Track limits Max T5?
CAR 1 (VER) TIME 1:06.097 DELETED - TRACK LIMITS AT TURN 10 LAP 3 17:08:23
8 Jul 2022, 17:08:37
8 Jul 2022, 17:08:37
Handig, eerst lang wachten dan over de limit, nu kan het spannend worden als er iets misgaat, zeker met een double slow...
erutangiS
Zit wel lekker dicht bij elkaar./
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Kort rondje hè. Dat wordt morgen wat met de sprintrace.DarkSide schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 17:11:
Zit wel lekker dicht bij elkaar./
"When you grow up your heart dies"
Job doneExocet schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 17:11:
Nou Max, even een veilig rondje
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Makkelijk 1e terwijl die ruim binnen de lijntjes rijdt, met marge dus.
Damn, sneaky Ferrari's
Damn, sneaky Ferrari's
[ Voor 16% gewijzigd door MrOleo op 08-07-2022 17:14 ]
erutangiS
Ik ga 3 dagen, de race kijk ik maandag terug. Dan ben ik vrij.PalingDrone schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 17:03:
[...]
NSJ nice!
Veel plezier, morgen herhalen ze de laatste sessie ongetwijfeld in de voorbeschouwing dus lekker dansen straks! ben maar heeeel klein beetje jaloers![]()
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Neem aan dat VER zijn rondje met marge reed om een tijd te zetten.Exocet schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 17:15:
Ferrari snel
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Track Limits Ring 
Blijf het niet snappen dat de kerb niet mee wordt genomen. Echt super wazig.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
De witte lijn overal op elk circuit aanhouden is toch veel handiger?siggy schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 17:17:
Ai RIC en VET.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
RIC is echt als een nachtkaars aan het uitdoven...
Gasly is door, easy.d0s schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 17:19:
ouch RIC en Gasly
NOR 8, dat doet wel zeer.sjaool schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 17:19:
RIC is echt als een nachtkaars aan het uitdoven...
Als Ricciardo volgend jaar nog steeds een stoeltje heeft bij McLaren dan snap ik er echt niks meer van. Wat een afgang dit jaar voor Ricciardo.
RIC zien we na de zomer niet meer terug? 🤔
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Nah, die zit het jaar wel uit hoor. Als LAT mag blijven dan blijft RIC zeker.Spotmatic schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 17:22:
RIC zien we na de zomer niet meer terug? 🤔
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 13-06 18:19
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Een keer draag je niet veel meer bij aan het team. Norris heeft ondertussen ook een aantal jaren ervaring. Vettel idem dito, prestaties zijn niet goed, maar het is de ervaring wat de toegevoegde waarde is.StefanVerkerk schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 17:21:
Als Ricciardo volgend jaar nog steeds een stoeltje heeft bij McLaren dan snap ik er echt niks meer van. Wat een afgang dit jaar voor Ricciardo.
Maar goed aan alles komt een eind.
MCL nog wel last van porpoising.
PER valt toch weer tegen hoor. Bijn een seconde van VER
[ Voor 30% gewijzigd door LZ86 op 08-07-2022 17:29 ]
Het is pas Fp2Exocet schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 17:29:
Wat gebeurt er nu, Mercedes...
Ik denk dat het circuit erg snel veel sneller wordt. Timing is dus belangrijk.Exocet schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 17:29:
Wat gebeurt er nu, Mercedes...
Verremmen is nog steeds toegestaan 😉LZ86 schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 17:29:
Gekke Hamilton, ben echt benieuwd naar q3
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Is denk ik gewoon gunstig voor het kampioenschap als mercedes speldenprikjes gaat uitdelen. De combinatie Max Red Bull zijn ze nog lang niet maar Ferrari kunnen ze het sneller lastig maken.
Ik vermoed dat MER met een relatief hoge motorstand rijdt. Hebben niet veel te verliezen en betrouwbaarheid is tot nu toe goed.sjorremans schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 17:30:
Gekke Hamilton, ben echt benieuwd naar q3
Als pay driver, verder echt niet meer.StefanVerkerk schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 17:21:
Russell valt ook wel tegen tot nu toe hoor.LZ86 schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 17:29:

Precies, zei ik ook na q1. Hebben de smaak te pakken hoor!
Ja.LZ86 schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 17:33:
Hebben de MERC al een 2e motor gestoken?
'Handiger' voor de stewards ja, maar het voelt voor mij beetje veranderen van banen en het racen. Kerbs hebben er altijd bijgehoord, maar goed dit is een de shit met asfalt ipv gravel en gras naast de baan. Dan krijg je dit soort kunstmatige 'randen'.StefanVerkerk schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 17:18:
[...]
De witte lijn overal op elk circuit aanhouden is toch veel handiger?
Ricciardo. Tsja, als ik Mclaren was zou ik heb maar beter thuis laten en een rookie uit de vs nemen en laten proeven. Vorig seizoen was al drama, dit seizoen is het gewoon een ramp. Contract of niet, niemand schiet hier wat mee op.
Ze hebben die extra afstelling alleen bij HAM gedaan? Sinds vorige week is hij opeens snel tochStefanVerkerk schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 17:33:
[...]
Russell valt ook wel tegen tot nu toe hoor.
CAR 11 (PER) TIME 1:06.273 DELETED - TRACK LIMITS AT TURN 9 LAP 15 17:32:39Silent Thunder schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 17:35:
Waarom is de tijd van Checo verwijderd?
8 Jul 2022, 17:33:07
Baan is redelijk vlakFormula one schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 17:35:
Apart dat Mercedes zo snel is
Alsof er hier een andere reden isStefanVerkerk schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 17:35:
[...]
CAR 11 (PER) TIME 1:06.273 DELETED - TRACK LIMITS AT TURN 9 LAP 15 17:32:39
8 Jul 2022, 17:33:07
Merc gaat hard. Pfff gaat Lewis nog Max beetje pesten om Leclerc wat te helpen. Zo is ie wel weer.
HAM helpt hier eigenlijk alleen maar VER mee hoor.siggy schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 17:36:
[...]
Alsof er hier een andere reden is
Merc gaat hard. Pfff gaat Lewis nog Max beetje pesten om Leclerc wat te helpen. Zo is ie wel weer.
Ze hebben die bak flink open geschroefd. Maar morgen gaan we de werkelijke aard zienFormula one schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 17:35:
Apart dat Mercedes zo snel is
O, en wie zei er wat over RUS?
Gaat Checo nog een rondje doen om uit de elimination te blijven?
PER een tow geven?sjaool schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 17:38:
Max gaat nog een keer.
Hij zal wel moeten.Silent Thunder schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 17:38:
Gaat Checo nog een rondje doen om uit de elimination te blijven?
NOR; I am scared on the brakes?
I have no special talent. I am only passionately curious.
Norris deleted lapp omdat ie t gravel raakt? (insert rant)
- tweakduke
Oei Norris tracklimits, denk dat we in q3 de echte verhoudingen gaan zien 
Ferrari reed eerst nog op een setje gebruikte softs. Perez maakt me meer zorgen die zit te worstelen met de auto.
Ferrari reed eerst nog op een setje gebruikte softs. Perez maakt me meer zorgen die zit te worstelen met de auto.
Volgens mij heeft PER juist tow dienst dit weekend.
PER heeft al wel gezegd dat hij het gevoel met de wagen begint kwijt te raken. Dat is ook wel te merken omdat VER zich er steeds meer in thuis lijkt te gaan voelen.tweakduke schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 17:39:
Perez maakt me meer zorgen die zit te worstelen met de auto.
- tweakduke
Ja hij liep ook te klagen over onderstuur en dat de voorbanden niet werken.sjaool schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 17:41:
[...]
PER heeft al wel gezegd dat hij het gevoel met de wagen begint kwijt te raken. Dat is ook wel te merken omdat VER zich er steeds meer in thuis lijkt te gaan voelen.
Max zegt dat bocht 1 erg slecht ging. GP vult aan dat de out lap ook slecht was. 'Daar zorgen we in Q3 wel voor'.
5 teams in Q3: Red Bull, Mercedes, Ferrari, Alpine en Haas
Ik dacht dat ik VET hoordeVos schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 17:41:
Yuki weer boos.
Mclaren toch wel een beetje de teleurstelling van het seizoen zo hoor. Ricciardo mag gewoon stoppen van mij maar er moet ook heel wat anders binnen dat team.
Norris die bang is voor zijn remmen, dan kun je toch niet rijden?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dat laat hij ook zien.gambieter schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 17:43:
Norris die bang is voor zijn remmen, dan kun je toch niet rijden?
Vindt het vooral zonde voor Norris, echt talentvolle rijder die gewoon nu zo een jaar weggooit met deze autoKenny_026 schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 17:43:
Mclaren toch wel een beetje de teleurstelling van het seizoen zo hoor. Ricciardo mag gewoon stoppen van mij maar er moet ook heel wat anders binnen dat team.
Nog even Q3 mee pakken. Was het gewoon alweer glad vergeten
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Het kan zomaar fout gaan en we hebben een verrassende polesitter op dit korte circuit.Jasphur schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 17:45:
Nog even Q3 mee pakken. Was het gewoon alweer glad vergeten
Ik vind het een vreemde zaak dat Mercedes opeens weer snel is. Ze hadden een enorme achterstand andere teams hebben updates gehad en boem ze zijn er plots weer. Er is een budgetcap? Hamilton kan niet zo snel zijn meer als een Leclerc of Verstappen, vreemde zaak dit.
Mclaren met hetzelfde budget maakt geen enkele progressie en hebben het opgegeven.. Blijkbaar minder faciliteiten en personeel. Ik vind het stinken, de hele Wolfpack is niet te vertrouwen.
Mclaren met hetzelfde budget maakt geen enkele progressie en hebben het opgegeven.. Blijkbaar minder faciliteiten en personeel. Ik vind het stinken, de hele Wolfpack is niet te vertrouwen.
Denk dat je je eigen vraag/wantrouwen beantwoord toch? Minder faciliteiten en personeel. Misschien updates die wel goed uitpakken of nietepo schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 17:47:
Ik vind het een vreemde zaak dat Mercedes opeens weer snel is. Ze hadden een enorme achterstand andere teams hebben updates gehad en boem ze zijn er plots weer. Er is een budgetcap? Hamilton kan niet zo snel zijn meer als een Leclerc of Verstappen, vreemde zaak dit.
De budgetcap zou wel nagecontroleerd worden
Kan ook net 2 banen zijn waar ze beetje oke rijden.. wie weet
Hele aardige jongen lijkt het mij hoor.. Maar bij Mclaren is die wel klaar (en misschien wel de F1?)Help!!!! schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 17:49:
RIC weet het echt niet meer 🥲
FIA STEWARDS: TURN 8 INCIDENT INVOLVING CAR 11 (PER) WILL BE INVESTIGATED AFTER THE SESSION - TRACK LIMITS
8 Jul 2022, 17:49:19
Achteraf bestraffen lijkt me niet eerlijk.StefanVerkerk schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 17:50:
FIA STEWARDS: TURN 8 INCIDENT INVOLVING CAR 11 (PER) WILL BE INVESTIGATED AFTER THE SESSION - TRACK LIMITS
Ha, zei het direct al. Was ook best duidelijk toch?StefanVerkerk schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 17:50:
Ik hoorde het net. Met gemak vol buiten de lijnen als de replay klopt, weer onvolgbaar waarom dit na de Q wordt gedaan. Zonder die ronde stond Perez gewoon naast de kant.StefanVerkerk schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 17:50:
- tweakduke
Bijzonder, delete de tijd dan meteen als die daar te wijd gaat.
Het gaat er niet om of hij wel of niet die track limit gebroken heeft, het gaat er om of hij eerder ook al een goede tijd had neergezet om recht te hebben op Q3.
Dat had ie nog niet.StefanVerkerk schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 17:52:
Het gaat er niet om of hij wel of niet die track limit gebroken heeft, het gaat er om of hij eerder ook al een goede tijd had neergezet om recht te hebben op Q3.
Als het gebeurd was in zijn laatste rondje, dat is me niet duidelijk, dan stond ie gewoon 12e.StefanVerkerk schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 17:52:
Sector 3 voor VER niet goed.
Sector 1 beresterk
Sector 1 beresterk
Hey, F1TV Pro, ik wil tijden zien. 
Dan hoef ik niet iedere keer op mijn smartphone te kijken.
Dan hoef ik niet iedere keer op mijn smartphone te kijken.
[ Voor 46% gewijzigd door sjaool op 08-07-2022 17:54 ]
Denk niet dat een andere renstal nog zo'n ''ouwe'' in zijn nadagen wilt, als er veel jongeren staan te trappelendglavimans schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 17:50:
[...]
Hele aardige jongen lijkt het mij hoor.. Maar bij Mclaren is die wel klaar (en misschien wel de F1?)
LEC foutje in S1? In de rest van de ronde een klap sneller.
PSN: xMaurice93
Eerder een fout van VER in s3Maurice079 schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 17:54:
LEC foutje in S1? In de rest van de ronde een klap sneller.
- tweakduke
Hamilton crash, code rood dus.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |