PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Die regels zijn nog verder naar achteren geplaatst. Gaan nu pas in Belgie in.G_Dragon schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 14:05:
[...]
Die hebben geluk dat de FIA hun te gemoed gaat komen met nieuwe regels na Baku
Spa hoor ik zojuistG_Dragon schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 14:05:
[...]
Die hebben geluk dat de FIA hun te gemoed gaat komen met nieuwe regels na Baku
Mijn boefje is liev!
I served in a company of heroes.
"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."
Speciaal voor Max natuurlijk...A-Tray schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 14:09:
Er ligt debris op de baan.
Mijn boefje is liev!
Alles buiten de top 4 zit op meer dan 1,2 seconden momenteel, dat is echt heel veel, met het aantal te rijden ronden kom je met zo'n achterstand per ronde op een ronde achterstand. Dan zou VER iedereen behalve LEC, SAI en MAG op een ronde worden gezet. (Ik weet het, zo werkt het niet, maar als je die lijn zo door zou kunnen trekken zijn de gaten echt enorm)JB schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 14:03:
[...]
Ziet er verder ook mega stabiel uit...
MER daarentegen lijkt nog wat ver weg.
LEC vind ik er overigens nog best goed bij zitten, maar die heeft wel meer banden (4) gebruikt dan VER (2) momenteel.
Magnussen vind ik er verrassend goed bij zitten in deze FP1.
"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."
Mijn boefje is liev!
Is in de vrije training altijd, alleen in de Q stopt de tijd bij rood.Zingo schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 14:11:
Waarom loopt de klok trouwens gewoon door?
---RAWE CEEK!!!---
Dat is altijd bij een vrije trainging. De klok stopt alleen bij een rode vlag tijdens de kwalificatie en race.Zingo schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 14:11:
Waarom loopt de klok trouwens gewoon door?
I served in a company of heroes.
Dat kan Bottas gewoon onder groene vlagVuvuzela schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 14:12:
Misschien zo nog ff rood om het gras te maaien?
Dat heet curves zegt die man van viaplay netA-Tray schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 14:11:
Het is een soort lint uit de curbs die los is gekomen.
Daily driver; MB R171 SLK280
Schijnt een tracklimit detector te zijn die ze gebruiken in MotoGP.renegrunn schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 14:12:
Even kitrandje lostrekken?
Max kan nog harder, zijn laatste sector was niet goedJP_Frost schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 14:18:
Heeft Verstappen nou zo'n monstertijd neergezet? De rest lijkt niet echt in de buurt te komen.
Vooral sector 1 schijnt bizar snel te zijn, de andere 2 sectoren verloor hij tijd tov Ferrari.JP_Frost schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 14:18:
Heeft Verstappen nou zo'n monstertijd neergezet? De rest lijkt niet echt in de buurt te komen.
Daarom verbaast het mij ook een beetje, had verwacht dat de ferrari er dichterbij zou zittenbvbal79 schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 14:19:
[...]
Max kan nog harder, zijn laatste sector was niet goed
Heel erg vooruitlopend op de zaken: Ferrari en Mercedes gaan dit weekend met elkaar het gevecht aan en Max geniet van de omgeving.JP_Frost schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 14:18:
Kan je natuurlijk ook zeggen over de eerste sector van de Ferrari'sbvbal79 schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 14:19:
[...]
Max kan nog harder, zijn laatste sector was niet goed
Kleine aanvulling. Tijdens de race zijn er twee klokken. Eentje voor de zuivere race tijd, die wordt wel gestopt bij een rode vlag en is maximaal 2 uur, en een voor de totale tijd sinds de start, die loopt onder een rode vlag gewoon door en is maximaal 3 uur. Zo is Monaco dit jaar nog afgevlagd op die totale tijd van 3 uur. Omdat de start dus om en nabij een uur was uitgesteld en dan nog de rode vlag van Schumacher. Zuivere racetijd zaten ze daar IIRC ook nog ruim niet op de 2 uur.Extigo schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 14:12:
[...]
Dat is altijd bij een vrije trainging. De klok stopt alleen bij een rode vlag tijdens de kwalificatie en race.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Mijn boefje is liev!
Dat doen ze allemaal waarschijnlijk...mrstylo schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 14:24:
Max zeurt veel vandaag
Mijn boefje is liev!
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Genoeg vertrouwen in de setup voor de Quali? En dus maar gaan testen voor een langere run.bvbal79 schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 14:26:
waarom nu een lange stint op rode banden voor Max?
Lukt niet zijn ronde te zetten, dan maar doorrijden.bvbal79 schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 14:26:
Weinig porpoising hier, zou het komen door de ijle lucht op deze hoogte?
Morgen op rood starten lijkt me riskyZingo schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 14:27:
[...]
Genoeg vertrouwen in de setup voor de Quali? En dus maar gaan testen voor een langere run.
In de sprint? Lijkt me juist de beste keuze...
edit: extreme wet tegenwoordig (?)
[ Voor 36% gewijzigd door meenkdrie op 08-07-2022 14:33 ]
Denk dat je niet ver komt danmeenkdrie schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 14:33:
Sprint gewoon op full wet morgen!
De meesten hebben nu 1x medium en 1x soft gebruikt. Daarmee blijft nog 2x hard, 3x medium en 5x soft over voor de kwalificatie, vrije training zaterdag, sprint en race. Tenzij het nog nat wordt.TheBrut3 schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 14:32:
Ik denk dat de meeste de sprint op medium doen en dat er een paar gokken op soft. In de eerste ronde wat plekken pakken en dan hopen dat ze op het einde niet helemaal terugvallen.
20-50% kans op regen ergens op Zondag... Zaterdag wordt zonnig met weinig wind.meenkdrie schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 14:33:
Sprint gewoon op full wet morgen!
I have no special talent. I am only passionately curious.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Ja zag het al, is een beetje veranderd met de laatste keer dat ik keek. Dat gaat hem idd niet worden.ricardo246 schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 14:36:
[...]
20-50% kans op regen ergens op Zondag... Zaterdag wordt zonnig met weinig wind.
Lijkt niet spannend te worden voor pole straks.
Weet niet wat ik van MER moet denken. Denk je dat LEC geen partij is alhier voor Max?meenkdrie schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 14:40:
[...]
[...]
Ja zag het al, is een beetje veranderd met de laatste keer dat ik keek. Dat gaat hem idd niet worden.
Lijkt niet spannend te worden voor pole straks.
Mijn boefje is liev!
24 rondes op rood lijkt me best veel, zeker als je er ook al een kwalificatie op hebt gedaan
[ Voor 12% gewijzigd door Blik1984 op 08-07-2022 14:58 ]
Vrije banden keuze toch dit jaar?Blik1984 schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 14:58:
[...]
24 rondes op rood lijkt me best veel, zeker als je er ook al een kwalificatie op hebt gedaan
Je hoeft niet meer te starten op de banden waar je q2 op gedaan hebt
Hij doelt op de sprintrace. Pitstopje is killingPuc van S. schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 15:00:
[...]
Vrije banden keuze toch dit jaar?
Mijn boefje is liev!
Ah excuses, er wordt gerept over al gebruikte sets. My bad.
Mijn boefje is liev!
Kans is dat Max natuurlijk gewoon doorgegaan is op dit setje rood om te kijken hoelang ze het volhouden, het setje moest toch al ingeleverd worden na FP1, dus kan je net zo goed doorrijden nu.JB schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 15:03:
[...]
Ah excuses, er wordt gerept over al gebruikte sets. My bad.
Morgen dan longruns op geel/wit in FP2 om de strategie van de sprint en race te bepalen
Cogitationis poenam nemo patitur
Ah, dat wist ik niet. Dan nog lijkt me rood best ambitieus voor 24 rondenPuc van S. schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 15:00:
[...]
Vrije banden keuze toch dit jaar?
Ik ben het hele evenement op het circuit, in mijn beleving is het geweldig dat we vandaag kwalificatie hebben, morgen sprint en zondag de race. Elke dag een main event!Bullet NL schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 15:10:
Sprint race haalt voor mij wel een beetje de charme van een raceweekend weg...
Ja ik vind het ook maar niks eerlijk gezegd. Het breekt de hele build-up naar een race af en heb het gevoel dat het eigenlijk alleen maar voor de show is gedaan. De Amerikaanse invloeden en de drang om Amerikaans publiek te trekken is wmb net wat te groot geworden.Bullet NL schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 15:10:
Sprint race haalt voor mij wel een beetje de charme van een raceweekend weg...
Snap dat dit wat elitair overkomt maar wat mij betreft moet de sport doen wat het beste is voor de sport en niet wat het beste is voor het publiek. Is de sport goed dan komt het publiek vanzelf wel.
PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.
Eens rustig aan de FP begonnen te kijken. Klonk inderdaad anders, en niet veel later na die radio is er een shot van achter uit de Mercedes garage. En waar normaal Bono staat (dichts bij Wolff) staat nu Hamiltons performance engineer. Een aantal jaren terug heeft die ook Bono vervangen. Uit mijn hoofd in Mexico, denk 2018 of 2019. Bono had toen een operatie ondergaan waardoor die niet aanwezig was.JB schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 13:46:
HAM krijgt (weer) teveel info naar zijn hoofd geslingerdKlinkt ook niet als Bono?
*zucht.. wederom roepen ze iets en stellen ze het weer uit, kan hier zo niet tegenExtigo schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 14:06:
[...]
Die regels zijn nog verder naar achteren geplaatst. Gaan nu pas in Belgie in.

✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Bono zit in de UK vertelden ze op Sky tijdens de FP.RobertMe schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 15:20:
[...]
Eens rustig aan de FP begonnen te kijken. Klonk inderdaad anders, en niet veel later na die radio is er een shot van achter uit de Mercedes garage. En waar normaal Bono staat (dichts bij Wolff) staat nu Hamiltons performance engineer. Een aantal jaren terug heeft die ook Bono vervangen. Uit mijn hoofd in Mexico, denk 2018 of 2019. Bono had toen een operatie ondergaan waardoor die niet aanwezig was.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Anoniem: 217290
vooraan starten wegrijden en niemand meer terug zien dusExocet schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 15:25:
Groot nadeel van de sprintrace is dat je die eigenlijk heel voorzichtig moet ingaan, je wilt natuurlijk niet het risico lopen om er af te gaan om vervolgens dan ook een slechte startpositie voor de race te hebben.
Als je zelf het hele weekend op het circuit bent is het inderdaad fijn dat het elke dag ergens in gaat.A-Tray schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 15:18:
[...]
Ik ben het hele evenement op het circuit, in mijn beleving is het geweldig dat we vandaag kwalificatie hebben, morgen sprint en zondag de race. Elke dag een main event!
De mensen die nu nog aan hun werkweek bezig zijn, hebben waarschijnlijk pech vanmiddag.
Ik ga er in iedergeval van genieten vanaf de noord tribune.
17u is het werk klaar, dus gewoon F1TV op de werklaptop aanz0bin schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 15:57:
[...]
Als je zelf het hele weekend op het circuit bent is het inderdaad fijn dat het elke dag ergens in gaat.
De mensen die nu nog aan hun werkweek bezig zijn, hebben waarschijnlijk pech vanmiddag.
Ik ga er in iedergeval van genieten vanaf de noord tribune.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Dit jaar bepaalt de sprintrace toch niet meer de startvolgorde van de race op zondag? Beide zijn op basis van de kwalificatie toch?Exocet schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 15:25:
Groot nadeel van de sprintrace is dat je die eigenlijk heel voorzichtig moet ingaan, je wilt natuurlijk niet het risico lopen om er af te gaan om vervolgens dan ook een slechte startpositie voor de race te hebben.
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Nee.Orion84 schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 16:08:
[...]
Dit jaar bepaalt de sprintrace toch niet meer de startvolgorde van de race op zondag? Beide zijn op basis van de kwalificatie toch?
De sprintrace bepaald de startvolgorde op zondag. Echter krijgt diegene die het snelste is met de kwalificatie de "Pole" op zijn naam.
nee het enige anders dan vorig jaar is dat de winnaar van de Q ook de pole award voor de boeken krijgt de finish volgorde van de sprint is de startvolgorde van de GPOrion84 schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 16:08:
[...]
Dit jaar bepaalt de sprintrace toch niet meer de startvolgorde van de race op zondag? Beide zijn op basis van de kwalificatie toch?
Bandenstrategie uitvogelen of zo?Chefbierrr schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 16:16:
Ik snap nog steeds niet dat in sprintrace weekenden parc ferme geldt na de kwalificatie. Wat heb je dan in godsnaam nog aan FP3?
OK ja je kan simuleren wat de degradatie gaat zijn van je banden dat is waar natuurlijk.
Maar je hebt gelijk hoor, je hebt er nu veel minder aan dan in een 'normaal' weekend.Chefbierrr schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 16:18:
[...]
OK ja je kan simuleren wat de degradatie gaat zijn van je banden dat is waar natuurlijk.
FP3 is er niet.Chefbierrr schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 16:16:
Ik snap nog steeds niet dat in sprintrace weekenden parc ferme geldt na de kwalificatie. Wat heb je dan in godsnaam nog aan FP3?
Dus daar heb je idd niks aan.
FP2 kun je gebruiken om te zien of je de sprintrace uit kan rijden op de soft.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
sprint race op rood?.Ik gok dat ze zich nu nog meer op de long runs concentreren, dat is met die sprint race weekenden toch wel nog meer van belangbvbal79 schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 14:26:
---RAWE CEEK!!!---
erutangiS
Dat heb ik wel vaker gezien. Dan bereidt hij de pitstop-plek voor (meer rubber = meer grip).MrOleo schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 16:35:
Wat deed Verstappen nou na die 2e rode vlag (met 13 minuten op de klok)? Na een rondje komt ie weer binnen, parkeert ze een auto relatief schuin op de pitstop plek en rijdt dan weg met hoge toeren....
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ah dat klinkt logisch, het ziet er zo uit als een practice start (tot pitlimit snelheid), wat niet mag.Spotmatic schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 16:38:
[...]
Dat heb ik wel vaker gezien. Dan bereidt hij de pitstop-plek voor (meer rubber = meer grip).
erutangiS
Zou ik niet erg vinden voor een keer als je VER bedoelt.codex schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 16:40:
Ik heb het gevoel dat het een saai weekend wordt waar het gaat om de race winnaar. Daarachter zal het wel spannend kunnen worden, al denk ik niet dat er weer een podium in zit voor Mercedes.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Het is inmiddels wel duidelijk dat MERC alleen podia pakt als RBR en FER uitvallen.codex schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 16:40:
Ik heb het gevoel dat het een saai weekend wordt waar het gaat om de race winnaar. Daarachter zal het wel spannend kunnen worden, al denk ik niet dat er weer een podium in zit voor Mercedes.
erutangiS
Mijn boefje is liev!
Zei hij niet 'rubberish'?JB schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 16:54:
Komt toch een aap uit de mouw aangaande die TD? Toto zou gezegd hebben dat RBR een flexibele vloer heeft, maar Christian ontkracht het zojuist met "rubbish"Is dit dan de eigenlijke klacht ipv veiligheid
Je krijgt morgen de pre-sprint show.NoFearCreations schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 16:32:
Had al wel een voorbeschouwing verwacht of F1TV?
NSJ nice!Pierre schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 16:59:
Kan niet alles zien, straks naar North Sea Jazz. Morgen wel terug kijken. Ben benieuwd of Red Bull pole kan pakken.
Veel plezier, morgen herhalen ze de laatste sessie ongetwijfeld in de voorbeschouwing dus lekker dansen straks! ben maar heeeel klein beetje jaloers
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 20:37
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Geen paniek, gaat out of sync waarschijnlijk.Chevy454 schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 17:06:
Waarom staat Max nog binnen?
Witte lijn nu.TheBrut3 schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 17:06:
Afgelopen jaar was de tracklimit van T10 toch de buitenkant van de curbs?
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
F5 en dan 2 post boven jouwe lezen....Chevy454 schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 17:06:
Waarom staat Max nog binnen?
0,3 achter beide haas?hansvk schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 17:05:
PER meteen goed erbij.
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |