[F1 2022] Race 11 GP van Oostenrijk Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 31 32 Laatste
Acties:
  • 110.298 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tleilaxu
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
JB schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 10:15:
[...]

HAM lijnt de ellende al op in de UK…
Hamilton zorgt er in de UK voor dat Nederlandse fans zich misdragen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
JB schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 10:15:
[...]

HAM lijnt de ellende al op in de UK…
Lees nu nog eens wat je zegt, dan besef je hopelijk ook dat dit echt onzin is.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MyHero
  • Registratie: Juni 2022
  • Niet online
Tleilaxu schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 10:12:
[...]

Ik denk dat we het internet uit moeten gaan zetten.
Beginnen om dit topic te sluiten zou een mooi begin zijn. Begint inmiddels lachwekkend te worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphydrz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-06 15:30
Homeland schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 10:21:
[...]

...iets met tweets?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:57

Damian

Insane Obtrusion

Homeland schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 10:21:
[...]

Ik snap wel wat ie bedoelt. Zowel Max als Luis zijn gewoon bezig met het opruien van de andere kampen. Dit is een media oorlog / psychologische oorlog die helaas doorsijpelt naar het publiek. En tjah, Nederlands publiek kan soms best de tokkie uithangen, dat zien we bij andere NL sporten ook ;)

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:30
PP_Sound schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 00:10:
Die oranje rookwolken zijn dat wel F1 fans?
Onwenselijk gedrag waar snel een einde aan moet komen
Toch niets mis mee? In Monza heb je rode rook voor Ferrari, de McLaren fans dit weekend hadden oranje rook, in Jeddah had je zwarte rook en als een motor ploft heb je witte rook :+

Ohw, en een verdwaalde Alpine fan met blauwe rook. Die had de memo niet ontvangen dat de GP van Frankrijk de komende race is.
Afbeeldingslocatie: https://files.gpblog.com/news/2021/08/24/v2_large_1006a241dedc27627ba6c4db1c8523e569aac917.jpg

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Tleilaxu
  • Niet online
TheBrut3 schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 10:37:
[...]

Toch niets mis mee? In Monza heb je rode rook voor Ferrari, de McLaren fans dit weekend hadden oranje rook, in Jeddah had je zwarte rook en als een motor ploft heb je witte rook :+

Ohw, en een verdwaalde Alpine fan met blauwe rook. Die had de memo niet ontvangen dat de GP van Frankrijk de komende race is.
[Afbeelding]
De tifosi gedragen zich keurig, geen rook te bekennen:
Afbeeldingslocatie: https://sportnieuws.nl/app/uploads/2021/09/gp-monza-sprintrace-formule-1.jpg

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Een optie is natuurlijk dat het circuit zelf wat rookpotten bovenop de tribunes zet, of bij het hek langs de baan. Dan kunnen ze de fans vragen hun rook thuis te laten. Natuurlijk zal niet iedereen luisteren, maar dan kan je het wel gecontroleerd doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tux3.14
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:18
TheBrut3 schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 10:37:
[...]

[Afbeelding]
Oranje rook hoort er gewoon bij imo. Net als bier, geouwehoer, muziek en dergelijke.
Overigens is dat ook niet de eerste keer ofzo bij een race, het gebeurd al een paar jaar in de F1 sinds Max Verstappen een zetel heeft in een F1 bolide. Zelfs Red Bull deed het vorig jaar bij hun HQ om te vieren dat Max kampioen was geworden.
Het is gewoon onderdeel geworden van een traditie bij de F1. En vergeet niet, dit is iets wat al tientallen jaren bij andere (sport) evenementen gebeurd. Niets nieuws dus. Ik denk dat we ons beter druk kunnen maken om andere dingen :) En als het je niet bevalt, ga lekker thuis F1 kijken :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tomcatter_31
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 19-06 17:08
Tux3.14 schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 10:43:
[...]

Oranje rook hoort er gewoon bij imo. Net als bier, geouwehoer, muziek en dergelijke.
Overigens is dat ook niet de eerste keer ofzo bij een race, het gebeurd al een paar jaar in de F1 sinds Max Verstappen een zetel heeft in een F1 bolide. Zelfs Red Bull deed het vorig jaar bij hun HQ om te vieren dat Max kampioen was geworden.
Het is gewoon onderdeel geworden van een traditie bij de F1. En vergeet niet, dit is iets wat al tientallen jaren bij andere (sport) evenementen gebeurd. Niets nieuws dus. Ik denk dat we ons beter druk kunnen maken om andere dingen :) En als het je niet bevalt, ga lekker thuis F1 kijken :P
De mensen die zich storen aan de rook zijn niet de mensen die anderen lastigvallen, dus vind het beetje te makkelijk om te zeggen van als het je niet bevalt, blijf dan maar lekker thuis. Degenen die de rook afsteken zijn degenen die anderen lastigvallen met hun rook. Anderen zitten in de stinkende rook met belemmerd zicht omdat een groep mensen het leuk vinden om die rookbommen af te steken... vind die houding van 'het hoort erbij' altijd jammer, want je valt er andere mensen mee lastig die er niet op zitten te wachten.

[ Voor 5% gewijzigd door Tomcatter_31 op 12-07-2022 10:51 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Wat heeft rook te zoeken op een F1 circuit? Het is geen voetbalwedstrijd. Alles wat het zicht kan belemmeren hoort niet op een circuit thuis. Je zal maar €500-1000 uitgeven voor een reis en ticket, en dan niets kunnen zien omdat een stel malloten het zicht ontnemen in de eerste 3 rondes.

Alvast excuses voor de ouderwetse gatekeeping, maar in mijn ogen is een echte F1 fan een fan van de sport. En daarna van een coureur of team. Coureurs en teams komen en gaan. En altijd met respect naar andere coureurs en teams. Bij elke race, waar ook, moet het mogelijk zijn om als Lewis, Max- en Charles fan naast elkaar te zitten. Je juicht niet bij het hard crashen van een tegenstander, je steekt geen fakkels af, je zit niet aan vrouwen, je schreeuwt geen leuzen etc.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-06 13:54
[...]

Snap best dat oranje rook erbij hoort maar wat ik afgelopen race gezien heb stond ik zelfs van te kijken, dat ging echt helemaal nergens over.
Ik was blij dat ik iig niet op die tribune zat want als ik de socials moet geloven (en ook filmpjes van gezien) dan hebben een groot gedeelte van de fans niets gezien van de eerste paar ronden.
Doe die rook dan na afloop ofzo of ergens buiten circuit.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• -tom-562
  • Laatst online: 17:27

-tom-562

Oliesjeik

Liever wat rook dan een vlag voor je snuffert :+
Afbeeldingslocatie: https://media.gettyimages.com/photos/sep-2000-tifosi-and-the-heart-of-ferrari-look-on-during-the-italian-picture-id1184179?s=2048x2048

Afbeeldingslocatie: https://www.formule1.nl/app/uploads/2017/08/SUT_Italian_Grand__1407443.jpg

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• murphydrz
[...]

Denk even het volgende scenario in:

Fans maken veel rook, rook komt over het circuit door een net even onverwachte rottige windvlaag en coureurs rijden letterlijk de mist in met 300+km/pu....
(nu geen geestelijk zwakzinnige opmerkingen geven als "dat gebeurd niet" of "dat komt nooit voor")

Maar goed dat je er zo instaat, dan zal ik bij het darten ook een rookbom meenemen, of bij het indoor schaatsen zodat het daar ook een "traditie" kan worden!
Dat lijkt mij nou hyper intelligent! :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:42

sjaool

Every life should have 9 cats

Tleilaxu schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 10:40:
[...]

De tifosi gedragen zich keurig, geen rook te bekennen:
[Afbeelding]

:+
Die zijn alleen de rook uit het Vaticaan gewend. :+

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• -tom-562
  • Laatst online: 17:27

-tom-562

Oliesjeik

sjaool schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 10:58:
[...]

Die zijn alleen de rook uit het Vaticaan gewend. :+
Of uit een Ferrari motor 8)

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Tux3.14
Mog schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 10:49:
Wat heeft rook te zoeken op een F1 circuit? Het is geen voetbalwedstrijd. Alles wat het zicht kan belemmeren hoort niet op een circuit thuis. Je zal maar €500-1000 uitgeven voor een reis en ticket, en dan niets kunnen zien omdat een stel malloten het zicht ontnemen in de eerste 3 rondes.

Alvast excuses voor de ouderwetse gatekeeping, maar in mijn ogen is een echte F1 fan een fan van de sport. En daarna van een coureur of team. Coureurs en teams komen en gaan. En altijd met respect naar andere coureurs en teams. Bij elke race, waar ook, moet het mogelijk zijn om als Lewis, Max- en Charles fan naast elkaar te zitten. Je juicht niet bij het hard crashen van een tegenstander, je steekt geen fakkels af, je zit niet aan vrouwen, je schreeuwt geen leuzen etc.
Tjah, met diezelfde gedachte kun je net zo goed zeggen; wat doet bier op een F1 circuit? Wat doet muziek op een F1 circuit? En zo zijn er wel tig dingen te verzinnen.
Hoe ver wil je gaan denk ik dan. Er zijn mensen die zich storen aan iemand die een peuk rookt, er zijn mensen die zich storen aan de zoveelste links-rechts plaat van Snollebollekes, er zijn mensen die zich storen aan springend/danstent publiek, er zijn mensen die zich storen aan gejuich, er zijn mensen die zich irriteren aan de bier/drank consupmtie, er zijn mensen die zich ergeren aan hoe schaars sommige dames in het publiek gekleed zijn (je hoort mij niet klagen hoor :+ ), moeten we dat allemaal maar verbieden dan?
Saaie boel word het dan. Volgens mij is het eenvoudiger om gewoon is dingen te accepteren en wat minder te ergeren aan dingen. Dan is het leven zoveel leuker; in dit geval de F1 race zelf.

[ Voor 3% gewijzigd door Tux3.14 op 12-07-2022 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
murphydrz schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 10:55:

Fans maken veel rook, rook komt over het circuit door een net even onverwachte rottige windvlaag en coureurs rijden letterlijk de mist in met 300+km/pu....
(nu geen geestelijk zwakzinnige opmerkingen geven als "dat gebeurd niet" of "dat komt nooit voor")
Dat gebeurd niet.
murphydrz schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 10:55:
Maar goed dat je er zo instaat, dan zal ik bij het darten ook een rookbom meenemen, of bij het indoor schaatsen zodat het daar ook een "traditie" kan worden!
Dat lijkt mij nou hyper intelligent! :+
Dat is binnen, F1 is buiten.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Tomcatter_31
Tux3.14 schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 11:18:
[...]

Tjah, met diezelfde gedachte kun je net zo goed zeggen; wat doet bier op een F1 circuit? Wat doet muziek op een F1 circuit? En zo zijn er wel tig dingen te verzinnen.
Hoe ver wil je gaan denk ik dan. Er zijn mensen die zich storen aan iemand die een peuk rookt, er zijn mensen die zich storen aan de zoveelste links-rechts plaat van Snollebollekes, er zijn mensen die zich storen aan springend/danstent publiek, er zijn mensen die zich storen aan gejuich, er zijn mensen die zich irriteren aan de bier/drank consupmtie, er zijn mensen die zich ergeren aan hoe schaars sommige dames in het publiek gekleed zijn (je hoort mij niet klagen hoor :+ ), moeten we dat allemaal maar verbieden dan?
Saaie boel word het dan. Volgens mij is het eenvoudiger om gewoon is dingen te accepteren en wat minder te ergeren aan dingen. Dan is het leven zoveel leuker; in dit geval de F1 race zelf.
Tja, je kan jezelf ook afvragen of je met jouw gedrag anderen lastigvalt. Als je schaars gekleed gaat, zullen er vast mensen zijn die zich eraan storen, maar in principe val je daar anderen niet mee lastig. Als je rookbommen af gaat steken of keiharde muziek aan gaat zetten of met die scheepstoeters in mijn oor gaat zitten blazen, is dit een iets ander verhaal. Waarom moet het geaccepteerd worden dat mensen het circuit blank zetten met dikke rook? Je koopt dure kaarten voor een F1 race en dan wil je het wel kunnen zien. En zeker de start waar de auto's nog dicht op elkaar zitten is een moment dat je toch goed wilt kunnen zien ipv dat je zicht belemmerd wordt door dikke rook...

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Tux3.14 schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 11:18:
Dus als je alle toeters en bellen (letterlijk én figuurlijk) weghaalt is F1 kijken saai? Misschien is Formule 1 gewoon niet de sport voor jou.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Joris748
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 23:22
[...]

Probleem is gewoon dat het teveel is geworden. Teveel rook. Teveel dronken mensen. Daar kun je alleen iets aan doen door bij de poort te controleren. Die paar die er dan doorheen glippen, heb je minder last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

YakuzA schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 08:17:
[...]
Denk dat er meer op Sainz gedoeld wordt ;)
U snaptum (y)

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tux3.14
Mog schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 11:34:
[...]

Dus als je alle toeters en bellen (letterlijk én figuurlijk) weghaalt is F1 kijken saai? Misschien is Formule 1 gewoon niet de sport voor jou.
Misschien moet je mijn hele post nog is rustig doorlezen, dat was mijn punt helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Tux3.14 schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 11:47:
[...]

Misschien moet je mijn hele post nog is rustig doorlezen, dat was mijn punt helemaal niet.
Wat je omschrijft is een meerdaags muziekfestival. Lekker met maten en andere gelijkgezinden een biertje drinken, in de zon zitten en genieten van de muziek.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Thinlanet
  • Registratie: Oktober 2010
  • Nu online
In de jaren van Schumacher in Hockenheim was het ook een bende van rook, vuurwerk en getoeter. Daar zal ook wat nuttiging van alcohol mee gepaard zijn gegaan. Het is triest wat er gebeurd is in Oostenrijk maar gebeurd het op andere circuits dan niet? Ik kan niet geloven dat er vorig jaar op Zandvoort of Oostenrijk of welk ander circuit er niet iets is gebeurd wat niet door de beugel kon. We zien allemaal dat het publiek veranderd en dat VER of HAM fans niet altijd F1 fans zijn. Langdurige hegemonie zorgt altijd wel voor polarisatie en fanatieke fanbase, dat was in de tijd van Schumacher en Alonso of Schumacher en Hill ook al zo.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-06 15:40

pro_6or

amateur_60r

bvbal79 schreef op maandag 11 juli 2022 @ 23:31:
[...]

Inderdaad overduidelijk met de roze bril die je op hebt.

man dit topic krijgt bijna een wappie gehalte zo....
https://autobahn.eu/artik...aandachtszoekende-neppers

Oops.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-06 15:40

pro_6or

amateur_60r

Overigens, het gaat wel lekker zo, dit topic is nu precies wat er voor ogen was. En niet alleen hier.

een treffende spreuk

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BigEagle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:30
Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt 'm wel...

Echt kansloos van de dames...

Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:53
[...]

je geeft het zelf al aan: Het hoort er niet bij, maar sinds Max succes heeft hoort het er wel bij. En dat heeft niets met " het hoort erbij' te maken. je ziet een nieuwe schare "fans" . Fans van Max, niet van F1. Een F1 race is gewoon het nieuwe Apres skien voor een groep geworden. Inclusief het buitensporig gedrag dat daar bij komt kijken.

Andere sporten gebeurd het ook? Ja bij voetbal. Maar verder? Bij een Hockeywedstrijd nog niet meegemaakt. Of *insert sport here*.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Mog schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 11:51:
[...]

Wat je omschrijft is een meerdaags muziekfestival. Lekker met maten en andere gelijkgezinden een biertje drinken, in de zon zitten en genieten van de race.
ftfy

En daar is ook niks mis mee. Maar je moet wel weten wanneer je moet stoppen met zuipen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louwke
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21:18
Waah schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 12:42:
[...]

je geeft het zelf al aan: Het hoort er niet bij, maar sinds Max succes heeft hoort het er wel bij. En dat heeft niets met " het hoort erbij' te maken. je ziet een nieuwe schare "fans" . Fans van Max, niet van F1. Een F1 race is gewoon het nieuwe Apres skien voor een groep geworden. Inclusief het buitensporig gedrag dat daar bij komt kijken.

Andere sporten gebeurd het ook? Ja bij voetbal. Maar verder? Bij een Hockeywedstrijd nog niet meegemaakt. Of *insert sport here*.
Wielrennen, elke vechtsport, Darten zo zijn er nog wel meer sporten hoor. Is meer een maatschappelijk probleem dan iets anders.
Als het Oranje is valt het wat meer op, zeker omdat we zelf uit dit land komen. Kijk verder en je ziet meer.
Nee ik blijf het liefst ver weg van Oranje geklede supporters in welke sport dan ook. Allemaal clowns die niet gaan voor de sport maar om te feesten of wat dan ook.

Untappd: Louwke80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 19:53
Louwke schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 13:33:
[...]

Wielrennen, elke vechtsport, Darten zo zijn er nog wel meer sporten hoor. Is meer een maatschappelijk probleem dan iets anders.
Als het Oranje is valt het wat meer op, zeker omdat we zelf uit dit land komen. Kijk verder en je ziet meer.
Nee ik blijf het liefst ver weg van Oranje geklede supporters in welke sport dan ook. Allemaal clowns die niet gaan voor de sport maar om te feesten of wat dan ook.
Bij wielrennen nog nooit gezien dat er zoveel rookontwikkeling is dat niemand meer wat ziet hoor. En het zeker niet standaard. Daar hebben ze andere problemen (het meerennen onder andere), maar niet dit. En zeker niet in deze mate. Zijn ook minder toeschouwers. Maar het is niet vergelijkbaar met wat er gebeurd bij voetbal of wat er in Oostenrijk gebeurde.

En vechtsport is toch binnen? Achja na wat tikken snap ik wel dat je niet begrijpt dat binnen flares aansteken een slecht plan is :+ ook al zijn de paar vechtsporten die ik heb bekeken nog nooit slecht zichtbaar geweest door flares :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alexbl69
  • Laatst online: 21:45
[...]
Je doet je best maar met je oranje rook, zolang je het zicht van een ander maar niet belemmerd. Maar daar schijnen sommigen zich niet bepaald aan te storen.
-tom-562 schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 10:55:
Liever wat rook dan een vlag voor je snuffert :+
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Die vlag zie je enkel in de minuten VOOR de race, niet tijdens de race.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louwke
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21:18
Waah schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 13:43:
[...]

Bij wielrennen nog nooit gezien dat er zoveel rookontwikkeling is dat niemand meer wat ziet hoor. En het zeker niet standaard. Daar hebben ze andere problemen (het meerennen onder andere), maar niet dit. En zeker niet in deze mate. Zijn ook minder toeschouwers. Maar het is niet vergelijkbaar met wat er gebeurd bij voetbal of wat er in Oostenrijk gebeurde.

En vechtsport is toch binnen? Achja na wat tikken snap ik wel dat je niet begrijpt dat binnen flares aansteken een slecht plan is :+ ook al zijn de paar vechtsporten die ik heb bekeken nog nooit slecht zichtbaar geweest door flares :D
Nog nooit een bergopfinish gezien met rook? Zijn genoeg gelegenheden geweest hoor, spugen op renners, bekers met zeik over ze heen gegooit. Het is niet standaard, maar je ziet het heel vaak bij de tour. Kijk komende dagen maar wanneer ze weer berg op eindigen.

Untappd: Louwke80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 23:52
Waah schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 13:43:
[...]

Het verschil met wielrennen is dan ook dat wielrennen van A naar B gaat over normaliter toch wel meer als 100KM. F1 doet met de sprint 100KM maar legt dan wel meteen 15+ ronden af. Dus bij F1 heb je de fans veel geconcentreerder (/over lengte van max 6KM?). En daarnaast is er bij F1 plek voor vele fans op een klein oppervlak, bij wielrennen de bergetappes sta je zo ongeveer langs de afgrond en heb je geen rijendik staan waarbij je met een rookbom een tribune van 100 man het zicht ontneemt.

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• Rembock
  • Laatst online: 19-06 21:58
Louwke schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 13:58:
[...]

Nog nooit een bergopfinish gezien met rook? Zijn genoeg gelegenheden geweest hoor, spugen op renners, bekers met zeik over ze heen gegooit. Het is niet standaard, maar je ziet het heel vaak bij de tour. Kijk komende dagen maar wanneer ze weer berg op eindigen.
:+ O-)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/qVk1ARXw1swg2pmqapx9fGFN.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tleilaxu
  • Niet online
.

[ Voor 99% gewijzigd door Tleilaxu op 12-07-2022 14:30 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheBrut3
alexbl69 schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 13:55:
Je doet je best maar met je oranje rook, zolang je het zicht van een ander maar niet belemmerd. Maar daar schijnen sommigen zich niet bepaald aan te storen.
Maar als jij er zoveel last van had, waarom ging je dan naar Oostenrijk?
Gewoon niet naar Oostenrijk, Spa, Zandvoort en in mindere mate Hongarije gaan en dan is er weinig aan de hand.
We kunnen er over klagen op het forum, maar zolang Max rijdt zal dat niet veranderen. Aanpassen aan verandering is ook een optie. Bij MotoGP races in Italië stond het hele circuit zo ongeveer geel van de rook.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tomcatter_31
TheBrut3 schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 15:54:
[...]

Maar als jij er zoveel last van had, waarom ging je dan naar Oostenrijk?
Gewoon niet naar Oostenrijk, Spa, Zandvoort en in mindere mate Hongarije gaan en dan is er weinig aan de hand.
We kunnen er over klagen op het forum, maar zolang Max rijdt zal dat niet veranderen. Aanpassen aan verandering is ook een optie. Bij MotoGP races in Italië stond het hele circuit zo ongeveer geel van de rook.
Dus omdat een groep fans nu overlast veroorzaakt op verschillende manieren, moeten normale fans maar wegblijven of andere gp's bezoeken.... Beetje de omgekeerde wereld toch? Snap niet waarom het te veel gevraagd is om je een beetje te gedragen en geen overlast te veroorzaken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Tomcatter_31 schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 16:05:
[...]

Dus omdat een groep fans nu overlast veroorzaakt op verschillende manieren, moeten normale fans maar wegblijven of andere gp's bezoeken.... Beetje de omgekeerde wereld toch? Snap niet waarom het te veel gevraagd is om je een beetje te gedragen en geen overlast te veroorzaken.
Dus omdat een paar mensen last hebben moet de hele gemeenschap zit aanpassen? Dat is wat er nu aan de hand is in de wereld. En niet alleen in de F1. Laat het los en geniet van de race... Het is nu ook weer niet dat het de hele race in zo'n heftige mate door gaat.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Hatsjoe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18-06 15:15
sjaool schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 16:14:
[...]

Dus omdat een paar mensen last hebben moet de hele gemeenschap zit aanpassen? Dat is wat er nu aan de hand is in de wereld. En niet alleen in de F1. Laat het los en geniet van de race... Het is nu ook weer niet dat het de hele race in zo'n heftige mate door gaat.
Denk als je aan iedereen daar zou vragen: "wat wil je liever, in de rook zitten, de start en lap 1 missen en niet kunnen zien, of niet in de rook zitten, en de race kunnen kijken?" dat meer dan de helft zegt de race te willen zien. Je bent daar tenslotte toch gekomen om de race te zien? Toch niet om rookbommen af te steken en daardoor niks kunnen zien?

Dat het na de race gebeurt, alleen maar leuk voor de sfeer, maar tijdens de race, dan ben je gewoon een egoïstische zak. Ga dan maar lekker op een parkeerterrein je rookbommetjes afsteken.

[ Voor 3% gewijzigd door Hatsjoe op 12-07-2022 16:19 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• alexbl69
[...]

Nu niet de boel omdraaien. De groep die overlast veroorzaakt is maar een fractie van de groep die overlast ervaart.

En euh... het niet kunnen genieten van de race is nu net de hele crux hé ;)? Weet niet of je zelf ooit een F1 race bezocht hebt, maar die eerste ronde is verreweg het meest intens. Als ik dan in plaats van het hele veld enkel de oranje rook van zo'n egoïstische idi**t zie is mijn dag redelijk vergald ja.

Het is gewoon bezopen dat nu wordt gesteld dat de echte fans maar niet meer naar de Europese GPs moeten gaan omdat een paar malloten het voor iedereen verpesten.

Hoewel dit helaas wel de realiteit is geworden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tomcatter_31
[...]

"Geniet van de race"....moet je wel wat kunnen zien... :p

Nee, maar hele gemeenschap gaat niet op. Idd wat Hatsjoe zegt, denk als je merendeel vraagt of ze race willen zien of in rook willen zitten, dat ze de race willen zien. Je draait nu zelf de boel om. Omdat paar mensen lekker hun feestje willen vieren en doen waar ze zin in hebben, moet de rest dat maar slikken. En dat geldt idd niet alleen voor F1.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tux3.14
Tomcatter_31 schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 16:05:
[...]

'normale fans'? 8)7 Alsof de mensen die honderden euro's uitgeven en naar Oostenrijk of naar Spa gaan dat niet zijn. Volgens mij is iedereen gewoon F1 fan die er heen gaat, alleen beleefd iedereen dat op zijn of haar manier. Het is niet alsof een F1-fan op een presenteer blaadje staat en zich meer elitair voelt dan een F1 fan die wat biertjes weg tik en een oranje rook fakkel afsteekt samen met de rest van het publiek, beukend op links-rechts van Snollebollekes.

Wat @sjaool zegt klopt als een bus. Het is een trend wat we helaas zien de afgelopen jaren, er is een zeer klein groepje wat zich gaat ergeren (of wil gaan ergeren), en het grootste gedeelte moet zich maar aanpassen.

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• JEightyFive
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 19-06 17:04
Dit topic na er een paar dagen niet geweest te zijn
Afbeeldingslocatie: https://i.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/023/336/fifth1.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

alexbl69 schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 16:19:
[...]

Nu niet de boel omdraaien. De groep die overlast veroorzaakt is maar een fractie van de groep die overlast ervaart.
Het probleem is wel dat het nieuws het brengt alsof alle Nederlandse F1-supporters zo zijn. En zo wordt het dus ook in de buitenlandse media gebracht. Terwijl het uiteindelijk maar een paar van die gasten zijn die de boel verzieken. Ook lijkt het nu door de media alsof alleen Nederlandse F1-supporters zo zijn. Wat dus echt niet zo is. Dat is dus het jammere aan de (social) media. ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• alexbl69
Tux3.14 schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 16:23:
[...]
'normale fans'? 8)7 Alsof de mensen die honderden euro's uitgeven en naar Oostenrijk of naar Spa gaan dat niet zijn. Volgens mij is iedereen gewoon F1 fan die er heen gaat, alleen beleefd iedereen dat op zijn of haar manier. Het is niet alsof een F1-fan op een presenteer blaadje staat en zich meer elitair voelt dan een F1 fan die wat biertjes weg tik en een oranje rook fakkel afsteekt samen met de rest van het publiek, beukend op links-rechts van Snollebollekes.

Wat @sjaool zegt klopt als een bus. Het is een trend wat we helaas zien de afgelopen jaren, er is een zeer klein groepje wat zich gaat ergeren (of wil gaan ergeren), en het grootste gedeelte moet zich maar aanpassen.
Sorry, maar vind dit echt totaal de omgekeerde wereld.

Zolang het alleen bier drinken en snollebollekes zou zijn heb je een punt (hoewel niet iedereen zich met een biertje op even goed lijkt te kunnen gedragen), maar zodra die 'vrijheid van expressie' erin resulteert dat anderen datgene waarvoor ze in de eerste plaats komen niet meer kunnen volgen is dat inderdaad een probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tux3.14
JEightyFive schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 16:26:
Dit topic na er een paar dagen niet geweest te zijn
[Afbeelding]
Dus jij bent de pizza guy hier? :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Hatsjoe
Tux3.14 schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 16:23:
[...]

Een leuk feestje bouwen is prima, lekker van links naar rechts op snollebollekes ook, maar tijdens de race zoveel fakkels afsteken dat een hele tribune niks meer ziet? Dan ben je gewoon egoïstisch. Of ben jij van mening dat meer dan de helft toch echt liever niks ziet door de oranje rook, dan dat ze de race kunnen zien?

Hoe denk je dat voetbalsupporters het vinden als er tijdens de penalty's van een finale ineens een groot spandoek over hun heen valt en daardoor niks meer zien? Dat ze het erg leuk en gezellig vinden, of dat ze diegenen die dat doen vervloeken?

Oranje rook is leuk, maar doe dat lekker aan het einde.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Wat ook wel jammer is dat wij het hier totaal niet meer gaat over de gave race die wij gezien hebben. :|

[ Voor 11% gewijzigd door sjaool op 12-07-2022 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
sjaool schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 16:27:
[...]

Het probleem is wel dat het nieuws het brengt alsof alle Nederlandse F1-supporters zo zijn. En zo wordt het dus ook in de buitenlandse media gebracht. Terwijl het uiteindelijk maar een paar van die gasten zijn die de boel verzieken. Ook lijkt het nu door de media alsof alleen Nederlandse F1-supporters zo zijn. Wat dus echt niet zo is. Dat is dus het jammere aan de (social) media. ;)
Heb de draad in dat verhaal een beetje kwijt. Zoals ik het nu zie hebben een paar mensen zich niet gedragen, en hebben een paar andere fans daar weer gebruik/misbruik van gemaakt.

Wat mij betreft mag iedereen lol hebben en doen wat hij wil, zolang een ander daar maar geen overmatige last van heeft of zich op welke wijze dan ook geïntimideerd voelt. Want dat laatste is snel gebeurd als je door een groep 'gelijkgestemden' op de korrel wordt genomen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alexbl69
sjaool schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 16:30:
Wat ook wel jammer is dat wij het hier totaal niet meer gaat over de gave race die wij gezien hebben. :|
Tja, dat komt door al die rook :)

(geintje)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Rembock
sjaool schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 16:30:
Precies!
Genoten van o.a. het gevecht tussen ALO/MSC/MAG/NOR/ZHOU

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 23:40
[...]

Je zegt nu dus eigenlijk dat asociaal gedrag maar getolereerd moet worden? Het zijn een paar mensen die last veroorzaken voor de gehele gemeenschap met hun asociale gedrag, lijkt mij dus dat die paar zich aan moeten passen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Transportman schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 16:41:
[...]

Je zegt nu dus eigenlijk dat asociaal gedrag maar getolereerd moet worden? Het zijn een paar mensen die last veroorzaken voor de gehele gemeenschap met hun asociale gedrag, lijkt mij dus dat die paar zich aan moeten passen.
Nee, het is maar net hoe je het wil bekijken. Het gaat mij erom dat nu de hele groep supporters weggezet als overlastgevers wat dus niet waar is. Het zijn een aantal rotte appels en die kun je er prima uit filteren.

De trend in de maatschappij is op dit moment wel zo dat de hele maatschappij zich moet aanpassen een een paar mensen en dat komt dus vooral doordat deze een grote stem hebben gekregen door social media. Plus de media en politiek pakken deze eruit om de clicks en populisme.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hatsjoe
sjaool schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 16:44:
[...]

Nee, het is maar net hoe je het wil bekijken. Het gaat mij erom dat nu de hele groep supporters weggezet als overlastgevers wat dus niet waar is. Het zijn een aantal rotte appels en die kun je er prima uit filteren.

De trend in de maatschappij is op dit moment wel zo dat de hele maatschappij zich moet aanpassen een een paar mensen en dat komt dus vooral doordat deze een grote stem hebben gekregen door social media. Plus de media en politiek pakken deze eruit om de clicks en populisme.
Met je eerdere reacties in dit topic geef je min of meer zelf aan dat die rookbommen gewoon moeten kunnen en mensen zich niet moeten aanstellen. Dat is volgens mij waar deze discussie nu over gaat, niet over hoe de media de supporters wegzet (want inderdaad, het is maar een kleine groep die het verpest voor de rest).

Dus ik snap je reactie niet zo goed wat betreft dat de hele maatschappij zich moet aanpassen door een kleine groep, dat is hier helemaal niet ter sprake? Het gaat er hier om dat die egoïsten die ervoor zorgen dat een hele tribune niks ziet moeten stoppen met hun gedrag. Dus een kleine groep dat zich moet aanpassen voor de rest. Niet andersom.

Media, vooral wanneer het over sport gaat, leven op clickbait titels en verhalen. Dat weet je. Het is dan een kleine moeite om je niet als een totaalidioot te gedragen en zorgen dat die media iets heeft om over te schrijven. We hebben het hier niet over de feestmuziek, het bier, het springen met z'n allen, dat kan en mag allemaal. Het gaat er hier om dat een klein groepje niet de race moet verpesten voor de rest door delen van de race niet zichtbaar te maken.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• JEightyFive
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 19-06 17:04
Tux3.14 schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 16:29:
[...]

Dus jij bent de pizza guy hier? :+
De menukaart:
- Pizza Toto: Bottom of pumpernickel that snaps like a cookie topped by ham, eggs and bacon
- Pizza Binotto: Basically everthing we have on top because we can't decide what's best
- Pizza Carlos: Extra crispy pepperoni pizza topped with Jalapeños (HOT, ring of fire warning)
- Pizza Seb: Vegetarian, 100% bio
- Pizza Maxerita: Served with a can of Red Bull. Simply lovely
- Pizza Lewis: Ham with salt and vinegar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Laatst online: 17-06 16:49
[...]

Waar val je de veroorzakers van het probleem niet aan i.p.v. in een reactive response het gedrag verdedigen en doen alsof het geen probleem is en maar een maar mensen het mogelijk problemen hebben met flares en fake news te schreeuwen? Dit brengt totaal niet het bericht over wat je zegt over te willen brengen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rembock
JEightyFive schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 16:53:
[...]
- Pizza Lewis: Ham, with a shitload of vinegar
ftfy :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Siebeh
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12:34
JEightyFive schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 16:53:
[...]

De menukaart:
- Pizza Toto: Bottom of pumpernickel that snaps like a cookie topped by ham, eggs and bacon
- Pizza Binotto: Basically everthing we have on top because we can't decide what's best
- Pizza Carlos: Extra crispy pepperoni pizza topped with Jalapeños (HOT, ring of fire warning)
- Pizza Seb: Vegetarian, 100% bio
- Pizza Maxerita: Served with a can of Red Bull. Simply lovely
- Pizza Lewis: Ham
-Pizza Ricciardo: Avocado
8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 23:40
[...]

Zo was het niet uit je eerdere reactie te halen, daar leek je het precies andersom te bekijken (dat de kleine groep last heeft van het niet af mogen steken van hun fakkels en ander wangedrag en dat de maatschappij dat maar te accepteren heeft dat ze dat toch wel doen), maar goed om te lezen dat je het niet zo bedoelde.

En inderdaad, de media zal het enorm opblazen, maar de eerste verantwoordelijkheid ligt toch echt bij degene die het gedrag vertoond. Wat er niet is, kan ook niet enorm opgeblazen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rembock
Siebeh schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 17:05:
[...]

-Pizza Ricciardo: Avocado
8)7
- Pizza Latifi: Nutella

[ Voor 14% gewijzigd door Rembock op 12-07-2022 17:16 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 21:49
Je moet toch niet verplicht op een 'Verstappen'-tribune gaan zitten als Nederlandse F1 fan? Ik neem aan dat er op de Red Bull Ring ook gewone tribunes waren naast dat reservaat van Verstappen Travel: https://nl.verstappen.com/tickets (ook rookbommen op de website).

[ Voor 19% gewijzigd door U123456 op 12-07-2022 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphydrz
U123456 schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 17:55:
Je moet toch niet verplicht op een 'Verstappen'-tribune gaan zitten als Nederlandse F1 fan? Ik neem aan dat er op de Red Bull Ring ook gewone tribunes waren naast dat reservaat van Verstappen Travel: https://nl.verstappen.com/tickets (ook rookbommen op de website).
Ik weet niet hoe het er in Oostenrijk aan toe gaat, maar op Zandvoort krijg je een plaats toegewezen. Misschien is dat in Oostenrijk ook zo..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:47
murphydrz schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 18:12:
[...]

Ik weet niet hoe het er in Oostenrijk aan toe gaat, maar op Zandvoort krijg je een plaats toegewezen. Misschien is dat in Oostenrijk ook zo..
De tribune kun je gewoon kiezen, op Zandvoort ook.
Het was elders op de Red Bull Ring ook niet zo'n issue volgens mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• murphydrz
dutchgio schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 18:20:
[...]

De tribune kun je gewoon kiezen, op Zandvoort ook.
Het was elders op de Red Bull Ring ook niet zo'n issue volgens mij.
Dus je kunt kiezen om niet bij het "oranje leger" te gaan zitten maar tussen fans uit andere landen?
Is dat dan aangegeven waar de Nederlanders zitten?

Op Zandvoort kun je inderdaad van te voren kiezen op welke tribune je wilt zitten, mits niet uitverkocht, maar je weet nooit tussen welke supporters je terecht komt. Is jouw plaats eenmaal gekozen, dan is dat jouw plaats.
Ik moet eerlijk zeggen dat het mij vorig jaar eigenlijk niet boeide en niet eens aan gedacht had..... ik wilde naar Zandvoort F1! :D

[ Voor 5% gewijzigd door murphydrz op 12-07-2022 18:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:47
Als je op de Verstappen tribune zit na een boeking bij Verstappen Travel inclusief gratis oranje tshirt lijkt dat me duidelijk ja.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:55

JB

Cédric roelt!

murphydrz schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 18:35:
[...]

Dus je kunt kiezen om niet bij het "oranje leger" te gaan zitten maar tussen fans uit andere landen?

Op Zandvoort kun je inderdaad van te voren kiezen op welke tribune je wilt zitten, mits niet uitverkocht, maar je weet nooit tussen welke supporters je terecht komt. Is jouw plaats eenmaal gekozen, dan is dat jouw plaats.
Ik moet eerlijk zeggen dat het mij vorig jaar eigenlijk niet boeide en niet eens aan gedacht had..... ik wilde naar Zandvoort F1! :D
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/guitZ3SvYAX4jUfwcdD13N-TB70=/800x/filters:strip_exif()/f/image/QffPviO48Syhu2eSEbgblMTH.png?f=fotoalbum_large

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Alonso had tijdens de race even een los wiel en niemand die het zag. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 23:52
Ik weet dat je dit weekend afwezig was. Maar "niemand zag het" is niet echt correct zeg maar. Op F1TV hadden ze vrij snel door dat Alonso ineens twee keer was gepit. En daarnaast is hij ook under investigation geweest voor een unsafe release, tijdens de race nog.

Dus ja, hij probeert het te verbergen. Maar het is echt wel opgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toke_gt
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 23:59
murphydrz schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 18:35:
[...]
Ik heb afgelopen weekend talloze beelden bij f1tv voorbij zien komen van gemixte tribunes waar kinderen in een ferrari resp redbullshirtje naast elkaar zaten, een man met oranjeshirtje met een jongetje met een ferrarishirtje, noem maar op. Plukjes oranje, plukjes rood, plukjes blauw. Je kunt per tribune boeken en nee, dan weet je niet bij wie je komt en naast wie je zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:35
In ander nieuws. Binotto geeft aan dat Sainz waarschijnlijk door hetzelfde probleem uitviel als Leclerc in Azerbeijan. Overigens had Magnussen in ronde 31 ook motorproblemen, wat mogelijk einde race zouden betekenen maar uiteindelijk toch over de finish gekomen.

Afbeeldingslocatie: https://storage.googleapis.com/the-race-com.appspot.com/1/2022/07/XPB_1160303_HiRes-2048x1365.jpg

https://the-race.com/form...low-response-to-his-fire/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
En dicht

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Pagina: 1 ... 31 32 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
  • Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
  • Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord