"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Sainz? Op Medium?HollowGamer schreef op zondag 24 juli 2022 @ 16:06:
Wie gaat uitrijden op de banden (PER/SAI)? Daar komt het toch op neer?
Gp: ‘ok’
Plan (C)rashSomerenV schreef op zondag 24 juli 2022 @ 16:07:
Het zou wat zijn als ze Sainz te lang laten rijden op bandjes die op zijn en hij er ook af vliegt. Al zou dat wel in de strategie van Ferrari passen
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Er kan nog veel gebeuren in 15 ronden, maar verwacht er niks vanYpuh schreef op zondag 24 juli 2022 @ 16:08:
Gewoon wachten tot de volgende band klapt of van de baan schiet en dan pitten? Alleen hopen dat je niet de 1e bent.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Alsof ik hem dood wens ofzo, jezus, aanstellerig gedoe.HollowGamer schreef op zondag 24 juli 2022 @ 15:35:
[...]
Vind het eigenlijk altijd dik sneu bij crashes, of dat nu een concurrent is of niet.
Sainz!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik wil wel op Sainz stemmen, maar ik wacht nog even of zijn banden niet plof doen.
Bij een pitstop moet je 5s stilstaan voor ze mogen sleutelen. Stop je niet meer, dan wordt het verrekend met je finish-tijd.Silent Thunder schreef op zondag 24 juli 2022 @ 16:09:
Moet SAI nog altijd zijn 5s incasseren? Hoe moet dat worden verrekkend dan, moet ie in de pits komen?
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Noob hier hehe, maar die moet toch ook binnen komen toch?
[ Voor 32% gewijzigd door Chefbierrr op 24-07-2022 16:10 ]
Ik zeg het niet graag maar HAM is eigenlijk ook wel goed bezig.
Ik ben daar niet zo van. In een Ferrari of Red Bull ben je verplicht om weer naar voren te rijden. Zo bijzonder vind ik het niet. Ik zit eigenlijk aan een ander te denken alleen nog geen idee wie,
"When you grow up your heart dies"
Waarom? Hij heeft gewoon een nieuwe raket motor gekregen dus hij gaat standaard als een speer, maar is dat echt een top racer vandaag dan?
Ja precies, bedoel ik ook - die moet zeker nog een keer stoppen..HollowGamer schreef op zondag 24 juli 2022 @ 16:10:
[...]
Noob hier hehe, maar die moet toch ook binnen komen toch?
In Oostenrijk klaagde hij erover dat het pedaal niet terug kwam, maar cut off knopje ben je ook te laat mee en gas terug nemen is vergelijkbaar met remmen in een personen auto, dat wil je ook zeker niet in zo'n situatie.siggy schreef op zondag 24 juli 2022 @ 16:07:
Even terug naar het 'stuck throttle' issue van Leclerc. Dat is toch allemaal elektrisch tegenwoordig? Tuurlijk, zo'n meter die de beweging van het gaspedaal vertaalt naar een elektrisch signaal, maar tenzij die fysiek blijft hangen zie ik niet hoe dat problem kan ontstaan... En lijkt me handig dat er op het stuur gewoon een 'cut-off' knopje moet zitten die het gaspedaal overruled.
(E)xit corner 13murphydrz schreef op zondag 24 juli 2022 @ 16:11:
Sainz plan ‘E’ ….. plof band!?
I hide at work because good employees are hard to find.
Hmm die krijgt voor de zoveelste keer een podium cadeau want Perez doet het gewoon slecht.Hippocampus schreef op zondag 24 juli 2022 @ 16:10:
[...]
Hij had een goede start maar de rest is maar meh...Hippocampus schreef op zondag 24 juli 2022 @ 16:10:
[...]
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Cadeau want de overige rijders zijn langzamer!G_Dragon schreef op zondag 24 juli 2022 @ 16:11:
[...]
Hmm die krijgt voor de zoveelste keer een podium cadeau want Perez doet het gewoon slecht.
Logica
"Do something random"StefanVerkerk schreef op zondag 24 juli 2022 @ 16:12:
Plan D voor Sainz. Detonate the engine?
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Don't finish.StefanVerkerk schreef op zondag 24 juli 2022 @ 16:12:
Plan D voor Sainz. Detonate the engine?
Ferrari master plan: Neuh, we gaan doorrijden.

M
Ja euhm, ik verwacht niet dat ie sneller is dan Max, dus tweede worden is dan toch maximaliseren?sjaool schreef op zondag 24 juli 2022 @ 16:11:
[...]
Hij had een goede start maar de rest is maar meh...
Russell achter zich gelaten, PER achter hem gehouden. Niet slecht.
Ferrari

Ferrari master plan: Box, box for soft
Plan B .. Plan C ..... Plan D ....Pitmuur zegt stay out maar sainz wil pitten
https://f1manager.info/ranking/4605
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Ik lig ieder weekend dubbel hier

Ferrari: "heb je even?"
Sainz: "watch the race guys..."...
[ Voor 22% gewijzigd door renegrunn op 24-07-2022 16:15 ]
Mooiste gevecht van de wedstrijd en dan willen ze hem even naar binnen halen

erutangiS
I hide at work because good employees are hard to find.
[ Voor 26% gewijzigd door Chefbierrr op 24-07-2022 16:15 ]
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Andere teams zeggen gewoon dit is wat we gaan doen. Punt.
Perez stuk.Ypuh schreef op zondag 24 juli 2022 @ 16:14:
Wat is er met Perez aan de hand? Auto stuk?
[ Voor 38% gewijzigd door G_Dragon op 24-07-2022 16:16 ]
[ Voor 25% gewijzigd door Richh op 24-07-2022 16:15 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
erutangiS
[ Voor 9% gewijzigd door Jeroenvde89 op 24-07-2022 16:16 ]
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Ooh ninja editRichh schreef op zondag 24 juli 2022 @ 16:15:
Nare actie van Russel
[ Voor 82% gewijzigd door Outerspace op 24-07-2022 16:22 ]
Het Mercedes effectKrukar schreef op zondag 24 juli 2022 @ 16:15:
'He fully turned into me', lol wtf? Russel heeft een zonnesteek opgelopen?
Overschatting.G_Dragon schreef op zondag 24 juli 2022 @ 16:14:
Super slecht van Perez... Wat is er aan de hand met hem..
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |