Niet echt. Zijn prestatie is weer ouderwets ondermaats.Silent Thunder schreef op zondag 24 juli 2022 @ 16:23:
Als het PER lukt om RUS achter hem te houden dan is hij voor mij DotD
Ik snap dat commentaar niet op de pit van Sainz. Hij staat nu op de plek waar hij ook zou eindigen als hij niet pitte, maar heeft nu ook fastest lap.
Tja de comment over het gaspedaal ging over dat hij niet achteruit kon rijden uit de muur.StefanVerkerk schreef op zondag 24 juli 2022 @ 16:23:
Leclerc bij SkyF1: "Dit is onacceptabel. Als ik aan het einde met ## punten verlies, dan weet ik waar het vandaan komt." Hij is kwoad.
Hij ging te hard en te wijd, waarna de achterkant uitbrak.
erutangiS
Kom op Per, laat je niet piepelen door die.... Russel
HollowGamer schreef op zondag 24 juli 2022 @ 16:25:
[...]
Je hebt nog geen kinderen? Lijkt alsof je vrouw een kinderwens heeft..
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Hoe kan dat nou dat Russell vrijuit gaat met zo'n wilde actie? Zelfs op de lokale kartbaan word je aangesproken als je zoiets (te vaak) doet en in F1 mag het wel?
Ik kijk via de f1 app met nl commentaar. Nog meer die het interview met leclerc niet horen? (en andere interviews)
Viaplay ook net.Chefbierrr schreef op zondag 24 juli 2022 @ 16:23:
Hmm LEC trekt zelf het boetekleed aan? Dan was het toch een fout? Heel apart.
Sorry ik kijk dus via F1TV, daar was een reactie van LEC.
In de media ook Ferrari tactics?
Lijkt wel een hele rare plek om er zelf af te schieten en de auto niet uit de muur te kunnen houden.
Ja, een beetje gemiep om niets. Die banden hebben niet het eeuwige leven + de 5 seconden hadden hem waarschijnlijk ook de plaatsen gekost.Erazzzer schreef op zondag 24 juli 2022 @ 16:25:
Ik snap dat commentaar niet op de pit van Sainz. Hij staat nu op de plek waar hij ook zou eindigen als hij niet pitte, maar heeft nu ook fastest lap.
En als ze hem eerder binnen hadden gehaald?Erazzzer schreef op zondag 24 juli 2022 @ 16:25:
Hij heeft best een tijdje achter Perez gereden.
Red Bull had zo makkelijk een p1 en p2 kunnen halen deze race, Perez moet wel schade hebben aan de auto..
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
ZHO out
[ Voor 52% gewijzigd door DutchCrownNL op 24-07-2022 16:27 ]
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Nevermind, te groot gat.
[ Voor 76% gewijzigd door TheBrut3 op 24-07-2022 16:28 ]
VSC. Die rollen ze zo naar achter
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
zhou staat stil
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik vraag me vooral af wat er aan de hand is met z'n wagen want hij is duidelijk langzamer dan de eigenlijk langzamere Merc van Russel.Jasphur schreef op zondag 24 juli 2022 @ 16:25:
Benieuwd of PER dit gaat volhouden
Met nog 3 ronden te gaan? Nah, dat redt hij niet.TheBrut3 schreef op zondag 24 juli 2022 @ 16:27:
SC nu is Sainz win denk ik.
"When you grow up your heart dies"
Gelukkig geen invloed.MrOleo schreef op zondag 24 juli 2022 @ 16:26:
Oh shit, VSC/SC?
erutangiS
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 13:51
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Nee, dat gaat niks brengen eindelijk. Nog 3 ronden dus
Correct en zij momenteel ook geen wens. Maar wie weet …HollowGamer schreef op zondag 24 juli 2022 @ 16:25:
[...]
Je hebt nog geen kinderen? Lijkt alsof je vrouw een kinderwens heeft..
Toch nog een beetje spanning deze race
Was al aan het editten.sjaool schreef op zondag 24 juli 2022 @ 16:28:
Met nog 3 ronden te gaan? Nah, dat redt hij niet.
Verstappen zou op zeker naar binnen gegaan zijn.TheBrut3 schreef op zondag 24 juli 2022 @ 16:27:
Nevermind, te groot gat.
En was dan makkelijk voor Sainz gebleven
[ Voor 10% gewijzigd door Sinned123 op 24-07-2022 16:29 ]
Hij zou eigenlijk wel moeten.. maar ik vrees het ergste voor PER.Jasphur schreef op zondag 24 juli 2022 @ 16:25:
Benieuwd of PER dit gaat volhouden
Russel heeft te veel afstand gehouden… daar gaat je kans, maat
Perez gepiepeld.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 13:51
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Checo...

Never mindJasphur schreef op zondag 24 juli 2022 @ 16:29:
PER is minus-DOTD voor mij… wat een pannenkoek
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
What the fuck Perez, wat doe je? Wat is er met je aan de hand vandaag....
*knip*
Dergelijke flamebaits voegen niets toe.
Dergelijke flamebaits voegen niets toe.
[ Voor 75% gewijzigd door tweakduke op 24-07-2022 22:13 ]
https://f1manager.info/ranking/4605
Ze kregen twee VSC Ending berichten. Ik denk dat de raceleiding hier wel enige blaam treft.
"When you grow up your heart dies"
Wat een *piep* Perez…
[ Voor 33% gewijzigd door tweakduke op 24-07-2022 22:13 . Reden: Hou het fatsoenlijk aub. ]
Twente komt eraan!
Hopelijk zit er nog een clausule in die contract verlenging van Perez… man man door 2 Mercedessen vernederd
PER had twee keer wheelspin zo lijkt het.
*knip*
Laat dat aub.
Laat dat aub.
[ Voor 87% gewijzigd door tweakduke op 24-07-2022 22:13 ]
Perez Dotd...Dombo of the day
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
De discussie over eerste en tweede rijder bij rbr is nu wel definitief voorbij neem ik aan
DUGG
Nu mag Perez hem ook van de baan duwen, krijg je toch geen straf voor
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Op basis waarvan is dat je conclusie?
Pannenkoek of the dayPatrickC schreef op zondag 24 juli 2022 @ 16:29:
PER is minus-DOTD voor mij… wat een pannenkoek
Vsc maar ik zie verschillende mensen toch behoorlijk tijd pakken. Vandaar zou echt iets aan moeten veranderen. Misschien een engine override met een max snelheid van 80.
Perez russel en Hamilton pakken even 5 seconden bijvoorbeeld. Sai 8 seconden. Gewoon niet gehandhaafd.
Perez russel en Hamilton pakken even 5 seconden bijvoorbeeld. Sai 8 seconden. Gewoon niet gehandhaafd.
[ Voor 24% gewijzigd door computerjunky op 24-07-2022 16:32 ]
Maar die VSC ging niet volgens de regels, benieuwd of men daar nog wat mee doet. Die ending message duurde veel te lang.
erutangiS
That aged quicklyJasphur schreef op zondag 24 juli 2022 @ 16:29:
Lap 51 en voting voor DotD is al gesloten....!?!?!?
Is nooit een discussie geweest natuurlijk.Mach schreef op zondag 24 juli 2022 @ 16:30:
De discussie over eerste en tweede rijder bij rbr is nu wel definitief voorbij neem ik aan
Ja, ik snap dat dit uberhaupt nog niet een dingetje is. Gewoon een knop ala de pit limiter die de engine op 60% zet ofzo.computerjunky schreef op zondag 24 juli 2022 @ 16:31:
Vsc maar ik zie verschillende mensen toch behoorlijk tijd pakken. Vandaar zou echt iets aan moeten veranderen. Misschien een engine override met een max snelheid van 80.
FER heeft in ieder geval weinig punten gepakt, dus dat is goed voor VER en RBR in de standings
Kom op Perez
Kan iemand nog stemmen op Driver of the Day? Ik heb nog niet gestemd en krijg automatisch te zien ik voor Sainz gekozen heb, ook in private mode, of ben ik te laat?
Er is altijd en overal discussie
DUGG
Je loopt achter..TheBrut3 schreef op zondag 24 juli 2022 @ 16:31:
5e geworden ondanks FerrariTheBrut3 schreef op zondag 24 juli 2022 @ 16:32:
Sainz is al DotD... WTF
Pak hem Perez!!!
Schumacher weer terug van hero naar zero. Jammer
Ik had snel een screenshot gemaakt toen de vsc in ging en veel maken er gewoon misbruik van. Echt bizar dat ze er mee weg komen. Vsc werkt gewoon niet.
Perez heeft hier zelf laten liggen. Zonde en stom van ‘m.

GR Max.

Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Het ging mij meer omdat de DotD al bekend is voor de finish.
Perez is de slechte correur van de dag..
Yep, dit had een easy 1-2 moeten zijn voor RBR.dr.lowtune schreef op zondag 24 juli 2022 @ 16:33:
Perez heeft hier zelf laten liggen. Zonde en stom van ‘m.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Bijna geen Max gezien… ik wil mijn geld terug van viaplay…
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Omdat de rest al aan het finishen isTheBrut3 schreef op zondag 24 juli 2022 @ 16:31:
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |