Ferrari is al aan het inpakken?
Joh, we missen 2 rijdersrenegrunn schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:26:
Mercedes 3 & 4. Goh...
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
HAM rijdt toch best wel hard voor iemand die niet meer kan rijden vanwege rugpijn… dus die boordradio’s zijn duidelijk ‘politiek’…
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Krijg je eigenlijk betaald voor race notice vermeldingen? Lat maakt er een sport van om daar vermeld te worden.
Zoveel last van zijn rug zal hij dus niet hebben.
Die zijn gewoon voor het eten thuis vandaag.Robkazoe schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:26:
Ja? Ze blijven niet even gezellig wachten tot het einde he?Robkazoe schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:26:
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Beter dan 1-2. Dat hebben we nu wel vaak genoeg gezien.renegrunn schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:26:
Mercedes 3 & 4. Goh...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Wat moet je anders dan doen? Wachten tot einde van race?Robkazoe schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:26:
Ze willen liever dag vergeten en naar volgende race.
Intrigerend beeld zo, die lege Ferrari pitboxen en pitwall. Wat zou die ene kerel nog doen daar met z’n laptopje op de pitwall?
Tja, VER was sneller dan LEC op de baan. Dat ie toen uitviel is lullig, maar VER is vandaag veruit de snelsteHollowGamer schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:21:
Wie gaat jullie vote krijgen?
Uit sympathie wil ik hem wel aan LEC geven, maar VER/PER hebben beide ook gewoon goed gereden.
Moeilijke keuze.. RUS/GAS verdienen hem ook wel. RUS sowieso, die hoor ik niet klagen.
Latifi 5 seconden straf
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
De afdeling support/helpdesk voor ferrari motoren moet nog wel wat overuren maken.renegrunn schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:26:
[...]
Die zijn gewoon voor het eten thuis vandaag.
Die had net een torrent lopen..Graft schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:27:
Intrigerend beeld zo, die lege Ferrari pitboxen en pitwall. Wat zou die ene kerel nog doen daar met z’n laptopje op de pitwall?
Wel een triest gezicht de lege boxen en pittwall van Ferrari.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Nuttige straf iddG_Dragon schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:27:
Latifi 5 seconden straf
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Heb latifi gevote. Wat een talent is dat toch voor de toekomst van de f1! Pakt ook weer een hele mooie penalty. Dus ja gewoon terecht driver of the day imho.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Veel te ingewikkeld lang verhaal voor NOR.. heel verhaal. Kan dat niet korter?
Jammer dat NOR niet in de top 6 rijdt.
Jammer dat NOR niet in de top 6 rijdt.
Wie gaan we massaal met elkaar Driver of the day stemmen?
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Zou VER zo nog een FL mogen proberen?
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Hey hij is alsnog 16e niet slecht na al die strafsecondes.
Meer penalties dan het Nederlands elftal gisterv8power67 schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:28:
[...]
Heb latifi gevote. Wat een talent is dat toch voor de toekomst van de f1! Pakt ook weer een hele mooie penalty. Dus ja gewoon terecht driver of the day imho.
Eens kijken of Max zo nog paarse sectoren gaat rijden.
Dat is @DaniëlWW2Graft schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:27:
Hij is ook de enige rijder die contributie betaald.v8power67 schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:28:
[...]
Hopelijk gaan we nog meer zien van Ric
Alonso loopt even 5 tienden uit op het rechte stuk
Verwacht van niet. Gezien bandenmanagement en mag geen DRS gebruiken..hansvk schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:28:
Als hij een poging tot FL gaat doen zal het op een moment zijn dat PER dat niet alsnog een keer kan doen denk ik zo.hansvk schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:28:
"When you grow up your heart dies"
Latifi toch wat een eindbaas is dat.G_Dragon schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:28:
Wie gaan we massaal met elkaar Driver of the day stemmen?
Da's de notulist. Die is nog steeds die warrige onverstaanbare orders van de engineer van Leclerc aan het vertalen.Graft schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:27:
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Denk niet dat ie daar echt blij van word. Die auto is niet echt beter.Richh schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:26:
Gasly mag volgend jaar wel op de plek van Ricciardo zitten.
Ik heb persoonlijk niet zoveel met hem, wat maakt hem volgens jou een eindbaas?
Het feit dat hij nog steeds meedoet?G_Dragon schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:30:
[...]
"I will come back to you, i am checking."Richh schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:30:
[...]
Da's de notulist. Die is nog steeds die warrige orders van de engineer van Leclerc aan het vertalen.
Gasly naar McLaren terwijl hij nu voor de McL auto's rijdt. Dat heet toch stap achteruit?
Ik ben vooral benieuwd naar de "no fighting" tussen de Red Bulls. Misschien dat ze de pace willen vergelijken tussen Checo en Max alvorens ze ze laten vechten? Het moet wel clean en fair blijven zonder te cruisen.
Of ze nemen het risico niet want stratencircuit en geen marges.
Ik ben vooral benieuwd naar de "no fighting" tussen de Red Bulls. Misschien dat ze de pace willen vergelijken tussen Checo en Max alvorens ze ze laten vechten? Het moet wel clean en fair blijven zonder te cruisen.
Of ze nemen het risico niet want stratencircuit en geen marges.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Ik wordt er nerveus van als ze naar Max schakelen
DRS speelt geen rol. Dan moet je toevallig op een seconde van een achterblijver zitten.renegrunn schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:29:
[...]
Verwacht van niet. Gezien bandenmanagement en mag geen DRS gebruiken..
Maar persoonlijk denk ik dat Max gewoon zn race moet uitrijden.
https://www.encyclo.nl/begrip/sarcasmeG_Dragon schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:30:
[...]
Twente komt eraan!
HAM: Seats gone cold!
Is hij het gevoel in zijn rug nu kwijt?
Stoeltje van HAM is aan het bevriezen
HAM heeft in zijn broek geplast
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Aan de andere kant is het natuurlijk niet zijn schuld dat ze hem daar zetten.
Al zie ik daar liever een (Nederlands) talent.
Bij AT weet je zeker dat je nooit voor de #1 gaat vechten. Bij McLaren kan je er nog op gokken dat de auto beter wordtcomputerjunky schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:30:
[...]
Denk niet dat ie daar echt blij van word. Die auto is niet echt beter.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Is geen kwalificatie, dus DRS mag alleen als hij binnen seconde zit van auto voor hem.renegrunn schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:29:
[...]
Verwacht van niet. Gezien bandenmanagement en mag geen DRS gebruiken..
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Stoel verwarming stuk bij HAM ;-)
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Dat is meestal warm.
- DaniëlWW2
- Niet online
Daar moest ik ook meteen aan denken.Robkazoe schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:31:
HAM: Seats gone cold!

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ohja, gat tussen LAT en MSC is best ruim waar hij tussen zitKenny_026 schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:31:
[...]
DRS speelt geen rol. Dan moet je toevallig op een seconde van een achterblijver zitten.
Maar persoonlijk denk ik dat Max gewoon zn race moet uitrijden.
Hamilton krijgt koeling voor zijn rug
Inmiddels is het wel duidelijk dat Perez inderdaad de veel betere coureur is lijkt me toch?
Stroll moet stoppen. Wat voor een motor heeft hij?
Dan zou het juist lekker warm moeten zijn. Niet uit eigen ervaring geput trouwens.
"When you grow up your heart dies"
Mercedes.Robkazoe schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:32:
Was voor mij ook een goed moment ff dit topic weer te checken..Formula one schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:31:
Ik wordt er nerveus van als ze naar Max schakelen
MERCRobkazoe schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:32:
Einde race voor Stroll
Regie was nagenoeg perfect deze raceshoombak schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:32:
Lekkere regie weer
Toto heeft gewoon zn koptelefoon de pitwall in gesmeten en het 'airco aan' knopje van Hamilton geraakt.
Voor de verandering ook wel eens leuk dat er ook andere fabrikanten zijn die wel eens uitvallen.
Als ik het goed begrepen heb mag Max van Red Bull voor Fastest Lap gaan.
I know, maar dacht even dat 'ie tussen achterliggers zat..PatrickC schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:31:
[...]
Is geen kwalificatie, dus DRS mag alleen als hij binnen seconde zit van auto voor hem.
Ik zou NOR eerder de kans geven dan RIC.......
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
De man is gewoon een mega talent toch. Kan zo goed omgaan met de druk en crashed zelden. Maakt zijn team maat leven zuur en in betere auto gewoon kampioen materiaal.G_Dragon schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:30:
[...]
/S btw
Hoe komen ze bij 5 rondes dan met 49/51.. word ik doof
Pff beetje onnodig dat Perez die pakte en dat Max nu ervoor gaat. Vragen om onnodige ongelukken.StefanVerkerk schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:33:
Als ik het goed begrepen heb mag Max van Red Bull voor Fastest Lap gaan.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Ik hoorde het ook.dglavimans schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:34:
Toch ook een aardige race van Albon zo lijkt het.
De LAT ligt ook niet heel hoog in dit geval.
[ Voor 45% gewijzigd door SuBBaSS op 12-06-2022 14:35 . Reden: Woepsie ]
Waarom precies?Help!!!! schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:33:
Ik zou NOR eerder de kans geven dan RIC.......
Vind het sowieso jammer dat ze 8/9 staan, dat is toch slecht, of heb ik te veel sympathie voor McLaren?
Hoe zou Perez zich voelen? Zou hij het “no fighting” opnemen als teamorder in het voordeel van Max? Wil hij praten na de race?
Sainz was hydraulic failure.
Die gasten zijn zo waardeloos he. Maarja, we moeten het ermee doendglavimans schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:34:
- DaniëlWW2
- Niet online
Max moet deze thuisbrengen. Geen push zeggen ze.
Had gewoon bijna een 3 voor 3 op reddit formula 1 predictions... Valt vlak voor einde stroll uit.
Fock...
Fock...
Zeker praten, waar hij al die tijd verliest ten opzichte van Maxdawg schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:34:
Hoe zou Perez zich voelen? Zou hij het “no fighting” opnemen als teamorder in het voordeel van Max? Wil hij praten na de race?
De commentatoren zeg ik ook.new_guy schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:35:
Gewoon een oudere boordradio, is toch niet zo moeilijk?
Paars in sector 1
Dat had je toch wel in kunnen calculeren?v8power67 schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:35:
Had gewoon bijna een 3 voor 3 op reddit formula 1 predictions... Valt vlak voor einde stroll uit.
Fock...
Zit gewoon iets onder het gaspedaal vast
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Bedoelde dat ik NOR een grotere kans geef om ALO in te halen dan RICHollowGamer schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:34:
[...]
Waarom precies?
Vind het sowieso jammer dat ze 8/9 staan, dat is toch slecht, of heb ik te veel sympathie voor McLaren?
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |