Hoe dan?
[ Voor 81% gewijzigd door Exocet op 08-07-2022 18:21 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 81% gewijzigd door Exocet op 08-07-2022 18:21 ]
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
"When you grow up your heart dies"
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Je kan met drie keer geel de snelste tijd hebben.StefanVerkerk schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 18:22:
Ik snap effe niks van de sectors / mini-sectors, maar lekker hoor! Wat een kleine marge.
Idd. 2x geel en dan 1x groen, Zal wel helemaal niks hebben gescheeld.StefanVerkerk schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 18:22:
Ik snap effe niks van de sectors / mini-sectors, maar lekker hoor! Wat een kleine marge.
De laatste sector heeft hij tijd gewonnen. Hoe? Geen idee.Blitzdoctor schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 18:22:
Hoe dan lol 2x geel
Paars is beste sector/ronde van de sessie, groen is persoonlijk beste sector/ronde van de sessie, geel is slechter dan de persoonlijk beste. En geel kan ook 0.001s langzamer zijn dan je persoonlijk beste sector.StefanVerkerk schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 18:22:
Dat redt jij nietMartin0 schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 18:23:
0.029 van een seconde. Dat is een halve scheet xD
Boe....
Ja nou ja, ik doelde meer in de zin dat ik het totaal niet zag aankomen dat hij nog ff P1 ging pakken. De kleurtjes snap ik uiteraard wel.Transportman schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 18:23:
[...]
Paars is beste sector/ronde van de sessie, groen is persoonlijk beste sector/ronde van de sessie, geel is slechter dan de persoonlijk beste. En geel kan ook 0.001s langzamer zijn dan je persoonlijk beste sector.
Niet voor de monteurs bij MB/AMG ....
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Nee toch? De paars in Q is toch niet de 3 snelste sectors, maar de 3 sectors van de snelste ronde. Dan kan je met 3x geel niet sneller rijden.Kenny_026 schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 18:22:
[...]
Je kan met drie keer geel de snelste tijd hebben.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Zo jammer, zou mooi zijn als 'we' daarmee zouden stoppen.
Tsja, Sainz en Le Clerc dezelfde situatie, 2 maal geel en dan toch sneller.StefanVerkerk schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 18:24:
[...]
Ja nou ja, ik doelde meer in de zin dat ik het totaal niet zag aankomen dat hij nog ff P1 ging pakken. De kleurtjes snap ik uiteraard wel.
Melk is goed voor elk...
Extra uitleg kan nooit kwaad, ik zag hem ook niet aankomen na 2x gele sector.StefanVerkerk schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 18:24:
[...]
Ja nou ja, ik doelde meer in de zin dat ik het totaal niet zag aankomen dat hij nog ff P1 ging pakken. De kleurtjes snap ik uiteraard wel.
Nee dat kan niet. Dan ben je al 3 keer langzamer dan je was?Kenny_026 schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 18:22:
[...]
ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346
Wat is dit? Max zat toch in de 1:04 als enige?
Zekers wel. Er kan altijd iemand in die sector sneller geweest zijn. Bottas pakte twee jaar terug met drie keer geel pole volgens mij.PWM schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 18:24:
[...]
Nee toch? De paars in Q is toch niet de 3 snelste sectors, maar de 3 sectors van de snelste ronde. Dan kan je met 3x geel niet sneller rijden.
Dat is niet de einduitslag, maar tussenstand van halverwege q3.
erutangiS
Met 2 runs in Q3 kan dat niet.Kenny_026 schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 18:22:
3x langzamer dan je snelste sector van de sessie, maar binnen 1 rondje kan het alsnog het snelst zijn, het gaat om duizendsten.zerocool82 schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 18:27:
[...]
Nee dat kan niet. Dan ben je al 3 keer langzamer dan je was?
Ze tellen die seconde vertraging van F1TV er gewoon bij op, denk ik
Dat kan niet, want geel is ten opzichte van je eigen sectortijd.Het kan wel, met meerdere rondes in een sessie.Kenny_026 schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 18:27:
[...]
Zekers wel. Er kan altijd iemand in die sector sneller geweest zijn. Bottas pakte twee jaar terug met drie keer geel pole volgens mij.
[ Voor 7% gewijzigd door Transportman op 08-07-2022 18:29 ]
Yep... 1:04:984
Wel als hij daarvoor al pole had...Transportman schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 18:28:
[...]
Dat kan niet, want geel is ten opzichte van je eigen sectortijd.
"Man up" dan maar want dat gaat niet gebeuren (tot bepaalde coureurs stoppen).HollowGamer schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 18:25:
[...]
Zo jammer, zou mooi zijn als 'we' daarmee zouden stoppen.
Heel vervelend idd
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Verwijderd
Social media is echt zo toxic, dat is een groot probleem aan het worden.SuBBaSS schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 18:29:
[...]
"Man up" dan maar want dat gaat niet gebeuren (tot bepaalde coureurs stoppen).
Brundle zei ook al dat het al decennia-lang zo is, die "partisan" crowds.
Social media als olie op 't vuur erbij tegenwoordig.
Nee, moeten we maar mee dealen.
Bij voetbal proberen ze het al tig jaar. Gaat bij de F1 ook echt nooit veranderen. Iets met menselijk kuddegedrag…SuBBaSS schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 18:29:
[...]
Leonard, is that you?warp schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 18:30:
[...]
Behalve voor de ruim 3 miljard mensen die kampen met lactose-intolerantie of een melkallergie
Ach, met een beetje mazzel gaan Facebook en Instagram binnenkort op zwart.Verwijderd schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 18:30:
[...]
Social media is echt zo toxic, dat is een groot probleem aan het worden.
Tomorrow is not today!
Kan mij herinneren dat VET in een Ferrari toen hij op pole achter de pacecar ,volgens mij op Hockenheim, een langzame bocht uitgleed in de regen ook nogal wat gejuich over zich heen kreeg, paar jaar geleden.SuBBaSS schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 18:29:
[...]
[ Voor 58% gewijzigd door MikeyMan op 08-07-2022 18:35 ]
[ Voor 98% gewijzigd door jan390 op 08-07-2022 18:35 ]
Agh, ik was afgelopen maandag in het Goffertpark te Nijmegen en toen riepen er ± 65.000 man 'Boehhh' omdat een dame haar T-Shirtje niet omhoog deed....PalingDrone schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 18:33:
[...]
Kan mij herinneren dat VET in een Ferrari toen hij op pole achter de pacecar ,volgens mij op Hockenheim, een langzame bocht uitgleed in de regen ook nogal wat gejuich over zich heen kreeg, paar jaar geleden.
Dat zie ik toch als wat anders dan om bij de podiumcertemonie te gaan loeien, eerste is in the heat of the moment, na de finish is het gewoon gefrustreerd geloei en dat laatste is behoorlijk kansloos.
Nope, me 2 metoo metoo...
Regie gaat voor een Razzi award dit jaar. Alsof ze echt een stel nitwits er hebben zitten die nog nooit een race hebben gezien.StefanVerkerk schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 18:35:
Trouwens, even klagen. Welke idioot verzint het om tijdens de laatste ronde de onboard camera Max in de laatste sector al op de front facing camera te zetten?
Mijn boefje is liev!
Goh dat had ik dinsdag ook met 65.000 man in het GoffertparkWill_M schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 18:35:
[...]
Agh, ik was afgelopen maandag in het Goffertpark te Nijmegen en toen riepen er ± 65.000 man 'Boehhh' omdat een dame haar T-Shirtje niet omhoog deed....![]()
Ik denk dat een penalty voor PER voor morgen gaat gelden. Alle andere penalty's voor de race op zondag. Maar ik durf dit niet met zekerheid te zeggen.JB schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 18:37:
Hoe werkt het eigenlijk met penalties icm sprintrace?
Terecht ook!Will_M schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 18:35:
[...]
Agh, ik was afgelopen maandag in het Goffertpark te Nijmegen en toen riepen er ± 65.000 man 'Boehhh' omdat een dame haar T-Shirtje niet omhoog deed....![]()
Dat is dus een bijzondere, want zover ik weet worden penalty's toegekend voor de GP op zondag. De sprinrtace geeft dan een voordeel dat je dus nog wat plekken naar voren kan winnen.sjaool schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 18:39:
[...]
Ik denk dat een penalty voor PER voor morgen gaat gelden. Alle andere penalty's voor de race op zondag. Maar ik durf dit niet met zekerheid te zeggen.
Alonso tenía una parte del fondo rota a partir de media quali.
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) 8 juli 2022
Alonso had a broken floor midway through quali.#f1 #AustrianGP
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Dit was gewoon weer dikke faal van de stewards. Compleet onnodig dat dat langer dan 30 sec tijd moest kosten.tweakduke schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 18:41:
[...]
Dat is dus een bijzondere, want zover ik weet worden penalty's toegekend voor de GP op zondag. De sprinrtace geeft dan een voordeel dat je dus nog wat plekken naar voren kan winnen.
Alleen zou de kwalificatie uitslag niet kloppen in dit geval en dan vraag je je af of Perez het voordeel van de sprintrace nog mag hebben.
Is al net zo’n bullshit bingo als Toto nu… “it’s just formule 1, this can happen, no big deal”PalingDrone schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 18:41:
Lewis gaat fighten voor top3 (interview op Sky)
Mijn boefje is liev!
Het is inderdaad niet handig om dit na de sessie af te handelen, denk net te laat opgemerkt. De summon is nu ooksiggy schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 18:43:
[...]
Dit was gewoon weer dikke faal van de stewards. Compleet onnodig dat dat langer dan 30 sec tijd moest kosten.
Ben benieuwd of Perez een goede reden kan bedenkenAlleged breach of Article 33.3 of the Formula One Sporting Regulations – Leaving the
track without a justifiable reason at 17:39.
Hoeveel min zit er tussen q2-q3? 10 min? Ze hoefden allen het laatste rondje even te checken van Perez, een van de weinige die zich verbeterde. Maar goed, het blijft algehele ellende met die lijn naar mijn mening. Levert gewoon onnodig gedoe op, vooral toen Norris even het gravel raakt. Complete facepalm om daar track limits te gaan hanteren.tweakduke schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 18:44:
Het is inderdaad niet handig om dit na de sessie af te handelen, denk net te laat opgemerkt. De summon is nu ook
Tequila!Ben benieuwd of Perez een goede reden kan bedenken
Maar vooral dat hypocriete "wij doen dat niet" dat ie nog even toevoegt.PalingDrone schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 18:45:
Toto heeft liever dit terwijl ze snel zijn dan dat ze niet in de buurt komen van de top (op Sky)
Einelijk spelen ze weer mee.
En RUS start misschien op 4, is er vrij zeker van dat PER teruggezet gaat worden.
Gaan ze bij Sky weer janken over gejuich terwijl Toto het niet gehoord heeft, lekker blijven stoken die Britse pers....
Toto wil daarover praten met de fans, goh, daar hoorden we 'm het vorige weekend niet zo uitgesproken over...
Jup, hij heeft al jaren geen gel of wax meer hoeven kopen.SuBBaSS schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 18:47:
[...]
Maar vooral dat hypocriete "wij doen dat niet" dat ie nog even toevoegt.
Boter op 't hoofd.
Ach je moet toegeven dat het juichen op de tribune toch echt wel sneu is als er iemand in de banden gaat, ongeacht wie het is.PalingDrone schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 18:45:
Toto heeft liever dit terwijl ze snel zijn dan dat ze niet in de buurt komen van de top (op Sky)
Einelijk spelen ze weer mee.
En RUS start misschien op 4, is er vrij zeker van dat PER teruggezet gaat worden.
Gaan ze bij Sky weer janken over gejuich terwijl Toto het niet gehoord heeft, lekker blijven stoken die Britse pers....
Toto wil daarover praten met de fans, goh, daar hoorden we 'm het vorige weekend niet zo uitgesproken over...
Tijdens de sessie is toch wel wat anders dan wanneer een coureur op de baan komt voor een presentatie of tijdens de podiumceremonie.jan390 schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 18:48:
[...]
Ach je moet toegeven dat het juichen op de tribune toch echt wel sneu is als er iemand in de banden gaat, ongeacht wie het is.
Je zegt het goed. Ongeacht wie het is. Daar zit het probleem… Mede mogelijk gemaakt door Toto en co.jan390 schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 18:48:
[...]
Ach je moet toegeven dat het juichen op de tribune toch echt wel sneu is als er iemand in de banden gaat, ongeacht wie het is.
Mijn boefje is liev!
De auto stapte wel wat uit voor de bocht, als ze dat goed kunnen verdedigen dan komt het nog wel goed denk ik.tweakduke schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 18:44:
[...]
Het is inderdaad niet handig om dit na de sessie af te handelen, denk net te laat opgemerkt. De summon is nu ook
[...]
Ben benieuwd of Perez een goede reden kan bedenken
een treffende spreuk
En zo denkt het andere kamp ook en blijven hele hordes fans onsportief en zelfs haatdragend doen.JB schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 18:50:
[...]
Je zegt het goed. Ongeacht wie het is. Daar zit het probleem… Mede mogelijk gemaakt door Toto en co.
Jep. Twitter helpt ook niet.jan390 schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 18:54:
[...]
En zo denkt het andere kamp ook en blijven hele hordes fans onsportief en zelfs haatdragend doen.
Het is maar wat je zoekt in het racen.
Mijn boefje is liev!
Gaat best lekker daarBloodclot schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 18:49:
HAAAAAAAS!
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
True, maar het helpt gewoon niet als er alleen van een 'partij' wat wordt gezegd en de rest wordt 'verzwegen' en zelfs actief genegeerd. Dermate niveau van hypocritie stookt het vuurtje alleen maar verder.jan390 schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 18:48:
[...]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Hoop dat ze zo wat makkelijker sponsoren kunnen vinden voor volgend seizoenPalingDrone schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 18:55:
[...]
Gaat best lekker daar
Leuk om met 2 auto's in de top10 te staan
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
"Haatdragend" is denk ik persoonlijk een véél te beladen term. Supporters van "Team Red' zullen "Team Bleu" (en de fans daarvan) altijd blijven uitjouwen .... Dat zelfde geldt Vice-Versa nét zo hard.jan390 schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 18:54:
[...]
En zo denkt het andere kamp ook en blijven hele hordes fans onsportief en zelfs haatdragend doen.
Het is maar wat je zoekt in het racen.
Tsja, actie-reactie. Heeft Mercedes / Hamilton zelf voor gezorgd. De Ferrari rijders krijgen gewoon een applausje enzo.Gynnad schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 19:00:
Het blijkt wel dat de Nederlandse fans in Oostenrijk net zo treurig zijn als de fans die boo riepen in Silverstone.
Dat is natuurlijk gewoon onzin, dit is geen actie reactie. De Nederlandse fans reageren al tijden zo. De "fans" reageren sinds vorig seizoen ontzettend overdreven op alles, alleen al alle Hamilton memes die voorbij komen.TheBrut3 schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 19:02:
[...]
Tsja, actie-reactie. Heeft Mercedes / Hamilton zelf voor gezorgd. De Ferrari rijders krijgen gewoon een applausje enzo.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Dit topic is gesloten.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq