Gelukkig, Mercedes is zijn streken nog niet verleerd... Mijn God zeg... idioten...
Die radio berichten zijn toch niet live maar van iets van te voren?
Dat was een beetje een pannenkoeken actie van Russel hoor. Leek Kvyat wel..
PSN: xMaurice93
38 sec voor een pitstop, verschrikkelijk lange pitlane dit.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dit doet hij wel vaker, jammer, misschien nog wat jeugdigheid dat eruit moet?Krukar schreef op zondag 24 juli 2022 @ 16:15:
'He fully turned into me', lol wtf? Russel heeft een zonnesteek opgelopen?
Die lijnen zijn ook wel een beetje hypnotiserend...Krukar schreef op zondag 24 juli 2022 @ 16:15:
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
YupMarc3l schreef op zondag 24 juli 2022 @ 16:16:
Die radio berichten zijn toch niet live maar van iets van te voren?
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Die Russell heeft ook iets arrogants. In zijn uitstraling, in zijn verbale communicatie. Bahbah.
Nou Sainz. Gas op die lolly anders trek ik mn DotD in. Als dat kan
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Mijn god, wat een domme actie van Russel. Als dat legit is...... pfffff
En wat is Ferrari aan het doen. Het is 100% gepruts daar.
En wat is Ferrari aan het doen. Het is 100% gepruts daar.
[ Voor 29% gewijzigd door siggy op 24-07-2022 16:17 ]
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Klopt. Maar voor iedereen even lang.Quad schreef op zondag 24 juli 2022 @ 16:16:
"When you grow up your heart dies"
Nee Russel, je zet jezelf nu voor lul, jij zat gewoon fout
Incluis 5 seconden penalty?Quad schreef op zondag 24 juli 2022 @ 16:16:
Blijkt wel dat het een toxisch team is. Russel is 180 graden gedraaid t.o.v. voorgaande jaren.sjaool schreef op zondag 24 juli 2022 @ 16:16:
En weer een Mercedes die een ander van de track duwt....
Ferrari...
Eerst 10rondes achter Perez, haalt hem uiteindelijk in.
En dan haal je hem direct daarna binnen met nog 10rondes te gaan...
Eerst 10rondes achter Perez, haalt hem uiteindelijk in.
En dan haal je hem direct daarna binnen met nog 10rondes te gaan...
Denk een penalty voor RUS of een race incident. RUS was er lang niet langs.
Perez DotD... Niet kunnen winnen van beide Mercedes.
Was hij altijd alRobbie T schreef op zondag 24 juli 2022 @ 16:16:
Russell is ook een zeurderd geworden zeg... Jezus.
Goede nieuws is dat hij nog jong is en nog kan veranderen. Hij zit misschien niet bij het juiste team daarvoor..Nieknikey schreef op zondag 24 juli 2022 @ 16:17:
Die Russell heeft ook iets arrogants. In zijn uitstraling, in zijn verbale communicatie. Bahbah.
Aha, Sainz ging expres ff het gevecht aan voor z’n pitst, om Perez z’n banden naar de klote te helpen. Slim😁
Nee dat was 43, voor Sainz.
⏩ PVOutput☀️
Nou SAI gas erop vriend je verdiend meer dit weekend.
Edit: beter verteld iemand RUS dat hij z'n waffel moet houden...
Edit: beter verteld iemand RUS dat hij z'n waffel moet houden...
[ Voor 39% gewijzigd door Chefbierrr op 24-07-2022 16:19 ]
MER being MER
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Race engineer RUS: We were not ahead. Mooi dat ie even op z'n plek wordt gezet.
Mwoah. Bij williams was hij blijkbaar ook al zo, maar nu bij het top team is het meer publiekelijk.dawg schreef op zondag 24 juli 2022 @ 16:17:
[...]
Blijkt wel dat het een toxisch team is. Russel is 180 graden gedraaid t.o.v. voorgaande jaren.
Ga gewoon rijden George als zelfs Toto het zegt
[ Voor 34% gewijzigd door dglavimans op 24-07-2022 16:18 ]
Toto zegt "koest"
[ Voor 6% gewijzigd door renegrunn op 24-07-2022 16:19 ]
Bandje rechtsachter bij Perez ziet er niet goed uit...
Russel wtf
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Zet Nyk ernaast als teamgenoot en je hebt twee arro's in driedelig kostuum...HollowGamer schreef op zondag 24 juli 2022 @ 16:17:
[...]
Goede nieuws is dat hij nog jong is en nog kan veranderen. Hij zit misschien niet bij het juiste team daarvoor..
Maar dat is meer de uitstraling die ze beiden hebben.
Zelfs bij F1pro zeggen ze dat Rus moet stoppen met whinen
DUGG
hehe zelf het engelse commentaar zegt dat hij ongelijk heeft en dat ie niet moet zeuren.
RUS was zo’n leuke coureur… watskebeurt?
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Russel ruikt het podium, ze proberen hem zelfs te kalmeren.
Toto: "No Checo no, that was so not right!"
Laat dit nou eens achterwege, dit voegt niks toe
[ Voor 62% gewijzigd door Outerspace op 24-07-2022 16:23 ]
Die heeft een rondje schuurpapier gehad.StefanVerkerk schreef op zondag 24 juli 2022 @ 16:18:
Bandje rechtsachter bij Perez ziet er niet goed uit...
Zo was hij altijd al.PatrickC schreef op zondag 24 juli 2022 @ 16:19:
erutangiS
No further investigation (RUS / PER incident)
AMG.PatrickC schreef op zondag 24 juli 2022 @ 16:19:
Laat dit eens achterwege, dit voegt niks toe
[ Voor 81% gewijzigd door Outerspace op 24-07-2022 16:24 ]
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Verwijderd
Standaard repliek geleerd van HamiltonKrukar schreef op zondag 24 juli 2022 @ 16:15:
FIA STEWARDS: TURN 8 INCIDENT INVOLVING CARS 11 (PER) AND 63 (RUS) REVIEWED NO FURTHER INVESTIGATION - CAUSING A COLLISION
24 Jul 2022, 16:19:23, Lap 45
Eh waarom dat gevecht vanSainz? Hij moet toch pitten. Wat een gedoe. Dan ben je er voorbij en dan weet je dat je moet pitten. Ik begrijp dat ff niet
Wauw.....Robkazoe schreef op zondag 24 juli 2022 @ 16:20:
No further investigation (RUS / PER incident)
Russel ademt de Mercedes cultuur!
FTFYsoulcrusher schreef op zondag 24 juli 2022 @ 16:19:
Toto: "No Checo George no, that was so not right!"
Toto snapt het deze keer wel.
Haha, mijn vrouw: “jij wordt [ooit] echt een goede vader, want je zit elke zondag naar kleine verwende kinderen te kijken”
[ Voor 3% gewijzigd door Jasphur op 24-07-2022 16:21 ]
Russel mag daar wel 5 sec penalty voor krijgen. Hij beukt gewoon Perez van de baan. Wat een regels zeg....
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Hoe zou het Max gaan? Rijdt hij nog rond? Ik zie hem al een tijdje niet meer in beeld namelijk.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Wtf, iemand van de baan af divebommen mag nu dus ook.StefanVerkerk schreef op zondag 24 juli 2022 @ 16:20:
NO FURTHER INVESTIGATION - CAUSING A COLLISION
erutangiS
OngelofelijkStefanVerkerk schreef op zondag 24 juli 2022 @ 16:20:
FIA STEWARDS: TURN 8 INCIDENT INVOLVING CARS 11 (PER) AND 63 (RUS) REVIEWED NO FURTHER INVESTIGATION - CAUSING A COLLISION

Russel race engineer: TERUG IN JE HOK!!!
Je ziet toch overduidelijk dat RUS volledig onderstuurd de bocht in en met full steering lock alsnog rechtdoor gaat. Volgens mij moet je toch altijd controle over je auto hebben bij een move?
Achter Max Gefinished
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Sainz snelste ronde. Scheelt toch weer een puntje
Hij is al gefinished, het is wachten op de restPatrickC schreef op zondag 24 juli 2022 @ 16:21:
Hoe zou het Max gaan? Rijdt hij nog rond? Ik zie hem al een tijdje niet meer in beeld namelijk.
Perez heeft wat 60's plateau schoenen nodig. Hij krijgt duidelijk dat pedaal niet ver genoeg ingetrapt....
Was de grote baas zelf..werphengel schreef op zondag 24 juli 2022 @ 16:21:
Russel race engineer: TERUG IN JE HOK!!!
⏩ PVOutput☀️
Ik vroeg mij ook al af of hij een goed boek heeft meegenomen voor onderweg.PatrickC schreef op zondag 24 juli 2022 @ 16:21:
Wss omdat PER een ontwikkende actie deed dat er geen gevolgen warenMrOleo schreef op zondag 24 juli 2022 @ 16:21:
[...]
Wtf, iemand van de baan af divebommen mag nu dus ook.
Hij was ook wel altijd iemand die zichzelf een beetje geweldig vindt. Toegegeven, zelfvertrouwen heb je nodig in de sport, maar wel met de voetjes aan de vloer blijven.PatrickC schreef op zondag 24 juli 2022 @ 16:19:
Whahahasoulcrusher schreef op zondag 24 juli 2022 @ 16:19:
Toto: "No Checo no, that was so not right!"
https://f1manager.info/ranking/4605
Cool: een LEC interview met SAI boordradio door elkaar. Super duidelijk
Oh no, misschien ook gaspedaal issuescomputerjunky schreef op zondag 24 juli 2022 @ 16:21:
Perez heeft wat 60's plateau schoenen nodig. Hij krijgt duidelijk dat pedaal niet ver genoeg ingetrapt....
Zou goed kunnen want zijn headset werkt blijkbaar nog
Ik hoop dat PER nog ff een paar rondjes zijn podiumplek kan vasthouden
Heel slim van haar. Heel tactisch.Jasphur schreef op zondag 24 juli 2022 @ 16:20:
Haha, mijn vrouw: “jij wordt [ooit] echt een goede vader, want je zit elke zondag naar kleine verwende kinderen te kijken”![]()
Zeer zeker geen Fer tactiek.
Als het zover is, mag jij gaan oppassen, zodat zij tijdens de race iets met haar vriendinnen kan gaan doen.
Hmm LEC trekt zelf het boetekleed aan? Dan was het toch een fout? Heel apart.
Sorry ik kijk dus via F1TV, daar was een reactie van LEC.
Sorry ik kijk dus via F1TV, daar was een reactie van LEC.
[ Voor 28% gewijzigd door Chefbierrr op 24-07-2022 16:24 ]
Leclerc bij SkyF1: "Dit is onacceptabel. Als ik aan het einde met ## punten verlies, dan weet ik waar het vandaan komt." Hij is kwoad.
Als het PER lukt om RUS achter hem te houden dan is hij voor mij DotD
VertelChefbierrr schreef op zondag 24 juli 2022 @ 16:23:
Hmm LEC trekt zelf het boetekleed aan? Dan was het toch een fout? Heel apart.
Leclerc op Sky: zijn fout en hij voelt zich niet waardig met alle fouten die hij maakt...
"I made a mistake at the wrong moment" aldus Leclerc net bij Sky.
6 rondjes, 22 seconden, RUS en PER aan het vechten en SAI met een raket onder zo'n reedt. Laten we eens zien hoeveel hij goed kan maken.
Je hebt nog geen kinderen? Lijkt alsof je vrouw een kinderwens heeft..Jasphur schreef op zondag 24 juli 2022 @ 16:20:
Haha, mijn vrouw: “jij wordt [ooit] echt een goede vader, want je zit elke zondag naar kleine verwende kinderen te kijken”![]()
George Russell heeft zich snel aangepast aan het Merc stramien. Kan niet stoppen met zeiken, denken dat anderen hem voorbij moeten laten, etc.
Dit was Russell-Bottas Imola again, waar Russell dacht dat het de fout van Bottas was.
Dit was Russell-Bottas Imola again, waar Russell dacht dat het de fout van Bottas was.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Volgens mij zijn dat stille hintsJasphur schreef op zondag 24 juli 2022 @ 16:20:
En jij?: "En ook een goede echtgenoot want ik luister ook elke zondag naar een stel klagende teambazen"Jasphur schreef op zondag 24 juli 2022 @ 16:20:
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Benieuwd of PER dit gaat volhouden
Hij heeft nog veel te leren hoe je een race opbouwt. Daar gaat hij steevast de fout in met een beetje boel hulp van de pitmuur.Humma Kavula schreef op zondag 24 juli 2022 @ 16:23:
Leclerc op Sky: zijn fout en hij voelt zich niet waardig met alle fouten die hij maakt...
Ik ben hem gaan waarderen als eerlijk persoon waar ik hem vroeger nogal achterbaks vond.
Verstappen rijdt Ham op 10sec en Perez kan niet bijblijven.....Silent Thunder schreef op zondag 24 juli 2022 @ 16:23:
Als het PER lukt om RUS achter hem te houden dan is hij voor mij DotD
Die ze best subtiel kenbaar maaktHollowGamer schreef op zondag 24 juli 2022 @ 16:25:
[...]
Je hebt nog geen kinderen? Lijkt alsof je vrouw een kinderwens heeft..
DUGG
Nee..Jasphur schreef op zondag 24 juli 2022 @ 16:25:
Benieuwd of PER dit gaat volhouden
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Hoop voor Perez dat die op het podium komt.
Subtiel hint noem je dat.HollowGamer schreef op zondag 24 juli 2022 @ 16:25:
[...]
Je hebt nog geen kinderen? Lijkt alsof je vrouw een kinderwens heeft..
Imola all over again dus.SomerenV schreef op zondag 24 juli 2022 @ 16:24:
[...]
"I made a mistake at the wrong moment" aldus Leclerc net bij Sky.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |