HAM eraf!
Aitweakduke schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 17:54:
Hamilton crash, code rood dus.
Lewis eraf!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ouch, Hamilton. 37 jaar en nog steeds geen apex kunnen halen
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
En nu zal de hele pers weer over de oranje fans vallen.....
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Rode vlag... boem is ho...
"When you grow up your heart dies"
Nou nou jongens, juichen. Net zo sneu als de Britse fans vorige week.
Poeh. Zeldzaam foutje
Benieuwd naar de Replay.
Was beetje raar om te zien.
Zat naar RUS te kijken en ergens dacht ik dat hij in de muur stond....
Benieuwd naar de Replay.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Oh dear…
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Kansloos dat gejuich
Lekkere verziekte sfeer in de formule 1 op deze manier.

PSN: xMaurice93
Hamilton de apex gemist? 
Gelukkig heeft hij niks.
Gelukkig heeft hij niks.
[ Voor 34% gewijzigd door Chocoball op 08-07-2022 17:57 ]
Recht voor de oranje tribune...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
En dan durven ze hier te beweren dat Engelse fans erger zijn dan Nederlanders..
Ja maaaaaar Silverstone!caspervc schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 17:55:
[...]
Goh geen verrassing natuurlijk... na Silverstone...
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Tja, oog om oog, tand om tand is nog steeds een geldende regel. Of het nu fair is of niet.
Triest dat juichen… beschamend…
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
De Engelsen hebben dit veroorzaakt.FabianGTI schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 17:56:
[...]
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
FTFYsiggy schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 17:55:
En nu zal de hele Britse pers weer over de oranje fans vallen.....
Is toch ook zo?FabianGTI schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 17:56:
[...]
Yep, maar ja, als er weinig tegen dat gejuich van vorige week werd ingegaan..... waarom nu wel?StefanVerkerk schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 17:55:
Nou nou jongens, juichen. Net zo sneu als de Britse fans vorige week.
En ja, ik vind het beiden triest, maar als Max de ontvanger ervan is wordt het nauwelijks eens genoemd. Omgekeerd wordt er een hele rits artikelen aan gewijd.
Voor de runs maakt het niets uit gelukkig. De toppers hebben de eerste run gehad en ruim voldoende tijd voor de 2e run.
HAM stond picture in picture tijdens de ronde van RUS, en op dat moment schoof hij eraf. In het klein zag het er heel raar uit, in het groot iets normaler.DarkSide schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 17:56:
Poeh. Zeldzaam foutje
Benieuwd naar de Replay.
Het is wel een vreemd foutje van HAM.
Ja, true, maar de hele F1 pers is grotendeels Brits
Mee eens, maar was dit vanuit moment of liep regie oude beelden zien?PatrickC schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 17:57:
Triest dat juichen… beschamend…
Dat oog om oog etc. Of tja maar silverstone moeten er gewoon los bij staan.
Omdat wij nu hier juichen...dan gaan ze ook volgend jaar weer in silverstone juichen.
Dus moeten wij weer hier juichen...
Neverending story.
Gewoon er boven staan.
Omdat wij nu hier juichen...dan gaan ze ook volgend jaar weer in silverstone juichen.
Dus moeten wij weer hier juichen...
Neverending story.
Gewoon er boven staan.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
HAM mag blij zijn dat het een sprintrace weekend is. Auto weer opbouwen, spierballen tonen in de sprintrace, en vrij ver vooraan starten op zondag.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Jah zo kunnen we altijd ons eigen agenda blijven pushen natuurlijk
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:02
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Dit vooral. Het juichen ga je niet tegenhouden door alle commotie die is geweest. Gelukkig is die okpilskes schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 17:57:
Dat juichen kan je niet tegenhouden, dat weet iedereen! Gelukkig is hij in orde.
Wel even mee met de medical car.
Nee hoor, Nederlanders zijn gewoon net zo erg, sneu volk daar.

Maar eigenlijk is het hier niet anders, want hier is het ook alleen maar ‘ja maar Silverstone’.
Tja… hoe komt dat allemaal… De jeugd gaat prima met elkaar om volgens mij…Maurice079 schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 17:56:
Mijn boefje is liev!
Achja, het zijn ook meer succes supporters. Denk dat de 'echte' wel weet wat voor prestatie en risico deze coureurs nemen.Maurice079 schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 17:56:
Vooral zijn egoLZ86 schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 17:58:
Achterkant verliest ie. Zeldzame fout van HAM.
Benieuwd wat daar allemaal kaput is.
Hoe?
Niet allemaal…FabianGTI schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 17:58:
[...]
Nee hoor, Nederlanders zijn gewoon net zo erg, sneu volk daar.![]()
Maar eigenlijk is het hier niet anders, want hier is het ook alleen maar ‘ja maar Silverstone’.
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Tja, zo zullen Mercedes fans reageren...FabianGTI schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 17:58:
[...]
Nee hoor, Nederlanders zijn gewoon net zo erg, sneu volk daar.![]()
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Lag uiteraard aan de wind..sjaool schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 17:57:
Commentaar spreekt over een flinke zijwind wat het veroorzaakt?sjaool schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 17:57:
Door F1 te beginnen tig jaar geleden
Die waren aan het boe-roepen, maar vind dat sowieso niet horen. Maakt niet uit voor welke coureur dat is.
En ja hoor, ze hebben het al over het gejuich. Sneu dat ze er in Silverstone niks over durven zeggen. Echt treurig gewoon. Ze zijn zelf debet aan dit gedrag.
Ik vind dat wel meevallen. Bij elke andere coureur zou ik het respectloos vinden. In het geval van Hamilton is hij hetzelf die steeds olie op het vuur gooit. Over die crash in Monza vorig jaar en vorige week nog over Silverstone vorig jaar. Dan is het juichen volledig te begrijpen.tuinïnen schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 17:56:
Kansloos dat gejuich
Ik denk trouwens dat er nu wel wat overtrokken gereageerd wordt want van zo'n afstand kun je feestgeluiden ook met juich geluiden verwarren. Want ik hoor het publiek nu nog steeds.
Hahaha, die team radio tussen Leclerc en zijn engineer. Heerlijke communicatie bij Ferrari.
LEC was ook nog aardig pissed op HAM. Dikke rage daar in de cabine
Kan Lewis zijn woorden over LEC weer inslikken
Enorm risico inderdaad. Elke dag naar je werk rijden is waarschijnlijk gevaarlijker. Dit is gewoon onderdeel van de sport, die 'vijandigheid'. Dit promoten ze zelf ook wel, want ze weten dat dit soort shit gewoon een hechtere band met fans creëert. In F1 misschien niet zozeer, maar in voetbal is het niet anders. Hoort erbij, shit happens. Niks zieligs aan.HollowGamer schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 17:59:
[...]
Achja, het zijn ook meer succes supporters. Denk dat de 'echte' wel weet wat voor prestatie en risico deze coureurs nemen.
Waarom klaagt LEC daar? Hamilton gaat ruim aan de kant, dat stukje is niet heel lang.
Ik laat ook wel eens een wind in de stoel van mijn wagen maar blijf nog wel netjes op de weg rijden.
Waarom?LZ86 schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 18:01:
LEC was ook nog aardig pissed op HAM. Dikke rage daar in de cabine
Waarom is het nou zo moeilijk voor Verstappen fans om daar gewoon boven te staan? 'Onze' grootste voorbeeld Max zelf staat er ook zelf boven en boeit het allemaal geen donder. Laten wij dan net zo verstandig zijn. Maar nee... ach nou ja.KlaasjeNL schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 18:00:
[...]
Ik vind dat wel meevallen. Bij elke andere coureur zou ik het respectloos vinden. In het geval van Hamilton is hij hetzelf die steeds olie op het vuur gooit. Over die crash in Monza vorig jaar en vorige week nog over Silverstone vorig jaar. Dan is het juichen volledig te begrijpen.

Het lijkt trouwens meer op een stuurfout van HAM dan op een windvlaag.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:02
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
In 3 minuten alweer verder, dat is snel opgeruimd
Deze wind kwam van buiten de wagen, met een beetje geluk uit de richting van een oranje tribunesjaool schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 18:01:
[...]
Ik laat ook wel eens een wind in de stoel van mijn wagen maar blijf nog wel netjes op de weg rijden.
Het waren de flares…PalingDrone schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 18:03:
[...]
Deze wind kwam van buiten de wagen, met een beetje geluk uit de richting van een oranje tribune
Mijn boefje is liev!
Hebben ze allemaal tegelijk uitgeademd?PalingDrone schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 18:03:
[...]
Deze wind kwam van buiten de wagen, met een beetje geluk uit de richting van een oranje tribune
3, 2, 1, Pfffffff....
[ Voor 4% gewijzigd door MrOleo op 08-07-2022 18:04 ]
erutangiS
Leek wel iets te laat in te sturen. Maar veel scheelde het niet.sjaool schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 18:02:
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Tja, ik zie het 'ons' ook niet doen. Het is hard werken en er zijn gewoon risico's.Snowdog schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 18:01:
[...]
Enorm risico inderdaad. Elke dag naar je werk rijden is waarschijnlijk gevaarlijker. Dit is gewoon onderdeel van de sport, die 'vijandigheid'. Dit promoten ze zelf ook wel, want ze weten dat dit soort shit gewoon een hechtere band met fans creëert. In F1 misschien niet zozeer, maar in voetbal is het niet anders. Hoort erbij, shit happens. Niks zieligs aan.
Ik houd er niet van, ook niet bij het voetballen. Ben voor Arsenal, maar ik zou prima op het terras kunnen zitten met een Spurs-fan.
Of een stuurpen die stuk ging?sjaool schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 18:02:
Uiteraard want GOAT.
Mijn boefje is liev!
Iedereen is vorig jaar zeker vergeten.HollowGamer schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 18:00:
[...]
Die waren aan het boe-roepen, maar vind dat sowieso niet horen. Maakt niet uit voor welke coureur dat is.
Waar haal je die gedachte vandaan?
I have no special talent. I am only passionately curious.
Crashes zou ik nooit vieren omdat ik weet hoe het kan aflopen.
Groepsgedrag & 'historie'.StefanVerkerk schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 18:02:
[...]
Waarom is het nou zo moeilijk voor Verstappen fans om daar gewoon boven te staan? 'Onze' grootste voorbeeld Max zelf staat er ook zelf boven en boeit het allemaal geen donder. Laten wij dan net zo verstandig zijn. Maar nee... ach nou ja.
Als dat gedrag van beide zeiden bekritiseerd en afgekapt wordt zou het prima zijn, maar er wordt daar zo hypocriet over gedaan dat het de situatie verergert.
Ik hoop toch niet dat HAM op zo'n manier de F1 wil gaan verlaten. Dan liever met stille trom de achterdeur uit.
Ik kan je, vanaf het circuit, verzekeren dat er uitbundig werd gejuicht en geklapt bij élke herhaling van de beelden vanaf alle oranje (dus eigenlijk alle) tribunes. Ook door nette mensen.sjaool schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 18:00:
Ik denk trouwens dat er nu wel wat overtrokken gereageerd wordt want van zo'n afstand kun je feestgeluiden ook met juich geluiden verwarren. Want ik hoor het publiek nu nog steeds.
Al vind ik het begrijpelijk vind ik het niet chique. Gelukkig is Hamilton oké.
"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."
Die zie ik niet. Hij stuurt (misschien iets te laat) in. Achterkant breekt uit. Hij stuurt tegen, heeft niet voldoende track over om te corrigeren en is passagier richting de bandenstapel.
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Ja, ik zie het zelf ook zo, maar de realiteit is anders (wat betreft dat tweede).HollowGamer schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 18:04:
[...]
Tja, ik zie het 'ons' ook niet doen. Het is hard werken en er zijn gewoon risico's.
Ik houd er niet van, ook niet bij het voetballen. Ben voor Arsenal, maar ik zou prima op het terras kunnen zitten met een Spurs-fan.
Dat een F1-coureur zijn hard werk is, zonder twijfel, krijgen ze ook voldoende support bij though. De risico's zijn echter minimaal. Dat wordt zo sterk overdreven imo. Je hebt in vrijwel elk type werk wel risico's.
Het juichen was ook in beeld, maar misschien heeft Netflix er wel beelden van een andere race/moment onder gemonteerd. Dat is namelijk heel normaal voor Netflix…sjaool schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 18:00:
Ik denk problemen aan de actieve ophanging
ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346
Beelden van 88.PatrickC schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 18:06:
[...]
Het juichen was ook in beeld, maar misschien heeft Netflix er wel beelden van een andere race/moment onder gemonteerd. Dat is namelijk heel normaal voor Netflix…
Feestende mensen in de amsterdamse grachten
F1TV Pro heeft bijna 1 minuut vertraging. Dat zou net genoeg tijd moeten zijn om er andere beelden in te monteren.PatrickC schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 18:06:
[...]
Het juichen was ook in beeld, maar misschien heeft Netflix er wel beelden van een andere race/moment onder gemonteerd. Dat is namelijk heel normaal voor Netflix…
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |