Klopt ja, begint zometeen al.TinusTegengas schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 15:42:
In de TS staat VT2 voor 17:00, maar moet dat niet 16:00 zijn gezien de 2 uur tijdverschil?
Andere tijden in TS kloppen wel.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Klopt ja, begint zometeen al.TinusTegengas schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 15:42:
In de TS staat VT2 voor 17:00, maar moet dat niet 16:00 zijn gezien de 2 uur tijdverschil?
Blij dat ik net toch nog even goed keek. Was eerst van 17:00 uitgegaanPlenkske schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 15:44:
[...]
Klopt ja, begint zometeen al.
Andere tijden in TS kloppen wel.
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
TinusTegengas schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 15:42:
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Hoorde van wel. maar wellicht pas in FP3hansvk schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 16:02:
Is bekend of RBR vandaag al met de nieuwe motor rijdt?
Who is General Failure and why is he reading my hard drive?
Niet nodig als je op polen rijd hahaDe_Bastaard schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 16:06:
Ik verwacht een race waarin Max geen drs heeft
FTFYDe_Bastaard schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 16:06:
Ik verwacht een race waarin Max geen drs nodig heeft
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
FTFYDe_Bastaard schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 16:06:
Ik verwacht een race waarin Max geen drs nodig heeft
[ Voor 9% gewijzigd door hansvk op 10-06-2022 16:08 ]
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
An sich lijkt me dat juist wel goed. Maar normaal moet dat wel 24 6 uur curen dacht ik.Wok schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 16:06:
En de monteurs van Max staan gewoon met Loctite 423 de schroeven van de DRS vast te zetten...
Waar anders mee??Wok schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 16:06:
En de monteurs van Max staan gewoon met Loctite 423 de schroeven van de DRS vast te zetten...
Duck tape
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
2e motor, 3e turbocompressor en 3e MGU-H.Brakius schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 16:10:
Is al bekend of Leclerc de 3e motor in gaat zetten?
Duct tape...
Pech gehad.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
't Is maar waar je je duck tape voor gebruikt...albino71 schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 16:12:
[...]
Duct tape...
Dat van jou is tape om een eend mee vast te zetten.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Hoop inderdaad op een goed weekend. Zet in op P9 in de racebasvn schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 16:16:
Wel fijn voor Mick dat hij wel weer mee kan doen.
Hoop dat het probleem een keer boven komt bij Haas, want dit is niet de eerste keer dat ze problemen hebben met een waterlek
Nouja, in het geval van Mick is het misschien ook gewoon een simpele kostenbesparing...basvn schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 16:16:
Wel fijn voor Mick dat hij wel weer mee kan doen.
Hoop dat het probleem een keer boven komt bij Haas, want dit is niet de eerste keer dat ze problemen hebben met een waterlek
Nu werkte de DRS gewoon wel eens.albino71 schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 16:23:
Ik kan niet meekijken, maar de DRS is nog steeds een probleem begrijp ik?
Dat is wel een apart probleem en waarom speelt het alleen bij Max?
Lichter, ok, ik zou dan voor de zwaardere, goed werkende kiezen.
Duurt al veel te lang dit.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Inderdaad, bleef keurig stabiel. Niet meer het gestuiterd uit FP1.Sniffels schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 16:24:
DRS vleugel zag er keurig uit !
Van wie? Sainz of iemand anders.Titu schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 16:26:
Beetje vertekend beeld nu de tijden. Omdat LEC nu het snelste lijkt. Maar die had een mega slipstream.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Laat dat de wedkantoren ook maar denkenTitu schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 16:26:
Beetje vertekend beeld nu de tijden. Omdat LEC nu het snelste lijkt. Maar die had een mega slipstream.
Dat wordt ook weer een dingetje bij de kwalificatie.Titu schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 16:26:
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Dat gestuiter was gewoon repetitief testen van de actuator, voor ze alles met Loctite vast zettenTinusXIII schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 16:25:
[...]
Inderdaad, bleef keurig stabiel. Niet meer het gestuiterd uit FP1.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Dat wiel zat er aardig 'losjes' aan vast nog.Pierre schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 16:37:
Die Albon heeft ook mazzel.
[ Voor 20% gewijzigd door LZ86 op 10-06-2022 16:43 ]
Er gaat geen racedag voorbij zonder dat Max "Fuck" zegt volgens mijWaah schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 16:43:
Net op de radio na gele vlag voor Perez:
GP: yellows ahead
Max: For fucks sake man....
En nu alweer geen lap kunnen doen door drukte
Zal die blij mee zijn allemaal
Prima als dat zijn manier is om zich voor een race op te laden. Een getergde Max is een ...Sniffels schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 16:45:
[...]
Er gaat geen racedag voorbij zonder dat Max "Fuck" zegt volgens mij
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Sniffels schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 16:45:
[...]
Mss moet Max gewoon het initiatief naar zich toe trekken en zelf eerst gaanWaah schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 16:43:
Net op de radio na gele vlag voor Perez:
GP: yellows ahead
Max: For fucks sake man....
En nu alweer geen lap kunnen doen door drukte
Zal die blij mee zijn allemaal
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Ah iemand een compilatie gemaakt.. vrij onnodig (bij sommige)
Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.
Is ook wel logisch. Hij moet voor zo'n hongerloontje werken en mag er geeneens wat bij krijgen. Dat ie überhaupt nog wil rijden.Sniffels schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 16:45:
[...]
Bijna klaar, nog 10 minuten.renegrunn schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 16:51:
Euh.. we zijn al begonnen?
we zijn bijna klaarrenegrunn schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 16:51:
Euh.. we zijn al begonnen?
PH-MRK request startup
Zolang geen Engelsman zich komt melden valt het allemaal wel mee.Sniffels schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 16:45:
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Goed gezien, klopte alleen niet.renegrunn schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 16:52:
Ja ik zie het.. zou zweren dat ik 17.00 in de OP zag..
klopt... zag...renegrunn schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 16:52:
PH-MRK request startup
Stond er ookrenegrunn schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 16:52:
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Ah, dan de highlights maar terugkijken straks
nou... 't is dat ik aan 't werk ben, maar je hebt niet bijster veel gemist hoorrenegrunn schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 16:54:
[...]
Ah, dan de highlights maar terugkijken straks
PH-MRK request startup
Je kan het ook in je agenda zetten.renegrunn schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 16:52:
[ Voor 61% gewijzigd door LZ86 op 10-06-2022 16:58 ]
And you can push, mode race, mode race.LZ86 schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 16:56:
Ik vindt die engineer van LEC zo een irritant stemmetje hebbenCopy understood!
Het klinkt altijd een beetje als "Ja ja ja... We weten het wel klep dicht en rijden".LZ86 schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 16:56:
LEC problemen met de motor.
Ik vindt die engineer van LEC zo een irritant stemmetje hebbenCopy understood!
Als je maar 1 rondje zou rijden in de hele training kan dat wel ja. Maar als je een uur on-track bent is dat natuurlijk lastig en zul je toch rekening moeten houden met wat er gebeurd.Help!!!! schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 16:47:
[...]
Mss moet Max gewoon het initiatief naar zich toe trekken en zelf eerst gaan
FP1 was HAM sneller. Zegt allemaal nog niets.LZ86 schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 17:04:
Oei oei HAM. p12 terwijl RUS 7 staat.
FP2, zegt niks... Maar goed, als je dat toch doet...LZ86 schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 17:04:
Oei oei HAM. p12 terwijl RUS 7 staat.
Hij liep een kwartier achter omdat er aan zijn DRS werd gesleuteld.Help!!!! schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 16:47:
[...]
Mss moet Max gewoon het initiatief naar zich toe trekken en zelf eerst gaan
een treffende spreuk
Het wordt wel héél toevallig zopro_6or schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 17:13:
[...]
Op geel was hij de snelste (leclerc had een enorme tow) op rood wordt zijn hotlap toevallig net weer door Perez verstiert. Waarom die rechtdoor ging is mij een raadsel.
Je hebt 1 echte hotlap per setje rood. Dus 3 trainings momenten voor de qualy. 1 is Max er nu iig weer kwijt. Plus Perez is nu weer “sneller” dan Max.
een treffende spreuk
Dit zou Poor Leno mooi hebben gevonden!
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Eerste zin van de Wikipedia van het circuit:LZ86 schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 18:05:
Gelukkig volgende week eindelijk een niet straten circuit om echt te zien hoe de kaarten geschud zijn.
Voor een uitgerangeerde coureur rijdt Perez best hard. Typisch dat RBR een uitgerangeerde coureur een contractverlenging van twee jaar geeft. Rare jongens bij RBR...Snowdog schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 17:13:
[...]
FP2, zegt niks... Maar goed, als je dat toch doet...
Ik zou dan eerder een oei, oei naar Max als een uitgerangeerde coureur als Perez boven je staat ivm een Hamilton die het iig nog tegen een jong talent moet opnemen. Daarnaast heeft Ham gewoon de pech dat George zoveel geluk heeft gehad (met oa safety cars).
Hij zal zich iets meer zorgen moeten maken dan Max over zijn eigenlijke kwaliteiten en overtroffen worden, maar dat is ook normaal als je het tegen een talent opneemt itt een coureur die eigenlijk al te licht bevonden is (maar nu door de media ineens enorm wordt opgehyped).
All in all een vrij nutteloze reactie.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Fffffffuuuuuuuuuuuu........pjlgt schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 18:29:
[...]
Eerste zin van de Wikipedia van het circuit:
“Het Circuit Gilles Villeneuve is een stratencircuit nabij Montreal in Canada”
[ Voor 17% gewijzigd door siggy op 10-06-2022 19:59 ]
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
een treffende spreuk
Uit de eerdere notities was de ingang alleen het deel tussen de safety car 1 lijn en de streep waar de snelheidsbeperking voor de pitstraat begint omdat er geen rekening werd gehouden dat Baku een langer lijn kent richting de pitstraat.He said that "for safety reasons", the pit entry line is now defined as the entire line that starts well before the pits and continues into the pitlane.
Coureurs mogen niet over de stippelijn overschrijden als ze de pitstraat niet inkomen.Furthermore, to stop drivers drifting too far to the left if they are on a hot lap, it has been explained that they are not allowed to cross a dashed line on the track if they are not coming into the pits.
De stippelijn markeert het einde van het circuit en mag op geen enkele manier overschreden worden.The dashed white line at the pit entry defines the track edge. For safety reasons, any driver continuing on the track, may not cross that line in any direction.”
Maar crossing the line... Dat is dan als meer dan de helft van je band over het center van de lijn is? Of de hele band over de hele lijn? Of zelfs maar een stukje van je band op de lijn?Chocoball schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 20:08:
Race director Wittich is waarschijnlijk wakker geschud over de race director notes m.b.t. de pitstraat ingang en uitgang.
[...]
Uit de eerdere notities was het alleen het deel tussen de safety car 1 lijn en de streep waar de snelheidsbeperking voor de pitstraat begint omdat er geen rekening werd gehouden dat Baku een langer lijn kent richting de pitstraat.
[...]
Coureurs mogen niet over de stippelijn overschrijden als ze de pitstraat niet inkomen.
[Afbeelding]
[...]
De stippelijn markeert het einde van het circuit en mag op geen enkele manier overschreden worden.
Bij de pitstraat uitgang is een paaltje geplaatst. Alle coureurs die de pitstraat willen verlaten moeten rechts van het paatlje blijven. Dit is gedaan zodat de apex niet teveel kunnen afsnijden.
[Afbeelding]
https://www.motorsport.co...1-azerbaijan-gp/10319874/
Uitgaande van de vorige uitleg in Monaco, met het hele wiel erover dus op de lijn aanraken of op de lijn rijden zou dus mogen.Harrie schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 20:14:
[...]
Maar crossing the line... Dat is dan als meer dan de helft van je band over het center van de lijn is? Of de hele band over de hele lijn? Of zelfs maar een stukje van je band op de lijn?
En met de track limits is het dan weer genoeg als je maar een heel klein stukje van je
auto binnen de lijntjes houd, dus mag je er bijna helemaal over. Lekker duidelijk
Niet zo raar, de verschillen zijn gewoon niet zo enorm tenzij je rookies tegen de echte toppers zet. Maar ik denk dat het voor iedereen wel duidelijk is dat Perez geen topper is? Ik bedoel hij rijdt al zoveel jaren in F1 en was een jaar geleden bijna werkeloos (nouja, in de F1 dan). Ik bedoel George wordt gezien als een toekomstige topper, maar Perez absoluut niet.Lekker Ventje schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 18:38:
[...]
Voor een uitgerangeerde coureur rijdt Perez best hard. Typisch dat RBR een uitgerangeerde coureur een contractverlenging van twee jaar geeft. Rare jongens bij RBR...
Dit topic is gesloten.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq