien bij RB. Dus ik weet niet of je dat mag verwachten.dutchgio schreef op zondag 24 juli 2022 @ 15:19:
[...]
Met een betere auto en DRS mag je dat best verwachten.
Straks dan maar een undercut van RBR?
Verwijderd
En, bij mij is de uitzending alweer verplaatst naar de achtergrond.
Als er niets geks gebeurd kwa mechanische problemen, word dit gewoon een ouderwetse optocht.
Lekker op de achtergrond terwijl ik aan het werk ben.
Als er niets geks gebeurd kwa mechanische problemen, word dit gewoon een ouderwetse optocht.
Lekker op de achtergrond terwijl ik aan het werk ben.
Wow, en dat al na 11 ronden... Weet je dat de Tour de France ook vaak doodsaai is tot vlak voor de finish?Ypuh schreef op zondag 24 juli 2022 @ 15:20:
Ik zie alle ingredienten voor een knetter saaie race.
"When you grow up your heart dies"
Je zit wel erg krap in die bocht met track limits.
Saai baantje, saaie race. Tenminste geen Trulli treintje...Ypuh schreef op zondag 24 juli 2022 @ 15:20:
Ik zie alle ingredienten voor een knetter saaie race.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Perez heeft volgens mij schade gehad bij de aanval op Hamilton.
Ik vind Perez weer matig..
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Mag hopen dat max er met een undercut voor kan komen... dan kan hij waarschijnlijk wel weglopen ....
Box Box Box .. MAX
Box Box Box .. MAX
https://f1manager.info/ranking/4605
Ik vermoed dat RBR hier weer flink punten gaat morsen
FIFY
sjaool schreef op zondag 24 juli 2022 @ 15:21:
[...]
Wow, en dat al na 11 ronden... Weet je dat de Tour de France ook vaak doodsaai is tot vlak voor de finish?
De Tour de France is vooral ontspannend, F1 is ~53 rondes stressen.sjaool schreef op zondag 24 juli 2022 @ 15:21:
[...]
Wow, en dat al na 11 ronden... Weet je dat de Tour de France ook vaak doodsaai is tot vlak voor de finish?
Dan heb jij een andere Tour de France gezien dan ik...sjaool schreef op zondag 24 juli 2022 @ 15:21:
[...]
Dit gevecht is natuurlijk mooi in het voordeel van Lewis.
Serieus?Kenny_026 schreef op zondag 24 juli 2022 @ 15:22:
In frankrijk gooien ze er gewoon een reclameblokje in van 5 minuten.

Ik zie een P1 en P2 binnen een seconde over het circuit gaan. Het is gewoon afwachten of er iemand een fout maakt of dat de ene eerder dan de ander gaat pitten.
En Ferrari komt weer eens met een plan B.
Ferrari: 'We're going for plan B' - blow up your engine?
En jij een andere F1 race dan ik.Ypuh schreef op zondag 24 juli 2022 @ 15:22:
[...]
Dan heb jij een andere Tour de France gezien dan ik...
Geen plan E bij Ferrari?
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Er is letterlijk nog niks gebeurd qua actie. Men probeert maar lijkt niet echt wat voor elkaar te kunnen spelen. Zonder crash verwacht ik ook niet veel (meer) als het nu al zo'n borefest is.sjaool schreef op zondag 24 juli 2022 @ 15:21:
[...]
Die FER wordt de hele tijd onder druk gezet, zowel technisch (de auto) als mentaal (lec)jaapstobbe schreef op zondag 24 juli 2022 @ 15:22:
Ik vermoed dat RBR hier weer flink punten gaat morsen
Misschien dat er toch ergens wat knapt straks..?
plan BOOM?!sjaool schreef op zondag 24 juli 2022 @ 15:23:
Ik zie een P1 en P2 binnen een seconde over het circuit gaan. Het is gewoon afwachten of er iemand een fout maakt of dat de ene eerder dan de ander gaat pitten.
"let me know your opinion"StefanVerkerk schreef op zondag 24 juli 2022 @ 15:23:
Ferrari: 'We're going for plan B' - blow up your engine?
Waarom zien we de overtake van SAI op VET in de picture in picture!? Regie, please please, doe eens de rest in beeld nemen
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Slechte regie ook. Ze laten nauwelijks wat zien.siggy schreef op zondag 24 juli 2022 @ 15:22:
Saai baantje, saaie race. Tenminste geen Trulli treintje...
Ze moeten het veld echt nog korter bij gaan brengen in de toekomst, maar goed dat is offtopic.Jasphur schreef op zondag 24 juli 2022 @ 15:20:
Wie belt de regie even om te laten weten dat er meer wagens mee doen dan nummer 16 en 1?
Maar vind het ook jammer, ben best benieuwd naar mid-gevechten.
Het scheelt dat je niets mistKenny_026 schreef op zondag 24 juli 2022 @ 15:22:
In frankrijk gooien ze er gewoon een reclameblokje in van 5 minuten.
Sainz inmiddels al op plaats 11. Al +8.Jasphur schreef op zondag 24 juli 2022 @ 15:24:
Waarom zien we de overtake van SAI op VET in de picture in picture!? Regie, please please, doe eens de rest in beeld nemen
Zijn zij ook weer die hun eigen regie doen en niet die van de F1 gebruiken?Jasphur schreef op zondag 24 juli 2022 @ 15:24:
Godverdomme regie. Het is al een optocht dan kun je de paar inhaalacties die er zijn toch wel in beeld brengen…
PSN: bollsie
Hey, Carlos in beeld!
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Nope, dit is gewoon de FOM.HollowGamer schreef op zondag 24 juli 2022 @ 15:25:
[...]
Zijn zij ook weer die hun eigen regie doen en niet die van de F1 gebruiken?
Het middenveld ligt al mega dicht op elkaarHollowGamer schreef op zondag 24 juli 2022 @ 15:24:
[...]
Ze moeten het veld echt nog korter bij gaan brengen in de toekomst, maar goed dat is offtopic.
Maar vind het ook jammer, ben best benieuwd naar mid-gevechten.
Max haakt een beetje af zo te zien. Beetje koelen toch?
Maar inmiddels wel soort van safe t.o.v. sainz
Maar inmiddels wel soort van safe t.o.v. sainz
1.4 wat is daar gebeurd?
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Niet in beeld in ieder geval.
Alleen Sainz die met DRS tragere auto's inhaalt.
Die namen (op de auto) in beeld, zijn die nieuw?
[ Voor 15% gewijzigd door HollowGamer op 24-07-2022 15:27 ]
LEC heeft een tandje bij gezet.Rene schreef op zondag 24 juli 2022 @ 15:26:
1.4 wat is daar gebeurd?
Ik heb weinig meegekregen dit weekend, maar “rest in peace. jake” op de wagen van Vettel?
Vaste een smaak die weer niets met ijs te maken heeft. Ze stoppen er zoveel vulmiddel in dat je het geen ijs meer mag noemen. Smaakje guarpitmeel.Kenny_026 schreef op zondag 24 juli 2022 @ 15:25:
[...]
Jup, wel ontdekt dat Ben&Jerries een nieuwe smaak heeft.
Inhalen zit er toch niet in. Het enige dat je bereikt is dat je je banden sneller op rijdt
Max zijn voorbandjes werken niet lekker meer mee klaagt hij (als ik het goed hoorde)...
Jong team lid overledenJasphur schreef op zondag 24 juli 2022 @ 15:27:
Ik heb weinig meegekregen dit weekend, maar “rest in peace. jake” op de wagen van Vettel?
I have no special talent. I am only passionately curious.
Was een jonge engineer in training.Jasphur schreef op zondag 24 juli 2022 @ 15:27:
Ja, een jonge jongen van 18 geloof ik die is omgekomen bij een ongeluk ofzo. Hij werkte bij het team.Jasphur schreef op zondag 24 juli 2022 @ 15:27:
Dat denk ik ook, tenzij de hards beter werken op de RBYonix schreef op zondag 24 juli 2022 @ 15:28:
Plan B is dus RBR forceren om eerder naar binnen te gaan.
Ik denk dat Ferrari deze gaat winnen.
https://businessguideafri...2/jake-pedley-death-news/Jasphur schreef op zondag 24 juli 2022 @ 15:27:
En vrijdag gingen die banden bij FER er na 8 ronden aan. En nu is het warmer. Snap er soms niks van.
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Waar ze pole en winst mee pakken bedoel je?
Zou er als coureur helemaal gek van worden em vergeten op welk plan we nu alweer zaten lol.
Max naar binnen
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Daarvoor is de vrijdag om het vervolgens te onderzoeken en te fixxenJeroenvde89 schreef op zondag 24 juli 2022 @ 15:29:
En vrijdag gingen die banden bij FER er na 8 ronden aan. En nu is het warmer. Snap er soms niks van.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:02
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Daar is de pitstop dan, prima stop naar hard.
komt de undercut
https://f1manager.info/ranking/4605
Opposite Leclerc.
Wat een lange spitsstraat! Dacht kom 'ie nog loltweakduke schreef op zondag 24 juli 2022 @ 15:30:
Ja, maar het komt altijd zo grappig over vind ik.jaapstobbe schreef op zondag 24 juli 2022 @ 15:30:
[...]
Waar ze pole en winst mee pakken bedoel je?
Vraag me af of dit een slimme undercut was, maar misschien konden ze weinig anders
Lijkt weer op Oostenrijk, te vroege stop omdat de banden er aan zijn.
Ik vraag mij af of het daadwerkelijk een undercut is. LEC zijn pace blijft steady en ik denk dat hij nog wel wat rondjes langer doorgaat om SAI de kans te geven dichterbij te komen.powah33 schreef op zondag 24 juli 2022 @ 15:31:
komt de undercut
Volgens mij heeft hij alleen maar hards nog en lec 1 medium en 1 hard.tweakduke schreef op zondag 24 juli 2022 @ 15:30:
Banden waren op schijnt.dr.lowtune schreef op zondag 24 juli 2022 @ 15:32:
Vraag me af of dit een slimme undercut was, maar misschien konden ze weinig anders
Max gemakkelijk langs Lando.
Voelde als een minuut of 10.HollowGamer schreef op zondag 24 juli 2022 @ 15:31:
[...]
Wat een lange spitsstraat! Dacht kom 'ie nog lol
GP: You need to push now....
Max moet nu pushen wordt er gezegd
Oh oh..
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
WTF
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Niet doen, dit lokt alleen maar wangedrag uit
[ Voor 100% gewijzigd door Outerspace op 24-07-2022 15:45 ]
Max moet Pushen.. go max
HAHAHAH
I hide at work because good employees are hard to find.
Die stop kost hem tijd. Heeft wat verkeer.
Boem…
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Max WDC confirmed.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Wow, foutje LEC...
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:02
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Hier de muur in? Hopelijk is die ok want dat is wel een hele vreemde crash.
Wow, dit verzin je niet!

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Doe eens normaal
"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |