Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Op naar een sprint race weekend. Ik heb er weer zin in. Het is te hopen voor Leclerc dat Ferrari hun strategie dit keer wel op orde heeft.
"When you grow up your heart dies"
Zal RBR weer heer & meester zijn op hun eigen baan?
Ben benieuwd hoe het stuiteren bij MERC zal zijn.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Hey ik was alweer helemaal vergeten dat we een Sprint hadden dit weekend!
Ben heel benieuwd naar hoe de 3 top teams zich hier tot elkaar verhouden
En natuurlijk of de Nederlandse fans zich nog een beetje laten horen
Ben heel benieuwd naar hoe de 3 top teams zich hier tot elkaar verhouden
En natuurlijk of de Nederlandse fans zich nog een beetje laten horen
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Ik verwacht een getergde en snelle Leclerc in Oostenrijk. Heb sowieso het idee dat Oostenrijk dit jaar meer voor Ferrari is
Is dit het circuit met de minste bochten dit seizoen?
Geen idee, maar het is wel lekker kort dus heel veel ronden actie... hoop ik teminste.kraanwagen schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 08:19:
Dit word weer een leuk weekend!
Ben dan geen fan van de sprint races, maar ik vind het dit keer wel super vet dat we een van mijn favoriete banen 2 keer gaan zien
Ben dan geen fan van de sprint races, maar ik vind het dit keer wel super vet dat we een van mijn favoriete banen 2 keer gaan zien
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Het is toch altijd wel lekker wanneer je een paar dagen na de vorige race je alweer kan verheugen op de volgende
Hopelijk nu wat minder problemen voor Max en een mooie strijd met Ferrari en Mercedes

Hopelijk nu wat minder problemen voor Max en een mooie strijd met Ferrari en Mercedes
Ben geen fan van de sprint-race, maar het kan wel interessant zijn op zo'n korte baan. Hoop eigenlijk weer eens rokende/brandende remschijven te zien. Dat was bij één van de eerste sprintraces in Engeland toen het geval.

Ik vind Spielberg altijd een gave baan. Enkele jaren geleden was het plan om de oude Zeltweg omloop in ere te herstellen om zo ook lange afstandsraces te kunnen bieden en als alternatieve lay-out voor F1 (https://www.racingcircuit...1-ring-osterrichring.html)
Uit de satelietfoto's maak ik op dat de extra lus tijdens F1 wedstrijden vooral wordt gebruikt als parkeerplaats voor alle trucs van het Paddock. Voornamelijk bocht 1 (heuvelop en iets off camber bij uitgang, waar je veel snelheid kan meenemen) en de laatste twee bochten voor start/finish (met mooie compressie) zijn mooi die je bij niet veel andere circuits treft.
De weersvoorspelling geeft droog, gematigd weer aan. Jammer genoeg een week te vroeg voor hogere temperaturen en wisselvalligheid. Hoe het weekend in Canada en Silverstone uitvouwde qua weer vond ik wel erg gaaf!
Uit de satelietfoto's maak ik op dat de extra lus tijdens F1 wedstrijden vooral wordt gebruikt als parkeerplaats voor alle trucs van het Paddock. Voornamelijk bocht 1 (heuvelop en iets off camber bij uitgang, waar je veel snelheid kan meenemen) en de laatste twee bochten voor start/finish (met mooie compressie) zijn mooi die je bij niet veel andere circuits treft.
De weersvoorspelling geeft droog, gematigd weer aan. Jammer genoeg een week te vroeg voor hogere temperaturen en wisselvalligheid. Hoe het weekend in Canada en Silverstone uitvouwde qua weer vond ik wel erg gaaf!
Het wordt een druk weekend om alles te kunnen gaan volgen. Sprintrace vind ik niks omdat door een kleinigheidje het hele kampioenschap op de schop kan gaan. We gaan het zien.......
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
Ongeacht wat er dit weekend gebeurt zal Max in ieder geval op P1 blijven staan in het kampioenschap. Zo groot is zijn voorsprong ook wel weer.AvK schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 09:12:
Het wordt een druk weekend om alles te kunnen gaan volgen. Sprintrace vind ik niks omdat door een kleinigheidje het hele kampioenschap op de schop kan gaan. We gaan het zien.......
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Even jinxen;Spotmatic schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 09:17:
[...]
Ongeacht wat er dit weekend gebeurt zal Max in ieder geval op P1 blijven staan in het kampioenschap. Zo groot is zijn voorsprong ook wel weer.
Of hij moet 2 x uitvallen en Perez pakt de volle buit. Dan staan ze in punten gelijk. Maar dan blijft VER 1 omdat hij meer overwinningen heeft.
Gezien de nieuw ontwikkelde auto's en verloop van seizoen denk ik dat Ferrari op deze baan wel degelijk in het voordeel is. Maar meestal is dit ook een circuit waar Verstappen van nature goed presteert in een RBR. We gaan het zien,vrijdag direct al met de pre-kwalificatie.JB schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 09:51:
[..] maar ben benieuwd of FER het hier beter voor elkaar heeft icm bochtenwerk.
Ja inderdaad. Ook benieuwd waar MER nu blijft. Want dit is weer even anders dan Silverstone. Hebben ze echt stappen gemaakt of was het gloryrun ivm "thuiswedstrijd".Woudloper schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 09:56:
[...]
Gezien de nieuw ontwikkelde auto's en verloop van seizoen denk ik dat Ferrari op deze baan wel degelijk in het voordeel is. Maar meestal is dit ook een circuit waar Verstappen van nature goed presteert in een RBR. We gaan het zien,vrijdag direct al met de pre-kwalificatie.
Mijn boefje is liev!
Correct, 10 bochten is het minste in het seizoen.kraanwagen schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 08:19:
GP is altijd minimaal 305km, behalve Monaco.sjaool schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 08:22:
Geen idee, maar het is wel lekker kort dus heel veel ronden actie... hoop ik teminste.
Oostenrijk is 4,3km. Hongarije, Canada, Mexico en Brazilië zijn ongeveer dezelfde lengte. Zandvoort is met 4,2km net iets korter en de kortste baan is natuurlijk Monaco.
Hopelijk hebben ze een extra nieuwe vloer voor Max anders moet hij terug naar de oude(niet geupdate versie)
Als dat het geval is zie ik hem hier niet winnen...tenzij regen
Dit wordt een easy peasy lemon squeezy 34 punten voor Max. Minimaal 9 punten uitlopen op Leclerc.
Aan het spelen: Clair Obscur: Expedition 33
Het ging mij niet om de afstand maar om het aantal gereden ronden. Die circuits vind ik namelijk het meest aantrekkelijk qua race. En de circuits die jij noemt vind ik om die reden dus ook de leukere om te kijken.TheBrut3 schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 09:58:
[...]
GP is altijd minimaal 305km, behalve Monaco.
Oostenrijk is 4,3km. Hongarije, Canada, Mexico en Brazilië zijn ongeveer dezelfde lengte. Zandvoort is met 4,2km net iets korter en de kortste baan is natuurlijk Monaco.
Engineer: "No Charles, you cannot have the pit stop."
[ Voor 9% gewijzigd door Chocoball op 06-07-2022 10:46 ]
Begreep altijd dat dit een technisch lastige baan is, waarschijnlijk omdat er zo weinig bochten zijn dus hoe je elke bocht ingaat is extra belangrijk.
Weer ziet er in Spielberg ook lekker intermdiate uit voor de komende dagen. Leuk.
Weer ziet er in Spielberg ook lekker intermdiate uit voor de komende dagen. Leuk.
Denk het ook, weinig bochten en op dit circuit is Max altijd sterk. Daarbij komt het inmiddels bijna standaard gepruts van Ferrari, ik zie Max in elk geval wel zondag winnen. Sprintrace kan Leclerc nog wel winnen, gezien strategie daar minder relevant is.Mog schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 10:23:
Dit wordt een easy peasy lemon squeezy 34 punten voor Max. Minimaal 9 punten uitlopen op Leclerc.
Stay tuned for something really special we have planned with this helmet together with Wings for Life and @VerstappenCOM this Friday pic.twitter.com/58ViwZOY9O
— Max Verstappen (@Max33Verstappen) 6 juli 2022
[ Voor 32% gewijzigd door basvn op 06-07-2022 11:05 ]
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
En Max weer met de meest fantasieloze helm van het veld.

We kijken niet allemaal naar helmen tijdens het racen.. Nog sterker, de helm is wel het laatste waar ik naar kijk.werphengel schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 11:25:
[...]
En Max weer met de meest fantasieloze helm van het veld.Mijn god, wat is dat ding toch lelijk als je die vergelijkt met het overige veld. Er is toch vast wel één airbrusher in Nederland te vinden die wat moois weet ipv die plakplaatjes. Kom op zeg…
Als het ding maar doet waar het voor is gemaakt!
Inderdaad. Je ziet 'm maar amper door de Halo en vanuit de on-board zie je alleen z'n bovenkant.murphydrz schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 11:28:
[...]
We kijken niet allemaal naar helmen tijdens het racen.. Nog sterker, de helm is wel het laatste waar ik naar kijk.
Als het ding maar doet waar het voor is gemaakt!![]()
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Als het je gaat om kermishelmen van een paar mensen uit het middenveld dan moet je daar maar naar gaan kijken. 
Ik denk ook dat Max wat meer sponsorverplichtingen heeft om op zijn helm te vermelden dus de creativiteit wordt daardoor ook redelijk ingeperkt.
Ik denk ook dat Max wat meer sponsorverplichtingen heeft om op zijn helm te vermelden dus de creativiteit wordt daardoor ook redelijk ingeperkt.
Hij had altijd dezelfde ontwerper/artist als Ricciardo, maar met een zeer verschillend resultaat. Persoonlijk vind ik al die veranderende designs maar niks. Maar ik ben dan ook een ouderwetse zeur.werphengel schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 11:25:
[...]
En Max weer met de meest fantasieloze helm van het veld.Mijn god, wat is dat ding toch lelijk als je die vergelijkt met het overige veld. Er is toch vast wel één airbrusher in Nederland te vinden die wat moois weet ipv die plakplaatjes. Kom op zeg…
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Sponsors hebben dan wel weer graag aandacht.sjaool schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 11:31:
Als het je gaat om kermishelmen van een paar mensen uit het middenveld dan moet je daar maar naar gaan kijken.
Max heeft ook paar keer in een oranje helm gereden, jammer dat hij daar niet altijd mee rijdt. Vond die persoonlijker dan wit.
I served in a company of heroes.
Al die helmen van tegenwoordig missen een identiteit. Het zijn geen ontwerpen meer.werphengel schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 11:25:
[...]
De helmen van Hill, Villeneuve, Hakkinen, Schumacher Sr, Verstappen Sr, Senna, begindagen Hamilton en Alonso. Ik kan ze bijna uit mijn hoofd tekenen.
Aan het spelen: Clair Obscur: Expedition 33
Gloryrun? Hoe hebben ze dat kunnen doen?JB schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 09:58:
[...]
Ja inderdaad. Ook benieuwd waar MER nu blijft. Want dit is weer even anders dan Silverstone. Hebben ze echt stappen gemaakt of was het gloryrun ivm "thuiswedstrijd".
[ Voor 3% gewijzigd door mrstylo op 06-07-2022 11:45 ]
Gloryrace dan? Motor meer open gezet? Circuit wat hun design goed/beter lag? Etc... Ben benieuwd of ze er weer een beetje bij zitten of juist niet.
Mijn boefje is liev!
Het feit dat Silverstone zo vlak als een biljartlaken is helpt natuurlijk ook mee om het stuiteren tegen te gaan. Of ze de motor extra open hebben geschroefd zal niemand (behalve Mercedes) weten, maar het zou mij niks verbazen.JB schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 11:47:
[...]
Gloryrace dan? Motor meer open gezet? Circuit wat hun design goed/beter lag? Etc... Ben benieuwd of ze er weer een beetje bij zitten of juist niet.
Wel hoop ik van harte dat ze weer met de top mee kunnen komen, hoe vet zou het zijn als meer dan 2 constructeurs met elkaar vechten vooraan. Uiteraard hoop ik alsnog op winst van het WDC voor Verstappen. Zou er echter ook vrede mee hebben als het iemand anders wordt, zolang het gelijk op gaat en gewonnen wordt op de baan. Meer actie en spanning is meer beter
@Hatsjoe Max moet eerst een "echte" WDC winnen, zodat die Engelsen eindelijk hun smoel houden
Mijn boefje is liev!
Je maakt je motor ook gelijk kapot. Kan echt zonder risico. Ik geloof daar niets van eigenlijkJB schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 11:47:
[...]
"Maar Mercedes had geen goede auto dus iedereen had dat WDC kunnen winnen in die RB"JB schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 11:52:
@Hatsjoe Max moet eerst een "echte" WDC winnen, zodat die Engelsen eindelijk hun smoel houden
Dat zullen die Engelsen nooit doen, die leven om te zeikenJB schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 11:52:

Hoeft niet. Je kan een motor een klein stukje extra open schroeven voor 1 race en daarna weer terugschroeven, waardoor deze geen 8 maar 5 of 6 races meegaat. Maar dat kleine stukje kan wel een hele hoop verschil maken voor een race.mrstylo schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 11:54:
[...]
Je maakt je motor ook gelijk kapot. Kan echt zonder risico. Ik geloof daar niets van eigenlijk
Of dat nou een goed argument is.Rivanov schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 11:29:
[...]
Inderdaad. Je ziet 'm maar amper door de Halo en vanuit de on-board zie je alleen z'n bovenkant.
Of je er een kermishelm van wilt maken ja of nee bepaald Max zelf. Denk dat het meer is dat het met de Hollandse nuchterheid te maken heeft: doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg. Het interesseert hem volgens mij geen hol. Jammer.sjaool schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 11:31:
Sponsorverplichtingen is natuurlijk een zwak argument, je bent wereldkampioen!!! Dan mag je toch wel wat eisen stellen zou je zeggen. Als je kijkt naar sommige helmontwerpen van Vettel bijvoorbeeld, die zijn echt wel mooi.
Het interesseert hem zeker wel. Hij verkoopt ze wel weer allemaal aan zijn fans. Dus hoe meer verschillende helmen, hoe meer geld.werphengel schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 11:57:
[...]
Of dat nou een goed argument is.
[...]
Of je er een kermishelm van wilt maken ja of nee bepaald Max zelf. Denk dat het meer is dat het met de Hollandse nuchterheid te maken heeft: doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg. Het interesseert hem volgens mij geen hol. Jammer.
Sponsorverplichtingen is natuurlijk een zwak argument, je bent wereldkampioen!!! Dan mag je toch wel wat eisen stellen zou je zeggen. Als je kijkt naar sommige helmontwerpen van Vettel bijvoorbeeld, die zijn echt wel mooi.
Sponsoren leveren geld op, een mooie helm niet. Ik kan mij niet voorstellen dat de afbeelding van een mooie helm een brood oplevert bij de bakker...geld doet echter wel zorgen voor eten op tafel..werphengel schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 11:57:
[...]
[...]
Het een hoeft het andere niet uit te sluiten.murphydrz schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 12:04:
[...]
Sponsoren leveren geld op, een mooie helm niet. Ik kan mij niet voorstellen dat de afbeelding van een mooie helm een brood oplevert bij de bakker...geld doet echter wel zorgen voor eten op tafel..
Dat bepaalt de coureur niet helemaal zelf. Ricciardo heeft wel eens gezegd dat hij pas los kon gaan qua helmdesign nadat hij weg was bij Red Bull.werphengel schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 11:57:
[...]
[...]
Of je er een kermishelm van wilt maken ja of nee bepaald Max zelf. Denk dat het meer is dat het met de Hollandse nuchterheid te maken heeft: doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg. Het interesseert hem volgens mij geen hol. Jammer.
Net zoals dat Hamilton de bijnaam #blessed heeft gekregen, maar Engelsen daar niks van snappenHatsjoe schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 11:54:
[...]
Dat zullen die Engelsen nooit doen, die leven om te zeikenMax is gewoon de terechte WDC winnaar van 2021 wanneer je objectief naar alle stats kijkt. Volgens de Engelsen wordt Max ook dit seizoen keer op keer voorgetrokken dus die zullen altijd wat blijven verzinnen
Nondeju!!!!!!! Heeft de familie weer een familiedag geregeld op een zaterdag wanneer er een sprintrace is!!
Wel fijn dat Max zeer warschijnlijk niet uitgejouwd wordt dit weekend..
*Heel toevallig voel jij je Zaterdagochtend niet lekkerpilskes schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 12:38:
Nondeju!!!!!!! Heeft de familie weer een familiedag geregeld op een zaterdag wanneer er een sprintrace is!!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik weet dat het een klein circuit en dat er op rechte stukken niet zoveel gebeurd, maar ik vind persoonlijk de afstand tussen m5, m6 en m7 toch wel groot
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
F1 vraagt ook steeds meer tijd. Bijna ieder weekend raak.pilskes schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 12:38:
Daarom blij met Viaplay, zodat ik in mijn eigen tijd lekker rustig terug kan kijken.
Is het verplicht dan? Gewoon lekker thuis blijven als je de sprintrace wil zien.pilskes schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 12:38:
Tot maximaal 2 dagen na de race.mrstylo schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 12:58:
[...]
F1 vraagt ook steeds meer tijd. Bijna ieder weekend raak.
Daarom blij met Viaplay, zodat ik in mijn eigen tijd lekker rustig terug kan kijken.
M17 kan waarschijnlijk ook wel bijspringen als het nodig is? weet niet of er barrier tussen zit?Jasphur schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 12:58:
[...]
Ik weet dat het een klein circuit en dat er op rechte stukken niet zoveel gebeurd, maar ik vind persoonlijk de afstand tussen m5, m6 en m7 toch wel groot
Villeneuve ja.Mog schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 11:42:
[...]
Al die helmen van tegenwoordig missen een identiteit. Het zijn geen ontwerpen meer.
De helmen van Hill, Villeneuve, Hakkinen, Schumacher Sr, Verstappen Sr, Senna, begindagen Hamilton en Alonso. Ik kan ze bijna uit mijn hoofd tekenen.
Komend weekend is 'een andere rijder' aan de beurt denk ikpilskes schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 12:38:
[...]
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Mooi toch? Ik heb steeds meer weekenden waar ik helaas, echt heel vervelend, toch echt niet gezellig kan komen doen!mrstylo schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 12:58:
[...]
blup
Zit al de hele week thuis met vage klachten, misschien die nog even rekken....G_Dragon schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 12:51:
[...]
*Heel toevallig voel jij je Zaterdagochtend niet lekker
Ik hoop dat je niet verplicht bent om heen te gaan wanneer je echt niet wil, want dat moet niet kunnenpilskes schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 13:33:
[...]
Zit al de hele week thuis met vage klachten, misschien die nog even rekken....
Waarom zou porpoising juist op dit circuit weer meer voor moeten komen? Zitten er veel hobbels in oid? Of is puur hoogteverschil al een veroorzaker van dat gestuiter?
Da's ook een goeie. Zou de lagere luchtdruk invloed hebben op de effectiviteit van het groundeffect? Meer effect dan op de auto's van de vorige jaren?Emgeebee schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 13:36:
Waarom zou porpoising juist op dit circuit weer meer voor moeten komen? Zitten er veel hobbels in oid? Of is puur hoogteverschil al een veroorzaker van dat gestuiter?
'Waarom was je niet op de familiedag?' -"Ik wil formule 1 kijken"G_Dragon schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 13:36:
[...]
Ik hoop dat je niet verplicht bent om heen te gaan wanneer je echt niet wil, want dat moet niet kunnen
Ik vind F1 leuke en kijk het graag, maar verjaardagen of andere speciale (familie) evenementen laten schieten voor een F1 race, nooit
Ik kan dit weekend de race ook niet kijken, i.v.m. een verjaardagsfeestje van m'n zoontje, net zoals afgelopen zondag (afgelopen zondag de familie, deze zondag de vrienden). Dan kijk ik 'm later wel terug
Mijn voorspelling:
1: Max
2: Perez
3: Russel
Leclerc en Sainz ketsen elkaar van de baan af ergens
Vaak bu'j te bang!
Haha beter dan dat het een verplichting is, je moet alleen gaan als je zelf ook wil.-tom-562 schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 13:42:
[...]
'Waarom was je niet op de familiedag?' -"Ik wil formule 1 kijken"![]()
Ik vind F1 leuke en kijk het graag, maar verjaardagen of andere speciale (familie) evenementen laten schieten voor een F1 race, nooit![]()
Ik kan dit weekend de race ook niet kijken, i.v.m. een verjaardagsfeestje van m'n zoontje, net zoals afgelopen zondag (afgelopen zondag de familie, deze zondag de vrienden). Dan kijk ik 'm later wel terug
Mijn voorspelling:
3: Russel
Leclerc en Sainz ketsen elkaar van de baan af ergens
Maargoed laten we niet teveel offtopic gaan
Mijn voorspelling:
3: Norris
Ben vooral benieuwd waar Ricciardo blijft... die is aardig afgezakt dit seizoen... (zijn laatste?)
Vaak bu'j te bang!
Eerst Masi en nu die Binotto met zijn voorkeur voor MaxHatsjoe schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 11:54:
[...]
Dat zullen die Engelsen nooit doen, die leven om te zeikenMax is gewoon de terechte WDC winnaar van 2021 wanneer je objectief naar alle stats kijkt. Volgens de Engelsen wordt Max ook dit seizoen keer op keer voorgetrokken dus die zullen altijd wat blijven verzinnen
Die bocht 2 kan je ook bijna geen bocht meer noemen, meer een lichte afwijking naar links
Hail to the king baby!
Aardig afgezakt is een understatement. Sinds Monza vorig jaar is het diep teleurstellend. Ik zie er nog wel kans op dat hij in de zomerstop gewisseld wordt. Die had gewoon nooit bij RB weg moeten gaan. Misschien had hij geen WC geworden, maar wel permanent in de top 3/5 mee rijden.-tom-562 schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 13:46:
Ben vooral benieuwd waar Ricciardo blijft... die is aardig afgezakt dit seizoen... (zijn laatste?)
---RAWE CEEK!!!---
Het is een echt circuit dus wrs weinig hobbels dus ze zullen gewoon laag kunnen zetten met als afgelopen weekend.basvn schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 08:06:
Zal RBR weer heer & meester zijn op hun eigen baan?
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
Toch ging Russel er daar 3 jaar geleden bijna afurk_forever schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 13:52:
[...]
Die bocht 2 kan je ook bijna geen bocht meer noemen, meer een lichte afwijking naar links![]()
Die was zo druk met kijken naar het gevecht tussen Leclerc en Max dat die met een wiel in het gras kwam daar

Het zijn de makkelijke bochten die je mist
[ Voor 4% gewijzigd door Waah op 06-07-2022 14:56 ]
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 01:22
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Iets wat ik al eerder zei en onderhand weer ervaar: het programma is zo vol dat het minder leuk wordt, puur omdat je privé er veel rekening mee `moet` houden.mrstylo schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 12:58:
[...]
Desondanks een leuk circuit weer dit weekend
We gaan dit weekend naar Oostenrijk om Max te aanmoedigen. Heeft iemand nog tips en tricks?
Daarnaast zitten we bij de Red Bull Tribune ‘E’, iemand ervaring of het goede zitplaatsen zijn?
Daarnaast zitten we bij de Red Bull Tribune ‘E’, iemand ervaring of het goede zitplaatsen zijn?
Stuur mij je kaartjes en ik kan het je na afloop vertellenRRCreations schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 15:01:
We gaan dit weekend naar Oostenrijk om Max te aanmoedigen. Heeft iemand nog tips en tricks?
Maar nee heb geen idee, veel plezier iig
/edit:
Bij familiedagen hier gaat gewoon de stream aan hoor
[ Voor 7% gewijzigd door schumi2004 op 06-07-2022 15:04 ]
Hier ook iemand met een fijne familiedag op Zaterdag.pilskes schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 12:38:
Familiedag op zondag is veel erger... Ik kijk de race wel weer op maandag terug. Tot dan social media vermijden.pronkje schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 15:03:
[...]
Hier ook iemand met een fijne familiedag op Zaterdag.
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Van de laatste 6 races hier heeft Verstappen er 4 gewonnen. Gezien de vorm waarin hij verkeert en de kwaliteit van de Red Bull moeten er meerdere tegenslagen zijn wil hij dit jaar niet kunnen winnen.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Weet je al van het topic [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken? af? Ik verwacht dat je hier nog meer kunt vindenRRCreations schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 15:01:
Sterkte!pronkje schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 15:03:
[...]
Hier ook iemand met een fijne familiedag op Zaterdag.
Hoorde net dat we zaterdag naar de Beekse Bergen gaan, stream opzetten wordt dus lastig ben ik bang
Verplicht? Niet echt...maar aangezien er diverse personen afgelopen jaar zijn overleden (waaronder mijn vader) is het wel zo netjes om me daar bij te voegen.noo schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 13:00:
[...]
Is het verplicht dan? Gewoon lekker thuis blijven als je de sprintrace wil zien.
Wel de laatste keer zal ik ze vertellen!
Gewoon nieuws uit en later terug kijken. Kun je overdag lekker genieten..
Het is verrekte lastig om het nieuws te negeren kan ik je wel vertellen. Heb je alles op je telefoon uit staan dan is wel iemand in de buurt die het erover heeft.ProudElm schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 16:22:
Gewoon nieuws uit en later terug kijken. Kun je overdag lekker genieten..
Tip: zeg het ook tegen vrienden dei de F1 volgensjaool schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 16:35:
[...]
Het is verrekte lastig om het nieuws te negeren kan ik je wel vertellen. Heb je alles op je telefoon uit staan dan is wel iemand in de buurt die het erover heeft.
Vaak bu'j te bang!
i know.. Ik kijk eigenlijk nooit races live.. Overdag liever met de fam bezig dan de tv.. Dus 's avonds lekker de race terug kijken. Maar ja, wel een gedoe om niet per ongelijk de nieuws feed of reddit te openen.. Maar ach.. Het lukt bijna altijd..
Echt belangrijke races zoals de laatste race van het jaar kijk ik wel live!
Echt belangrijke races zoals de laatste race van het jaar kijk ik wel live!
Ik was er ook, maar tjeee, wat een saaie race was dat gezien vanuit Max... Geen enkele keer ook maar een beetje gevaar voor zijn pole positie...JB schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 09:51:
Vorig jaar nog aanwezig op Spielberg! Fantastische sfeerHopelijk pakt Max hier wederom de winst, maar ben benieuwd of FER het hier beter voor elkaar heeft icm bochtenwerk.
[Afbeelding]
Desalnietemin, schitterend weekend
Grappig hoe iedereen het anders ervaart. Als ik een race niet live kijk (gebeurt 1x per jaar ofzo, Italie moet ik missen ivm ....... inderdaad een familiedag....
) dan voelt het voor mij net niet echt. Dan is het al geweest, al gebeurd zal ik maar zeggen. Beetje lastig uit te leggen. FP's kijk ik wel vaak achteraf en dan heb ik dat gevoel niet. Zal aan mij liggen.....

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
Ja typisch.. Ik heb zo iets, ik heb het nog niks gezien/niks gehoord, dus het is nog niet gebeurd.. Het is voor mij dan zo goed als 'live'.. (met voordeel van pauze etc om een nieuw biertje te halenAvK schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 16:48:
Grappig hoe iedereen het anders ervaart. Als ik een race niet live kijk (gebeurt 1x per jaar ofzo, Italie moet ik missen ivm ....... inderdaad een familiedag....) dan voelt het voor mij net niet echt. Dan is het al geweest, al gebeurd zal ik maar zeggen. Beetje lastig uit te leggen. FP's kijk ik wel vaak achteraf en dan heb ik dat gevoel niet. Zal aan mij liggen.....

Of zoals afgelopen zondag, de hele rode vlag situatie door te skippen
[ Voor 5% gewijzigd door ProudElm op 06-07-2022 16:51 . Reden: rode vlag stuk ]
Aangezien iedereen het toch heeft over missen. Tja ik ga deze helemaal missen en dat gaat de eerste worden sinds Barcelona in 2016. Dus doe allemaal lief hé.
Als de kat van huis is....DaniëlWW2 schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 17:00:
Aangezien iedereen het toch heeft over missen. Tja ik ga deze helemaal missen en dat gaat de eerste worden sinds Barcelona in 2016. Dus doe allemaal lief hé.
Weer voor het weekend gewoon droog, geen regen op komst als het goed is.
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Ik heb dat met NASCAR, dat is soms op onmogelijke tijden (zoals Nashville 2 weken terug, begon pas om half 12 's avonds).AvK schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 16:48:
Grappig hoe iedereen het anders ervaart. Als ik een race niet live kijk (gebeurt 1x per jaar ofzo, Italie moet ik missen ivm ....... inderdaad een familiedag....) dan voelt het voor mij net niet echt. Dan is het al geweest, al gebeurd zal ik maar zeggen. Beetje lastig uit te leggen. FP's kijk ik wel vaak achteraf en dan heb ik dat gevoel niet. Zal aan mij liggen.....
En dan heb ik geen zin meer om hem terug te kijken.
Ik kijk het resultaat wel, en dan houdt het voor mij op.
Ik kijk races live of ik kijk ze niet (behalve de echte klassiekers, in NASCAR Talladega als ze goed zijn of ik moet nog F1 vorige week terugkijken)
Als er wel iets gebeurt glijden ze toch wel een stuk door voor ze tot stilstand komen.Jasphur schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 12:58:
[...]
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
Hey leuk, weer een raceweek. 
Ik vroeg me zo af of afgelopen race op Silverstone nou het nieuwe racen is wat betreft het milder zijn met straffen/ingrepen? Ik hou wel van de 'let them race' instelling eigenlijk. Er hadden hier en daar wel wat bonussecondes uitgereikt kunnen worden maar heel fijn dat ze dat niet gedaan hebben.
Ik vroeg me zo af of afgelopen race op Silverstone nou het nieuwe racen is wat betreft het milder zijn met straffen/ingrepen? Ik hou wel van de 'let them race' instelling eigenlijk. Er hadden hier en daar wel wat bonussecondes uitgereikt kunnen worden maar heel fijn dat ze dat niet gedaan hebben.
Volgens mij zijn ze (tegenwoordig?) wat slimmer, en kan een vloer gerepareerd (of aangepast) worden. Een volledige vloer zijn ze letterlijk weken mee bezig om te produceren. Zo kan ik mij indenken dat de zijkanten, met de slots en dingen op en in aan een "midden vloer" vast zitten. Als ze dan een nieuwe versie hebben hoeven ze alleen die zijkanten te vervangen. En hetzelfde na een aanrijding, de zijkanten er af, nieuwe er op, en verder.Siebeh schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 10:21:
Hopelijk hebben ze een extra nieuwe vloer voor Max anders moet hij terug naar de oude(niet geupdate versie)
Twee of drie jaar terug was dat dan ook geen bochturk_forever schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 13:52:
[...]
Die bocht 2 kan je ook bijna geen bocht meer noemen, meer een lichte afwijking naar links![]()
Multiple modbreaks en dit topic is gesloten incomingDaniëlWW2 schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 17:00:
Voor zover ik heb begrepen worden vloeren steeds meer lapwerk en kunnen delen makkelijker vervangen/uitgewisseld worden. Zoals de randen van de vloer bij Redbull.RobertMe schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 18:06:
[...]
Volgens mij zijn ze (tegenwoordig?) wat slimmer, en kan een vloer gerepareerd (of aangepast) worden. Een volledige vloer zijn ze letterlijk weken mee bezig om te produceren. Zo kan ik mij indenken dat de zijkanten, met de slots en dingen op en in aan een "midden vloer" vast zitten. Als ze dan een nieuwe versie hebben hoeven ze alleen die zijkanten te vervangen. En hetzelfde na een aanrijding, de zijkanten er af, nieuwe er op, en verder.

[ Voor 55% gewijzigd door Chocoball op 06-07-2022 18:24 ]
DaniëlWW2 schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 17:00:
Success en we doen een poging
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 01:22
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Ik heb vooral de indruk nu de teambazen geen contact hebben met de wedstrijdleider, de stewards veel beter hun afweging kunnen maken.Hippocampus schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 17:56:
Hey leuk, weer een raceweek.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |