Zodra ik Max op het rechte stuk zie kijk ik liever weg
best knap = geweldigVerwijderd schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:13:
[...]
Het is het derde team en nu Ferrari is uitgevallen wat is dan zo geweldig?
Hamburger vlag voor TSU?
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Black and orange flag, Tsunuda is eruit...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Halve drs voor Tsunoda.
Flickr PSN ID= cheironnl
“Mercedes is weer helemaal terug en opent jacht op Red Bull!” headline zou me iig niets verbazen. Want ja, tweede in Baku hè!Robkazoe schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:14:
[...]
Veel succes maar op dit moment vecht je met AT's en kom je niet in de buurt van RB en FER. Lijkt mij sterk dat zij zichzelf als "winners" zien .
per aspera ad astra
Daar is de vlag voor Tsunoda, jammer maar terecht.
Illegal_Alien schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:14:
Hamburger vlag voor TSU?
In F1 racing, when the black flag with an orange circle is waved, it is typically alongside a car number. What this means is that the car number shown must return to his/her pit area immediately because they have a mechanical problem, according to BBC.
Dan zie je lekker veel van de race.cy-gor25 schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:14:
Zodra ik Max op het rechte stuk zie kijk ik liever weg
Die vroeg waarom ze nu een pitstop deden.JoteW schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:13:
[...]
Waar dan wel over? Als je met zo'n reactie reageert op iemand die het heeft over de trage pitstops van RBR.
"When you grow up your heart dies"
Kan iemand de boardradio van TSU in de gaten houden? F-bombs incoming?
Nee, de teams kunnen het prima oplossen door de hoogte te verhogen. Dan gaan ze alleen langzamer rond. Dit is geen veiligheidsissue. Dit is een keuze van de teams.Robkazoe schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:12:
[...]
Het is een keuze van de fabrikanten ja. Maar als FIA moet je denk ik naast snelheid ook veiligheid prefereren. We kunnen alle tec barriers ook wel weghalen want dan kunnen ze harder door de bochten heen. Jammer dat iemand zich te pletter kan rijden, maar heil snelheid?
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
- DaniëlWW2
- Niet online
Dat is de "je auto is mechanisch gevaarlijk, stoppen" vlag.HollowGamer schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:15:
Wat betekend deze vlag? Sorry, noob hier.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Zou niet de eerste keer zijn dat de Britten waanideeën hebben.Robkazoe schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:14:
[...]
Veel succes maar op dit moment vecht je met AT's en kom je niet in de buurt van RB en FER. Lijkt mij sterk dat zij zichzelf als "winners" zien .
Kan PER straks niet nog even naar binnen voor een setje softs? Een seconde per ronde pakken en dan vlammen!
Prima kerel zo. Harde werker.plizz schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:13:
Zo zeldzame shot van Toto Wolff. Hij is veel rustiger vergeleken met vorig jaar.
Uh waarom? Hij heeft fastest lap.Yonix schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:16:
Kan PER straks niet nog even naar binnen voor een setje softs? Een seconde per ronde pakken en dan vlammen!
Dat Perez niet dichterbij aan Max komt..
Dan gaat Max hard
Dan gaat Max hard
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ja hoor! Stukje duct tape er omheen en gaan met die banaan!
Word je als tsu toch even wat punten door je neus geboord zeg. Je zal maar een punten clausule in je contract hebben waardoor je per punt betaald word.. .
LOL ! 4 man en 1 rol ductape
Ik zou het doen!
Zo maak ik mijn spullen ook altijd (ducttape), maar dit lijkt me niet veilig?
Geen DRS meer voor TSU. Dat ding wordt vakkundig vastgezet met gaffertape.
Mischien een rare vraag hoor maar een paar jaar terug was er in Monaco toch LEC die met een auto waar vanalles vanaf viel die door reed... die kreeg toen geen zwart oranje? Waarom moet TSU nu stoppen?
at your service
Jo Bauer zou richting de Alpha Tauri muur zijn gerend om TSU alsnog tegen te houden. Die krijgt zo gewoon weer die vlag.
Kleine seconde per rondje snellerG_Dragon schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:17:
Dat Perez niet dichterbij aan Max komt..
Dan gaat Max hard
Stilte voor de storm… die man speelt 100 spelletjes tegelijk. Ik krijg bij hem altijd zo’n “wacht maar gewoon even af”-vibe
per aspera ad astra
Ik denk dat hij nu de hele week goedkoop brood met kaas moet eten inderdaadcomputerjunky schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:17:
Word je als tsu toch even wat punten door je neus geboord zeg. Je zal maar een punten clausule in je contract hebben waardoor je per punt betaald word.. .
Dacht ik ook meteen aan. Andere wedstrijdleiding wellicht.The_Butler schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:17:
Mischien een rare vraag hoor maar een paar jaar terug was er in Monaco toch LEC die met een auto waar vanalles vanaf viel die door reed... die kreeg toen geen zwart oranje? Waarom moet TSU nu stoppen?
MacGyver Tsunoda.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Hahaha, tsunoda radio incomming: pieeeeeeeeep 30s lang
Geen probleem toch als hij DRS niet meer gebruikt.StefanVerkerk schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:17:
Jo Bauer zou richting de Alpha Tauri muur zijn gerend om TSU alsnog tegen te houden. Die krijgt zo gewoon weer die vlag.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
De onboard van TSU geeft een mooi zicht op de achtervleugel.
Of een Hamilton die met een lekke band gewoon door rijd voor de winst.The_Butler schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:17:
Hahaha, dat geneuzel over die rondetijden tussen Max en GP ook. Luxeprobleem. Geweldig.
Albon ook weer netjes.. in tegenstelling tot het Canadese duo
[ Voor 4% gewijzigd door d0s op 12-06-2022 14:19 ]
Car Parts Price
Steering wheel $50,000
Engine Unit $10.5 million
Fuel Tank $1,40,000
Carbon Fibre (Chasis) $6,50,000 – $700,000
Ducttape $1,5 :
Steering wheel $50,000
Fuel Tank $1,40,000
Ducttape $1,5 :
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Even overleggen met GP over de bandjes
Alpha Tauri wordt mede mogelijk gemaakt door 3M en Scotch.
Als Merc strijdt voor titel en WCD. Dan zien wij vaker poppenkast tussen Wolf en Horner.LAD93 schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:17:
[...]
Stilte voor de storm… die man speelt 100 spelletjes tegelijk. Ik krijg bij hem altijd zo’n “wacht maar gewoon even af”-vibe
Hoe kun je zo precies die tijden rijden?StefanVerkerk schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:19:
Hahaha, dat geneuzel over die rondetijden tussen Max en GP ook. Luxeprobleem. Geweldig.
Tsunoda zou nu de race uit kunnen rijden met zo'n beetje de hele DRS flap continu open geklapt, dat lijkt me ook niet helemaal fair. Dat was destijds bij LEC niet het geval toch?The_Butler schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:17:
Twente komt eraan!
The face of Jo Bauer: pricelessDarkSide schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:19:
Car Parts Price
Steering wheel $50,000
Fuel Tank $1,40,000
Ducttape $1,5 :
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Ook geen DRS voor Max nu uit voorzorg.,
Ik denk dat LEC de race had gewonnen zonder plof, door die VSC van MAG.
Die tijd wordt zeer netjes op zijn stuurtje weergegeven.
Dan zou hij flink langzamer zijn en dik tijd verliezen in de bochten. Dus ja, unfair? Don’t think soJoteW schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:19:
[...]
Tsunoda zou nu de race uit kunnen rijden met zo'n beetje de hele DRS flap continu open geklapt, dat lijkt me ook niet helemaal fair. Dat was destijds bij LEC niet het geval toch?
[ Voor 4% gewijzigd door GAIAjohan op 12-06-2022 14:20 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
“If you can't fix it with duct tape, then you ain't using enough duct tape.”
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
- DaniëlWW2
- Niet online
Max was ook aan het discussiëren hoe snel hij nog mag. Hij wou iets sneller omdat de banden koud worden.
Maar dan zou zijn motor ook niet ploffen toch?TheBrut3 schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:20:
Ducttape engineer AT staat niet in het rijtje?
Wie gaat jullie vote krijgen?
Uit sympathie wil ik hem wel aan LEC geven, maar VER/PER hebben beide ook gewoon goed gereden.
Moeilijke keuze.. RUS/GAS verdienen hem ook wel. RUS sowieso, die hoor ik niet klagen.
Uit sympathie wil ik hem wel aan LEC geven, maar VER/PER hebben beide ook gewoon goed gereden.
Moeilijke keuze.. RUS/GAS verdienen hem ook wel. RUS sowieso, die hoor ik niet klagen.
Het gaat er denk ik meer om dat de achtervleugel niet meer voldoet aan de regels en bovendien een veiligheidsissue kan zijn als dat stuk opeens afbreekt in een remzone. Dan vliegt zo'n auto gewoon rechtdoor.JoteW schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:19:
[...]
Tsunoda zou nu de race uit kunnen rijden met zo'n beetje de hele DRS flap continu open geklapt, dat lijkt me ook niet helemaal fair. Dat was destijds bij LEC niet het geval toch?
Waren wel allebei Ferrari motoren heTheBrut3 schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:20:
Twente komt eraan!
Vettel, prima race in een draak van een auto.HollowGamer schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:21:
---RAWE CEEK!!!---
Max, ruim winnen vanaf plek 3.HollowGamer schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:21:
VER voor mij heeft het deze race verdiend door gewoon echt goed te rijden en heel snel uitlopen erna op PERHollowGamer schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:21:
Uiteraaard ook de veiligheid inderdaad!StefanVerkerk schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:21:
[...]
Het gaat er denk ik meer om dat de achtervleugel niet meer voldoet aan de regels en bovendien een veiligheidsissue kan zijn als dat stuk opeens afbreekt in een remzone. Dan vliegt zo'n auto gewoon rechtdoor.
Twente komt eraan!
Wat ik al zei, hij klopt al aanrenegrunn schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:14:
VER en PER nu beide rondjes 1:46. Gevolgd door HAM met 1:47, die gaat GAS nog wel pakken zo (1:49)
Gewoon VER, 2 plekken winst en z'n eerste Baku overwinning, z'n teamgenoot aan gort gereden. Prima verdient lijkt meHollowGamer schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:21:
En de tribune daar achter zit niet eens vol. Niet eens uitverkocht?HollowGamer schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:22:
Schitterend dat kasteelshot!
Waarom moet max eigenlijk zachter rijden? Is zijn motor kritisch?
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Gasly. Die doet het gewoon prima gezien de bolide die hij heeft.HollowGamer schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:21:
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik neig Vettel.HollowGamer schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:21:
Hangt er maar net van af. Misschien moet het blok teruggeschroefd worden om weer betrouwbaar te zijn, en is hij dan langzamer dan RBRTheBrut3 schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:20:
Nou, zijn kleptje was niet open; maar ik zeg wel de actuator bungelen... en ja ik geef toe dat dit niet veilig is en dat er actie genomen moets worden (dat onderdeel zal maar los schieten en een achterligger raken...) .JoteW schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:19:
[...]
Maar ik beh in het verleden veel vaker wagens met schade gezien die schijnbaar door mochten rijden met losse onderdelen die elk moment los konden schieten... Een beetje willekeur van de Stewards wat ik even wilde aankaarten
at your service
Sparen? Minder maximale spanning op de motor zorgt voor langere levensduur. DRS lijkt wel een beetje op het einde te zijn.wowly schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:23:
Hahaha. Zelfs de commentator is enthousiast!HollowGamer schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:22:
Schitterend dat kasteelshot!
Banden sparen en motor sparenwowly schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:23:
Nee, zachter = minder slijtage.wowly schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:23:
9040 Wp | Zendure 15,4 kWh | MHI SCM60/SCM40/SRC25
Waarom niet? Minder slijtage is een race langer met een motor doen. Of een andere race hem opkrikken.wowly schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:23:
Waarom uit sympathie? Dat doen ze bij PlanetF1, Crash.net en Amus ook steeds met de driver ratings. Vind dat je gewoon een waardering moet geven op race kwaliteitHollowGamer schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:21:
Dit was 1 van de weinige gp’s waarvoor nog eenvoudig kaarten te krijgen waren1,5 mnd geledenStefanVerkerk schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:23:
[...]
En de tribune daar achter zit niet eens vol. Niet eens uitverkocht?
BOT, voor hoogst geplaatste werkende Ferrari motor.HollowGamer schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:21:
Daar hoorde ik de commentatoren ook al over. Dat is toch wel jammer, ik vind dit stratencircuit leuker dan Monaco (persoonlijke mening, vooral op camerawerk).StefanVerkerk schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:23:
[...]
En de tribune daar achter zit niet eens vol. Niet eens uitverkocht?
Mooie actie net van Gasly
Als AT gewoon mee hadden gepit hadden ze toch veel meer kans gehad om die plek te houden?Robkazoe schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:23:
HAM in DRS GAS.
Flickr PSN ID= cheironnl
Gasly mag volgend jaar wel op de plek van Ricciardo zitten.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |